• jojina20

    Ahoj, dnes ráno jsem tankoval za 34,50 litr nafty, tak mě to zlomilo a řekl jsem si, že začnu jezdit do práce na kole.

    Potřebuji poradit co mám osedlat. Jedná se o trasu 2 × 30 km, docela kopce.Jen silnice + profrčet celý Brno.

    Prosím o rady, jestli mám zkusit bazary atd. Vidím to tak na 10tisíc za nový kolo, klidně něco strašího.

    Anketa: Co si pořídit?

    0 0
    • marapara  

      Pokud jen silnice, navíc kopce, asi bych volil krosa.

      0 0
    • Polka  

      Jezdim denne Brnem. Za 10tycek sezenes starsi solidni silnicku, ktera takovy pojezdy vydrzi. Ma to hafo vyhod…uzky riditka, rychlost prepravy atd. ;-) Hlavni nevyhoda je, ze nemuzes jet  terennima zkratkama, ale i tak je to po silnici rychlejsi.

      0 0
    • Schoscha  

      Kros je asi ideál.Jenže mi ho ukradli, tak jezdím na biku.Do práce to mám nějakých 8 km.(z toho 7 po Brně) a z práce si to většinou protáhnu i nějakým terénem.

      0 0
    • pee.tr  

      http://www.peetr.borec.cz/Favorit.JPG  ;-)

      Kolo do práce i na závody ;-)

      0 0
    • dancing dog  

      Už se trapně opakuji, já bych jednoznačně doporučil crossa- je-li to jen silnice, dáš continetali slajtový 28 mm pláště, pofrčí Ti to na nich, i low end vidlicí a trekovejma ráfkama výmoly a díry v Brně přelítneš líp než na silničce, kde se budeš jen vyhejbat a něco Tě ve městě eště srazí…

      Cross je prostě praktický kolo… vidli ale se zamykáním, pokud Tě čekají cestou do práce kopce na asfaltu…

      Na kecy, že kros je pro páprdy nedej- říkaj to „nevědoucí“

      0 0
    • mara53  

      zrovna stavím jednoho pracanta – ala co dům dá … rám starý Favorit + rovná řidítka+řazení +brzd.páky stařičký DX, kola Remerxy ráfky+nerez dráty+náby opět stařičké DX, šaltr asi Deore (pokud nerozhybu DX),brzdy zatím nevím,ale chci nejaké kvalitní klasické silniční, … plastový blatníky, k tomu pár světel a nějaké reflexní samolepky a je hotovo, …    

      0 0
    • zmolko  

      ja mam tiez jednu radu :-) ten kosik je velmi prakticky

      0 0
    • tom_777  

      teď to mám do práce kousek, ale dřív jsem měl silničku-veterána s řezením sachs7000(myslim že to tak bylo) řazením s aretací a ocelovým rámem. Koupil jsem ho za 6 tis a bylo to dobrý a rychlý dojíždění do práce. mnohem rychlejší než autobusem( v tý době jsem byl bez fára)

      takže já bych doporučil koupit nějakou silničku na inzerát ( do 10tis do roka máš ty prachy zpátky :)

      0 0
    • PjSky  

      prijde na to, co na to nalozis… :) MTB je rozhodne mula.. a taky se na tom pekne nadres, takze pro kondicku skvely.

      Silnice mi prijde nejmene vhodna, protoze kdyz kouknu na cesty, bez odpruzeni bych uz na to nelez.. zvlast na krajich, kde jsme natlaceni mi bikeri, je to sama zaplata, frezka, prach, sutriky…

      0 0
    • t29  

      Vzhledem ke kopcům spíš cross, pláště 700×32 nebo max. 700×35 s rozumným vzorkem, pokud odpruženou vidli, tak se zamykáním, co nejpevnější ráfky a výplet. Pokud budeš jezdit v jakémkoli počasí, tak dobře vyber blatníky – čím širší a delší, tím lepší, zástěrky podmínkou. Záleží taky, kde to kolo můžeš skladovat v práci, možná bude omšelá favoritka nejlepší řešení. Taťka jezdí denně poloviční trasu na čtvrt století staré Libertě.

      0 0
    • Twister  

      Jenom taková okrajová poznámka: nějakej úsek mimo silnici, možnost poskočit si, zdolat schody a pod. dokáže každodenní přesun hodně zpříjemnit. Tahle možnost se silničkou a krosem odpadá…

      0 0
    • Blabas  

      jezdim na biku se slickama. Je 20 let starej, ale tehdy TOP, takže bezúdržbová záležitost. Ve městě úročim manévrovatelnost a brzdy a mimo něj neřešim změnu posedu. Jsem totiž ortodoxní MTB.

      0 0
      • Honza z H  

        Taky, akorát jsem ty slicky vyměnil za nanoraptory kvůli defektům.

        0 0
        • jojina20  

          Tak nakonec jezdím na MTb…je to v pohodě 2 × 26 km ale za hodinku jsem v práci..Akorát docela kopce a minulej týden jsem šlapal 4 km proti větru, tak to jsem myslel, že už budu tlačit :-)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.