• Chacharius

    Zdravím,chci se zeptat na tohle kolo.MERIDA ONE-FORTY 7. 900 chci začít jezdit trail.jsem začátečník.jestli se za cca.40 000kc vyplatí nebo kdyby jste mi doporučili do této cenové relace nějaké endurko.Díky moc za radu.

    0 0
    • Khandy  

      asi jde o toto

      je to model z roku 2015… jestli bylo kupovane 2017 tak to byl vyprodej cca za 50–60k (jeto dohledatelne treba zde) 800km najezd? no pak se nekomu 3 roky valelo v garazi i to je mozne… verit muzes i nemusis kazdopadne osazeni je puvodni.

      Za 40 mi to neprijde jako dobrej kup ale pokud by ten najezd opravdu takovej byl tak to ani neni zadnej velkej pruser (ale jen s ohledem na mmt situaci kdy novy kola casto nejsou a i bazarovky jsou dost nad cenou) ale co mi prijde jako prusvih je ta sedlovka to nebude jen obycejny zavsdusneni spis to bude zraly na repas nebo na novou sedlovku. Z toho duvodu bych to ja osobne urcite nebral… imho ferova cena by byla o dost niz ale na ferovost se nikde moc nehraje…

      0 0
    • Chacharius  

      Díky moc za odpověď,tak nějaká rada do těch 40k z bazaru?

      0 0
      • Khandy  

        No bohuzel jen hodne pevny nervy a refreshovat inzerce jak magor…

        ja se snazim uz cca mesic vychytat bazarovku pro sebe full/140+ zdvihy v Mku se solidnima komp. a usetrit a ne ze by se obcas neco nenaslo… to jako naslo ale je to vzdy otazka hodin nebo i minut…

        zrovna minulej tejden sem vychytal dobrej bike co by mi sedl za ferovou cenu, volal jsem prodavajicimu 5minut po tom co inzerat vlozil, domluvily jsme se, ze si pro nej hned druhej den prijedu za jeho cenu no naces asi 2h po nasem hovoru mi napsal ze je to prodany, nekdo k nemu jeste ten den dojel a vyplaznul neco navic a ja utrel i kdyz sem byl ochotnej jit taky vejs… to proste zvedne naladu :D