• romachain

    Prolejzám historii, snažím se načerpat informace o tom, jak fungujou různý fuly a nemůžu se dohledat pořádnýho popisu jak funguje Rush. Mohli byste se vy se zkušenostma podělit?

    0 0
    • Gorgov  

      Normální jednočep. Péruje no, nic jednoduššího se v celopérech nedělá :)

      0 0
    • smallbrother  

      Je to jednočep, takže počítej blokáním pružení brzdou, houpáním při jízdě, výrazným pedál-kickem a nevím s čím ještě. :)

      Já teda s ničím takovým nemám sebemenší problém, ten kick tam občas cítit je, ale netrápí mě to.

      Na co jsem si musel zvykat je níže položený střed. Kolo je opravdu hodně stabilní, ale ze začátku jsem si občas škrtnul šlapkou o překážku, je to ale zvyk. Vidlici i tlumič vozím spíš měkčí.

      Ta zadní stavba s jedním čepem je pěkně tuhá. Jinak váhově to není nic moc ani v karbonu. Ale jsem spokojenej. Na závody to moc není, ale taky se dá jet rychle.

      0 0
      • RUSH  

        Tohle mohu podepsat ze 100%. Mám Rush5 od roku 2008. Je to jednoduché, ale spolehlivé. Váha mého kola je kolem 12,5 kg. Jezdím maratonu kpz a galaxy. Na bednu nemám, pohybuji se někde uprostred startovního pole, kolo však není tím, co by mne výsledkově omezovalo. Pruzeni mám nastaveno lehce tužší, no a Lefty je tuhost sama.

        0 0
        • romachain  

          Já mám v hledáčku ten z úvodního příspěvku. Lefty bohužel nemá, ale co není, může časem být… S komponentama, který bych na to naházel (prakticky vše z Optima z profilu) bych se myslím mohl 12 kg taky přiblížit.

          0 0
          • maajkee  

            Ten rush v XL bude mít určo tak 3 kila minimálně. Ultra chrt to nebude, ale na to to kolo není ani dělaný.

            0 0
            • romachain  

              Tak pokud Optimo mělo 10,4, tak po výměně rámu a vidlice bych na 12 být mohl, ne?

              0 0
              • maajkee  

                jj, těch 12 by mělo být dosažitelných

                0 0
                • romachain  

                  Fuly jsem doteď moc nesledoval, tak nevím, ale 12 na takovej typ fula je slušná hmotnost, ne?

                  0 0
                  • smallbrother  

                    samotnej rush, v karbonu by měl mít asi 2,6kg. To je kilo proti scalpelu navíc.

                    12kilo je na full už docela dobrý. Záleží za jaký prachy.

                    Tlumič mám Float RPL – 3 polohy (open-propedal-tvrdej lock).

                    Já jsem Rush kupoval právě kvůli jednoduchosti. Ale jinak si myslím, že systém jednočepu je mrtvej a kupovat ho v roce 2012 není dobrej nápad. :)

                    0 0
                    • maajkee  

                      Nemyslím si, že je mrtvej, stále je ten jeden velkej čep co se týče servisovatelnosti naprosto ideální :)

                      A jestli budeš chtít rám prodat, ozvi se :)

                      0 0
                      • smallbrother  

                        …myslím, že si ho ještě nechám. Je mi jasný, že u tebe by po měsíci šel někam dál… :)

                        0 0
                        • maajkee  

                          Myslím, že ne, Rushe chci od doby co jsem pořídil jekylla, ale stále se nic vhodnýho a za dobrý prachy neobjevilo.

                          Nejlíp samozřejmě samotnej rám.

                          A i kdybych ho poslal zase dál, tak to už by tě nemuselo vůbec trápit :)

                          0 0
                          • de1mos  

                            prehodime ramy? :)

                            Inak Rush je taky, ako ho opisali kelegovia vyssie, co sa tyka hmotnosti tak sa da postavit aj pod 10, moj ma aktualne 10,3 a este to pojde mierne dole ;)

                            na ebay ich zopar je, aj samostatne ramy. Jednu Alu lefty speed mam doma, aj kolesa k nej, ak by bol zaujem :)

                            0 0
                          • yetti  

                            Kdybys chtěl karbonovýho Rushe ve velikosti L, tak bych tu jeden rám s papírama měl na prodej :-)

                            0 0
                            • maajkee  

                              Hoď mi prosím nabídku na mail, díky :)

                              0 0
                              • yetti  

                                Nebudu Ti mazat med kolem huby, že na tom jezdila 50ti kilová baba. Má to za sebou čtyři sezóny (cca 6tis km), takže je na tom vidět, že je to jetý. Ale jestli to myslíš vážně, tak já ti zítra odpoledne udělám pár fotek a rozmyslím cenu. Na jaře jsem na to chtěl naházet komponenty co se mi válí doma a prodat to jsko celý kolo, ale momentálně namám vidlici, takže si rád ušetřím shánění a klidně prodám samotnej rám.

                                0 0
    • maajkee  

      Hehe, ty už taky nevíš co bys roupama :)

      Jinak týpka co to prodává znám, ničeho bych se rozhodně nebál, bejt to L e né XL tak už ho mám doma :)

      Řekl bych že funkčně to bude podobný jako jekyll, na kterým bylo fakt pohodlíčko, jedinej nešvar, že do kopce ve stojce už hodně houpal, ale na rushovi už se začaly dávat tlumáky s propedalem, který by to měly trochu eliminovat.

      0 0
      • romachain  

        Je pravda, že teď trochu tápám v tom, co vlastně chci a co si můžu dovolit. Reference na prodávajícího potěší, dík. Já už jsem se rozhodl, že bych to i vyzkoušel, jen doufám, že se dohodnem na jiné ceně. Pro mě má význam jen ta rámovka… Tlumič je zrovna otazníkem, nevím jakej typ to je, jen že je to značka 02. Pohodlí očekávám, ztrát energie se obávám, „obyčejné“ vidlici jsem připraven zas jednou dát šanci…

        0 0
        • maajkee  

          Co se týče energie, tak jekyll byl větší houpačka, 115mm zdvih, žádnej propedal a průměry jsem jezdil naprosto srovnatelný jako na ht.

          0 0
    • romachain  

      Jsem rozhodnutej, že chci tohoto Rushe, teď je na cykloazaru za 33 tisíc. Ta cena je ale podle mých propočtů a informací neodpovídající. Potřeboval bych v tomto poradit, říct jaká cena a proč je adekvátní. O kole vím už skoro vše, tak pokud je k určení vhodné ceny něco potřeba doplnit, tak se ptejte. Je to minimálně ježděný, některý věci jsou skoro úplně nový…

      0 0
      • maajkee  

        ? Nechápu tě, dneska jsi mi psal, že jdeš do toho Trailu :D

        Propočty se na Cannondaly nedaj aplikovat, to už bys měl vědět. Rám je každopádně v moc pěkným stavu, takže počítej že za míň jak 15 tisíc se Rush rám sehnat nedá, nebo jem velmi těžko, k tomu připočti cenu ostatního a myslím že se stejně tak na 25, 27 tisíc dostaneš.

        Já bych za něj víc jak těch 27 nedal, ale na druhou stranu by se mi ho nechtělo míň jak za těch 27 prodat.

        0 0
        • kravjec  

          pochopit Romana to nejde :-))(znám jej jen tady přes fórum)ten ty CD skládá a zase rozebírá jak na běžícím pásu :-)nekamenovat pokud se mýlím

          0 0
          • maajkee  

            Mám pocit, že si prochází něčím čím já ještě tak před pár měsícema, pořád jsme nevěděl jestli HT nebo full, nakonec jsem zjistil, že to je prostě těžký a chce to HT i full :)

            0 0
            • kravjec  

              taky jsem si to myslel a postavil ještě endurko (Da bomb) ale dávám to pryč přeci jen chrt je chrt 10kg pod prdelí letí jináč :-))sice ty sjezdy ale než se prodá tak ho ještě užiju

              0 0
              • maajkee  

                Mě teďka zase strašně láká nějaký dirt/street kolo, možná klidně s pevnou vidlicí na takový to blbnutí po městě :)

                0 0
      • kravjec  

        máš pravdu ta cena tomu neodpovídá ani kdyby tam byla lefty tak by nebyla nic moc,Rush už se nějaký ten rok nevyrábí,navíc je to XL tak že se mu to bude blbě prodávat a když si spočítá za kolik by prodal komponenty po rozebrání tak bych to tlačil pod 25 ale to je na každém jak se k tomu postaví třeba řekne že si jej raději nechá

        0 0
      • maajkee  

        Pošli mu tenhle odkaz, že tam ho můžeš mít novýho za 34 a že prodejce by byl ochotný ho nechat i za 32, takže ti cena příjde fakt neadekvátní, na to, že je to jetina a velikost XL je fakt celkem málo prodejná, protože obzvlášť rush je v XL fakt dlouhej autobus :)

        0 0
        • romachain  

          To by asi nepomohlo, vzhledem k osazení těch dvou kol a představě prodejce, že chce prodat skoro za to, za co nakoupil… To z tvýho odkazu je o dost hůř osazené…

          0 0
      • romachain  

        Já jsem si nastavil svůj strop takto: za komplet bych dal 27, za rám+vidle+tlu­mič+hlava 17. Nechám to pár dní jako nabídku a když to neklapne, tak půjdu do toho Traila. Pokud se teda nenaskytne ještě něco dalšího mezitím. Sen je tohle: http://www.ebay.com/…380397556813?… :-)

        0 0
        • maajkee  

          Scalpel je pro lehký lidi :)

          Není to jen tak, že Roud bude jezdit už třetí v pořadí :D

          Jako jetinu bych scalpela nekupoval, pokud nemáš 60kg :)

          0 0
        • JakeF  

          Ty fakt dobře nevíš, co chceš ;-). HT, 80mm a 120mm fulla podle toho, na co bude nabídka :D. Že se na ty předražený jednonohý šmejdy nevykašlete, fuj, nikdy bych ho nechtěl :).

          0 0
          • maajkee  

            Kdyby jekyll nebyl tak ošklivej, tak ho jezdím dodnes :)

            Cannondale není prostě o rozumu, to je jako s Harleyema :) Myslím tedy starší kusy.

            0 0
      • Smazaný účet  

        33 je moc… mi jsme koupili rushe alu aniversary za cca 30 i s lefty a rp23 tak před 3ma rokama (tenhle má jen novější brzdy). Navíc ani ta barva není úplná výhra.. zkusil bych to stlačit dolů a nebo bych počkal na něco zajímavějšího (ebay).

        0 0
      • RUSH  

        S tou cenou je to složitý, ale Rush 5 / 2008 mám a jsem s ním moc spokojený. Řeknu jenom můj osobní názor, podpořený zkušeností s Rushem, co mi na nabízeném kole vadí:

        1. vidlice – na tohle kolo patří jedině Lefty – pokud souhlasíš, je

        to investice navíc.

        1. Je to jednočep, chce to tedy kvalitní tlumič s propedálem – tlumič

        O2 neznám (mám Fox RP2) – pokud bude třeba měnit, znamená to další investici.

        1. Kola – chce to výrazně odlehčit, přejít na bezdušáky. Pokud se

        přechází na Lefty, je to vlastně nutnost. Já teď jezdím na Mavic 819, ale na tuto sezónu plánuji výměnu – ZTR ARCH/HOPE/zadní nába s pevnou osou DT Swiss. Při výměně kol se dá velmi výrazně ušetřit na váze, a i jízdní vlastnosti se hodně zlepší.

        Nakonec mi z toho vychází, že bych do toho nešel, protože celková cena po úpravách (a to jen bod 1 a 2)se blíží původni ceně nového kola s touto výbavou (Rush 5).

        0 0
        • romachain  

          ad1. Lefty jsem měl a i na tohle kolo bych ji podle příležitosti pořídil. Jako dočasné řešení je ta Reba slušná, i prodat by se jistě dala rozumně.

          ad2. Ten tlumič co tam je je sice základní model, ale má nastavitelný tlumení, měl by udělat dobrou službu.

          ad3. Kola a i všechno ostatní kromě rámu, vidlice, představce a řidítek mám z Optima v profilu (komplet XTR), takže hmotnost by se myslím dala ukočírovat na 12. Všechno ostatní z tohoto Rushe by šlo obratem zpět na cyklobazar.

          0 0
          • RUSH  

            S tím tlumičem nevím. Nastavení tlumení není totéž co ProPedal. Ten totiž, pokud je aktivován, drží tlumič uzamknutý, ale při nárazu na větší nerovnost se zapne a funguje tak, jak je nastaven. Regulace tlumení je málo, potřebuješ jiné nastavení do kopce po asfaltu a jiné při sjezdu přes kameny.

            0 0
            • Smazaný účet  

              přesně tak, regulaci tlumení má snad každý tlumič a štelovat to něajk za provozu moc nejde…

              já jsem měl RP2 a přešel jsem na RP23. Oba tlumiče jsou perfektní a s tímhle kolem si rozumí.

              0 0
              • romachain  

                Jak je to s tím rozměrem? Dá se použít 190/51mm?

                0 0
                • kubad  

                  bude to mít víc zdvihu, aby to někde nemlatilo

                  0 0
                  • de1mos  

                    Mám tam dt swiss xr 190/50 a nemlatim ničím…akurát sebou o zem sem tam :-D

                    0 0
                    • maajkee  

                      Asi nemáš nějak změřený o kolik se reálně zvýšil zdvih co?

                      0 0
                      • kubad  

                        to se dá lehce dopočítat :D

                        cca 138mm to bude mít, pokud se zadní kolo nikde neopře

                        0 0
                        • maajkee  

                          Hmm, tak to je celkem velkej skok.

                          0 0
                          • de1mos  

                            na mtbr su borci co tam dostali 130mm Lefty a dozadu 200/55 tlmic a vraj im to jazdi v pohode :) …mozes skusit…alebo kasli na to, aj tak je to nepouzitelne kolo ako pisali vyssie…

                            0 0
                        • Smazaný účet  

                          to už musí solidně chytat o zem s takovým zdvihem, i při těch 110 mm mi přijde střed docela nízko :)

                          0 0
    • ZuzicK  

      Funguje blbě. Ale zas je to jednoduchý kolo, někomu může vyhovovat.

      0 0
      • maajkee  

        Funguje blbě.

        ale tak zas :) Myslím, že se s tím systémem dá naučit pracovat, třeba jen stačí z kopce nebrzdit zadní a hned je to lepší :)

        0 0
        • Pumsc  

          Cos čekal když má teď maestro?

          :-D

          0 0
          • Smazaný účet  

            maestro nebrat.. zbytečně složitý… kámoš byl tak nasranej, protože se mu sraly ložiska že to dal pryč a koupil CD rýži

            0 0
            • Pumsc  

              jn,co člověk to názor,no když na ten rush koukám tak to musí být celkem fest lineární ne?:)

              0 0
            • ZuzicK  

              Tak třeba jemu vyhovuje jednoduchost, mě vyhovuje funkčnost. Ložiska už máme pořešený, dneska dorazily.. :-)

              0 0
              • Pumsc  

                i jehličkový do tlumiče jo?hmmm:-)

                0 0
              • l.smetana  

                Napiš mě pak prosím tě nějaké reference,jak to šlape. Třeba i tady,nebo mě na e-mail, celkem jsem zvědavý. Díky moc :)

                0 0
        • ZuzicK  

          Tak zas, měla ho mamina 6 let a něco málo jsem na něm taky najela.. něco málo bude dané mojí menší vahou, ale je to kolo necitlivé, nežehlící a přitom houpavé, neakceleruje moc dobře, z kopce nejisté. Až na to poslední to jde lehce eliminovat lepším tlumičem, ale já už mám jasno.. :-)

          0 0
          • Smazaný účet  

            ty jo připadá mi, že se bavíme o úplně jiném kole :D já bych řekl, že se jedná o pravý opak toho co píšeš :D ale tak jsou to jen subjektivní názory… přímé srovnání by bylo zajímavější.

            0 0
          • maajkee  

            Já jezdil jednu sezónu jekylla, stejnej systém jednočepu, s obyč fox tlumičem bez propedalu a v podstatě jsem jezdil stejný průměry jako na HT kolech, v terénu daleko většíé pohodlí, citlivý pro mě dostatečně, v tu dobu 95kg živý váhy. Jediný mínus byla houpavost ve stojkách do prudkých kopců, pokud jsme šlapal ze sedla, tak se to dalo celkem v pohodě.

            Navíc spíše dlouhá geometrie dělala to kolo z kopce dost klidným.

            0 0
      • Smazaný účet  

        já nevím na 110 mm to funguje úplně v pohodě.. nemá cenu tam cpát x čepů při tak nízkým zdvihu. Kolo je to hravý a s perfektní geometrií.

        0 0
        • maajkee  

          Tady je všeobecná BF pravda, že jak to má míň jak 4 čepy tak je to zákonitě k hovnu, to ještě nevíš? :)

          0 0
    • Vilém  

      Zacinas mi pripominat Maajkeeho:)

      0 0
    • romachain  

      Děkuji všem za cenné informace. Teď je to v rukou osudu. Prodejce prý má zájemce, kterej je ochotnej těch 33 dát, zítra se na to má přijít podívat. Když to vezme, nemusím to dál řešit. Když to nevezme, začnem jednat nanovo, prakticky už jen o ceně, protože zájem o to mám.

      0 0
    • romachain  

      Snažil jsem se porovnat geometrii duralovýho Rushe se Speedsterem od RB. Rush je při stejné výšce delší. Navíc má hlavní čep víc vepředu oproti Speedsterovi. Tak z toho usuzuju, že Cannondale bude stabilnější a bude víc držet stopu a Speedster že bude asi o něco hravější. Rush má díky prohnutí víc místa nad rámem. Zajímalo by mě, kterej z nich je lehčí, kterej odolnější a tužší.

      0 0
      • RUSH  

        Ohledně geometrie – souhlas. RUSH je stabilní a výborně drží stopu, hravý moc není. K porovnání váhy a tuhosti nic říci nemohu, RB jsem nejezdil.

        RUSH má solidní rám, který něco vydrží. Základní trojúhelník je velice tuhý, zadní stavba je tuhá jen jaksi průměrně, ale i tak je to zcela v pohodě.

        Protože teď stejně plánuji nová kola, chci dozadu vyzkoušet HOPE s pevnou osou. Jsem zvědav, jak moc to bude znát (a zda vůbec).

        0 0
        • kubad  

          k tuhosti zadní stavby byly v testech výhrady, a 10mm RWS tomu pomůže hodně takže můžu doporučit

          0 0
          • RUSH  

            Díky. Pak poreferuju. Kola mám objednané u Hnoje.

            0 0
        • ZuzicK  

          Tuhost zadní stavby nic moc, často jsem zastavovala, protože jsem si nebyla jistá zda nemám prázdný kolo jak to plavalo.. Ale třeba to za těch pár let vyšpekulovali.

          0 0
          • RUSH  

            Sorry, ale takový pocit jsem nikdy na Rushi neměl. Musí ale být všechno dotažené, žádné vůle (např. bushing), prostě všechno v cajku. Taky záleží na tuhosti kol. Pro mě je Rush celkem raketa.

            0 0
          • maajkee  

            Sakra kolik máš kilo? :) 100? :)

            0 0
            • ZuzicK  

              Spíš jakej styl ;-)

              0 0
            • RUSH  

              100 kg ne ale 193 cm / 93 kg. Na maratonech typu KPŽ dojiždím zhruba v půlce závodního pole. V mém věku už holt hledím na pohodlí. Styl jízdy tedy lehké XC.

              0 0
      • Smazaný účet  

        ještě pořád jsi ho nekoupil? Nebylo by lepší si to kolo někde projet než pořád teoretizovat nad internetem?

        Já když kupoval kolo tak jsem měl načtenej internet a tak nějak jsem tušil do čeho jdu… ale stejně když jsem na něm jel poprvé tak to bylo nic moc… trvalo mi asi 300 km než jsem si na to kolo pořádně zvykl

        0 0
    • romachain  

      Tak jsem neodolal. Vzal jsem to komplet a přeházel na to věci co jsem měl z Optima. Chybí mi ještě přesmykač a na přední brzdu adaptér a kotouč. Nicméně i bez toho jsem dnes objel cca 40 km a koupě nelituju. Nechápu, jak jsem mohl jezdit na HT:-) Houpání cítím, ale subjektivně nemám pocit, že by mě to nějak citelně ubíralo o výkon. A je to teda fakt dlohý a stabilní. Vyjel jsem na tom dnes technickej výjezd, kterej předtím nepřipadal v úvahu vyjet. Zkušenosti ze sjezdu zatím žádný, neboť bez přední brzdy se to nedá…

      0 0
    • kyprbikecamp  

      Jak bylo řečeno, je to jednočep. Není ale rozhodně jednočep jako jednočep. Jde i o detaily. Linka řetězu oproti převodníkům, atd… Jeden jednočep je katastrofa, druhej kadilak. Veskrze to je hromada volovin, který tě jen zdržujou od ježdění a nechal bych je na inženýrech. Já jednočep mám a naprosto v pohodě. Nějaký ty známý nevýhody neznám. Spíš je znaj a řeší ti, kdo jednočep nemají. Prostě jezdím. Výhodou je už zmiňovaná jednoduchost. Když se to začne *****, máš jasnej cíl, kam se podívat. A ne čtyři nebo víc. Nehledě k tomu, že já třeba s čepem nikdy problém neměl(cca 7 let). A to jsem to nikdy nešetřil. Konkrétně Rush si myslím a vůbec kanondejl, že je strašně drahej. Myslím, že jsou stejně dobrý nebo lepší jednočepy a levnější. Kdo má Rush, ať se neurazí, já mám svoje kolo taky rád a ať dělá radost.

      0 0
    • romachain  

      Tak už mám na Rushovi něco odježděno a musím iznat, že je to fakt houpačka. Mám na tom obyč tlumič X-Fusion. Sice nepociťuju, že by mně to houpání nějak omezovalo, ale stejně mi furt vrtá hlavou jestli nepořídit lepší tlumič. Konkrétně bych asi chtěl Foxe RP23 či jak se ten jejich „top“ jmenuje. Všiml jsem si ale, že se dělá jaksi více verzí (různě velký komory a ještě nějaký další rozdíly) a tak bych rád zjistil, jakej typ se na Rushe hodí nejlépe. Prosím poraďte kdo ví, nebo alespoň tuší…

      0 0
      • Smazaný účet  

        o těch komorách nevím co tam mám, ale můžu se ti podívat co tam cannondale dává standartně na tlumiče co máme doma… jen k tomu výběru tlumiče, já měl původně RP2 (ten má 1 polohu nastavení propedal) a vyměnil jsem si ho s dalším Rushem co máme doma za RP23 a to že mám teď 3 úrovně nastavení propedalu je skoro zbytečné.. ta 1 poloha u RP2 odpovídá na RP23 zhruba něčemu mezi 2 a 3 a já to mám nastavené nejčastěji na 2, občas na 3 (ale to až dkyž si vzpomenu, že tam to nastavení je) jedničku snad ani nedávám, takže pokud by byl tlumič RP23 výrazně dražší, tak já bych si nepřiplácel a vzal RP2.

        0 0
        • romachain  

          Já právě jak jsou ty různý verze, tak si ještě nejsem jistej kolik vlastně by mě to stálo peněz…

          0 0
        • romachain  

          Mohl bych poprosit o přesnou specifikaci toho tvýho tlumiče RP2? Chci si ho pořídit a nevím, jestli v dané specifikaci bude ideální… viz: http://www.bike-forum.cz/…-vyklad.html#…

          0 0
          • RUSH  

            Já vím jen to, co je zde:

            http://www.bike-forum.cz/…il-3018.html. Tlumč je originál, z původního osazení kola.

            Pokud mi někdo řekne, že z něj stačí opsat nějaké číslo nebo něco vyfotit, proč ne, ale vymontovávat ho kvůli tomu nebudu. Sorry.

            0 0
            • romachain  

              Vypadá to na model před rokem 2010, tedy bez Boost valve (nevím jesti je to lepší nebo ne, ani moc nevím co ta funkce vlastně dělá, snažím se to pochopit). Každopádně by na něm měly být údaje Compresion tune a Rebound tune vyjádřený „čárkama“ třeba jako signál wifi v notebooku.

              0 0
          • maajkee  

            Já mám pocit, že Rush má trochu atyp tlumič. Místo klasických 190/50 tam má nějakých 190/45, ale upřímně nevím jakej to má vliv na funkci. Já tam měl RP23 a na propedalu jsme využíval stejně jen 2. polohu. Takže bych tam klidně šoupnul RP2.

            Nebál bych se tam ale špuonout i nějakej x-fusion s platformou. Já mám teĎ X-fusion 02 PVA se 4 polohama nastavení boost valve a funguje to taky velmi dobře.

            0 0
            • romachain  

              Je pravda, že těch 190/45 tam v originále bývalo, těch 190/50 má vliv na teoretické zvýšení celkového zdvihu, tedy jinak řečeno mírnou rezervu při nastavení aby chodil na těch cca 45. I při plným zdvihu do těch 50 to nikde nevadí, takže je to v pohodě…

              0 0
              • kubad  

                de1mos tam má DT swiss 190/57mm a taky žije :D má víc zdvihu, a nikde to nekoliduje

                0 0
                • de1mos  

                  a ja zijem 2 roky v tom, ze tam mam 190/50 :D

                  0 0
                • romachain  

                  Teď mám vyndanej tlumič, tak jsem to měřil a zjistil, že 200 tlumič už by tam nevešel a při zasunutí na 13,5 cm se mi opře guma (Schwalbe 2,25 RaR) o rám.

                  0 0
                  • kubad  

                    nechapu proc 200mm?

                    0 0
                    • romachain  

                      Jen jsem to zkoušel, nechci ho tam dávat. Měl jsem pocit, že jsem někde četl o někom, kdo to tam má, tak jsem chtěl zjistit, jestli by se to tam dalo nervat, ale fakt jen ze zajímavosti.

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.