• kejmi

    cau bikeři, chci si udělat radost a na svého bika koupit nové brzdy. Co byste mi doporucili a co naopak nekupovat? Cenovku bych viděl do 10.000 (za pár)… diky za každou radu… nevim jestli 2 nebo 4 písty atd atd. jde mi o co nejvyšší účinek (na váze mi nějak extra nesejde)..

    0 0
    • lutte1  

      Přijde mi blbost investovat takové šílené peníze do brzd,když do 6 tisíc seženeš super brzdy.

      Ale k tématu.Avid Elixir nebo Formula The one.

      0 0
      • kejmi  

        ok, jak pisu necham si poradit a 10.000 beru jako strop…

        0 0
      • MlokCZ  

        The One komplet celé za 6tis., kde?

        0 0
        • Hnoj  

          V zemi jménem UTOPIA ? :-D

          0 0
          • lutte1  

            Elixíry se dají do té ceny.The One už vyjdou trochu dráž,to si musí srovnat sám.:)

            0 0
            • MlokCZ  

              Kdybych měl 10tis. na brzdy, tak o Elixírech vůbec ani nezauvažuju, kdežto The One a R1 (záleží na co to chce, dle stylu jízdy a použití bych do výběru od Formuly pouze buď The one nebo R1) bych do výběru určitě dal.

              0 0
              • tom_777  

                O RX1 zatím asi nikdo nic moc neví??

                0 0
                • tom_777  

                  je to náhrada za ORO 24 měly by mít větší pístek a jsou montovaný na 2010 Lapierre

                  0 0
    • roud  

      co avid ultimate ?

      0 0
    • kejmi  

      http://www.global-sport.cz/…ker-ace.html libej se mi tyto… co myslite?

      0 0
      • Hnoj  

        Hayes nemá mou důvěru pro těch hrůzách loni se strokery Ryde :-(

        0 0
        • kejmi  

          jake mely problemy?

          0 0
          • Hnoj  

            Tekly páky, lepily se jim pístky ve třmenu…

            0 0
          • brozis  

            Mám Ryde na Anthemovi X2 a pořád jsem těm brzdám nepřišel na chuť… účinnost žádný zázrak…

            0 0
        • scret  

          bohuzel Rydy nejsou kdovijak supr brzdy, Traily jsou o dost lepsi… taky byl rozdil napr v Juicy 3 a 7…

          jinak mame doma jak TRaily, tak i Rydy a zatim musim zaklepat…

          0 0
    • kejmi  

      jeste se mi libej magura marta… co vy na to?

      0 0
      • Hnoj  

        Ty můžu doporučit, ale výkon není nijak ohromující, dneska jsou k mání i výrazně výkonější brzdy.

        0 0
        • kejmi  

          ok tak magury nebrat… chci poradne jedovaty brzdy

          0 0
          • Hnoj  

            Kdo mě opravdu ohromil byly SRAM XX (potažmo elixir Mag, brzdí jak peklo).

            0 0
    • Pipa  

      Nevím jak na tom jsou ale asi bych zkusil SHIMANO SAINT BL-M 810

      0 0
    • Smazaný účet  

      vzal bych Maguru nebo Hope, jsou to podle mě celkem kultovky…

      jo ale ty chceš vlastně pořádný kotvy, tak to bych šel asi do Saintů :)

      0 0
      • Tecumseh  

        Pokiaľ Ti ide o max.brzdný účinok,tak určite odporúčam formula The One,brzdia fakt fantasticky.

        0 0
    • Marccoo  

      Za mě R1,AJ 7 jsou jen pižlátka.

      Hnoj to tu popsal,R1 a Hope kotouče.viz. profil.

      0 0
    • Honzyn  

      10 tis. je hodne vysoky strop!Osobne bych po zkusenostech sel do Magur.Magura Marta,vepredu 180mm kotouc,origo desky pak nahradit Kool stopama a v pomeru hmotnost/vykon/ce­na/bezproblemo­vy provoz moc konkurenci nemaji.Nebral bych zadne Avidy a Shimana.Vyborna volba take Formula Oro nebo novejsi modely(R1,RX,The One).Pripadne Magura Louise nebo Hope(4 pistkove!).

      0 0
    • goofy  

      Nedovolim se nezeptat, ale co vlastne chces za brzdy? S jakym urcenim? Padly tu kousky, jako Saint, Hayes Ace, Oro, a k tomu trebas Marty nebo Hope Mini.. To jsou uplne rozdilne brzdy, tak na co je vlastne chces?

      0 0
      • kejmi  

        Mam Cannondale Rush, jsem hobik, proste potulky lesem, obcas me to chytne a vyrazim do Orlickejch na nejaky ty kopce (tady v okoli Pardubic je to placka). Brzdy resim ptz mam avid juicy seven a i po vymene desticek a odvzdusneni mi ucinek neprijde nijak extra.. Blizej se Vanoce a tak bych si rad udelal radost…

        0 0
        • Marccoo  

          Kolem Pardubic?Tam brzdy nepotřebuješ :)))

          Jinak jak píšu nahoře,na předchozím kole jsem měl J7 a R1 mám teď a brzdí daleko lépe.

          0 0
    • zdenek  

      Uvažuju, že své problémové SH brzdy nahradím nějakými spolehlivějšími. Cenově se mi líbí tyhle:

      http://www.wiggle.co.uk/…/5360046087/

      Horší než současné být snad nemůžou (přední v zimě přibržďuje když nechci, zadní nezbrzdí ani když ji přemlouvám, 2× v servisu bez efektu).

      0 0
      • Hnoj  

        Juicy nebrat, za podobný prachy se dá sehnat Elixir 5, který se mi zdá lepší…

        0 0
    • kali222  

      me by treba hrooozne zajimal rozdil mezi klasickejma orama(k24 znam, mam uz treti par) a the one, nebo R1. the one nema nikdo pobliz a R1 jsem ani nazivo nevidel :), natoz ze bych se na nich sklouzl

      0 0
      • MlokCZ  

        Mám na všech současných kolech K24 a budu pořizovat jak The One, tak R1.

        The one jsou znatelně lepší než K24 a asi nejlepší brzda co jsem měl v ruce (z mojeho pohledu) a přijde mi na fulla 140mm+ jako ideální brzda.

        R1 jsem v ruce neměl, odhaduju, že budou o chlup hůře brzdit než The one (je to přeci jen gramařská brzda) a pořád nepatrně lépe nebo minimálně stejně jako ORO, plánuju je na 100mm chrtího fulla.

        0 0
        • fousek  

          Bejvali casy, kdy si tvrdil ze K24 jsou uplne dostatecny:-)

          0 0
          • MlokCZ  

            K24 jsou výborný brzdy, dnes hlavně za tu cenu. The one a R1 je přeci jen jiná cenová kategorie a v době, co jsem vychvaloval hodně K24, tak R1čky ještě neexistovaly.

            A co se týká pořizování brzd teď nově, tak beru celé nové kolo, takže není co řešit, když je k mání v osazení, které mi přesně sedí a to s The one (a druhé s R1). Na stávajícím Stereu (které si jediné ze současných kol nechávám) K24 zůstávají.

            0 0
            • vojtechposmourny  

              Ty ty kola taky měníš jak ponožky :-) Co bude nového, smím li se zeptat?

              0 0
              • MlokCZ  

                To je poslední větší výměna, následně je v plánu delší dobu si kola nechat (už teď nemám tendenci se posouvat do vyšších zdvihů, už jsem si našel, co mi ideálně sedí).

                Ruším celopevňáka a AMS 125tku a objednáno je zase Stereo (to už delší dobu) a AMS Pro (tohle bude univerzálnější náhrada za HT).

                0 0
                • vojtechposmourny  

                  Takže budeš mít dvě sterea??

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Ano. Mít záložní kolo se mi dlouhodobě velmi osvědčilo a už mi zachránilo dvě 14 denní akce na dovolené. Navíc to řeší ještě servisování tlumiče v TF tuned během sezony (posílat preventivně v zimě je sice také možné, ale tím se musí častěji a značně rostou náklady, takže to druhé kolo se snížením nákladů na servis trošku kompenzuje).

                    A pak budou trošku rozdílně zaměřené. Nové s pevnými osami bude s NN/NN. Současné bez pevných os nechám s RR/RR.

                    0 0
                    • vojtechposmourny  

                      Hmm, hezky vymyšlený… Ovšem to už by stálo za uvážení, jestli místo nového Sterea na pevných osách nejít o trochu výš. Ale Ty to máš jistě dobře rozmyšlené.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        To jsem samozřejmě řešil jeslti ano nebo ne a jsem si jistý, že Fritze nebo jiné řešení na 160mm zdvihu nechci (v praxi dostatečně předem vyzkoušeno).

                        Přínos vyššího zdvihu je pro mě výrazně menší než jeho negativa, pro to co a jak a s kým jezdím.

                        0 0
                        • vojtechposmourny  

                          Přiznám se, že kdyby v roce 2007 dělali Stereo s pevnou zadní osou, měl bych tenkrát celkem dilema.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            On je u Sterea do 2008 ještě druhý problém a to ta vzpěra zadní stavby a místo na výšku pláště.

                            S objemným UST NN 2,25 na zadním kole už to s tím origoš blatníčkem nejde jezdit, protože je to už na hranici škrtání pláště o blatníček (více nafouknutý už vyloženě škrtá). Bez blatníčku by se to ještě akorát vešlo.

                            Ono i s RR UST 2,25 tam jsou tak 3mm rezervy, tedy nic moc. Ale naštěstí na výšku to nijak moc nevadí (kupodivu ani v bahně), není to jako kdyby to bylo na šířku, kde tu mezeru může zmenšit ještě boční průhyb kola.

                            Tohle byl další vážný důvod pro nové Stereo, kde přepracováním té vzpěry je místa spousta.

                            0 0
          • scret  

            a bejvali casy kdy Mlok sel do vetsiho a vetsiho zdvihu:) a ted najednou chrti full 100mm… kam se to ten svet riti:))

            0 0
            • MlokCZ  

              To ne, to je právě taky přechod na vyšší zdvih. Protože to je moje nová silnička (opravdu na tom bude ježděno i poměrně hodně asfaltu včetně občasných celoasfaltových tras).

              0 0
              • scret  

                :))

                a co to bude? zas nejakej kuba? priznam se, ze zacinam pomalu ztracet prehled v tech tvych kolech:)

                0 0
                • kubad  

                  však to kousek víš píše :D

                  bere „silničku“ AMS Pro

                  a přisysluje ještě jedno Stereo

                  0 0
                  • scret  

                    myslel jsem ze Procko ma 125 zdvihu… a mlok psal o 100mm

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      125mm (teď už 130mm od 2009 roku) má AMS 125tka. AMS Pro má 100mm. Oboje stejný systém.

                      0 0
                  • fousek  

                    Jo to je pekna silnicka, tomu rozumim, neco takovyho taky casem planuju, ale asi na 29", preci jen je to silnicka ze:-)

                    0 0
                • MlokCZ  

                  Psal jsem výše, zase AMS Pro, takže budeme mít nakonec doma dvě skoro stejná AMS Pro (to původní má po třech letech vyměněný vyreklamovaný prasklý rám, takže je to v tuhle chvíli 2009 model v černé barvě) To současné AMS Pro, co doma máme jezdí už delší dobu manželka a je s ním velmi spokojená.

                  0 0
    • jonti  

      Na Rush pokud mas k dispozici dobry servis nebo si jako mechanik veris bych bral Formula R1 nebo Avid Ultimate s 180mm kotoucem na predku.

      Uplne nejrozumnejsi by ale bylo koupit vetsi kotouc na stavajici brzdy, zadna z uvadenych brzd krome skutecnych kotev (One, Code) o moc vic nebrzdi. Formuly Oro taky nebrzdi vic, jen jsou jinak propakovany a maji ostry nastup, R1 jsem nezkousel.

      Toto plati pokud vazis do 80kg.

      0 0
    • ememem  

      ak chces tu som dal test brzd z posledneho biku 12/09. inac je to bohuzial dost necitatelne, netusim preco (pisal som aj adminovi), uz som to volakomu posielal na mail, ak chces mozem aj tebe.

      0 0
    • pete_ax  

      ORO K24 z koloshopu. bez diskuze jasna volba za tu cenu ;o)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.