• kadett

    zdravím,

    zajímalo by mě,jestli by měl zadní tlumič Fox Triad Float dělat takovou olejovou vrstvu? Před jízdou jsem to utřel,ale zase se to objevilo. Díky

    0 0
    • JayDee  

      Tohle je az dost, skoro si myslim, ze ti netesni (teda nemyslim, vim to…)

      0 0
    • marapara  

      Tohle už je fakt hodně. Taky mi tlumič, když jsem vyčistil a pořádně promazal vzduchovou část, víc mastil, ale takto určitě ne. Spíš bych to viděl, že bude už sjeté těsnění. Tlak ti drží?

      0 0
      • kadett  

        tlak se zdá že drží,jde o to,jestli ta sada pomůže a jestli to zvládnu sám.

        0 0
        • Luma  

          Většinou ten olej není ze vzduchové části,ale z tlumicí,takže tlak ti to bude držet.Já bych zkusil někde na netu najít manual a porovnal s novým Float,jestli budou pasovat těsnění.Jinak rozebrat ,změřit o-kroužky a koupit v obchodě s těsněním za pár haléřů.

          0 0
          • kadett  

            dobře,nejdřív pořídít pumpičku a pak se do toho pustím.díky za rady

            0 0
        • marapara  

          Rozdělání tlumiče, respektive jeho vzduchové části není složité. Tlumič vytáhnout a hodit do svěráku, nouzově jde rozšroubovat i na kole, pokud je k tělu přístup, vypustit vzduch a točením těla tlumič rozšroubovat. Tím sundáš tělo a vidíš tenký pístek, který jde do širokého pístku, který je pak uchycen okem k rámu. Ten vnitřek je olejová část a do toho už se nepouštěj. Tlumič nejlépe utřít hadrou a pak všechna těsnění a kroužky, které tam jsou vyměnit a pořádně namazat fox fluid – to je ta modrá pasta, která se dává k těsnění. Na našroubování pístek trochu zatlačit do zdvihu, nasadit tělo a našroubovat. Pak nafoukat, namontovat a projet :)

          0 0
          • Luma  

            Do tlumicí části se pustit můžeš,ale potřebuješ redukci na nafoukaní spodní komory.A hlavně musíš vědět hladinu oleje v tlumicí části,a tlak ve spodní komoře.U mého RS Ario je 250Psi.

            0 0
            • marapara  

              Právě, tohle bych raději nechal už servisu

              0 0
              • kadett  

                tak snad to bude vše jen v těsnění,tlak to myslim drží.jen z toho takhle teče malo oleje

                0 0
                • marapara  

                  Pokud to špiní pístek, tak to mazivo jde ze vzduchové části samozřejmě. Nejpravděpodobněji bude přemazaný a těsnění bude už jeté, takže bude pouštět víc.

                  0 0
                  • kadett  

                    a dá se na tom zatim jezdit nebo to chce hned vymenit to tesneni?tlak to zatim drzi

                    0 0
                    • marapara  

                      Jezdit se s tím nejspíš dá, ale určitě bych s tím moc dlouho neotálel. Pokud z toho jde hodně mazu díky těm jetých stírákům, tak by se pístek třeba mohl poškodit časem tím, že se sedře elox.

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.