• Muraj238

    Zdar.

    Praskl mi na kole rám a uvažuji o koupi nového. Na první příčky se dostal Mondraker Foxy a Giant Trance.

    Chtěl bych se zeptat na zkušenosti s jejich systémy odpružení (Zero vs Maestro), které je lepší při šlapání do kopce. Uvědomuji si, že Foxy tady asi moc lidí nemá, takže zkuste prosím alespoň hádat dle téhle animace: http://emphasight.com/…on-lenta.gif

    Díky moc, Muraj238

    0 0
    • File12  

      Podle mě chodí podobně. Jinak Foxy vyhrál trail bike of the year. Takže to vůbec špatný nebude. Taky jsem na koukal na Trance, Canyon Spectral a Modraker Foxy

      0 0
    • MirosPikos  

      Osobně všechny zmíněné systémy pružení fungují výborně. Některé mají přednosti do kopce, jiné z kopce. Osobně bych vybíral spíš podle toho, jak moc je tlumič na ráně a u toho Mondrakeru je celkem dost.

      0 0
      • Muraj238  

        Osobně preferuji přednosti v jízdě do kopce. S kopce to bude vždy lepší, než na čem jezdí někteří kamarádi. :)

        Ano, tlumič je dost na ráně, ale od jisté verze už za něj dávají chránič proti stříkajícímu blátu a odletující kameny se tam přes vahadlo taky nedostanou.

        Definuj pojem „líná rozvrzaná mrcha“ prosím. :)

        0 0
        • Muraj238  

          Ještě jsem našel Canyon Strive s technologií Shapeshifter (za 70k) Výbavu má nesrovnatelně lepší, dokonce si odpustili i ty Fox CTD, na které všichni nadávají. Ale přijde mi to jen jako klasické FSRko, akorád se starostmi o další píst a dalšími možnostmi poruchy.

          Nejvíce se mi zamlouvá ten Mondreaker, ale trochu se bojím, že to bude příliš uhoupané.

          Chtěl bych kolo, které stačí nastavit a pak na to zapomenout, které bude dobře šplhat do kopce ale zároveň si užiji cestu dolů. Teď jsem měl zdvihy 120/110, ale chtěl bych zkusit něco víc.

          0 0
          • Azmir  

            Já bych teda vzal radši modraker než trance, jen tak někdo to nemá, ten rám je krásný a fungovat si myslím že to taky bude, co se týče ve srovnání s novým strivem, to už by bylo rozhodování značně těžší :)

            0 0
            • Muraj238  

              Ano, Mondraker je nesrovnatelně pěknější a originálnější než Trance, ale to, jak je kolo hezké není bohužel všechno. Ten Strive jsem objevil až dnes a skoro nic o tom nevím, mohlo by to být taky dobré, ale když si představím jednu páčku na zamykání vidlice a pístu, druhou na Shapeshifter, třetí na tel. sedlovku :x

              0 0
              • MirosPikos  

                Páčka na zamykání vidlice není nutnost, uvažoval bych osobně spíš jen páčku na teleskop a druhou na ten jejich SHAPE.

                Kolo se mi moc líbí provedením. Už jsou i testy, jak to funguje (bikeandride.cz o tom psali). Horší je to s designem AL verzí. Ale to je problém třeba i u Spectralu AL pro 2015 a někomu se to může zase líbit.

                Každopádně už je to kolo dost jinde než Giant Trance. To spíš Giant Reign. Mimochodem o tom si nepřemýšlel? V předprodeji za nějakou zajímavou cenu?

                0 0
                • Muraj238  

                  Vlastně ani ne, ono původně jsem nepřemýšlel ani o Trance. :D 160/160 zdvihů se bojím, kvůli tomu houpání při cestě do kopce. Navíc jezdím celkem dost i po asfaltu, ano, většinou abych dojel někam, kde se dá jezdit v terénu, ale stejně by byl Reign už overkill si myslím. (Odpověděl jsem si zrovna i na Strive?) Nechci kolo pouze na sjezdy, ale na celodenní vyjížďky, třeba i 150 km.

                  0 0
                  • MirosPikos  

                    I na 150 km? To je celkem dost, obdivuju tvojí prdel a to nejsem gay. Nohy už to nějak ušlapou. Já taky tak přemýšlel, abych dokázal na kole být celý den ale abych ho mohl vzít i do bikeparku, ikdyž tomu moc nehovím. Moje idylka je po vlastní ose do 2000 m a víš a pak jezdit mezi hřebeny hor. Ideálně i přespat. Večer i ráno něco vyfotit a pak si užít cestu dolů. V podstatě něco jako poslední díl na Trailbusters. No a na to jsem vzal Spectrala, kterýmu jsem přidal ve předu 20 mm zdvihu… ale ještě jsem to nevyzkoušel, mám v háji průdušky. Klasickej nekuřák :)

                    Trance je něco podobného, řekl bych. Jak geo, tak hmotností i určením vlastně i cenou, když si jí vyjednáš. Dobrý je, že Giant snadno vyzkoušíš, jak ti sedne maestro nebo geo celkově. Z toho můžeš vycházet i jak ti sedne Spectral. Nevím třeba, kde bys zkoušel ten Mondraker, ale možná někoho znáš.

                    Jinak se mi strašně líbí koncept biků od Rocky Mountain s tou jejich měnitelnou geo. Krom toho i ten design je super.

                    0 0
                    • Muraj238  

                      Mohl bys mi sem dát prosím odkaz na Rocky Mountain, který máš na mysli? Jinak Maestro je něco naprosto jiného jak Spectral. Pokud dobře vidím jedno je virtuál a jedno čtyřčep, jako FSRko u Spešlu – naprosto rozdílné koncepce.

                      Jinak ano, zadek dostává hodně zabrat. :D Dlouho jsem uvažoval o nějakém lepším sedátku, ale když ten originál k tomu kolu tak seděl. :D

                      Mondraker si jde objednat na pár prodejen stejně jako Trance. Na celý den ti to nepůjčí, ale na projetí pár metrů ano. Ono teď mi nepůjčí ani Trance, vybral jsem si čas, kdy jsou všechny testovačky rozprodané a nové budou až na jaře.

                      Od toho Trance pomalu upouštím. Má pouze 30,9 mm ? sedlovky, takže tam nemůžu případně dát 150 mm teleskop, ale pouze 125 mm a navíc ho ještě ani nemám a už se mi okoukal, jak to furt studuju na internetu. :) Taky se mi nelíbí představa, jak bude to dolní vahadlo drtit bláto mezi sebou a zbytkem rámu. Další vážný problém je ten, že se tam nevejde 1l velká láhev.

                      U Mondrakeru mě zase štvou ty Avid Elixir 1 brzdy, ty bych na kole za 60k fakt nečekal, však brzdí snad hůře jak Alivia od Shimana. :)

                      0 0
                      • MirosPikos  

                        Ano ty systémy pružení jsem samozřejmě každý jiný, ale že by bylo maestro nějaký zázrak oproti tomu, co má Spectral? A nebo jsou zkrátka oba systémy výborné.

                        Lahev na fulla mě naštěstí netrápí, nesnesl bych jí tam a pokud ano, pak bych neřešil jestli koupit masivnější rám a nebo lehčí plechovku.

                        Rockyho jsem myslel Altitude 750, ale to jsem hodně přestřelil cenou. To tedy radši novýho Strive s tím jejich systémem za podstatně zajímavější cenu. Dobré je, že Canyon upouští od levných FOXů a brzdy cpe myslím rovnou Shimana, protože poslední řada Elixir velký *******. Já s nimi mám menší problémy, ale brácha peklo. Jinak mám na starým kole Elixir 5 a když jsme se naučil je odvzdušňovat, tak musím zaklepat, 100% spolehlivost!

                        0 0
                        • Muraj238  

                          Na Canyonu jsou brzdy, přehazovačka, dokonce i přesmykač, kazeta a já nevím co ještě v XTčku. A navíc RS Pike a Monarch místo těch Fox CTD evolution no. Bohužel na to kolo nepůjde ukecat sleva, jako na ty ostatní, takže bude ve výsledku dražší o 20 000. Ono když si člověk spočítá, že chce teleskop za 8, brzdy za 4 a lepší kazetu (abych tam mohl dát pastorek 42 zubů od OneUp), tak mi to vyjde skoro nastejno, ale prostě se to nezdá ze začátku tolik. Teleskop si můžu dokoupit za rok…

                          0 0
                          • File12  

                            teda nevim o jakejch přesně specifikacích přemejšlíš, ale teleskop, brzdy i kazetu s 42z to už se ti vyplatí tenhle spectral.

                            http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

                            V lednu bych měl mít našetřeno a jdu do něj.

                            Budeš mít vše v jednom a výbavu skvělou za cenu, kterou se nepřiblížíš u Trance ani po slevách a dokoupení komponent.

                            Jediný co by tě mohlo štvát při tak velkym nájezdu km cena kazety. Ale s one-up 42z bych taky viděl malou životnost ořechu.

                            0 0
                            • scret  

                              za ty prachy je to paradni..

                              Sice je tam horsi Pike, ale i tak si myslim nebude spatnej…

                              0 0
                    • File12  

                      Naprosto rozumím. Sám jsem koukal ted po návštěvě Geisskopf bikeparku spíš po strive al. Ale zase u spectralu můžu mít x1, o 2kg mín a Pike tam je taky.

                      Pokud chce muraj jezdit i 150km což je i dost. Jel jsem max 110km a posledních 20km jsem dojížděl spíš ve stoje. Ale na strive 150km mi přijde vražda.

                      Trailbusters poslední video moc pěkný. Akorát mi nesedí hlas komentáře. Ale to je správnej biking a až seženu s kym to jezdit tak taky budu přespávat.

                      0 0
                  • tonik666  

                    víc než houpání bych řešil to, že na 150km a na nějaké enduro budu chtít úplně jiné pláště.

                    Jestli chceš jezdit 150km, tak bych šel max. do nějakých schwalbe NN 2.25, a ty jsou na 160mm bajk dost nedostatečné, abys ho plně využil. I na 140mm bajku jde jezdit dost agresivně, ale ne s plášti, na kterých bys kdy chtěl jet 150km.

                    0 0
                    • Muraj238  

                      To je mi jasné. :) Pláště jdou přehodit, ale měl jsem v plánu jít do těch NN. Měly být jako sériové a přijdou mi jako dobrý kompromis mezi valivým odporem a dobrou přilnavostí. Na Mondrakeru jsou Maxxis Ardent.

                      0 0
                      • MirosPikos  

                        Pláště jdou přehodit, ale to pak nebudeš moc jezdit bezduše. Což je celkem nevýhoda na fullovi, kde chceš drtit po horách celý den. Já mám 2.4 MK II a dá se s tím celodenní do 100 km v pohodě. Člověk se trochu nadře, ale to k tomu patří. Zas to není žádný kompromis a ta guma snese hodně.

                        0 0
    • Muraj238  

      Dostali jsme se úplně jinam, než jsem původně chtěl, takže si to shrňme. Canyon Strive: http://www.canyon.com/…es/bike.html?… nebo Mondraker Foxy: http://www.mondraker.com/…kes/foxy/346

      Strive má neporovnatelně lepší výbavu, ale bude asi o 20 000 dražší a nejde si jej (pokud vím) nikde vyzkoušet.

      Jde mi o dobré vlastnosti při šlapání do kopce, při sjezdu budou výborní oba.

      0 0
      • MirosPikos  

        Strive.

        0 0
      • tonik666  

        spectral, spectral :)

        nelibi se mi to prepinani u strive

        foxy se mi uz vubec nelibi

        0 0
      • File12  

        No k Strive je spíš od Mondrakera Dune, ale pokud opravdu mezi těmahle, tak Strive. Shapeshifter si myslim bude úplně v pohodě a údržba je taková že zavoláš oni přivezou novej a vemou si starej.

        0 0
      • Georrge  

        proč jsi vlastně vyřadil giant? Do kopce bych mu věřil asi nejvíc :) taky pokud ti jde o vlastnosti do kopce, asi bych upřednostnil virtuál.

        Ikdyž ono je to celkem jedno, systémy těhle prověřených značek budou fungovat všechny výborně, a čistě kvůli jízdě do kopce bych se zaměřil na uzamykatelný tlumič, ten udělá nejvíc.

        0 0
        • MirosPikos  

          Tlumič a správný šlapání.

          0 0
          • tonik666  

            Rovnoměrný šlapání a není u maestra potřeba nic zamykat, si myslím.

            0 0
            • Muraj238  

              O Maestru jsem četl taky dost chvály, ale to kolo se mi prostě nijak extra nelíbí na pohled. :D Navíc Maestro používá dlouhá vahadla ze 2 kusů, nebude to zdaleka tak tuhé jak třeba ten Mondraker a budou tam více odcházet ložiska. No a pak dalších X malých problémů jako vysoko položené úchyty na flašku (má problém se tam vlézt 0,5l), 30,9 mm průměr sedlovky, Overdrive 2 uložení u kterého nejde jednoduše vyměnit vidlice.

              Když jsem u té flašky tam u Strive nevidím úchyty vůbec, ale toho se nemusím bát, to má snad každé kolo téhle kategorie, nebo ne? :D

              0 0
              • MirosPikos  

                Hele jestli to vychází ze Spectrala, tak jsou tam díry pro košík připravené.

                Tady je vidět Strive:

                http://brimages.bikeboardmedia.netdna-cdn.com/…-cf-race.jpg

                0 0
              • scret  

                „Navíc Maestro používá dlouhá vahadla ze 2 kusů, nebude to zdaleka tak tuhé jak třeba ten Mondraker a budou tam více odcházet ložiska.“

                to vis nebo si to jen myslis?:)

                0 0
                • Muraj238  

                  To je jasně vidět z obrázku, že používá dlouhá vahadla. A jsem strojař a vím, že čím delší díl (ať je jakýkoli) tím víc kroucení, a že čím víc kroucení tím dřív odejdou ložiska. :)

                  0 0
            • Muraj238  

              Rovnoměrné šlapání jde bez SPDček jen do jisté míry a SPD nechci.

              0 0
              • Georrge  

                a ve stoje se to dělá ještě hůř :)

                0 0
              • Vilém  

                Tak to potrenuj, i na platformech jde bez problemu tocit do kruhu.

                0 0
                • MirosPikos  

                  Tak buď žiju celou dobu v omylu o tom, co je vlastně kruhový šlapání a nebo mi řekni, jak taháš pedál nahoru :) SPD jsem odložil bokem, čekám až vyléčím průdušky a pak mě čeká odvykání a zvykání.

                  0 0
                  • Vilém  

                    Nevim jak to vysvetlit, ale i v zadni casti otacky nohou tlacis furt proti ose pedalu. Kdysi jsem to trenoval tak, ze jsem se snazil tocit jednou nohou. Zezacatku to moc neslo, kdyz to clovek potrenoval, tak si to zautomatizoval a nebyl to problem.

                    0 0
                    • Muraj238  

                      Nebyl problém točit platformovým pedálem jednou nohou dokolečka? :D To si trochu nedokážu představit. ;)

                      0 0
                    • MirosPikos  

                      Rozumím, že to nejak jde. Akorát že v jistý části je to téměř bez záběru. No ale řešit to nebudu, já nešlapu do kruhu ani s SPD :)

                      0 0
          • Muraj238  

            Pokud dobře vidím tak Strive má na pístu páčku na zámek tlumiče. Ale ta cena je dost velká. Já měl původně hranici 40 000, pak 50, a teď kolo za 70? :D

            0 0
            • MirosPikos  

              Není to páčka na ten jejich SHAPE? Ta tam musí být určitě, pak ještě teleskop. To jsou dvě a víc jich tam snad už nebude :)

              0 0
              • Muraj238  

                No, viděl jsem někde páčku přímo na tlumiči, ne na řidítkách, ale pravda je, že to mohla být jiná cenová kategorie kola. Já měl do teď páčku na zámek zadního pístu na řidítkách, ale pravda je, že jsem to ani s jednočepem nepoužil skoro nikdy. Fakt maximálně při šlapání do kopce ve stoje.

                Jinak ten Climb mode u Fox CTD se blíží lockoutu, nebo v tom člověk vlastně nepozná rozdíl oproti ostatním módům? Pokud by to byl více méně lockout, stačí si pořídit ovládání vidlice a zadku zároveň (mluvím o Foxy nebo Trance) a je pak vlastně skoro jedno, jaké odpružení kola mají. Navíc oba jsou virtuály, takže zase tak hrozné to být nemůže.

                0 0
                • MirosPikos  

                  C u tlumiče není tak výrazný jako C u vidlice (ta je skoro pevná, až mě to překvapilo). Ale svou roli bude jistě hrát vnitřním nastavením tlumiče, které si každá značka objedná od FOXe trochu jiné. Každopádně u Spectralu je to nastavené tak jak říkám a u Strive to nebude jiné.

                  0 0
              • AleZ80  

                Jo, mám za to, že se z řídítek ovládá Shape a na tlumič musíš případně hrábnout.

                0 0
      • Kluzák  

        Tady pár argumentů pro Foxy: http://www.bikeradar.com/…-r-14–48298/

        0 0
        • Muraj238  

          Ano, kdybych tohle nečetl vlastně o něm ani neuvažuji. :D

          0 0
          • MirosPikos  

            Na můj vkus moc stručná recenze. Není nad zkušenosti běžných nepodplacených uživatelů.

            0 0
            • Muraj238  

              Které ovšem na tohle kolo prakticky neexistují.

              0 0
              • Kluzák  

                No vidíš, můžeš bejt jeden z prvních kdo je tady dá do placu:-) Každopádně nevěřím tomu, že by trailbike roku na bikeradaru mohla vyhrát nějaká ludra, tak že bych se toho asi nebál… ale osobně bych radši Dune, protože tohle je opravdu spíš trailbike…

                0 0
                • Muraj238  

                  Můžu se na něj mrknout, ale pochybuji, že mi dovolí si předobjednat oboje. :) Navíc do teď jsem měl zdvihy 120 vepředu a 110 vzadu, 140/140 mi musí stačit…

                  Edit: Fakt je, že ta sestava Pike/Monarch se mi líbí daleko více. :D

                  0 0
                  • Kluzák  

                    No pokud jsi měl doteď 110/120, pokud nemáš ambice v enduru, nebo nechceš jen něco lehčího k DH mašině, tak bych určitě bral Foxy… V terénu tě brzdit nebude a všude jinde bude univerzálnější než Duna, nebo Strive…

                    Ale koupit kolo za 60 s Fox evo, základním sramem a avidem a ještě bez teleskopu, to už se ti ten rám musí hodně líbit… (cena z Katmaru)

                    0 0
                    • File12  

                      no já třeba v enduru ambice(rozuměj chci jezdit český závody) mám a doufám že si s 140mm vystačím.

                      Ono většina kol, když koukáš na výbavu a cenu Canyonů je mimo.

                      0 0
                      • Georrge  

                        no se 140mm si asi i vystačíš, spíš jestli to brzo nerozkřápeš, přecijen na 140mm se ještě nedávají tak odolné komponenty, jako na 160mm a podobné enduro kola.

                        0 0
                        • Kluzák  

                          jak říká žorž- nejde ani tak o zdvih, ale spíš o odolnost a tuhost. Až s F32 najedeš v rychlosti do nějakýho kamenitýho bordelu, tak velice rychle zjistíš, že to není úplně ono…

                          Na druhou stranu věřím, že rám a geo by na to měly…

                          0 0
                          • File12  

                            Jasný díky. No v neděli jsem byl na Špičáku se svým kolem a hned si od kámoše půjčil fr kolo na 180a od druhýho 140. Těch 160 bude ideál. Geo u Spectral EX je poměrně v pohodě. Ale vemu Strive :)

                            0 0
                            • AleZ80  

                              Jo, ten nový Strive vypadá zajímavě. Snad se to nebude sypat kvůli té fičuře na změnu geometrie.

                              0 0
                              • File12  

                                Když jsem viděl jak shapeshifter funguje tak bych se nebál. A prej pokud s nim bude problém, přivezou novej a starej si odvezou.

                                0 0
                                • Muraj238  

                                  Tohle platí jen na ten malý pístek, nebo na celé kolo (např. tel. sedlovku)?

                                  0 0
                                  • File12  

                                    Pokud vim, psali to o pístku. Sedlovka se reklamuje v ČR

                                    0 0
                      • Kluzák  

                        ono už existuje víc značek, který dokážou za 60k nabídnout skoro „raceready“ kolo, takže už beru Canyon jako benchmark…

                        0 0
                        • Muraj238  

                          Já nevím. Co se tak dívám, tak většina značek má podobnou výbavu v cenové kategorii. Dokonce i Giant, který má být levný. Canyon je výjimka, ale zas ho člověk kupuje naslepo a reklamace vyjdou draze. Fakt je, že tohle není ani výbava mého Scotta za 37k, ale kde je problém? Trance není levnější. Nejlevnější Spešl stojí 65.

                          0 0
                          • MirosPikos  

                            Reklamace nevyjdou draze, zavoláš českému zastoupení nebo pošleš email s info a oni pošlou kurýra (GLS), kterej si u tebe kolo nebo nějakou komponentu vyzvedne. Vlastní zkušenost.

                            0 0
                          • Kluzák  

                            Tak mně šlo hlavně o Foxy, Která toho za 60k opravdu mnoho nenabízí… Elixir1, X7, Fox32 evo, pevná sedlovka a k tomu ještě vlastní komponenty bůhví od koho, tak na to už bych musel bejt velkej fanda Mondrakeru…

                            0 0
    • Sroters  

      Trance jezdím sezónu a jsem naprosto spokojen.

      Zavírání vidlic vůbec nepoužívám…není třeba.

      A na závodech se taky neztratí. 140 stačí když člověk ovládá trochu techniky.

      0 0
    • lolek55  

      A co se zkusit poohlédnout pro RB IQ 575? Měl jsem teď půjčenou testovačku a dost se mi to líbilo. Zakže já se budu rozhodovat mezi EB IQ 575 a Canyonem Strive AL 6.0 race

      0 0
      • MirosPikos  

        Takže se rozhoduješ krom toho, že mezi dvěma značkama ještě mezi dvěma zaměřeníma.

        0 0
        • lolek55  

          Proč myslíš že mezi dvěma zaměřeními? Obě kola jsem „endura“ RB IQ má 160/150 zdvih a Canyon Strive 160/160 pokud na ně dám stejné pláště tak rozdíl v zaměření nevidím. Pokud tam nějaký vidíš rád si vyslechnu jaký. Jsem clekem bezradný tak mě zajímá cokoliv.

          0 0
          • MirosPikos  

            Nechci ti v tom dělat bordel, nebo ho tam možná dělám sobě. Já bych proti IQ 575 stavěl spíš Spectrala než novýho Strive. Ale možná je to jen věc názoru. Já mám na Spectralu vepředu 160, tak je to možná tím :)

            0 0
            • lolek55  

              já ti nevím, mě spectral a nebo cokoliv na 140/140 zdvihách sice přijde clekem univerzální, ale ani na jednu disciplínu vhodné ( XC / Enduro ) každopádně to nechci nijak hanit, kolo je to určitě dobré.

              Mě IQ 575 přijde spíš něco jako mezi spectralem a strivem, ale co jsem četl tak by snad měl Strive díky shapeshifteru chovat tak, že do kopce jede lépe než RB (XC mód) a z kopce jede také lépe než RB (DH mód) ale to je čistě jen teorie.

              0 0
              • Muraj238  

                Myslíte, že by Strive jel do dopce podobně dobře jako něco s virtuálem?

                Nemohl by tady někdo srovnat 4-čep (FSR) a třeba Maestro?

                0 0
                • ghostik  

                  Větší rozdíl při jízdě do kopce ti udělají pláště a kola, než rozdíl 4čep/virtual. Taky každý 4čep a virtuál se chová trochu (někdy i hodně) jinak.

                  0 0
                • MirosPikos  

                  Já bych ty systémy nějak proti sobě nestavil. Každý funguje perfektně pokud dobře šlapeš. Maestro možná něco odpouští. Ale když jsem si sjel 70 km okruh blanským lesem na Giantu Trance a Canyonu Spectral, nepozoroval jsem větší rozdíl v pružení/tlumení. Opravdu daleko větší roli hrajou pláště, tlak v pláštích a jestli používáš duši nebo ne. Snad v jediném místě mi přišlo, že se mi jelo snáz – výšlap na úpatí Kluka. Trocha stoupání a hromada kamení a kořenů. Tam když jsem jel poprvé na Spectralu, tak mi to nepřišlo tak samozřejmé. Ale mohlo to být třeba i tlakem a pak jsem měl tlumič na Trail, měl být v tomhle terénu spíš otevřený pro větší grip.

                  0 0
                  • Muraj238  

                    Ten Mondtaker ma fakt nanic výbavu za 60k, ale Trance za 55 je na tom, az na brzdy, naprosto stejně. Canyon stoji 70 a nepůjde na něj ukecat sleva. Je to už celkem dost, ale šel bych do toho, kdybych si jej mohl vyzkouset. Není tady v nejbližší budoucnosti nějaká možnost?

                    0 0
                    • MirosPikos  

                      Snad nějakej testfest. Jenže to se projedeš tak 20 minut? Chce to vyzkoušet na den :) Ale já ho taky nezkoušel a jak jsem spokojen.

                      0 0
                      • Muraj238  

                        20 minut lepší než nic.

                        0 0
                        • lolek55  

                          Taky by mě docela zajímalo jak Strive jede do kopce v XC modu. Jel jsem na RB IQ 575 a teoreticky by měl Strive v XC modu jet do kopce lépe, nebo se pletu?

                          0 0
    • Muraj238  

      Tak jsem se pravděpodobně definitivně rozhodl pro Mondraker Foxy. Po nějaké větší projížďce napíši pocity z odpružení a celkového chování kola.

      0 0
    • Mysee  

      Obnovím vlákno lehce.

      Mám v hlavě změnu rámu a vidle. Momentálně Canyon Nerve 120/120 a Fox Float 32.

      O vidlici mám asi jasno – Auron z TT.

      Co se týče rámu, mám pár kandidátů.

      1. RB IQ 575

      česká výroba, barevná individualizace, asi nejlevnější

      1. Mondraker Foxy

      nejhezčí neobvyklý rám, přijde mi to jako super geometrie

      1. Commencal Meta AM V4

      fluor barevné kombinace, uložení tlumiče

      Ani na jednom jsem zatím nejel, nejlépe samozřejmě otestovat, u RB asi není problém, u jiných netuším kde. Dovozce jsem našel Katmar (Mondraker) a FDF (Commencal).

      Máte nějaké poznatky k funkčnosti jednotlivých rámů? Co byste doporučili?

      0 0
      • MirosPikos  

        Proč se chceš zbavovat Nerva?

        Jinak z toho výběru, se mi nejvíc líbí Commencal, pak RB a poslední Mondraker.

        0 0
        • Mysee  

          Chtěl bych něco s vyšším zdvihem, jelikož jsem s příchodem Grade přestal tahat Nerva na cyklostezky a lehčí terén a jezdím už jen ve větším. Líbilo by se mi 140–150 zdvihu. A tak nějak mám furt chuť v něčem se hrabat a něco vylepšovat. :D

          To abych měl o čem přemýšlet přes Vánoce.

          0 0
          • File12  

            Foxy, Meta, IQ. A to mám RB rád. Ale 575 mi nějak nepřirostla. To už bych radši počkal na nový bandit. Ale to už je zase víc zdvihu. No a foxy má podobnej vzhled jako Nerve.

            0 0
      • Tehu  

        jedine Metu :-)

        Proc ne RB ? – „hnus“ velebnosti :-)

        Proc radsi Metu jak Foxy ? Hezci, uhel hlavka a ten uzel na ramu kvuli ulozeni tlumice se mi na udrzbu taky nejevi moc nejlepe.

        0 0
        • MJra  

          Mam Mondraker Dune a údržba jako u každýho jinýho bajku.. na tlumič tam je blatníček

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.