• Nimrod

    vidím dobře, že na stránkách mavicu už není 819 na véčka? to neeeeeee, mavicu jsem věřil, že véčka nepotopííí :'(

    0 0
    • Tomcat  

      lol a cos čekal. Diť ráfky pro V-breake jsou i výrobně složitější a dražší.

      0 0
      • Nimrod  

        čekal jsem, že je nechá, furt to byly jediné ust ráfky s brzdovýma plochama (nebo se mýlím?)…

        0 0
      • Paja  

        …ale prakticky vsechny ostatni XC a XM rafky delaji dal v obou verzich.

        0 0
        • RomanH  

          Mne spise prekvapuje, ze doposud neexistuje neco s vahou jako M717/DT4.1/DT4­.2 jako plnohodnotne UST reseni.

          0 0
          • Paja  

            To uz jsem si rikal loni, kdyz jsem stavel kola na XM819 – proc nemaji taky UST rafek z XC rady – XC817 (nebo lepe lehci nez 819, ale s sirkou radsi 19mm nez 17 jak u 717)

            0 0
            • kubad  

              NoTubes ráfky fungují naprosto stejně, nabídka je dostatečná, cena nižší než UST Mavic a trocha tmelu pro jistotu ničemu nevadí.

              Nahození UST pneu je naprosto srovnatelné s ráfkama Mavic

              0 0
              • Paja  

                Rafek na V maji pokud vim taky jen jeden – 355, ne?

                Standartni cena je spis vyssi ZTR Mavic

                (+) je nizsi vaha u ZTR

                (-) je (subjektivne) lepeni pasky a vetsi pravdepodobnost vyzuti plaste (ikdyz

                to asi plati spis pro jiny model – Crest?)

                Nic to ale nemeni na tom, ze misto aby frantici zacli delat relativne lehkej UST XC rafek, prestanou radsi samostatnej UST V rafek delat uplne @:/

                0 0
                • Hnoj  

                  UST ráfek nikdy nebude lehkej, protože ty M6 niple jsou šíleně těžký, takže výsledek je dost pofidérní.

                  Navíc oni dělají lehký UST ráfek, jmenuje se Cmax SLR. Proč by ho měli nabízet samostatně, když ho můžou prodávat jako celá kola?

                  Navíc, pokud by takový ráfek skutečně vyráběli, kolik by jich asi prodali? Velice málo. Protože, kdo je zákazník na takový ráfek? Někdo velmi konzervativní, kdo se nechce vzdát véček i přes to, že véčka jsou dnes již skutečně minulostí. Gramař si takový ráfek nikdy nemůže koupit, protože je moc těžký a tak raději použije třeba SUN UFO + NT Sadu a nebo XC717 + NT sadu… Eego je takový ráfek z obchodního hlediska naprosto nesmyslný a je lepší ho nabízet v podobě Cmaxu SLR V-brake, kterých se i tak prodá „jak šafránu“.

                  Tady jsou všichni idealisti, ale nikdo neuvažuje jako obchodník…

                  0 0
                  • Paja  

                    asi mas recht…

                    0 0
                  • McBlacky  

                    pravda, já existenci tohohle ráfku nepochopil nikdy. Jediný výrobce kdo je dává na seriová kola je cannondale, a vlastně tím nutí zákazníky koupit si hned jiný kola. Protože s těžítkama to nepojede ani na Cdale :)

                    0 0
                    • Paja  

                      Zas bych to tak nehrotil, na zavodni jezdeni s ambicema si takovej rafek urcite nikdo nekoupi, ale kdyz se tady o tom rozproudi debata, tak se stejne vetsina lidi shodne, ze ty lehci rafky od ZTR z duvodu vydrze a odolnosti na bezny jezdeni nema cenu pouzivat.

                      Navic tahle vlna supergramareni prisla az s nastupem ZTR, vybavuju si dokonce tusim tvoje vlakno pred par lety, kdes vybiral lehkej zavodni rafek mezi Mavicem 717 a Sunrims UFO, coz byla tehdy desna gramarina…;)

                      Krom toho 819 je XM rafek, kdyby Mavic delal UST XC rafek, mohl by mit i s kaliskama pod pul kila, coz ve srovnani s ZTR vahama je taky tezky, ale na normalni jezdeni celkem v pohode.

                      0 0
                      • McBlacky  

                        tak i tenkrát byly ZTR ráfky, ale cena 2500 za jeden…

                        spíš jde o to, že při ceně 819 bylo v posledních letech lepší koupit celý UST kola. V době kdy šli na trh, tak bylo málo i UST plášťů, navíc s váhou a cenou taky jinde.

                        Podle mě, ale vítr fouká nakonec úplně odjinud. A sice za poslední dva roky výrobci začínají více prosazovat konverzní kity na NT a UST systém, na to reagují výrobci plášťů modely UST ready atd. Tím pádem prostor pro těžký, drahý, UST ráfek se velmi zmenšuje.

                        0 0
                        • Nimrod  

                          ale furt tu jsou lidi, kteří chtějí ráfek na překonaná, nevýkoná véčka a na těžký, ošklivý a naprosto k ničemu ust :-)

                          0 0
                          • McBlacky  

                            ne tolik, aby product manager Mavicu ukázal přesvědčivá černá čísla. O zákazníky přeci vůbec nejde :)

                            0 0
                            • Nimrod  

                              já vím, ale že zrovna padnou ráfky, to bych nečekal… přeci dokud budou brzdit véčka, tak se ráfky kupovat musí… úplně by stačilo, kdyby snížili výrobu na méně kusů, ale furt by je někdo kupoval… jo, kdyby udělali keramické brzdové plochy i na 819, tak bych to možná viděl trošku jinak, ale k tomu se nikdy neodhodlali :-/

                              0 0
                          • ememem  

                            a mozem sa spytat preco si potom nekupis rovno zapletene ust kolesa na V? ak sa oprostis od tych klise ze mavic orech je shit a pod.(navyse nie si obmedzeny na mavic) tak to aj cenovo vyjde porovnatlene.

                            0 0
                            • Nimrod  

                              už jsem to tu psal 2×, tak po třetí :-) chris king náby. mám je doma a nechci nic jiného. ono upřímě řečeno v nejhorším případě prostě ty bezdušáky nevyzkouším a bude, aspoň nebudu vědět, o co přicházím a budu šťastný :-)

                              0 0
                              • ememem  

                                ked musis tak musis, to je ine ;-). tak si daj normalne rafky a vyskusaj „UST Light“ napr. vo forme TLR Schwalbe (od 2011 robia iba TLR alebo UST). aspon potom povies co je to TLR (hlavne patka) zac a jak to na normalnom rafku drzi.

                                0 0
                                • Nimrod  

                                  ono to nebude tak honem, nejdřív na jaře, takže to vyzkouší kopice lidí dřív :-)

                                  právě že tohle řešení mi ale není ani trochu blízké, ust jsem chtěl díky tomu, že jde nafouknout celkem stejně jako duše, že je to skoro neprůstřelný systém, který mi nejspíš nezradí a nebude s ním ****** navíc. ale třeba časem změním názor i na tohle řešení, ale zatím ne

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    nemel a scháňej ráfky, ještě je snad seženeš :-) a problém je vyřešený

                                    0 0
                                    • Nimrod  

                                      on není problém je teď sehnat, problém jsou peníze. válím se doma a doufám, že mi konečně klapne práce… takže dřív jak v lednu na ně mít nebudu. ale třeba budou ještě v tom lednu k sehnání a nebude problém, jen mi vadí, že mavic ukončil jejich výrobu a tudíž už nebudou

                                      0 0
                        • Paja  

                          Na kotouce urcite zapleteny kola, taky jsem mel loni dilema, jestli nekoupit ve vyprodeji na kupkole UST V crosstraily. Cenove to vyslo podobne, byly o neco lehci, ale prestaly se delat uz predloni, tak jsem si rikal, ze sehnat nahradni rafek na tech 16/20 dratu bude brzo problem. A ikdyz rafky nelikviduju jak na bezicim pasu, tak urcite jak na potvoru bych ho zrusil, jakmile by se nedal sehnat, tak jsem nakonec sel do sice tezsich 819, ktery jak jsem si naivne myslel budou urcite delat jeste dlouho;D (nakonec ani s narustem vahy to proti 717 nebylo tak strasny, protoze zaplety na 819 jsou zase o neco tuzsi, takze to taky nejede tak spatne).

                          Moznost pouziti gumovy NT pasky nebo jen zalepeni der zlutou NT paskou (na experimenty s jinejma paskama bych se uz vykaslal, i tak 100% neverim, ze se konec te pasky neodlepi) je tu samozrejme vzdycky, ale uzavrenej UST rafek mi pripada jako nejpreciznejsi reseni.

                          0 0
                          • Nimrod  

                            přesně tak, ztr mi přijdou nedomrlé díky tomu, že se musí použít páska… je mi jasné, že to riziko problému bude malé, pokud půjde o utěsnění atd, ale furt tu je a nepřijde mi to jako stoprocentní řešení

                            tohle byl z mého pohledu prakticky dokonalý ráfek, snad jen kdyby ho nabízeli ještě s keramickou vrstvou, pak už bych si fakt neměl co vymyslet a byl bych spokojený

                            0 0
                            • Paja  

                              Sikovnejsi reseni nez fore kalisky mi prijde system u Fulcrumu, kde je taky uzavreny rafek bez der na nyple, ktery se tam tahaji pomoci magnetu, asi trochu vetsi drbacka nez zasroubovat kalisek s nyplem, ale je to takovy elegantni (a nemuze se ti stat, ze ti zavity fore kalisku nejakej vrtak mechanik nezajisti Loctitem jak mne @;-)

                              Bohuzel Fulcrum dela V rafek tak jako uz ted Mavic jen na top zapletenejch kolech.

                              0 0
                              • Nimrod  

                                fulcrumy jsem viděl jenom na obrázku, tak ani nevím, jak to pořádně vypadá…

                                vrták mechanik bych byl jedině já, tak bych aspoň věděl, na koho být naštvaný :-)

                                jinak já mám mavica hrozně rád, už od mala se mi hrozně líbily šedé ráfky, co dělával, tak mám k němu takový hezký vztah, i když už do šedivé pár let nedělá… ale tímhle mi zklamal, velice :-(

                                0 0
                                • scret  

                                  tak to neres a vem STcka:)

                                  0 0
                                  • Nimrod  

                                    nevezmu, bude to na ck. jen teda ještě nevím, jestli fakt ust… ale do jara je ještě daleko, tak mám čas to vymyslet :-)

                                    0 0
                                    •  
                                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                      0 0
                                • Paja  

                                  ja taky ne, zpusob vypletani jsem si precetl jak jinak nez na b-f;)

                                  0 0
                • kubad  

                  V čka sou mrtvé :-) pro výrobce

                  vyzutí pláště bych neřešil , bavíme se o UST tam to nehrozí,

                  pokud dáš na Mavic UST ráfky obyč plášť šance že se to vyzuje je stejná

                  0 0
                  • Paja  

                    Vcka jsou mrtva, ale furt se nemuzu presvedcit, ze bez kotoucu nemuzu zit;D a ruzny problemy s kotoucema, desky ojety behem jedne delsi vyjizdky v blate apod. tomu nepridavaji.

                    Kazdopadne pokud cloveku nejde o pouziti UST plastu, muze vzdycky na jakykoliv dusovy rafky nahodit NT gumovou pasku.

                    0 0
                    • kubad  

                      výrobci tě přesvědčí, u mě letos odvéčkováno :-)

                      k životnosti špalků ti můžu napsat totéž, jeden závod bláto/písek obržděné špalky a kruté rýhy v ráfku, na odpis, ale už je to pěkných pár let

                      0 0
                      • Paja  

                        Snazi se, ale zatim se jim to nepodarilo;)

                        Ohledne zivotnosti spalku si vzdycky vzpomenu na 24hodinovku tusim v Bystricce, kde lidi nejen, ze ohoblovali desky, ale kvuli zadrenym pistkum prehazovali cely brzdy a RT neobrzdil s veckama ani 1 spalky;)…tim samozrejme nechci shazovat ostatni nesporne plusy kotoucu proti veckum.

                        0 0
                  • Paja  

                    Jeste k tomu vyzouvani dusovych plastu na UST rafku.

                    Nevim, jestli pri pouziti NT gumove pasky dusovy plast v patkach dusovyho rafku drzi „zacvaknutej“ i po vypusteni vzduchu, ale kdyz jsem mel zatesnenou 717 lepici paskou, tak se v urcitou chvili plast „pustil“, zatimco dusovej plast na UST rafku zustane v patkach pevne zacvaknutej a na sundani se musi vyvinou celkem sila. Proto bych cekal, ze svliknout dusovej plast z UST rafku bude min pravdepodobny…

                    0 0
                    • RomanH  

                      To asi jo, ale u tech NoTubes rafku je ten bok taky spolehlivej (az na Crest), ne ?

                      0 0
                      • Paja  

                        Ted jsem to srovnaval s nejakym obyc. dusovym rafkem, treba 717.

                        On ten bok je u vsech NT rafku nizsi – diky tomu maji lip vyuzit objem plaste – ale pokud si pamatuju, tak se tady psalo jen o nejakejch tech novejch Crestech – ze tam to uz prepiskli a je to na vyzuti nachylnejsi, ostatni jsou asi o.k.

                        0 0
                    • kubad  

                      na UST ráfku drží ust pneu přicvaklé, klasické už mnohem míň.

                      NoTubes ráfky mají v podstatě UST patku, jen ty novější modely Crest a Alpine ji mají ještě nižší a tam pár lidem plášť střelil, ale zrovna tak vím o pár lidech kterým z UST ráfku Mavic střelil UST !!!

                      plášť takže si nevybereš :-)

                      Osobně vozím UST ráfky od roku 2001 a posledních pár let NoTubes :-)

                      0 0
                      • Paja  

                        UST plast jsem na tom bohuzel nemel, takze nemam vlastni zkusenost, jestli tam patka sedi jeste pevneji. Castecne bude ale asi hrat roli i velikost(prip. vytahanost) patky, coz jsou nejspis ty vystreleny UST/UST kombinace.

                        0 0
                        • kubad  

                          ty střelené UST byla pravděpodobně vadná serie, ale bylo toho celkem dost. Nic příjemného když nahodíš nový plášt dáš tmel, jistota je jistota, kolo položíš ke stěně, děláš si dál jinou práci a po 10min. rána jak z děla a vše krásně poprskané tmelem :-D

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            A nebo když se to stane ještě dříve ve chvíli kdy sundavám hlavici z ventilku. Ještě, že první nafoukání dělám preventivně vždy v brílích. Takle můžu pouze říct, že NoTubes tmel má opravdu divnou chuť :-)

                            0 0
                          • McBlacky  

                            hlavně to nejde z ničím z nábytku. Mám doma dvě křesla a bílou sedačku z alcantary :( nahozený NT mlíkem. ani ne rok starý…

                            0 0
                            • roud  

                              čoveče mě se tím podařilo natřít koberec při snaze vyčistit to jsem to do něj spíš vetřel a neni to vidět ;o]

                              0 0
                              • McBlacky  

                                tohle je bílá sedačka a alacantara je dost nízká tkanina, není moc do čeho to vetřít. Třeba červený víno z ní umyješ a v pohodě, ale tohle zatvrdlo a udělalo takový hnusný šedý fleky. Dost mě to vytáčí.

                                0 0
                          • scret  

                            pokud vim, tak az na jednu vyjimku to byly snad jen same „vlastovky“ ne?

                            0 0
    • Evilcleaner  

      tak si kup xt záplety na večka. full ust, není co řešit. nebo pokud si to chceš zaplést, tak zadní má 24 děr, takže trochu pohledat nějaké náboje a máš to. zapleteš super comp drátama, nebo v případě požadavku vysoké odolnosti třeba alpine III.

      0 0
      • Nimrod  

        jak jsem už psal, chci to zaplést na ck, mám je doma a je fakt, že 24 je číslo, které u mě nevzbuzuje pražádnou důvěru, leč s alpine drátama by to asi držet mohlo, jsou fakt šílené :-) ale prostě ne, to je zas polovičaté řešení

        0 0
    • Kamikaze 591  

      Sháním ust ráfky na vbrake, máte nějaký tip? Opravdu už jsou jen mavic xm819?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.