• Kacafirek

    Zdravím všechny . Minulou neděli jsem u nich objednával pár věcí , dal jsem platbu převodem z účtu , zatím nedošel mail s číslem účtu a variabilním symbolem a ani telefonicky se nikdo neozval .Včera jsem ji poslal email jak to tedy vypadá a zatím žádná odpověď . Taky se chci jen zeptat než tam přímo zavolám jestli náhodou někdo neví jestli nemají třeba dovolenou nebo fungujou normálně. Děkuji.

    0 0
    • fr33k  

      Bohuzel budu trochu OT, ale dneska jsem se konecne (po 20 dnech) dozvedel, ze objednane a zaplacene zbozi nedostanu. To jsem jim tam musel 2× psat email a cekat na odpoved tri dny. A to jsem si schvalne overoval dostupnost pred objednanim a potom take ihned po objednani pred platbou. „neni problem, zbozi bude do deseti dnu“ – a hle, najednou hovno, dodavatel nema a nebude mit. Uz me ty internetove obchody stvou, doufam, ze se brzy oddeli zrno od plev. ps. tyka se to obchodu nakupni-dum.cz a slo o sedlo Arami. Mimochodem tohle sedlo inzerovali na nekolika shopech „skladem“, ale kdyz jsem tam zavolal, tak nemeli a mit nebudou. Za dva dny jsem tam prisel znova a ze by se obtezovali to opravit? to Kacafirek: pokud se neozvali do druheho dne vcetne, zavolal bych jim tam a slusne se jich zeptal. Pokud maji dovolenou, meli by to inzerovat na strankach…

      0 0
    • Kacafirek  

      Tak jeste jednou zdravim. Takze jsem moc nepokrocil sice jsem se dovolal na uvedene cislo kde se mi ozval pan Bartasek s tim ze je na dovolene a ze obchod prevzal nekdo jiny s tim ze zjisti jak na tom objednavka je a zavola mi . To bylo kolem 13.00 , doted zadna odpoved ani tel. ani emailem . Tak jim dam jeste zitra sanci a pokud se nikdo neozve tak zrusim objednavku a nakoupim hold nekde jinde. Takovy pristup se mi moc nelibi o to vic to mrzi ze jsem tady celkem cetl pozitivni informace .

      0 0
      • roud  

        hmm kolokolo neznam ale na kupkolo a kolokramu se mi nikdy nestalo že by byl jakejkoli problem s objednavkou dyžtak zkus nakoupit tam…

        0 0
        • Sobi  

          Jj kupkolo je můj nejoblíbenější a nejlevnější e-shop co znám! Zkušenost s nákupy za x-10tkč a vše super!

          0 0
        • Sobi  

          Tak třeba teďka jsem něco objednal,cca v 21:25 1.email: Datum: 19.7. 2007, 21:29 – dnes v 21:29 přijetí objednávky

          2.email: Datum: 19.7. 2007, 21:38 – dnes v 21:38 Upřesnění objednávky

          Upřesnění objednávky Vaše objednávka má nový status Nový status: 3-Připravit k expedici

          jak znám kupkolo, zítra ráno to odešlou a pak hurá ke mě domů! :-)

          0 0
          • Pavel100  

            to sice máš pravdu, ale když jsem potřeboval něco poradit(či se zeptat na konkrétní komponentu zda ji mohu použít) a to né jenom jednou…tak mi několikráte přišla odpověď „Ano, máme skladem“ … a rada žádná.....

            0 0
          • medved.m  

            No ten status jeste nemusi nic znamenat :-) 15/06/2007 1-Přijato (podotykam, ze krome dvou prkotin jako stahovak kazet – aby to vyslo na postu zdarma – same akcni zbozi, tedy snad skladem?) 18/06/2007 3-Připravit k expedici 20/06/2007 4-Připraveno k expedici 21/06/2007 6-Odesláno Odesláno obchodním balíkem české pošty. U Vás bude zítra (v pátek). [huraaa!] Houbelec. K tomu se pridala Ceska posta, ktere se balik zatoulal a mel jsem ho v utery :-( Ale jinak dobry.

            0 0
            • Sobi  

              Jj, největší problém mám s poštou! Zásadně balíky nenosí, jenom vhazují lístky že adresát nezastižen! Kecaj!A já pak musím na poštu! :-(

              0 0
              • scret  

                CP je aparat z dob komunismu za uz kapitalisticky penize! kok..ti!

                0 0
                • Volf  

                  Jako všechno co má v názvu český česká .......

                  0 0
              • Tanka  

                U nás neházej ani lístky.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Uz na druhe poste neznali moji adresu, takze balik cestuje o ulici vedle a ja budu orodovat na poste, at mi ten balik daji:DD

                  0 0
          • maajkee  

            Moje poslední objednávka z kupkola:

            03/01/2010 1-Přijato

            03/01/2010 3.1-Připravit k expedici

            03/01/2010 4-Připraveno k expedici

            04/01/2010 6-Odesláno Objednávka z kupkolo.cz odeslána obchodním balíkem české pošty.

            Balík u Vás bude následující pracovní den.

            Upozorňuju, že 3.1. byla neděle.

            Takže já v neděli objednal, v pondělí v 11 jsem jim psal, chtěl jsem ještě něco přiobjendat a oni mi napsali, že už je to odeslaný :)

            Bylo to asi 1é různejch věcí.

            Takže pro mě kupkolo prostě jednička na trhu :)

            0 0
        • Pierre 13  

          Kolik tyhle firmy dneska platej za takovou reklamu?

          0 0
    • game_over  

      ja s nima nemam zadny potize teda s jejich kamenakem, to co jsem chtel jsem tam vzdycky sehnal a za dobry ceny

      0 0
    • zdenek  

      Nevím, jestli je to těma dovolenýma, ale taky jsem se v poslední době zklamal. Pro změnu u Koloshopu, přestože jsem s nima měl dřív dobrou zkušenost.

      25.6. – objednávka, obratem mail, že ji do druhého dne potvrdí 27.6. – (2 dny) nepotvrdili, takže telefonuji, jestli je vše OK. Není. Zboží, které psali skladem bude za týden. 11.7. – (14 dní) posílám mail, proč pořád nepřišel potvrzující mail ani balík. Obratem odpověď, že se mail asi ztratil a balík posílají. 13.7. – Balík přišel, ale chybí objednaná omotávka. 17.7. – Posílám mail, proč neposlali omotávku. 20.7. – Dosud nez odpovědi.

      0 0
      • Sobi  

        Tak to nebudeš asi jediný, hodně lidí tady mělo problém s koloshopem, taky jsem proto od nich nic neobjednal… a možná dobře, zvykl jsem si mít věci doma do 2dnů :-)

        0 0
      • Omen  

        no já si na koloshop nemůžu stěžovat tuhle neděli v 22.00 jsem si obědnal řidítka a pedály a v ut jsem je měl doma to samé s bikezone

        0 0
    • Kacafirek  

      Tak vcera jsem jim napsal jeste jeden email , doposud zadna odpoved , takze jim davam cas jeste do obeda a pak objednavku rusim a nakoupim nekde jinde , bohuzel.

      0 0
    • Kacafirek  

      problem je trosku v tom ze schanim Camelback velocity a plast Continental a jeste pumpu , jenze v malo obchodech maji zrovna oboje a nechce se mi kazdou vec kupovat v jinem obchode a platit tak dvoje postovne .Ale uz jsem nasel BikeZone.cz . Takze jeste chvilku a nakoupim radeji u nich.

      0 0
    • coffield  

      Kupoval jsem na Kolokolo otci Fuela a trvalo to dlouho. Kdyz kupuji pres net, delam to kvuli nizke cene – tedy zasadne veci, co nespechaji. Proto pak nemuzu byt zklamany…

      0 0
    • krtex  

      kokolo neznam,

      koloshop.cz cekam pres mesic na predem placene zbozi (dnes rano jsem psal email, ale snad ani necekam odpoved), stale vymluvy, sliby, nebo mrtvy brouk = nikdy vice

      kupkolo.cz rychlost, online status objednavky, bezproblemova reklamace kus / kus.

      Tot ma zkusenost a jak to ctu vyse tak nejsem sam…

      KTX@

      0 0
      • roud  

        jak už sem psal doporučuju KUPKOLO nebo KOLOKRAM s nima 110% spokojenost a do par dni věci doma :)

        0 0
      • vv  

        koloshop.cz zkušenost-v pondělí večer(21h) jsem objednal, přišel mi automaticky vygenerovaný email s tím, že mi do 1–4 dnů objednávku potvrdí. Objednávku mi NEpotvrdily ale zboží mi dnes (středa 10h) přišlo domů. Jelikož jsem nebyl doma, rodiče o ničem nevěděli (z koloshopu mi neposlali email o průběhu objednávky jako např. kupkolo.cz)tak balík nepřevzali. Takže jediný zádrhel byl, že jsem si musel balík odpoledne vyzvednout na poště. Vše objednané došlo v pořádku a rychle.

        0 0
      • winprog15  

        zatial iba jedna reklamacia na kupkole,vidla vydavala cvakajuci zvuk a nesiel lock;4.1 odos­lane,7.1 prija­te v kupkole,12.1 pri­praveno k expedici ;) opraveno – vymena lockout patrony…zatial najrychlejsie vybavena reklamacka co som doteraz zazil :) ked pride,uvidim,ci je v poriadku,ale na 99,99% verim ze ano :)

        0 0
    • Omen  

      no chtěl jsem něco obědnat s kolokolo ale v předchozím týdnu byli na dovolené dnes se mi opravdu snažili vyhovět i když to bylo nad jejich síly

      0 0
    • burgazzz  

      za KOLOKOLO.CZ: přiznávám, že provoz v červenci byl dost problematický. Ať už kvůli dovolené, i když byl zajištěn náhradnik, který to na 90% zvládal. Dovolenou snad nemůže nikdo nikomu vytýkat (extra v červenci). Dalším důvodem byl 10ti denní výpadek kvůli krádeži části zařízení. Nicméně vše už běží jak má, dovolenou jsem si vyčerpal, takže se vám mohu plně věnovat. PS: kacafirkovi se extra omlouvam za svuj telefon, ktery si nepamatuje moc volanych cisel

      0 0
      • Kacafirek  

        To je v pohodě dovolenou může mít opravdu každý . Jen mi vadilo že se mi nikdo třeba na mail neozval a nenapsal že jsou takové a takové potíže .Stačí dodat informaci a člověk aspoň ví na čem je . Přeji kolokolo.cz hodně zdaru.

        0 0
        • burgazzz  

          ja to chapu, taky by se mi to nelibilo. Zrovna jsem dupal k Ještědu a myslel na ten „krásnej“ výšlap co mě čeká, takže než jsem na to měl čas, těch 10 čísel, co si telefon pamatuje, bylo v trapu.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.