Dráty + co mě vážně znervozňuje

34 nepřečtených
  • burnout/syndrome1

    Ahoj,nejdřív,co mě dost znervozňuje-a to jest,že Lucka Vondráčková MÁ STRACH!!!,zatímco my se tu bavíme o kolech aspol. a nikdo z nás s tím nic nedělá

    Pak-v tomto se příliš nevyznám,jsou v typech drátů velké rozdíly,mohou dráty ovlivnit zásadně výdrž kol nebo záleží hlavně nebo jen na ráfkách,případně dráty které jsou skutečně pevné,dobré,s vel­kou výdrží nebo jak tuto vlastnost nazvat?Dík

    0 0
    • Opice  

      Mám strach že se nic nevyrovná nápadům který máš Já mám strach že se nic nevyrovná tvým krásnym snům..

      Že se nic nevyrovná příběhům který znáš Já mám strach že se nic nevyrovná lhárům ..

      :-)

      0 0
    • Daf  

      Pokud stavis kola na vahu tak se asi vyplati trochu se zabivat kvalitou dratu. Kdyz ne, tak 2mm nerez draty nemuzou byt spatna volba ;) Nejvic ale zalezi na rafku. Jestli bude malo tuhej, tak ti ani nejlepsi vyplet nepomuze.

      0 0
      • burnout/syndrome1  

        No,mě jde spíše o pevnost-nehledě na váhu bajku,ale čistě pevnost kol.Jestli při pevném tuhém ráfku může člověk ještě celkovou pevnost kol zvýšit výběrem drátů i za cenu navýšení hmotnosti?Asi ano,předpokládám,že jiné výplety mají kola na XC a jiné třeba na AM,enduro či dokonce FR,DH.Nebo ne?Chtěl bych tip na nějaké pevné dráty,opravdu pevné,i za cenu váhy

        0 0
    • kubad  

      čím víc drátů tím víc ADIDAS :-)

      0 0
    • norman  

      Burnoute, já mám strach že se nic nevyrovná nápadům jám mám strach že se nic nevyrovná tvým nápadům !

      0 0
    • McBlacky  

      rozdílů je několik.

      1. kulaté vs. Ploché dráty – ploche zlepší aerodynamiku a méně se natahují.
      2. zeslabované vs. nezeslabované – zeslabované se více protahují a mají menší pevnost v tahu.
      3. ocel vs. titan – tady moc nevím v čem jsou titanové lepší kromě váhy.

      je jasné, že dráty které se více natahují mají na tuhost negativní vliv – zde asi nejhůře dopadají 1,8–1,5–1,8.

      samostatná kapitola je výplet. Radiální /vpředu/ 2 a 3× křížený a též kvalita výpletu /použití tenzometru,…/. I 2,3 dráty se dají zaplést blbě že to bude měkké.

      Problémy s tuhostí bývají u ultralehkých ráfků /často nekalíškovnané/ zaplétaných zeslabovanými dráty kdy nelze z důvodů rizika poškození ráfku dotahovat na takový moment jako u „obyč“ ráfků

      stejně si myslím, že dost lidí tuhost výpletu nepozná a často ji zaměnuje za tuhost vidle, zadní stavby, rámu,…

      0 0
      • burnout/syndrome1  

        Díky za info,takhle nějak jsem to myslel.Jde mi o opravdu pevná kola,váha(až na extrémy) a aerodynamika nehrají roli

        0 0
        • vladaza  

          dostupné by měly být i DT Alpine , které jsou zeslabované 2,3–1,8–2,0 a cenově vycházejí do 15 za drát, ráfky se dají vzít i Remerxy s dvojitým kalíškováním, ekonomická varianta pak spočívá v plných dvojkách od DT, kdy je za kus kolem šesti kaček

          0 0
    • sway  

      Po sebe reflexi se snad uz nenajde nikdo, kdo by se venoval prvni casti otazky, tedy Lucce Vondrackove:D

      Ale aspon se tu najde dost informaci o dratech:D

      0 0
      • pepek  

        Co Vondráčková, ale Bartošová má prý problém, sem slyšel v TV.

        0 0
        • qwerty  

          Kdepak Bartošová, já mám problém! Je to takhle:

          1. Bartošová nabourá passatem myčku, mrcha.
          2. Já se domluvím s bráchou, že mne a bike odveze kus autem směrem pryč, bych se mohl vracet a nemusel dvě cesty.
          3. Bratr, ježto má ten víkend servisní službu, se rozhodne na tu myčku „jen podívat“ než mne vysadí, místo až potom. Dívá se skoro hodinu. Mrcha.
          4. Já to nestihnu domů před západem slunce, prochladnu a od té doby ležím.

          Takže tak je to s Bartošovou.

          0 0
          • pepek  

            O myčce nic nevím, ale je tlustá.....a to je problém…(kromě toho že je blbá)

            0 0
            • burnout/syndrome1  

              Jojo,nedávno jsem někde v TV jí viděl v nějakém pořadu,jak se chystala na nějaké vystoupení a chvilku před ním zkolabovala,a byla tam dost tlustá,bude mít holka co dělat,aby nebyla už úplně odepsaná.Já bych jí úspěšný návrat přál,ale já přeji každému jen dobré

              0 0
          • Darkson  

            :)))

            0 0
          • norman  

            To se fakt stalo ? Tak to je vážně ultramegačubka! Napral bych to do bulváru i s fotkama, jak ležíš v posteli, včetně fotek utrpení dokumentujících takových nepříjemných detailů jako je teploměr v puse, močová cévka, a anální sonda. Samozřejmě právník a tučný odškodný.
            A ten VW Prasát, no fuj… To je nálepka děsnýho (ne)vkusu.

            0 0
            • burnout/syndrome1  

              Problém Normane je,že jsi strašný drsňák,to je vážně hrozný.A co máš proti passatům?Vždyť to jsou perfektní auta,co jsou jen dost předražené a dost se kradou

              0 0
              • pepek  

                Taky mám pocit, že někteří soudruzi tady furt jezdí jen v Mercedesu nebo Bentleyi. Koncernová auta jsou prý všechna na hovno, to bych pak chtěl vidět, co je dobrý (kromě japonců). Asi ten Renault a Fiat :-)

                0 0
                • burnout/syndrome1  

                  Korea prý také učinila slušný pokrok.Nedávno jsem se svezl v novém Santa Fe a v i30 a nepřišlo mi to vůbec špatné,zvláště za ty peníze

                  0 0
                  • pepek  

                    Jojo, bohužel pro evropany. A nakonec se to naučí aji číňani a to bude konec… Jinak ta setrvačnost trochu pomáhá, ale to nebude věčně. Už dnes nechápu, jak si někdo může koupit novou, hnusnou Fabii za cenu, za kterou by měl KIA Ceed, asi aji s klimoškou.

                    0 0
                    • burnout/syndrome1  

                      Já to také moc nechápu,ale často jsem umlácen argumenty typu-servis to má na každém rohu a opraví to každej a je spousta náhradních dílů… Myslím,že to plně platilo,ale tak před 5.lety Jinak-přesně jak říkáš,je to jen setrvačnost,e­uroatlanská civilizace pomalu končí,budem rozválcování Asií,nejen Čínou,ale i Indonesie,Vi­etnam,Indie,In­donesie,Malaj­sie.Z Evropy bude zanedlouho jen skanzen :-(

                      0 0
                      • pepek  

                        Holt je to furt stejný, ti barbaři nakonec ty civilizace všechny rozvrátili.

                        0 0
                    • JSt  

                      cinanum to bude jeste chvilu trvat. oprana frontera pod nazvem jiangling landwind moc neuspela (nejen) v kres testu. ridic skoncil po celnim narazu 40(?)kph s tyckou rizeni v hrudniku apod. aspon motor to ma od mitsubishi…

                      0 0
                      • pepek  

                        To soudruzi žlutí spraví přes noc, když jich na to tak tisíc vletí. A při ceně : 50 –100 000 za auto i někteří naši řidiči tu tyčku v břichu budou riskovat.

                        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.