Continental X-King - ktere se mi vyplati?

43 nepřečtených
  • LukynZ

    Zdravim,

    pomalu ale jiste mi dosluhuji me MK (dratove) tak jsem ted docela hledal, co noveho. MK jsem mel original uz na kole co jsem koupil a koupil jsem je pote i znovu, protoze jsem s nimi nemel nejaky problem. Ale tak nejak si rikam, ze jsou mozna zbytecne na moje jezdeni. Uz jsem docela starsi a s vekem se clovek stal srab, takze uz nejezdim silenosti. :) Nejsem nejaky clovek co testuje plaste, nebo resi co dopredu a co dozadu, takze kupuju 2 na cele kolo. Proto jsem taky docela hodne hledal a cetl vsechno mozne, az jsem dosel k zaveru, ze chci X-Kingy. Jezdim prevazne stezky at uz asfaltove (ty prevazuji) tak i lesni, sterkovite…proste takova klasika. Nezavodim, nesoutezim. Proste jezdim (docela rychle co svaly dovoli), nekdy i hodne km treba na chatu…tam prevazuje asfaltove cestovani :) Takze jsem chtel neco co bude mit mensi valivy odpor na tech cestach co jezdim, co tedy pojede rychleji, a co me udrzi na neasfaltu, abych si nemusel davat nejak vetsi pozor ze si nabiju protoze to v prvni blatene zatacce pojede rovne i kdyz kolo smeruje na stranu :) X-King mi vysli jako dokonaly kompromis. Ted mi jde jen o to jake. Docetl jsem se, ze ta RS verze s black chili smes snizuje ten odpor a lip drzi. A ma otazka – opravdu je to tak lepsi, ze se vyplati? Do ceny jedne clovek skoro nakopi 3 draty. Opravdu to stoji za to? Opravdu to jako clovek, co nejezdi zavody a souteze (byt se snazim jezdit rychle) poznam? Je tu nekdo, kdo mel moznost jezdit na obou a muze rict, ze RS je opravdu znatelne rychlejsi a lip drzi? Diky

    0 0
    • wong  

      Obycejny X-Kingy jsem nejel, ale RaceSport jsou parada. Jezdil jsem napred XK 2,4"/XK 2,2", ted jezdim XK 2,4"/XK 2,4".

      Myslim, ze 2,2" bude dostacujici.

      Jeste znatelne lepsi je to bez dusi.

      0 0
    • Bafoon  

      vozít obyčejnou základní kevlar verzi na předním a spokojenost http://www.kolonet.cz/eshop.php…

      0 0
    • ghostik  

      Já vozím obyč. verzi v drátu, a jediné co na ní nebylo špatné byla cena – 250kč. Má najeto 600km, na středu už nejsou vidět ty drážky, a boční špunty jsou otrhané. Kevlar by měl mít stejnou směs, takže bych šel buď do Race-sport verze kterou má kámoš a stejné opotřebení nastalo až po 1500km a špunty jsou v pohodě. Pokud se ti zdá Racesport drahý, stejně jako mě, zkusil bych raději konkurenci např. Kendu Karmu 2.0 – na zadní kolo v pohodě, dobře jede, dlouho vydrží, na tvoje použití asi ok. Maxxis Crossmark- hodně podobný karmě, ale nevím nejezdil jsem, Jiri___ si ho chválil. Já teď budu zkoušet na zadním kole Maxxis Ikon.

      0 0
      • marapara  

        Karma je dobrá akorát na suché povrchy, jak je trochu vlhčeji, tak je to tragédie. Ale suchu a tvrdém povrchu jede dobře. Crossmark mě moc nepřesvědčil, vozil jsem ho kevlarové 2.1" a Karma jede o poznání líp teda. Až se CM trochu sjede, tak jede také líp, ale jako nový nic extra nejel a nedrží také líp než Karma.

        0 0
    • k12jos  

      jezdil jsem XK 2,2 + RK 2,2 drat verzi..snadno se prodre bok o kamen nebo neco, predni i zadni odrene jak osli usi! takze jsem je po sezone vymenil (uz i vzorek na RK stal za prd) za MK 2,4drat + XK 2,4 RS. Bohuzel kolo mi ukradli, takze nemuzu hodnotit a srovnavat tu vydrz, ale verim spis RS verzi, uz kvuli pevnejsim bokum. Za mne urcite verze RS a 2,2 cajk.

      0 0
    • Concorde  

      Já přemýšlím nad Xkingem 2.2 v protection verzi. Dal bych ho dozadu, na AM ježdění. Co myslíte? Chci aby to aspoň trochu podrželo a relativně ještě jelo…

      0 0
      • mastihuba  

        xk 2,2 je docela užovka do kameňa bych si představoval širší plášť

        0 0
        • Concorde  

          Mám málo místa vzadu. :( Jinak bych bral určitě 2.4 Třeba takový Specialized Eskar 2.3 tam vychází hodně natěsno. Stejně tak Maxxis Ardent 2.25, ten tam tuším ani nevejde, když trochu víc nafoukám. Musel bych si od někoho pučit třeba sjetého Xkinga 2.4 jestli by se vešel… :-|

          0 0
          • wong  

            Kdyz si pristi vikend dojedes do Uh. Brodu, tak to muzes vyzkouset :)

            Mam na zadnim kole 2.4" Protection, mozna uz ale bude dole. Kazdopadne na vyzkouseni (s celym zadnim kolem nebo jenom plast podle situace) to nebude problem.

            Ale 2.2" je fakt hodne uzkej (ten ve verzi RS bude k videni ve stejnou dobu na stejnem miste taktez)

            0 0
          • Bafoon  

            na 21mm ráfky (ztr flow) má Xking 2,4 šířku 57mm

            0 0
            • Concorde  

              Uf. To by mohlo vyjít. U Eskaru jsem naměřil na 21mm ráfku (DT ex5.1d) 56mm (a 58mm přes boční špunty). Když to klapne, tak zkusím ten wongův a hned budu vědět. :)

              0 0
    • marapara  

      Jezdím kombinaci X-King 2.4 RaceSport vepředu a 2.2 RaceSport vzadu. Jiné verze jsem zatím nejezdil a takto je to pro mě maximálně vyhovující :).

      0 0
    • LukynZ  

      Diky za nazory. No verim, ze RS verze je fajn a ne ze by na to clovek nemel, ale oproti obyc. verzi clovek usetri 1000 kc, ktere by mohl dat nekde jinde, coz neni zanedbatelne. Takze me zajima jestli se to opravdu vyplati. Pokud se obyc. opravdu sjizdi dvojnasob rychleji, tak to je docela silny argument pro koupi RS.

      0 0
      • DominikGT  

        na X king 2.2 drat sem na hardtailu najezdil 3000km, tuto sezonu sem si je koupil zas akorat v kevlaru v obycejne verzi a vydr vypada tak nastejno jak v dratove o polovinu levnejsi. Taky me lakaji ty racesport ale jestli bych je sjel ani ne za sezonu tak je to fakt drahe za 2000 dva plaste.

        0 0
        • jIrI___  

          RS s Black Chilli směsí podle všeho mají vyšší výdrž než obyčejné verze.

          0 0
          • DominikGT  

            To ma no, aspon podle popisku ale tak jestli to vydrzi treba o 1000km vic ani ne tak se to moc neoplati pak je jeste otazka jestli je akt znat ze je ten plast rychlejsi nez obyc kevlar verze.

            0 0
        • Azmir  

          RS stojí 1400 oba nebo ještě nedávno byly na koloshopu, nevím kdes vzal 2000.

          0 0
          • DominikGT  

            Promin bral sem normalni cenu za kterou me to nabidli v kamenem obchode. No za 1400 bych je asi bral az sjedu tyto. :)

            0 0
          • marapara  

            To by mě taky zajímalo, dá se sehnat za 700 kus, což je 1400. Na sezonu, pokud na tom člověk natočí 4–5 tisíc km, to není vůbec špatné.

            0 0
    • ReBeka  

      No hele na to ježdění by byly dobré i WTB nanoraptory, na mokru to není kdovíjaký držák nicméně je dost rychlý s dobrou výdrží. Já ho teď vozím vzadu a teda čekal jsem i když nejsou primárně do mokra větší tragédii.

      No X kingy jsem měl, ale ta výdrž..ta výdrž

      0 0
      • LukynZ  

        No ja potrebuju co podrzi i v mokru :)

        0 0
        • ghostik  

          Zrovna mokru mi teda XK přijde docela bídný. Vzadu se to drifotvání ale snese. Vepředu mám MKII tak ten se čistí dost dobře díky tomu vzorku.

          0 0
          • LukynZ  

            Takze myslis, ze MK bude opet dobra volba (dnes tedy verze II)? U te nove pisou, ze odvaluje lip jak stara…tak kdo vi. Jak jsem psal, nechci se nekde v zatacce natahnout, nebo nekde na sikmem kousku, ale zase nechci slapat jak opice a jet pomalu protoze mam gumy ktere nejedou… Chci asi moc, ja vim :D

            0 0
            • scret  

              staryho MK na predku neprekona uz zadna guma… Udajne MK II uz tak dobre nedrzi:(

              0 0
              • mr.antik  

                NN 2.4 Trailstar ho s přehledem překoná. On ti ten MK držel dobře stejně jen když byl novej, ty špunty šly brzo do háje.

                0 0
                • scret  

                  ani omylem, mam FA TS 2,25 a az podhustenej se tak skoro MK vyrovna… Na predku vydrzel jinak docela dost…

                  0 0
            • ghostik  

              Záleží jestli myslíš mokor nebo bláto. Jestli bláto tak MK II se čistí dobře, XK nicmoc. V každém případě pokud Conti tak s Black chili.

              0 0
    • hanness  

      Cau,vzadu X King Protection 2,2,ve predu Mountain King Protection 2,2.Nej plaste a bez defektu,muzu jen doporucit.

      0 0
      • artur  

        Čau,taky se zeptám.Mám X-King RS,jako bezdušové,dneska jsem prorazil zadní.Druhá vyjíždka na novejch pláštích,dlouho nevydržel.Chci se zeptat co má větší smysl X-King UST Tubeless nebo X-King ProTection?

        0 0
        • hanness  

          Ja vozim celej život duse,takze ti neporadim.

          0 0
        • johnny_B1  

          Toto by mě taky zajímalo. S dušema jsem jezdil X-King RS a moc jsem si je pochvaloval. Pak jsem ale duše opustil. A protože jsem se nikde nedočetl o kvalitě UST verze, přešel jsem na Schwalbe UST.

          0 0
        • creek  

          X-King ProTection

          0 0
      • LukynZ  

        Toho MK mas I nebo II?

        0 0
    • LukynZ  

      Tak po precteni hromady dalsiho materialu a doporuceni jednoho mistniho obchodu jsem nakonec koupil Specialized Fast Trak sport 2.2 (ta nova verze 2012+) :)

      0 0
    • AleZ80  

      Měl jsem RS verze a na zadním jsem jí cca po 1tkm řízl z boku. Už jsem teda nechtěl dávat tolik peněz a tak jsem na zadní koupil obyč kevlar. Zanedlouho jsem ho řízl z boku. Teď jezdím ProTection vpředu i vzadu.

      0 0
    • gorre  

      Využiju vlákna zeptám se: Doporučí někdo Continentaly 29er v šíři 2,0 max 2,1? Vzorek univerzál aby zvládl i lehčí mokro a bláto? Nejlépe made in Germany ve verzi Black chilli. Mám Rubber Queen 2,2 a nemaj chybu. Případně ještě spolehlivý ešop. Díky díky.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.