Canyon Aeroad 2021-sedlovka se nepovedla-stahovačka?

91 nepřečtených
  • Pikaču

    Tak ač Canyon mám rád (4 kola od Canyonu) tak toto musím sdílet.

    Canyon rozeslal maily zákazníkum Aeroadu 2021 že nemají používat kolo dokud nevydají prohlášení v následujícím týd­nu.

    Sedlovka se ohobluje/obrousí o rám kvůli abrasivní pastě, případně nečistotě která se tam dostane.

    • tak co vymyslí canyon?
    • bude stahovačka nebo budou mazat každý týden?
    • máte Aeroad 2021?

    docela ostuda a nepřeju jím to. Aeroad 2021 je super kolo a nezasloží si takto dopadnout. Ale za chyby se platí.

    Detaily jsou ve fotkách.

    0 0
    • Pikaču  

      jo a vsechny aeroady jsou na strankach nedostupny. a nas CZ canyon samozrejmne mlci. tak se kouknete na sedlovky

      0 0
    • UHU  

      se občas stane – i jim v minulosti přes Top award. Některé konstrukční nápady jsou asi jen pro to ocenění :)

      0 0
    • Chlebovnik  

      Udělaj novou, kratší (podélně) sedlovku s krycí gumou – jako má Rubaix třeba.

      0 0
    • popokatepetl  

      Je to škoda, ale zlatá objímka.

      0 0
      • zdenek  

        Jj, přesně. Proto mám k podobným novinkám docela nedůvěru.

        0 0
    • blujacker  

      Kolo mam a sedlovka je po jedne hodinove jizde poskrabana, chybi vetsina laku v miste kontaktu s ramem. Reakce ceskeho canyonu nejdriv ze vse v pohode, pak ze pristi tyden prijde nejake oznameni… reakce se lisi v ruznych zemich, napr co jsem cetl tak canyon usa problemy odmita, to v evrope aspon uz nerikaji nic krom toho ze zacatkem pristiho tydne poslou nejaky email.

      Snad to bude neco lepsiho nez jen ze po kazde jizde je treba znovu aplikovat vazelinu :)

      0 0
      • Pikaču  

        No snad něco vymyslí. Třeba normální sedlovku co neflexuje.

        0 0
    • Kos_CZ  

      Tak to je pěkné! A já si říkal, když jsem tu sedlovku poprvé viděl, že tohle bude pracovat(=hýbat), protože to pruží. Že to ale dopadne takhle, to bych tedy nečekal!

      0 0
    • deekay  

      Neni to bohuzel jen canyon, ale i spousta dalsich znacek. Snaha o aero a absolutni integraci vede casto k totalne dementnim konstrukcnim resenim. Obrouseni selovky kvuli abrasivni paste je detail, hlavni problem je ten system upnuti.

      Kdyz to predstavili a byl tam presne tenhle obrazek v rezu, tak sem si ten ram kvuli tomu skrtl se seznamu kola co chci :) Bohuzel uz tam tech kol moc nezbyva :D

      Krasne to kdysi napsal Chris Porter (i kdyz o MTB). Takhle to dopada, kdyz kola navrhuji designeri a ne konstrukteri .)

      0 0
      • UHU  

        +++

        0 0
      • BTom1  

        Přesně tak.Navíc ta integrace může bránit nafittování tak jak potřebuješ nebo vyžaduješ pro své použití.

        0 0
        • Pikaču  

          Vas by ani všemocný bůh neuspokojil :).

          Na starém aeroadu byla kabeláž už zastaralá, teď je to taky špatně. Nafittovat můžeš bez problemu. Zkrátit a rozšířit řídítka uplne v pohodě. Jenom je potřeba vyměnit celý kokpit.

          0 0
          • deekay  

            Kteryho mas namysli? :D

            Jinak nekdo si chce vybrat i tvar dropu a riditka si natocit dle posedu, aby mu to sedlo do ruky.

            0 0
            • TheJD  

              Vsak na starem Aeroadu nemas problem. Das tam klasicky predstavec a do nej rodla, jaka zrovna chces. To stejne novy s SL ramem.

              0 0
          • BTom1  

            Myslej jsem tu integraci všeobecněji né přímo na aeroadu.Bohužel třeba ty komba nemusejí být v kombinaci délky/šířky kterou potřebuješ.Taky ti nemusí sednout natočení oblouku.Třeba pro mě jsou lepší celokulatý rodla,protože když jsem si nastavil horní zploštělou část řidítek tak mi pak nesedí oblouk a obráceně.Když nastavím oblouk mám zploštělou cást zkopce.A taky kvúli integraci musíš místo jedné věci rozdělávat třeba víc věcí abys to přenastavil.Jinak se mi ale integrace vizuelne moc líbí bohužel to může bránit nastavení dokonalého sportovního náčiní.

            0 0
    • Pikaču  

      Jinak nový patent na sedlovku od canyonu je.

      0 0
      • UHU  

        a stojí takové řešení za výsledný efekt?

        0 0
        • Pikaču  

          Nejsem hambini :). Tohle bude flexovat jeste víc ale snad se zmensi ten pohyb v místě poskozeni. Nebo prostě zkouší vsechna levná jiná řešení než změnit uchycení sedlovky a nesahat na rám.

          0 0
    • paulart23  

      ..tak jsem myslel, ze se jedná o kachnu a bohužel :-( Včera mi dorazil mail …

      0 0
      • Pikaču  

        A jak vypada sedlovka?

        0 0
        • paulart23  

          ..mail o zpoždění a technickém řešení :-)

          0 0
          • jonti  

            Muzete ten email sem prosim nekdo zkopirovat?

            0 0
            • paulart23  

              Srry, tohle se nedělá . .V zásadě informují o zpoždění dodávky a uvádí důvody – zvýšený zájem / což souhlas protože CF SLX 8 disc DI2 byl vyprodán ve vel M za dopoledne 12.2. / a že je zde nová komfortní sedlovka se zvýšeným ohybem – komfortem, kdy při nadměrném znečištění může docházet ke zvýšenému opotřebení sedlovky. A tím , že chtěji garantovat top kvalitu, pracují na vylepšení- testují varianty a 17.3. dají další info k datu dodání ( původní mám 5.- 9.4.21).

              Jako chápu je, .. né každý si udržuje kola stále čisté a pintlich ( třeba tak úzkostlivě jako já :-) ), takže je třeba aby to bylo ready i pro ty " čuníky " .Vím, že hodně stížností bylo třeba z Anglie … , kde mají ted – i celoročně krapet horší počasí…

              A taky jsou případi co to namatlou tou pastou i tam kde nemaji- u vrchu.. Věřím, že bych s tím problém neměl, stejně jako nikdy se žádným Canyonem … / Ultimate CF SLX, Exceed / Ale no stress , jezdit na čem mám, jestli to bude o měsíc později, budu se dýl tešit :-)

              0 0
              • TheJD  

                Sorry, ale jsi mimo misu. Jsou lidi, kteri kolo vybalili, podle jejich navodu namazali a nasadili sedlovku a pak kolo jezdili pouze na trenazeru a doslo k poskozeni sedlovky… To vubec neni o nadmernem znecisteni sedlovky, ale spatnem inzenyrskem reseni, kdy se pri pouzivani kola ram se sedlovkou navzajem „zerou“.

                0 0
                • paulart23  

                  a Ti lidi co píšou, že s tím nemají žádný problém?

                  0 0
                  • TheJD  

                    Co jsem sledoval vlakno na WW, tak snad kazdy, kdo tam napsal, ze nema problem, tam pozdeji napsal, ze uz problem ma. Ale jo, nekdo tam treba nalepil nejakou folii a udajne to pomaha, ale jini zase psali, ze se jim tam vubec nic nevleze…

                    0 0
    • paulart23  

      Nechápu ale, že na tom jezdí profíc, testovali, i už někdy od září 2020 a těm se to neprojevovalo?

      0 0
      • Pikaču  

        Údajně je to problém těžších a vyšších jezdců kde je ta páka větší. Podle mě to moc dobre věděli. Aerpad měl velké zpoždění, museli to vědět a mysleli že to asi nebude tak velké opotřebení.

        Profíci to asi neřeší

        Jinak pořádné čtení máš na weightweenies fóru.

        0 0
        • TheJD  

          Udajne jde pouze o poskozeni zadni casti sedlovky, ktera slouzi pouze aerodynamice a neni strukturalne dulezita (slova Canyonu), takze je klidne mozne, ze profici cast sedlovky v ramu uz vubec nemaji, resp. je sezrana. Tykat se to bude vsech jezdcu, ale z logiky veci bude opotrebeni rychlejsi u jezdcu tezsich a predevsim pak u kol, kde je sedlovka hodne vytazena.

          0 0
        • paulart23  

          JJJ, ono asi hodně záleží na tom vysunutí sedlovky tj velikost jezdce vs velikost rámu … Já si na biky dávám z těchto důvodů na spoj sedlovky – sedlové trubky takový malinký blatníček- překrytí..

          No a popravdě, u Ultimate CF SLX ta Canyon carbon sedlovka žádný skvost není.. ani technicky, ani design.. Ihned jsem ji vyměnil FSA K Force

          0 0
          • Pikaču  

            Tak ci onak to uchycení ( sroub) sedlovky doebali konstrukcne a moc tam ted hasit nejde. Zkusi novou sedlovku, ta bude taky perovat ale asi ne uz tolik v miste poskozeni. Udělají gumovy kryt a to je všechno co muzou udělat ale 100% to asi nikdy nebude a obecně tim aeroada21 zabili. Lidi se budou rozhodovat po sl7 nebo ja bych sel do factoru ostro i pres vyssi váhu a cenu.

            Jsem rád ze jsem nevydrzel cekani a nakonec vzal starého osvedceneho v duře a di2. S vytazenou sedlovkou na max bych rychle uflexoval tu sedlovku.

            Věřím ze sposuta lidi to ani resit nebude nebo se ani nepodivali na sedlovku, kolo je to super o tom žádná ale skoda jak to kolo dopadlo.

            0 0
    • obda  

      Ve Zwiftu to už mají opravené, nebo bych na tom neměl raději jezdit?

      0 0
    • Pikaču  

      Sedlovka prý fajn ale ty riditka mu upadla :))))))))))

      0 0
      • Fazzy  

        Já chvíli myslel, že jen zkouší nějakou aeropozici bez ležení na předloktí :)

        0 0
      • paulart23  

        to je ze kdy ? OMG :-( Tohle jsem tušil už na začátku, že ty skládací řídítka jsou pi..a , na úkor tuhosti ,,Ale říkal jsem si : chlape když to jezdí i takoví profi…a vida…Popravdě , tohle mne teda sere mnohem víc

        0 0
        • Pikaču  

          Dnes. Ale krivdil jsem jim. Vypada to na páku

          0 0
          • paulart23  

            ufff :-) To jsem si oddechl :-) Ted jsem k tomu ( TV) teprve sedl, raději jsem volil 3 h bike v tom ideálním teplotním okně

            0 0
            • Pikaču  

              Ja to videl vedle na

              https://www.bike-forum.cz/…klasiky-2021#…

              0 0
              • Pikaču  

                Tak ulomila se riditka v miste kde se paka utahuje. Bud pretazene nebo … kazdopadne to neni to misto te jejich inovace.

                0 0
                • paulart23  

                  jjj, viděl jsem , asi mechoš přetáhnul Nm na té objímce páky

                  0 0
                  • TheJD  

                    Na WW se o tom taky bavili a nekdo tam psal, ze to snad nejde pretahnout, ze praskne ta spesl objimka.

                    0 0
                    • paulart23  

                      …věřím tomu, že jak jsou ta řídítka na 3× dělená , nastavitelná šířka, / dle mého nesmysl/ , tak museli kvůli hmotnosti ubírat kde se dalo… A když použiješ větší Nm, tak se to může deformovat, bortit, jako přetažená sedlovka, nebo představec na karbon krku apod,, No pak už to jen při takovém namáhaní ,jako včera MAthieu, dorazíš..

                      0 0
                      • vik  

                        Tak Canyon uz vi…

                        https://www.bikeradar.com/…d-handlebar/

                        0 0
                        • Pikaču  

                          To je banda kkt v canoynu. Takze ta objímka kterou si canyon vytvořil sam za to může. Jelikož udelali hranaty tvar řidítek a nemohou pouzit standardni shimano objímku.

                          Takže druhy dopis majitelum slx a cfr at nepoužívají aeroady.

                          0 0
                          • vik  

                            Mohli ten vyvoj krapet brzdit, vid? Vymejslej ptakoviny jen pro to, aby bylo neco novyho.

                            0 0
                          • TheJD  

                            Pouze spekulujes. Oni delaji preventivni opatreni, nez prosetri, proc k tomu doslo.

                            0 0
                              • TheJD  

                                Na CT psal borec v komentarich, ze Adri vam der Poel (tata MVDP) byl v talkshow Extra Time Koers a rekl tam, ze v Kuurne Mathieu trefil auto riditkama na tom stejnem kole a v Le Samyn slysel krupnuti pri projeti diry v ceste, ale riditka jeste drzely dal.

                                Jeho puvodni komentar: „Last night Adrie van der Poel was a guest in Extra Time Koers (Belgian talkshow about cycling). He told Mathieu hit a car with his steer of this exact same bike in Kuurne and in Le Samyn he heard a crack when riding through a big hole in the road but it didn’t come loose at that moment. There are some pics where you can see MvdP still riding on his hoods while his right one is bent in quite a bit.“

                                0 0
                                • Pikaču  

                                  No a o tom to je. Přeci canyon nemůže takhle posilat každý druhý týden maily odstavte si kola. Ano je to zodpovědný přístup ale jsou to ko*oti. Tohle preci mají mit davno vypocitane, zatezove testy a další analýzy ale ne, budou za bandu neschopnych kretenu co jsou navic z každé věci vystrašení.

                                  Na Aeroada čekali lidi přes rok. A teď ho maji a trhají si vlasy. Timto způsobem jednání moc důvěry uživatelům a budoucim majitelum aeroadu nepridavaji.

                                  0 0
                                  • paulart23  

                                    …vůbec si z toho hlavu nedělám :-) Sedlovku bych si vyřešil sám, a k řídítkům- takové extrémy , síly, zacházení jako profi u nás běžných smrtelniků nehrozí.. Takže už se těším :-)

                                    0 0
                                  • deekay  

                                    Rekl bych, ze si tu vyrobu predstavujes jak Hurvinek valku. Ano, takove maily jsou blbe, ale kdyby se na tom nekdo kvuli tomu zabil, maji obrovsky pruser.

                                    Vypocty a testy jsou jedna vec, co pak vybleje fabrika na vychode a co je schopna pustit tamnejsi QC, je vec jina.

                                    0 0
                                    • Pikaču  

                                      Kdo je Hurvínek? Sám mám toto v automotive na starost.

                                      Jakože fabrika na výhodě vybleje vyrobek a projde 100% rentgenem v Německu tak hned pošlou mail nepoužívat kolo :)))))

                                      Na riditka a vidle si sakra davaji majzla aby nekoho nezabili.

                                      Samozřejmě stát se může ledacos ale rozhodně ne seriovy problém pokud vývoj a projekt udělal svoje.

                                      Buď mají máslo na hlavě a o něčem ví ( konstrukční věc) nebo jsou to diletanti a maji strach kvůli celemu tlaku se sedlovkou.

                                      Jinak abychom jim nekrivdili tak Matejuv tata rikal ze ebnul riditkama na předešlém zavode.

                                      0 0
                                      • deekay  

                                        To se jen tak rika :)

                                        Jake dily mas v automotive takto na starost? Karbonove? Protoze specialne u krabonu je (jakkoliv se to zlepsuje) ta konzistence vyroby extremne spatna (zcela logicky, vzhledem k tomu, jak se to dela).

                                        Takze i kdyby vyvoj a projekt udelal svoje, furt jeste zalezi na tom, jak moc je prisne nastavena QC a co vsechno pusti. A specialne u silnicnich riditek jsem uz videl ruzne praskle a rizle kousky od vehlasnych znacek, na ktere bych si vzhledem ke kvalite neodvazil ani v koupelne povesit rucnik.

                                        Jiste vis, jak to v automotive dopada, kdyz zakzanik dostane z nejakeho duvodu neshodny dil.

                                        Pokud i u canyonu to funguje podobne, tak je mozne, ze proste vytrasovali, ze pri vyrobe danych serii nebyly splneny nejake parametry pro vyrobu, ktere treba zapricinily vetsi problem s delaminacemi, ktere muzou zpusobovat problem.

                                        Stejne tak u automotive jsi treba u svarence schopen zjistit ze nebyly na svarecce nastavene dobre parametry, nebo robot nemel opravene drahy po nejake uprave jigu apod apod.

                                        Jen chci rict, ze nemusi byt vzdy problem nutne v designu (cimz se canyonu nechci zastavat, protoze podle me to diletanti jsou a uz jsem to tu psal :D)

                                        0 0
                                        • Pikaču  

                                          Souhlas. Nicméně u řídítek a vidlic je 100% kontrola (Projít může ledacos a 100% vlastně neexistuje a zridka kdy se stane skutecne seriovy problem kdyz jsou nastavene a dodrzovane procesy ).

                                          Ale kvůli tomu se neposílá nyni druhý mail aby nepoužívali kolo.

                                          U sedlovky nejdriv mlzili ze se jedna pouze o vizuální problem, pak nepoužívejte kolo a pak zase vizuální problém :)

                                          0 0
                                          • deekay  

                                            Hele ted budu spekulovat a varit trochu z vody, protoze ani jeden z nas nevi, jak to tam v realu funguje. Nicmene 100 procent kontrola muze byt, otazka je pak vyhodnoceni. Pokud by totiz prosly jen komponenty ktere maji opravdu NULA dutin, vrasek, delaminaci, tak jim z te produkce neprojde asi nic. Tudiz to bude nejak nastavene co do velikosti a umisteni tech vad.A to je ten problem :)

                                            A ono proc se divim, kdyz vidim co v cykloprumyslu nektere znacky dokazi vypustit… to ten clovek, co to navrhuje neprosel urcite ani zaklady konstruovani a mechaniku I :D

                                            0 0
                                            • paulart23  

                                              nooo, uvidíme nakolik je to vážné v sobotu, na čem Mathieu vyrazí na Strade

                                              0 0
                                            • kubad  

                                              Žádná kontrola není 100%

                                              Zadna kamera nefunguje na 100%

                                              1 0
                                              • deekay  

                                                Tak hadam, ze tohle nekontroluji kamerou, ale utrazvukem, ale jinak souhlas.

                                                0 0
                • paulart23  

                  ..nicméně ty CP 10 co mám na Ultimate považuji ze zdařilejší i hezčí ..

                  0 0
                  • Pikaču  

                    To je ultimate teda?

                    Koukam stejná omotávka :)

                    0 0
                    • paulart23  

                      ano, Ultimate CF SLX, design stejný – Movistar, trochu updatovaný , / kola , sedlovka, sedlo, lehčí čelisti/ .Omotávka je skvělá ! ( nejen to k tomu dobře vypadá :-) ) . Mám pak v plánu ji dát i na Aeroad 21.

                      0 0
                      • Pikaču  

                        Hodně pěkný. Novy aeroad s Movistar barvou je bohužel pouze na sramu a tema zipp tezitkama.

                        Tu omotavku jsem ještě venku neprojel, nedavno teprve namotal.

                        Na kterého aeroada cekas?

                        0 0
                        • paulart23  

                          Díky , jsem s ním max. spokojen, líbí se mi i hmotnost ..6,6kg :-) JJ, přesně tak , Sram ani ZIPP nemusím. A i cenově už je to úlet …CFR . Ta omotávka je skvělá,– grip, akorát se tedy více špiní…Ale zase je dobře omyvatelná.

                          Čekám na CF SLX disc 8 di2 ,ten černobílý , tj jako jediný má ty „závodní“ nápisy Canyon na řídítkách i sedlovce, jako máš ty …

                          0 0
                          • Pikaču  

                            jo ten je nejhezčí. koukal jsem na něj už od leta co ho jezdil barguil z arkea samsic. nakonec jsem nemel na cem jezdit a nedockal se.

                            akorát se připrav že si pohoršíš s váhou. já jsem s slx/disDA/ARC1100 ty stare ktere jsou lehčí než ty nove v XL s pedalama na 7,4–7,5kg.

                            Ten SLX rám je navíc jistota oproti CFR. Da se dostat i na slusnou vahu kdyz bys chtel menit kola nebo pracanta ultegru.

                            Ale na rovinkach budeš svištět. V testu v magazinu tour byl aeroad lepší než SL7. SL7 má pekně lehký ty roval kola. v Akceleraci jsou daleko lepsi než ty DTčka.

                            0 0
                            • paulart23  

                              … tak já původně o nové silničce neuvažoval – nepotřeboval, ten Ultimate s mým updatem je pro mne TOP za slušné peníze.. Ale když jsem na podzim toho new Aeroada viděl.. byla to láska na první pohled :-) A nebylo pomoci.. :-) Je mi jasné, že váhově cca +1 kg ,ale to zas nehrotím.. Jak říkáš.., budu mít aero raketu s kotouči na elektrice a Ultimate , klasika, spíše kopce, nebo když bude víc foukat.. Prostě mi přibude doma další alternativa při výběru na čem dnes pojedu … :-)

                              0 0
    • paulart23  

      Tak Ti nevím, asi ty trable ,odsouvání dodání atd na mne nějak dolehlo :-) A vážně se zabývám myšlenkou přebukovat objednávku na skladový Neuron CF SLX 9 .. ta specifikace je pecka !!

      https://www.canyon.com/…-9/2634.html?…

      0 0
      • Pikaču  

        Jestli je to druha láska rak proc ne.Ja chtit ted silnicku tak jdu do factora one ( i pres vyssi vahu a cenu).

        Ještě mam Luxe a lákal me hodně grail ale nakonec to bude finna taroko

        Aeroadu bych dal rok než si to vše sedne.

        0 0
        • paulart23  

          …no, nechám to na tom s čím soudruzi z NDR přijdou toho avizovaného 17.3. Už bych měl asi i doma přebikováno, mám krom toho Excced ještě i lehkého fatbika Trek Farley a s tím valíš jako s tankem :-) Chmmm, Finna , stylovečka

          Mně se na tom Factoru ta hlava nelíbí.. Ale co se jednomu nelíbí, druhý třeba zrovna oceňuje :-)

          0 0
          • TheJD  

            Jestli se ti na nem nelibi hlava, tak to je imo v pohode. Na nem je nejhorsi ta spodni trubka (trubky?).

            0 0
    • paulart23  

      Úžasné video pro objasnění nějakých technických fines new Aeroad vc. objímky té páky . Bohužel mne to utvrdilo, že systém uchycení jak řídítek, tak sedlovky- sedla je u Ultimate lepší, bezpečnější, důvěryhodnější.. aneb není vše Aero co se třpytí :-)

      https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
      • ido  

        Tady https://youtu.be/n2b_NRe8Tdo (11:00) je vidět jak pořešili uchycení sedlovky přidáním elastomeru plus krytka. Montážní pasta přijde pouze na to místo kde to ma význam a jinde aplikují ´kluznou’ vazelínu.

        0 0
    • ido  

      Tady https://youtu.be/n2b_NRe8Tdo (11:00) je vidět jak pořešili uchycení sedlovky přidáním elastomeru plus krytka. Montážní pasta přijde pouze na to místo kde to ma význam a jinde aplikují ´kluznou’ vazelínu

      0 0
      • th74  

        Tak teď na Roubaix jel MVDP ještě starou verzi Aeroada s normálníma řidítkama a vnějším vedením hadic.

        0 0
        • TheJD  

          To nebyla stara verze. Bud jel SL verzi ramu, ktera je standardne s vnejsim vedenim, nebo mu udelali vnejsi vedeni na SLX/CFR ram.

          0 0
        • Pikaču  

          Spis bylo zajimave ze mel klasicky hlinikovy predstavec a hlinikova riditka.

          Asi moc tem vysouvacim neveril. Nevim co meli ostatni z tymu za riditka.

          0 0
          • TheJD  

            Mohl tam mit karbonova ze stareho Aeroadu, ale zjevne nechtel.

            0 0
            • Pikaču  

              Mohl. Mlady kluk. Vydrzi to :))))

              Kdyz si vezmu jak jsou nepohodlna ta hlinikova riditka ( mel jsem na endurace) oproti tomu aero carbon kokpitu tak au au jet ty kostky.

              0 0
              • popokatepetl  

                asi očekával možný pád na tom bahně

                0 0
                • TheJD  

                  Nejspis. Kamosovi ted na starem Aeroadu praskl kokpit na jedne strane. Mozna prave nasledek drivejsiho padu.

                  0 0
    • Rora13  

      Zkusim tu diskuzi po roce rozproudit, je tu nekdo na foru s novym Aeroad? Ja dostal minuly tyden zpět muj SLX, kdy mi dali „sleeve“ kolem seat postu a nahradili handlebars za trosku tlustejsi. Po první jízde hlasim spokojenost, stejne pohodli, kolo je hezky tuhé a je hezky stabilní. Jedny minus byla cekacka 2.5 měsíce na návrat kole z Koblenz a dva male sramy na kole po prevozu, které Canyon zkompenzoval £ 125 refundem.

      1 0
      • Pepitos  

        Ahoj, Mám Aeroad CF SL 8 Disc se sedlovkou SP0046 Aero Seatpos jako na fotce výše, Při přejezdu nerovnosti na silnici se mi pod zadkem sedlo naklonilo dozadu do nevodorovné polohy. Má někdo zkušenosti jak dostat držák sedla, který je zabudován v sedlovce zpět do vodorovné polohy? Drží tam velice těsně a nerad bych sedlovku poškodil. Lze použít větší sílu nebo existuje nějaký fígl? Díky za rady

        0 0
        • Pikaču  

          .

          0 0
          • Pikaču  

            Zkus silou sedlo vratit zpet ( pri povolenem šroubu). Jinak budes muset ty vnitrky vyklepnout gumovym kladivkem nebo pres hadr kladivem.

            Takhle nesikovne to dělal na predchozim modelu ale princip je stejny.

            https://www.reddit.com/…e_alignment/

            Nebo prostrcit sroub sevnitr, oprit o plochu a vytlacit. Hlavne jemně vse dělat.

            0 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.