• pI3rre

    Potřebuji poradit s výběrem vidlice. Mám možnost mít Foxe F80RL nebo SIDA Team, chci se zeptat jestli má cenu měnit stávajícího Epicona z Tunnig-Testu. Pokud by jsem šel do Sida nebo Foxe, tak ho nejspíše pošlu k Milanovi. Jezdím XC, žádné dropy apod.. Prostě silnice, polní cesty a les. Díky za názory.

    0 0
    • kubad  

      Image :-)

      Rozdil ve funkcnosti po uprave v TT bude minimalni. Takze si musis sam zduvodnit jestli ti ta image a usetrena vaha za tu cenu stoji. Ja osobne bych to vymenil. :-)

      0 0
    • v POHODÌ klokan  

      Na ten 4ever? To podle mě nemá cenu. Jednak ti tam fox ani sid nebude esteticky sedět a druhak nebudou ani lepčí :-)

      0 0
      • kubad  

        Jak vis ze Fox nebo Sid po tunigu budou horsi?

        0 0
        • v POHODÌ klokan  

          Já nepsal, že budou horší, ale že nebudou lepší – to je rozdíl :-)

          Ale jo, po tuningu můžou bejt i lepší, ale to už se podle mě zkrátka nevyplatí, když už má tuněnou vidli.

          0 0
          • pI3rre  

            Psal jsem Milanovi, podle něj by se Fox po tuningu dostal na hodnoty Epicona, ale k Sidovi se ještě nevyjádřil. Každopádně čím více názorů tím je to lepší :)

            0 0
      • pI3rre  

        Ano, bylo by to na ten 4ever. Příští rok chci koupit nový rám, takže s designem si hlavu nelámu. Řeším pouze funkční stránku těchto vidlí. Jestli si můžu polepšit v něčem jiném než ve váze (jak píšu, Fox i Sid by šli na úpravu).

        0 0
        • hctr  

          tak si kup ram rovnou misto vidlice a je to ne?:d

          0 0
          • pI3rre  

            To by už vyšlo hůř. Rám plánuju na příští rok, ještě nejsem rozhodnutý jestli full nebo HT.

            0 0
      • pI3rre  

        Prodělal pár změn, do konce týdne to dám do Našich biků.

        0 0
    • Pumsc  

      Epicon TT je žehlička,s ci­tlivostí by sis asi nepolepšil,udělej si radost novým kokpitem a sedlovkou:)

      0 0
      • pI3rre  

        Nad tím jsem už taky uvažoval, co by jste si dokázali na tom 4evru představit? :)

        0 0
        • Pumsc  

          co třeba komplet WCS?Cenově něco přes tři litry,a ušetříš nemálo gramů:))

          0 0
        • Georrge  

          třeba aerozine, vypadá hezky… sedlovka 180g, představec 110g, k tomu řidítka KCNC s asi 120g… cena asi 2700kč

          0 0
    • kali222  

      asi bych to nechal, jak to mas (cele kolo se zda vyvazene). pokud planujes jit casem vyse, tak si dat penize bokem na celek. pokud je nutne si udelat radost a padne to na vidlu, svezl bych se na serii a az pripadne rozhodl pro TuzingTrest. :)

      0 0
    • Lister  

      Zní to jako dost absurdní volba, ale rozhoduju se úplně stejně, takže tě chápu :-)

      Epicon TT je funkčně parádní a cenově za hubičku, ale váha –300gr u Sida taky není k zahození.

      0 0
      • pI3rre  

        To si právě taky říkám a nabídku na toho Sida mám dobrou.

        0 0
        • Lister  

          A nebyl by ještě jeden :-)

          0 0
          • pI3rre  

            Ne, bohužel dva nejsou.

            0 0
            • Lister  

              V tom případě si jednoznačně nech Epicona a mně pošli kontakt na Sida :-)

              Pokud se ptáš na posun ve funkci Epicon vs Sid, tak záleží na prioritách. Epicona nepřekonáš v citlivosti a celkovém komfortu – maximálně se vyrovnáš. Epicon TT je na špičce, kam se se vzduchem dá jít.

              Jiná věc je funkce uzavírání a celkové možnosti nastavení – tam má Sid jasně navrch. Navíc i pokles váhy můžu mít na celkový výkon kola nemalý vliv – IMHO ale ne moc v tvojí váhové kategorii

              0 0
              • pI3rre  

                Tak zase nějak extra těžká váha moje kolo není, je na nějakých 11kg a posun o 300g níž je podle mě pěkný. Každopádně ještě nejsem vůbec rozhodnutý. Pokud by jsem nechal Epicona tak jsem schopný ti něco zprostředkovat napiš mi na email..

                0 0
      • kubad  

        Taky je potreba zvazit dalsi veci!

        Dual air, lepsi tlumeni, to jak funguje lock.

        Moznost nastaveni sily otevreni. A pak celkove zpracovani, provedeni packy locku. Proste sou to vidle jine cenove kategorie. A pokud jde o pomer cena vykon tak se samozrejme Sid nevyplati :-)

        0 0
        • pI3rre  

          Ten Sid by měl uzavírání z řídítek, což nevyžaduju, ale určitě si zvyknu. Epicon mi vyhovuje, ale vidlici na úrovni Sida jsem ještě nejel, proto se ptám jestli si vůbec přilepším po funkční stránce nebo jen váhově. Z příspěvků, které zatím padly soudím, že to bude spíše o té váze a image :D

          0 0
          • Evilcleaner  

            nezapomen ale taky na to ze sid bude celkove méne tuzsi

            0 0
          • cuki  

            Zapomeň na to že si polepšíš jinak než váhou měl jsem možnost koupit sid race 09 za 7200 a Rebu race 09 za směšných 4000 a nakonec jsem šel do Epicona RLD. Před tím jsem měl vytuněnou marušku ještě z dob věčné slávy a dost jsem se zarazil jak může fungovat vidlice z cenou asi 2–3násobně nižší…

            poznatky z toho co jsem vyzkoušel:

            reba je celkem odolná vidle, ale chod takovej průměr. Sid je to samý v bleděmodrym ale s nižší vahou.

            Nakonec jsem zůstal u epicona a zjistil jak je super zamykání z řiditek. Dokonce mam i 3 páčky :-D pač mi prvni zapoměli poslat a než jsem ji dostal tak už jsem měl 2 další (jedna je RS a jedna starší verze SR)…

            0 0
    • vasek80  

      Já jsem takovej místní barbar co jezdil netuněného Epicona a teď má na kole F120RL. Zatím mám najeto 300 km a vidle se trochu rozchodila, ale není to větší žehlička jak netuněnej epicon.

      Jo mít na vidlici nápis FOX je dobrý. Člověk když v letě přijede někam na terasu musí mít hned dobrej pocit (já koupil na podzim tak nevím). Ale hned se cítím daleko víc bikerem:-) Zkrátka kdyby nebyl Epicom v černé tak ošklivej, tak bych ho klidně měl na svém kole a za peníze z Foxe koupil sedlovku, představec, řídítka , hlavové složení WCS a ještě by mi zbylo na pořádné kliky. Nebo bych koupil kola.

      0 0
      • pI3rre  

        Pěkně řečeno, díky .)

        0 0
        • vasek80  

          Aneb sehnat samolepky FOX a nechat stříknout Epicona do matu:-)

          0 0
          • pI3rre  

            :D taky řešení. Možná by nebyly potřeba ani samolepky Fox a pouze upravit stávající design epiconu.

            Určitě to tady někde bude už napsané, ale jak odstraním barvu a nálepky z Epiconu?

            0 0
            • v POHODÌ klokan  

              Nálepky neodstraníš, jsou pod lakem. Jedině přelepit jinou samolepkou (třeba černou, jak navrhuje DaSnail).

              0 0
              • kyl  

                Je možné že Epicon 2010 nemá nálepky ale nápisy jsou nějak stříkané nebo tištěné?Mám dva,jeden je lesklej a ty samolepky se dají nahmatat,je to cítit pod prsty.Druhej je matnej,vypadá to jako černění a ne barva a tam ať jezdím prstem po nápisech nebo přes okraj tak nenahmatám vůbec nic.

                0 0
                • Lada,s  

                  Matný Epicon byl tuším 2008 a starší

                  0 0
                • v POHODÌ klokan  

                  No, model 2010 nemá nálepky, ale je to tištěný přímo na vidli (a přes to lak), ale jednotlivá písmena se dají trošku nahmatat. Ale s tím matem nevím, já mám model 2010 a je lesklý, 2009 jsem měl v ruce a byl taky lesklý. Ten RLD co máš na Apachi ale fakt vypadá matně, to jsem ještě neviděl…

                  0 0
                  • pI3rre  

                    09 mám taky, a je to lesk. Nálepky pod lakem.

                    0 0
                  • kyl  

                    Ten povrch je prakticky stejnej jak třeba na přehazkách Shimano Deore.Nedá se to ani seškrábnout,buď nůž sjede nebo když přitlačím tak uz bere materiál nohou(skoušeno v patkách),hodně slabá vrstva.Nezaříznutá vážila 1680g.

                    0 0
                    • Lada,s  

                      Tak to je zajímavé. Jak ta barva, tak i ta váha. Že ty máš nějakou VIP verzi :-D

                      0 0
                      • kyl  

                        Že by?Druhej Epicon co mám tak je lesklej a váží standartních 1800g,je ale i na V.

                        0 0
            • maajkee  

              Uplně jednoduše, rozebereš vidlici, celej spodek lehce obrousíš a necháš si nalakovat, pokud doma nemáš stříkačku, bude tě to stát trochu práce a tak 300 za lak.

              Všechno funguje vždycky tak, že buďto máš prachy nebo jseš šikovnej, pokud nemáš ani jedno, tak to je pěkně na hovno :)

              0 0
          • Kureix  

            nebo kdyby nedavali na epicona aspon to pravítko a pod. stacilo by jednoduché logo a byl by hned hezci

            0 0
            • pI3rre  

              Moje řeč

              0 0
              • DaSnail  

                keď ti epicon funkčne vyhovuje ale vadí ti samolepka, tak logické riešenie by bolo vidlicu nechať a samolepku prelepiť.

                a prachy odložiť na fulla.

                0 0
                • pI3rre  

                  Souhlasil jsem jen s tím, že by to bylo hezčí, takže kvůli „pravítka“ rozhodně vidli měnit nebudu :D

                  0 0
            • Smith10  

              …nejjednodušší rada…v Hornbachu prodávají černou lesklou folii 69kč/metr…vys­tříhneš z ní obdelník 24*5 cm a máš hned to pravítko zakryté :-)

              Díky tomu, že ta folie je lesklá tak nic nepoznáš…už hodně lidí muselo svůj hřbet u mého kola ohnout a šáhnout si, že to opravdu není stříknuté :-)

              0 0
            • Georrge  

              proto budu brát axona :D

              0 0
            • soc  

              Vzdyt to pravitko je hezke…

              0 0
          • pavelc  

            A nebo takhle :)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.