Mall.cz nedodává zaplacené zásilky

117 nepřečtených
  • scota

    Jaké mám zkušenosti s Mall.cz? Stává se vám také, že nedodává již zaplacené zásilky do Alzaboxu a vymlouvá se na dopravce WeDo?

    Ano je vánoční špička a podle jejich webu jsou všechna depa kapacitně v pořádku a silnice v okolí Prahy jsou sjízdné.

    0 0
    • Vilém  

      Dobre. Ne, nestava.

      1 0
    • MTBIKER doporučuje

    • roud  

      Bsechmy zásilky on Mallu bezproblemu doručeny :)

      3 0
    • kubad  

      A kolikrát se ti to stalo?

      To je zase téma na POPCORN !!!

      1 0
    • mr.nikdo  

      WeDo = In Time ⇒ cemu se divis?

      0 0
      • scota  

        Já se divím tomu, že to zkrátka neřeší, když má zásilka 48h zpoždění.

        0 0
        • mr.nikdo  

          Nejak si myslim, ze si mozna nedokazes predstavit meritko.

          Jak to funguje.

          A tak dal…

          0 0
        • jeniiiik  

          :D :D :D Konec světa.

          4 0
          • mr.nikdo  

            Je cas vyhlasit specialni vojenskou operaci na zachranu balicku Scoty ze sparu nacistisckeho WeDo! :D

            1 0
            • roman 3D  

              Pavel by mohl pomoci

              0 2
            • jeniiiik  

              Jako intime/wedo je úlet. Balík z Anglie mi šel Francie, Německo, Rakousko, Maďarsko, Slovensko, Česko někde u Prahy a pak Severní Morava. Sice dojel místo intime spíš outtime, ale dojel.

              Jo, ještě jsem s nima měl jeden dobrý příběh. Měli mi svézt testovací kola. Nutně jsem je potřeboval vybalit a další den odvézt na další akci. Měl jsem na dopravu jeden den fóra. Ale řidič tam na svoz byl, viděl osm kol a odjel do ******, že je toho moc. Jo bylo milých slov na infolince.

              0 0
        • krabica  

          U WeDo je to úplně normální, do druhého dne nikdy nic nedoručili, už mi i jeden balík ztratili a další měl zpoždění týden. Mall a WeDo je jedna firma, takže do sebe přece nebudou šít…

          0 0
    • enjoy  

      Mall do Alza boxu? Tak to je gól!:-)))

      0 1
    • liborg1982  

      Stalo se mi aktuálně něco podobného. Jako jediní v Mall slibovali dodání zboží před víkendem, ostatní obchody až v pondělní, tak sem to objednal tam. No a dodali to až v pondělí. Taky do Alzaboxu a doprava WeDo :-) Ostrava

      0 0
      • scota  

        Takže i v Ostravě funguje WeDo stejně tj. nefunguje ale slibuje.

        0 0
    • va-bo  

      Ted dorazila lednicka, jeden den objednano, druhy den dodano. Az k nam na vesnici.

      0 0
    • theedge  

      Jako kdyby to týden pred Štědrým dnem někdy bylo jiný… Nějak jste si moc zvykli že objednám a druhej den to mám.

      2 0
    • KS2  

      Ano, mají v tom bordel.

      Objednával jsem drobnost cca 3 týdny zpátky a nejprve mi došlá zpráva že WeDo box je plný a zásilku doručí později. Po pár dnech omluva od Mall že se zásilka dopravuje. a za týden akorát SMS že jsem si balík nevyzvedl a posílají ho zpátky :-D Naštěstí jsem hned napsal asertivní zprávu načež mi zásilku obratem prodloužili.

      Vypadá to jako systémová chyba, kdy při plném boxu jen napíšou „smůla, doručíme později“, ale už pak neumí napsat že si zásilku můžeš vyzvednout:-(

      0 0
      • jeniiiik  

        Stejně mi to teď pojebalo DPD. Balík na výdejní místo, SMS nic. Už po dvou dnech ho poslali zpět do Holandska a už s tím nejde prý nic nic udělat. Plášť už za polovinu koupit nejde, takže 700,– pro mě mínus. Byla to guma do páru.

        0 0
        • J1RKA  

          To asi nedojenalo DPD ale pracovnik na vydejnim miste, pokud semu to tam hromadi, tak to proste vrati

          0 0
          • jeniiiik  

            Ne, přiznala to paní z DPD, že to byla nějaká jejich chyba.

            0 0
            • J1RKA  

              Ok, mam to v praci jako balikovku i s pickupem, no a tam moc prostoru to podelat nejni. Ale …

              0 0
    • kadlec  

      Ja mam s Mall.cz dobrou zkusenost, nekdy objednam v nedeli vecer a v pondeli to mam. Ted melo zbozi prijit v pondeli a privezli ho uz v sobotu.

      Jestli nebude problem v tom, ze zbozi od Mall ocekavas v Alzaboxu

      0 0
      • liborg1982  

        Očekávám ho tam, protože oni tvrdí, že ho tam v nějaký čas doručí. :-)

        0 0
        • scota  

          Přesně. Právě jsem mluvil s operátorkou WeDo a prý o víkendu pracují pouze některá depa. Jinými slovy Mall slibuje to co nemůže splnit :-(

          0 0
          • enjoy  

            A bude to s tím „lhaním“ čím dál lepší, už je to Allegro.

            0 0
        • kadlec  

          Jako od mall do alzaboxu? To mi nikdo nenabidlo.

          Ja mam 95% doruceno vcas a co jde od partneru, tak temer vse prijde drive, nez avizuji.

          Drive me wedo stvalo, protoze vozili pozde, jednou se jim holici strojek nevesel do auta. Ted vse ok

          0 0
          • liborg1982  

            Ano z Mall do Alzaboxu. Byla to podle nabídky jediná varianta dostat to dříve než jinde. No a nakonec ne. Samozřejmě není to otázka života a smrti, ale poněkud mi to rozhodilo plány. K tomu navíc aktuálně zkrácená doba na vyzvednutí. Když nevím, kdy to opravdu přijde, tak je to trochu na prd.

            0 0
            • mr.nikdo  

              Do Alzaboxu dodava: Zasilkovna, DPD, PPL a WeDo… Takze to mas jako jejich vydejni misto.

              0 1
    • J1RKA  

      Muze se lehce stat, ze jeto problem i toho boxu, logisticky jeto tak trochu srtelba do tmy, musis si ten box zamluvit, a pak doufat, ze ten clovek balicek vyzvedne, jinak seto cely vice mene komplikuje, a pokud jeto box alzy, tak mall hraje druhy housle.

      0 0
      • Barak  

        Na ten balíček v alzaboxu máš časový limit, pokud vím. Takže logistika kalkuluje s pevnými casovy okny.

        1 0
        • roud  

          U Alzy si můžeš uložení prodloužit nebo alespoň dřív to bezproblemu šlo tím ti ta kalkulace může začít dost kulhat…

          0 0
        • J1RKA  

          Ano, akorat alza ma jedina prehled, kde se co uvolnilo, ty mas balicek o nejakym rozmeru a potrebujes ho umistit na urcity misto, to si musis jakoze predrezervovat, ale ty nevis, jestli se uvolni dnes, zitra nebo pozitri. A to se bavime o normalnim case, ted pred Vanocema jeto uplne jinej pribeh.

          0 0
          • liborg1982  

            Proto je aktuálně doba na vyzvednutí zkrácena.

            0 0
          • Barak  

            Asi moc nechápu, jak to myslis. Pokud není volný box, nenabídne se zákazníkovi v možnostech dodání. Pokud nabízí alza úložné misto i partnerum, předpokládám že to bude fungovat stejně a volné místo nabídne, jen, kdyz je volné.

            0 0
            • J1RKA  

              Ono si ten box musis zamluvit, < dpd > napr, pac vis s jakou pravdepodobnosti jej pouzijes. Neco jako booking

              0 0
              • Barak  

                To se mi zdá jako logisticke peklo. Jako, že zákazník si zvolí na nějak shopu alzabox a v podstatě není jisté, jestli v nem bude mit doručovací pepravni služba rezervovaný volný slot?

                0 0
                • StuntJ  

                  Ano, Na podpoře Zásilkovny že prý mají ve smlouvě, že můžou pozdržet balík na depu až5 dní, bez udání důvodu :) Takže t chce klid a počkat si

                  0 0
                • J1RKA  

                  Jj vsak to pisu. A jeste jsou ruzny velikosti boxu. Ale zase takovej horor to nejni. Jeto o penezich a koulich. To kontejnery tj panecku zabava.

                  0 0
    • jIrI___  

      Úplně stejná zkušenost s mallem, resp. wedo, jsem měl nějaké dva měsíce zpět. Zboží označené jako skladem dorazilo místo avizovaných dvou dnů za dva týdny (odběr na pobočce mallu). Mall se taky vymlouval na wedo, ale jako zákazníkovi mi je upřímně jedno, kdo zpoždění zavinil, já nakoupil na mallu. Po té příhodě preferuju alzu a když už na mallu, tak jen a pouze na dobírku a když zboží dorazí později, než bylo přislíbeno, tak mezitím koupím jinde a v mallu jednoduše nevyzvednu. Celkově mi připadá, že za poslední půl rok, rok šel mall těžce do kopru a z nejspolehli­vějšího obchodu se stává pravý opak, těch nespokojených zákazníků kolem sebe sleduju více a více.

      0 0
    • mais  

      Stalo se mi to samý s Alzou, přes alza box.

      Např slušby jako GLS atd už vůbec nepoužívám (pokud není možnost vybrat na e-shopu jinou dopravu, tak holt na e-shopu nenakoupím)

      0 0
    • oddie  

      Včera večer objednáno, dnes v poledne vyzvednuto. Tolik má zkušenost…

      0 0
    • mr.antik  

      Mně se to stalo s objednávkou od Lucifera, do Z-Boxu. Prostě se čeká na místo, nakonec to asi za dva dny přišlo na nejbližší výdejnu.

      0 0
      • J1RKA  

        Jj treba dpd ma snad 2 pokusy to do boxu dostat, pak to presmeruje na nejblizsi misto

        0 0
    • Smazaný účet  

      blokuji

      0 1
    • scota  

      Balíček měl dorazit v sobotu dopoledne a stále není :-((

      0 0
      • mr.nikdo  

        To je bordel!

        Ja vcera objednal Alzu a dneska byla v 7:00 v Alzaboxu.

        A to u nas na Vychode!!!

        0 0
        • roud  

          Letos Alza mile překvapila objednával jsem asi 5× vše druhý den bylo v Alzaboxu poslední balík jsem vyzvedávat dnes :)

          0 0
      • kubad  

        a co říkají obchodní podmínky prodejce?

        0 0
    • DDDD  

      Kdo by to před vánocema čekal… mě nedoručila zásilkovna, ale zakládat vlákno nebudu. Normálně zásilku reklamujeme a bez ohledu na výsledek jsem zboží objednal znova :)

      1 0
    • kadlec  

      tak včera v 18 hodin objednáno a dnes v 15 doma, za mě ok

      0 0
    • kubad  

      a co teda už dorazil?

      0 0
      • scota  

        Balíček nedorazil, zákaznická linka nic neřeší, prý až WeDo balíček najdou tak mi vrátí peníze. Ale co když WeDo balíček nenajde?

        0 0
        • Barak  

          Jisté je to, že zde to nevyřešíš a tyhle dotazy bys měl vznášet jinde.

          0 0
          • gerrard  

            :))))) Zkoušels to někdy. To si prostě v pasti. Na info lince ti nikdo nic nepomůže.

            0 0
            • Barak  

              Jsou Vánoce, takže komunikace bude blbá samozřejmě. Nebo možná, horší než obvykle.:-)) Já bych objednal zboží jinde a pak původní vrátil ve 14 denní lhůtě. Pokud jde sehnat náhrada samozřejmě.

              0 0
              • gerrard  

                JJ taky sem to tak udělal. Ale komunikace s infolinkou to bylo velké špatné.

                0 0
        • kubad  

          V obchodních podmínkách jsou daně termíny. Peníze ti vrátí.

          Je potřeba postupovat podle nich. Začal bych reklamaci.

          0 0
        • gerrard  

          :) To sem přesně taky jednou zažil. Není problém vrátit peníze, ale zboží se musí vrátit od dopravce na sklad. Hodně trpělivosti přeju.

          0 0
          • J1RKA  

            proste je chyba to platit predem, za tu stokorunu ty trable potom nestoji, u nas jeto tak, ze kdyz sito zaplatis dopredu, tak to zbozi uz neni nase. predam ho kuryrovi < 3 strane > ja mam potvrzeni, ze jsem to udelal a tim to pro me konci.

            0 0
            • gerrard  

              Platím předem naprosto normálně. To už je prostě pešek, že se to posere, když to nejmíň potřebuješ. Divné je, že se mně to stalo 2× a pokaždé s drahou věcí.

              0 0
            • Barak  

              Za dobu, co nakupuju na internetu se mi stalo jedinkrát, že se zásilka někde ztratila. Už je to dlouho, ale myslím, že se to vyřešilo celkem rychle.

              Kdybych měl kvůli jednomu případu ve všech ostatních objednávkách platit při převzetí v hotovosti, asi by mě z toho šlehlo. Navíc doba, kdy dopravci neměli platební terminály a ani např. na poště nešlo platit kartou, není tak vzdálená.

              3 0
            • MatS  

              No ale to tak vůbec není. Kupující uzavřel smluvní vztah s prodejcem, ne přepravcem, takže do dodání zásilky za to stále zodpovídá prodejce a je jeho povinností to řešit s přepravcem.

              0 0
              • kubad  

                Přesně tak

                Sepsat reklamaci a čekat. Nic moc jiného nedává smysl

                0 0
            • Hagner  

              Dobrej alibismus :-D Ještě, že to tahlhe nefunguje všude, to by mě odnaučili využívat eshopy :-)

              0 1
        • J1RKA  

          zakaznicka linka mall nebo wedo? mall by ti mel dat cislo zasilky, to nejni nic tezkyho, wedo by melo zjistit, kde se balicek nachazi, to taky neni nic tezkyho

          problem vidim vtom, ze vas takovejch uz muze byt kupa, tak bude tezky se nekam dovolat

          0 0
          • gerrard  

            Teorie dobrá, ale praxe úplně jiná.

            1 0
          • dědek mohy  

            wedo by melo zjistit, kde se balicek nachazi, to taky neni nic tezkyho..... tohle ale může být problém. Nedávno nám fofr ztratil zásilku. Respektive jsme poslali do Prahy díl na opravu a když nám ho poslali zpátky, tak balík zmizel. Prostě ho fofr nemohl najít. V záznamech měli přijetí, ale fyzicky nebyl. Ani na kamerových záznamech ho nedohledali. Balík měl 2m na délku, takže se jen tak neschová. Takže asi tak =)

            0 0
            • J1RKA  

              ale jo, muze seto stat, ale jeto ta nejmin pravdepodobna vec

              0 0
              • dědek mohy  

                To je pravda, stalo se to zatím jednou.

                Naštěstí se odesílatel nezachoval tak, jak popisuješ ty (že on má potvrzení, že to odeslal a tím to pro něho končí) , protože jsme s tím měli spojený *******, byl to díl z CNC mašiny odeslaný na opravu. Odesílatel měl koule, postavil se k tomu tak, že my jsme jim poslali díl a zpátky jsme ho nedostali, tak nám hned druhý den poté, co se zjistilo, že FOFR zásilku prostě ztratil, poslal díl nový. A potom si to s FOFRem nějak řešil sám.

                0 0
                • dědek mohy  

                  Tady už se nesmí napsat ani slovo prů*ser? No toto…

                  0 0
                  • J1RKA  

                    ok jasny, taky tomu clovickovi hned nereknu, ze jeto jeho problem, pokud na prepravku zavolam ja, tak mam uplne jinou vyjednavaci pozici, nezli smudla z ulice, ale docela me zarazi, ze ten prepravce, wedo ma takovy potize, to bych snim asi ukoncil spolupraci, za celou dobu, co delam balikovku a paletovku, tak semi to stalo jenom jednou.

                    1 0
        • MatS  

          To chce napsat písemnou reklamaci na Mall reklamace@mall.cz. Tobě může být přepravce putna, protože to je problém prodejce, že nedokázal zajistit dodání balíčku.

          Pokud na to nebudou reagovat, tak pak:

          https://www.mesec.cz/…acene-zbozi/

          Bohužel od doby, kdy Mall koupilo Allegro, funguje jako marketplace, podobně jako třeba Amazon. To znamená, že část zboží je jejich vlastní a zbytek jen přeprodává. A právě u těch přeprodávaných je to problém a i to tam předem u každé položky uvádí.

          0 0
    • krabica  

      Pokud musí jít balíček WeDo, tak jedině dobírkou, s nima fakt nemám dobrou zkušenost…

      0 0
    • Kaire  

      Od Mall.cz mám velmi negativní zkušenosti když to jsou ty partnerské obchody. Jinak OK.

      2 0
      • mr.antik  

        není to ani komfortní,. ne že by se mi stal nějaký problém, ale jakmile je zboží přes partnera, prchám.

        1 0
        • Barak  

          Jo, je to na prd. Naházíš v mall.cz zboží do košíku a pak zjistíš, že musíš vybrat/platit 3 různé dopravy. Zboží přijde v různé dny na různá místa…

          1 0
          • Kaire  

            Že to dorazí beru jako velký úspěch… Já naivně v létě objednal pár věcí a když sem chtěl vrátit peníze tak se k tomu Mall neměl, že to přeci je problém partnera.

            Zlatá Alza. Ať si říká kdo chce co chce… jejich služby fungují na české standardy prvotřídně a já si za to rád připlatím.

            1 0
            • gerrard  

              Neboj i Alza dokáže podobné kouzla.

              0 0
              • Kaire  

                Nepochybuji. Možná štěstí že osobně (ani služebně) takovou zkušenost zatím nemám.

                0 0
                • gerrard  

                  Vážil bych si toho. Byl to výborný zážitek, který bych nerad opakoval.

                  0 0
                  • J1RKA  

                    to verim :D

                    0 0
                  • jeniiiik  

                    Hlavně prodej domácích spotřebičů jim jde na výbornou. Na troubu jsem čekal půl roku, pak to zrušili bez náhrady. Digestoř do téměř hotové kuchyně skladem a dodání do dvou dnů. Objednám a nic, není, nebude. Super s rozmontovanou kuchyní. Řešil jsem celkem čtyři kuchyně, u každé objednávky byly nějaké trable. Ale prachy vraceli jak měli.

                    0 0
              • Janes  

                Pět položek z Lidlshopu mi přišlo teď v pěti dodávkách a dvěma dopravci. Nebýt doma, nevím, jak bych dopadl.

                0 0
                • kadlec  

                  Mel jsem to podobne na podzim. Objednano 10 polozek, vse skladem. Chodilo mi to 14 dnu po jedny polozce. Jedny detsky ponozky v pondeli, druhy v utery …

                  1 0
                • liborg1982  

                  Takže když nám přišlo šest položek ve třech dodávkách, tak jsme na tom vlastně dobře :-)

                  0 0
                  • kadlec  

                    No to je uplna parada. Mel jezdil dopravve kazdy den celych 14 dnu a to fakt nechces

                    0 0
                    • zdenek  

                      Kam se hrabe Čína. 8 objednávek udělaných u různých prodejců na Ali během 3 dní mi sloučili do jedné zásilky. Nuda. :-)

                      1 0
                      • Barak  

                        A za jak dlouho ti to přišlo?

                        0 0
                        • Slavik  

                          Klasika, garantováno do 15 dní…

                          Teď třeba 13.12.2022 9:45 objednáno a před chvílí 22.12. 10:13 doručeno. Sloučeny 3 zásilky od 3 prodejců Ali.

                          0 0
                          • Barak  

                            Pokud je to ze skladu v Evropě a mají to logistický zvládnuté tak, že maji sklady pohromadě, tak jim na sloučení zbývá poměrně dost času. My jsme od alzy atd. zvyklí že dodání do jednoho či dvou dnů. Pokud by se ty zásilky slucovaly, bylo by to treba +2 dny. Fakt je, ze by mohli dát alespoň vybrat, jestli preferujes zásilku komplet nebo po částech s rychlejším dodáním.

                            0 0
                            • Slavik  

                              Ti nevím, jestli je [Shatian Town]Inbound in sorting center 2022–12–14 19:06 v EU :-).

                              Těma skladama v EU to nebude tak horký, co by tím získali? DPH zaplatíš tak jako tak…

                              0 0
                              • mr.nikdo  

                                Tohle je stara vec. Konsolidace je pro CP uz v Cine. Misto 3 vstupnich dokumentu udelas jen 1. Snadne.

                                U tech center v EU – neni riziko, ze by Ti skocilo CLO/DPH.

                                Navic to mas snazsi operativne. Zas treba na poctech vstupnich dokladu…

                                0 0
                        • zdenek  

                          Z Číny do Česka za 11 dní. Teď už to má Pošta, tak uvidím, jak dlouho jí bude trvat doručení. Zatím je šance, že stihnou těch slibovaných 15 dní.

                          0 0
                          • StuntJ  

                            Většinou tyhle „rychlovky“ vozí nějaký kurýr

                            0 0
                            • oddie  

                              Objednávka více věcí 6.12, sloučeno do dvou zásilek, první dorazila 19.12, druhá dnes, obojí přinesla lokální pošťačka, takže žádný kurýr.

                              1 0
                • david25  

                  Sle postovne jen jedno. Ber to pozitivne :D

                  0 0
    • scota  

      WeDo mi napsalo: aktuálně se nám nedaří zásilku lokalizovat ;-)

      0 0
      • dědek mohy  

        Ona někde časem vyplave =)

        Jestli jsi četl moje příspěvky o pár řádek výše, tak ztracená zásilka se nakonec objevila. Asi před 2 týdny nám na firmu volal pán, že našel na svém pozemku zásilku se štítkem, že je pro nás. Při odklízení sněhu. V zahrádkářské kolonii někde za Prahou.

        Tak vydrž =)

        0 0
        • jeniiiik  

          Třeba jako moje balíky ze Zásilkovny vyplavaly v Brně na České poště. :-D

          0 0
      • scota  

        Tak vrátit peníze mi nechtějí, prý mají na reakci 5 pracovních dnů:-(

        0 0
        • kubad  

          a cos čekal? že se z tebe pose_rou? Vše máš v obchodních podmínkách které musíš před nákupem odsouhlasit.

          pokud to potřebuješ, objednej si to znovu – tu původní objednávku ti buď v rámci reklamace vrátí peníze, nebo jim zboží vrátíš a dostaneš taky peníze zpět.

          prostě se občas něco pokazí

          2 0
    • scota  

      Navzdory informaci z Mall.cz o zrušení celé objednávky a vrácení peněz, včera večer WeDo balíček doručilo do Alzaboxu, ale kauza nekončí Stay cool :-)

      1 0
    • jacobo  

      nesmysl

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.