• Petiky

    Zdravím. Chtěl bych se zeptat, jak jestli se dá rozebrat olejová patrona u mojí vidlice – SR Epicon RLD 09? V dolní části je matice dělaná na klíč, takže si myslím, že by to jít mělo, ale ptal jsem se v servisu a prý se to nedělá…a navíc mi příde, že v ní je moc oleje.

    Díky za rady.

    0 0
    • hombre_71  

      sakra, že by Milan neporadil :-)

      0 0
    • martin91  

      mám model 08 ale mali byť rovnaké. Jedným klúčom to chytíš za tú maticu čo popisuješa a druhým za tú vrchnú, ktorou aj vytahuješ patronu z vnútorných nôh. Potom len normálne povolíš a vyšróbuje sa ti tá horná.

      0 0
    • Environmentalist  

      Dotaz k tématu: Jak často se má měnit, respektive jak často měníte, olej v tlumicí patroně? Nechal jsem si v servisu po roce vyčistit vidlici (je ještě v záruce, tak se v ní nechci vrtat) a rovnou mi vyměnili i olej v patroně. Prý že se má po roce měnit, a že když je vidlice nová, tak by se měl ten „záběhový“ olej z výroby po tom roce vyměnit. Chtěl si na mě servis vydělat, nebo je to standardní servisní interval?

      P.S.: Opravdu se do patrony vejde 2 dl oleje? Nějak mi to nejde do hlavy…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Environmentalist  

        Co jsem se tak ptal, je opravdu doporučeno měnit olej v patroně cca po roce. Ale zajímala by mě jiná věc. Pokud vidlici zamknu a stlačuji ji, ozývá se z ní…jak bych to nazval… cvakání. Před výměnou oleje to nedělala. (Jestli mě to bude otravovat za jízdy netuším, ještě jsem ji nezkoušel projet). A také se vidlice po vypuštění nedostane na doraz, což před servisem nebyl problém – zůstane cca 5 mm nad ním. Mám tušení, že to souvisí s množstvím oleje, které bylo nalito do patrony. Může se vidlice v tomto stavu běžným používám poškodit, když se vlastně v maximu zdvihu nedostane k tomu plastovému dorazu (nebo co tam vlastně je)? (Náročnější jízdu než třeba seskočit z obrubníku neprovozuji)

        0 0
        • Evilcleaner  

          no to co popisuješ by mohlo znamenat vyšší hladinu oleje (ta věc s tím dorazem) což je samozřejmě špatně a těsnění nevydrží taky všechno žejo

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.