• Kami

    Zdravím,

    hledal jsem na foru něco ohledně leštění hliniku,ale nic jsem nenašel,potom jsem hledal na netu ,tam už něco bylo a teď se chci zeptat vás jestli máte nějaké zkušenosti.Nap­říklad jakou leštící pastu použít,jak leštit,čím leštit,…

    Byl jsem se ptat v drogerii ,zda mají něco na leštění hliniku a jediné co měli,byl silichrom.O tom jsem zrovna četl,že není nejvhodnější.

    Dík za rady.

    0 0
    • Blindworm  

      ja lestim na stojanove vrtacce. Na rozlesteni (spis obrouseni) vetsich rypancu a ryh filcovy kotouc na klasicke lesteni hadrovy kotouc. Pastu (v podobe tuhe delsi cihly)pouzivam nejakou co nevim jak se jmenuje, ale prodava ji chlapik spolu s dalsim nadobickem na lesteni na kazde motoristicke burze (a opravdu super). Na rucni lesteni silichrom

      0 0
    • gazman  

      Něco málo jsem tuším psal tady

      0 0
      • Kami  

        vodní šmirgl je látkový?Má se brousit pod vodou do kříže a čím dál tím menším šmirglem?Až nakonec zmizí všechny vrypy a pak už se začne leštit vrtačkou a pastou?

        Nevím jestli chápu správně.

        0 0
        • marekmaue  

          do kříže ale jen s citem, aby ji nenadělal ještě víc škody než užitku…

          0 0
        • Kami  

          oprava:ne,men­ším,ale méně hrubým

          0 0
    • Dlabka  

      pohledej na motorkari.cz

      0 0
    • bikedep  

      No,na kazdy kov je specialni pasta s urcitou zrnitosti.Hlinik se dost,,maze,,takze myslim modra lestici pasta.Mrkni na www.fischer-pforzheim.de,tam nakupuju ja.

      0 0
      • Kami  

        bohužel nemám zkušenosti s nakupováním věcí ze zahraničí :-(

        0 0
    • tHomm  

      Zdarec, já nakupuju tady: http://www.hardman.cz/ – ceny mají super, jinak postup – smirek 120, 240, 400, 800, pak hadrový kotouč s brusnou pastou Unipol 5333 bílou hrubou, hadrový kotouč s brusnou pastou Unipol 7027 hnědou hrubou a nakonec flanelový kotouč s brusnou pastou Unipol 0462 modrou jemnou

      0 0
      • Kami  

        Dík,nemáš foto výsledného snažení?

        Co jsou to super ceny?Nemůžu žádnou najít.

        0 0
    • Pedro404  

      Začínaj se mi čím dál tim víc líbit rámy bez laku, jenom hliník, možná překrytej bezbarvym lakem. Třeba tadyto vlákno http://forums.mtbr.com/…-572818.html je pro mě přehlídka porna.

      Teoreticky uvažuju, že bych si něco takovýho zkusil vyrobit z BigHita (http://www.bike-forum.cz/…l-30941.html), ale nemam tušení, jak moc práce by to bylo a jestli bych to akorát nezprasil, když bych to dělal poprvý. Navíc nevim, jak moc se musí leštit, jestli by stačilo nechat rám opískovat (sundat lak barvožroutem?) a vypadalo by to tak nějak k světu, nebo jestli se to pak eště musí nějak zkušeně leštit (žádný brusky nemám, takže jedině ručně šmirglem).

      Moh by mi někdo zkušenej vyjádřit názor? Dík.

      0 0
      • jIrI___  

        Ručně šmirglem se z toho posereš a výsledek bude nic moc. Zkoušel jsem ručně vyleštit sedlovku a je s tím nehorázná drbačka, takže jsem to vzdal.

        0 0
      • Smazaný účet  

        Galerky hezke, ale poradne vylestenyhc rmau je tam jenom par:)

        Zkus popadnout nejaky kus hliniku, treba tu sedlovku, a zacit lestit..po tom, co prejedes par smirku prijde cas na hardovy kotouc a brusne pasty…je to kopec zabavy:)

        0 0
        • Pedro404  

          Tak je mi jasný že ty leštěný do zrcadla sežerou hrozně moc práce… Proto mě zajímá, jak rám vypadá po sundání barvy, jestli jako ty matný rámy v tom vlákně, protože i ty se mi líbí, přece jenom na sjezďáka ten industriální mat sedne víc než zrcadlová vyleštěnost:)

          0 0
          • Georrge  

            ještě je možnost stříknout to titanovou šedí, titan vypadá líp jak hlína :)

            0 0
        • Georrge  

          vubec bych se nebal preskocit rucni smirglovani a zacit treba ctyrstovkou/ses­tistovkou kotoucem ve vrtacce. Imho to dost ulehci praci a vyhnes se nechtenym hlubokym ryham po hrubem smirku.

          0 0
          • Atilla  

            nikdy neuděláš lesklý povrch když nebudou mít rýhy stejný směr.

            0 0
            • Georrge  

              zkušenost s tím až tak nemám, nikdy jsem přímo neleštil, pouze dělal velmi hladký podklad pod lak, ale nepřijde mi že by při použití jemných smirků nešlo vyleštit i za pomocí vrtačky… je mi jasné že stejnosměrných rýh se lépe zbavuje a líp se zahlazují, ale proto bych začal s jemnějšími kotouči, aby tam těch rýh moc nebylo. Nebo fakt ne?:)

              0 0
              • Atilla  

                Jde o to, že když ti tam nějaká rýha zbude, tak jí rozleštíš a ona ti pak stejně zase vyleze až to budeš brát ručně a stejně se pak budeš muset vracet aspoň o zrnitost zpět aby jsi jí zahladil. Leštil jsem nože a u oceli je to fakt pakárna. Už jsi myslíš jak to máš a nejednou ti zase nějaká vyleze.

                0 0
                • Georrge  

                  to jo no, pokud jsou tam rýhy, tak se musí napřed vzít hrubým smirkem, to je fakt…

                  0 0
      • vili  

        už se to tu řešilo, nejvíc zkušeností tady s tím má myslím gazman a tjk, tak to zkus pohledat v histerii

        0 0
        • Pedro404  

          To vim, ale nenašel sem tam nic o tom, jak moc to je složitý pro amatéra bez nástrojů a jestli to má vůbec cenu.

          0 0
          • vili  

            ok, já bych to dělal jak píšeš, barvožroutem tom odrbat. Ale to by určitě nestačilo, musel bys to vyleštit a ručně dle mě totální pakárna. Minimálně na to vzít smirky, vrtačku a nejlépe stojanovou leštičku s lestící pastou a kotoučema…

            0 0
          • Smazaný účet  

            nešlo by to nachromovat? chrome sice nerovnosti dost obtáhne ale třeba by se to před ním nemuselo leštit tak moc jako surová hlína.

            0 0
    • Ondrero  

      Tak to já mám v práci jednoduché.

      Díl vemu dráťákem a pak hodím do omílacího bubnu.

      Pokud to chci mít jen lesklé ale bez hladkého povrchu stačí dráťák.

      A když to chci mít jako zrcadlo musím vzít šmirgl :-)

      Kuličky lesk dodělaj.

      Je to dobrá mašina na leštění a čištění všeho možného.

      0 0
    • zdenek  

      Koupil jsem kdysi časovkářskou hrazdu z leštěného duralu (hliníku) přelakovanou bezbarvým lakem. Po pár letech lak zežloutl a vypadalo to pěkně blbě. Takže jsem lak odstranil jemným smirkem a dural vyleštil leštící pastou na chrom.

      Výsledek vypadá lépe než originál, ale bylo to několik hodin práce jen s hrazdou. Dělat tak celý rám by byl mazec. A pozor na výběr správného laku, pokud bys to lakoval bezbarvým.

      0 0
    • TJK  

      neco malo zkusenosti mam :-)

      na lestici material je docela fajn LUKO brusivo

      par veci co jsem delal, aktualne makam na Dura Ace 6800 klikach a XTR 970 klikach a cinelli rodla + forbec a sedlovka pro jednoho mistniho fixie mana :-)

      0 0
      • Luma  

        co děláš aby jsi zachoval lesk,vím že jak to nalakuješ tak to zmatní,používáš nějakou ochranu,vosk nebo něco podobného.Dík

        0 0
        • kubad  

          leštěnka na auto, 3× ročně

          0 0
        • TJK  

          nezmatni :-) na moji fixce jsem lestil sedlovku, prestavec i riditka Ritchey a nesahl jsem na to jak je rok dlouhej a bez problemu to stacilo vzit jemnym hadrikem a dobry, pokud ale chces nejakou ochranu tak ideal je kvalitni vosk na autolaky, jinak existuje spesl bezbarvej lak na lesteny povrchy, trosku ubere na lesku, ale je to nesmrtelny..

          0 0
          • Luma  

            Kdysi jsem lakoval nějaký leštěný hliník akrylovým bezbarvým lakem a povrch zešedl,tak proto se ptám,byl to obyčejný autolak ve spreji.

            0 0
            • TJK  

              je to nejaky lak na lakovany povrch, lakujou tim strojne lesteny kola na auto, vydrzi to i zimni provoz… je to asi neco vic spesl kvuli tomu aby to ulpelo na tom extrahladkym povchu, ale jak rikam, ja to nikdy nepouzival.

              0 0
      • Hawkins  

        Pěkná práce!

        Mohl by jsi prosím tě napsat, jaký používáš postup při leštění?

        Díky.

        0 0
        • TJK  

          pokud sou hruby a hluboky zarezy, tak je rovnam jemnym pilnikem, pak to zacistuju smirkovym platnem od 80 do 240, pak uz jen hadrovy kotouc a pasta z velkym uberem mateialu na predlesteni, a druhy kotouc s jemnou pastou na finalni dolesteni.

          0 0
          • jIrI___  

            To leštíš strojně nebo třeba jen flexkou?

            0 0
          • gazman  

            240 je moc hrubé pod leštění, pak strávíš moc času s vrtačkou . Já dělal přípravu dycky min 600.

            0 0
            • TJK  

              Nemam vrtacku, mam stojanovou brusku a 300mm kotouce

              0 0
            • TJK  

              Btw. Jakmile se probrousim skrze tvrdoelox na cisty alu tak lestim zhruba 100mm za 30s pruh o sirce 10mm kdyz se budeme bavit o rovne plose jako je sedlovka apod.

              0 0
              • Zdyn  

                Jsi z neceho dostaval tvrdoelox smirkama? To teda musela byt zabava. Normalni elox jeste celkem jde, ale mechanicky je tvrdoelox o ruce.

                Daleko lepsi je elox odleptat. Staci cca 20% NaOH. U tvrdoeloxu to trva jen o neco dele.

                0 0
                • TJK  

                  jj uz 2hej oldschol cinelli forbec a jebacka jak svina, puvodne jsem to chtel brat jen kotoucem s hrubou pastou, ale musel sem to vzit brutalforce 80 smirkem :-D ale napohodu… chemie je fajn, ale v tom ja se nevyznam a radsi to necham zkusenejsim, ruce to este daji :-)

                  0 0
                  • Zdyn  

                    Jsem si taky lestil kliky a dostaval dolu cernej elox. nejdriv smirkem, ale pak jsemk to vzdal a pouzil chamii. Elox byl pryc asi za 60s :) a navic byl mnohem lepsi povrch.

                    NaOH koupis nirmalne v drogerii ( krtek na cisteni odpadu). O tech klik jsem se s koncentraci nijak a vzal to od od oka.

                    0 0
        • Joseph de Sax  

          dám si panáka a jdu leštit…a když doleštím, dám si panáka…

          0 0
      • alinceb  

        Leštěné díly jsou nah*vno – stejně to dlouho nevydrží lesklé, poškrabe se to a vozí to jen pózeři… Zbytečně s tim ztrácíš čas…

        0 0
    • Automat_1  

      Je nějaká reálná možnost vyleštit Formuly RX do takovéhle podoby včetně třmenů? Je mi jasné, kolik práce by to obnášelo, spíš nevim jestli bych se bez úplného rozebrání dostal do všech koutů jen s dremelem.

      0 0
      • TJK  

        rozebrat je budes muset tak jako tak, dremlem to pujde asi velkem dobre, pokud mudes mit spis hadrovej nebo filcovej kotoucek a dobrou pastu, ty zahyby nejsou moc hluboky takze si myslim ze se da dostat vsude.

        0 0
        • Automat_1  

          To je super zpráva. Kotoučů tu mam asi 100 různých, pasty třech hrubostí taky, tak bych to zvládnout měl. Snad s tim nebude o moc větší drbačka než s pevnou vidlí, když je to tak malá plocha.

          0 0
          • TJK  

            tak das to dremlikem, takze spis casove narocnejsi piplacka nez nejaka silena fyzicka namaha :-)

            0 0
    • ClAyD  

      Nechi zakládat nový téma… jednou (tak za rok) bych si chtěl (nechat) udělat na Avalanchi RAW finish. Chápu-li to správně, tak RAW je jen broušený bez leštění ne? Ty zrdcadlový leštěnky se mi totiž moc nelíbí. Problém je v tom, že nemám doma žádnou techniku. Myslíte, že se to bude dát udělat vícero šmirglama ručně (ji mi jasný, že obzvlášť u oblasti triple trianglu by to bylo o nervy)? Popř na kolik by to mohlo u někoho vyjít?

      0 0
      • HELLBOY22  

        Skus barvožrút ;)

        0 0
        • kandik psi zub  

          vem to do lakovny na odlakovaci lazen, barvozroutem pripadne az zbytky, resp. napr. samolepky pokud se lázni nezadaří.

          Surovej hlinik „zajde“, lesk se da regulovat obcasnym připoleštěnim jemnym smirglem, hlinik bude taky trochu mazat. Problemy s nulovou povetrnostni ochranou jsem nezaznamenal.

          0 0
    • saddik  

      Když už je téma vytažený, tak se přidám. Koupil jsem kvůli stavbě fixky toto a funguje to bez problémů. Akorát mi to byla vyzvednout manželka a koupila mi k tomu ještě speciální upínací šroub do vrtačky (není součástí) asi za 250,–, který se navíc povoluje, takže jsem nakonec stejně skončil u osmičky šroubu, dvou podložek a dvou matek za 8 Kč dohromady :( . Zatím nejsou fotky, protože experimentuju s galvanickým měděním a všechny zkusmo rozleštěný kousky jsem dojebal špatným pokovením :( Ale vnitřky mechanickýho paintballovýho značkovače šly do zrcadlova (i ocel).

      0 0
    • xshreck  

      Mě napadlo. V práci dělám s bruskama s proudem vody (leštění žuly). S tím by teoreticky měl jít přeleštit i hliník ne? Od nějaké 800 – 1500 kotouče to vzít. Nechci to uplně lesklé…

      btw máme aj pískovačku, kdybych pískoval jemně nápis – nesežere to rám? :D

      0 0
      • trembi  

        Jestli se ptáš jestli pískováním se ten rám nezničí tak ne. Kámoš si teď nechal opískovat starej hliník a nic tomu není.

        0 0
    • 654321  

      silichrom je moc hrubej. Na hliník excelentně funguje Sitol. Nakonec ale stejně musíš trochu silikonovýho oleje, aby hliník neoxidoval a nezmatovatěl.

      0 0
    • nox159  

      zdravim nacpu to tady, chtel bych vylestit par soucastek kliky riditka…

      bude stacit tahle sada? http://www.chromtechnik.cz/…130mm-velka/?…

      diky

      0 0
    • kejmi  

      Zdravím kolegy leštiče, Narazil jsem na tuto sadu – má někdo zkušenost? Rád bych si vyleštil kliky. Zkušenosti s leštěním hliníku nemám žádné, pouze teorie, co jsem tak vygooglil – Není doporučován Silichrom, Sidol ani Neoxid. Rozdílné názory jsou na Sonax (chrom alupaste), celkem pozitivní výsledky jsou s White Max a Unipolem… Jaké máte zkušenosti vy? Nemám v plánu se tím živit, jen bych dal rád dokupy staré kliky s nějakým schopným výsledkem… díky za reakce a rady

      0 0
      • Alibaba  

        Moje zkušenost téměř bez investic (neleštil jsem převodníky atp., kde je třeba nářadí, protože to rukou nedáš) – trubky, řidítka, představce, sedlovky…

        „Šmirgl“ 400/ 800/ 1200 ve WD. Zkoušel jsem i 2000 ale to se krylo s pastou.

        Leštící pasta z nejbližšího železářství (cca 80,–kč kelímek) na filcu.

        A pozor – NEJDOKONALEJŠÍ ZRCADLO – je na závěr křída (tuhý špalík) na hrubé straně kousku hlazenice (jakýkoli štráf nehlazené/nebrou­šené kůže) – to udělalo divy. Stačilo párkrát přejet.

        0 0
    • Pedro404  

      Tak sem zkušebně před eloxem vyleštil bashguard, ať vidim, jestli to po eloxu stejně zmatní, nebo jestli má smysl se leštit i s celym rámem. Celkem zábavička.

      0 0
      • Georrge  

        pokud to zmatní, tak i samotný elox se dá přeleštit, ale nesmíš to brát ničím hrubým, ať neodbrousíš elox. Takže pokud ti to zešedne, tak se elox dá přeleštit, ale pokud budeš mít v eloxu jemné vrypy, tak ty už neodstraníš.

        0 0
      • TJK  

        kvalitni elox nezmatni a zustane takhle krasne lesklej.. elox napikacu pak zmatni :-D zalezi kdo a jak to dela.. osobni zkusenost

        0 0
        • Georrge  

          s kým máš dobré zkušenosti? :)

          0 0
          • TJK  

            bomex… a jeden chlapik kousek od turnova.. ale u nej sem nikdy osobne nebyl.. dily mi tam vozili kluci co pracujou nebo pracovali pobliz.. aktualne jeste jablonecka Silka podle cragsmana a jeho SUPa zacala asi fungovat velmi dobre.

            0 0
      • Pedro404  

        Tak po černym eloxu u Fialy to zmatnělo, zkusim jestli to pude vyleštit znova.

        0 0
    • tromboonen  

      Zdravím lestiče,

      kdyby někdo chtěl mám tu speciální stolní brusku na tohle hraní: http://www.naradi-pro.cz/…polish-230-v

      Já to měl na věci na veterány, ale nakonec jsem použil jen párkrát s jinými kotouči… nová stojí 4900+, dám za 3500 i s kotouči (dva origo), plus pasty a tyčinky s leštidly.. je jako nová..

      Funguje to o dost líp než na flexce nebo obyč. brusce, viz parametry

      Fakrurace s DPH taky možno, mail viz profil..

      0 0
    • Pedro404  

      Tak sem snad už dodělal rám… Neni to úplný zrcadlo, ale větší piplání už bych nevydržel, navíc se bojim, že bych z toho rámu ubrousil tak půl kila, než by se mi to povedlo:)

      Čím leštíte místa, kam se vrtačka s kotoučem nevejde? Dá se koupit nějak levně ta plsť/filc (je to jedno a to samý?), z který je leštící kotouč, v podobě kusu látky?

      0 0
      • Pedro404  

        A druhá věc, jak čistíte leštící kotouč, když se zasviní? Pak po tom rámu roztírá jemňoučkou směs leštící pasty a kousků hliníku, která vůbec nejde umejt.

        0 0
    • Georrge  

      ***** maňa… že bych ten rám nakonec neeloxoval do černé? A nechal ho tak jak je? Jsem to nějak zběžně poskládal a líbí se mi to… ale chtělo by to ještě nějak oživit, napadají mě červené ráfky, co vy na to? Hádám ale, že pro většinu to tu už asi bude moc :)

      0 0
      • podvlada  

        Ta temná elox-červená se mi líbí, pokud by to bylo rozumně proveditelný, tak bych do toho šel! Jinak tenhle raw vypadá moc pěkně, a to z rawu běžně neustříkávám :)

        Hlavně to pak nepokazit klikama :)

        0 0
        • Georrge  

          tak proveditelny, rozpletu kola, poslu rafky do eloxovny a zase to zapletu :) stejne chcu kupovat nove draty, navic mam jedno kolo zapletene blbe.

          Jinak kliky budou cerne XT, mam je i v profilu. Cervene placky a srouby se konat asi nebudou :D ale cervene bowdeny… mozna :D

          co nejaky napis na ram?

          0 0
          • Tomáš  

            Proboha, jen ne červený bowdeny…

            0 0
            • Georrge  

              :D

              0 0
              • Tomáš  

                To není na smajlíka :D. Ty červený ráfky bych zvažoval, vypadá to s nimi podle mého lépe. Na hlavovku by to chtělo znak a nějakej ten nápis na spodní rámovku v černé barvě tenkým písmem.

                0 0
                • Georrge  

                  ja jsem se musel zasmat protoze presne takovou reakci jsem cekal :D ani ja nejsem moc zastance barevnych bowdenu, ale jen tak z ****** to mozna zkusim :)

                  na hlavovku pujde logo feltu, na ram potom asi napis felt, ale ten jejich origo neni zadna slava… zkusim napsat radovi, jestli by nevykouzlil neco lepsiho :)

                  0 0
          • Pedro404  

            Červenej polep by na tom moh vypadat zajímavě, černej by byl dost fádní. Ale nevim, esli by to zas nebyl moc cirkus, udělej to ve fotošopu:)

            0 0
            • Georrge  

              tak jsem zkusil, červený asi ee, černý jsem zkusil jeden tenký obrysový, a druhý tučnější. Osobně se mi líbí ten tučnější, když by se do toho tučného černého nápisu dal třeba nějaký červený detail…

              0 0
          • podvlada  

            Černý XT budou pěkný. Zvažoval jsem je oproti SLX jen kvůli barvě.

            Jestli stejně budeš přeplejtat, tak bych do toho šel :)

            Nápis na rám – záleží, co to bylo, a jak bys to chtěl provést. Já si dal starýho Marina lakovat a bylo by mi líto, kdyby na sobě neměl nic o svym původu, tak jsem si nechal logo na hlavu a nápis na spodní rámovku v novym designu vyřezat v reklamce. S leštěnim hliníku to moc společnýho ale nemá, tak už mlčim :)

            Jak řiká Pedro, kdybys trefil tu červenou barvu, mohlo by to vypadat dobře :) ale jakýkoliv kombinování barev spíš uškodí… IMHO :)

            0 0
          • jIrI___  

            S těmi ráfky si dej před eloxem pozor na to, ať je nemáš kolíkované nebo s kalíšky.

            0 0
            • Pedro404  

              Kolíky nejsou z hlíny nebo proč to vadí?

              0 0
              • jIrI___  

                V nějakých starých noname ráfcích jsem je tuším měl ocelové. Jestli se u lepších ráfků používají hliníkové ovšem netuším :)

                0 0
            • Georrge  

              jojo, zjišťoval jsem, jsou to remerx hurry a psal jsem přímo do remerxu, jestli je to eloxovatelné. Hurry kalíšky naštěstí nemají, spojka je podle remerxu hliníková a je v ráfku lepená, co udělá elox lázeň s lepidlem, to je otázka, to se ještě zeptám bomexu. Remerx eloxuje rozlepené a lepí je až potom.

              0 0
              • Smazaný účet  

                V bomexu doporucuju uvest, ze ti je doporucil bafoon:)

                0 0
              • antt  

                a nebylo by lepší koupit rovnou nové červené ráfky, když už chceš měnit i špice?

                0 0
                • Smazaný účet  

                  +1…nez se s tim *****…

                  0 0
                • Georrge  

                  já se s tím mrdám rád :)

                  navíc sehnat v červené ráfky jako jsou hurry, no nevím… teda né že by byly hurry nějaký zázrak, ale vyhovují mi, těžší ráfky nechci a zase dát 2k za nové ráfky… se mi nechce :) navíc už mi doma tvrdnou ráfky 7325, kdo to má skladovat :D

                  0 0
                  • antt  

                    mrkni na ty dartmoor raider z Pavlíkova odkazu, já je vzal taky, už mám zapleteno, ale testnu je, až se zhojím. Za ty prachy vypadají hodně slušně

                    0 0
                    • Georrge  

                      jo a ještě na jednu věc jsem zapomněl – mám záplety na 28 děr, takže výběr ještě menší… 28 děr ráfky červené s šířkou 21mm, váhou do 450g a cenou ideálně kolem litru za oba… nevim nevim :)

                      a víš jak, jsem student, takže pořád je můj volný čas levnější, než to co koupím v obchodě :D

                      0 0
                    • pavlik6022  

                      neboj,nejen vypadají :) nakládám jim už dost dlouho a drží bez potíží – vozím je jako bezduše

                      http://www.bike-forum.cz/…l-12906.html

                      0 0
                      • antt  

                        měl si možnost výběru odstínu toho modrého eloxu nebo si to nechal náhodě? Vypadají parádně. Já nakonec zvolil klasiku černé. Taky jsem to dal na bezduše ala ghetto, tak jsem zvědavý. Mají tady dobré recenze, potřeboval jsem širší ráfky, ať se mi to tolik nežvýká v klopenkách, tak snad splní mé očekávání :)

                        0 0
                        • pavlik6022  

                          chtěl jsem tu tmavší variantu a na dookie meli a mají v nabídce jen „modrá“ což podle obrázku je ta co jsem chtěl, ta azurová je popsaná jako „světle modrá“

                          0 0
                          • antt  

                            já chtěl právě tu světlejší a tu ve výběru uvedenou opravdu nemají, takže to vyhrála černá. Na Tvém kole zas tak tmavě ale nevypadá, tak bych možná chybu neudělal, ale tak to už je teď jedno :)

                            0 0
              • Pedro404  

                Je někde vypsaný, jaký barvy v Bomexu dělaj? Na jejich webu to nevidim.

                0 0
                • Georrge  

                  posledně mi řekli, ať jim pošlu i vzorek barvy jakou chcu, a oni ji tak udělají :) a +/- se trefili.

                  0 0
                  • Pedro404  

                    A sakra, tos mi nasadil brouka do hlavy:D Tušíš, kolik chtěj zhruba za rám?

                    0 0
                    • Georrge  

                      tak to netuším… mohl bych jen hádat, a hádám tak do tisícovky? Jestli se nepletu, tak bikehazard když dělal eloxované rámy, tak si účtoval kolem 2000 a to bylo i včetně opískování, poštovného a nějaké marže…

                      0 0
              • pavlik6022  

                vyser se na elox ráfků – tady máš hotovo

                http://www.dookie.cz/…1828-c-1351/

                0 0
              • Vilém  

                Jak ktery Hurry, mam s nyty i bez.

                0 0
      • Georrge  

        ták přijel cirkus :D ty červené bowdeny tomu asi dávají už moc naprdel :D a ten blatníček taky, to už tu zaznělo.

        Logo je zatím provizorní z papíru, teď ještě pořešit nějaký ten nápis na rám a epicon taky dostane nové polepy, ty origo nejsou bůhví co.

        0 0
        • Georrge  

          ***** jsem ty fotky zapomnel zmensit, takze BF komprese zasahla…

          0 0
        • jIrI___  

          Ty bowdeny jsou fakt zlo :)

          0 0
          • santal  

            Zdravím Vás páni leštiči;mám takýto dotaz.Kúpil som zachovalé XTR-ka 960,veľmi sa mi páčia.Chcem ich vyleštiť,ale chcem aby tam ostalo to logo.Viem,že je to asi tvrdoelox to pôjde dole,ale je to možné nejak dať tam naspäť.Neviem aká metóda existuje,či je to gravírovanie,alebo leptanie,neviete niekto,ako na to.Díky moc.

            0 0
            • Georrge  

              laser udela svetle matne logo, asi nejdostupnejsi metoda. Leptani udela tmave logo.

              0 0
              • santal  

                Nevieš ako to vypadá s cenou a robia to niekde u vás?Myslím na Čechách.

                0 0
                • Ralan  

                  Gravírování na laseru vyjde na pár korun. Nechával jsem dělat panely na zesilovač a nebyl problém…

                  0 0
                  • santal  

                    A je treba urobiť nejakú predlohu,alebo ako to chodí.Neviem nemám v tom vôbec jasno.

                    0 0
                    • Ralan  

                      Data potřebují ve vektoru. Takže třeba stáhnout, nebo překreslit to logo v Corelu.

                      0 0
          • Georrge  

            jojo bowdeny jsou zlo, uz jen proto, ze ani nevim, jestli se mi tam libi nebo ne :D

            0 0
            • maajkee  

              Tady na BF je takovej všeobecnej odpor vůči barevným bowdenů, protože to tak říká zdejší módní policie. Mně to třeba vůbec nevadí a tady tuplem ne. K nebarevnýmu rámu mi ty červený bowdeny příjdou naprosto OK. Nech to :)

              0 0
              • Pedro404  

                Taky mě to u tohohle kola vůbec neuráží.

                0 0
              • Georrge  

                ok, dík za názory, s módní policií jsem obeznámen :D uvidím až dorazí polepy, jak to bude vypadat s něma, ale zatím jsem pro to bowdeny nechat.

                0 0
        • wilda81  

          Na mě už je tě červené trochu moc. Bowdeny bych možná i nechal, ale v tom případě bych dal zpět do černé blatník, podložky, kladky u hazky a čepičky u ventilků např. průhledné.

          Jinak ale paráda, rawy se mi líbí.

          0 0
      • pavlik6022  

        na fotce je vidět že máš odstraněné inserty na košík, to jsi odvrtával nebo odbrušoval? Jak se tam pak lisují nové, předpokládám že hliníkové – lisuje se to dotažením šroubu v insertu nebo je třeba nějakých kleští?

        právě jsem rozebral rám a asi ho dám na elox, komaxit co na něm teď mám je už dost odrbaný. Bohužel vložek v rámu mám asi 8 tak zjišťuju co s tím.. A ještě dotaz – jak důkladně je třeba rám leštit? Elox bych chtěl mat oranžovou nebo zelenou – v lesku se mi nelíbí

        0 0
        • Georrge  

          odvrtával jsem je, jde to docela dobře… on se při jisté fázi vrtání začne protáčet, ale stačí ho už jen vypáčit protože to drží jen na kousku. Ale dělla jsem to zbytečně protože to na elox nakonec nešlo :D lisovat tam nové zatím nebudu, dám tám nějaké špunty a časem uvidím… košík nevozím. Rám na fotce je jen hrubě broušený, odhadem tak 180 smirek.

          0 0
          • kubad  

            pokud je tam chceš zpět, tak v lepším cykloservisu by to měli umět, je to spešl inzerzt a nýtovací kleště

            0 0
          • pavlik6022  

            takže inzerty vrátit až po eloxu nebo sehnat (ještě jsem nehledal jestli to jde ) alu a eloxovat vše najednou?

            jinak přibližně by měl výsledek vypadat takto :))

            http://fotos.mtb-news.de/p/1500319

            0 0
            • Georrge  

              alu bys teoreticky mohl nechat… jinak ta modro oranžová je moc pěkná kombinace, ale pozor, nevím jaký rám budeš eloxovat, ale svary pak často mívají jiný odstín (jiná slitina). Pokud je rám eloxovaný barevně z výroby, tak na to nejspíš mysleli už při návrhu rámu. Jinak pro tenhle matný odstín nemusíš ani leštit, spíš jen jemněji zbrousit. Oni mají povrch nejspíš z omýlacího bubnu nebo otryskaný, takže je matnější a bez stop broušení. Třeba můj rám měl hodně hrubý povrch po sundání laku a hodně hluboké stopy po opracování, navíc nestejnosměrné, asi nahrubo omleté v bubnu, jsem se málem posral než jsem to přebrousil aspoň do současné podoby :) a to to zdaleka nemám dokonalé.

              0 0
              • pavlik6022  

                to bych právě potřeboval vědět, já mám rám pod komaxitem opískovaný takže by to teoreticky stačilo jen oloupat odstraňovačem a brousit bych už nemusel, napsal jsem do Bomexu uvidím co poradí

                0 0
                • karelH  

                  nehledejte v tom vědu. Pokud jsou alu, tak je tam můžeš nechat. Ještě je dobrý tu díru zalepit silikonem.

                  0 0
                  • Georrge  

                    díru radši nezalepovat, domluvit se s eloxovnou a ať si to v případě potřeby zalepí sami

                    0 0
              • pavlik6022  

                no ještě zvažuju oranžový rám a modrý doplňky , protože mám modrý záplety a bižu taky, výsledek cca jak ten první Nicolai

                0 0
                • Georrge  

                  ten nicolai ale vypadá jako lakovaný… ten pískovaný povrch kdyžtak jemným smirkem přehvízdnout, ať se trochu odmatní… nebo přehvízdnout leštícím kotoučem, ale před eloxem se nedoporučujou moc leštící pasty, zalezou do materiálu a pak dělají bordel (mi bylo řečeno). Teda za předpokladu, že to nechceš úplně matné.

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.