• Wrist

    Zdar, máte někdo prosím zkušenosti s kotouči a destičkami Galfer ?

    https://www.pepebike.cz/…r-203mm.html

    https://www.pepebike.cz/…-galfer.html

    0 1
    • krabica  

      Ano

      0 0
    • Radus  

      Jezdím galfer na předku . Jde o plovoucí verzi 203mm no po 500 km plaval tak že jsem plašil zvěř 5 km do předu . Vyřešeno klepnutím na nýty zatím drží . Desky základní zhruba 700 km a je po nich . Na zadku vozím 203 obyč avid a syntr desky výdrž desek jednou taková brzdný výkon stejný . Před galferem jsem tam měl shimano 203 mm ice . Podle mně v nich žádný rozdíl není krom větší životností v prospěch galfer oproti ice shimano .

      0 0
      • Wrist  

        Díky za podrobný popis. Abych to pochopil správně.. máš vyzkoušeno, že Shimano icetech s organic destičkami vydrží méně než Galfer se základní směsí? Chci je právě na brzdy XT M785 na místo kotoučů Icetech s organic deskama.

        0 1
    • Sistematicx  

      Predni zee deska nejaka aligator (asi organika uz nevim) kotouc galfer 203 mm ne plovouci.

      Zadni zee deska shimano metalic s chladicem kotouc 180 mm taky normalni.

      Rozdil poznavam, davkovani je lepsi pri delsi sjezdu. Podle me je celkovej projev stabilnejsi v tehle kombinaci. Proti ice kotoucum co jsem vozil na stejnych brzdach a stejnym deskach jsem spokojenejsi. Hlavne ta kombinace metalicka deska galfer kotouc se mi libi. Odjel jsem s tim saalbach 4dny naklesano 150 km a desky mam doted a to jsem jel uz s jetejma deskama. Takze vydrz velmi pekna. Loni jsme tam uvaril zadni ice tech a letos jsme byl s vykonem mnohem spolojenejsi.

      0 0
      • Wrist  

        @Sistematicx.. Díky za info…zajímavá zkušenost.. vyzkouším tuto kombinaci na brzdách XT-785 :-)

        0 0
    • THORX  

      Máte někdo zkušenost z verzí destiček PRO? Chtěl bych PRO na přední kolo kotouč XT 86 a na zadní verzi standart.

      Verze PRO jsou sintry?

      0 0
      • Dromi  

        2 sezony jezdím kombinaci desek Pro a 180mm kotoučů, super účinnost, výdrž tak 700 km

        0 0
    • Smazaný účet  

      TH v posl. videu propaguje Galfer destičky, máte někdo zkušenost, černé nebo červené? Jde mi hlavně o snížení hlučnosti.

      0 0
      • milan.v  

        Měl jsem na fullu černé Galfer destičky s IceTech Shimano XT kotouči minulý rok, brzdilo skvěle, než se mi zamastily kotouče, tak to bylo i krásně tiché…

        0 0
      • krabica  

        Za suchy jsou černé tiché, za vhka už si napamatuji, ale celkem snadno jsem je v delších sjezdech utavil, takže už bych je nechtěl. Za mně jsou top Shimaňácké sintry, sice navlhlé řvou, ale zas celkem rychle přestanou.

        0 0
        • Breakpain  

          +1,

          po testech jsem se vratil k Shimano sintr a jsou v podstate top (cena / vykon).

          0 0
      • kovar  

        Měl jsem černé, nenadchly, trochu sem tam hlučně vibrovaly, tak jsem je raději předčasně vyměnil.

        0 0
    • snas89  

      Vozil jsem je na Epicu (180/160).

      Myslím, že to byl kotouč galfer road, a destičky organický.

      Za morka byly docela slyšet.

      Brzdily asi líp než Shimana (xt + icetech), takový jedovatější. Ale pak mi přišlo, že se docela rychle utavily ve sjezdu (a to nejsem žádnej technik..no možná právě proto:))

      Taky mám dojem, že se mi víc ty Galfery kroutily…

      Teď mám xt metalický desky + icetech koutouče a asi na nich nejký čas zůstanu. Sedí mi ten lineární nástup a že jsou pořád stejné i v technice dolů…

      Chybu s nima neuděláš. Ale ten pocit si podle mě musíš vyzkoušet sám,

      0 0
    • kejda  

      Vozil jsem Galfer fix kotouče 180 mm a při rychlé jízdě zvonily, jakoby redukce je nedokázala pevně utáhnout, ale byly na krev, a tak mě to sralo, že jsem je vyměnil za centerlock Shimano SLX a je ticho. Brzdný projev je podobný. Výdrž kotoučů je ale nadmíru dobrá…

      0 0
      • krabica  

        Možná to fakt bylo tou redukcí, mám je na 6 šroubů a žádné kroucení se nekoná, ale mám teda vepředu 203mm.

        0 0
    •  
      0 0
    • bik87  

      Ahoj jsou lepší destičky od Galfera nebo SwissStop? Jde mi o co nejostřejší nástup. Životnost ani vadnutí neřeším (nejezdím dlouhé sjezdy)

      0 0
      • LM  

        Galfer STANDARD (černé) byly kousavější než origo SRAM organiky (brzda: Guide RSC, kotouč: centerline).

        0 0
    • THORX  

      Za mě galfer jak zelené tak černě bida. Zelené úplně za tu cenu

      0 0
      • bik87  

        Takže lepší testnout swissstop?

        0 0
        • kubad  

          to se ptáš toho prvého :D

          0 0
          • bik87  

            Ok je tu někdo kdo měl SwissStopy a Galfery? Aby to porovnal?

            0 0
            • milan.v  

              Já, na jednom kole, XC fullu, vpředu SwissStop, vzadu černé Galfer.

              SwissStop jsou progresivnější, dříve se zakusují, Galfer už jsem z kola sundal a vyměnil za organiky Shimano.

              0 0
              • bik87  

                Díky a jakou verzi SS jsi měl?

                0 0
                • milan.v  

                  Klasická verze, přesně teď nepovím.

                  0 0
                  • bik87  

                    Žlutá nebo zelená?

                    0 0
                    • well  

                      Zelený desky od Galfera jsou ostřejší než SwissStop. Brzdí fakt dobře. Životnost prý není nic moc, ale to je mi upřímně jedno. SwissStop jezdím na gravelu k plné spokojenosti včetně kotoučů. Na horáku to nestačilo. Brzdy mám Shimano 500 a až Galfer to trošku rozbrzdil. Mám na horáku od Galferu i kotouče.

                      0 0
    • bednee  

      Měl jsem zelené Galfery, absolvoval jsem s nimi jeden XC závod v bouřce dlouhý cca hodinu a čtvrt, bláto všude a destičky šly do kytek, na zadku zůstal jenom kov a to byly skoro nové, jeté tak 100km. Za mě Galfery už ne.

      0 0
      • jarouš2  

        Přesně, brzdily o dost líp jak sintry nebo organiky shimano, ale byly hned pryč. Brzdy M9100

        0 0
        • well  

          Zatím jsem dal dvakrát bikepark a jsou jako nové. Asi moc brzdíte? :-)

          0 0
          • Breakpain  

            To si hoši musíte projet stejnou lajnu v BP, abyste mohli srovnávat ;-) … Někdo jezdí flow někdo sjezd, to má pak taky markantní vliv na životnost desek.

            0 0
    • rosomak204  

      Vozíte někdo na silnici kombinaci galfer galfer jak dlouho vám dají desky fotka po jedné jízdě to je tak na tři dny ne

      0 0
      • MatS  

        No z fotky vidim pouze to, ze nemas spravne serizeny trmen a pistky ti nechodi stejne. Proto je jedna desticka vic opotrebovana.

        0 0
    • deh  

      Ahoj, ma nekdo zkusenost s kotouci Galfer 140mm road na silnici?

      Premyslim o vymene za ultegra kotouce kvuli vaze.

      Tak jestli je to dobry napad. Jestli se nejak nekrouti nebo nejsou spatny. Diky

      Vetsinou tu jsou zkusenosti s 180/203 ve sjezdech. V te velikosti 140mm na silnici je to precejen jine..

      0 0
      • rosomak204  

        Teď asi 300km a sedí kde má po sjezdu neškrtá není jak dura ace který se stáhne ke středu a škrtá to byl také důvod proč jsem do nich šel a uvařit se mi je zatím nepovedlo mám 140mm

        0 0
        • deh  

          Takze s dura ace spatna zkusenost? Za ty penize by mohly byt alespon funkcni 

          0 0
          • novas752  

            Vsechny IceTech kotouce maji slabinu v te hlinikove vrstve. Hlinik ma vetsi roztaznost nez ocel = vice se krouti.

            0 0
          • rosomak204  

            Dura brzdí super ale vadí mi jak se chovají na biku xtr to samé kdyby se to kroutilo ale ono to vždy uhne o chlup ke středu po celé ploše chovají se všechny stejně

            U galferu dobrzdím kopec mrknu na třmen a kotouč je krásně mezi deskama u dury zabrzdím a je kotouč opřený o vnitřní desku skoro by to nebylo slyšet většinou ale vím to a to mi stačí

            0 0
            • mr.antik  

              Jojo, na biku stejná zkušenost se 200 i 180mm kotouči, ale tam je člověk na nějaký zvuky víc imunní, na silničce bych to nedal.

              0 0
            • TK75  

              Mě zrovna Galfer road 160 v rychlosti cinkal..tak používám Shimano s unašečem.Asi je teda ještě vyzkouším

              0 0
            • kovar  

              ony ty kotouče s Al unašečem se holt při brždění ohýbají ke kolu, celonerez (jako třeba ten galfer) to nedělají. Popisoval jsem to zde. https://www.bike-forum.cz/…ve-kotouce-3#…

              0 0
              • TK75  

                Jo o Centerline jsem to slyšel, že jsou na tohle dobrý, chystal jsem se je příště koupit.

                Srovnání s Galfer by mě zajímalo

                0 0
                • mr.antik  

                  CL s unašečem mi tohle nedělaly (ale pocitově zas hůř brzdily), osobně se zas v dalším kole vrátím k Hope i za cenu adaptéru a lehce vyšší hmotnosti.

                  0 0
                  • TK75  

                    Ještě jsem začal používat destičky s chlazenim a jedinej výsledek je, že to žebrování je furt zacpaný bahnem…pak tam ten vzduch asi moc neproudí :-)

                    0 0
          • scortis  

            A co Centerline? Mám je na bajku a zatím nikdy mi nezačaly škrtat.

            0 0
            • kovar  

              A máš jaké centerline? Celonerez nebo s hliníkovým unašečem? Ty celonerezové neškrkají.

              0 0
      • rosomak204  

        Teď se mi povedlo na silnici promoknout a galfer +modré desky se chová za mokra super proti tomu shimano na předku samé pazvuky a nechtělo se mu moc brzdit.

        Na biku jsem na závodech prolil hned druhý den a tam mám galfer+červené desky v bahnu mokru super na předku shimano si jen čuchlo k bahnu vodě a byl jsem slyšet na celý les

        Na druhou stranu zas tak stopro super taky nebudou nijak nehází ale mezi deskami je místy vidět že jde mírně šikmo to mi dělají oba po obvodu rovný ale víc ke středu mírně vlnka

        0 0
    • ufoncz  

      Tak čerstvá zkušenost – kotouče Galfer 203 mm jako v zakládajícími příspěvku, desky Galfer e-bike za nekřesťanských asi 620 Kč. Tichý to nebylo a hlavně, po měsíci a půl byly desky vzadu na vyhození! Mohl jsem najezdit 800, spíš tak 500 km. Skoro všecko v lese, ale jezdím z kopce celkem tužku a kromě jednoho dne na Pekláku to byly spíš výlety na sever od Brna s pohodovýma trailíkama. Vychází mi to na asi desetkrát horší poměr cena/výdrž než s prachobyčejnýma deskama XON. Brzdnej účinek jsem vnímal plus minus stejnej a s XONama je to kromě fakt hodně mokra navíc tichý.

      0 0
      • orm  

        Na jakych brzdach jsi to mel? Take je tu mam a chtel jsem je nasadit na ctyrpistkove shimana misto origos metal desek. Jelikoz vazim 2× tolik co ty, tak doufam, ze je po 300km nebudu vyhazovat :-).

        0 0
        • Honza03  

          Mám je Shimanech a vážím dost, a tento rok mám vzadu už druhé vpředu zatím první, je pravda že mizí trochu rychleji než by se mi líbilo, ale brzdí pěkně, trochu slyšet jsou. (origo metal byli mega hlučný)

          0 0
        • ufoncz  

          SLX-M7100.

          Pred tema e-bike jsem zkousel verzi advanced a taky mizerie. Galfer za me: kotouce ano, desky ne.

          0 0
          • rosomak204  

            mám galfer všude jak kotouče tak desky na silnici modré rychle mizí ale jak sprchne nejde to srovnat s uřvaným shimanem to budu raději měnit častěji a nechám galfer

            na biku mám červené advanced brzdí rozhodně líp jak origo sh organiky trochu si písknou ale v mokru bahnu proti shimanu klid také u nich zůstanu

            na každém kole byla nejdřív jedna brzda na zkoušku porovnání bylo i různá křížení

            0 0
      • novas752  

        Galfery jsou hodně náchylné na správné zajetí. Když nejsou dobře zajeté tak nijak extra nebrzdí. A kvílí.

        0 0
      • Sistematicx  

        Jsem na tom stejne. Desky galfer e-bike (myslim ze nejakou fialovou barvu mela krabička).

        Odjezdeny 4 bike parky (Peklak, Koprivna, Klinovec (7 jizd, ten byl teda za mokra), Kouty. Desky muzu vyhodit, ta vydrz je uplne k prdu. Mel jsem za to ze červeny vydrzej nejmin a tyhle fialove e-bike budou na pul sezony alespon.

        U shimano metalic s chladicem H03C dam skoro celou sezonu.

        0 0
      • mum-on-bike  

        Mám to samé na fullu, galfer 203 + fialové destičky. Předtím tam byly černé, které mě moc nepřesvědčily. Jak dlouho na kole byly nevím, koupila jsem ho už s nimi. Tyhle fialové jsou o dost ostřejší řekla bych, ale občas jsou slyšet. Ta krátká životnost, tos mě moc nepotěšil, výrobce tvrdí, že vydrží. Jezdím dlouhé sjezdy, tak mě zajímá přehřívání a to je vpoho. V bordelu potřebuju jít občas až skoro do zastavení, to je taky slušné imho. Ale je teda fakt, že nemám sto kilo.. Oproti shimanu xt8100, co mám na ht, rozhodně lepší výkon. Ale to je zase dvoupístek, tak se to asi moc srovnávat nedá.

        0 0
        • novas752  

          Fialový vydrží víc než obyčejný černý. Ale furt méně než Shimano sintr.

          0 0
    • Jerwis  

      Ahoj, pořídil jsem nové kotouče Galfer, neplovouci, 160 a 180. Třmeny jsou M7100, a nedaří se mi to srovnat tak aby neskrtaly. Chápu že ty kotouče mají větší šířku ale viditelně je křivy, přibližuje se v určitém místě k jedné desce a skrtá. Šrouby jsem utahoval postupně.

      Otázka je jestli si to nějak teplem sedne nebo je mám vrátit, když jsou nové.

      Díky

      0 0
      • mais  

        šrouby se neutahují postupně, ale vždy křížem a pokud možno, co nejdále od sebe

        0 0
        • Jerwis  

          Taky jsem si to myslel a zkoušel jsem to jako první. Ale je to to samý.

          0 0
          • Mr.Duck  

            Je to tak sice správně, reálně je to ale úplně jedno. Nový kotouč často bývá trochu ohnutý, hlavně ty bez hliníkového unašeče, většinu je potřeba trochu srovnat.

            0 0
          • TK75  

            Galfer normálně rovnam snad pokaždý.....potom je ok

            Ještě jsem snad neměl kotouč, abych nemusel aspoň lehce rovnat…ani Shimano a ani s unašečem (ty mi přijdou ještě horší)

            1 0
      • Smazaný účet  

        Odmasti si ruce nebo si vem papírovou utěrku, najdi si místo kde škrtá, pootoč a vyhni na druhou stranu. Ani nepotřebuješ kleště. Celkem standartní operace.

        1 0
        • scortis  

          Nevím no, na Shimano kotoučích nebo Sram centerline jsem tenhle problém v životě neměl, z výroby byly rovný jak když střelí :)

          2 0
          • Atilla  

            I 160mm 2-pice centerline jsem musel rovnat, stejně Shimano

            0 0
    • jIrI___  

      Máte někdo srovnání černých standard destiček Galfer a modrých Road? Má smysl nemalý příplatek za Road verzi?

      https://www.spoke.cz/galfer-fd496/?…

      0 0
    • ufoncz  

      Vyzkoušel už někdo ten kotouč Galfer Shark?

      https://galfer.eu/…ng-concepts/

      Marketingový cancy jsou jedna věc, první pohled druhá věc a realita často úplně jiná. Galfer Wave (taky ne úplně levný) mě řvaním se snad všema trochu odolnějšíma deskama zklamaly a tady při investici kolem 2500 Kč za jeden kotouč ve 203 mm bych si to potřeboval sakra rozmyslet. Je to výrazně dražší třeba i než Trickstuff Dachle UL.

      0 0
      • Sistematicx  

        Asi jedinej kdo o nich napsal nejaky info.

        0 0
        • va-bo  

          No jo, urcite budou vyborny, ale 100 Euro za kus je mimo realitu. Jinym dizajnem snad odstranili nevyhodu starsiho provedeni, rychle projeti kotoucu ve stredni casti brzdne plochy.

          0 0
          • Sistematicx  

            Hele chtel nejaky info…ja nevim kdo dalsi uz si to koupil…

            Protocycles hlasil ze 8.8 naskladnili prvni kousky. Tak nejaky info o vydrzi bude tak na konci sezony.

            0 0
        • ufoncz  

          Davidovi (TH) to bohužel nevěřím. Nic proti, známe se dlouho i jinak, ale když si teď pustím třeba jeho video o destičkách Galfer nebo třeba recenzi Trance 29, tak se to naprosto neslučuje s mýma následnýma dlouhodobýma zkušenostma z vlastní praxe.

          0 1
          • Sistematicx  

            Tak fialove desky Galfer byl pro me tezkej provar a fail. Za tu cenu to byl hroznej krok vedle. Dat 600 kc za desiy co jsem mel tri vikendy…

            Shimano H03C metalic mam tak na 3 mesice.

            Ale treba ty galfer kotouce stare mam rad. Jo probrzdili se mi sice taky. Zadni jsem mel od roku 2017, predni 2018. A ten zadni mi diky tomu probrzdeni sejmul docela rychle desky nez jsem si toho vsimnul.

            0 0
      • Honza03  

        Mně z obrázku přijde že mají oproti jiným stále nerovnoměrně rozložený design brzdné plochy a tak se budou nerovnoměrně sjíždět…

        0 0
      • Atilla  

        2.5k za obyčejný kotouč? To je teda slušný nátěr, nedal bych za to víc než 1k.

        0 0
        • ufoncz  

          Vypadá to, že za ty malý dírky si výrobci obecně nechávají dost zaplatit. Třeba tenhle Brakestuff stojí taky 85 EUR https://brake-stuff.de/…o-compatibel (pár EUR dolů asi za chybějící žraločí ploutvičky :-))

          0 0
          • ufoncz  

            Aha, tak oprava, 85 éček za 160, 115 EUR za 203 s tloušťkou 2,15 mm.

            0 0
        • MatS  

          Jako ty ceny neodpovídají výrobním nákladům.

          Kdybych si ho nakreslil v CADu a pak nechal vypálit na laseru, tak mne to bude stát tak do 500Kč za kus včetně matroše. Jednu dobu jsem nad tím uvažoval si pokusně vypálit pár Centerline kotoučů, ale nějak nebyl čas se s tím hrát. :-D

          1 0
          • theedge  

            … cena neodpovida vyrobnim nakladum :-D

            1 0
            • embi  

              Zase se nam tady roji ty socialisticke vyroky :-D

              1 0
            • MatS  

              Jezis marja. Ja to tusil, ze se toho nekdo chytne a bude to pitvat. Jak mali.

              Jde o nepomer mezi vyrobni cenou a prodejni cenou. Zkratka masti si nehorazne kapsu vlastne za kus plechu. Ale kdyz to nekdo koupi, jeho vec.

              0 0
    • va-bo  

      Byl jsem az donedavna nekritickym obdivovatelem desek a kotoucu Galfer. Kotouce 203, desky fialovy, brzdy SRAM Code. Zivotnost tragicka. Zmenil jsem oboji.

      0 0
    • o.unca  

      No já nějak nevím, na 100E za kotouč su asi už starej a na mou šontačku si vystačím s něčím obyčejnějším…-)

      1 0
      • lubosalbi  

        100€ za kotouč je fakt úlet, stačí se poohlédnout po jiné značce. Já používám druhou sezónu Formula kotouče, který stojí kolem 600,– s originál shimano sintr deskama a funguje to na jedničku. Za podobnou cenu jsou kotouče od Magury, který jsou prý taky dobrý, ale nemám osobně vyzkoušeno.

        0 0
        • suslos  

          Magura super, formule jsem měl nejkrivejsi kotouce ever, ty opravdu nikdy víc (ten jejich poslední model Cura, ty predtim byly údajně dobrý, i proto jsem do nich šel)

          0 0
          • lubosalbi  

            No já mám právě ty poslední a nemůžu si je vynachválit, mám 4ks 203mm verzí na dvou sadách kol. Jsou rovný a ten materiál je mnohem tužší než Shimano ice tech. Občas je samozřejmě rovnám, ale to spíš, že se mechanicky ohnou při přepravě nebo dostanou ránu při jízdě. Opotřebení taky parádní, po dvou sezónách na enduru a tak třech sadách destiček na rok není cítit hrana

            0 0
          • benobiker  

            Když jsem tady na to narazil, musím se taky vyjádřit k těm CURA kotoučům… Mám 203 + 180, vozím je asi už rok a půl, třetí desky a jsou super! Brzdí, nevibrují, neutavil jsem je, jsou tuhý, rovný, nepozoruji extrémní nerovnoměrné sjíždění, byly k nim super šrouby. Ale mám možnost srovnání jen se Shimanama SLX, XT a další nižší řady, plus nějaké levné… Dražší kotouče jsem nikdy nezkoušel, celkově vzato jsou Formule CURY v dané cenové relaci super, nemám potřebu měnit… A to brzdy celkem řeším:-)

            0 0
            • suslos  

              Tak to asi jen mě přišly křivý jak košile ve větru :-))) levný a pěkný šrouby k nim jsou, to zas jo.

              0 1
              • va-bo  

                Mam celkem 4 stejny Formuly. Jeden sem rovnal a tri byly rovny. Je to jak se italskem inzenyrum zadarilo. Akorat nevim, jak muzou brousit krivej kotouc, asi maj hodne silnou magnetku :-)

                0 0
              • benobiker  

                Teď jsem objednal i na prdel 203mm, ať si šetřím síly na ruce :-) Tak dám vědět, jestli se točí rovně.:-)

                0 0
                • suslos  

                  pro mě nemusíš, já už si je rozhodněnikdy nekoupím :-))

                  0 0
                  • va-bo  

                    Mels asi smulu. Ja ze ctyrech stejnych kotoucu 203 mm mel tri uplne rovne a jeden jsem rovnal jen nepatrne. Spokojenost.

                    0 1
                    • suslos  

                      Jj asi ano :) každopádně jsem po zkušenostech Fanda nového trendu tlustsich kotoucu 2mm+

                      1 0
                      • Jarda636  

                        Jaký 2mm+ kotouče doporučuješ?

                        0 0
                        • suslos  

                          Už delší dobu jezdím Sram HS2 – spokojený a daji se koupit za fajn kacky. 200/200 P/Z

                          3 0
                          • Sistematicx  

                            Ten jsem nasadil asi tri tydny zpatky. Hodne prekvapil. Kombinace zee třmen, saint páka, deska nejaka max1 asi metalica. Vozim zatim na predni. Premyslim jestli chci utratit dalsich 800kč a koupit ho i na zadni.

                            0 0
                          • benobiker  

                            Na ty jsem koukal, vypadaj pěkně, tak možná příště.:-) Holt bych musel kupovat trochu menší redukce. Líbí se mi i ty nové Magury MDR-P, ale tam už ta cena je vyšší…

                            0 0
                        • va-bo  

                          Ty Formuly maj 1,9 mm, ale chapu, ze nekomu nevyhovuji.

                          0 0
                            • va-bo  

                              To pisou, ale skutecne mnou namerene tloustky mikrometrem byly 1,92 a 1,93 mm u novych kotoucu.To podle toho, jak se to chlapcum z Italie podarilo obrousit. Mam 4 ks tech kotoucu, u vsech byly tyhle tloustky. Zadny nebyl pod 1,92 mm.

                              1 0
                              • suslos  

                                slušný :-D

                                0 0
                              • benobiker  

                                Přesně tak… Ona Formula ofiko neuvádí tloušťku kotouče, tak každej na stránkách uvádí jiné nesmysly… Někde píšou 1,8, někde 2,0, třebas zrovna na R2, někde 1,95. Dnes dorazí novej 203mm, tak přeměřím ;-)

                                0 0
                              • benobiker  

                                Heh, tak kotouč dorazil a koukám jako puk :-D Už v ruce se zdá nějakej masivní, na paprsku napsáno „min 2,0mm“, na starých bylo napsáno "min 1,75mm, tak jej jdu přeměřit a zjišťuji tloušťku 2,25mm:-D Teď si říkám, kam ten silnější lupnu? Logicky mě napadá předek, ale co tak pozoruju, dycky jako první sjedu zadní desky :-)

                                0 0
                                • va-bo  

                                  Ty jo, tak jeste pridali. Hezky, jeste pak napis, jak byly rovny nebo smajdaly.

                                  0 0
                                  • benobiker  

                                    Jop, dneska jej tam nahodím.:-) Jinak, nevím, jestli tyhle dvě varianty fungují vedle sebe, nebo jde o novější produkt, který nahrazuje předchozí. EAN a MPN kódy na balení jsou shodné u obou verzí 203mm, ale pak na samotném kotouči s nominální šířkou 1,95mm je označení FD54057–00 a na silnějším 2,25mm FD54066–00.

                                    0 0
                        • Breakpain  

                          Hope, TRP

                          • 2.3mm

                          Spokojenost s obojim

                          2 0
                        • krabica  

                          Vozím Maguru MDR-P a taky jsem spoko.

                          0 0
    • DBLS  

      Ja pridám svoju skúsenosť.

      Mal som brzdy SRAM Guide G2 R… kto ich pozná vie že to nebrzdí kto vie ako. Na nejaké ľahšie použitie OK, ale v bikeparkovom prostredí a hlavne na prudších kopcoch bieda. Nechcel som hneď kupovať Shimano brzdy, tak ma napadlo že skúsim nové platne aj kotúče. Niekde na pinkbike fóre som sa dočítal o výbornej kombinácii pre slabšie brzdy. Zelené galfer platne (v mojom prípade FD459 pro) a kotúče Shimano ice tech (ja som mal SM-RT86).

      Výsledok bol taký že nakoniec som brzdy nemenil. Zelené Galferky plnili funkciu naozaj super, akurát sa trochu rýchlejšie drali. Vydržali cca sezónu (pre mňa 8–9mesiacov, 1500km, traily, bikeparky, lokálne enduro závody) a Shimanové IceTech kotúče boli pri použití týchto platní opotrebované primerane.

      Čo sa týka hlučnosti, pri prebrzďovaní a vysokých teplotách pískali ale nestrácali brzdný účinok. Brzdnú silu limitovala akurát konštrukcia samotnej brzdy. Ale to veľmi dobre vieme. V mokrom prostredí boli brzdy až prekvapivo tiché a na účinnosti taktiež nestratili.

      Takže za mňa Galfer = Kvalita a určite odporúčam.

      1 0
    • kycis  

      Na Sram Code jsem dopredu nahodil cerveny desky namisto originalu, a jsem spokojenej. Brzdeni je vic konzistentni a zmizel neprijemnej „šmatlavej“ zvuk. Prehrejvani jsem nepozoroval. Zatim maj asi 650km,a prevazne traily a BP a jsou tak v pulce, mozna jeste min ojety. Za me dobry. Ted jsem vzal na zkousku jedny cerny a jedny fialovy, a uvidim.

      0 0
    • va-bo  

      Ja nasadil Formula Cura 203 a oba byly rovny, nemusel jsem rovnat. Akorat jeden mel tloustku 1.92 a druhy 1.93. To asi podle toho, jak to Italove obrousili. Zabeh byl delsi nez u Galferu, ale ted to brzdi srovnatelne. Pouzivam kombinaci – jedna deska sintr, jedna deska organika, vpredu i vzadu.

      0 3
      • Breakpain  

        V jednom trmenu organika i sintr?

        0 0
        • lubosalbi  

          Jo, používá se tak někdy

          0 0
        • va-bo  

          Tak tak. Uvaha jednoducha – rychlejsi nastup nez sintr, delsi vydrz nez organika.

          0 2
          • kycis  

            No ale bude se to prece sjizdet desne nerovnomerne, takze pak se meni jen organicka strana a sintr zustava?

            0 0
            • Breakpain  

              To me prave napadlo jako prvni.

              Ale tak … nic to nestoji, asi to prubnu ze zvedavosti. Obecne organiky mimo Prahu nemusim, v BP se mi to nelibi, bo vadnou.

              1 0
            • mum-on-bike  

              A ještě co kotouč? Ten musí být na straně sintru víc sjetej, ne? To pak ještě destičky přehazovat stranově?

              0 0
              • va-bo  

                Muze se to obcas otocit, kdyz jsou desky symetricke. Nebo vymena predek-zadek.

                0 0
      • va-bo  

        Teď jsem koukal na nový PIVOT SHUTTLE SL TEAM XTR, tam k brzdám XTR použili Galfer kotouče.

        0 0
        • Breakpain  

          Jezdil jsem Galfer kotouc a Shimano sintr desky a velmi se mi to libilo ;). Brzdy Sainty.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.