Chtěl bych se zeptat těch, co mají zkušenosti s lepením silničního bezdušovýho pláště, jaké používáte lepení a nebo budou stačit obyčejné fleky, co se používají na duši.
Na fóru jsem nic konkrétního a hlavně aktuálního nenašel.
Díky za odpověď.
Chtěl bych se zeptat těch, co mají zkušenosti s lepením silničního bezdušovýho pláště, jaké používáte lepení a nebo budou stačit obyčejné fleky, co se používají na duši.
Na fóru jsem nic konkrétního a hlavně aktuálního nenašel.
Díky za odpověď.
Existují speciální záplaty na bezduše.
A mas s necim konkretnim zkusenost?
Já ne, kamarád ano… Tuším Park Tool.
a kteroy park tool kamarad pouziva?
Park Tool TB-2
Díky. Výrobce ale uvádí, že se nejedná o trvalou opravu, ale o první pomoc při podobném defektu na výletě, tréninku apod.
Nevím, jezdí s tím furt a jezdit do životnosti pláště určitě bude…
Knot by nestačil?
Penězma jako galusku. Po defektu koupit nové.
Na silničních Schwalbe Pro one mi knot pomohl dojet bez problémů domů, ale pořád se povoloval. Takže jsem to podlepil normální latou na duše a od té doby to drží.
Já bych se s dovolením přiživil na vlákně. Je nějaká možnost jak opravit bouchly dusovy plášť? Bouchl sám během jízdy, bez díry nebo kamínků, téměř nová Vitt Corsa Evo, najeto 50 km. Je tam roztřepená díra tak 5 mm skrz
Tak jedině podlepit, ale jestli to bouchlo samo od sebe tak tak bude spíš výrobní vada. Jestli je to v běhounu tak možná by to mohlo držet, na zadním kole bych to zkusil, jestli je to z boku tak bych to asi vyhodil rovnou. 5mm díra je dost, při tlaku co se vozí na silničce.
Ech, tři dny zpátky defekt, chcanec jak sviňa, až doma při čištění jsem zjistil v gumě díra z boku, tufo za sedm stovek, asi 500km, na odpis, pak kupuj na ježdění do práce pláště za litr, hehe.