Jaké vidlice do 5000 si mám koupit aby bylyco nejcitlyvější

50 nepřečtených
  • monymaster

    Vidlice 5000 kc aby byly co nejcitlyvější na vaze nezaleži ale na citlivosti děkuju

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • toram  

      když se koukneš do historie máš tam 100 000 vláken o vidlicích z toho 99 000 o epiconu XD

      0 0
    • jachymk  

      Do 5 k je to jenom jedna takže se podívej do historie, jak je psáno v desateru! ;-)

      0 0
    • Bafoon  

      http://tuning-test.cz/index.php…

      kolik ti je? 8? :-D

      0 0
    • TJK  

      ja bych koupil nakou ocelovou nejlepe tak 10ti kilovou… ta bude tak uzasne citliva ze v ni ucejtis i to ze si prejel mravence :-D

      0 0
    • blund  

      to je furt samej epicon od TT, já ho na kole mám s 15tkou pevnou osou a nijak nadšenej z toho nejsem ..

      0 0
      • Frostty  

        Co tě na něm sere?

        0 0
      • jachymk  

        já ho mám neTT na rychloupínák a taky mě sere a seru tím spostu lidí tady, ale za ty prachy je to bohužel jediná možnost

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • BigKarel2  

          Tak ho zahoď jako já… :D A budeš mít klid :D

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Quik  

      Epicon tt

      0 0
      • DaveN  

        Epicona TT vozím dva roky a naprostá spokojenost. Kameny do 10 cm nemusím řešit v jakékoli rychlosti. Na makadamu v lese ve sjezdu při 50 km/h jedeš jak na asfaltu :)

        0 0
        • nox159  

          na kolika mm ji vozis ze ti bere bez toho abys neco delal 100mm kameny? :D

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • MlokCZ  

            Odhaduju tak 300mm, to by mohlo na plné vyžehlení 10cm kamenů stačit.

            0 0
        • nox159  

          zamysleli jste se nekdo nekdy nad tim proc clovek ( kdyz teda vidlici ma a na kole uz nekdy sedel ) napise tohle?

          ne fakt by me to zajimalo… ???

          0 0
          • stan99  

            Normální BF latina.:D

            0 0
          • milan1  

            Zamýšlím se nad tím, proč člověk, jako ty, který píše běžně jeden nesmysl za druhým ohledně odpružení tady hledá především flame.

            Pokud bys měl zájem o téma, jak si zpřesnit hodnocení velikosti překážek, tak jsme kdysi společně s více lidmi přejížděli výšku překážky s ostrou hranou o výšce 65 mm a to se zdvihy od 100 mm výše.

            Zakázáno bylo jakkoliv kolu ulehčovat práci a vše nechat na odpružení.

            Téma jaké překážky, jakého typu a jak zvládne odpružení je celkem zajímavé téma a mohlo by přinést dobrý základ pro samostatné vlákno, pokud by tedy někdo nehledal jenom flame.

            0 0
            • nox159  

              jestli se nepletu nekde jsem videl nejake videa s cihlou…

              jinak teda pokud se zamyslim tak kdyz pri prijatelnem tlaku rekneme 1,7atm 2,25" plast 75kg jezdec 120mm standatrni epikon foukany tak ze chodim po dorazech :) vjedu v rychlosti dejme tomu 30km/h na prekazku s ostrou hranou a budu na kole sedet jako pecka tak se muzu rozloučit s rafkem… :(

              nebo se v tomhle pletu?

              a dotaz na tebe je pravda ze epikon na Vcka ma doraz ( chodi mene ke korunce nez diskova verze? ) respletive jestli je to tak ze epikon na Vcka ma doraz nekde cca 10mm pred korunkou kdezto disk chodi az k ni? dik za info pokud mi teda na tohle odpovis ( epikon je rocnik 2011)

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • milan1  

                Budeme se držet tématu, začal jsi zde dělat hlupáka z DaveN.

                Vím, jeho trvzení zní přehnaně ale zkusíme si to trochu upřesnit. mp3 přesně popsal naše testovací podmínky. A teď zase trocha praxe – kameny nebudou ostré jak v testu ale oblé, jezdec pomáhá práci odpružení v jízdě vždy a pneu huštěné méně také něco pobere.65 mm vysoká překážky nerozhodila dobře pracující 100 mm vidlice ani za našich drsnějších podmínek.

                Jak moc je vše komfortní, jak je vše možné nazvat bezproblémové? Tohle je téma, kdy vznikne mnoho různých názorů.

                Právě proto, jsem vždy pro maximálně zpřesněné testování, které ukazuje výsledky bez s maximální eliminací subjektivního ovlivnění.

                0 0
                • nox159  

                  Kameny do 10 cm nemusím řešit v jakékoli rychlosti – s timhle porad nejak nemuzu souhlasit…

                  muzu se zeptat co, jakou vidlici a jake kolo jezdis?

                  0 0
                  • milan1  

                    A k čemu ti to bude?

                    To poznáš přesněji, jak to DaveN vnímá a jaký terén popisuje?

                    jezdím hardtail 110 mm a full 180, když ti na tomhle tolik záleží.

                    0 0
                  • kubad  

                    věř tomu že to na tom na čem jezdí funguje luxusně, onehdá sem na jeho kole přejel ocelovou kolejnici bez jakékoli práce s tělem v sedě, a v klidu si to jen zapružilo :D

                    0 0
                • DaveN  

                  Myšleno to bylo tak, že pokud jedu po cestě vysypané klasickým makadamem, nemusím se bát nějakého ustřelení předního kola nabo proražení pláště i když chytím větší kámen a na kole se hlavně díky vidlici cítím bezpečně a o to asi jde. Nebo ne ? Navíc pokud je cesta vysypaná z kamení 50–100 mm frakce tak nerovnosti jsou ± 3–4 cm (výškově) … Jen do mě :-))) Jo, a ještě dodám že mám 90 kg …

                  0 0
                  • nox159  

                    Navíc pokud je cesta vysypaná z kamení 50–100 mm frakce tak nerovnosti jsou ± 3–4 cm (výškově) tak to mi pak muj epikon nekdy veme v pohode i metrove kameny a vubec je nemusim resit :D

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.