Nosič na tažné Peruzzo PURE INSTINCT 3 vs. enduro kola?

32 nepřečtených
  • Corela91

    Ahoj, máte někdo osobní zkušenost s nosičem Peruzzo PURE INSTINCT 3 (s prodloužením ližin) a vozíte na něm enduro kola 29"?

    Cena proti Thule je poloviční, tak sonduju. Díky za postřehy

    0 0
    • MirosPikos  

      Buzzrak si koumal? Nacpu tam 4 Endura i 29". Konkrétně parník Nukeproof Mega v XL.

      0 0
    • milan.v  

      Je tu jedno takové fajn vlákno k výběru nosiče na tažné zařízení, je napěchované informacemi…

      2 0
    • enjoy  

      Cena je poloviční, kvalita čtvrtinová.

      Více než 10 let prodávám a půjčuji nosiče (hlavně Thule) a pokud se nebudeš zlobit, že to zkrátím… Vyhni se Peruzzu obloukem.

      Kolik kol na tom potřebueš vozit, opravdu 3 Endura? Kdyby jsi to uvažoval používat na dvě a prostřední pozici vynechávat, tak vím o nosiči pro 2 kola, který oproti všemu, co je na trhu jiný level. A není to Thule, kupodivu.

      0 0
      • Dohny69  

        Prozradíš značku, typ, případně odkaz?

        1 0
        • enjoy  

          Hapro Atlas Xfold 2 (existuje verze i pro jedno kolo).

          Skládací, sklopný, montáž na páku(jako Thule. A stejně tak i doštelovatelná síla páky), šířka 150cm(bez konkurence), rozestup mezi koly 30cm(bez konkurence).

          Přední kolo na dva řemínky(volitelně).

          Konstrukčně robustní jako nic, co jsem dosud viděl.

          A nestojí nesmysl, je v podstatě levný.

          0 0
          • my_dudesty  

            A nemáš prosím tě zkušenosti i s jejich dalšími nosiči? Koukal jsem na Hapro ATLAS ACTIVE IV, protože 4 kola. Zajímá mě hlavně ta bytelnost.

            0 0
            • enjoy  

              Osobní zkušenost ne, ten jsme si na prodejnu nebrali.

              Ale je to systém staršího typu Buzzrack. Kvalita / cena dobrá. Rozhodně lepší, než italové, Peruzzo, Menabo, Aroso atd..

              0 0
          • enjoy  

            Jo a ještě jsem zapomněl říct, že má i pojížděcí kolečka:-D

            0 0
      • Floydie  

        To uz je ale temer stejna cena jako Thule VeloSpace XT2, pokud se dobre divam. A ten se da rozsirit na 3 kola nebo pouzit pro ten jejich box. Navic vypada o dost lepe, jen neni skladaci.

        0 0
        • enjoy  

          Pokud někdo chce variabilitu pro 2 nebo 3 kola, pak souhlasím.

          Pokud ale stačí 2(jak jsem ostatně psal), tak je Hapro mnohem lepší. Je skládací(což je výhoda veliká, protože Velospace do kufru neschováš a popravdě, nenechal bych Thule na autě bez dozoru), nabízí větší celkovou šířku i rozestup pozic kol.

          Jinak, mě živí primárně Thule, takže mě přesvědčovat nemusíš:-), chtěl jsem jen poukázat na variantu, která je v našich končinách úplný jednorožec.

          PS: z hlediska prodejů, je Velospace XT 2 v podstatě nejméně prodávaný model v rámci Thule. Každý už radši vezme XT3.

          1 0
          • Cryzyy  

            Asi bys to mohl vedet, tak at ma Milan radost :-)

            Mame Thule 929 (?) 10 let na 3 kola s tim, ze se da rozsirit na 4, coz zacne byt aktualni, az male kolo nenaskladam do auta, coz se driv, nebo pozdeji stane… ale uz ted je docela hlavolam 3 kola poskladat a to ma novei kluk fulla, coz jsem jeste nezkousel, jak tam jako 3 kolo pujde. Otazka, daji se na nosic s pridavnou lištou 4 kola (mtb) vubec poskladat ?

            0 1
            • enjoy  

              Blbě :-))

              Už tam hrozí kompromis v podobě sundavani sedel, otáčení řídítek, pedálu atd.

              Tech cca 18cm, co jsou pozice od sebe je v dnešní době poměrně málo.

              0 0
              • Cryzyy  

                Je Ti jasné, že tohle jsem si myslel, ale nechtěl slyšet ? :-D

                Ted jsem to zatim resil tak, ze nejmensi 20" kolo jsem rozebral a naskladal do auta/rakve, az bude 24" tak uz to tak jednoduche nebude a navic ten mladeho full, bude vic komplikace, tam dat i k nasim kolum…

                Takze otazka co na 4 kola na Oktavku ?

                0 0
                • enjoy  

                  4 kola, tak aby to bylo bez problémů, bych ti nerad sliboval:-)).

                  Ale pokud oželíš skladnost nosič, tak asi nejlepší bude Thule Velospace XT3 + 9381 rozšíření na čtvrté kolo.

                  Oproti Velocompactu 926 dokážeš s koly na nosiči víc pracovat, protože je širší a třetí pozici má výš, pak i čtvrtou.

                  0 0
                  • Cryzyy  

                    Oproti 929 jsou kola dal od sebe ? Rozsireni se mi uplne nelibi, pride mi to takove vetche, aspon od pohledu, ale treba to je fpoho. Tak jsem vic uvazoval o necem rovnou na 4 kola.

                    0 0
                    • enjoy  

                      Vetché to určitě není, alespoň ne u Thule.

                      Kola jsou daleko stejně od sebe jako u 929, ale vejdou se kola delší(což je u třetí pozice u 929 problém a dlaší problém u 929 jsou krátké řemínky, které nejdou vyřešit za delší).

                      0 0
          • Floydie  

            A me zrovna prisel pro me ucely XT2 nejvhodnejsi a proto ho mam. Do kufru ho narvu, kdyz sklopim pulku zadnich sedacek (Kodiaq). Kradou se hodne ty nosice z kouli?

            0 0
          • krabica  

            Na 2 kola je fajn Uebler i21, případně Westfalia BC80, na 3 Uebler i31, zvláště, pokud je požadavek na kompaktní provedení.

            0 0
      • Corela91  

        No primarne tam budu vozit svoje enduro a detsky kolo, sem tam 2 endura + detsky a sem tam nalozim i 3 endura a pojedu s tim nekam dal. Veset to planuju na Tourana

        0 0
        • enjoy  

          Bral bych v tomto případě velospace xt3(939).

          Uz kvůli většímu odkolopu, možnosti dát dvě kola dal od sebe, když pojedou jen dvě.

          2+1 bych nebral, protože adaptér na třetí kolo má nosnost 15kg, což se nemusíš vejít.

          A taky je trojka levnější. A umí čtvrté kolo, nikdy nevíš.

          Co je asi výhoda dvojky, že má 25cm od sebe pozice, což je dobré.

          0 0
          • BB  

            kromě té vzdálenosti kol od sebe musí být xt2 o dost lehčí než xt3. Přenáším xt2 tak 20 metrů k parkovacímu místu a docela mi to stačí. Mám problémy se zády a těžší nosič než xt2 bych teda přenášet nechtěl.

            0 0
            • enjoy  

              Můžeš si k němu koupit vyklápěcí kolečko (THule 9173)

              0 0
              • BB  

                vypadá to pěkně, ale u mě je problém, že to mám přes takový jemný štěrk, ve kterém by se to malé kolečko asi utopilo. Škoda.

                0 0
      • Sistematicx  

        Mam doma dva nosice od svc/car face/ buzz rack. Puvodni vyrobce je buzz rack. Svc a car face(auto kelly) si to u nich nechava brandovat do cervena (buzz rack ma šede ochranne prvky).

        Jeden nosic mam na 4 kola a druhej na 2.

        Odjezdil jsem s tim letos za autem kolem 10 tis km. Naskladat na ten ctverkovej model 3 koka ue otazka cca do 5 minut. Thule se v tomhle muze jit totalne zahrabat. Kdyz vidim jak u thule kazdej provlika ty tycky a na parkale jsou tak pul hodiny nez ty kola tam navážou ja uz jsem davno pryc.

        Ten Hapro je podle me taky prapuvodne buzz rack. Videl jsem ho letos v Tošovicich u borca. Mel na tom elektro nejaky endurovy. Je to peknej nosic s hromadou mista ja kola.

        Spousta lidi kolem me co ma thule na 3 kola tam ty tri endura nechce davat. Pac je to hroznej voser, tri velky endura naskladat za nejakej rozumnej cas.

        1 0
        • MirosPikos  

          Přesně jak říkáš, když si to trochu člověk osahá a natrénuje, nacpu tam bez problémů 3 nebo 4 oka. Za 5–10 minut. Podle toho, jestli mi někdo pomáhá. Když pomáhá, tak 10 minut :-D

          0 0
        • enjoy  

          Taky názor:-)

          Ale osobní zkušenost s Thule nemáš..

          Nicméně, proti Buzzracku nejsem, je to to lepší v rámci levného segmentu.

          0 0
    • mais  

      jestli chceš, mám na prodej verzi na čtyři kola s asi třema kitama rozšíření na 29.

      Co je fajn:

      • malej skladnej, takže když nevezeš kola, můžeš ho snadno hodit do kufru.
      • pro občasné použití to nabízí fajn poměr cena/výkon

      Co mě prudilo:

      • se čtyřma kolama je potřeba mít připevněný ještě pojistné popruhy, jinak je to schopné tance na kouli do stran (vozil jsem na tom ca 70 kg kol)
      • naše kola na to nasadit bylo docela tetris – 26;29; 27,5; 27,5
      • tyčky jsou při každé montáži demontáži třeba zcela rozebrat – proti tomu zlaté thule
      • pojistné popruhy jsou fajn datelné na sedat (hákneš na víko kufru), docela dobře šly na octavii combi, naprosto nepoužitelné na moje současné a budoucí auto.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.