Canyon zkušenosti nové kolo vady nedodělky změny

27 nepřečtených
  • DANNYCZ

    Dobrý den,

    mám dotaz, zda jste řešili reklamační dopis na centrálu Canyon?

    Zakoupil jsme si AEROAD, který vinou změn v uchycení sedlovky dlouho nebyl k mání, nyní byl k objednání cca 2 dny již opět Březen-červen 2023.

    Nákup přes web jak jinak :-) U modelu se zobrazil popisek Wattmeter zdarma .

    Po objednání a zaplacení 4.12.2022 jsem objednal 5.12. uhradil převodem., se vracím cca po 3 dnech na www. a zjišťuji, že nabídka na Wattmeter již pouze u tohoto modelu není ,ale u levnějších modifikaci a také nejvyšší řady stále uvedený je. ( Po bližším pročtení specifikace wattmeter uveden není, plus další rozdíly, které jsem zjistil, až později, když jsem kolo zaplatil a hlavně, až jsem ho rozbalil a sestavil.

    1. Nejprve email s dostupností 2–13.1.2023 29.12.2022 email, že z důvodu pozdržení dodávky některých komponent termín dodání 28.1.2023– 10.2.2023 a další email 2.1.2023 s tím, že kolo expedují 5.1.2023 kolo opravdu dorazilo.
    2. Při vybavení a sestavení panovala prvotní nadšení, následně pro dokončení se chystám utáhnout sedlovku a jelikož se šroubek stále točí a nevykazuje žádnou aretaci, tak zjišťuji příčinu pomocí youtube kanálu a narazím na problém, že zde chybí podstatná část komponenty, která aretuje sedlovku (mám pouze šroubek). Krytka bovdenu na rámu rozříznutá.. Při otočení kokpitu vypadla.
    3. Reakce jasná asi mám opět smůlu, kolo musím vrátit. Následně zjišťuji další nedostatky a rozdíly

    Možná se kompletační technik špatně vyspal neměl svůj den a nebo dostal příkaz poskládej to tomu Čechišehunde z to co najdeš.

    Více asi pár fotografií.

    Hlavní dotaz zní: Mám sepsaný reklamační dopis opatřen fotografiemi a popisem v německém jazyce, na jaký email doporučujete zaslat, tak, ať to někdo kompetentní řeší. email:info@ca­nyon.com asi nebude ten pravý a na členy představenstva asi taky ne:-)

    Jsem zklamaný zákazník a hrdý majitel kola Canyon Exceed né stěžovatel a milovník senzací.

    Chci pouze to co prezentují na webu (za mne klamavá reklama v mnoha ohledech, jelikož mi dodali rovněž starší provedení kokpitu, které nekoresponduje s prezentací na www.

    Díky za případné reakce

    0 0
    • roupik  

      Zkušenost přímo nemám, všechny 4 Canyony v rodině byly a jsou v pořádku, ale osobně bych zkusil nejdřív českou podporu Canyonu.

      0 0
    • Cyklofanatic  

      Řešit s českým zastoupením. Od toho je vyšší cena než kdybys kupoval do Německa, tak ať se snaží.

      0 0
    • Cyklofanatic  

      Řešit s českým zastoupením. Od toho je vyšší cena než kdybys kupoval do Německa, tak ať se snaží.

      0 0
    • Velomiwookie  

      Presne nejdriv ziskej vyjadreni ceskeho zastoupeni, pak se da vymyslet co dal… treba to vyresi k Tve spokojenosti

      Poslou nejakou kompenzaci a bude na Tobe rozhodnout se, zda jsi s tim ok nebo to vratis. Ale uznavam, xe je to dost fuckupu na to aby to nejakej voucher vyresim. Kazdopadne dej vedet, ja mam canyony za posledni 2 roky 3 a u dvoj bez problemu, u tretiho kompenzace za jiny plaste nez v nabidce.

      0 0
      • Velomiwookie  

        Jinak u toho plaste to same, inzerovali tubeless, reklamoval jsem, ze tam tubeless neni, poslali kompenzaci asi 100E voucher a pak to, ze ma byt tubeless webu smazali a doted to tam neni.

        0 0
    • jIrI___  

      Zrovna nedávno jsem rám Canyon reklamoval. Nedělej si to komplikovanější než je nutné, stačí česky vyplnit reklamační formulář na webu dle pokynů a odeslat. Následně se ti ozvou z českého zastoupení a navrhnou řešení. Reagují rychle, v řádu jednotek hodin.

      0 0
    • mr.nikdo  

      Co ses snazil ukazat na tech riditkach?

      V DE je jen distribucni centrum ;)

      0 0
    • milan.v  

      Základem je, aby ze sebe Češi to Čechišehunde nedělali, což se Čechům tedy daří dlouhodobě…

      0 0
      • Velomiwookie  

        Co tim chces rict? Nechapu :)

        0 0
        • mr.nikdo  

          Ze si to Cesi pro sebe schvalne stavi spatne :D

          0 0
        • milan.v  

          No, raději nic.

          0 0
          • Velomiwookie  

            Fakt by me to zajimalo ;) myslis, ze tam je jina montazni linka pro Cechy, protoze si nechaj s*at na hlavu nebo? ????

            0 0
            • milan.v  

              Ne, to jsem nemyslel, jen jako národ nemáme úplně nejlepší zákaznickou pověst, jsme národ ochcávačů a vychcánků s arogantním zákaznickým chováním… Je takových lidí mezi námi celkem dost… To jsem myslel…

              0 0
              • mr.nikdo  

                :D :D

                Jo, takze Canyon pise do CZ do montovny: Tohle je pro Cechacka, poradne mu to ojebejte? :D

                0 0
                • milan.v  

                  To nemá přímou souvislost s tímto případem, ti bystřejší to určitě pochopili…

                  0 0
                  • mr.nikdo  

                    To urcite ma souvislost s celym Canyon :D.

                    Ale verim, ze v JmK si rekli – to je beztak pro Prazaka :D

                    1 0
            • Espen  

              Žádná jiná montážní linka!!! Prostě ty díly nejsou, tak tam dávají co zrovna mají. Různě se v auftragu mění komponenty, podle toho co zrovna je.

              Hlavní problém je to, že to montují agenturní pracovníci bez jakéhokoliv vztahu ke kolům. Takže asi tak.

              1 0
              • Velomiwookie  

                Jj slo to s kvalitou dolu, automaticky hazu kolo po prvni jizde do kolofixu at to doseridi. Zrovna ted me to ceka.

                S tema dilama je to pruser, hazou tam co zrovna maj, v popisu maj napsany, ze to muzou udelat s pak je jen na zakaznikovi zda to s nejakou kompenzaci (pokud si o ni vubec rekne) akceptuje. Ja bral ted exceeda pro zenu a tam nastesti vse jak melo byt, na jare endurace a tam jen ty plaste.

                0 0
    • NOHA  

      Vadné a chybějící díly ti pošlou, to není problém. Ale kokpit ti nevymění. Já jsem svůj problém (jiný rozsah kazety) řešil s českým zastoupením a psal i přímo do Německa ( stejně to neřešili a přeposlali zase našemu zastoupení). A i když přiznali svoji chybu, jediná možnost je – vrátit kolo.

      0 0
    • gregorus  

      Jestli nejsi s kolem spokojený a jsou pro tebe důležité komponenty dle původní specifikace, tak bych kolo hned vrátil, je to jistější cesta, než reklamace.

      Jasné závady lze řešit přes kolofix, reklamoval jsem takhle canyon asi měsíc zpět a proběhlo to bez problému.

      0 0
    • jeniiiik  

      Nefunkční sedlovka je samozřejmě špatně. Ale s těmi staršími řídítky atp. by tě z fleku mohli poslat do háje. Takže to je spíše na jejich vůli. Jen pro info. ;)

      1 0
      • robb  

        U některých modelů je uvedeno v poznámce, že typ řídítek bude dodán podle dostupnosti.

        1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.