• keymaker

    Včera byly odhaleny trasy ročníku 2023. Kdo se zúčastní a jaké?

    Anketa: Kdo z vás pojede a jakou trasu?

    5x
    9%
    13x
    24%
    5x
    9%
    0 0
    • Cavendish  

      Letos nejedu, vloni stačilo. Náklady na celou tuhle akci mě zaplatí 5–6 závodu TBC série ;)

      1 0
    • keymaker  

      Ještě odhalené trasy. Na tu krátkou se jim zatím moc lidí nepřihlásilo :-) v linku je sice 2022, ale jsou to 2023

      https://www.letapeczech.cz/…zavodu-2022/

      0 0
      • Melvin  

        No hlavně na tu dlouhou se letos nedostanou všichni plašani.

        0 0
        • McBlacky  

          To bude fuk, padalo se dost i mezi lidma co daji v klidu limit na 2023.

          0 0
    • Trainman  

      Drazí bikeforisti, existuje nějaká cesta jak se ještě přihlásit do prostřední trasy? Na poslední chvíli jsem se rozhodl tenhle nesmysl objet a je mi poněkud trapné jet tu jedinou volnou trasu – krátkou :-) Díky za případné tipy!

      0 0
      • Alojs01  

        Z vlastni zkusenosti…Za ty prachy si udelej si krasny vikend se vsim vsudy treba v Beskydech… :-)

        5 0
      • DDDD  

        Vzhledem k tomu, že to považuješ za nesmysl, trochu nechápu tu motivaci to jet a platit za to. Trasy jsou veřejný, takže se to dá objet kdykoliv mimo závod ve větší pohodě.

        1 0
        • brtníček  

          Je zajímavé jak na tuto predraženou komerční akci dojede tolik lidí a na krásných silničních maratonech, např. Mamut, Sudety startuje pár desítek.

          2 0
          • orm  

            Ani jedno jsem nejel, ale je to opravdu srovnatelne? Je na Mamutu nebo Sudetach full uzavrena silnice pro vsechny zavodniky?

            1 0
            • vt  

              Full uzavrena pochopitelne jen na zacatku. Road Sudety byly zabezpecene paradne, vsude cz i pl policie, osobne vice nevyzaduju.

              1 0
              • snas89  

                Já jako biker se silničkou jo a tu přidanou hodnotu v tom vidím.

                1 1
          • gerrard  

            Odstartovat na silnici 1500 účastníků současně, to může být slušný hukot.

            0 0
            • roud  

              První kilometry to pojede v klidu za zavadecim vozem ;)

              0 0
              • keymaker  

                Doufejme :-)

                0 0
              • nzg  

                Loni na dlouhé v klidu za zaváděcím vozem znamenalo, že se každej premotivovanej ko..k tlačil dopředu a padalo to všude okolo. Už nikdy víc…

                1 0
                • roud  

                  Tak já se letos chystá jen na nejkratší variantu a nikam se určitě nepozenu ;)

                  0 0
              • rdx  

                zapomen. padalo to uz za strahovem :)

                0 0
              • McBlacky  

                Kdyby byl rovnou ostrej start bylo by to lepsi.

                0 0
                • Vrci  

                  A ideálně pod kopcem ne na kopci. Něco jako býval Rampušák.

                  1 0
                  • Aduldinho  

                    Ach jo, RIP Rampušák, RIP Král Šumavy, RIP Krušnoton :-( Nic proti L´Etape, pokud to někomu dává smysl! ;-)

                    0 0
                    • Vrci  

                      Dávaly mi smysl maratony, o kterých píšeš, dává mi smysl i L'Etape. Užil jsem si všechny starty a dojezdy do cíle. S úsměvem vzpomínám i na pád na Beskydech.

                      1 0
                • Melvin  

                  Přeně. Tohle jsem nesnášel na některých bikových závodech, kdy se jelo za zaváděcím autem přes celé město 25–30km/h a všichni ti přemotivovaní se cpali po chodníkách a kde to šlo dopředu. Takže to, že člověk startoval z předního koridoru bylo k ničemu.

                  0 0
      • keymaker  

        Jedine, ze to nekdo odpiska a proda ti to.

        0 0
      • Krejza  

        Čau, střední mám zaplacenou, ale díky zdravotnímu problému přemýšlím, že bych je požádal o změnu na krátkou. Jen netuším, jak je to se změnou.

        0 0
        • keymaker  

          To by mělo stačit jim napsat. Na krátkou jsou ještě prý místa, takže by tě mohli přeregistrovat. Nebo to prodej tady tomu, co psal a kup si nově krátkou :-)

          1 0
        • Trainman  

          Tak pokud by ses definitivně rozhodl, klidně tu střední odkoupím, nemám problém se ani ohlásit cizím jménem.. :-D

          0 0
        • KubaD11  

          Ahoj, kdyby ses rozhodl nejet. Tak bych to od tebe taky rád koupil. :)

          0 0
    • keymaker  

      .

      1 0
    • Jason Voorhees  

      Pánové a dámy, ať tak či tak, bylo to soží. Byl jsem teda jenom fandit v Unhošti a Svárově, ale bombice. Příště jedu ;-).

      2 0
      • adam1  

        Tvl.tam to zas padalo jak hrušky včetně zranění a zlomených rámů :((

        Rozmysli si to ?:))

        0 0
        • keymaker  

          Ja musim rict, ze to bylo celkem v pohode. Na zacatku te nejdelsi tam byl pad a pak jela rychla pro chlapika, co se rozsekal ve sjezdu k Podkozi. Jinak za mne super akce :-)

          0 0
          • Krejza  

            Já potkal sanitku 3×. Ve sjezdu u Horního Bezděkova (prý skončil ve stromě), další před Chyňavou, u poslední si nepamatuji místo.

            Podkozí má hodně blbý asfalt, není divu, že tam jsou pády vždy.

            0 0
            • Vrci  

              U tý Chyňavy jsem byl. Stavěl jsem u kluka, co se zrovna postavil na nohy a šel okamžitě na záda. Sedřenej, několik jelit, ale nenechal se přesvědčit, aby počkal na doktora, kterýho jsme mu volali.

              Pád jsem neviděl, ale šlo o jezdce jedoucího na čas kolem tří a půl hodiny na střední. Takže nevim, proč to někdo hrotil.

              0 0
            • keymaker  

              Mno on spis necekal tu zatacku a projel to rovne do svodidel

              0 0
          • jenda78  

            Jel jsem podruhé a podruhé prima. Člověk musí přestát pár přemotivovaných jedinců a pak je to paráda!

            0 0
        • neminem laedere  

          Asi moje poslední lʼEtape – nejlepší výsledek, ale prasklý rám: https://www.strava.com/…s/9239113878

          3 0
          • keymaker  

            Jako, ze jsi to nekde rozstip?

            0 0
          • keymaker  

            Uz to ctu. To nastve.

            0 0
          • neminem laedere  

            Výživný report: http://www.vinohradskeslapky.com/akce.php?…

            Celkově to nevidím sice až tak tragicky, ale docela to sedí. Samozřejmě záleží, kdo kde jel, zkušenost z první skupinky nebo někde zezadu bude určitě o dost jiná.

            0 0
            • keymaker  

              Dres s timto napisem jsem zaregistroval nekde, kdyz jsem dojizdel.

              0 0
            • Fazzy  

              Tyhle namistrovaný reporty plný údivu, že na amatérským závodě se vyskytuje spousta amatérů, vždycky pobaví :)

              9 1
              • keymaker  

                Jojo. Taky z toho ctu, ze ja umim jezdit a vy ostatni se mi neplette do cesty.

                4 1
              • petr_bd  

                asi tak nejak.. co od toho cekal.. ze tam vsichni pojedou jak v protour

                2 1
            • milan.v  

              Z toho negativismus jen stříká… Na druhou stranu to jsou věcné a podnětné připomínky, něco by se dít určitě nemělo…

              Jak je možné, že umožní profesionálům z Pro kontinentálního týmu účast a regulérně závodit?

              Jako Štybar krátkou s tátou, v pořádku, Karel Vacek s kamarádem, v pořádku, ale aby to jeli ATT i s doprovodným autem, to už je neskutečné… Asi ten jejich marketingový mág/vedoucí/šéf/CE­O/… umí tahat za nitky…

              10 0
              • McBlacky  

                Loni byl snad start Elite zavodniku zakazany ne?

                Fraska kazdopadne

                4 0
                • milan.v  

                  Přiznám se, že nevím, ale na takové akci je to pomalu i u poloprofe­sionálů hraniční, si myslím… Těch závodů k vyřádění mají během roku hodně…

                  1 0
                  • Fazzy  

                    Jenže tam ty trička holt nejsou tak vidět.. Kolik závodů u nás má tolik upoutávek a živých vstupů na ČT? To nemá ani MČR :D Je to komedie..

                    0 0
                  • Cavendish  

                    Takhle umřelo Zlaté Kolo Vysočiny. Dřív krásný závod pro hobíky, dneska si z toho Favorit a spol dělají soukromý závod.

                    0 0
                    • Jáchym 1  

                      To je takovej vývoj.Někdo zorganizuje lokální závod pro pár místních nadšenců.Časem se to rozjede do větších rozměrů a začnou se nabalovat,,ama­téři,,s výkon­ností blížící se profíkům.

                      Těm,,turistům,,to znechutí a je hotovo.

                      Spoustu závodů zařízla novela zákona o provozu na pozemních komunikacích.

                      Zlatè Kolo Vysočiny je už jen cyklo vyjížďka s měřením času.

                      0 0
                      • Cavendish  

                        Stejně jako kdysi Author Král Šumavy :(

                        0 0
                        • vt  

                          U KS se jedna o unavu lidskeho poradatelskeho materialu, se zavodenim to nesouvisi.

                          Zlate kolo je uz dlouho ‚nezavod‘ … ty zavodni problemy s magorama resili snad pred 10ti lety. A dlouha je uplne cajk … doufam, ze pojedes.

                          0 0
                          • KRoser  

                            Chystáte se tady někdo příští týden na Zlaté kolo Vysočina?

                            0 0
                            • vt  

                              Jedu.

                              0 0
                            • Aduldinho  

                              JJ, byl sem jen jednou, ale za mě fakt pecka, každý prakticky vyhrál, jelikož se ze startovních čísel ještě losovala tombola s jistou výhrou ;-)

                              Škoda, že už na tyto akce tak nějak nemám úplně výkonnost, nechci se plácat někde na chvostu :-(

                              https://aduldinho.rajce.idnes.cz/…lo_Vysociny/

                              0 0
                              • vt  

                                Njn, to je takovej ten syndrom ceskyho amaterskyho zavodnika, jak nejsem mezi prvnima 5, tak radsi nejedu :-)

                                3 1
                                • Aduldinho  

                                  Tak takhle sem to nikdy nastavené neměl, pro mě bylo hlavní dokončit, ale nějak se ctí, taky sem třeba dojel úplně poslední na Beskydu, ale to sem zabloudil a najel asi o 50km víc než ostatní :-)

                                  1 0
                                  • vt  

                                    V pohode, neber to osobne. Pozoruju to tady po okoli, ze se nam tu hromadi cyklisti co jezdi jak blazni s desetitisicovymi najezdy a na ‚zavodnejsi‘ akce, kde hrozi, ze nebudes na spici, nejedes :-) Cim to je nevim.

                                    0 0
                                    • vrazdit  

                                      tak někoho baví jezdit, někoho závodit… každý to má jinak, ne?

                                      4 0
                                      • Fazzy  

                                        On ale právě mluví o lidech, který baví závodit a ne se vozit. Ale jen, když maj na to závodit vepředu. Kvalitnějšího závodu (z hlediska úrovně účastníků) se nezůčastní, páč nemaj na to ho vyhrát. To je taková speciální skupina lidí :)

                                        0 0
                                    • Barak  

                                      To, že je někdo zvyklí závodit a ne se trápit, to chápu.

                                      Co moc nechápu je, zúčastnit se a nevědět, jestli se svou fyzičkou trasu vůbec dojedu do cíle.

                                      0 0
                                    • zdenek  

                                      Ono na těch akcích taky hrozí, že ho tam někdo s menším nájezdem a fyzičkou sundá. O to taky každý nestojí…

                                      0 0
                          • Cavendish  

                            Nepojedu…sobotní akce jsou pro mě pasé.

                            1 0
                  • Kos_CZ  

                    Tak stovkovou trasu jel letos Youtuber Cameron Jeffers, který je v podstatě profík, musel se prokousat až zezadu a taky to dal.

                    https://www.strava.com/…s/9238109472

                    0 0
                  • gerrard  

                    :) Já tu vnímám rozdíl mezi závodem a marketingovou akcí. Letape je pro mně víc marketing než závod a možná pořadatel zatoužil pozvednout úroveň závodu (marketingovou) účastí ATT. Jinak za mně obdiv, každému kdo do takového balíku nadšených amatérů vleze. :)

                    1 0
                • Trance  

                  Letos Elite na dlouhy povoleny… Ja proti tomu nic nemam, ale meli by mit svoji kategorii, at si i normalni clovek prijde na bedne na sve… Ovsem kdyz nekdo dokaze vyhrat na L Etape kategorii, tak to o normalnosti taky moc nesvedci :-)

                  0 0
                  • Aduldinho  

                    Tak ono na Beskyd Tour vyhrával taky i Pepa Černý apod., to taky není úplně amatér, ale tam je to prostě úplně o něčem jiném než toto marketingově protěžované klání ;-)

                    0 0
                    • Vrci  

                      Nejen on, ale i Benčík a Andrle v dresu Liberty Seguros s helmou once (asi mu Giro sedělo lépe než Met)

                      1 0
            • Pescador  

              No tvl, tak to jsme asi absolvovali každý jiný zavod!

              0 0
          • Blunderbuss  

            Letošní LECZ a zejména karambol před odbočkou na Pustověty pohledem jedné z favoritek dlouhé trasy. https://www.strava.com/…s/9241094253

            1 0
            • keymaker  

              Mno hustý, ale toto se mohlo stát komukoliv. Nevypadá to, že by tam někdo nějak zazmatkoval a vzal s sebou další lidi. Možná prostě přebrzdil předek a šel…

              0 0
      • Jason Voorhees  

        ps; mám spíš videa než foto, to sem asi nejde dát…

        Kolik lidí se letos smotalo? 30 ze 3.000? ,sry koho se to týká, ale proti loňsku zlepšení ne? Mě přišlo, že jedou s rozumem. Až tak, že jsem skoro nepostřehl vláčky.

        0 0
    • Pikaču  

      To bylo zase přemotivovanych zwifterů :)))

      Kámoš rozsekal rapha gate, helmu, Paku dura ace, přední zipp kolo na kaši

      Další Kámoš to mel o dost levnejsi. Ekoi gatě :))

      2 0
      • keymaker  

        Nekdo mu vjel do stopy? Na jake trase?

        0 0
        • Pikaču  

          Dlouha. Jak rikam, zwifter v baliku a ten druhy letel pres ostatni.

          0 0
      • jenda78  

        To taky nechápu. Ano, prostě závod, ale proč tak vážně? Tihle lidi ohrožují ostatní, nejen sebe

        0 0
        • keymaker  

          Souhlas. Nastesti jsem takovych potkal jen par. Ale jak pisete, predjizdeni v neutralni zone, tlaceni se dopredu, pak jsem je stejne na trase vetsinou nekde predjel…

          0 0
          • Cavendish  

            Jak říká kolega v práci…..prostě jsou přehoněný

            0 0
            • Aduldinho  

              Já to nechápu, tohle by měla být opravdu jen taková komerční záležitost, vůbec bych nekladl důraz na výsledek, pojďte si užít atmosféru Tour, ok, konec tečka!

              1 0
              • roud  

                Souhlas a myslím že přesně tohle Letape splňuje užiješ si jízdu v pelotonu úžasnou atmosféru a pro většinu lidí je to super zážitek a to jsem to sledoval z konce startovního pole ;)

                1 1
                • Aduldinho  

                  Asi bych to pojal stejně, někde se kvůli pár místům zrakvit, to by mi za to opravdu nestálo ;-)

                  0 0
                  • roud  

                    Jj z toho jsem měl před startem největší strach ani ne že bych se zranil já ale že mě sundá nějaké jelito které závodí o pozici 400–600 naštěstí při závodě jsem tenhle pocit neměl :)

                    1 0
                    • Vrci  

                      Ambice některých mě překvapily. Když jsem viděl motajicího se cyklistu po karambolu před Chyňavou, tak jeden člověk u něj byl a z projíždějící skupinky jsme zastavili dva. Ostatních cca 10 jelo dál. U defektů jsem taky nestavil (zastavuji jen na běžném švihu), ale když vidím odřeniny nebo problém s rovnováhou, tak bych si před sebou těch 15 nebo 20 minut, co bych získal, neobhájil. Jsem asi už moc starej.

                      6 0
                      • keymaker  

                        Videls toho spadlyho ve sjezdu pred Podkozim? Projizdel jsem to nedeli pred tavodem a malem hsem skoncil jako on…

                        0 0
              • Alojs01  

                Jakmile das nekomu startovni cislo, tak se bude soutezit vzdycky…:-)

                0 0
                • Aduldinho  

                  Asi bohužel ano, proto bych je ani nerozdával :-)

                  0 0
                  • Alojs01  

                    Hele je to tezky, nastavili nejaky koncept, ktery jim (ac jsem si to nemyslel) pomerne dobre funguje a i pres nemale startovne nemaji problem tu kapacitu vyprodat.

                    A dokud to tak bude, akce bude pokracovat…:-)

                    Bez startovniho cisla by to treba dost lidi nejelo… treba ani ja ne. A byt to jezdim na pohodu, ty vrcharske premie jezdim na max… a to je pro me mezirocni srovnani. A dokud na me bude muj zamestnavatel hodny, budu to jezdit dal :-)

                    1 0
        • Vrci  

          Ještě že nikdo z nich nevlitnul do tý zácpy v cílové rovince. To moc pořadatel nezvládnul. Muset zastavit dva metry před cílovou čarou považuji za selhání organizátorů.

          1 0
          • HonzaP9  

            Jo to byl slušnej fail, ale jinak spokojenost.

            Sice jsem se oproti loňsku propadnul ve výsledkách asi o 200 míst, ale jel jsem rychleji. Takže za to může … no třeba pořadatel. :-)

            0 0
            • jenda78  

              Taky jsem se letos propadl o cca 200 míst. Částečně to připisuju, že startovalo o cca 600 lidí víc a taky mě letos mnohem víc braly záda, můj věčný problém. A je fakt, že průměru jsem měl menší

              0 0
    • petr_bd  

      dojel jsem dlouhou na chvostu.. na vic jsem letos nemel

      zacatek za zavadecim vozem byl dost nebezpecnej, vsichni se tlacili dopredu, takze jsem se procedil uz v uvodu do druhy poloviny pole

      prvnich par km po startu byl pak pro me uplnej bizar jaky tempo se i v tech skupinach vzadu jelo.. ale asi meli vsichni naslapano o dost vic nez ja.. obcas byl nekdo u krajnice s defektem nebo po padu, ale nic vyznamnyho jen jednotlivci (ostatni uz se nejspis davno posbirali).. nestala se mi ani jedina nebezpecna situace, takze vsechno napinavy se muselo odehravat daleko prede mnou

      snazil jsem se drzet vzdycky nejaky skupinky ale to tempo na me bylo prisny, takze uz po 60km jsem cejtil nabeh na krece.. na bufetech jsem byl jedinej kdo slezl z kola a ‚v klidu‘ si dal par soust jidla.. jinak vsichni jeli hned dal

      po 100km jsem mohl jet s ostatnima z kratsi trasy, coz mi dost pomohlo se dostat pres rovinatejsi useky.. Motol a Spiritka bylo uz naprosty utrpeni, ale neskoncil sem posledni takze dobry :)

      6 1
    • OpatovickyBiker  

      Ahoj, jel sem první i druhý ročník. V roce 2021 krátká trasa a dojel jsem. Loni sem zkusil nejdelší a bohužel, čas byl proti, i když ta trať velmi pěkně postavená. Včera jsem nakonec startoval na nejkratší s číslem 3009 a asi jediný čeho jsem se bál, když se kolem přehnalo stádo a to těsně kolem mě. Vždycky jedu co nejvíce vpravo, abych nepřekážel a počítám s tím, že se bude využívat celá šíře vozovky a bohužel ne vždy to tak bylo. Ale užil jsem si to, bez pádu či defektu a proto hodnotím pozitivně :-)

      2 1
      • Vrci  

        K čemu ta světla? Ze začátku mě dost štval jeden se zapnutým radarem, to jsem taky nechápal. Naštěstí zůstal brzo vzadu.

        0 1
        • keymaker  

          Jo to jsem taky nepochopil. Radar jsem schvalne nechal doma. A to jsem na start i zpet jel provozem

          1 0
          • OpatovickyBiker  

            Nevím proč vlastně řešíte nějaký světla jestli někdo má nebo ne :-D To jsem se zas pobavil.

            0 4
            • roud  

              Hele já jsem garmina nebral přišlo mi blbé blikat do xichtu těm co jeli za mnou :D navíc trať byla komplet uzavřena takže krom sanitky bys neměl potkat žádné auto :)

              2 0
              • Vrci  

                Viděl jsem několik prázdných držáků, viděl jsem párkrát vypnutý radar. Sám jsem ho nebral, ze stejného důvodu jako ty. Sundal jsem ho i s držákem.

                1 0
          • bodlak2  

            Já si na Zeleňáka radar vždycky beru, protože jsem na něj zvyklý, ale přelepuju izolačkou ledku.

            0 0
        • OpatovickyBiker  

          Tak světla jsem měl obě off, prostě jezdím denně v provozu a neměl sem potřebu je sundavat.

          0 0
      • Jáchym 1  

        Tak za1.gratulace k dokončení a bez újmy a za 2.máš hustokrutopřísnej bicykl(bez urážky).

        0 0
      • bodlak2  

        Překvapuje mě 1×něco, to ti na silnici vyhovuje?

        1 0
    • vorvan2  

      Ahoj, jej jsem dlouhou trasu a spokojenost. Trochu jsem se rozepsal na Stravě: https://www.strava.com/…s/9238471278

      2 0
      • robb  

        Pěkný průměr. Já dnes na Tour de Brdy byl rád za 26 km/h, a to byla poloviční délka :-D

        0 0
        • keymaker  

          Taky je to trosku jinej teren, ne ;-)

          0 0
          • robb  

            Tak v okolí Křivoklátu to úplně po rovině není, ale jasný :-)

            0 0
            • vorvan2  

              Jako dík za pochvalu, ale také si myslím, že srovnáváš nesrovnatelné :) Silniční závod beru jako anomálii, za L'Etape může manželka, dostal jsem ji (jako L'Etape, ne manželku), už podruhé k Vánocům, tak třeba za rok uvidíme.

              0 0
    • adam1  

      Co by se stalo, že by to byla jen „vyjížďka“ (oslava cyklistiky)copak musíme pořád jen závodit a něco si dokazovat?:)))

      Profíci s doprovodem je ulet :( na to jsou snad jiné akce?

      1 0
      • snas89  

        Ja to tak jel vloni.

        Jel jsem (na svoje pomery) svizne, ale spis jsem si tam sel pro ten zazitek atmosfery a uzavrene silnice.

        A ten jsem dostal a byl jsem spokojeny.

        Za me fajn akce a jsem rad, ze jsem si to zajel.

        Zavodeni nehodnotim. Navic, kdyz jedes ze zadu, tak si spoustu premotivovsnych pupiku das pak na trati.

        0 0
      • jonti  

        Kazdy at si to bere jak chce. Je to jediny zavod pro amatery v CR s uzavrenym provozem.

        Velka vetsina zavodniku i to zavodeni bere s rezervou, je skoda si to pokazit kvuli par jedincum, co maji prehnana ocekavani a moc to hroti.

        4 0
        • gerrard  

          Jen upřesnění, rozhodně to není jediný závod pro amatéry s uzavřeným provozem. Možná jediný co se nejede po okruzích, ale je to jedna dlouhá trasa.

          0 0
          • Trance  

            A jaky jiny amatersky zavod ma uplne zavrene komunikace? To by me teda zajimalo…

            0 0
            • gerrard  

              VC Hlohovce

              GP Racio

              VC Specialized na GP Brno

              Namest nad Oslavou v ramci CP mladeze

              Hrusovanske okruhy

              Kriterium Pardubice

              Temelinske okruhy

              například

              0 0
              • roud  

                Mno úplně bych to takhle neviděl sice jsem ani na jednom nebyl ale vsadím se že na většině téhle závodu člověk uvidí balík jenom na startu a pak jako hobik tam zůstane někde na konci viset sám :/

                0 0
                • oberleutnant Weiss  

                  On ale píše reakci na příspěvek o amatérských závodech se zavřenými komunikacemi, ne že tam odjedeš celej závod v balíku…:-)

                  0 0
                  • orm  

                    Roud to myslel tak, ze na tech zminovanych akcich je to uzavrne pro celo a hobici v zadu uz jedou v provozu, zatimco L'Etape je uzavrena trasa pro vsechny, i pro ty vzadu.

                    3 0
                    • Vrci  

                      Znám jen Temelín, tam je uzavřená celá trasa pro všechny. Ale nesmí Tí dát čelo kolo.

                      0 0
                    • oberleutnant Weiss  

                      Ona se ale většina z toho uvedeného, ne-li všechno, jede na okruzích, takže těžko to budou za balíkem pouštět a před dalším průjezdem hlavního pole zavírat, řekl bych. Jel jsem z toho všeho tedy jen Temelín, ale neumím si představit, že by to jinde na okruzích dělali jinak…

                      0 0
                      • gerrard  

                        Po směru se většinou auta pouští, ale nesmíš předjíždět závodníky. Něco z toho jsou kriťáky, tam je to uzavřené komplet. Taky jsem psal, že to je možná jediný co je komplet zavřený a není to okruh. Jak to dokázali na tak dlouho na tak dlouhé trase a obousměrně, to by mně zajímalo. Evidentně jsou pořadatelé hodně šikovní.

                        0 0
                    • gerrard  

                      Tak třeba na tom brněnském autodromu je naprosto běžné, že tě dojíždí motorky a formule, jak už to tam pak pustí za čelem, tam je to hodně náročné. :)

                      0 0
                      • orm  

                        To co jsi napsal ty ano, ale diskuse tu byla i o marathonech a tam je to tak jak pisu.

                        0 0
                • gerrard  

                  To mně připomíná památnou větu: „Film poslední pokušení Ježíše Krista jsem sice neviděl, ale vnitřně s ním nesouhlasím.“

                  Když si hobík a startuješ v kategorii hobby, která jede jindy než elite, tak pokud na ostatní hobíky nestačíš a vidíš je jenom na startu, tak bych zvážil jestli má smysl se účastnit. A pozor občas hobíci končí takto.

                  Zkus si dát tu práci a přečti si aspoň propozice třeba toho Hlohovce nebo závodu na brněnském autodromu než tu teoretizovat úplně z cesty.

                  0 0
              • Trance  

                Nj, to jsou ale vetsinou okruhy, ne? Ale nikde neni prece uzavreno 140km trasy nebo kolik ma tohle… Kazda krizovatka zavrena a skoro co znacka zakazu, tak tam stoji poradatel ???? a hlavne na okruhy bys asi nenacpal 3000 lidi. A treba mistrak u nas pred par lety a auto v protismeru… :-)

                0 0
                • gerrard  

                  Jj to pisu celou dobu. Uzavrena cela trasa dlouhou dobu je rarita. Kdyz se jede etapak, tak je prujezd tak 10 – 20min a zase se to pousti. Jinak se jezdi hlavne jednosmerne uzavrene okruhy nebo mestske kritaky. Auta v protismeru jsou “relativne” bezne, kdyz je zastavi, tak se nic nedeje.

                  0 0
    • OZelinka87  

      Daji se nekde najit price money za zavod ? Dik :-)

      0 0
    • roud  

      Já jsem jel.jen tu nejkratší trať a musím říct že to splnilo všechny mé očekávání zážitek byl za mě intenzivní a pozitivní ;) Ale je mi jasné že na delších trasách byla spousta velice namotivovanych lidi a můžou to vidět jinak :) Jinak samozřejmě byla tam spousta drobnosti co by šla udělat líp ale určitě mi to nepokazilo zážitek ;) Jinak mi přišlo že jsem asi nejtučnější jezdec v pelotonu :D

      7 0
      • Jason Voorhees  

        To ani náhodou, tam jeli borcí 130kg + a tademy :-). Neplácali jsme si ve Svárově za rybníkem? Jsem fandil :-D.

        1 0
        • roud  

          Nevím o tom i když někde jsem nějaké placáky dával :) tak většinu cesty jsem měl tunelové vidění jen na to co se děje předemnou :)

          0 0
      • keymaker  

        Jak uz bylo receno, nebyls :-)

        1 0
      • Aduldinho  

        TVL, Roud v plné kráse! :-)

        1 0
    • tma  

      To bylo známo dopředu, že přijede celý ATT, navíc s vlastním autem, a vyzobe si první místa? Nebo to náhodou jeli trénink a když viděli závod, tak se přidali ;-) Jsem nevěřil vlastním očím, když jsem koukal na oficiální report

      0 0
    • Roadcyclist  

      Myslete si o mne cokoliv..,

      Je smutné, že se najdou tisíce lidí schopných zaplatit x tisíc za „závod“ rádoby Tour, ačkoliv sami nemají mnohdy ani základní povědomí o pohybu v balíku, stylu závodění, základní sportovní kondici hodnou závodění.

      Je smutné, že jsou naše mediální tváře až tak moc prodejné, že za peníze udělají cokoliv. At si říkají cokoliv, pokud by to ale skutečně dělali pro propagaci cyklistiky, objevili by se třeba jednou za čas na nějaké amatérské lize nebo závodě ČP mládež. Ježek, Bábek a další rádoby sportovní „influenceři“ jen hrabou korunky, kde se dá, ta faleš je do očí bijící, celá ta skupina Welovecycling..

      Pokud chceme v budoucnu nástupce Kreuzigera, Kulhavého či Cinka…, musíme propagovat zejména výkonnostní cyklistiku, nikoliv hobby maraton, který objede každý, každý je v cíli dekorován jako vítěz planety, stačí pouze základní pohybová kondice..

      S novou generací se lidé čím dál tím více zpohodlnují, ze všeho děláme byznys a vytváříme vzdušné oblaky.

      6 4
      • VojtaXY  

        Penize nesmrdi. Bohuzel.

        0 1
      • jenda78  

        Tak ty aby si se neozval :), tobě to leží hodně v žaludku. Jako ne, že bys trochu neměl v něčem pravdu. Ale jako loni i letos mícháš jablka a hrušky a stěžuješ si na nesprávném místě. Nevím co je smutného na tom, že se najdou lidi, kteří jsou ochotní za něco zaplatit. Zaplatí za den, kdy si mohou užít zavřené silnice a buď si trochu zazávodit (byť podle hodně volných kritérií), nebo se jen tak svižně projet s kamarády a užít si den. Ta akce je celosvětová (nebo alespoň celoevropská) a je samozřejmě komerční. Platit za poskytnutou službu je vcelku normální (třebaže asi větší část zúčastněných skutečně mnoho netuší nic o tom, co je a jak se závodí).

        Jestli jsou dotyční jmenovaní prodejní, nevím, nechávám na jejich svědomí, ale nepřijde mi to tak. L'etap je akce pro širokou veřejnost, je to akce komerční a basta fidli. Nevím, co na tom koumat.

        „Musíme propagovat“, kdo je tím „musíme“? Myslíš jako celá společnost? Cyklistická obec? Svaz? Tak jim napiš.

        Nikdo nikde nepropaguje hobby maraton, ten se propaguje sám, za vlastní prostředky. Pochop, že L'etap nemá se závodní cyklistikou nic společného. Je to prostě akce pro cyklistickou veřejnost. Poslední věta bez komentáře. Nic ve zlém prosím, tuším, že to myslíš dobře :)

        13 0
      • Karlos009  

        Je to otevřený závod „pro všechny“, tak proč se divíš, že jsou tam „všichni“? A co je smutného na tom, že fůra lidí utratí peníze za pohybovou aktivitu? To není žádný mistrovský závod, je to svým způsobem pouťová atrakce, tak proč se všichni „profesionálové“ rozčilují, že se tam lidi chovají jako na pouti?

        Další otázkou je co vlastně chceme. Chceme jednoho dalšího špičkového cyklistu, nebo raději, aby se masy všech věkových kategorií zvedly od televizí a šli se hýbat? Na jednu stranu naříkáš, že „S novou generací se lidé čím dál tím více zpohodlnují“ a na druhé straně nechceš nezkušené pupkáče na pouťáku. Co vlastně chceš?

        8 0
        • liborg1982  

          Asi tak. Jednotky špičkových sportovců vs. hromada obyčejných lidí, co se hýbe? To není složité (tedy pro mě).

          0 0
        • gerrard  

          Mně teda udivuje, že takováto akce naláká hromady lidí ochotných zaplatit tučné výpalné, kolem trati je hromada fandů a přitom to v podstatě ani není závod. Až se zase pojede GP Brno za účasti nejlepších dráhových cyklistů planety, tak tam bude do 20 fanoušků a to bude všechno. Na sazka tour nebo ZM U23 je to lepší, ale taky žádná hitparáda. Co je na tady té akci tak sexy, že naláká tolik lidí a špičková cyklistika lidi netáhne?

          3 2
          • brtníček  

            Uvažujeme podobně. Lidi láká asi ten mediální cirkus okolo. Před 2 roky jsem se byl podívat na Czech tour a diváků minimum.

            1 0
            • Vrci  

              V každé vísce, na každé křižovatce se stolem a lavičkou byla cedule „tato obec je na trase l etapě“. Viděl jsi něco podobného na czechtour?

              1 0
              • Peslezedirou  

                V Bělči byla fun zóna, čepovala se Plžeň a Birel za 10,– Kč, lidi přišli fandit, i když je cyklistika nezajímá, ve vesnici se něco dělo, pokecali zafandili…pohoda. Byl jsem u trati jen jako fanda, stihnul jsem jen zadní voje, ale většinou se závodníci smáli…úplně nechápu tu kritiku, ale to je fuk.

                4 0
                • gerrard  

                  Bez nějakého rýpání, mně to jen celé fascinuje a zajímá u toho motivace lidí. Co tě láká na tom jet fandit hobíkům na takovou cyklovyjížďku? Já rozumím když se jede někdo podívat na hvězdy co se tady vyskytují na závodech nebo na jejich dojezd do cíle, ale co je lákavého na tlupě amatérů?

                  0 0
                  • roud  

                    Hele upřímně si myslím že hodnekrat do toho ti hobici dají víc než ti profíci ;)

                    2 0
                    • keymaker  

                      Presne. Uz vidim jak profik dava nejakymu diteti placaka behem zavodu ;-). Ja jich par rozdal, to samy mavani…

                      0 0
                  • Trance  

                    Hele a proc jako ne? Na Salze mistni vstanou v pul 5,aby ti mohli fandit… Proste jen tak, nic z toho nemaji, dokonce ti udelaji vlastni obcerstvovacku… Proste nejsou zaprdeni… A tady mohla byt i motivace v podobe toho piva zadarmo :-)

                    2 0
                  • Krov  

                    Hodně lidí tam jde fandit známým, dost je tam místních. A pak se taky přijede podívat dost hobíků, kteří se radši podívají, jak si v kopci vedou lidi běžné výkonnosti, protože je to často zajímavější než sledovat bezchybné supermany. Stejné je to i v jiných sportech, běhu, běžkařských laufech atd.

                    0 0
          • Alojs01  

            Tohle jsem si rikal uz u prvniho rocniku, ze sice atmosfera pro ucastniky skvela, ale proc nejsou podobni fanousci u „profi“ zavodu…

            Tady na tom je presne videt, co udela marketing a propagace… :-)

            2 0
          • Singlespeed  

            Mně to připadá, že jak účastníci tak fanoušcu u trati jsou prostě jen reklamou nabalamucení troubové :-) .

            3 3
          • daymaker  

            Asi stejné jako velké World Tour závody. Koukat na peloton Gira, nebo Tour bez toho cirkusu okolo by byla dost velká nuda. Kluci proletí okolo a jdeš domů. U kriťáků pravda vícekrát, ale i tak nuda. Pokud nejsi „nemocný“ a nekempuješ v Alpách v kopci 2 dny s dvojkou v žíle. :-)

            0 0
            • vrazdit  

              tak ale zase zajet si na týden pojezdit passa do Dolomit, co pak jedou za pár dnů profíci, a jet se pak podívat na nějaký zajímavý dojezd, to je paráda, musím z vlastní zkušenosti říct… i když těch vylitých kemperů je tam fakt dost, ale druhý den zbyde jen počmáraná silnice :)

              0 0
              • Alojs01  

                Jezdili jsme takhle nekolikrat na Tour. Ve 3 lidech je tech 5–6 dni levnejsi, nez startovne na Letap… A nepotovnatelne vic zazitku jak sportovnich, tak divackych…:-) Alespon pro me.

                0 0
                • vrazdit  

                  přesně! byli jsme letos na Giro v Cortině a v dojezdu na Tre Cime byla parádní atmoška! pár let zpět na Stelviu taky super, projedeš co jde okolo a je to parádní týden, ve čtyřech, pěti lidech v apartmánu je to cenově naprosto super „dovolená“ :)

                  0 0
                  • daymaker  

                    My byli letos u Belluna, taky jsme se jeli kouknout a jinak 4 dny super ježdění, ale bez toho právě tam jet cíleně čumět na balík by byla asi jiná písnička. :-)

                    0 0
            • Singlespeed  

              Vyjet si třeba Tourmalet nebo Ventoux den před průjezdem Tour něco do sebe má. Silnice je už pro automobily uzavřená, tisíce lidí kolem cesty, skupiny nadšenců nacvičují choreografie, entuziasté šplhající se na kole nahoru. Atmosféra, jakou člověk jinde nezažije.

              1 0
              • daymaker  

                Jasně. Reagoval jsem na mudly, kteří nejezdí a jenom čumí. Pokud si na místě objedeš hodně sám, je to jiná písnička. Viz výše. .-)

                0 0
                • gerrard  

                  Já teda jezdím na závody, protože mně to baví a občas si něco vyfotím. Když máš dobrý plán a jde to, tak třeba vidíš závod na 5 místech. https://eu.zonerama.com/…lbum/8631767

                  A občas se ti stane, že se kolem tebe v 35 stupních proplíží balík v kopci, v kterém tipovals závodění.

                  ČP se jezdí na okruzích tam se pořád něco děje a samostatná disciplína je dráha, tak pořad vidíš co se děje a většinou zvládáš i bufet. :)

                  0 0
                  • daymaker  

                    Pokud to dotyčného baví, super. Já bych třeba do IT, nebo FR bez možnosti ježdění místních silnic, či terénů jenom kvůli koukání na cyklistiku nejel.

                    0 0
                    • gerrard  

                      Taky to tak vidím, tam asi přejíždět nejde a když nejsi někde v kopci před cílem, tak je to šup a závod je jinde. Tam ten mix projížďka a fandění dává smysl.

                      0 0
          • jonti  

            Je to u Prahy, ma to super marketing, je to pro vsechny. Mas to bez starosti, ale za vic penez. Podobne jako CT Author Cup a podobne zavody.

            2 0
          • 01carbon  

            Pár let z5 když syn jezdil, jsem občas něco hledal – mtb, cx. Dohledat jenom takové drobnosti KDY a KDE se jede nějaký zavod na www cz svazu cyklistiky vyžadovalo Sherlocka. Když jsem jim navrhoval řešení a pídil se proč jsou podobné informace tak blbě dostupné – sme na to tak zvyklý a není třeba s tim nic delat. Zkusil jsem to tusim za rok nebo dva – ta samá odpoved. No a jestli s podobným „přístupem“ dělají i marketing tak potěš koště.

            0 0
            • DDDD  

              Tak když není vůle/potřeba to posouvat, tam proč ne. L'Etape Potřebuje prodat drahý startovný, za obyčejnej hnoják by to lidi nedali. Někdo prostě dostal dobrej nápad a hezky to rozjel.

              1 0
            • gerrard  

              Roky funguje data.ceskysvaz­cyklistiky.cz, kde je kompletní kalendář. Na MTB a cyklokros jsou jeste separatni weby.

              0 0
      • vik  

        Jako tohle je hodně přísnej odstřel, ale aspoň provokuješ k diskuzi:-) Akce je to zjevně masová, v samotném popisu pořadatelé mluví o závodění, ale i o „pohodové vyjížďce“, takže prostě hybrid. Hybrid s ATT na jedné straně a tatíkem, co dostal startovné k padesátinám a nikdy žádný závod nejel, na straně druhé. Já na tom obdivuju to PR a schopnost domluvit se s úřady a PČR, zavřít silnice a tak. A Babsona trochu znám, média ho baví a dělá to dobře, Ježek mi taky přijde „normální“. A peníze jsou prostě už docela zavedená odměna za práci, takže ok:-)

        3 1
        • Roadcyclist  

          V podstatě to je obchodně dobře pro všechny. Takový pupkac z bike-fora si rád koupi silnicku za 200,.k tomu plán od trenéra a měsíc na Mallorce. A taky zwift a 10 tun proteinu.

          Srovnávat českou l etape např s tou v Alpách.., to je jako mercedes vs kia..

          0 0
          • saintjv  

            tohle neni dobry priklad:D Kia je v lezcemz dal nez Mercedes:DDD

            1 0
          • milan.v  

            A ty jsi jednu i druhou jel, že máš srovnání? ;o)

            Jeden můj kamarád to srovnání má… Tedy ne od stolu jako ty, samozřejmě…

            1 0
            • Roadcyclist  

              Nemám zájem o akce tohoto typu

              0 0
              • milan.v  

                Pak se tu k nim detailně nevyjadřuj, protože to je mlácení prázdné slámy… Když zde tvrdíš něco o srovnání něčeho a vůbec netušíš, trapné…

                Úvod o penězích, asi tuším, odkud vítr vane…

                4 1
                • Roadcyclist  

                  Mám odjet vcelku dost, od českých poháru na silnici, slovenských či polských..po kpz, etc

                  0 0
                  • keymaker  

                    A prave z toho duvodu jsi takovouto akci vynechal. Chapu te. Ja jsem hobik, co zacal pred trema lety jezdit vic. Chtel jsem si vyzkouset atmosferu a zavrene silnice. To, ze si musim dacat bacha okolo sebe mi bylo jasne a podle toho jsem se choval. Za mne super akce a splnila ma ocekavani. Jel jsem stredni trasu. Dlouhou bych asi nedal v limitu. Skoncil jsem presne v polovine startovniho pole a je mi to u rite :-)

                    3 0
                    • Roadcyclist  

                      Tak tento pohled je zcela fajn a preji ti to. :)

                      Doporučuji si najít nějakou lokální skupinu, s tou jezdit na svihy . Člověk se naučí pohybu ve skupině, časem pak můžeš zkusit nějaký amatérský závod v nějaké lize, tam už je ta úroveň úplně jinde, ale zase máš zážitek a motivaci do další práce:)

                      0 0
                      • Kurt  

                        A všiml sis, že se na nic neptal? Nevyžádaná rada stejně nefunguje.

                        2 0
              • HonzaP9  

                Tak proč se k tomu tak obšírně vyjadřuješ?

                A jak tady zcela správně už padlo, chtít nového Kreuzigera je naprosto něco jiného, než dostat lidi z gauče. A protože je to něco jiného, tak se toho taky dosahuje jinými prostředky.

                Zajímavé mi přijde, že lidi, co dojeli jako já někde v půlce startovního pole, jsou většinou spokojení. Já taky, dostalo mě to z gauče :-D

                2 0
                • keymaker  

                  Kolikatej? Ja 829. celkove, 287. v kategorii :-) prumerka 29,1

                  0 0
                  • HonzaP9  

                    824, to jsme se určitě potkali. Průměrku mám podle Garmina 28,8, takže někdo z nás to má blbě :-D

                    Ale to je jedno: Neřešit, jezdit!

                    0 0
                • Jason Voorhees  

                  Přesně, kámoš to jel poprvý, střední (30,6km/h) a byl 545/190 ve 40+ a strašně spokojenej. Tam o výsledek nejde, jde o to si to užít ne?

                  Když jsem stál těch cca 20km před cílem, tak minimálně půlka lidí místo huby rohlík, jediní, kdo se tomu vymykali, tak chrti. Totální soustředění a tunel. Myslím, že i Štyby (jestli jsem si ho s někým nesplet) to dojížděl na pohodu v takovým grupettku. Ten se hnát nikam nemusí :-).

                  1 0
                  • keymaker  

                    Štyby to myslím jel s tátou :-)

                    0 0
                    • Jason Voorhees  

                      Jj, tak to byl on, v jedný z posledních skupinek. Průměrka teda tak 21 :-). A já na něj řvu: „To už dáš Štyby, už jenom 20 do cíle!“ :-D

                      3 0
          • petr_bd  

            jel jsem to 2× v Alpach.. tady CZ jsem jel 3×

            alpska verze je samozrejme o necem jinym co se tyce narocnosti.. ale jinak je to naprosto megalomanska akce pro 15K lidi, ktera me uz prave z tohodle duvodu do budoucna dost odrazuje.. je to tam nasobne vic nebezpecny nez tady..tady pokud clovek jede vic vzadu tak mu toho moc nehrozi, tam je to precpany vsude.. vsude je spousta lidi po cely trase a ‚umej‘ to na kole uplne stejne jako tady v CZ.. nektery lidi to tam jezdej s nulovym najezdem a pak kolabujou podel trati

            za me je to tady pojmuty spravne a kazdej amater si muze vybrat, co si chce zajet za trasu

            ja to beru jako kazdorocni motivaci, abych to nejak ujel a byl spokojenej, ze jsem tam odjel maximum.. na opravdovy zavody nemam najeto a nemam na nic takovyho cas

            8 0
      • jonti  

        Lepší stovky hobby závodníků než pár top profíků. Le Etape mi hodně připomíná Pražský maraton, to je taky z 99% masovka pro hobíky, kde navíc zaplatí pár Afričanům.

        6 0
      • Vrci  

        Zrovna Ježka jsem potkal i na jiných akcích (Mamut, Král Šumavy). A pokud je Škoda platí za to, že se ukážou na jejich akcích, tak tam jsou. Co je na tom špatného?

        5 0
      • milan.v  

        Hele, že ty jsi dostal košem od Evelíny… :-D

        1 0
    • Kos_CZ  

      Teď jsme koukal do výsledků a praštily mne řes nos výsledky účastníka na trati 102km ve věku 80 let (ročník 1943): Celkové pořadí 995., čas 3:43:36

      Tak to tedy klobouček!

      14 0
      • Melvin  

        tvl to je průměr přes 27 km/h, to je na ten věk mazec.

        2 0
        • jakub_kencl  

          Bořek Šebek, to je Berounská legenda. Na kole toho nasedí více jak 90% BF dohromady :-) Loni jsem ho prošvihl na občerstvovačce ve Zbečně a měl sem co dělat abych si ho po trati do Berouna docvaknul :-)

          2 0
      • Charles2k  

        Až tak neobvyklé to není, třeba v 76 letech Milda Bayer co dělá dlouhé triatlony (76 let) letos jel v 1/2 ironmanu 90km přes 28km/h. A to je po 2km plavání a před půlmaratonem. A bezhákově, žádné svezení v balíku. A v zahraničí se najdou i o něco rychlejší v tom věku.

        4 0
        • Kos_CZ  

          „Holt dobrej oddíl, no!“

          Vzhledem k faktu, že průměrný věk dožití u mužů v ČR je 76 let, tak oba pánové zaslouží poklonu!

          5 0
          • cubista  

            A to pořádnou. S šedesátkou na krku potvrzuji, že každý rok je sakra znát. Ať jim to vydrží.

            0 0
    • keymaker  

      Ráno mi přišel link na fotky. Kur.vy za to chtěj celkem dost peněz :-D

      1 0
      • roud  

        Tak ono těch fotek je celkem dost horší je že my co jsme měli číslo na hlavovce jsme se těma fotkama museli prokousat a najít si je :D

        0 0
        • Melvin  

          Tak zase si byl víc aero :-)

          0 0
          • roud  

            To ani ne ale mám držák na Garmin z představce takže se to tam nedá nijak rozumně dát :)

            0 0
            • Vrci  

              Přesně tak. Loni jsem to zkusil a při každé jízdě ze sedla jsem kopal do spodních rohů toho ostrýho plastu (možná bylo větší). Takže letos taky kolem hlavy.

              1 0
    • milan.v  

      Takže zpátky k tématu, nevím, proč tu mají ti, co nejeli, potřebu řešit, proč nejeli a co místo toho dělali… Já také majitelům v Tubolito vlákně necpu bezduše, ani by mě to nenapadlo… ;o)


      L’Etape 2023: černožluté šílenství ve jménu Staré dámy

      https://www.welovecycling.com/…-stare-damy/

      7 2
      • Roadcyclist  

        Negenarizuj ,

        Já jsem třeba závodil, 96 km 2:20

        0 0
        • milan.v  

          A?

          2 1
        • Melvin  

          Ale asi někde jinde, ne? Letos vítěz krátké 2:40 loni 20:23. Ale třeba se jen blbě dívám.

          0 0
          • keymaker  

            krátká měla 65 km, 2:40 byl vítěz střední

            0 0
            • Melvin  

              Já koukal na 100 km, když píše, že jel 96 km. Nedošlo mi, že se jela ještě kratší.

              0 0
              • roud  

                Střední mela myslím 104 a krátká 65 tak nevím co vlastně jel když najel 90 buď si střední o 14km zkrátil nebo krátkou o 25km prodloužil:D

                0 0
                • ladys  

                  Ty tratě se neměřil celé, koukni na výsledky. On to podle mne bere z úplně jiné akce.

                  0 0
    • BikerM  

      Precetl jsem si vasnivou debatu o tomhle zavodu a neda mi to nevznest taky trochu meho nazoru. Podotykam, ze ,,zavod” jsem nejel a ani nepojedu. Velmi pozitivne vnimam vznik jakekoliv sportovni akce, ktera pritahne spousty lidi ke sportu, at je to cyklisticky zavod nebo cokoliv jineho. Je pravda, ze tenhle zavod ma marketing zvladnuty jako maloktera sportovni akce u nas. Proto tolik lidi, proto se jim vyplati to poradat… Startovne je samozrejme masakr, ale to je vec kazdeho, nikdo tam startovat povinne dle me nemusi. At si kazdy jezdi co chce a kde chce. :)

      Jedine co me zarazi je fakt, ze tenhle zavod bere spousta lidi opravdu vazne. Kamarad na instagramu sleduje snad kazdeho cyklistu, ktery je v CR na socialnich sitich aktivni. :D A vcera mi ukazoval prispevky spousty lidi, kteri tenhle ,,zavod” jeli. Z 99% toho co jsem videl, a ze tech lidi nebylo malo, z toho dela male mistovstvi sveta. To jedine me zarazi. A nekteri se dokonce divi, ze videli spoustu padu nebo dokonce v nekterych smotkach byli. A snad jeste vic me pobavilo, ze vsichni tito ,,cykliste” ze sebe delaji na instagramu velke zavodniky. Presto na kole jezdi povetsinou 2–3 roky a nikdy nejeli poradny zavod. Taky par let beham, absolvoval jsem spousty vicedennich zavodu v orientacnim behu, ale bezcem nebo dokonce zavodnim bezcem se nenazyvam a nepovazuji se za nej. :) Ale jak jsem napsal vyse, at si kazdej jezdi co chce. :)

      7 0
      • keymaker  

        Tohle i trosku koreluje s inteligenci daneho jedince a jeho sebereflexi :-) uz jsem to tu psal. Za mne super akce, na bednu jsem nejel :-D. Ten metrak se spatne rozhybava :-) Jel jsem si uzit tu atmosferu a trosku se zmacknout. Preci jen to cloveka trochu donuti zavodit :-), ale bez tuneloveho videni a to je podle mne nejdulezitejsi. Spousta lidi se cpalo uplne zbytecne nekam, kde pak nevedeli co a jak. Temto situacim jsem se snazil vyhnout a pripadne pomalejsi predjet az to bude bezpecne. Nicmene uz temer v na Zlicine prede mnou nejakej chlapik udelal vec, za kterou bych ho povesil za koule do pruvanu. Tedne za zatackou hodil mysku kvuli kanalu, ktery nabyl ani zapadly ani vystouply. Nastesti na druhou stranu nez jsem ja jel stopu. Uplne nesmyslne. Proste kreten… ale jinak hodnotim pozitivne. Penize za start neresim. Pokud bych na to nemel, nejedu :-)

        1 0
        • jenda78  

          Tak já tedy přesně nevím kolik procent kreténů ve společnosti je, ale vzhledem k tomu, že na střední trase startovalo cca 1700 lidí, tsk tam už to něco hodí:)

          4 0
        • Aduldinho  

          Myška se má hlavně hlásit! Takhle sem pak na Krušnotonu jel na poloprázdném kole před sběřákem :-)

          https://aduldinho.estranky.cz/…usnoton2.jpg

          1 0
        • gerrard  

          Jezdění v balíku jsou taky nějaké dovednosti a zkušenosti a já si dovolím tvrdit, že v takové mase musí být spousta lidí co je nemá. To je důvod, proč obdivuju účastníky co tam vlezou a riskují, že někoho takového co to smotá potkají. Každý silniční pád není nic hezkého a už jsem jich viděl hromadu a dělají mně čím dál hůř. Teď po pádech se třeba ukončil ČP na silnici a já jen doufám, že ta holka je ok, ale nikde to zatím potvrzené není. Ty lidi ani netuší, jak se mají chovat a že věci co dělají normálně najednou dělat nemůžou. Ono taky něco je, když máš omezený počet lidí v balíku tak max na 160 osob a všichni už mají něco najezděné nebo jestli jich je v jeden okamžik na silnici přes tisíc i když je pošleš ve vlnách.

          5 0
          • Aduldinho  

            JJ, chce to určitě zkušenosti a dovednosti a taky se necpat tam, kam prostě nemáš! Já vždy maratony začínal někde na chvostu, kde se to riziko pádu dalo celkem eliminovat a musím silně zaťukat, že sem se s nějakými extra vyhrocenými a nebezpečnými situacemi nesetkal, ale je fakt, že na těchto poměrně těžkých kopcovitých závodech se to brzy vyselektovalo a pak si člověk jen tak na pohodu přeskakoval mezi malými skupinkami. Hlavně nás na těch dlouhých trasách bývalo kolem 70–100 lidí, což je proti této masovce nepatrný zlomeček a taky si na to netroufl kde kdo, tím nechci vůbec snižovat náročnost např. dlouhé L'Etape trasy ;-)

            0 0
          • 01carbon  

            Kdo chce do grupeta = povinny ridicak na kolo = alespon jeden semestr na draze :-)

            0 2
            • Aduldinho  

              Tak to je přísný, zrovna na dráhu bych radši ani nelezl :-)

              0 0
            • gerrard  

              Není problém :)

              http://akademiedrahovecyklistiky.cz/

              1 0
            • yaourt  

              Do grupeta? Do pelotonu tedy ne? Proč? :)

              0 0
              • Zdenek45  

                Ježdění v balíku, může mi to někdo definovat? Pokud bych to chápal jako to co vidím v TV při závodech, tak to jsem na LEtape asi nezažil. Spíš jsem se zúčastnil takového silnějšího provozu cyklistů. V příloze fotka hustoty provozu několik minut po startu asi 40 sekund za čelem, střední trasa.

                Startoval jsem v třetím sektoru 300–600 a dojel kolem 550 místa. Beru to jako sportovnější projížďku, nechám se trochu strhnout a víc se zmáčknu. Na pozicích, kde jsem se vyskytoval jsem žádný větší riziko nepociťoval, o nic větší než při jízdě za provozu aut. Loni jsem startoval z 1000+ a dojel kolem 600 a bavilo mě to možná víc, takže jestli pojedu příště, tak budu přemýšlet o tom jestli si zase nestoupnout na start dozadu a užít si zábavu s postupem dopředu.

                V lokalitě kde se závod jede to trochu znám, ale nejsem tam jako doma, ale při LEtape je to zábava na zavřený silnici, takže nelituju. Lidi okolo cesty se baví a fandí i cyklistům jedoucím dlouho za čelem závodu. Na peníze to není dražší než nějaký koncert nebo podobná akce.

                2 0
                • adam1  

                  Ty lidi většinou poznáš podle kola:))tak na co ta páska přes vvooči?:))

                  2 0
                • petr_bd  

                  souhlasim.. za me jsem to videl uplne stejne.. 100× lepsi jet vzadu a podle sil a nalezeni si vhodnych skupin se propracovat dopredu, nez se strkat hned od zacatku vepredu s premotivovanyma jedincema

                  tohle je jeste v zavadeci casti na Bily Hore.. tam se nic extra nedelo (krome prejizdeni koleji)

                  nejsem expert, ale pro me je jizda v baliku treba jizda skupiny 30+ lidi, kdy jsi nalepenej na kole cloveka pred sebou par desitek cm + to samy dela clovek tesne vedle tebe a jakakoliv zmena smeru mimo stopu = hozena vlna a velkej problem

                  0 0
                  • Melvin  

                    Jo, to co je na fotce není úplně jízda v balíku. Ono pro člověka co není zvyklý tak je problém jet za někým 10 cm od zadního kole, či 20–30 cm řidítkama vedle sebe. Na druhou stranu já bych za člověkem co není zvyklý jezdit v balíku, taky nejel úplně nalepený. A je to přesně z důvodu o kterém píšeš.

                    0 0
                    • roud  

                      Jak už jsem tu někde psal tak výhoda této akce je že si tu najde každej skupinku o svojí výkonosti s kterou může jet :)

                      2 0
                      • petr_bd  

                        ja to taky neumim a nejsem na to zvyklej.. proto si nechavam odlepa cca pul metru (samozrejme tim ta efektivita jde dost dolu a obcas se ti tam nekdo novej natlaci) ale ja pokud nevidim trochu pred sebe co bude za par desitek metru nasledovat tak jsem uplne na nervy

                        @roud: tech lidi jsem tam prave letos moc nenasel :) coz me dost prekvapilo, ze jsem na tom az tak spatne.. nebo ostatni o tolik lip

                        0 0
                        • Melvin  

                          Proto je důležité, když jedeš v balíku, aby ten před tebou ukazoval překážky a díry na cestě. Navíc pokud ten před tebou nemá 2 metry, tak koukáš přes jeho rameno. Takže poslepu úplně nejedeš.

                          0 0
                      • Smazaný účet  

                        tak to snad platí na všech závodech :)

                        0 0
                    • robb  

                      To já objedu na bajku KPŽ, nějaké hnojáky, Lawi tour, apod. a jet těsně za někým, nebo vedle lidí, mi problém nedělá. Spíš mám problém, jak tu skupinu držet pohromadě, kdy jak potáhnout špic abych to netrhal já nebo nejel moc pomalu, atd.....

                      0 0
                      • Melvin  

                        Tak u biku je to spíš o tom, kdo je v čem silnější. Já s mojí váhou jsem většinou na rovině trpěl, ale v kopci jsem mohl jet víc na pohodu, nebo odskočit do druhé skupinky.

                        0 0
          • Roadcyclist  

            Přesně tak

            0 0
    • Kos_CZ  

      Jak to tady čtu, tak mám trochu rozpačitý dojem – to si opravdu někdo u závodu pro veřejnost (ne amatéry, ale veřejnost) stěžuje že tam jezdí…veřejnost (tedy cyklisticky nezkušená běžná populace)???

      4 1
      • keymaker  

        O áááno velký vezíre :-)

        0 0
      • horolezec  

        Pravda je, že ty dvě slova závod a veřejnost moc dohromady nejdou. Ale víme jak to dnes je. Někdo to startovný zaplatit musí.:)

        1 0
    • cyklista86  

      Akce pro nezavodaky asi super. Dovedu si predstavit, ze by me to hodne bavilo startovat nekde vzadu a postupne dojizdet ty masla. :) Ale startovne bych videl adekvatni tak 500kc vic ani howno.

      0 2
      • Barak  

        Koukám, že tady je každý zvyklý jezdit v Pro Tour.

        2 0
      • McBlacky  

        500 stoji dneska hruby hnojaky. Vetsi zavody 800–1200, v cizine 150eur+. Nevim kde zijes ;)

        4 0
        • adam1  

          Ale zas by tam mohlo být o cca 5000 závodících více ?:))))

          0 0
          • petr_bd  

            Nevim jestli by to bylo uplne ku prospěchu ;)

            1 0
            • Vrci  

              Trojnásobný počet prodaných startovních čísel a o 50 % vyšší tržby. To je business plán snů.

              1 0
      • Melvin  

        Asi musíš mít hodně nízké sebevědomí, že ti stačí masírovat si ego na lidech, kteří vyjedou 3× do roka na kole. Já se třeba naopak snažil srovnávat s těmi lepšími.

        1 0
        • cyklista86  

          A na to si prisel jak ze bych predjizdel jen lidi co vyjeli na kole 3× za rok a nebo ze ja sem uplne jinde a mel bych jet pomalu v cele s poloprofikama? Proste me prijde lepsi startovat vzadu a pak se postupne probojovavat dopredu vlastnim tempem nez se srat dopredu a snazit se hakovat borce kteri jsou uplne jinde ne? Hlavne kdyz ty lidi neznas, tak vubec netusis jak na tom jsou. Nevim to je muj pohled ktery se takovych akci neucastni.

          1 1
          • McBlacky  

            To je pi**vina ne? Pokud na to mas, mel bys jet od zacatku v casti pole kam -+ patris a zajet umisteni adekvatni vykonnosti. Samozrejme na zahranicnich, zejmena italskych, zavodech je tezky startovat “kde chces”.

            1 0
            • Alojs01  

              To ale na vetsich amaterskych zavodech vetsinou nejde. Pokud se rozhodnes startovat na posledni chvili a na startu se radi dle cisel, koncis vzadu, u mensich zavodu zase musis byt dost brzo na startu a misto si „vystat“.

              Pokud nekdo zavodi casto, tak to ma vychytany, ale vetsinou se musi clovek do sve vykonostni „skupiny“ bud prokousat, nebo propadnout :-).

              1 0
            • snas89  

              Proc pi**vina?

              Zavod muze byt i jako zazitek intenzivnejsi jizdy.

              Daleko vic ocenim start na klid ze zadu bez stresu, ze me sejme nejskej premotivovanej blbec.

              Jo, ujede mi asi moje vykonostni skupina, ale ja osobne nemam potrebu resit konkretni umisteni. Popravde, prijde mi na hlavu resit, jestli dojedu 140. Nebo 190.

              2 0
              • Aduldinho  

                Přesně, já měl vždy za cíl nemít na konci DNF, což se mi naštěstí vždy povedlo, i když 2× sem měl na mále s limitem, ale vždy to byl technický problém nikoliv fyzický, teď už by bylo limitem spíš to fyzično a tak mě to ani neláká poukoušet :-)

                0 0
                • Alojs01  

                  Na stredni byl limit prumer 22km/h, jestli se nepletu, to bys dal s prstem v nose…:-)

                  1 0
              • cyklista86  

                Ano tak jsem to myslel. Proste jit tam pro tu atmosferu, ze jsi mezi lidma kteri maji stejny konicek, ze se muzes projet po uzavrene silnici a jako ten bonus, ze „seknes“ par ostatnich cyklistu. Ale hrotit to a jit do rizika, ze se tam smotam kvuli jak ty rikas premotivovanym strava/zwift mamilum. V tom nevidim moc smysl. Tuplem ne pro lidi kteri maji tu cyklistiku jako konicek pro zdravi, radost z pohybu venku. Kazdej proste nema touhu se neustale zlepsovat, systematicky trenovat.. V tom je ta cyklistika super, ze si v ni kazdej najde to co ho bavi a tak ji provozuje.. Nekdo to hroti do maxima a hraje si na profika a nekdo je zase treba rad, ze vubec sedi venku na kole, mota nohama a zbytek neresi.. :)

                0 1
                • Melvin  

                  A nepsal jsi právě ty, že bys tam jel proto, abys mohl předjíždět ty másla vzadu? Takže si docela živě dovedu představit, kdo by to tam někde na chvostu hrotil v boji o 300 místo :-)

                  3 0
                  • cyklista86  

                    Je velkej rozdil jestli si jedes sam to svoje a v ramci toho nekoho i predjizdis a nebo to hrotis a snazis se hakovat nejake skupinky a pod..

                    0 0
    • milan.v  

      Prosím vás, v tom novém článku o L'Etape na serveru MTBiker jsou šílené gramatické chyby a nasekané pomalu v každém druhém odstavci…

      0 0
    • jenda95  

      Pokus zopakovat koncept L'Etape? roadclassics.cz

      0 0
      • Kid  

        Jako nápad pěknej, moc by se mi to líbilo, ale proč musí být ty startovný tak vysoký? Jednou za rok to utáhhnu, ale pak už nemám nárok. Ride London – 1500 Kč startovný na 100 km uzavřených silnic. Balatonfondo – 1000 Kč. Tady přes 2000, ale jenom když si pohnu, jinak smůla.

        0 0
        • Vrci  

          Když si vezmu, že Král Šumavy, Sudety, Beskyd Tour , Rampušák, Mamut, bývalo startovné, v době kdy jsem tyhle akce objížděl všechny, po pěti až šesti stovkách, tak to stojí relativně pořád stejně. S tím, že pro provoz bylo uzavřeno prvních pár desítek km a dál jen dobrovolníci ve vestách na křižovatce.

          0 0
          • vt  

            Sorry jako, ale snad nechces srovnavat tuhle legraci s Kralem Sumavy 250? :-)

            0 0
            • Aduldinho  

              Král je mrtev, nechť žije král alias L'Etape :-)

              Mi mrzí, že tyhle akce jako Král, Rampušák a dokonce i Krušnoton zanikly, taky sem to za „mlada“ objížděl! ;-)

              0 0
            • Vrci  

              Chci srovnávat ceny a pořadatelskou náročnost. To podle mě odpovídá. Náročnost po sportovní stránce je jinde.

              2 0
        • DDDD  

          Vzhled k tomu, že za tu cenu prodají, nemají důvod jít s cenou nahoru. Spíš naopak :)

          0 0
          • jenda95  

            jj, tak to proste je. Viz treba Spartan, kdy se za par nemalo tisic muzes probehnout blatem a osprchovat ve studene vode. Ale o zajemce nouzi nemaji.

            1 0
        • Raf  

          Vždyť to tam píšou :)

          „Synonymum pro prémiovou silniční cyklistiku. To je Road Classics.“

          Našlapaný startovní balíček je pro nás samozřejmostí, u něj nezastavujeme. Registrací získáváš:

          kompletně uzavřené silnice

          možnost objevit unikátní lokality

          měřené segmenty na trase

          velkolepé občerstvovačky

          pasta party po dojezdu

          servis v zázemí a mobilní servis na trase

          personalizované fotografie

          fanouškovské zóny na vybraných místech

          doprovodný program už od pátečního večera

          místo v pelotonu Road Classics po celý rok – social rides, workshopy, kempy

          Bohužel to nejde tak, že by závodníci zaplatili to symbolický pětikilo a ze seznamu výše využili jen ty uzavřený silnice a ti co hledají „premium“ by si ty další věci zaplatili extra :D

          0 0
          • cyklista86  

            Jo ta moznost dvou cen by byla dobra. Me je nejaka pasta party k prdu kdyz nezeru lepek. :D

            1 0
          • Kid  

            Jo, já to chápu, ale pro mě to prostě není dostupný, i když bych chtěl. :) A ty dvě akce, který jsem uváděl jako příklad, za menší peníze nabídly minimálně srovnatelnou muziku. Zamrzí to, ne každej udělá 40–50 tisíc měsíčně, aby se mohl takhle rozšoupnout.

            1 0
    • Dimec  

      Udelal jsem doprovod zene aby byla v bezpeci a pak si jel svoje. Vesmes se chovali dobre az na ty sjezdy, to tam dohaneli uplne prez hranu a do kopcu parkovali. Jel jsem potreti a pojedu zase. ????

      0 0
      • Alojs01  

        Tak delal jsi doprod zene, nebo sis to jel za svy… jedtli jsi jel doprovodit jen kousek, tak bys mel pak z trati vypadnout :-)

        0 0
        • Dimec  

          Neni ti moc rozumet. ???? jel jsem zhruba 50min se zenou az se to vic nadelilo a vedel jsem, ze se nikam neprimotala, pak jsem si jel sam podle sebe.

          0 0
          • keymaker  

            Slušnej průměr :-)

            0 0
          • orm  

            Myslim, ze se neobratne ptal, zda jsi mel zaplacene startovne nebo ne.

            0 0
            • keymaker  

              Já to pochopil tak, že jeli oba, nejdřiv se ženou, aby ji ochránil od přemotivovaných kktů a když se to roztahalo, tak za to vzal a jel si svoje.

              1 0
          • zdenek  

            Jak se dá někoho chránit před střelci, co odněkud přiletí a cpou se, kam nemají?

            0 0
    • Dimec  

      Pristi rok i ty kila budou vic rozhodovat ????

      0 0
    • milan.v  

      2024 bude zajímavé…

      L'ETAPE CZECH REPUBLIC 2024: HORSKÁ VÝZVA O PRÁZDNINÁCH A NOVÉ PASÁŽE V TRADIČNÍM TERMÍNU

      https://www.letapeczech.cz/…nim-terminu/

      1 0
      • Melvin  

        Je vidět, že když je dobře zmáknutá propagace a pak i samotná organizace závodu, tak lidi i peníze na takové akce jsou.

        0 0
      • Albert8  

        Kde myslíte, že bude ta horská? Udělat 110 km okruh s 2500 výškovýma u nás není jednoduchý…

        0 0
        • Vrci  

          V každých hraničních horách to postavíš. S tím problém nebude. Problém bude s objízdnými trasami. Takže pro start a cíl potřebuješ trochu větší město (50 tis a víc). Liberec a Jablonec nebo Ostrava, Frýdek-Místek a Třinec.

          0 0
          • keymaker  

            Mno Lysa nekde psali, ze ma parametry kopcu pro Tour :-)

            0 0
            • Vrci  

              To je možná pravda, ale silnice na ni je slepá. Takže Pustevny + Soláň?

              0 0
              • zirecek  

                To by museli Soláň komplet přeasfaltovat, aby to účastníci přežili a neměli problém s povrchem vs. startovným.

                0 0
                • vrazdit  

                  to jo, jel jsem to před 14 dny a sjezd na Hutisko to je opravdu luxus… několik vrstev záplat přes sebe vždy v délce několika desítek metrů, nejlépe za zatáčkou :)

                  0 0
                • Alojs01  

                  Tak minuly rok na letap byly 2 kopce dolu uplne se sterkem, o rozbitych silnicich nemluve… a nikde jsem se nedocetl, ze by si ucastnici stezovali… :-)

                  O to tam ten sterk byl nekolik tydnu pred zavodem, zadna novinka a hura akce od silnicaru.

                  0 0
          • orm  

            To postavis i na sever od Brna. Brno by bylo fajn :-).

            0 0
          • Melvin  

            Moc nevěřím, že takovou masovku udělají v nějaké delší dojezdové vzdálenosti od Prahy.

            0 0
            • lazy commuter  

              …„Mohu prozradit, že se jedná o nádhernou lokaci v jedné příhraniční oblasti.“

              0 0
          • Dimec  

            To by bylo krasne bydlim u C.Tesina ????????

            0 0
            • zirecek  

              Morava a Slezsko?

              Neblbni, to nedají, to není dostatečně ekonomicky šťavnaté, tam nebude takový nával lidí.

              0 0
              • Raf  

                Vzhledem k tomu, že kapacitu naplní nejspíš ještě před tím, než se účastníci dozví místo startu a trasu… :D

                0 0
        • Krejza  

          O kus výše máš odkaz na konkurenta l'Étape – 107km a 2 350m.

          0 0
    • keymaker  

      Dotaz na ty, co jeli. Jak jste měli vyřešený pitný režim a jídlo? Já měl dva bidony (0,75l) s Isostarem, dva gely, co jsem čapnul na občerstvovačce a jeden flapjack 100gramů.

      0 0
      • Vrci  

        Jel jsem střední. Při projíždění před startem jsem vypil cc půl litru. S sebou jsem vezl 0.7 a 0.5. Cca 0,25 l jsem dovezl. V bidonech jsem měl High5 energy drink. S sebou jen cukr.

        0 0
      • marttoni  

        4× bidon + po kapsách nějaký gel a nikde jsem nestavěl

        0 0
      • Jason Voorhees  

        Já jel jenom fandit, takže jsem měl Plzně za 15Kč :-D.

        4 0
      • Dimec  

        4 gely SIS jesna buchta 2× bidon 0.5l se SIS sacharidakem a na 50km jsem bral magnezko a cistou vodu. Obcerstvkvacky byly narvane gelama a jidlem. Jako to jsem jesz

        te nevidel. Narval jsem si do kapsy jako klasickej vysranec to dovezl domu a jeste to pouzil pri treninku na Pustevny ????????????????

        2 0
        • keymaker  

          magnesko jsem neměl a pod Motolem křeče :-), ale relativně rychle jsem to rozchodil a dojel

          0 0
          • Dimec  

            Zvlastni ze tam vesmes vetsina dostava krece, ja to vzal preventivne na krece netrpim ale kdyz to tam rozdavali tak jsem si nabral od kazdeho ???????????? ja se lehce popravil Sykorice kdyz jsem dotahoval kamose, nahore pak supl gel a zapil a ficel dal. Stridal jsem dlouhy a kraty, gel.

            0 0
            • ms82  

              Krece jsou casteji z nedostatecneho treninku vzhledem k namaze, nez z nedostatku horciku.

              Jinak ja nejel, takze nemuzu poradit. Ale voda s cukrem a trochou soli by mela stacit.

              4 0
              • cyklista86  

                Tak pokud jsou krece z nejake nerovnovahy elektrolytu, tak hlavne kvuli dehydrataci a ztrate sodiku. To si jen vetsina lidi mysli, ze krece jsou hlavne z vycerpani horciku, ale je to jen takovy dokola opakovany blabol.. Jak rikas voda s cukrem a soli je zaklad. To jsou latky, ktere jdou z tela jako prvni a hodne rychle. Rozhodne ne horcik, draslik nebo vapnik..

                4 0
      • Kos_CZ  

        Dvě flašky – jedna s ionťákem, druhá s čistou vodou. V kapse tři Pikniky, jeden gel a jedna malá petka s vodou. Před startem jsem vycucnul jeden Piknik a vypil vodu z Petky a tu vyhodil do koše.

        Do cíle jsme dovezl půl ionťáku a čtvrtinu vody. Na poslední občerstvovačce jsme si vzal jeden dva hořčíky a jeden gel. Hořčíky jsem do sebe kopnul , gel nakonec dovezl do cíle . Pikniky jsem vycucal průběžně během závodu.

        0 0
        • milan.v  

          Tak Piknik jsem ještě u nikoho nikdy nezaznamenal…

          1 0
          • Kos_CZ  

            Já ho pro sebe objevil jako zdroj cukrů loni na závodě kolem republiky – všechny gely mají podobnu chuť a rozdílná příchuť to moc nezachrání. Piknik je taky plný cukru a to kondenzované mléko je pro mne příjměná změna (pokud se to tak dá nazvat).

            0 0
            • ladys  

              To jsi při závodě přibral viď:)

              1 0
              • keymaker  

                Co pribral, to vypotil ;-P

                0 0
              • cyklista86  

                Taky bych rekl, ze tam bude hodne tuku, ale na celou 150g tubu je jen 12g tuku a cukru tam je nejakych 80g. Takze z nutricniho pohledu na kolo fakt zajimava vec. Jedine minus vidim v te hlinikove nebo co to je za kov tube. Kdyby to bylo v plastu jako zubni pasta, tak fakt pecka..

                0 0
          • vrazdit  

            skvělá věc, ale strašně to lepí hubu :) ovšem já jsem nezávodní jezdec :)

            0 0
            • Kos_CZ  

              Proto jsem vezl čistou vodu. Samotné je to fakt hrozný tlamolep! :D

              0 0
            • cyklista86  

              Jako decko si pamatuju ze jsem z te tuby doloval fakt posledni kapky. Lezel jsem na sedacce, drzel tubu nad hubou a cekal az to dokape. :D

              7 0
    • marttoni  

      Tak registrace pro rok 2024 spuštěna. Kdyby měl někdo zájem o kod pro registraci na horskou etapu srpen 2024, tak prvnímu zájemci pošlu.

      0 0
      • Melvin  

        To se opravdu někdo přihlásí do závodu o kterém ani neví kde se koná? Nebo už to zveřejnili?

        0 0
        • marttoni  

          Není to zveřejněné, pouze termín. Kód věnován.

          0 0
        • Dimec  

          Jo ja. Bude to nekde v pohranici, bude to nekde v CR, i do Prahy to mam prez celou republiku, tak co uz. ????????????????

          0 0
          • ladys  

            Upřímnou soustrast ;) Pochval doma, jela na pěkný tempo celkem na pohodu.

            0 0
        • Jason Voorhees  

          ? Dyť jo to jasný kde to bude. Stejně jak předchozí ročníky, směr Beroun, Křivoklát a z5. Akorát jiný vesnice prej…

          No a to druhý etape se chce přiblížit Moravě logicky, aby se nemuseli táhnout do Phe. Tipuju Dlouhý Stráně a kolem…

          0 0
          • Melvin  

            Jako, že by byli schopni uzavřít ten hlavní tah z Šumperka do Jeseníku? Navíc o víkendu, kdy jezdí do koutu a na ČHS hordy lidí. Jako jede se tam i CCT, ale to uzavírají tak max. na půl hoďky.

            0 0
            • ladys  

              Zavřít lze úplně vše.

              0 0
            • milan.v  

              Jo ono se v Praze a za Prahou během závodu uzavírají jen okrajové uličky, nebo co? ;o)

              2 0
    • Fantomas111  

      Nemá prosím někdo volný kód pro registraci na závod na strahově 2024? SZ.

      0 0
    • kolomajster  

      Dávám k dispozici kód horské etapy prosím sz.

      0 0
      • kolomajster  

        Horská etapa kód předán…

        0 0
        • roto  

          Tak Letape 15.6.2024,ale dle prvních informací od pořadatelů Krakonošova Cyklomaratonu jejich termín také 15.6.2024,což mě nedává smysl,když oba patří do Road cupu.Máte někdo jiné informace?Krakonoš by mě mrzel,když už jsem se přihlásil na Letape.

          0 0
    • Cvacht  

      Ahoj, pokud by někdo měl ještě volný kód (nebo i dva) rád využiju.

      0 0
    • smolnej  

      Ahoj. Nemá prosím někdo volný kód pro registraci na závod na strahově 2024?

      0 0
    • kerim  

      Kdyby chtěl ještě někdo kody tak SZ

      0 0
    • keymaker  

      Daruji kod na horskou etapu. Prvni SZ vyhrava ;-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.