zdravím, mám možnost koupit lyrik solo air R verzi s dodělanou MC DH patronou za dobře.
nikde nemůžu najít jestli má tato vidlice vysokorychlostní expanzi, která je pro mě důležitá
děkuji za reakci
zdravím, mám možnost koupit lyrik solo air R verzi s dodělanou MC DH patronou za dobře.
nikde nemůžu najít jestli má tato vidlice vysokorychlostní expanzi, která je pro mě důležitá
děkuji za reakci
pokud se nepletu neni lyrika bez HS expanze
je to ročník 2010 nebo 2011, kdyby měl, tak by to bylo super!
hmm tak podle manualu to bohuzel vypada ze odpoved nebude tak jednoznacna – tedy zjisti z jaky vidle je to predelany – ty co meli puvodne jen motion control zrejme HS expanzi nemaj, ostatni s mision controlem ale jeho DH variantama pokud to dobre chapu tak ano.
V nejhorsim pokud je to fakt dobra koupe se muze vyplatit koupit novej expanzni utlum
U R-kove verze tezko rict… Ty podle me HS expanzi nemely…
no ted na to znova koukam a spis ji to nema, kazdopadne pokud to ma uvnitr tu trubku ktera zmensuje prumer tlumici casti tak muzes koupit toto http://www.forksparts.com/…_details.php?… nebo toto pokud ne http://www.forksparts.com/…_details.php?… , nejak tam ale maj bordel v oznaceni tak radsi overit co potrebujes.
jo a v ceniku to ma i zitnej – otazka je dostupnost
Pokud ma z toho Mission Controlu jak kompresni tak expanzni cast, tak neni problem…
A jakej to má význam? Lyrik není solidní citlivá DH vidle a aby se ocenila vysokoryhlostní a nízko rychlostní expanzi měl by bejt dual air. Takhle je to zase jen polovičatý.
A jakou souvislost má dual air s HS a LS expanzí?
HS a LS je už vyšší level.
Pokud něco ladím nezačínám od základů né stavět barák od střechy.
Nemůžu s tebou souhlasit.
Lyrik používá stejný systém jako nejlepší BoXXer – tedy soloair.
Možnosti tlumení podle mě vůbec nesouvisí s typem pružení. LS expanze je u každé vidle, HS expanze by měla být u každé vidle od 140mm zdvihu včetně. Tedy přítomnost HS expanze by měla být vázána na zdvih a nikoli na typ pružení.
Aha takže sem to napsal blbě.
Takže pokud znovu, pokud má ta vidlice z mého pohledu mizerné odtržení, tedy citlivost v pružení. Je se zaobírat lepším tlumením v prvé řadě zbytečné.
Jinak tu debatujeme a ať koukám jak koukám, není jasné jaký model má myšleno ročník a pod verzi. Případně k čemu to chce.
Můj odhad je, že má vidinu, že s toho udělá Totema Air za polovinu a to asi ne…
ne že bych nesouhlasil, ale technická, tady píšeš že nízký odtrh je potřeba, a když TT upraví vidlu na minimální odtrh tak ti to vadí?
Vadilo by mi, že má na koleně upravenou vidli bez záruky, která stejně na DA verzi nemá.
Měl jsem Pike Dual Air. mám lyrika. Hádej která chodí líp a kvůli čemu…
(obě sériovky,bez úpravy)
chce to zkusit – pochopíš, a se zárukou fakt není ádný problém, se servisem už vůbec ne
Co chceš zkusit? Jak mě vyhodí z autorizovaného servisu s tím, že vidle netovární úpravou přišla o záruku? Klidně, ale né za mé peníze.
ale :D servis jde udělat doma, a pokud máš obě ruce levé tak servis v TT bude levnější lepší a rychlejší než ve většině servisů. a zaruka na těsnění? stejně se ti všude po 3 měsících vysmějou a nechají vše zaplatit
TT odebírá vidle přímo od dovozce, záruku drží TT a za ním dovozce který řeší větší problémy, takže jednoduché a přesně podle zákona, reklamuješ tam kdes koupil
a jako si budu kupoval komplet kolo v TT ? Nebo to tam budu po práci vozit , nebo co si představuješ za kravinu? :-
Rozhodně o kousek lepší provoz oželím když se vyhnu nějakému organizování handrkování a shánění.
Takže to klidně vrazím do servisu a zaplatím hlavně, když to mám brzo.
tvoje volba, tvoje věc, nejdří napíšeš že:
Takže pokud znovu, pokud má ta vidlice z mého pohledu mizerné odtržení, tedy citlivost v pružení. Je se zaobírat lepším tlumením v prvé řadě zbytečné.
a pak ti to najednou nevadí asi je něco špatně :D
Co to meleš? Co to souvisí stím, že na to jde obráceně?
Chce si upravovat vidli fajn. Tak proč začíná nad-standartním variantou tlumení, místo zlepšení základních vlastností a pak pokračovat k HS a LS?
Celý vlákno bylo od začátku o tom, že ani neví co má. Krom toho, že to je asi Lyric R řízlej komponentama z vyšší verze nebo Domaina. Takže neví jestli to má SH a SL nebo ne.
Do toho přijdeš ty s TT http://www.bike-forum.cz/…expanze.html#…
Jak to obsahově změní TT s tím co tu je psaný?
Řek bych že nejlepším řešením pro něj je nejdřív zjistit co to je za vidli. Co vlastně umí a jak jí kdo „vylepšil“.
Pak uvažovat o kupovaní a vylepšování pokud možno z továrních dílů a jako poslední přistoupit na TT.
neřeším co tu kdo mele, řeším co tu meleš ty na foru kolem uprav vidlic!
Jakou vidlici si teda musím koupit, abych měl Dual Air? Já teda žádnou 160ku neznám…
A kdo říká že to je 160ka? Ten co to založil nahoře nezná ani ročník výroby.
Lyrik je vždycky 160/170.
Nic takovýho dual air nemá. Možná nějaký americký fajnovky…
Co se týká citlivosti a pružení, tak je u všech lyriků stejný princip. Liší se jen v tlumení, je to taková stavebnice.
tak rozdil v citlivosti mezi U-Turnem a 2-stepem je markantni ale ani ten 2-step ktery z principu na tom byl nejhur je na tom porad velmi slusne. Rozhodne odpory nejsou tak velky aby prebily vlastnosti tlumeni. Co by pak meli rikat chudaci s 36 Talasem, tam by jim podle Tomcata byl tlumic uz asi uplne k hovnu :-)
:D
takhle pomlouvat nejlepší vidlici v kategorii od nejlepšího výrobce na světě fuj :D
neříkej že o ní uvažuješ :-D
nene ja zustávám na
32mm. a nemám důvod měnit Epicona, jen mě tam milan dělá ještě nějaké ladění a mění se krk na Tapered
minimální otrh a HS expanze spolu přece vůbec nesouvisí. Nevšim jsem si, že by Lyrik byla tak tragická vidle jak píšeš, aby to nemělo smysl…
tak to je trošku úlet…
nemužeš házet lyriky do jednoho pytle. Setkal jsem se se třema který stály za prd a souhlasil bych s tebou. (jednalo se o 2008 soloair, 2009 OEM soloair a 2009OEM uturn). Naopak jsem ale jel dve s DH tlumičem (jak coil tak i soloair) a obě chodily suprově respektive stejně jako třeba totem nebo boxxer..
Ty zas meles solidni hovna… Jen tak dal
Tak pokud má MC DH patronu, tak tu HS nejspíš má. Protože kde jinde by to bylo než v patroně? Když jsem měl rozebraného Totema, tak v něm vlastně nic není. Pružina, patrona, regulace odskoku a trošku oleje, toť vše.
no ja bych si tim nebyl tak jistej – podle katalogu maj lyriky v podstate 4 typy kompresnich utlumu – motion control, mission control, mission control DH a od 2012 jeste motion control IS. Expanzni utlum maj dva typy a to s a bez HS expanze kde ten bez mela snad jen R-kova verze.
No teoreticky asi jo, ale prakticky treba u boxxeru jde vymenit treba jenom expanzni a kompresni cast zvlast
Mě právě v servisu koukali na odskok, a řikali, ať kontroluju, jestli to tam neteče, že se tam kazej nějaký patrony či co a že se to mění jako celek (asi za 1500) – což neni celej Mission Control takže určitě je to z víc částí.
samozrejme ze jsou to dve odlisny casti, staci se podivat do katalogu. V tomhle ocenuju RS ze ma volne pristupnej katalog nahradnich dilu takze clovek zjisti o vidli i po netu skutecne skoro vsechno.
Jasne, jen moc nevim, jak moc jsou kombinovatelne (ani nemam nejak moc cas to kontrolovat)… Treba jestli na R-kovou verzi jde narvat Mission control a nechat expanzni tlumic z R-ka. Ale asi jo, coz? Proto by si na tohle mel dat zakladatel vlakna pozor
temer urcite jde, fakt je to delany jako uplna stavebnice a i proto nektery OEM verze muzou mit nestandartni konfiguraci tlumice kdy ve snaze usetrit tam treba nedaj vysokorychlosti expanzi :-/