Nevíte někdo jak se mají vyndavat ložiska z přední DT- 350 SP? Našel jsem asi 1000 videí jak vyndat zadní, ale jak přední žádné. Něco jsem zkusil, ale marně. Napadá mě jedině vytahovák, ale takhle prťavej nemam. Dík za info.
Nevíte někdo jak se mají vyndavat ložiska z přední DT- 350 SP? Našel jsem asi 1000 videí jak vyndat zadní, ale jak přední žádné. Něco jsem zkusil, ale marně. Napadá mě jedině vytahovák, ale takhle prťavej nemam. Dík za info.
Dík moc. Takže – přípravky, přípravky, přípravky… Co řada to originál. Dokonce to vypadá, že ani na 350 a 240 nejsou stejné, 15 osa jiný, 20 osa jiný atd… Bohužel ani zobrazení v Botticu se moc neshoduje s katalogem DT. Btw – ložiska ve 350 jsou sračky. Asi v tom bude ten rozdíl v ceně proti 240 (i když kdo ví)…
Ja myslim, ze orechama od goly a sroubovakem opatrne to zvladnes. Ale postup je pro kazdou nabu jiny. To souhlas.
V botticu za to chtějí fakt rozumné peníze.
Připojím se k vláknu, mám nová kola Dt swiss 1600 SPLINE náboje 350 a ořech není vůbec slyšet. Najeto 1000km a žádná změna, jde s tím něco udeěat(k vůli hlasitému cvrčku jsem je kupoval).
Tak jestli kvuli cvrcku, tak to nebyla nejlepsi volba.
Sundej ořech a trochu otři vazelínu z rohatek. Ale DT nijak moc hlasité nejsou, pro to je mám rád.
DT zrovna nijak zvlášť hlasitý nejsou.
Utrhni ořech i s kazetou z náboje, vnitřek volnoběžky vyčisti a namaž místo DT vazelíny olejem, stačí 1ml. Buď motorový apod. hustší oleje nebo minerál. Pak zase slož. Bude ale potřeba domazávat častěji.
Druhou draží možností je výměna rohatek – teď tam máš asi 18 zubů, můžeš vyměnit za 36 nebo 54z. Hlasitost to nezvedne ale zvýší se frekvence vrčení, takže pocitově ano.
Chci se zeptat, jakou nahradu za DT vazelinu. Mate tip? Nebo aspon na jaky bazi to je? Nerad bych to kupoval za velky penize, kdyz bych nasel adekvatni nahradu doma. Dik.
Tady píšou, že složení je Molykote TP42 s přídavkem minerálního oleje.Ale ruku do ohně za to nedám.
Je to prostě dost řídká vazelína, takže smíchat něco s olejem? Např zelenou Motorex nebo PM600 řekl bych tak 1:1. A nebo mazat jenom vazkym olejem, ale častěji. Motorovej nebo nějakej ještě vazčí – převodovej.
není to řídká vazelína !
Já používám vazelínu co má Rock Shox do vidlic, ta je pěkně řidká, i ten zvuk je trochu hlasitější než s originální.
Nebude ten olej mít vliv na životnost?
Řekl bych že ne. Ale bude potřeba mazat častěji.
Zatim najeto neco pres 25000km s olejem misto vazeliny. Tak snad dalsich par tisic daji ;-)
Kde se dají sehnat ty „rohatky“? V Botticu by to měli?
třeba hír: https://www.aliexpress.com/…6958126.html cena oproti DT origo zhruba poloviční, mívaj semtam i nějaký akce, takže jen záleží jak na to pospícháš
Tak snad nebudou z Chinesia. Zrovna u rohatek bych se bal kvality materialu.
z komentů:
Carved as if a blunt cutter, put it rides and cracks.
Zrovna tohle bych z alíku asi nekupoval. :)
Tak holt blbej vodkaz, sorry. Kazdopadne to tady nekdo z ali doporučoval.
Jak začne být ořech slyšet okamžitě mažu:-). A vydrží to fakt dlouho (mám 350 a 240). Už jsem si tak zvykl, že Mavic na silničce mi přijde otravný. Krom toho, když budeš vozit rohatku suchou (jinak hlučná nikdy nebude) musí to zákonitě vést k jejímu rychlému konci a cena je fakt unfér…
Jak píšou výš, jde to. Ale kvůli hlasitejšímu ořechu obětovat funkci nebo životnost, asi bych prehodnotil priority :)
Ok – nechám tak.
Tak pokud to neni suchy uplne, zivotnost to moc neovlivni. Leda bys to kolo chtel mit 20 let. Mam 36 rohatky 5let zavodniho jezdeni ve srackach a furt v klidu, neni na nich znamka nejakehobzasadniho opotrebeni a to uz jsem je prehodil do jinejch naboju.
uff..tak to mně teda hlava nebere! Já naopak preferuji tichý cvrček a zcela mně uniká smysl kráválu, jak od řehtačky! To je jako klapot ženských podpatků? Slyšíte to jsem já a podívejte jak vypadám (jaké mám supr kolo) ?
tak u ženský pochopím , že ji záleží na p.čovinách, ale u chlapa? To máš místo zvonku ? :-)
Nahrada zvonečku je velmi příjemná vlastnost, zvlášť v okolí měst.
Na MTB bych hodně hlasitýho cvrčka klidně bral, na silnici naopak ticho.
Vzdyt je to jedno, na silnici se slape, takze cvrcek neni slyset ;-)
Ještě dotaz, všechny DT náboje jsou vybavené v základu 18z rohatkou? Nebo třeba 240s mají rovnou 36z. Díky
240tky mají 18z.36,54 musíš koupit zvlášť.
Napriklad u wtb jsem videl, ze muzes kola rovnou ne hachat zaplest na nabu s 36z.
Taky se prodávají zapletená, a u některých už s 36z (od Spline 1500). Samostatně koupené náboje 240/350 mají myslím vždy 18z.
Přesně tak, dražší tovární záplety mohou mít 36z.
Samotné náboje, i nejdražší, mají 18z
DT náboje v kolech Roval jsem měl rovnou s 36z.
.
Chlapi,
nemáte někdo tip, kde nejlíp sehnat ložiska do DT 350? Mám je venku, jsou to NKS 6902V a potřebuju 2, nejlíp v Brně, nebo nějakej éšop.
tak to bych tam dal tedy kvalitnější ložisko! S lepší vůlí i únosností!
tohle jsou ložiska tak do činských náb za 200 Kč..
A jaká je ta „lepší“ vůle? CX jsou solidní ložiska. ( A ještě prosím prozraď, jak objednáš tu větší únosnost.)
Tuná.
Super, dík za oba typy (tobě i figurovi), zkusím tu Ložiskárnu, mám to v podstatě po cestě ;-)
Taky se na to chystam DT 350ky zadni naboj, nez se do toho pustim prosim o info : cisla co uvadis a pocet je v zadnim ? Diky
2ks v náboji a 2ks(ruzné podle modelu) v ořechu.
Ahoj, mám dotaz, možná špatný, pořídil jsem si nový náboj DT Swiss 350. Chtěl jsem vyzkoušet jak “cvrká” a otočil jsem proti směru, bohužel náboj žádný zvuk nevydává? Je něco špatně? Díky za odpověď
:D
pokud s ním nejde po směru otočit , tak by to problém být nemusel
Ne, není to špatně.
Nevím proč bohužel :D
Začne řvát až když zubatky jedou na sucho. Takže buď najezdíš tisíce km a ta vazelína se z toho časem vymeje, nebo rozebereš ořech a tu vazelinu z toho dáš pryč. Ale nechápu proč by to někdo dělal.
No koupil jsem si ho právě kvůli tomu „cvrku“ a teď jsem trošku nesvůj, že to nic nedělá
Kvuli jakemu cvrku? Cekals, ze bude hlucny?
Rohatka s větším počtem zubů (36, 54) to údajně trošku rozezpívá.
To si koupil blbě, DT 350 moc velkej randál nevydávaj an i za sucha. To si měl koupit třeba Kinga nebo Hope.
Ale až se to zaplete a nasadí na to kazeta, zvuk bude podstatně hlasitější než na fungl novym nezapletenym náboji. A vazelínu na rohatkách můžeš nahradit hustym olejem, to hlasitost taky zvedne.
jojo a riziko že to prošlápne mnohonásobně taky :D
A proč jako?
protože to bolelo – takže osobní zkušennost, do DT jen originál vazelinka jinak už t poravdu dost lidí protočilo a strhlo
A jsi si jistý, že to bylo tim olejem?
Olej je pro zapadnutí do záběru lepší než vazelína.
jo
řešeno přímo s DT
Který nechtělo uznat reklamaci/ chtělo prodat další předraženou vazelínu :-) Máš od nich nějaký rozumný vysvětlení? Z logiky věci nemůže ten olej být horší než vazelína…
ty rohatky jsou dotláčené pružinama a jsou nachylné na rovnoměrné přitlačení, jsou tam velké sily a stačí aby to nezapadlo jak má u strhneš to – většinou letíš přes řídítka.
neřešil sem to jako reklamaci, ale přes známosti sem se o tom bavil přímo technikem ve švajcu, navíc ta vazelína není úplně vazelína :D
ale každého věc, klidně si tam dej olej
Jasně, nezapadne to, pokud je tam hustá vazelína, to dává smysl. Ale olejem se nic neucpe, takže těžko bude bránit tomu, aby to do sebe nezapadlo. To prostě nedává smysl. Dával jsem olej i obyčejnou vazelínu v rozumném množství a problém nebyl ani s jedním.
Jediný co mě napadá, že olej hůř vymezuje vůli mezi drážkovánim a rohatkou = rohatka by se teoreticky asi mohla vzpříčit a zaseknout = nezapadnout. Tim se to dost liší od „běžných“ praporkových volnoběžek, kam se obvykle vazelína silně nedoporučuje. Ale stejně se mi tomu nechce věřit. :)
Vazelínou zalepená Shimano volnoběžka mi párkrát taky proklouzla a příjemný to neni, to ne že ne.
To není, stalo se mi to kdysi dávno, myslím že to byl náboj Sachs.
Mazu hustsim mineralem uz par let a desitek tisic a zatim dobry. Cimz teda nerikam, ze je to spravne.
Jestli Ti jde jen o ten hluk, tak sundej ořech. Nepotřebuješ na to žádný nářadí https://youtu.be/sC-5-dOvfYA a zubatky dát na sucho. Nevím sice jak dlouho to vydrží, ale bordel to dělat bude, to jsem si jistej.
Tak kdyby mi to dělalo tenhle zvuk, byl bych rád a nic bych neřešil
Tak tohle ještě není na sucho. Takže počítej s tím že to potom dělá ještě větší bordel. Je to otázka pár minut rozebrat a složit ten ořech, nic složitého tam není. A máš k tomu ještě podrobnej návod.
No mě to právě nic nedělá. Viděl jsem několik videí, kde je cvrk u těchto náb hlasitý, kupoval jsem samozřejmě i kvůli kvalitě. Měl jsem Shimano XT M8000 a vydržel necelý rok, dostala se mi tam někde voda (i když jsem vodou neprojizdel) a nějak to zrezlo, teď mám Shimano SLX M7000. Ten hlasitý cvrk se mi líbil, tak jsem do toho šel, ale po rozbalení jsem byl trochu v šoku, že to nic nedělá.
Samozřejmě, je tam origo mazivo, takže to není hlučný. Výrobce nepředpokládá, že si někdo kupuje náboj kvůli zvuku.
Pokud ho ale z toho dáš pryč, bude to hodně hlučný, to ti můžu zaručit, mám to vyzkoušené. Ale píšu Ti to tady pořád dokola
A když ti to nebude stačit můžeš si koupit zubatky s větším počtem zubů: https://www.netbike.cz/…upgrade-kit/ nebo https://www.netbike.cz/…upgrade-kit/
Tady máš potom porovnání mezi jednotlivými počty zubů https://youtu.be/jmkdzIr4c-Q
Díky moc!!
Tak si vyměň rohatky za 36z a budeš mít zvuk ten samej.
Kde se dají ty rohatky sehnat? Posílal jsem dotaz na Bottico, ale zatím bez odpovědí, jestli je třeba mají u sebe ve Zlíně.
.
Např. bike24, bike-components atd.
Koloshop … a jiné shopy :-)
DT350 se kupuji kvuli spolehlivosti, nebo kdyz chces tichy naboj
Kvuli cvrky se kupuje Hope, Industry 9, King…
Chris King není moc hlučný, spíš jen ječí :D
Přesně tak ale stejně časem se změní zvuk, ma DT 350 6 roku jednou ročně rozdělám vyčistím a střiknu bílou vazelinou ve spreji a veš je ok .
Máš nějaký odkaz? Třeba na ten Hope?
pouzij vyhledavani na youtube
Video ti toho tolik neřekne, muselo by to být jedno video z jednoho mikrofonu a víc nábojů zároveň. Taky záleží na čem si to pustíš.
porovnani lze najit
Měl by lehouče cvakat, ale moc so slyšet není.
Já jsem rád, preferuji tiché náboje, na druhém kole mám Hope a to je fakt rušivé.
Zkusim se zeptat tady. Mam DT 370 s pevnou osou a z predni naby jsem vydloubnul koncovky a ted je potrebuju dostat zpatky. Koncovka se tam jen vlozi a pres ni je nalisovanej krouzek, ktery ji drzi, takze nejde jen narazit koncovka. DT ma na to naradi, ale v botticu stoji 1250Kc a o teda nedam. Nenapada vas cim to nahradit?
Co přes nějakej velikostně odpovídající ořech do goly?
To me taky napadlo, ale takovou velikost nemam. Vnejsi prumer koncovky je 21mm a vnitrni promer naby 30mm.
To si snad budu muset nechat nekde vytocit.
Ja to tam vzdycky nacpal zpatky plastovejma montpakama a poklepanim.
Na strane brzdy to tam jde kousek natlacit matici od CL kotouce, ale jeste to chce kousek, tak by to chtelo necim podlozit a na druhy strane to slo ockovym klicem, tam to neni utopeny jako u CL.
Než jsem měl hliníkový narážedlo, používal jsem tuto plastovou ukončovací zátku. A šlo to s ní výborně.
Z ceho to je?
Bylo to na nějaký trubce, snad stojan na kytky nebo něco takovýho. Prodává se to v železářství, různý velikosti.
používám sedlovku 27,2
Jo, to by mohlo jit
Používám ořech z goly, jaký čislo teď nevím, ale pasuje přesně
Mám vůli na zadním kole, náboj dt swiss 350. Je to ložiskama? A jaký nový, má smysl shánět keramický? Nebo ocelový, ale bez klece? Měly by to bejt 6902–2rs, k mání jsou od 20–250kč :-S
A k tomu, neměl byste někdo prosím na půjčení stahovák na matku zubatky v Praze? Díky.
jestli chceš tak ti mohu přenechat strženou rohatku,necháš to navařit na kus železa nebo vhodného ořechu na golu a máš ho.
Může to být ložiskama, nemusí. Kdyby to bylo ložiskama, při otáčení by byly hlučný a v rámu by byly cítit vibrace. Keramický jsou nesmysl, bezklecový jsou určený do zadních staveb, kde se jenom kývou, neotáčí.
Jaké rohatky do náboje 240s jsou lepší? 36 nebo 54? Nebo je to jedno?
Čím větší počet zubů, tím menší mrtvý úhel na klikách a tím větší potřeba pravidelného čištění/mazání rohatky pro prevenci protočení. A samozřejmě je odlišný zvuk, 54 je pro mě už nepříjemné pískání. Takže se nedá říci, co je lepší, je to o preferencích. Pro někoho může být lepší 54, pro jiného 18.
Rozumím. Díky
Me na fullu vyhovuje 36 vic, nez 18. Nekde jsem cetl, ze pry jemny zoubky na 54 nejsou vhodny pro tezsi vahy a min to vydrzi.
Kamos ma 54 na gravelu a kdyz s tim svisti po silnici, tak uz je to fakt dost otravny :)
Tak mu to namaž… :-)
Asi jo. V nestrezenym okamziku nahnout kolo na stranu kazety a je to :D
Jj, u starých DT je to hned. :-D
U novych naboju je zmena?
Sundání je stejné, ale ořech mi jde hůř vrátit zpět, asi menší vůle…
Chci to taky na fulla tak tam dám těch 36 – zlatá střední cesta ;-)
Na fullu mam 54.
Jo, je to drahy jak prase a asi to min vydrzi…:)
Ale v terenu ocenis zaber hned. Napr. Kdyz stoupas pres nejaky koreny.
Na silnici je to podle me skoro jedno.
Kruciii už jsem byl rozhodlej.. :-) Ale asi i kvůli tomu zvuku co psali kluci výše dám těch 36..
Testuju 54ku na fullu – miniDH pouziti, zatim jsem to mazal 1 behem pul roku a uz je to zase hlucnejsi (zvuk mi neva). Az se budu nudit, rozhodim to a promazu, je to rychlovka.
Origo vazelina.
100kg cca oblecenej s vybavou.
Jizdni styl „tank“ – snazim se vsechno prorvat silou. Takze bych rekl, ze zatezovy test to ma u me velky … preventivne mam v aute 18z, jako zalohu ale zatim nevidim problemy, kdyz se o to staras.
Na YT jsou videa, kde si muzes zvuk porovnat. Je to realisticky. Ten rozdil 36 a 54 mi neprijde zasadni. Spis pouziti – na silnici to neni uplne vhodny :-)
mám doma na kolech 16z silnice, 32z gravel, a 54z MTB a zvuk je hodně rozdílný
Co jsem všechny namazal, tak je skoro neslyším, to je pak jedno. :-) Mám taky všechny 3 varianty…
jj hlučnost je daná namazáním, ale rozdíl v zvuku / výška tonu je i tak výrazný
Mám na MTB 54z, po namazání je to tiché leda tak pár km. Pak se to vrátí na normální úroveň před namazáním. Mažu to origo červenou vazelínou DT.
Při vyndání kola z rámu mi z náby DT 350 začala samovolně sjíždět kazeta s ořechem a sypou se na mě rohatky s pružinkami. Co s tím?
Vyčistit, namazat a příště s tím počítat :)
Zaskočilo mě, že to dřív drželo pevně pohromadě a teď toto, nechce se mi věřit že to je běžný stav. Je to dost nepříjemné kvůli převozu s vyndaným kolem, dnes jsem pod autem na parkovišti dlouho hledal jednu pružinku :)
Neřešit a jezdit! Je to normální…
Mohl bys zkusit odmastit konec osy naboje a o-krouzek, ktery drzi koncovku.
To by jakž takž pomoci mohlo, vyzkouším. Nicméně mě zaskočilo, že u takhle drahého náboje to je dle všeho běžné chování (takový Apple styl – máme ve výrobku nějaký vyložený nesmysl, ale nazveme to jako feature přínosný pro uživatele). Zatím jsem použil provizorní řešení, ale jak vidím, tak pravděpodobně zůstane i trvalým :D
Tak ten kroužek změř a dej tam trochu větší, nebo aspoň nový. A když už provizorní řešení, tak ať není vidět: kroužek v drážce „podmotej“ tenkou nití. (funguje dokonce i proti tlaku :-)
A co volnoběžka? :)
Toto je řešení pro převoz, kdy to zadní kolo bude venku z rámu. Ale zas na druhou stranu, festka s převody, hmm… :D
Já jen abys věděl, až na to zapomeneš, co ti to tahá za pedály :)
To se mi taky děje. Zkoušel jsem výměnu koncovek a nepomohlo, tak to neřeším a jen při vyndání kola s tím počítám. Ale moc jsem nezkoumal, co tomu „pomohlo“
LoL, to je systém jako noha. Doma sundáš zadní kolo, udělá to cink cink a rohatky v prdeli :D
co doma, venku u auta :D
Jako na druhou stranu je to určitě příjemný na servis. Šup šup a je to.
Ale myslím si, že nějaká drobná pojistka tam být mohla no
Zajímavé, mám s tím přesně opačný problém, drží to tak, že je problém to sundat.
Nad kanalem?
Ona tam pojistka je. Ale to bys věděl, kdybys ten náboj někdy měl v ruce. :)
Ale jo, je to děsný shit, raději nakupte novatec kluci.
Evidentně tam není a nebo nefunguje když mu to samo vypadává :)
Je a opravdu evidentně nefunguje :)
A odmastil jsi to důkladně?
Isopropanolem s nejlepším svědomím a vědomím :). Zatím to jistí přikurtování k drátům a až se mi bude chtít, začnu hledat nový o-kroužek s kapku větší tloušťkou, to by snad mohlo pomoci.
Neskripnul sis o kroužek uvnitř koncovky a nevyjebal se tak, že už nedrží koncovku na ose?
Já to nějak nezkoumal, ale i jiná koncovka nedržela. Podle mě se nějak dojebala osa, na druhé nábě 240 (vyšší model s tím moc nesouvisí) mi to nedělá ani jedna z koncovek.
240 má v ose drážku která pomáhá ten o kroužek tam držet. Pasuje do 350 tak se to dá pri servisu lehce vymeniť.
Taky bych to tak videl. Mam doma ctvery kola a jedny aktualne hole naby a nikde ten problem neni. A to maji nektera z kol pres 40000 najeto s puvodnima loziskama.
Ahoj, poprosím o radu se zadní nábou DT Swiss 350. Mám starší kola a teď jsem je vyndal z rámu, kvůli výměně plášťů a po nasazení zpět se ze zadní náby začal ozývat zvuk jak když škrtá kotouč, takže jsem seřizoval třmen několikrát na cestě. Říkal jsem si, že to může být osou, že se tam třeba dostaly nějaké nečistoty, při různéˇ utažení táhla se intenzita skřípání měnila. Při zatlačení z boku na ráfek, je slyšet praskaní z náby, předpokládám, že jsou ložiska KO? Není možné, že se jedná třeba o něco jiného, čeho jsem si nevšiml?
Tezko rict. KO loziska poznas, kdyz do nich strcis prst a cejtis, jak se toci hrube. Pokud to neni hladky chod, tak jsou KO. Ale to co popisujes mi prijde spis, jak kdybys to mel blbe seskaldany nebo se tam dostal nejakej bordel.
Mně napadlo, že se mi to podařilo přetáhnout osou, nemám na rozebrání vercajk, sundám aspoň ořech a zkusím se podívat na ložiska, ale myslím, že návštěva servisu mě nemine. Ten zvuk je, jak kdyby tam bylo něco skřípnutého, je to slyšet s každým šlápnutím.
Nepotřebuješ nářadí, koncovky jdou normálně sundat, jen bych sundal i kazetu a vyčistil, třeba štěrká ona.
Je pravda, že jsem ji lehce dotáhnul před nandáním kola, udělám to jak píšeš.
Tak příčina téměř odhalena, problém byl v podložce pod kezetu, bylo potřeba širší, sice se patorky viditelně nepohybovaly, ale mini vůle byla příčinou vrzání. Cvrkota při tlaku na bok ráfku je díky méně napnutým drátům drátům, škoda, že jsem nenechal výplet dotáhnout před nasazením plášťů.
Dotahnout vyplet se da i s nahozenyn plastem vetsinou bez problemu.
Jj, třeba když máš aero kola a interní niple. =)
A galusky!
Ale sakra uz! :-p
Dotáhnout se dá, ale je to určitě horší. Plášť ti změní trochu napětí na ráfku a není dobré dohánět nepřesnosti pláště centrováním kola.
Na poradnem kole na tom nezalezi. Teoreticky je podstatnejsi vysledne pnuti, tudiz s nasazenou a nafouknutou gumou, ale ty rozdily by mely byt zanedbatelne. Bavim se teda o MTB, o silnicnich kolech nic nevim a ani me to nezajima :)
Čistě teoreticky: pokud bych dotahoval zadní kolo, tak pravou stranu u kazety o 1/4 otáčky a druhou o 1/2? Aby byl zachován střed?
Leva strana to ovlivni vic.
Spíš naopak když už. Ale záleží co je to za výplet, v jakém je stavu, přesně to říct nejde. A změřit jestli je ráfek na středu je jednoduché i bez pravítka.
Chystám se měnit ložiska v DT350 (měla by tam být 6902V) a zvažuju nějakou keramiku z Ali. Nemáte něco vyzkoušeného? Má smysl jít do plné keramiky, nebo spíš do nějakého hybridu? Bude to na cyklokros, tak si slibuju větší výdrž a možnost vypláchnutí od bordelu, co tam wapka v depu nažene.
ser na to, kup CEMA, ty mi drží a hlavně se nebortí po nalisování jako některé jiné
sezonu to musí dát
bordel tu keramiku popraví myslím ještě rychleji, než klasiku
S větší výdrží vůbec nepočítej, dává se do nich minimum oleje.
Nekvalitní keramika bude horší jak nějaká kvalitní klasika.
Za mě jsou keramická ložiska spíš takový tahák na prachy pro pupkáče a možná pro profíky, kdy jim připraví kolo na jeden závod, možná to nějaký W ušetří a ještě udělají reklamu drahý značčce ložisek.
Souhlas s mirorek2. Pokud to máš do bordelu tak nějaké levnější ložiska a prostě častěji měnit bude lepší varianta. Keramiku trochu bordelu oddělá rychleji jak klasiku. Keramické kuličky jsou o hodně tvrdší jak stěna ložiska a když se tam dostane nějaký bordel tak ty kuličky vymelou vedení v ložisku a to je pro ložisko konec.
Díky všem, nebudu se snažit prošlapávat slepé uličky a navštívím žižkovský Tobex.
Jen pro ujištění, to označení 6902V sedí?
„V“ by mělo být stejné značení jako MAX – lozisko bez klece s plným počtem kuliček. To jsou ložiska do zadní stavby. Ty chceš 2RS – plastové těsnění. Správný rozměr ložiska do tvé 350 posoudit neumím.
Ano, v DT350 na předku jsou 6902. S tím označením těsnění je to jak říká tomxxx.