Klub majitelů CrMo mazlíčků aneb Steel is real :) vol. VI

146 nepřečtených
  • easyrider

    Už se mi to blbě načítalo v mobilu :)

    Pětka hír

    1 0
    • Motokuba-OV  

      Zatím visí na zdi ještě se zelenacem EGOIST, ale možná ho jednou sundam a poskldam 

      0 1
    • kamaro  

      Vypadá to dobře Jardo. Dočisti to a jsem zvědavý na výsledek. Kde bude zadní třmen? Na ST nebo se vejde na CS?

      Rozteč je na 148mm nábu?

      0 0
      • easyrider  

        Je tam 142 mm, paní si nechce kopat patama do zadní stavby :) Bude tam oldskůl IS na CS.

        0 0
        • TK75  

          Moje paní je nenáročná…a pořád se jí ptám, jestli jí ty převody stačí, že koupím grx a ona že prý je to ok :-)

          0 0
          • kamaro  

            Ten Ritchey je krásnej… Tvá paní má moc pěkné kolo.

            0 0
            • TK75  

              Dík…taky mám přísně zakázáno ho prodat :-)

              0 0
              • deekay  

                Ja se furt tak nejak snazim si na toho meho zvyknout…dycky se k tomu vartim chvili se v tom hrabu, projedu s tim ze to proad neni ono…

                ale prodavat se mi fakt nechce protoze je to proste moc hezke… :)

                0 0
                • TK75  

                  No a to mám vyřešený dokonale…jezdí si na tom spokojeně žena a já to kolo za jízdy z boku a zezadu obdivuju ze sedla svého kola:-)

                  0 0
                  • deekay  

                    Tak uz skoro zacina Riciho sezona, tak se jeste posnazim .)

                    0 0
                    • TK75  

                      No… bohužel…Bahno mám rád, ale v zimě už se mi chce rok od roku jezdit méně a méně.Dneska to bylo přesně cítit, že podzim už začíná.Mraky a bahno

                      0 0
                      • deekay  

                        Me nevadi jezdit v zime, ale nesnasim kdyz chcije :) A ja mam Riciho fakt jako zimaka silnici s moznosti prohnat to nekde po lesni ceste. Doby kdy jsem se tesil na blato a 2 wheel drifty na Caadxu uz jsou pryc, to cisteni vseho me uz nebavilo :)

                        0 0
                      • Nimrod  

                        když je mokro, tak tahám frantu. nějak mi to na úzkých gumách štve

                        0 0
                        • deekay  

                          Taks tim bych se zase nechtel tahat :) Vicemene jen vetsi mnozstvi snehu a led a zacinam touzit zpet po 29" pevnaku :) to drzelo paradne

                          0 0
                          • Nimrod  

                            tak šlo mi právě o to, že na mtb je to lepší :-) o tom, jestli ht nebo full a jaký to má mít zaměření mi už zdaleka tolik nešlo

                            0 0
                            • deekay  

                              Tak minimalne je to takovy pohodovejsi a bezpecnejsi. Ale treba kdyz bylo vylozene bahno tak na Cx byly cesticky tady kolem paradni a zatacelo to lepe, jak se to zarizlo. MTB tak nejak plavalo a klouzalo po vrchu. Samozrejme kdyz na bajk das swampthingy tak to drzi taky, ale zase vubec nejede.

                              0 0
                              • Nimrod  

                                já mám problém s kořenama a šutrama. na to se mi osvědčila pokud možno co nejměkčí směs a ne zas tak moc vysoký vzorek. když jsem jako chudý študent neměl na nový plášť dopředu na tehdy skoro sjezdového frantu, nezbývalo mi, než dočasně nandat trialový plášť echo. a zrovna ten den nějak dost pršelo, všude mokro… a ono to bylo úplně skvělý :-) nikdy jsem do tý doby neměl takovou jistotu ve zdejším lese. ale za měsíc bylo po vzorku, no :-) ale jinak jo, pokud je hluboký bahno, úzký pláště dávaj smysl

                                0 0
                          • TK75  

                            Celou zimu jsem měl teleskopku…sjezd po sněhu a ledu byl fajn.Sedlo dole a nohama na zemi, na to to bylo fakt dobrý.Ale na jaro jsem vrátil karbonku a nakonec jsem se konečně dopracoval k zahození 27,5" kol.Tuhle zimu asi nechám co mám… Michelin Power gravel 47..

                            Hlavně potřebuju hadry..už se mi nějak všechno rozpadá a boty taky.To zas bude peněz

                            0 0
                            • deekay  

                              Ja mam problem s botama. Rozpadly se me MW80, tak resim co misto nich. Vzhledem k tomu ze diky tvaru nohy mam problem vybrat si z letnich tak u zimnich je to ultra bida. U tech MW8é bylo fajn, ze byly na tri suche zipy. Takze ideal nastaveni. Nastupce ma jen 1× BOA…takze nastaveni bida, proste to bud utahnes nebo neutahnes :(

                              0 0
                              • TK75  

                                Já mám vysokej nárt…jsem kvůli tomu nemohl mít ani koně v devadesátých letech, když to frčelo :-)

                                0 0
                                • deekay  

                                  Takze vis o cem mluvim. Kdyz si nedokazes utahnout botu kde potrebujes a jak ptorebujes, je to proste naprd.

                                  0 0
        • kamaro  

          Já jsem nakonec u fullu skončil u nestandardu. Původně to bylo zamýšleno na Super boost + s nábou 157mm. Objednán zadní ráfek na 32 děr, protože DT350 se v této šířce dělají jen na 32 děr. Mezitím proběhlo vyprodání těchto náb na německém i českém trhu, prostě jsem ji nebyl schopen sehnat. Nové inovované DT350 zhruba za rok…

          Takže nakonec jsem si s tím trochu pohrál a budu mít excentricky umístěný zadní náboj 148mm. Řetězová linka Super boost + zůstane zachována, zadní nába posunuta o 4,5mm doprava, díky 3mm excentricitě na ráfku mi dokonce vychází z obou stran stejný úhel drátů, tzn. rovnoměrné napnutí na levé i pravé straně výpletu. Takže výplet můžu udělat pěkně pevný, protože mě nebude limitovat vyšší napětí na pravé straně, ale můžu to krásně rozložit mezi pravou i levou část. Taky získám více místa na umístění brzdového třmene na CS. Takže nakonec jsem za tu nedostupnost celkem rád, protože toto řešení se mi celkem zamlouvá :-) Ano, nemůžu tam dát standardní kolo na 148mm, musím ho mít jinak vypletené. Což mě až tak netrápí, kola si pletu sám.

          1 0
          • Jan D.  

            Tady mají boost + skladem 2 kusy.

            https://www.bike24.com/p2505277.html

            Podelíš se už o budoucí geometrii a řešení umístění tlumiče, nebo je to zatím tajné?

            0 0
            • kamaro  

              To že tam je nyní neznamená, že tam byly před měsícem… Navíc XD, potřebuji MS, takže bych musel ještě řešit přehození ořechu… Na cenu taky celkem přitlačili, starší 350tky byly za cca 150 E. Když jsem tu nábu sháněl, byla možnost jen DT240.

              Nakonec jsem sehnal 148 nábu u nás a zdarma mi vyměnili ořech z HG na MS.

              0 0
              • Jan D.  

                Jojo, já si pamatují, že si ji tu sháněl a nebyla. To asi museli naskladnit někdy teď. Je pravda, že ty ořechy jsou dost drahé. U toho boost + náboje je za ořechem totožná koncovka jako u boost a 142mm osy? Je snadné je vyměnit, takže by se třeba poštěstilo s někým XD vyměnit za MS nebo se přímo zeptat na Bike24. Ale tak když už jsi to tak elegantně vyřešil, tak je to jedno.

                Tak ta cena je vysoká asi právě proto, že to je ten nový model s 36z zubatkou. Tady v čr jsem ještě nový model prodávat neviděl, nebo ho už někde mají?

                0 0
          • easyrider  

            No tak hezky jsi si zalaboroval :) Já jsem si na ten projekt vymyslel setup kol 110×15 vepředu, 142×12 vzadu a Microspline ořech. Jako objednání takových kol taky nebylo na jedno klinutí. Navíc jsem se dopustil failu, když jsem paní doporučil boostovýho SIDa, jakože to bude mít dobrou průchodnost v blátě a když vidlice po dlouhých měsících přišla, tak jsem zjistil, že max šířka pláště je 62 mm!!! U boostový vidlie. Padlý na hlavu toto. Tak to vrátila a teď se modlím, aby klapla boostová Reba, ta má 81 mm průchodnost. pláště. Nicméně na tvůj full jsem zvědav, tuším, že to bude stát za to. Už máš přípravky?

            0 0
            • kamaro  

              Hele úplně jsi mě znejistil, hned jsem hledal kolik mám na své vidli – 73mm max. šířka pláště dle webu výrobce. Nakresleno je to tak, že tam je počítáno s rezervou. Reálně to změřím až ji zase vytáhnu z krabice. Budu tam vozit cca 60mm šířku, takže i s drobnou rezervou. Inu taky XC vidlice, ale vypadá moc pěkně :-) SIDa jsem měl také v plánu a vůbec by mě nenapadlo že je tak úzký… nakonec mám DT F232.

              Přípravky ještě nemám, nestraš mě furt s tím :-) Zatím dávám dokupy základní rámový trojúhelník, na přípravky je ještě čas…

              0 0
              • easyrider  

                Já mám na zadní stavbě prostor pro plášť cca 90 mm, takže by byl fail, kdyby to ztroskotalo na vidli :)

                0 0
    • andy97  

      Ahoj, budu prodávat Nordest britango, kdyby měl někdo zájem. Kolo má najeto celkem 587km.

      Víc info ve zprávách kdyžtak, jinak kolo mám vyfocené v mém profilů.

      0 0
    • easyrider  

      A takhle to vypadá, když nedostaneš přednost. Rider je ok. Rám se bude resuscitovat… Trochu mě urazilo, že ta nejlevnější karbonová vidlice Force to přežila :D

      0 0
      • kamaro  

        Je pěkně vidět, že těm pájeným spojům nic není a přežijí i atomový výbuch. Nejslabší místo je samotná trubka hned za spojem, předpokládám že je to ještě v zesílené zóně.

        Nová DT a TT je jasná, hlavovou trubku budeš dávat asi taky novou, nebo to budeš odbrušovat pryč?

        0 0
        • easyrider  

          Rána to teda musela bejt neskutečná… Hlavu dám pryč, ta bude taky v háji.

          0 0
          • cibi  

            ocel je můj miláček, vydrží skoro vše, ale po něčem takovémto už jedině nový rám.

            Pokud zachraňovat, tak rentgen zbylého…

            0 0
            • Vilém  

              Vymeni tri trubky a jede se dal.

              0 0
              • cibi  

                Potom co vidím jak to vypadá dole u středů… rozhodně bych nevěřil středové trubce („mufně“) – bude oválná-ani sedlové trubce.

                Takže zůstává dále použitelná zadní vidlice.

                Být s takovýmto(*) kolem někde v horách, tak seženu místního borce s autogenem a na svařeném rámu bych dojel domů. To ocel snese, to mám vyzkoušené. ( a proto jezdím na oceli) .

                *pokud by to byl horal, cestovní kolo…

                0 0
      • Qeex  

        podobnou zkušenost mám s MTB karbon vidlicí z Alíka. Kupoval jsem s tím, že snad to přežiju a když praskne, tak to zjistím dříve než uletí… a po dvou letech se odporoučel rám (cube), zatím co vidlice je jako nová :-).

        0 0
      • KUBULA  

        Jak moc se vyplatí toto resuscitovat? Kolik na tom majitel ušetří? Chápu že za zadní trojúhelník, ale práce na tom bu možná víc než na novém rámu ne?

        0 0
        • Pedro404  

          Uříznout horní a dolní rámovku a zabrousit jejich zbytky je rozhodně rychlejší než dělat znova celej zadek.

          0 0
        • kamaro  

          Práce se ušetří hodně, řekněme cca polovina. Zhruba tolik práce jako je se základním trojúhelníkem je i potom se zadní stavbou. To odřezání a odbroušení těch dvou trubek není takový problém a celý zadek (včetně ST) je zachráněn. Pokud to byl čelní náraz, tak ta zadní stavba o tom ani neví.

          0 0
          • cibi  

            Myslíš že to sedlová trubka a ta středová trubka/ mufna přežila?

            0 0
            • Pedro404  

              Mně příde, že se dá poměrně snadno změřit, jestli se to hnulo nebo ne.

              Jinak při výrobě je poměrně normální, že se střed ovalizuje už jenom teplem ze svařování, a pak se srovnává do kulatějšího tvaru hrubou silou, a to ještě před tim, než rám vůbec začne jezdit.

              0 0
        • easyrider  

          Jak píše Roman, předek je rychlovka, to mám za den (někdo dá teda za den celý rám, ale já jsem rekreační stavitel :D ) ušetří na tom fakt hodně. A jestli je zbytek rámu zdravej, tak mi to i dává smysl.

          0 0
          • Vilém  

            Tak doufam, ze nez se do toho pustis, tak to zrentgenujes.

            0 0
            • easyrider  

              Nechám udělat makroskopii všech spojů + 1 cm z každý trubky a když to bude ok, tak tak to tam zas vrátím.

              0 0
            • Pedro404  

              Může to bejt nějak poškozený, pokud by to bylo rovný?

              0 0
      • TK75  

        Force karbon jsem vůbec nepochopil… sedlovka co mám tak se může klidně přetahovat do aleluja a přitom to jejich karbonu nijak nevadí…ale tvrdej není, spíš moc pružnej.Tak co si o tom myslet:-)

        0 0
        • easyrider  

          Best value for money. Škoda, že nedávaj loga na samolepce, že by to šlo líp sundat. :)

          0 0
          • deekay  

            Tak force je jenom aplikator logotypu, takze to chce spis zjistit odkud pochazi ten dany kousek (stopro se na ali najde i s jinyma znackama). Jinak z mych zkusenosti zpravidla u karbon sedlovek s alu zamkem ta trubka vydrzi vice, protoze je to proste uriznuta trubka a ne „vymouldovany“ komplet tvar a ty trubky se jim zrejme lepe delaji.

            Treba to, co dava cannondale jako C2 carbon tak prodava i decathlon asi za litr a dava urcite jeste spousta daslich vyrobcu. A to vyrzi fakt hodne.

            0 0
    • DaSnail  

      Po čase som zobral na výlet striebornú 18" Konicu. Ten rám sa mi páči o dost viac jak čierna 20". Ale aji s nízkymi pedálmi mám 400mm sedlovku na max a k tomu s batohom cez 100kg. Jazdili by ste s tým po drncavých cestičkách (palechore) alebo rači ne (palecdole)?

      Asi len zbytočne vymýšlam chujoviny…

      4 0
    • Nimrod  

      tak jsem pomohl archerovi od marina :-)

      začal jsem nějak vzpomínat na triala, jaký to bylo fajnový kolo, člověk vyjel do lesa, poskákal po šutrech a cestou z lesa si užil pěšinky, paráda. jen by to mohlo být trošku jezdivý, aby se člověk i někam podíval a ten trial jen tak zlehka, že jo… no a když archer vložil to svoje nový xc , tak jsem si vzpomněl na asi nejhezčí kolo na bf a že bych se mohl zeptat na cenu. slovo dalo slovo a včera jsem si ho přivezl :-)

      dal jsem titanový black sheep řídítka (ony fakt dost pružej, jsou na celopevno jak ušitý), thomson elite představec a trialový klíckový pedály a jel se projet

      nejdřív jsem si musel zvykat na dlouhý řetězový vzpěry (425mm), ale postupně jsem to dostával celkem do ruky, ale furt to zadní kolo úplně pod zadkem necítím, ještě to bude chtít pár dní. rám je dlouhý jinak akorát (mám rád krátký rámy), na zadní jde velmi ochotně, hlavový úhel je taky skvělej, prostě supr. balóny dost žehlí, po rovině a do kopce je to naprosto parádní, z kopečka se dá bez obav odrážet od kořenů a normální zdejší turistický cesty to zvládá s přehledem. problém nastává až u hodně rozbitých cest, což je třeba pár místních vyškráblých trailů, které vedou pochopitelně tím největším bordelem, ale i to se dá vydrncat, jen je to tedy pro mě už zas hranou komfortu a vyhledávat to fakt nebudu

      shimano kliky maj hroznej q-faktor, vůbec na tom neumim šlapat :-D odi rogue jsou fakt mizerný o proti ergonům. formuly oro se začínaj zajíždět, archer mi říkal, že by se to mělo lepšit, ze začátku to byla celkem trága

      poprvé mám bezduše, takže tomu vůbec nerozumím. pláště jsou jen nahozený, bez mlíka. a 2× mi ufoukl vzduch kolem patky (porpvé při tělovce na schodech a podruhé při tělovce na kořenu, prostě když se ten plášť bortil do boku). po mlíku se to vyřeší, nebo je to prostě vlastnost bezduší? mlíko se mi tam lejt nechce, přijde mi to takové nečisté :-)

      mám v úmyslu za zhruba půl roku rok prodat marina, nebo frantu… 3 kola neujezdím. tak uvidím, co nakonec vyhraje… ale milá pravila něco takovýho, že frantu prodat nemůžu, tak nevím :-)

      4 0
      • TK75  

        Taky se mi moc líbil…tak trochu závidím :-D Tak užívej…rozumím ti, já dal kratší představec a už dva dny se nemůžu nabažit jak to jde najednou do vzduchu z odrazu, asi jak není tolik zatíženy předek :-D

        Marin je boží

        0 0
        • Nimrod  

          děkuju

          osobně dávám přednost kratšímu rámu, nějak mi to sedí víc jak kratší představec… přijde mi to takový obratnější :-)

          0 0
      • Jan D.  

        Krásný kolečko. Na slunci to musí oslňovat kolemjdoucí a házet prasátka:)

        Bezduše mi tohle udělala akorát jednou, když jsem cvakl plášť, ušel vzduch a já jel s moc nízkým tlakem. Na kolik to máš nafoukané? Ráfky i pláště jsou na bezduše dělané?

        0 0
        • Nimrod  

          nemám přesný manometr, takže nemohu objektivně říci

          ano a ano :-)

          0 0
          • LM  

            Pláště jsou sice na bezduše dělané, ale ta Control konstra má strašně slabé boky = trochu to přifoukni, mělo by to být lepší. A divím se, že ti to funguje bez mlíka :-)

            0 0
            • Nimrod  

              myslím si, že když to přifouknu, tak zas ztratím pohodlí. mám to nafoukaný na nejnižší možný tlak, aby se mi ale nežvejkal plášť v zatáčkách a abych případně nejezdil po ráfku v bordelu. spíš to vidím na duši a budu mít klid

              0 0
            • Archer  

              Mliko tam bylo, ale nedoléval jsem už docela dlouho… Uvnitř je nejspíš sucho. Ale tlak drži.

              Nechal jsem reseni co s tim na Nimrodovi :)

              0 0
              • Nimrod  

                jsem to popletl, koukám :-)

                0 0
                • Archer  

                  Myslel jsem tak – když budeš používat bezduše tak dáš tam mliko na které si zvykly.

                  Když ne – tak aspoň nemusíš uklízet bordel po mliku :)

                  0 0
      • kamaro  

        Jsou kola co se neprodávají a mezi ně Franta patří… A co bys neujezdil tři kola, však to vytáhneš když máš na něj chuť a pak to kolo zase schováš. Nic to nestojí.

        Co mají říkat ti, co těch kol mají ještě víc (a v plánu ještě pár dalších)…

        1 0
        • Nimrod  

          nemám kam to dávat :-)

          předpokládám, že budu jedno z těch kol značně upřednostňovat a to druhý půjde z kola ven. kdyby došlo na prodej franty, nevím, jestli se zbavím rámu, to bude opravdu těžké, neb mi skvěle sedne geometrií a co kdybych si to za čas rozmyslel, že jo. no a pak je ověšen takovými komponenty, které neprodám, takže by šly na marina… uvidíme, jak to dopadne, ale 3 kola jsou v tuhle chvíli pro mě blbost

          0 0
      • Nimrod  

        dnešní ráno :-)

        3 0
        • lazza  

          Ty kráso, pěkný světla a mlhy :-)

          0 1
        • Fugas  

          Obě fotky luxusní!

          0 0
        • JSt  

          prvni fotku kazi jen sedlo zarazeny moc vzadu. ;-)

          0 0
          • Nimrod  

            děkuju, i tobě fugasi :-)

            74° sedlový úhel, nechápu proč. navíc mám sedlo o něco níž, než bych měl mít, ať se mohu trochu hýbat v terénu… no a výsledek vidíš :-)

            0 0
    • Nimrod  

      nejsem si úplně jistej, jestli to tu někdo ocení, ale je to fakt nádherně postavený pashley 26mhz (přestože jsem o moc víc zatížen na leesony)

      0 0
    • TK75  

      Ascent tu nedávno byl, tak teď je nový Outback

      https://bikepacking.com/…hey-outback/

      0 0
      • easyrider  

        To je hodně zajímavá stavba. Na první pohled to vypadá jak kolo za 1500,– z bazoše, na bližší pohled top. Fakt povedený.

        0 0
      • KUBULA  

        Me tedy spis zaujalo toto. Hodne zajimava konstrukce.

        https://bikepacking.com/…-break-away/

        0 0
        • Levistrauss501  

          Toma Ritcheyho mám fakt rád, ale tohle je podle mě docela overkill. Už samotný BreakAway je na přesun docela challenge (i když si k tomu kolu pořídíš origo čemodan), skládání sice docela OK, ale taky to není jako lego. Ale tohle…

          0 0
    • MrtweyUbrus  

      Jeden Tom u mě taky přistál, přes zimu z toho snad něco vzejde.

      0 0
      • Nimrod  

        supr :-)

        0 0
      • Levistrauss501  

        Paráda! To je snad XL velikost, ne? Jaká je váha?

        0 0
        • MrtweyUbrus  

          Čau, ano, je to velikost 59, váhu nevím a neřeším ale pocitově to je lehký na ocel.

          0 0
          • Levistrauss501  

            Teď jsem na to koukal, 1.8 kg. Pěkný! Jasně, u oceli zase až tak moc na váze nezáleží (kdyby člověk řešil prioritně váhu, půjde do karbonu…), koneckonců, můj Ritchey Ultra váží přes 12 kg…

            0 0
    • Koby  

      Takovej dotaz :) nemate někdo přímý srovnání Qayron Spyro crmo vs Orange P7?

      0 0
    • Jan D.  

      Dlouho tu nic nebylo, tak to trochu probudím. Lahůdky z akce Concours de Machines 2021 zblízka tady, tady a tady. Víc o akci tady.

      0 0
      • kamaro  

        Skvostné kousky, budu se muset k tomu ještě vrátit a pořádně si to prohlédnout a pochopit.

        0 0
      • Jan D.  

        Na tohle jsem se těšil nejvíc, až o něm něco napíšou.

        0 0
        • Vilém  

          Vykradenej Franta doplnenej par hipstersejma picovinkama.

          0 0
          • Jan D.  

            To jsi dobrej, že jsi to za 5 minut dokázal přečíst, zhodnotit a pochopit, proč a jak to kolo vzniklo! Ale máš pravdu, že když jsem ho poprvé viděl, hned jsem si na Hnidy vzpomněl. Líbí se mi minimalistické řešení a vzhled jednočepu. Ty barvičky už zase tolik ne.

            0 0
            • Vilém  

              Nic jsem necetl.

              0 0
              • Jan D.  

                Ok. Pak už chápu tvoje zjednodušené vnímání světa:) A všiml sis aspoň toho odkazu v textu?

                0 0
                • Vilém  

                  Samozrejme, ze vsiml. Reakce byla na foto,ktere na me tak pusobi. Jak to kdo´okeca, to je dalsi vec.

                  0 0
          • lazza  

            Se obavam, ze pak je Franta uplne kazdej jednocep. Kazdopadne Franta ten tlumic jako jeden z mala smeruje diagonalne..

            1 0
          • Nimrod  

            rok 1994, florian wiesmann. tohle bych fakt neřešil

            0 0
            • Jan D.  

              Moc pěkný. Ale nechápu tu obří pilu vepředu, to na takovém kole přece nemůže využít, ne?

              0 0
              • TK75  

                Menší kola…je třeba větší pila? :-)

                0 0
                • Jan D.  

                  To ano. Ale že by potřeboval cca 55z převodník? Kdo a co na tom jezdí?

                  0 0
                  • p@X  

                    Dřív to tak mívali na DH…

                    0 0
                    • Jan D.  

                      Teď koukám na kalkulačku a při převodu 55×11 bude mít na kole 26" při kadenci 80 nějakých 51 km/h. Tak to se asi při DH využije, no:)

                      0 0
                  • TK75  

                    To co dnes jedeš na grevlu :-D… Určitě ne to co se jezdí na mtb dnes

                    0 0
          • kamaro  

            Franta dělá hlavní čep společný s domkem pro středové složení? Jinak to provedení spojů je moc pěkné. Ale umístění středu otáčení jednočepu moc nechápu a musí to jít do zdvihu při šlapání.

            0 0
            • marosh16v  

              ne, to vykradli Kangaroo Red Soil :)

              0 0
              • kamaro  

                Krade se všude… Když jsem včera večer sledoval předvolební debatu, tak mi to tam potvrdili všichni :-)

                0 0
              • Vilém  

                Coz byla, pokud se nemylim, Frantova prace.

                0 0
                • Jan D.  

                  Tahle debata fakt nemá smysl. Na jednočep patent nikdo nemá a řešení bude vždy podobné. Takhle bys mohl jít zpět až do pravěku a hádat se, kdo vymyslel kolo:D

                  0 0
                  • Vilém  

                    Nezer to tak.

                    0 0
                    • Jan D.  

                      OK. Nemusíme až do pravěku, ale do roku 1885. I když to teda neni jednočep:D Whippet safety bicycle.

                      0 0
                • marosh16v  

                  Red Soil ne. To byla prace ing. Novotneho ;)

                  0 0
              • Nimrod  

                red soil je 1997? nejsem schopen to dohledat…

                a zas ten florian z 94. :-)

                0 0
                • cibi  

                  Ví někdo co to má za brzdy?

                  94 V tak začínaly…

                  0 0
                  • Nimrod  

                    florian přišel jako první s véčkama, pak patent prodal (tuším shimanu)

                    0 0
    • Koby  

      A tohle znáte? :)

      0 0
      • Nimrod  

        prodigy poladěný frantou, nebo už čistě od franty?

        jinak nádhera, world cup boxxer se zlatýma nohama (2002 rok?) je taky nádhernej :-)

        0 0
        • marosh16v  

          Já myslím, že i zadní stavba je jiná, možná kvůli délce tlumiče? Jinak u toho úchytu sedlovky to praskalo (říkal Franta), takže ta druhá trubka dává smysl.

          A moc se mi to líbí.

          0 0
        • Koby  

          Je to tak :) Čistá Frantovina

          0 0
    • Kubiczech  

      Nemate nekdo tip na ocelovou silnici moderniho strihu. Cenove kolem kila za komplet?

      0 0
      • Jan D.  

        Za kilo kolo z oceli bych já osobně asi řešil zakázkovou výrobou např. u Singlebe.

        0 0
        • Davit  

          To ale nebude za kilo. Pokud teda už třeba kola nebo sadu nemáš.

          0 0
          • KUBULA  

            Ono zalezi jak ten ram chce mit osazeny. Ram od SingleBe bude cca 35, takze za 65 uz se osadit da slusne. 10 vidle, 20 kola, 25 sada, 10 bižu. Za kilo nevidim problem.

            0 0
            • Davit  

              To je jasný, ušetřit na osazení se dá. Ale ono ti to tuhle uletí o tisícovku, támhle o dvě a jseš v tom za 120. Řeším teď v podstatě to samý a prostě mi to nevychází: rám od SB je za 39 pokud nechceš složitější design (poptával jsem nedávno), vidlice sedí (třeba columbus futura, dokonce někde i skladem). Sada nevím, ultegra disc je v německu cca těch 1000 EUR, ale nenašel jsem ji nikde skladem a až bude (jestli) tak za víc. Skladem je Ekar =$$.

              0 0
            • Davit  

              A bižu za desítku jde podle mě utopie pokud chci něco pěknýho. Ono se to zase nasčítá, to není jen kokpit a sedlo. Co košíky, pláště, pedály, plus ty blbinky typu omotávka, držák garmina a tak. Jasně, mluvím o komplet novým. Pokud mám něco doma, bazar nebo se někde dočasně spokojím s něčím obyčejným, tak je to hned veselejší.

              0 0
              • KUBULA  

                Pokud chci ocel do 100,tak musim nekde usetrit. 1) ram – hloupost, je to investice na porad 2) ostatni komponenty – daji se casemm menit

                Z toho za me plyne ze je lepsi hur osazeny zakazkovy ram ne dobre osazena plecka.

                0 0
        • easyrider  

          Taky bych hlasoval pro SingleBe. Když uvážím, že se sem tahaj Tchaiwanský (nic proti) rámy za 40+, tak je SB vlastně ještě levný. :)

          0 0
          • kamaro  

            Jojo, souhlas. Ritchey je pěkný, ale pořád je to jenom Ritchey.

            0 0
      • MrtweyUbrus  

        Teď stavím Ritchey, rám je na bike24 v akci.

        0 0
        • Davit  

          Tohle je moc pěkný. Pokud bych chtěl ráfkový, tak je to fajn. Mě je na tom podezřelý: dodání 1–4 týdny (tzn, že ho nemají) a „níže uvedená sestava komponentů je náš návrh. Kolo pro vás sestavíme tak jak budete chtít vy“ To mi bohužel smrdí holubem na střeše.

          0 0
    • deekay  

      Podzim je tu, takze jsem zase oprasil moji nudlicku…

      Je to sice jenom ritchey, ale na zimaka mi to snad mistni prominou :)))

      0 0
      • TK75  

        Na zimu ideální…jak to pruží a nejede, tak se aspoň hezky zahreješ během krátké doby :-D

        Je to krasavec a ty Cross Boss (?) mu rozhodně sednou

        0 0
        • deekay  

          Presne jak pises, na zimu jsou vhodnejsi pomalejsi stoje, studeny vitr plus rychlost nic moc :)

          Gumy jsi trefil, jsou to cross boss.

          Ja to vytahl hlavne protoze na MTB SPD mam jenom zimni boty a na silnicni looky mam jen letni boty :D A kdyz je mokro a pod 10, tak uz je mi to prijemnejsi v zimnich.

          0 0
      • easyrider  

        Krásné. Posed dost ultimate. :)

        0 0
      • vojtechposmourny  

        Krásný kolo.

        0 0
    • jiri.kostinek  

      Objevil jsem teď nedávno tohle. Akorát bych to nechtěl v modrý a mohly by se tam vejít 32ky gumy.

      0 0
      • deekay  

        Hodne se mi to libi, ale bacha, na silnicku to ma extremne vysoko stred, coz treba me by fest vadilo.

        0 0
        • jiri.kostinek  

          Tak to je spíš taková moje estetická idea po jakým kole bych se tak do budoucna díval. Vysokej střed je asi tím, že tohle kolo má kořeny na dráze (se teda domnívám).

          0 0
          • deekay  

            dle vyrobce jde o geo pro kriteria, takze extremne agilni a vyssi stred kvuli moznosti slapat v zatackach

            0 0
    • marosh16v  

      Konečně jsem se dokopal k dokončení…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.