Fox 40 RC2 vs. Rock shox boxxer (team,race?)

91 nepřečtených
  • jimiAJ7

    Ahoj, chtel bych se zeptat zda mel nekdo moznost vyzkouset obe vidlice, pripadne je schopen udelat srovnani co se tyce citlivosti,od­trhu,skalu nastaveni, a tak vseobecne zda je to kategorizovane FOX-DH, ROCK SHOX-FR,DH. I pripadne jestli se nekdo setkal s nejakymi problemy, a poradit mi pri zvazovani z prechodu jednokorunky na dvojkorunku…

    0 0
    • Blackbiker  

      FOX40-tupější vidle,zbytečně drahá,u některých lidí dost teče kolem gufer.Já jsem s ní ale naprosto spokojen. Vidle super na skoky-FR, neteče mi, 2 roky bez problému,po každé sezoně chce samo servis…kdo to nedělá samodomo tak opět nákladné…

      BOXXER:citlivější vidlice-lepší na DH, zcela postačuje verze RACE, kdyby byla tehdy na trhu vzal bych ji místo fox 40 a ušetřil.

      Ps: 2 koruna je uplně jiný kafe než jednobrejle-dává to daleko víc možností-je to jak 2 kola v jednom, a totální nesmysl je to, že s tím nejde zatáčet jak tvrdí mnozí, jde a velmi dobře. 2 brejle tě v krizových situacích podrží..

      zhodnocení: FOX40 je prostě srdcovka, Boxxer asi líp poslouží, nejlíp ti hlefne JMT z BF-ale předem je jasnej jeho verdikt BOXXER RACE:-)

      0 0
      • gazman  

        Pak je tady ještě váha,která mluví jasně pro BOXXER a to nebereme verzi WORLD CUP (2,8 kg), nebo dokonce křížence mezi RACE a WC (2,6 kg) která je oproti FOX 40 (3,1 kg) tak trochu z jiné planety.

        0 0
      • Pedro404  

        Co prosimtě myslíš tim, že dvoukorunka dává víc možností?

        0 0
        • kesu  

          to by mě fakt zajímalo…

          0 0
          • JMT  

            Dvoukorunka je super pro lidi co neumej jezdit, kdyz si te to pomele tak se ti neprotocej riditka a nasledovne si s nima nenapichnes bricho. Aspon tak mi to rikala ta moje.

            0 0
            • Blackbiker  

              s tím větným spojením před čárkou souhlasím-vlastní zkušenosti-s tím za čárkou ne:-)

              0 0
          • Blackbiker  

            2 Pedro a Kešu:chce to zkusit-uvidíte,ale nenutím-mi osobně to dalo víc možností…

            0 0
            • Pedro404  

              Ale víc možností čeho?:) To řikáš hrozně obecně. Co ti umožní dvoukorunka co ti jednokorunka neumožní? Já nějakej rozdíl mezi dvoukorunkama, co sem párkrát zkoušel, a jednokorunkama nezaznamenal, to ale neznamená, že žádnej neni.

              0 0
              • JMT  

                Rekl bych ze jse spise o to ze zadna jednokorunka nechodi tak aby mohla konkurovat boxxeru/F40. Mozna se to prichodem novyho konkurenta (F36) do sektoru zmeni… (beru zdvih 180 a vic)

                0 0
              • Blackbiker  

                za a) zdvih 200 ti zádná jednokorunka neumožní,za b)v dh těžkým terénu jednoznačně dvoubrejle lepší, za c)dopady z větších skoků, d)stabilita ps:nikomu nic nenutím-tohle jsou osobní postřehy a pocity…

                0 0
                • JMT  
                  1. Chapu, nicmene nemyslim ze 200 je nutno, momentalne mam snizeno na

                  cca 180

                  b)Nesmysl, leda ta ********* cy vymyslela ta moje, viz vyse…

                  1. Jakej na to ma vliv pocet korunek

                  d)Coze ?

                  p.s. jinak jsem zastance dvoubrejle urcite teda taky.

                  edit : proc mi to porad samo upravuje odrazky ? chci abcd…

                  0 0
                  • jimiAJ7  

                    :D :D :D

                    0 0
                    • hanz  

                      kurna to sou moudra. :-)

                      dvoubrejleje tužší v krutu tudíš vede líp stopu

                      dvoubreli nepodrazíš v korunce když něco nedoletíš

                      a na dvojkorunku si můžeš dát direct stem :-)

                      0 0
            • JMT  

              Ty moznosti se mozna vysvetlej az napises co si jezdil pred tim. Jesli mas vic moznosti proti treba marune 14Omm zdvih to te je taky trochu nefer, abych nebyl jednostranej.

              0 0
              • Blackbiker  

                neberu srovnání fox 40 kontra maruna Z1 150 zdvih-to se srovnávat nedá.

                0 0
    • jimiAJ7  

      trosku mam prave strach, ze kdyz obmenim svoje postelovaneho totema 2010 ktery je citlivy a vsechno napr. tim foxem abych neudelal krok zpet, ten boxxer vychazi i cenove docela pekne…

      0 0
    • kesu  

      fox 40 ma neuveritelne drahej servis a provoz já bych šel radši do boxxera a vzal bych nejspis verzi R2C2

      0 0
      • gazman  

        Mslím že není jediný racionální důvod proč vozit FOX 40 .

        0 0
        • jimiAJ7  

          tak ve vidlici bych mel jasno, ovsem ofiko dovozce SC mi potvrdil me ocekavani ze santa cruz v10 uz se v hlinikove verzi nevyrabi a ani neni k mani, jen carbon verze…takze prichazi na scenu k zamysleni druha varianta a to intese 951…

          0 0
          • Pedro404  

            Fakt? Na stránkách hliníkovou V10 furt maj… Co je ale špatnýho na karbonový? Udávanou cenu má akorát o 150 dolarů vyšší, což je v týdle cenový kategorii flusanec.

            0 0
            • jimiAJ7  

              abych pravdu rekl mam pri sve vaze trochu strach o karbon…a ta cena tady bude vyssi urcite…

              0 0
              • Pedro404  

                Někde sem čet že to má bejt minimálně stejně pevný jako hliníková verze, ale bůh ví.

                0 0
                • gazman  

                  To je klidně možné a věřil bych tomu.

                  0 0
                  • jimiAJ7  

                    jako asi to tak bude…ale trosku mam strach v tehle cenove skupine testovat, predek maji vyspekulovany dobre zesilena hlava potom spodek proti odletavajicim kamenu a zadek je vlastne stejny jak na driver 8. Ale ta cena v cesku by me docela zajimala…

                    0 0
            • goofy  

              Me se treba karbon orpoti te krasne hlinikove V10 nelibi

              0 0
              • Pedro404  

                Je hnusnější, vo tom žádná.

                0 0
              • fousek  

                Me zas prijde karbonova o dost hezci a co sem videl karbonovy SC, tak bych se nebal ze by vydrzela min nez hlinkova

                0 0
                • gazman  

                  Jo, vidím to stejně.

                  0 0
                • goofy  

                  Jasne… Je to o vkusu kazdeho soudruha… Kazdopadne co se tyce vydrze, tak bych se karbonu u SC nebal taky

                  0 0
                  • gazman  

                    Viděl sem někde fotky v řezu,je to na klíčových místech i odhadem tak 5–7 mm tlustá stěna a to je brutus.

                    0 0
                    • goofy  

                      Taky jsem prave ten rez nekde videl… Nerikam, ze to je spatne kolo, to urcite ne, ale me se proste ta stara hrbata V10 libila vic :-)

                      0 0
          • Smazaný účet  

            Tak hliníková V10 zmizela z oficiálních stránek SC a zůstala jen V10 c.

            0 0
    • Tomcat  

      Pokud jezdit na pohodu a ne to furt servisovat tak Boxxer Race

      0 0
    • JMT  

      Jde o to na co to chces. Mel sem Fox 40rc2, pak staryho boxxera race a ted novyho. Mimo to jsem zkousel nekolik novych Teamu a Worldcupu. Ta 40 je naprosto super vidlice treba na foceni-vypada jako „hustej motokros“ ale to je asi jedina vyhoda, bohuzel. Porad se mi fest srala (tzn kazdych cca 10 dni ostryho jezdeni problem-roztrzena patrona, vychcal olej vrchem, praskaly pruziny a tak) Paklize moc nejezdis nevidim problem.

      Jesli jezdis hodne tak bych sel spis do RS a to nasledovne

      1. jezdim hodne, nemam cas resit nebo nechci resit = Boxxer race
      2. Jezdim hodne, chci to nejlepsi a vidlici si potunim aby chodila = Boxxer WC

      (vicemene jenom kuli vaze, nechci rikat ze ladeni milionu kompresi je k nicemu ale vetsina lidi si to tim stelovanim spis pokurvi nez co jinyho)

      1. Gazmanovo reseni, podle me nejpeckovnejsi, tlumeni race a vzduchova

      patrona

      Wc/team po tunningu chodi super, ale jesli nechces vidlici rozebrat a promazat atd… bude ti lip chodit spis Race.

      a nazaver dotazek na Gazmana: Kamarade, kdepak si sehnal tu vzduchovou vnitrnost nohy :-) ? take bych moc chtel

      0 0
      • JMT  

        Jeste bych dodal ze neznam nikoho kdo by na kole jezdil a koupil si podruhy Fox 40, zato znam spousta lidi co sli znova do boxxera

        0 0
        • Tomcat  

          :-D ale takhle někomu šlapat po snech? LOL No řekl bych že opiráni o kolo u lanovky vydrží 40ka dobře :o)

          0 0
        • Blackbiker  

          něco na tom bude

          0 0
      • goofy  

        No gazman nakonec presel na WC tlumeni, a co jsem pochytil, tak si pochvaluje.. Takze tak :o)

        0 0
      • gazman  

        Přes kámoše co má cykloobchod jsem to objednal u ofiko dovozce. 2 měsíce čakání.Jinak, už jsem to přestavěl komplet na WC, (tlumiče jsem koupil v jůesej, čekýní cca 14 dní, ale ten air píst tam nikde neměli) takže o tu bombovou váhu jsem přišel. Chci si s tím nastavením skusit pohrát.

        0 0
        • JMT  

          a na kolik to prijde ? (ten vzduchovy pist)

          0 0
          • gazman  

            Kolem 5000,– myslím.Musíš koupit píst a ten horní šroub (špunt)

            0 0
            • JMT  

              To je hezke. Myslim ze to musim mit :-) Je to otevrena komora uvnitr nohy jako treba u reby nebo je to komlet „patrona“ ? Kdyby to bylo otevrene tak by zrejme nebyl problem nalit dovnitr olej pro snizeni zdvihu, coz by se mi moc hodilo :-)

              0 0
              • gazman  

                Jo je to otevřené,válec pro ten píst je horní noha.

                0 0
                  • gazman  

                    Posílaj k nám? Mají všechno bomba.

                    0 0
                    • JMT  

                      Jo vypada ze jo, postovny 7,5 postou, 45 ups a 70 ups express.

                      I ta cena za ten pist neni zla.

                      Jenom prosim, dotaz: Ten plastovy spacer co je an fotce uprostred (cerny, dlouhy cca 15cm) kde bude v ty vidlici ? Mezi vnitni a vnejsi nohou nebo ve vnitrni ?

                      0 0
                      • gazman  

                        Všechno je v horní noze ven trčí jen pístnice. Hlavně pozor na instalaci vlnité a hliníkové podložky,když to neuděláš jak je to vyfoceno v manuálu tak se vlnitá šajba brzy zlomí.Pozor ve spare part listu je to rozkreslené blbě, dívej se na fotku v manuálu.

                        0 0
              • fousek  

                Jestli je to solo-air tak olejem progresivitu nevylepsis, olej ucpe ventil na prepousteni vzduchu do negativky a vidle je bez negativky, teda nevim jestli by po naky dobe olej neprochcal do negativky.

                0 0
                • JMT  

                  hmm, Dik. Co neco tam proste vlozit ? Treba kus silonove kulatiny ?

                  0 0
                  • assassin  

                    tak objem komory vetsinou nejak upravit jde, ale to by asi chtelo videt konkretni konstrukcni reseni toho co tam je a na zaklade toho neco navrhnout.

                    0 0
                  • gazman  

                    Je třeba poměřit,po kolik ti píst vleze do horní nohy při max stlačení vidle,aby se tam s tím bazmekem který tam chceš vložit nepotkal.

                    0 0
                    • fousek  

                      Nevim jak Boxxer, ale Totem je docela linearni takze bych rek ze mista tam bude dost a teoreticky, kdyby to byl podobnej prumer jako pistek akorat s malou dirkou tak by se nemeli nikdy potkat ne? Ale dolu na pistek bych to nedaval, bal bych se ze by to mohlo poskodit vnitrek nohy. Bych neco nabastlil zespoda na vicko s ventilkem, nebo cely ho udelat novy a patricne hluboky.

                      0 0
                      • gazman  

                        Jak píšeš, nejelegantnější by bylo poladit ten šroub kterým se otáčí při regulaci bottom out,udělat ho delší a pořešene.Chci si udělat podobnou úpravu na tlumiči komprese,aby se to dalo zavřít úplně,u toho jednoduchého tlumiče co jsem tam měl nevim jestli mission nebo mottion,mám v tom hokej to šlo a do kopce, nebo když se nedalo na kopce tak při asvaltových vyjížďkách, nebo přibližování se pod kopce jsem to využíval tady u toho tlumiče je to nastavené že to nejde,ještě jsem to neměl rozkuchnuté, nevím jak složitá ta hřídelka je, ale jemnomechanické dílny v železárnách umí všechno:-)

                        0 0
    • Scotty  

      Ty chceš z té Lysé jezdit ještě rychleji,co?? :)

      0 0
      • jimiAJ7  

        no resim i novy ram, uz konecne… na jaro, a pochybuju ze budu moct na v10 dat jednokorunku :)

        0 0
    • jimiAJ7  

      Ještě bych se chtěl zeptat teda, mám možnost mít za supr cenu i ten RS team, a ještě poslední dotaz, k čemu slouží ono ,,Dropstop,, je to jakoby pneumatický doraz na konci zdvihu ?

      0 0
    • wilda81  

      nechci zakládat nové vlákno, tak to zkusím tady.

      Má někdo srovnání FOX 40 vzduch vs pružina?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.