Mám si připlatit za FOX odpružení? Váhám mezi 2 koly.

96 nepřečtených
  • Fastolph

    Zdravím všechny bikery,

    Chěl bych se Vás zeptat na Váš názor nebo lépe na zkušenosti. Vybírám mezi 2 koly od stejného výrobce, ve stejném rámu, výbava je téměř totožná, největší odlišností je právě tlumíč a vidlice. Rozdíl v ceně je 28 tisíc kč a jde mi o to, jestli je tento cenový rozdíl adekvátní a pro mé využití se vyplatí investovat nebo ne. Roční nájezd je okolo 4 až 5 tisíc km, jezdím trasy 40–120 km od asfaltu, přes šotolinu až po lesní terén, traily apod. Váhově jsem na tom momentálně 130 až 135 kg. Veškeré rozdíly jsou uvedeny níže.

    Kolo no 1.:

    Tlumič: RockShox Deluxe Select

    Odpružená vidlice: RockShox Lyrik Select

    Přehazovačka: Shimano Deore XT M8100 SGS

    Řadící páka: Shimano SLX M7100 12s

    Kotoučová brzda: Shimano MT520

    Brzdový kotouč: Shimano RT64

    Uchycení Kotouče: Centerlock

    Náboj: Shimano MT400 & Shimano MT510 SH12

    Kolo no. 2

    Tlumič: FOX FLOAT DPX2 Performance

    Odpružená vidlice: FOX 36 Performance Elite

    Přehazovačka: Shimano Deore XT M8100 SGS

    Řadící páka: Shimano Deore XT M8100 12s (Objímka: I-Spec EV)

    Kotoučová brzda: Shimano Deore XT M8120

    Brzdový kotouč: Shimano MT800 & Shimano EM810

    Náboj: Shimano M8110

    Předem děkuji za Váš čas.

    Kolu zdar!

    0 0
    • mirorek2  

      kdo dnes osazuje na enduro shimano náby…

      lepší by byly odkazy na kola

      IMHO jsi hmotnostně přes limit většiny kol, tam bych viděl problém

      0 0
      • Fastolph  

        Vím, na váze se pracuje. Bohužel kvůli nehodě a Covidu jsem dosti nabobtnal, tak musím pracovat s tím, co teď mám.

        https://www.canyon.com/….0/2260.html

        https://www.canyon.com/….0/2261.html

        0 0
        • mirorek2  

          taky znám lidi co se prožrali k mopedu, pak jim to už zůstalo

          hodně zdaru v rekonvalescenci, ale na tom cos vybral kondici nenahoníš IMHO

          0 0
          • Alojs01  

            Tohle vetsinou pronaseji lidi, co toho na elektrokole moc nenajeli… ale treba se v tobe mylim…:-)

            V jeho pripade je vyhoda ta, ze kdyz si bude chtit „dat trochu do tela“ nastavi si mensi asistenci a az ho bude hrat dobry pocit z pohybu, tak tam da turbo a v klidu dojede domu.

            Pro snizovani vahy je to docela ucinne, pokud tam clovek nepere tu maximalni asistenci stale, ale trochu se snazi…

            A pokus ma k tomu vsemu jeste vetsi akcni radius, bude ho to i vic bavit.

            0 0
            • Fastolph  

              Naprosto přesně jsi to vystihl, díky. Je v plánu i projet Krkonoše a to bych se v nynějším stavu na prvním kopci zřídil nebo dostal křeč do nohy, jak posledně v Rakousku, že bych si výlet neužil a kdo ví, jestli vůbec dojel, Ležel jsem přes půl roku s pochroumaným kotníkem a zlomenou klíční kostí, teď mám o cca 18 kg víc, takže pozvolna rehabilitace a přidávat zátěž.

              0 0
              • filipino_23  

                len taky rejpavy dotaz: ak by sa ti podarilo zhubnout na povodnu vahu, zbavis sa e-kola a vratis sa k normalnemu slapaciemu?

                inak by som bral to na foxech. Ja uz sa neviem dockat noveho Spectrala CF8. Sakra vonku krasne a ja bez kola

                0 0
                • Fastolph  

                  Plán je takový, že elektrokolo přenechám přítelkyni a já bych si koupil normální, teď na to finance sice nejsou, ale časem bych chtěl mít obě varianty, kola bych pak používal dle potřeby. Jinak mám ještě svůj stařičkej hardtail.

                  P.S.: původně se mi líbil Spectral CF8.0. Chtěl jsem ho i koupit, ale než jsem se rozkoukal, byl vyprodaný. Teď prodávají modely pro rok 2021 a ty se mi už tolik po designové stránce nelíbí.

                  0 0
          • plzakj  

            Jeden mistni se vyzranej projezdil na mopedu k normalnimu kolu. Takze bych nelamal hul.

            0 0
    • Doyle  

      Máš za mě velké +, že jsi se tady přiznal k tomu, že kupuješ elektrokolo.

      0 0
      • Fastolph  

        Původně to v plánu nebylo. Ale pak jsem si půjčil elektrokolo na jeden den a zjistil, že v mém případě je trénink více efektivní a můžu s ním po práci častěji ven, jelikož zajedu některé trasy rychleji a nejsem tolik časově omezen. Bohužel mé ego trpí, protože po úraze se dostat do formy a zvládat to, co dřív už není taková sranda.

        0 0
        • Lanzinho  

          Já po úraze (8mesicu bez kola) zjistil, že to na enduru do toho kopce silně nezvládám, koupil jsem 29" teď budu dávat pevnou vidli a ty zadarmo natočený km jsou znát.. už ty kopce tak nějak po 2 měsících zvládám i na enduru a že tu hned za barákem mám kopec, kde nastoupam 250m na 4km

          0 0
    • Winux  

      Koukám, že to není jen o odpružení … ty základní čtyřpístky od Shimana v kombinaci s těmi kotouči to podle mě nedají. Sám mám taky tyhle MT-520 s kotoučema SM-RT64 (203/180) a při sjezdech dostávaj zabrat s mojí váhou kolem 100 kg (naštěstí to jde pomalu dolů).

      0 0
      • Atilla  

        MT520 jsou výkonem na úrovni zee, takže brzdama to nebude.

        0 0
    • adulos  

      Záleží, jestli potřebuješ zamykání. Lyrik select má jen nastavení lowspeed comprese, kdežto Fox má open/pedal/lock mode s nastavením lowspeed komprese v open modu. To samý s tlumičem. Tenhle Rockshox nemá lock, takže se budeš houpat. Fox se dá zamknout.

      0 0
      • Fastolph  

        Tak tohle jsem netušil, díky za info, popřemýšlím o tom.

        0 0
        • novas752  

          Na elektru neni zamykání vidlice vůbec potřeba.

          0 0
          • Fastolph  

            Taky si říkám,problém by mohl nastat max v kopcích bez asistence

            0 0
            • mirorek2  

              tak opravdový kopec na tom bez asistence fakt nechceš

              0 0
            • novas752  

              Pokud ty kopce neplánuješ jezdit ve stoje tak takový problém nenastane. Při jízdě v sedě neni potřeba vidlici zamykat vůbec.

              0 0
    • plzakj  

      K dotazu “Mám si připlatit za FOX odpružení?l” – Ne.

      0 0
      • Mr.Duck  

        +1

        Leda bys rád platil víc za srovnatelný produkt s výrazně dražší a lehce otravnější údržbou.

        0 0
        • wilda81  

          V čem je údržba dražší a otravnější? U nas stojí servis Fox a RS ±stejně.

          0 0
          • Mr.Duck  

            Tady stojí prachovky na fox tolik co full servis kit na RS. A na servis fox potřebuješ mnohem víc nářadí i na tak triviální job jako servis spodních nohou, různý oleje a množství do každý spodní nohy co se kdy vyrobila. Píšu lehce, když to je tvoje jedna vidle co si děláš sám tak to není tak znát, ale když to děláš každý den tak so uvedomíš ten rozdíl a je to pro mě teď zrovna #2 argument proč nechci fox na kole. #1 je že 38 vrže stejně jak 36..

            Jsou na tom ebike fox vidle líp s vrzáním?

            0 0
            • Nitroglycerin  

              Já mám na e-fullu jen Fox Rhytm 34 float (140 mm) … žádnýho vrzání jsem si po 3,5k km nevšiml.

              0 0
              • embi  

                musis neco vazit a davat tomu bomby.

                0 0
                • Mr.Duck  

                  O váze to podle mě moc není, já zrušil 3 CSU s 65kg.

                  Známej už zrušil 4 CSU na 38 a přes 80 nebude. Spíš jezdí bomby :)

                  Udělal jsem na to nějakej research a nemyslím že ebike vidle jsou řešení :(

                  0 0
            • wilda81  
              • Jenže většina lidí z tohoto fóra jezdí tady :D
              • Mnohem víc nářadí? Ale jdi ty brepto.
              • Oleje. Na GRIP/GRIP2 potřebuješ oleje dva, na RC2 jeden. Úplná hrůza.
              • Vrže všechno
              0 0
              • TK75  

                Auron nevrže, ale zase pěkně funí :,–)

                0 0
                • wilda81  

                  Funění bylo super! Každý koho jsi dojel, ti hned uhýbal :)) Jinak, ale i SR má svoje. Klepe, zavzdušňuje se. Dokonalá vidle na trhu není.

                  0 0
              • Atilla  

                Tak opět stačí kouknout třeba na koloshop a vidím prachovky fox 36 –999kč, prachovky lyrik 348kč.

                Teď už kdo ví jak dlouhou dobu sháním olej na grip patronu a fox gold jsem sháněl 4 měsíce.

                0 0
                • filipino_23  

                  fox gold sezenu do 2 tejdnu bez problemov

                  kto chce opici, musi mat na banany. Ja na Fox nedam dopustit

                  0 0
                  • Atilla  

                    Teď jo. ale po novém roce byl problém a sehnal jsem 1l balení až v květnu a teď koukám, že je konečně dostupný i 5W teflon po 7 měsících a to jsem koukám i do DE,UK a nikde nebyl. Maximu jsem sehnal bez problému a samozřejmě o pár stovek laciněji.

                    Fox určitě chodí skvěle, ale jak říkáš musíš mít na banány což potvrzuje i Duck.

                    0 0
                    • filipino_23  

                      ze zacatku roku bol trochu problem, ale myslim ze na SVK (mtbiker.sk) tam bol dostupny stale. Mam kusok od ich centra rodinu, tak by nebol problem poslat sem do CR

                      0 0
                    • plzakj  

                      Teflonu mam celou pixlu a asi to nespotrebuju. Kdyby nekdo chtel koupit pulku… SZ

                      0 0
                • wilda81  

                  Ceny samotných prachovek mi přijdou dost irelevantní. Pokud řešíš peníze, tak přece vidlici/tlumič neděláš doma, ale posíláš do servisu. Je to nejlevnější varianta a ta stojí všude cca stejně.

                  Mám doma permanentně Gold (a teď i teflon) celé balení v zásobě + jedno rozdělané v dílně. Když mi dojde v dílně, objednávám automaticky další. Vzhledem k tomu, že se servisem neživím a dělám vidlice jen sobě + když se staví nějaký kamarád, tak mě krátkodobá covid-nedostupnost nerozhodí.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • novas752  

                    Počkat neni to spíš naopak, tedy kdo řeší peníze, udělá si tlumič doma?

                    0 0
                    • wilda81  

                      Možná udělá, ale nemyslím si, že tím ušetří :)

                      0 0
                      • novas752  

                        Já si naopak myslím že ušetří a to dost. Na malých servisech (pouze vyčištění a promazání vzduchové části) zcela určitě – to je práce na 10 minut a v servisu za to dáš 500+.

                        Na kompletní repasi už záleží na tlumiči (tlakování některých Foxů jehlou, někdy vysoké tlaky vyžadující ne zrovna běžnou pumpičku), ale např. při servisu RockShoxů, DVO apod. se dá opět ušetřit dost. I samotný servisní kity člověk může sehnat levněji než kolik by za něj dal v servisu který to má za doporučenou MOC české distribuce.

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                        • wilda81  

                          Tak když počítám:

                          • aftermarket ceny servisních dílů
                          • vybavení (stojan, svěrák + čelisti, nějaké slušnější kousky nářadí, občas se mi hodila i horkovzduška)
                          • moje hodinovka vs mechoše
                          • sbírání zkušeností (čti: něco ze začátku po*ereš)

                          Návratnost, kdy začne být samodomo výhodnější, mi přijde teda dost na dlouho (pokud vůbec) i když nic nepo*ereš. Mě pro samodomo dohnaly tristní zkušenosti se servisy.

                          0 0
                          • TheJD  

                            Nezapomen na to, ze musis mit prostor, kde ten servis muzes delat. Lidi bez dilny/garaze jsou v tomto dost nahrani nebo jejich servisni misto ma dost daleko k idealu. Tak to mam treba ja.

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              A to ještě třeba ve srovnání hodinovka moje vs mechoše je zapotřebí započítat, že já to bude dělat o dost déle i když už to umím.

                              0 0
                              •  
                                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                0 0
                          • Atilla  

                            Základní servis zvládneš s imbusem, gumovou palicí a kleštěmi na segrovky. To nejsou defakto náklady a vyčistit spodní nohy a vzduchovou je práce na půl hodiny. To ti déle trvá odvézt kolo do servisu.

                            Vzduchová komora u tlumiče je to samé. Samo tlumení je trochu složitější, ale zase to není třeba dělat 3× za rok.

                            0 0
                            • wilda81  

                              Tak já se primárně bavil i o patrone atd. Výměnu oleje ve vidlici zvládneš v případě nouze i na parkovišti s tím co jsi popsal, ale moc příjemná práce to (bez stojanu nebo třetí ruky) není. Když se pak budeme bavit o rebuildu patrony, různých upgrade kitech (nová revize hlavy u chargeru, luftkappe atd.), tak už je to bez výše uvedeného vyloženě opruz.

                              0 0
                              • novas752  

                                Ale kolikrát do tlumící patrony potřebuješ šťourat…

                                0 0
                                •  
                                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                  0 0
                                • wilda81  

                                  Když klepe, praskne těsněni nebo mech. Hele nedělám servis, že by mě to nějak extra bavilo, ale když pošleš novou vidlici (do ofiko servisu) a vrátí se ti poškrábane vnitřní popř. vnější nohy, s opět unikajícím vzduchem nebo klepajici patronou pri odskoku. Tak se prostě do toho pustis příště raději sám…

                                  0 0
                              • Atilla  

                                Zase servis patrony(neberu odvzdušnění chargeru) děláš jednou za rok a svěrák s ponkem má kde kdo. Víc nářadí než najdeš v obyč dílně k tomu nepotřebuješ.

                                A hlavně když vidím jak dělají servis ty „profíci“ to bych blil. Kolikrát jsem se setkal s tím, že věc po servisu na tom byla hůře než před, nebo nefungovala vůbec. Pak to lidi radši donesou ke mě, kdy si u toho pokecáme, dáme pivko a šťastný majitel může jít druhý den na kolo.

                                0 0
                                • novas752  

                                  Ono to ani tak často neni potřeba. Resp. záleží na zatížení. Svuj Charger RC odvzdušňuju resp. rovnou měnim olej jednou za nějakých 50 000m převýšení, za cca 150 000m (3 roky) repasovanej ještě nebyl a furt běhá jako novej.

                                  0 0
                              • Mr.Duck  

                                Tak jestli mluvíš o kompletním servisu a myslíš že na fox není potřeba mnohem víc nářadí, tak jsi to buď nikdy nedělal a nebo žiješ v nějaký jiný pohádce. I na spodní nohy ti u RS stačí 4 věci, u fox 6, ale servis patrony je úplně jiná story. RS tlumení většinou cca uděláš s tím co máš doma, na fox všelijaký bullet tools, hořák (wtf…), oficiálně dost debilně sehnatelný tool na foukání ifp i pro shop aspoň tady. Pak jsou tu postupy servisu kde RS je prostě přímočarý a jasně daný, fox manuál je plný „když se stane tohle tak dělej to, jinak ono..“ podle toho kde se ti co povolí.. Často na Fox musím brát impact i na spodní nohy protože se protáčí shaft ve spodní noze, tolerance úplně mimo..

                                Psal jsem že to není velký rozdíl když si sám děláš jednu vidlici což je evidentně tvůj případ. Když to děláš často, fox a rs servis se nedá srovnávat.

                                0 0
                                •  
                                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                  0 0
                                • wilda81  

                                  Nevím jestli se něco u RS změnilo, ale když jsem jeste měl posledního boxera s první generaci chargeru, tak náročnost i potřebné nářadí bylo srovnatelné s tím co potřebuji pro rebuild RC2 do 36 a 40. Grip2 mi zatím šlape bez chyby, takže jsem zatím nezkoumal co budu muset pořídit.

                                  Sam víš, že bullet tools je „nutný“ cca stejně jako nástroje na sundání spodních nohou. U RS tohle prostě jen neřeší a řeknou ti at tesneni nahodis – jakkoliv.

                                  Ale chápu, že tě sere pokud děláš nějakou rutinní věc několikrát denně, musíš se zbytečně hrabat a hledat v nářadí když víš, že u sousedů tuhle tyčinku co tu ještě včera nejde byla, nepotřebuješ…

                                  Ja si těch svých pár kousků udělám postupně přes zimu v klidu.

                                  0 0
                                  • Mr.Duck  

                                    Charger vs Fit4 je cca 2–3× tolik casu straveneho na servisu a par klicu vs celej workbench plnej kramu, Grip na tom neni myslim o moc lip. Nepisu to abych hanil fox, verim ze to chodi srovnatelne s RS a ani netvrdim ze Fox je nejaky seriozni problem servisovat, ale relativne oproti RS je to rozdil velky pri servisu tlumeni. Zadni tlumice to je jeste horsi.

                                    Na par vidlicich uz jsem se bez toho bullet tool neobesel a vyrabel si ho z RS air shaft :( Vetsinou to jde, ale bohuzel nutny ten bullet tool je, protoze na vetsinou se spolehat nemuzu.. Ten IFP tool jsem si zkusil vyrobit zatim bez uspechu.

                                    Ty posledni dva odstavce jsou to podstatne, psal jsem to uz v prvnim prispevku, kdyz to delas jednou za cas tak to je maly rozdil, kdyz to delas porad dokola tak vidis jaky ojeb s Foxem je.

                                    0 0
                          • novas752  
                            • Ceny servisních dílů sám seženeš obvykle levněji než ti dá servis.
                            • Samozřejmě někdo, kdo si na kole nedělá vůbec nic a nářadí nemá, by musel výbavu nakoupit. A těžko se takový bude rovnou pouštět do odpružení. Ostatní už nějaké základní nářadí mají (jediný co ten svěrák + softjaws, to zase tolik lidí mít nebude). Stejně tak prostor na servis kola už takovej jedinec nějakej nejspíš má. Nářadí které pak kupuješ vyloženě na servis odpružení pak většinou nestojí zase tolik (třeba kleště na segrovky, zbroušený ořech na ráčnu apod.).
                            • Jak do toho kdo bude počítat cenu svého času je asi každého věc. Moc mi neleze do hlavy, proč bych do toho měl kalkulovat svojí hodinovku když to nedělám v práci, ale místo času kdy bych dělal nějakou jinou zřejmě ne moc důležitou činnost. Navíc počítat tam hodinovku mechoše je nesmysl, protože se to v servisech vede většinou jako samostatný úkon v ceníku který bývá těžce přes normální hodinovou sazbu (příklad hodinová sazba 720, cena za komplet repasi 1490 bez materiálu, doba trvání servisu 40 minut včetně montáže a demontáže z kola, včetně příjmu a výdeje zakázky). Navíc to do servisu nějak musíš dostat, to taky neni hned, už jen tenhle čas klidně bude i delší než čas za který by i laik ten servis udělal.
                            • Kdo co pose*e asi dost závisí na zručnosti atd. Neni to raketová věda, vlastně rozšroubuješ pár částí, vyměníš pár těsnění, znova to namažeš, naplníš, složíš. Ale jo, můžeš si tim „koupit nový tlumič“ když máš ruce levý.

                            A také, servis si můžeš udělat kdykoliv se ti zlíbí, na servis v servisu se často musíš objednat což v hlavní sezoně může znamenat i měsíc a víc.

                            0 0
    • dedek55  

      Zdar.

      Moje zkušenost : rozhodně jdi do Fox , vydržel jsem na tom najet asi 80 km pak šla pryč.

      jezdím Fox 36 , rozdíl v pohodlí dvě třídy…

      A ted' mě sežerte :-) ale je to tak.

      Poznámka:každému vyhovuje něco jiného :-)

      0 0
    • pmichal  

      To kolo váží 22.15 kg? To je nějak moc ne?

      0 0
      • Esi  

        Tak 8 kg baterka a motor to je asi normal ne? Ještě tam asi budou těžší gumy a podobně, normální Spektral karbon má 14kg a nějaké drobné

        0 0
    • dada  

      Zcela tě chápu.

      Fialová On8.0cf byla jasná volba uz kdyz ji launchli, natoz s aktuální cenou. Proč do toho taky nejdu je daný jen tim ze chci počkat s elektrikou az tak po padesátce a hlavně protože mam pocit ze Steps 8000 + 504mAh je uz dneska out a vyplatí se ještě počkat na upgrade. Jinak pokud to potřebuješ ted tak ta nabídka je super a jdi do toho. Kapacita baterie (pri tvy váze to asi budeš řešit) půjde pohodlně vyřešit koupí záložní, ovsem aktuálně to dělá dalších asi tak 15 kilokorun…

      0 0
    • Tydlii  

      vzhledem k váze bych urcite volil to dražší kvůli brzdám…

      0 0
      • mirorek2  

        čtyřpístky shimano jsou absolutně v pohodě brzdy a to i základní deore

        0 0
        • Tydlii  

          To jo, ale tady mas hmotnost soupravy nějakých 156kilo, to je 2× tolik než u lehčích XC jezdců. V kombinaci s tím ze to je enduro kolo si dokážu představit, ze ty brzdy má velkým kopci uvaří.

          0 0
          • mirorek2  

            deore a xt rozdíl jen nějaké nastavování páky a keramické pístky, brzdná síla a odolnost proti varu je IMHO stejná

            a které neuvaří? hope s dual kotouči mě tak napadá

            0 0
            • Ic1k  

              520 mají dokonce taky keramické pístky, takže rozdíl bude opravdu minimální (max. nepoužije desky s chladičem)

              0 0
    • Webonaut  

      Připlatit za Fox odpružení? – NE. Při tvé váze a kondici to absolutně neřeš, nepřinese ti to žádný rozdíl. I vyježdění borci se dělí dělí na ty kdo raději jezdí jedno nebo druhý kvůli vlastnostem, nikoli na ty kdo si za Fox připlatili či neměli peníze.

      Pokud řešíš rozpočet, kup RS, za ušetřený prostředky pořiď cyklopočítač + hrudní pás, nastuduj si trochu o tepových frekvencích a jezdi dle nich. Tím z cíle vrátit se do kondice na kole vytěžíš nejvíc. Pokud do toho vlítneš stylem, že do kopců vypustíš duši a dolů se polomrtvej povezeš, budeš nadřenej, ale ne hubenej.

      Co zbyde, dej pro jistotu bokem na lepší špice, možná i ráfky. Je tam riziko že je rychle poškodíš.

      Hodně zdaru!

      0 0
      • Jarunak  

        +1

        0 0
      • mirorek2  

        tak tak, za ušetřené prachy bych zapletl pořádná karbonová kola na dt 350 a má klid

        zkus prosím v kostce napsat jak tedy jezdit, aby člověk zhubl a dostal se do kondice např po úrazu

        to myslím pomůže víc než nějaké Fox/RS neshody :-)

        0 0
      • Venda  

        Řeším teď zrovna hodně podobné dilema. Jestli si priplaceni za to stoji. Vidlice Fox 36 elite s grip2/Pike select a tlumič Fox dpx2/rs deluxe select+. Ma smysl si priplatit na trailovem kole jezdenem rekreačně v Trutnově? Je mi jasny, ze jedno je top, ale v cem je ten rs horší? Horší chod, hmotnost, moznost nastavení? Pro normálního rekreačního uzivatele/spo­trebitele, kterej se chce pro zabavu projet a ne neco tunit?

        0 0
        • mirorek2  

          proti foxu 36 bych dal spíše lyrika, abys to porovnával nějak smysluplně a Pike bych pro těžkého jezdce moc nedoporučoval

          0 0
          • Venda  

            Ja mam 80 kg a porovnavam to, co mezi jednotlivými konkrétnimi dvema modely jednoho kola vyrobce osadil. 

            0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Lochy13  

          Lip to funguje, vestsi nastaveni. Docela si tipnu, ze rozdil nepoznas a klidne bych sel do ty nizsi rady. Kdyz zacnes jezdit vic, tak stejne koupis jiny kolo.

          0 0
          • Venda  

            Taky si prave myslim, ze rozdíl nepoznám, kor kdyz prechazim z deset let staryho Anthema. A precijen je to 25 tis…

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • novas752  

              Minimálně na tuhosti vidlice rozdíl rozhodně poznáš, proti 36 by měl stát Lyrik. Pike je spíš soupeřem pro 34.

              Ano, nastavení Grip2 může být docela komplikované, ale tak si to nastavíš na nějaký doporučený základ a pořád to bude fungovat lépe než ten Pike.

              Tlumič DPX2 je je taky o dost lepší než „obyčejný“ Deluxe bez piggybacku.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Lochy13  

                Tady ale nejde o klasicky fox/rs souboj, ale o lepsi/drazsi a horsi/levnejsi reseni.

                A 25tis je dost na to si jen tak priplatit „co kdyby“.

                Podle me je lepsi ty prachy projezdit a zlepsit se/zjistit jestli to bude bavit a potom resit co dal.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • Venda  

                  Presne tohle jsem tim myslel. To ze je tato konkrétní kombinace fox top vubec nezpochybnuju, ale premyslim, jestli mi to horsi pružení (zrovna taky konkrétně od RS) neudela podobnou práci, kterou já nepoznám nebo neocenim. A tech 25k rozdil (neni to teda jen pruzeni) dát do pozdejsich upgradu, oprav nebo treba dovoleny v Alpách.

                  0 0
              • Breakpain  

                IMHO

                Oba výrobci dělají dobré výrobky, je to spíš o tom, jestli Ti víc vyhovuje chod & nastavení jednoho či druhého ;)… v případě FOXu musíš sáhnout trochu hlouběji do kapsy.

                Můj názor, pokud si s tím nehraješ a nejezdíš pravidelně – FOX jsou asi zbytečně investované prachy, ale to je jen můj osobní názor. Na sjezďáku mám RS, jezdím na něm celou BP sezónu a že bych trpěl se říct nedá :-)…

                Na druhou stranu až bude vhodná příležitost, sjednotím to na všech kolech – servisovat vidle různých výrobců je opruz (více olejů, dílů), ale je taky oser s laděním. Oboje se ladí trochu jinak, takže pokaždé papír, tužka, nastudovat co jsem s tím dělal minule a co by to asi chtělo … Tohle je hlavní motivátor u mě…

                0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.