Novinka od Decattlonu - Karbonový Neo Racer za 38 tis.

118 nepřečtených
  • panh

    Ahoj,

    decathlon má novinku. Silniční celokarbonové kolo se sadou Tiagra za 37 999 Kč.

    https://www.decathlon.cz/…_/R-p-332106

    Co na něj říkáte? Líbí se mi ta cenovka na celokarbon a taky, že je skladem :-) Jsem začátečník, uvažuji o koupi, mělo by to být moje první silniční kolo na večerní protažení kolem komína a občas celodení výlet.

    Díky za názory/tipy.

    1 1
    • scalar  

      Hned mi byla jasná čerstvá registrace :-)))

      4 0
    • Jason Voorhees  

      Takovej paskvílek, ale proč ne když máš volnejch 40.

      Sehnal bych na bazaru něco za 27 na 105 a 10 na na doladění…tvoje vol­ba.

      1 1
      • Singlespeed  

        Dívám se na CB a za +/- 27 jsou tam vesměs muzeální kousky s ráfkovými brzdami. To by 10 tisíc na doladění opravdu nestačilo :-) .

        4 0
        • Jason Voorhees  

          Oki, beru. Asi sem měl teda vždycky štěstí. Proti Decathlonu nic nemám, ale je tam 10sp a Tiagra (ta nová prej cajk). Aksia v základu v pořádku.

          0 0
      • Kalic  

        Mě to příjde jako dobře poskládaný kolo za dobrou cenu.

        7 2
    • cyklista86  

      Dobry, ale kdyz uz si kupuju karbon, tak to chcu aspon na 105. Na tiagre mohli udelat hlinik…

      1 6
      • ememem1  

        a v com presne spoznas rozdiel medzi tiagra/105 ?

        0 1
        • tomvv  

          Jediná věc co mě vadí jsou hrozně „měkký“ kliky/převodníky.

          Jinak úplná spokojenost, nehledě na to, že oproti 105 jsou dily levnější

          0 3
          • cyklista86  

            Ta tuhost bude met i co do cineni s tim tvarem. 105 uz to ma defakto stejne jako ultegra/dura. Proste se me u te tiagry nelibi barva a ani tvarove ty kliky a ten stoporeny presmykac..

            0 1
        • gerrard  

          Tiagra 2×10 105 aspon 2×11 kdyz ne 2×12. Brat v dnesni dobe na silnici 2×10 nedava smysl.

          1 0
          • Kalic  

            Já si naopak myslím, že ta hydraulická 4700 tiagra tomuto typu kola a značky padne jak hrnec na prḍel. Jemný odstupňování není priorita, naopak odolnost proti rozštelování je plus.

            1 0
            • gerrard  

              :) Jakoze 10s je odolnejsi proti rozstelovani vic nez 11s? Tak tuto sem neznal. :) Ale proc ne nekdo chce generacne perspektivni komponenty nekdo se spokoji s low cost dojezdem. Zrovna u dekace mne tento pristup prekvapuje.

              1 4
            • McBlacky  

              10spd od sh bylo vic nachylne na serizeni nez 11s a chodilo to taky hur. Tiagra 10spd byla vylozene nepovedena, optikou dneska.

              1 0
              • Jáchym 1  

                Co je na ní nepovedené?

                0 1
                • Kalic  

                  Na 4600 10sp bylo nepovedené to přepákováni hazky, který shimano drželo stejný od dob mtb tuším 6sp až do 9sp, poměr 1.7. A to 10sp 4600 pak už chodilo fakt blbě. Vylepšili to pak to na mtb 10/11/12sp (poměr 1.2, resp. 1.1) a 4700 tiagře 10sp. a pak 11sp silničních sadách, tam je poměr 1.4.

                  1 0
                  • Jáchym 1  

                    Dík za vysvětlení :-) já si jen tak rýpnul.

                    Někdo se zmůže je na palec.

                    0 1
                  • Peslezedirou  

                    Právě, že 4600 má jiný tah, než předchozí 6 až 9speed, je kompatibilní jen s hazkou ze stejne sady, ale také není kompatibilní s MTB sadami 10 speed, tah lanka je každopádně divný :-)

                    0 1
                    • Kalic  

                      Nemáš pravdu. 4600 páky fungujou se shimano mtb hazkama 6–9 sp nebo s jakýmakoliv 8/9/10sp shimano silničníma hazkama, kromě 4700.

                      4700 páky fungují s 4700 10sp hazkou nebo s jakoukoliv 11sp shimano silniční hazkou.

                      https://bike.bikegremlin.com/…mpatibility/#1

                      2 0
                      • Peslezedirou  

                        Super, parádní odkaz, tohle vědět, tak jsem mohl dát k 4600 9seed MTB šaltr, co jsem měl doma.

                        0 0
              • Kalic  

                To co píšeš platí pro 4600. 4700 má stejný přepákování hazky jako 11s shimano s tím, že má větší rozestupy než 11s. Takže ano, je odolnější proti rozštelování.

                2 0
                • McBlacky  

                  Je to mozny, ja mel nejakou 10spd tiagru na emonde a bylo to nejhorsi co jsem vozil, horsi nez 9spd sora.

                  Proti tomu 11s 105 a ultegry chodily uplne top

                  0 0
                • gerrard  

                  Co mas porad s tim rozstelovanim? Kdyz mas dobre serizeno, tak se ti nic nerozstelovava a jedno jestli je to 10 nebo 11.

                  0 2
                  • Kalic  

                    Ty nejezdíš na kole, že ne? :-)

                    Drbneš do hazky, trochu hneš s patkou. Lanko se časem vytahuje. Chytneš do hazky/lanka/pák bordel. Atd.

                    0 1
                    • gerrard  

                      Takove veci se ti deji bezne na silnicnim kole?

                      0 4
                      • Kalic  

                        Nevím co myslíš tím „běžně“, ale nejsem baletka co jezdí v neděli poo za sluníčka po silnicích první třídy, takže jo, toto se cyklistům, kteří reálně jezdí, děje.

                        2 1
                        • gerrard  

                          Tak jestli na te silnicce neco nedelas blbe. :) Takove problemy neresim ani u decek a to obzvlast ta chlapeckova s tim jeho zavodnim najezdem dostava pekne zabrat.

                          3 3
      • Alojs01  

        Ale jdi… nevim jak ted, ale mnoho let delal spesl tarmaca na sore se spoustou noname dilu, jen aby se s cenou dostal dolu.

        Tohle mi prijde velmi dobra kombinace, ta tiagra bude funkcne na urovni (mozna, ze jeste lepsi), nez 10let stara ultegra a tech par gramu navic kupujici resit nebude.

        1 1
    • roman 3D  

      Špatná koupě, nebrat

      1 3
    • McBlacky  

      Me to prijde super. Koupil bych na to cinsky vyssi carbon kola a bude to vyborny kolo

      8 1
    • BikerM  

      Prijde mi vtipne kolik lidi tu hani tiagru. :D

      Ja ji nakou dobu vozil, tuhle s hydraulikou. A za me chod stejny jako na 105 a co se tyce serizeni, nikdy zadny problem. Jednou jsem seridil a dva roky jezdil. Kolo pekne, cena sympaticka. Vyssi rafky, lehci kliky tuzsi kliky a bude to super.

      0 1
      • gerrard  

        Tiagru nikdo nehani. Tady je otazka jestli v dnesni dobe kupovat kolo na 10 rychlostech, kdyz uz je standard jinde. By mne zajimalo jestli by ta cenovka na 11 rychlostech byla tak moc jinde. Vypada to jak fajn kolo a oni tam prdnou jenom 10 rychlostni sadu.

        1 0
        • Kalic  

          Jasně. Je to jen pro cyklisty, kteří chtějí jezdit a kterým nevadí, že jsou out :-)

          1 1
        • BikerM  

          Tak me prislo, ze se hani hlavne tiagra. Jasan, desitku bych taky uz uplne nechtel. Ale jezdil jsem na ni roky a urcite i tak udela dost parady, pokud se i za par let bude dat koupit kazeta, retez.. Zase za tu cenu u noveho kola bych chvalil pouzity material-karbon a hydrauliku, ktera chodi i u Tiagry naprosto skvele. :)

          1 1
          • gerrard  

            Mame doma tri kola na 10 rychlostnich sadach dve verze 105 a jednu tiagru a na 11 rychlostech mame 2× 105 a 2× ultegru a nekolik dalsich barakem proslo. Neni duvod menit 10 za 11, ale taky bych uz nechtel nove kolo na karbonu jenom na 10 rychlostech. At uz z duvodu nasledneho prodeje, tak z duvodu plynulejsich skoku na vetsim rozsahu nebo z potecialni delsi dostupnosti kvalitnich komponent.

            0 4
        • McBlacky  

          Jen samotna sada 105 disc stoji 26tkc na kupkole. Takze pokud mas dat dohromady cele kolo na carbon ramu, bude dost tezky trefovat cokoli pod 40tisic i u Decathlonu, kde kola vychazi tak, ze ram je za 0.

          4 1
          • gerrard  

            Zas dávat dohromady koncové ceny v retailu a nákupky pro výrobu taky moc dobře nejde. To se nedopočítáš, to je kdybys chtěl z náhradních dílů postavit auto.

            1 3
            • McBlacky  

              V cyklo branži není tak velký rozdíl a cena na eshopu není MOC, Lange by ti to prodal ta úplně jinou cenu.

              U jiných značek tě v klidu vyjde, že rámová sada je i 100 000 kč i na hotovém kole. U dekáče to pravidelně vychází, že cena kola je součet cen retail dílů na eshopech, bez rámu (a je jedno jestli silnice, bajk, full)

              2 1
              • gerrard  

                Dík za zajímavý pohled. Čekal bych, že výrobci ve velkých objemech se dostanou na výrazně lepší cenu než velkoobchod, když vycházím ze zkušeností ze segmentu trhu, kde se pohybuju.

                0 2
              • DDDD  

                Na 11sp 105 tak to kolo je za 53. To fakt +/- vychází

                0 1
        • Aduldinho  

          Já začínal na téhle Tiagře: https://img23.rajce.idnes.cz/…IMG_1309.jpg?…

          Tahle aktuální je proti tomu na míle vzdálená, i tak to byl pro mě tenkrát po přesedlání z trekového kola a favorita obrovský technologický pokrok, takže pro začátečníka popř. jako zimní stroj naprostá pecka! ;-)

          0 1
    • Cavendish  

      Za ty prachy bomba kolo.

      1 1
    • Chlebovnik  

      Rám vypadá nekutečně obyčejně – průchodky pro bowdeny/hadice, patky, montážní body pro brzdové třmeny, objímka atd. atd. Řidítka mají taky dost pekelný tvar.

      Pokud bych musel vybírat nové kolo v podobné cenové hladině, tak bych raději volil bych nějaký pěkný hliníkový rám než tento „karbon za každou cenu.“

      1 6
      • Smazaný účet  

        tak já bych bral karbon kvůli pohodlí třeba

        2 1
        • McBlacky  

          hlavně v situaci kdy solidní rámovka stojí víc jak to carbon kolo od Dekáče (Allez rámovka je za 50, Emonda ALR 35,…)

          1 1
      • cyklista86  

        „průchodky pro bowdeny/hadice, patky, montážní body pro brzdové třmeny, objímka atd. atd. Řidítka mají taky dost pekelný tvar.“

        Schvalne na ty fotky hledim z blizka a nevidim tam sebemensi problem nebo zeby neco vypadalo nehezky. Mozna na dnesni dobu ten chumel bowdenu z riditek do ramu nic moc.

        0 0
        • Chlebovnik  

          To, že ty tam nevidíš žádný problém neznamená, že tam žádný není. Já jich tam vidím hned několik.

          0 3
          • cyklista86  

            Tak se s nama o tech problemech podel a rovnou napis email i do Decathlonu at si to ti vyvojari daji do poradku..

            5 1
    • Peslezedirou  

      Kdyby tam byla průchodnost plášťů 36mm, tak za mě jasná volba…

      Tak nic, už to vidím, průchodnost 35mm :-)

      0 1
      • cyklista86  

        Coz je super pruchodnost. Me se ten ram teda libi mnohem vic nez treba canyon endurace, ale zajimal by me rozdil v kvalite treba canyon vs decathlon. Kdyz jsou schopni to kolo prodavat jak rika jecnak, ze si defakto neuctujou cenu za ram, tak jestli v tom neni nejakej zadrhel. Jak se tu nedavno resila kvalita toho karbonu ve vlakne, kde borec prorazil karbonovej MTB ram z decathlonu nejakym klackem. :D

        0 0
        • Peslezedirou  

          Oh, what? :-O

          Objednal jsem, doufám, že mi to nechají prohlídnout, než zaplatím. Vlastně stejnou silničku jezdím teď, jen v hliníku, geometrie prakticky stejná, jen o cca 15mm nižší hlava.

          Pro mě je gravel zbytečný a stačí taková Endurance silnička, jak začnou kořeny a drnncačka, tak mě to nebaví, raději se tam vypravím s MTB. Vybírám trasy s dobrým povrchem a 60/40 asfalt, polní cesty. Jsem zvědavý, když tak nechám na prodejně.

          1 1
        • Peslezedirou  

          Už mají poslední kus v L!

          0 0
        • milan.v  

          Ten rám dostal perdu vzepřeným klackem napřímo, to by nevydržely ani S-Worksy či jiné rámy… ;o)

          0 1
      • Aduldinho  

        Ahá, to jsem nikde nedohledal, asi jsem to nečetl úplně pozorně, tak to je velká pecka, já bojuji s průchodností jen 32mm na Yoelóčku :-)

        0 1
    • Feďa  

      V modré barvě jich ještě pár je i v L

      0 0
    • VojtaXY  

      Treba jeste vydaji verzi s 11 speed 105

      0 1
    • mr.antik  

      Parádní kolo, vůbec mi to nepřijde jako nějaký totálně ošizený úlet. Taky mám karbon a Viagrou vůbec mě to neuráží.

      0 1
    • roupik  

      Já si myslím že do začátku super kolo, i celkem slušně vybavený, Tiagra 47.. je úplně v pohodě pohon

      2 0
      • Synnex90  

        Tiagru 47 jsem jezdil a za mě je to nezničitelné. 6 let a pořád řadí skvěle. Jízda v zimě, v bahně, prostě za každého počasí.

        0 0
    • Aduldinho  

      Mně se to moc líbí, hlavně ta modrá varianta, jelikož modrá je dobrá! Tiagra mě vůbec neuráží, cenovka dobrá, připomíná mi to dost karbonovou kopii mého Tribána 520 (tam je sice 105, ale semihydrauliky), jen jsem se nikde nedočetl průchodnost, jakou šíři plášťů tam lze na takovéto zimní žvýkání narvat? Ale i s těma 28mm pláštěma tam vypadá docela dost místa, jako začátečník bych to bral hneťka teďka a jako pokročilý na zimňáka ideálka! ;-)

      1 1
      • Synnex90  

        Někdo tu psal 36mm. Což je škoda, endurance silnička je kolem 38mm a na pohodlnosti je to znát. Tribana 520 na 105 jsem měl taky, super kolo za dobrý peníze. Škoda že ale nebyl skladem 520 s Apexem. U mě je ale problém 2m výšky a 125kg, takže jsem ho prodal a sáhnul po Riverside 920. I ten rám bohužel přes deklarovanou nosnost 170kg nevydržel a praskl u sedlovky (sedlovka 450mm) a 3× mi prasknul ráfek. Takže jsem ke kvalitě decathlon věcí docela skeptický. Oblečení atd. zatím drží.

        0 0
        • Aduldinho  

          No ty zapletená kola se nepovedly, ještěže zrovna u tohohle kousku jsou Mavic kola, já si na Tribána pořídil Mavic Allroad a spokojenost na takové to domácí žvýkání. Chápu, že s tvými parametry je ten výběr kola trošku oříšek, tak hlavně, že si nakonec našel nějakou svojí cestu.

          JJ, tu průchodnost jsem přehlédl viž příspěvek výše, jako náhradu za 520 bych to bral hneťka :-)

          0 1
          • cyklista86  

            Ja jsem cumel co ty nejzakladnejsi aksia dokazou vydrzet. Jezdil sem na nich s vahou kolem 110kg a nechapal jsem jak je mozny, ze se to pri projeti prvni nerovnosti nepokrouti jak zizala. :D

            0 0
            • Aduldinho  

              No a s mýma 75–79kg praskaly dráty u těch původních Tribaňáckých zápletů a u zadniho ráfku jsou puklinky u niplů, byl jsem za ty prachy to línej i reklamovat :-(

              0 0
            • roupik  

              Já jezdil s podobnýma kilama ještě starý ráfkový aksium race, ty měly jen 15mm šířku ráfku a vydržely neskutečný věci, jen jednou mi rupnul vzadu drát když jsem zrovna v zatáčce vzal šutr

              0 0
        • Singlespeed  

          36 mm je ažaž. Už s 32 mm plášti je kolo na silnici línější než je zdrávo. Taky výběr kvalitních rychlých silničních plášťů nad 32 mm je de facto nulový.

          0 0
          • cyklista86  

            Ja nikdy 32mm na silnici nejezdil, ale vim jaka to byla pro me zmena z 23 vittoria na 25 conti GP. Takze si dovedu predstavit, ze dalsi skok z 25 na 28–32 bude taky dost znatelny. Vic jak 35 na asfalt je nesmysl.. Pokud cloveku jde aspon trochu o nejakou sportovni, rychlou jizdu. Je super, ze uz se dnes vleze defakto do vsech silnic tech 28–32mm. Ja kvuli tomu prodal fondriesta. Narval jsem tam 25m jen tak tak a citil sem, ze na mou vahu by bylo idealni aspon 28. Mozna i ty 32mm contiky..

            0 0
            • kubad  

              a jaký rozdíl mezi 23 a 25mm kromě pohodlí zaznamenals?

              0 0
              • cyklista86  

                S 23 jsem citil kazdy mikro kaminek na silnici. Takze nepohodli a protoze furt skace na nekvalitnim povrchu = vyssi valivy odpor = sem neustale jezdil dokola jen par tras kde je pekny asflat. S tema Contikama jsem mel napred neustale pocit, ze mam defekt a ze jedu pomaleji protoze necitim tak ty nerovnosti, ale kdyz se pak clovek podiva jak rychle jede, tak jede stejne rychle jen to je prijemnejsi. S 28–32 to bude urcite jeste lepsi na nekvalitnich silnicich.. Hlavne kdyz vjedu na nejaky sterk, pisek, tak je i vetsi sance oproti narvane 23, ze nepujdu okamzite na zem..

                1 0
                • kubad  

                  OK

                  nějak mě to vyznělo že to myslíš jinak :D

                  0 0
                  • DDDD  

                    Tak hlavně dřív conti gp4000 byly o rozměr větší než bylo psaný. Tak jestli přešel z 23 na conti 25, tak to mohlo být 23–28 :) Ty nový gp5000 už sedí podle označení.

                    0 1
            • Aduldinho  

              JJ, ve Fondíkovi mám s těma 25mm za ty roky ve vidlicích slušně ohoblovaný lak z rámu, ale beztak je to můj nejvíc miláček, ten se mnou zažil věci, toho se už asi nikdá nezbavím, navíc loni jsem mu pořídil nová karbonová kola. Ano, přechod z 23mm na 25mm byl obrovský, co se týče pohodlí a pak taky postupné snižování tlaků, nechápu, jak jsem mohl jezdit s těma dunícíma 23mm napranýma na 9atm. :-)

              0 0
              • cyklista86  

                No ja myslim, ze vaha jezdce ma vliv na to jaky je pro nej i idealni plast ne? Takze treba pro 50–65kg profika muze byt 23mm plast idealni, ale kdyz ma nekdo treba 0 20–30kg vic, tak logicky ten plast se musi chovat jinak bo ho musis vic nafoukat a pod. Pro nej bude zase idealni treba ten 28–32mm..

                1 0
                • Aduldinho  

                  Máš recht, jen tenkrát to nebyla taková věda, prostě si to napral skoro na max požadovaný tlak a vyrazil si, na kostkách mi málem vždy upadly ruce a to už jsem měl tehdá karbonovou vidlu na mém prvním silničním kole Merida, tam už teda byly alespoň ty 23ky, nechápu, jak mohli před tím jezdit 18mm narvaných na 11 atm. apod. :-)

                  0 0
                  • cyklista86  

                    To taky nechapu. To musel byt neskutecne efektivni mucici nastroj.. :D

                    0 0
                    • Aduldinho  

                      A jak se cpali na časovkářský kozy fakt co nejtenčí pláště, to už teď taky není :-)

                      0 0
          • Aduldinho  

            Ještěže su pomalé :-) Takže zrovna silniční pláště 30mm u Yoelóčka volím a na výběr celkem jsou. Měl jsem spíš problém sehnat něco 30–32mm se vzorkem, zvolil jsem nějaký Schwalbe trekový pláště sic s drátovou patkou, ale je to celkem cajk na zimní štěrkopískem sypané silnice, lenost neřeším, hlavní je si neničit ryze silniční pláště a mít určitou oporu v nepatrném vzorku. V tento zimní čas je pro mě priorita se občas hébnout, když to podmínky jakž takž dovolí ;-)

            0 0
            • Jason Voorhees  

              Taky mám na zimu Contíky se vzorkem a drátem, maj tak půl kila jedna. Neřeším, hlavně že to drží. No a za měsíc nasadim 200g pláště a poletim :-D.

              0 0
              • Aduldinho  

                Už se těším, to možná vytáhnu aj Fondíka s ráfkovkama na karbonech :-)

                0 0
              • Aduldinho  

                Jasone, nemůžeš mi prosím ještě dát tip na ty Contíky, co vozíš v zimě, jako inspiraci třeba na příští zimu? ;-)

                0 0
                • Jason Voorhees  

                  Jasný, Continental contact, maj i s tím reflexnim pruhem, mě bohužel poslali bez :-D. Vozím 28mm, když se roztočej, tak i jedou. Vzorek super do mokra.

                  0 0
                • gerrard  

                  Mrkni na Contíky 4Season. Jedou a nedefektí ani na silnicích posypaných sekaným šutrem.

                  0 0
          • Aduldinho  

            Joo…ty píšeš ryze silniční nad 32mm, tak to asi jo, no, ale taky se daj sehnat nějaké víc do rychla, ne?

            0 0
          • Alojs01  

            To neni mozny, na BF se pise, ze speedera 36, jedou stejne jako silnicni 28… A ze 36 jedou stejne jako 40… A ze dobry bikovy plast 2,25 jede skoro stejne jako 40gravel… Takze jak je mozne ze pises, ze 32 jsou linejsi? :-)))))))

            1 0
        • McBlacky  

          125 uz je bohuzel na obycejna kola moc.

          0 0
      • Peslezedirou  

        Škoda jen těch kotoučů :-(

        0 0
    • JMT  

      Já bych to nebral, v dnešní době je sebevražda jezdit po silnici a v terénu budeš mít hned defekt, na terén jsou vhodná jiná kola a lidi to začínají tušit… Proto ta nízká cena… silniční kola už dneska nikdo rozumný nechce, koupili za levno silniční sady ve výprodeji a pověsili to na rám z jiného výprodeje a dali tomu lákavou cenu…nic víc

      1 5
      • Hagner  

        Jsem rád, že pořád znám dost nerozumných lidí :-)

        3 1
      • Jezevec70  

        Vzhledem k průchodnosti plášťu bych to neviděl tak černě. Je plno lesních nebo polních asfaltek a vedlejších cest, kde se dá jezdit v pohodě. Aut tam moc nepotkáš.

        0 0
        • cyklista86  

          Otazka je jak se bude chovat ta tiagra pri tom drncani v terenu. Jinak souhlas 35mm plast se vzorkem a pohoda..

          0 1
          • McBlacky  

            silniční sady dost překvapí. Já najezdil něco na gravelu se 105 2/11spd a nechápu co to všechno vydrželo. X hodin déšť, bahno, prach, šutry, kořeny. Řetěz nespadnul ani jednou.

            2 1
            • cyklista86  

              A nema nahodou tiagra tu pruzinu v prehazovacce slabsi nez ty vyssi rady?

              0 0
            • detoxy  

              Taky jsem teď sundával 105 po cca 65tkm. Gravel dávala naprosto bez zaváhání. Ani nevím na co třeba tam je nutný mít brzdu na hazce. Jako chápu její funkci , ale v praxi jsem nikdy nepocítil, že by mi někde chyběla.

              0 0
          • umpalumpa  

            na sjezďáku stará tiagra s krátkým ramínkem, jak rád vzpomínám

            0 0
      • Synnex90  

        V terénu (štěrk) jsem jezdil na GP4000 23MM a nikdy jsem defekt neměl.

        1 0
      • Cavendish  

        V terénu sem nikdy moc lidí nepotkal. Zato gravelů u nás po silnici 2. třídy jezdí dost

        0 0
    • Smazaný účet  

      A tento Grevl jste zaregistrovali?

      https://www.decathlon.cz/…_/R-p-331421?…

      Elektrika, hydrauliky a váha pod 9 kg?

      povedený bike – žádné složitosti, klasická objímka sedlovky, klasický představec…

      2 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.