• Dzordano_Bruno1

    Ahoj,

    včera při švihu na Šumavě jsem nějak nezvlád situaci a spad na zem jak pytel brambor. Při kontrole sebe, sebe a zase sebe jsem zjistil, ze já jsem ok. Kolo? No, to už dopadlo s ufláknutým otočným knoflíkem na levé noze vidlice. Gila není vidlice, co by nějak tlumila skvostně, vytlumí vám do zubů, ale teď při nějakém hrbolu slyším nasátí a vysátí vzduchu. Vidlice je nějaká měkkčí. Otázkou zní. Dá se spravit regulace tuhosti? Jestli mi dá někdo radu typu: ,,Kup si novou vidlici!" tak ho přetrhnu :D Novou vidli kupovat nechci. To si pak rovnou koupím nové kolo:)

    Díky za rady.

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      Možná bych mohl koupit novou vidlici a celkově to kolo vylepšit:

      http://www.kupkolo.cz/…09_4694.html

      Epicon by mohl být ok?

      0 0
      • jIrI___  

        Oproti Gile si budeš na Epiconu připadat jako bys plul na obláčku :). Takže určitě bude ve své cenové třídě ok.

        0 0
        • Charles2k  

          To mi tedy při přechodu na Epicon 2009 RLD nijak zvlášť nepřišlo, spíše jsem byl lehce zklamán. RST jsem ale neměl Gilu, ale Gammu, která je o něco lepší.

          0 0
    • JakeF  

      Pokud nejsou nový modely nějak výrazně jinak konstruovaný, tak ten čudlík na levý noze je tam prakticky jenom pro parádu. Pokud změkla, tak je to jenom dobře. Řešení je jasný, dokud běhá, neřešit a šetřit na nový kolo.

      0 0
      • Dzordano_Bruno1  

        Je to model 08 na kole Author traction. Kolo celkově není vůbec špatný, ale ta vidla. Ta je neskutečná. Zlo na zemi.

        0 0
        • JakeF  

          Podívej se do mojich biků :-). Já o obojim vim svý. Teď už všechno taky směřuju k novýmu bajku, jinak by už Gila byla pryč… každopádně 2008 model ještě neni důvod měnit, to bych do toho Epicona asi fakt investoval. Já mám ročník 2006 a vyměněnou většinu osazení.

          0 0
          • Dzordano_Bruno1  

            celkově jsem s kolem spokojený, opravdu drží dobře a jede jako fík, ale s tou vidlou je to někdy hroznej adrenalin. Skákám tam jak koza :D

            Mně se moc nechce investovatl do takového kola, protože je celé na deore, ale kdybych měl vše vyměnit. Kliky, kola atd. tak se mi vyplatí si pak pořídit nové kolo než obměňovat:)

            0 0
            • JakeF  

              Dražší to je daleko, ale v okamžiku, kdy jsem začínal závodit a prakticky neměl žádný výsledky, tak jsem si sotva moh říct, že mi kolo už nevyhovuje a chci nový. Takhle jsem vyměňoval co bylo zrovna potřeba a příští sezónu už budu tlačit na nový kolo.

              0 0
            • nox159  

              dobre serizene kolo na deorku z dobrou vidlou je 100× lepsi jak XT z gilou ;-)

              0 0
              • JakeF  

                Že o tom tak hodně víš :-). Dobře udržovaná Gila je taky použitelná a když ostatní věci maj dost, tak se je vyměnit prostě musí… Osobně bych moje kolo na původnim Deorku s třeba Rebou za aktuální sestavu neměnil.

                0 0
                • Mr.Duck  

                  No nevim, kámošova nová Gila chodila hůř než moje průměrně udržovaná XCM, zatimco moje deore/alivio osazení mi šlape prakticky bez problémů. Rozhodně bych radši klidně Alivio a rebu než třeba SLX a gilu nebo xcm..

                  0 0
                  • nox159  

                    ja teda alivko ne ale od deorka vyš uz je to „skoro“ stejne ;-)

                    0 0
                  • JakeF  

                    Gila když je vyčištěná a je teplo, tak chodí poměrně pěkně. Její hlavní nevýhoda je výha, s tou se nic neudělá. Nicméně tady se nebavíme o novym kole, ale o výměně komponentů. Pokud máš brzdy s vaklem, přidírající náby, měkký ráfky, blbnoucí přehazku, sjetý převodníky a vakl ve středu, tak bys určitě místo toho radši nekoupil Rebu místo Gily, která funguje použitelně.

                    0 0
                • nox159  

                  tedka se divam do tvoje profilu a na to co sem napsal – narazka na tebe nebo tak neco to byt vubec nemela ;-)

                  Dobre udrzovane deorko radi perfektne ( no u razeni jde vecinou o to v jakem stavu jsou bowdeny)

                  Jezdil sem deorko, LX, i XT. a pokud nepojedes v uplnych sračkach tak kdybys ty napisy na tom nevidel tak podle me rozdil nepoznas ;-)

                  jinak u tebe jak pises ze byly komponenty blbe.. tak chapu ze si tam uz nechtel davat znova deorko kdyz XT neni cenove zas o moc dražší ;-)

                  a a stou vidlici pokud nezkusis lepsi budes spokojeny s tim co mas, jak jednou zkusis a poridis lepsi tak te pak bude zajima jak by mohla pruzit jeste lepsi… :)

                  0 0
                  • Dzordano_Bruno1  

                    Hádáte se o kravinách:) Zamykám. Odpovědi jsem dostal a všem moc děkuji

                    0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      Epicona měl známý a opravdu jsem se krásně projel a dojel se všema zuby. Mám krapet pokaženej loket a někdy je pro mě vyjížďka opravdovým peklem, když se jede nějaká technická část, kde by se hodilo prožení.

      Takže pokud epicon pruží, tak ho do svého výběru zahrnu..

      Ale mám v tom guláš.

      SR Suntour EPICON RL 100 mm „V“ brzdy, černá 2009 – 2390,–

      SR Suntour EPICON LOD 100 mm „V“ brzdy, černá 2009 2990,–

      Koukám na popisky a jsou úplně stejný. Max. váha je krapánek jiná. Tak proč bych měl platit o 600,– víc?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Featherbed  

        RL je s lockem na řidítka, proč je přitom levnější netuším

        0 0
        • Featherbed  

          aha, tak to se omlouvám za mystifikaci, popletlo se mi to…

          0 0
        • Mr.Duck  

          Já mám za to že D je damping adjust. Tudíž RL by ho asi neměl, otázkou je, jestli to neni RLD, protože RL na webu suntour ani nevidim.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • Bafoon  

      jestli epicona tak určitě verzi s D na konci – je to udělátko k tlumení odskoku vidlice a bez toho bych vidlici snad ani nechtěl – nastavíš si jak rychle jde zpěd do zdvihu. Z mého pohledu je celkem velký přínos pro komfort a osobní nastavení vidle ;-)

      jinak jse tu psalo R je lock z řídítek a L je lock z korunky

      0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      Pánové,

      tak jsem toto téma ještě oživil.

      Pořád nejsem rozhodnutý. Koukám po epiconu LOD nebo RL.. RLD je už prostě moc drahý.

      Potřebuji vidlu na V a cenu bych nerad přehodil přes 3000.. Proto se ptám.. LOD je opravdu o tolik lepší než RL?:) Neberme regulace z říditek, ale jen funkčnost..

      0 0
      • Lišák  

        Verze s písmenem „D“ je lepší o to, že si můžeš sám určit, jakou rychlostí se bude vidlice vracet ze zdvihu. Tím nemůže nastat situace, že Ti nebude vyhovovat tovární nastavení a vidlice bude buď moc líná a můžeš ji „zatlouct do zdvihu“ na nějaké roletě, nebo bude moc rychlá a bude kopat.

        0 0
        • Dzordano_Bruno1  

          Hmmm, tak to to ,,D" je tam mnohem lepší..

          Brak, co mám teď pruží tak, že vlastně neúruží a tím kope jako kůň. Takže vezmu tu LOD a bude klid:)) Díky

          0 0
          • Dzordano_Bruno1  

            Jinak, snad mi taky na moje kolo půjde napasovat..

            1,1/8" to by tenhle epicon měl mít taky, což? :) Jen se chci optata i na největší kraviny, abych pak nezjistil, že jsem si udělal radost a ta radost mi nejde napasovat na kolo:( :D:D:D

            0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce