• Marek8

    Zaujimalo, ci by sa dali dat na moj cross 29" MTB kolesa a ak ano, max. aka sirka?

    Sucasne kolesa tam su Remerx Masterdisc 622×18, plaste nejake Schwalbe, sirka plastov co su na fotkach (odmerana) 35mm.

    2. druha otazka, kolko by to cenovo vyslo, ak by som chcel nejake kolesa zhruba na urovni tych Remerx Masterdisc co mam teraz? Dalo by sa kupit nieco slusne za cca 150eur/4000kc? (ak dobre ratam tak mi treba kolesa, plaste, duse, brdzove kotuce a zadnu kazetu).

    3. oplati sa to vobec? Bude to po prehodeni kolies aspon zhruba porovnatelne nejakemu HT? Ci radsej usetrit peniaze.

    Ten hybrid je konkretne toto:

    http://www.mojekolo.cz/…ack-red-2013

    dakujem

    0 0
    • romachain  

      Kola jsou furt stejný, stačí obout do širších plášťů. 2,1 by tam vejít mělo, možná i víc.

      0 0
    • borda  

      Pokud ti to pobere vidlei vidle, tak asi jo.

      Aby ses vesel do zech 4 tis za kompletni kola tak asi:

      www.kolonet.cz/eshop.php…

      • deore kazeta + neco kolem deore kotouce.
      0 0
    • Mig_all  

      Nemá krosové kolo jinak široké náboje oproti 29' MTB?

      0 0
    • Marek8  

      tak som sa rozhodol ze prehodim iba plaste na sucasne disky, konkretne tieto:

      Schwalbe Nobby Nic 2.25"

      http://www.koloshop.sk/…last-kevlar/

      zaujimalo by ma, ci sa vojdu bez problemov na tie moje 18mm kolesa, a ci ktomu mam kupit aj nove duse – predpokladam ze hej, kedze tieto su 2.25" siroke a moje povodne iba 40mm.

      dakujem

      0 0
      • Singlespeed  

        Na rafky vejdou bez problémů, vnitřní šířka 18mm je u MTB ráfků vcelku obvyklá. Asi bych, být tebou, volil univerzálnější vzorek než Nobby Nic, třeba Maxxis Crossmark nebo něco podobného.

        0 0
      • rj72  

        …nejde jen o šířku, ale i o výšku…počítej s přiblížením k sedlovce ..skok z 35 mm na 56 mm (nebo kolik ten Nobby Nic bude mít) je dost výrazný – půjde to možná dohledat ve vlákně o šířce plášťů…nevím co si od toho slibuješ,ale od šířky cca 50 mm rychlostně pláště jdou rychle dolů…spíše bych volil 2.0 a nebo něco co má do 52mm

        …duše objemnější – jiné..a to i na 2.0

        0 0
        • Marek8  

          plaste som vybral nobby nic lebo:

          1. chcem nieco poriadne do terenu, kedze cross je cross a ta vidlica nie je

          ziadna slava tak som vyberal sirsie plaste kvoli pohodliu a aby to sem tam aj nieco odpruzilo. skratka taky opak tych tenkych co mam teraz. a planujr tie plaste potom prehadzovat podla toho ci budem mat chut jazdievat skor teren alebo cestu. je mi ale asi jasne ze z tymi plastami nevykuzlim z mojho crossu mtb co zvladne nejake brutalne tereny.

          1. taktiez planujem cez zimu dochadzat do prace na biku, mam to len 2km tak to

          zvladnem hadam aj v snehu co sa tyka pocasia. chcem ale nejake poriadne plaste aby som sa nevydrbal niekde v malej kolajnicke ked trochu naprsi…

          takze? dobra alebo zla volba?

          0 0
          • rj72  

            rozumím ti…mám jak 29 tak i crosse…nedávno jsem dal na crosse dopředu 2,1 Racing Ralph Evo…a širší už na předek nemá smysl, protože rám crosse stejně potenciál těch plášťů nevyužije .. ta změna je obrovská ..jediný smysl by to mělo, pokud by jsi chtěl přejít na 29 než je sjedeš,ale ten nobby sjedeš brzy – nemá tvrdou směs…je to na tobě, největší nevýhoda je totiž to, že s rostoucí šířkou jde na horu i těžiště,protože ty pláště jsou vyšší, takže např Innova Pro Regor 2.0,který je dost úzký na 2.0 (46mm) a nízký působí vzadu přirozeněji,než objemnější plášt, a slušnou práci odvede taky (má výbroné tlumení, spíše tvrdší směs,která při každodením ježdění vydrží a vzorek tvar,který by i nakluzkém povrchu mohl fungovat)…,ale je to na tobě…

            0 0
            • Marek8  

              vdaka za radu :)

              aj ked je to na mne ako hovoris, tak rady su na mieste a urcite sa nimi budem riadit, kedze skusenosti s mtb plastami nemam vobec ziadne…

              mne prisli tie nobby nic ako dobry univerzal do terenu, a ze ta performance linia by mala vydrzat dlhsie. ze vraj skor evo linia sa zjazdi rychlejsie kedze je to skor na vykon ako vydrz… ?

              ked nad tym ale rozmyslam tak mozno by bolo lepsie nieco so sirkou 2.0–2.1 aby to nebol taky extrem…

              0 0
              • rj72  

                …je to pak o pocitu…cross má geometrii na nižší pláště a bike na větší…pokud zvolíš opak něco ztratíš…u crosse pocítíš zvednuté těžiště u biku budeš mít zbytečně dlouhou zadní stavbu (pokud nepatří k nejkratším)

                další věc je pak rychlost – šlo by možná slušně jezdit objemnější na nízký tlak, ale hodně zpomalíš.

                Nejlépe si od někoho něco ojetého půjčit a vyzkoušet,co vlastně potřebuješ…a co ti sedne

                EVO má uprostřed tvrdší směs – performance se sjede výrazně dříve..(dopředu performance může být, tam tak rychle nemizí…je možný že bude i užší…aspoň na pohled se mi třeba Racing Ralph Performance Lite 2,25 úzký zdál) …do zadu kvůli těžišti bych to spíše nejdříve vyzkoušel…pokud máš možnost ..ten regor je zajímavý zvládne hodně taky a navíc neztratíš tolik(možná vůbec) na rychlosti,ale je pocitově hodně do crossu …normální 2.0 se blíží biku více

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.