• Michal0412

    Dobrý den ,chtěl bych si pořídit druhé kola kde bych měl širší pláště. Chtěl bych jen nějaký základ, černé rafky, dráty. Pro tyto brzdy Mechanická kotoučová brzda Tektro C550, dva pístky, úchyt Flat Mount, kotouč 160 mm. Dokážu něco takového dát dohromady do 5000.

    Chtěl bych tam pláště max do 38 mm.

    Díky za rady

    0 0
    • Hrabex1  

      asi bys mel uvest, jaky naboj, na jakou osu, uchyceni kotouce. Naopak typ brzd a uchyceni trmenu jsou nepodstatne.

      2 0
    • Vilém  

      Dik za info.

      2 0
    • Michal0412  

      Tohle jsou kola která tam jsou teď. Přední náboj

      Formula RX-512, slitina, 6 šroubů, pevná osa 100 × 12 mm.

      Přední rychloupínák

      Pevná osa Bontrager Switch

      Zadní náboj

      Formula RX-142, slitina, 6 šroubů, ořech Shimano Freehub 11 rychlostí, pevná osa 142 × 12 mm.

      Zadní rychloupínák

      Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka.

      Bontrager Paradigm SL, možnost použití bezdušových plášťů, 24 děr, šířka 21 mm, ventilek Presta.

      0 0
    • allrose  

      Jenom drobná poznámka k náhradním kolům

      Při prohazování kol nechceš-li pokaždé seřizovat brzdy,pořiď si náboje na 6ďíru,aby vzdálenost kotoučů se snadněji vypodložkovala na stejnou vzdálenost

      Setinové podložky seženeš snadněji pro M5 než pro centerlock a stojí méně

      2 0
      • Tomcat  

        A co stejné náboje ? Pokud tam má takové kotvy jako lankový Tectro pravděpodobně bazarem a přeplést sežene . A hlavně ty setiny bude stejně honit ryhloupinakem.....

        3 0
      • Michal0412  

        Abych byl uplně přesný, kola si chci nechat udělat v servisu, jen bych nerad, aby na mě jako na laika vypálily třeba 10 000 když bude nějaký základ možný za méně a pokud bych hledal bazar, tak na jaký prametry se zaměřit. Co je prostě nutný aby kola splňovaly. Kolo na které to je trek al3 disc .

        Jinak moc děkuji za pomoc všem.

        0 0
        • mirorek2  

          A proč to chceš vůbec prohazovat? Přehoď gumy na širší, které jsou beztak stejně rychlé a kašli na to.

          Pokud nechceš zainvestovat do super kol třeba karbonových, nedává to smysl

          2 0
          • Michal0412  

            Asi ano , bude to asi nejsnazší.

            0 0
            • bluerider  

              Taky jsem výměnu plášťů na různé terény řešil, nakonec jsem koupil jen levný přední výplet a osvědčilo se to. Pokud vybereš stejného výrobce kola či náboje, tak je docela pravděpodobné, že to bude sedět.

              1 0
        • skvedo  

          Zkusil jsem nacenit, jak bych to při tlaku na cenu cca skládal:

          Náboje Shimano Tiagra

          Přední 500,–

          zadní 900,–

          ráfky Rodi Tryp 2ks á 550,–

          dráty nerez černé 2× 32 ks á 5,–

          niple mosaz á 3,–

          zapletení 2× á 600,–

          Ty současné náboje Formula nejsou žádná výhra. Používá je OEM více výrobců. Řešil jsem je u kamaráda na Cannondale Topstone, základní hliník. Povolilo se mu tělo ořechu od těla náboje a vymačkalo to spoj. Zázrak že po dotažení na krev a zalepení to furt drží. Imbus tuším 14mm a nešel prostrčit ložiskem, muselo se vyklepnout. Ložisko 15267 taky žádná výhra. Atyp, i když cyklo průmysl z něj pomalu dělá běžnou věc. Levné čínské hovno vydrží.

          Asi bych doporučil bazar.

          1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.