• Kebab

    Dobrý den. Chci se zeptat jaké máte zkušenosti s tímto obchodem. Bikeinn.com

    15.1. jsem si tam objednával platformy a ještě nepřišly. I když bylo slibované že mi to příjde cca do minulého pondělí. Když jsem jim tam napsal, že to ještě nepřišlo, tak mi akorát odpověděli, že odhadovaný čas doručení se počítá až od té doby co zásilka dorazí do cílové země.

    0 0
    • Velomiwookie  

      Na snowinn jsem par let zpet par veci objednaval a vzdy vse doslo

      0 0
    • Kouba_2005  

      V neděli objednány zimní tretry, ve středu jsem si je převzal od kurýra GLS. O 20% levnější než u nás lze sehnat. Za mě super.

      0 0
      • Kebab  

        tak to bude asi tím, že jsem tam zvolil dopravu od český pošty :D

        0 0
        • Kouba_2005  

          Tak to jen DHL předá Český poště, ono to dojde. Odkaz pro sledování zásilky ti poslali, ne?

          0 0
          • Kebab  

            Jo poslali. Jako poslední položka je že se to zpracovává v cílové zemi. Už je to tam týden. Ale přes celnici to nejde ne? Protože to by tam zůstalo kdoví jak dlouho.

            0 0
    • Barty93  

      Před týdnem jsem objednal pláště , včera dorazili. Tak soudím že v shopu problém nebude. Dopravce GLS

      0 0
      • Kebab  

        No takže už vím, že přes českou poštu už nic :D

        0 0
        • zdenal8  

          Zajdi na poštu a vysvětli jim, co je za problém, že se jim to někde seklo. Už se mi to taky stalo, že to zůstalo seklý na depu. Když tam bylo už 4 dny, že je zásilka přepravovaná k doručovací poště, tak jsem došel na svoji pobočku. Tam na to koukla, že je tam opravdu nějaký problém, vyžádala si zásilku a druhý den jsem to měl doma.

          Tady to fakt nevyřešíš, jedině na poště.

          0 0
          • Auditor  

            Jsem nedavno resil podobnou vec – zasilka 3 dny ve stavu priprava k doruceni. Na depu mi rekli, ze „vas okrsek se ted nezavazi, pojedem za 2 dny“ .. a prijeli.

            0 0
    • obywan  

      Dá se při poslání do ČR zaplatit v EUR místo CZK? Nějak jsem na to nepřišel.

      0 0
      • Doyle  

        Při posílání do ČR to ukazuje cenu v korunách, už jsem tam několikrát objednával a vždy při platbě kartou to banka vyúčtovala v aktuálním kurzu EUR.

        0 0
    • kliiima  

      Nemáte někdo nějaký slevovy kupón? Budu tam asi brát sedlo, tak by se hodil

      0 0
    • krokus  

      Moje zkušenost s Bikeinn tedy úplně pozitivní není. Objednal jsem si Castelli Prosecco, poslali ho poštou jako tu nejobyčejnější zásilku. Doručení trvalo 2 měsíce, což byla chyba České pošty, ale souviselo to právě s typem zásilky. Tričko vypadalo, jako by ho někde přinejmenším zkoušel, možná i používal. Visačka Castelli byla odtržená a jen volně vložená do krabičky. Ale nechci si moc stěžovat, vlastně jsem po tom dlouhém čekání rád, že balík vůbec přišel.:-)

      0 0
    • IRIDIUM  

      Moje čerstvá zkušenost s tímto e-shopem je pozitivní. 3.11. objednáno zboží (termoprádlo Loeffler, s významným cenovým rozdílem oproti ČR, kde je beztak nabídka chudá). Dopravu zaštiťovala Spring GDS, ze Španělska do Francie a pak do ČR, kde šel balík přes Zásilkovnu – WE/DO. 13.11. balíček po 10 dnech od objednání v pořádku, bez poškození, doručen. Zboží odpovídá – totožný kus jsem už jednou vlastnil.

      0 0
      • RapMan  

        já objednával na jaře, taky ok. Zkoušel jste někdo ty přidružený obchody (Swim Inn nebo Outlet inn)

        0 0
      • Murray  

        Takže si kliknul na dopravu WE/DO? Chci tam koupit bundu, tak jestli tahle nejlevnější doprava je v poho nebo se vyplatí si připlatit par desetikorun za GLS nebo DPD?

        0 0
    • skobic  

      Nevím jak rychle doručí GLS nebo DPD, ale tím nejlevnějším způsobem to bylo do týdne doma. Dovezla Zásilkovna, popř. si to můžeš nechat uložit na výdejnu.

      0 0
      • Murray  

        Ok díky!!

        1 0
        • JachymP  

          Wedo je bývalý Intime, funguje normálně. U každý z těch firem se může něco občas zaseknout, ale to nikdy dopředu nevíš. Většinou to přijde rychle jakoukoliv doručovací firmou. Vždyť jsou to profesionálové. Ale na blbce můžeš narazit všude ;)

          0 0
          • krabica  

            Wedo jsou zrovna v Ostravě samí blbci… :-D Nezažil jsem snad žádné normální doručení…

            1 1
            • jeniiiik  

              Taky tak. Banda debilů kdy jsem si několikrát pro balík na depo jel raději sám, než by ho zase řidič zapomněl naložit, nevešel se atd.

              0 0
              • andy97  

                Sem to radši objednal přes DPD, kdyby něco tak depo mám kousek. Tady těm menším přepravců se radši vyhýbám. Po zkušenosti s UPS, kdy mi snad ani jednou to nedovezli v termínu a nebo sem musel na depo. Nejlepší bylo když mi měl dovézt balík a stál mi u baráku 10min a pak odjel bez doručení.

                0 0
            • Radek Broz  

              Na úplně druhý straně země jsou to úplně stejní blbci.

              0 0
      • mr.nikdo  

        Aktualne DPD. O vikendu objednano. V pondeli odeslano a bez dalsich updates u Seur… Buhvi, kde to je.

        0 0
    • ladys  

      Objednáno zboží skladem 14dní zpět, dodání mělo být začátek února. 14 dní každou noc e-mail, že je problém ve zpoždění , dostupnosti…

      Objednávku po 14ti dnech zrušili. Obratem kliknu na zboží a ono je skladem, akorát cena +2000. To se mi tedy nikde jinde nestalo…

      0 0
    • Smazaný účet  

      Když stornuji objednávku, strhne si banka při vrácení peněz něco za převod měn?

      0 0
      • Kuzmici77  

        Mně se vrátila stejná suma, jakou jsem zaplatil při nákupu.

        0 0
        • JachymP  

          Mně se vrátila jiná částka (nižší). Evidentně mají ceny v EUR a přepočítávají to na CZK aktuálním kurzem, takže záleží na tom, jakým směrem se kurz pohne. To mě vadí, radši bych nakupoval za eura, ale bohužel to na bikeinn nejde když chci doručení do CZ.

          0 0
    • Atilla  

      První a taky asi poslední zkušenost s bikeinn nebyla příliš pozitivní. Zboží skladem nebylo skladem, což napsali po 5 dnech od objednávky. Dotaz na jinou variantu co byla psaná skladem opět negativní. Na dotaz proč mají napsáno skladem, když vědí, že skladem není raději neodpověděli. Podle mě zadržují naschvál peníze.

      0 0
      • andy97  

        Ahoj, má někdo v poslední době zkušenost s obchodem bikeinn? co tak čtu recenze je to všelijaké.

        0 0
        • tomxxx  

          Fungují jako jakýkoliv zahraniční shop..naprosto v pohodě. Doprava levná

          0 0
          • andy97  

            jj to vím. V recenzích sem se dočetl dost často, že zboží na webu napsané skladem a pak to nemají. A komunikace pak s nimi není moc dobrá.

            1 0
            • Kouba_2005  

              Potvrzuji. Objednaval jsem zbozi, co bylo skladem, zaplatil a cekal. Po tydnu dotaz, kde ze to vazne – odpoved, ze neni skladem a ze bude az za mesic. Tak storno a ze chci vratit prachy a to hned, stejne jako oni chteji za zbozi hned zaplatit. Leda prd, prachy vraceji az probehne cely urad kolem storna objednavky, coz trvalo dalsich 10 dni. Nechapu.

              0 0
              • andy97  

                Tak aspoň, že vrátili peníze :)

                Já třeba sem vracel zboží na bike-discount, což je jeden z největších bike shopů v Německu a teď to bude skoro měsíc a pořad nemám peníze na účtu.

                0 0
                • Kouba_2005  

                  Tak s BD naopak nikdy sebemensi problem.

                  Na tom vraceni penez me stvalo, ze mi brzdili prachy dlouho a nemohl jsem objednat jinde, protoze to byla pro mne celkem velka castka.

                  0 0
            • mr.nikdo  

              Jsou to obyvatele Spanelska :D

              0 0
        • mr.nikdo  

          V pohode. Do tydne doma.

          0 0
        • bosmilan  

          Objednával jsem nedávno 2× a pokaždé bez problému.

          0 0
        • Environmentalist  

          V lednu jsem u nich objednával kliky. Přišly za týden. Akorát je mohli zabalit do menší krabice, nikoliv asi pětkrát větší, než bylo potřeba :-).

          0 0
        • Hersl  

          Za mě taky o.k. Objednal jsem boty, při objednání uvádějí i termín dodání v rozmezí dvou dnů, boty došly přesně načas. Cena taky super. Doporučuji.

          0 0
        • jeniiiik  

          Dvě objednávky a vždy v pohodě, poslední před týdnem. Delší dobu trvalo dodání Zásilkovnou v Česku než cesta Španělsko – Česko. ;)

          0 0
    • Tomik_S  

      V půlce ledna jsem si objednal sedlo,bezva cena.Zhruba za 10dní bylo doma,za mě proběhlo všechno v pohodě.

      Edit:chtěl jsem reagovat na andy97 :-)

      0 0
    • Touš  

      V pondělí objednaná sedlovka a ve čtvrtek dorazil dopravce. Vše OK.

      1 0
    • Tofifee  

      Já objednával pedály a bez problému. Přišly asi za týden.

      0 0
    • macomb  

      V říjnu jsem tam objednával elektrickou sadu Sram + kliky a v pohodě

      0 0
    • Fran-tic  

      Objednával jsem hodně věcí už, napříč sporty – i věci na skialpy na snowinn a trekinn. Poslední karbonové hůlky za 2,5k jsem vracel a vše proběhlo včetně vracení takového debilního balíku bez problémů. Poštovné zpět vygenerováno na vratku za 200 kaček, což je fer :)

      0 0
    • jIrI___  

      Přidám svoji zkušenost. V jeden den (5.2. večer) objednáno ze čtyřech různých eshopů – biketone.cz, bikeinn.com, bike-discount.de a hibike.de. Objednané zboží došlo domů následovně:

      7.2. – biketone,

      8.2. – bikeinn,

      9.2. – bike-dicount,

      13.2. – hibike.

      Takže z tohoto pohledu za mě s bikeinn spokojenost, navíc měli jednoznačně nejlepší informování o průběhu objednávky.

      0 0
      • bedoslav  

        Asi to záleží případ od případu, já objednával na bikeinn 3.2., přišel zatím pouze potvrzovací e-mail a dnes 13.2. stále žádný update. Navíc na mobilní verzi webu to píše, že už byla objednávka odeslána, na desktopu že očekávané dodání 18.-19.2. Leč žíly mi to netrhá, jelikož na to až tak nespěchám, v sezoně by to ale mohl být problém.

        0 0
    • Velomiwookie  

      ja tam i reklamoval pred par lety membranovou bundu s dirou u svu a vratili penize, jen to nejakej mesic dva trvalo..

      0 0
    • tretys  

      Já objednával z BikeInn 20.1.2023 a zásilku odeslali 12.2.2023. Nutno podotknout, že jsem objednával jedenáct položek a docela trvalo než vše naskladnili. Mezitím jsem si s nimi dvakrát psal, jestli vše proběhne a byl jsem informován, že na některé zboží se bude čekat do první půlky února. A tak to bylo.

      Jelikož je zima, tak mě to netrápí, že to trvá. Uvidíme jak bude vypadat zásilka až dorazí. Každopádně, je blbý, že položky, které se tváří jako skladem, ve skutečnosti skladem nejsou.

      0 0
      • milan.v  

        I mně už se u nich stalo, že něco skladem na eshopu ve skutečnosti nebylo a čekalo se přes týden na naskladnění…

        0 0
      • TJiri  

        Stejná zkušenost loni v létě. GRX páky skladem, tak jsem po nich skočil, dva týdny čekal a nic, tak jsem to stornoval.

        Prostě píšou skladem i to co nemají.

        1 0
        • tretys  

          Podle mě má smysl nakupovat věci, které člověk nepotřebuje ihned a nevadí mu delší doba dodání.

          0 0
    • saintjv  

      Bikeinn jsem vyuzil nekolikrat, Ano u veci jsem se setkal pisou skladem, bohuzel cekali na zaskaladneni. Na druhou stranu, kdyz jsem tam napsal tak mi ihned nabidli, ze jestli chci objednavku zrusit ihned vrati penize. Zasilka vzdy dorazila v pořádku.

      0 0
    • soptik777  

      Zdarec, 25.05.2023, jsem objednal pres Bikeinn.com hodinky Garminy, dnes už to jsou dva týdny a prozatím to nedorazilo normálně bych nejspíš ještě počkal, ale zjistil jsem, že tahle stránka spadá pod web: https://www.tradeinn.com/ kdy tento má příšerné recenze tudiž se začínám bát. Nemá někdo aktuálně podobnou zkušenost?

      0 0
      • Jan D.  

        V dubnu jsem tam kupoval rám a dorazil v pořádku tak za týden. Loni jsem tam kupoval kliky a taky dobrý.

        0 0
      • Kouba_2005  

        Loni jsem tam kupoval vic veci a je to tak 50/50. Prodavaji i to, co nemaji, presto pisou, ze to maji skladem. Zaplatis hned a po 14 dnech se nedeje nic, pak ti daji termin treba za dalsich 14 dni a ze se omlouvaji a ty kecy okolo. Po stornu objednavky cekas dlouho na prachy. Nekdy zbozi prijde hned. S nima to chce pevne nervy, ceny maji casto nejlepsi, ale je to loterie.

        0 0
      • macomb  

        Na bikeinnu už jsou kupoval spoustu věcí a v pohodě, většinou do týdne doma( např kompletní sada sram Force axs, 2× wattmetr apod.) Občas po pár dnech přijde upozornění, že něco co udávali nemají skladem a umožní změnit objednávku (ale také přihodit další věci dokud není objednávka odeslána, aktuálně mi třeba vyhodili bidony z objednávky). Zatímco k se mi nestalo, že bych neměl 2 týdny info ohledně stavu objednávky, zkusil bych tam napsat a uvidíš.

        0 0
      • milan.v  

        A co chceš slyšet?

        https://www.bike-forum.cz/…shop-bikeinn

        0 0
        • Kurt  

          K čemu je mu odkaz na několik let neaktivní téma?

          0 0
          • milan.v  

            Asi protože tam je dost informací k tomuto španělskému eshopu, co myslíš? ;o)

            V mezičase se ze španělského Kupkola stali asi defraudanti, ne?

            0 0
            • Kurt  

              Ptal se na aktuální zkušenosti: " Nemá někdo aktuálně podobnou zkušenost?"

              Ne 3 a více let staré.

              0 0
      • jaja01  

        Všechno v pohodě, co tvrdí, že mají skladem, opravdu skladem je. Pokud trvalo déle dodání, byla chyba až na české straně, WeDo…

        0 1
      • Kurt  

        Objednával jsem 13. 2. sedlo, v potvrzovacím e-mailu byl hned předpokládaný termín doručení 23–24. 2. a dorazilo 28. 2.

        0 0
      • makimaki  

        Objednával jsem dres plus rukávy a jelo to do Girony, pak do Holandska a za 2 tydny to bylo doma. Objelo to půl světa a dres je malý… Takže vyzkouší ještě cestu zpět.

        0 0
      • jmaselnik  

        cca 4 týdny zpět jsem kupoval sedlo. Trvalo asi 4 dny, než se dostalo do přepravy, ale přišlo jenom asi o 3 dny později, než na kdy bylo odhadováno doručení. Takže za mne aktuálně dobrý, ale není to statisticky významná zkušenost.

        0 0
      • TheJD  

        Letos jsem tam koupil karbonova rodla. Asi tyden trvalo, nez to odeslali a pak uz to byla otazka par dnu, nez dorazily.

        0 0
        • bogas  

          před týdnem 31.5. jsem objednal cyklocomputer a dnes jsem ho službou DPD dostal. Ale v dubnu trvalo jiné zboží dodání skoro tři týdny. Zboží jsem vracel, a bez problémů obdržel peníze zpět. Místo 14 dní na vrácení mají měsíc! Odečetli mě 153 kč za dopravu a balík s vytištěným kódem jsem nalepil na balík a odnesl na depo DPD.

          0 0
    • ladys  

      Nakupoval jsem tam za poslední měsíce 3× a bylo to doma do týdne. U kalhot byla cena v E o 1000kc nižší. Doručení přes znemecka:)

      0 0
    • Jakobo  

      Jsem z toho naozaj zmateny. 1400 nebo 2200 Kc za doruceni sedlovky a podotykam, ze je skladem. Zajimave, ze u jine sedlovky a jineho zbozi uz je cena rozumna, nejak 130 Kc a uz naskoci normal dopravci DPD, GLS, DHL… Stejne nejak tolik jsem platil kdysi za objednavku na Trekinnu. Problem vlastne neni, objednam jinou sedlovku, maji 4 dost podobne. Ale divne no.

      0 0
      • Yatza  

        Teoreticky muze byt sedlovka uskladnena nekde v miste, kam levna doprava nejezdi :)

        1 0
    • tatakona  

      Objednal jsem brýle, dorazily během týdne. Neseděly, za dopravu zpět cca 140 Kč, během týdne od odeslání peníze zpět na účtu.

      0 0
      • Kouba_2005  

        Koupil jsem si brusle, ty mi byly malý. Koupil jsem si druhý, ty mi byly velký. Tak jsem si koupil třetí, ty mi nebyly vůbec. O o o. :-D

        https://www.youtube.com/watch?…

        1 0
        • Lucik_bikerka  

          Tak čtu recenze a váhám. Chtěla jsem tam objednat Polar, protože je tam levnější než u nás. A teď váhám, když je to za tolik peněz, aby to dorazilo a mělo to Češtinu.

          0 0
          • ladys  

            Tyto obavy jsou v dnešní době úplně mimo…

            1 0
          • nksh  

            Jedinej pruser tam je, a to kdyz si clovek zaskrtne X polozek napric vsema kategoriema. To pak muze cekat i 14 dni nez to poskladaji dohromady. Ale 1–2 polozky v kosiku, tak to bylo vzdy za par dni doma.

            0 0
          • milan.v  

            https://www.bike-forum.cz/…shop-bikeinn

            Spoustu a spoustu zkušeností, nakupuji tam občas i věci, které nemají obchody tady nebo v Německu (Specialized Concept Story například některé malé díly na stavbu)…

            0 0
          • Jan D.  

            Úplně v pohodě. Dokonce teď tu jeden kolega reklamoval rám z bikeinn a oni mu vystavili zdarma vratku na zaslání do Španělska. Já tam zatím nakupoval dvakrát a obojí bez problému.

            0 0
          • Hagner  

            Mám to zařazený jako nespolehlivej krám ;-) Zkušenosti můžou být různý :-)

            1 2
          • Hersl  

            Taky přidám zkušenost. Koupil jsem boty, cenově super, nikde levněji nebyly. Po půl roce se začaly rozlepovat. Nafotil jsem, poslal reklamaci se žádostí o zaslání štítku na zpětné zaslání balíku k nim. Sice my třikrát poslali „varování“, že pokud výrobce neuzná reklamaci, budou chtít poštovné zaplatit, ale vytrval jsem a stále dokola opakoval, že trvám na reklamaci. Poté poslali štítek na dopravu, balík jsem odeslal a za nedlouho přišlo vyjádření o uznání reklamace a následovalo vrácení peněz na účet. Za mě tedy všechno v cajku.

            0 0
            • Lucik_bikerka  

              Včera jsem Polar objednala, dnes přišel mail, že odeslali, peníze z účtu jsou fuč :-D, tak jsem zvědavá, kdy dorazí. V mailu je psáno 16.1.

              0 0
    • Jan D.  

      V sobotu 20.1. objednáno kolo s dopravou zdarma. V pondělí 22.1. předáno dopravci a dovezli mi to právě teď. Přepravu na celé trase zajistila firma Dachser. Nikdy jsem o ní neslyšel. Nicméně balík na sobě nemá žádné šrámy, je zajištěný pásky na malé paletě. Za mě dobrý. Teď ještě uvidíme, co bude uvnitř balíku:)

      0 0
    • Lucik_bikerka  

      Nemáte prosím někdo zkušenosti s reklamací zboží? Našla jsem na té stránce jen vrácení do 30 dnů.

      0 0
      • Velomiwookie  

        Ja reklamoval bundu, vratili mi penize po nejake relativne rozumne dobe

        0 0
      • Hersl  

        Reklamoval jsem boty po půl roce od zakoupení. Vrátili mi peníze – viz můj příspěvek z 10.1.

        0 0
    • Lucik_bikerka  

      A přes co jste to na té stránce reklamovali? Já tam našla jen ,,return,, a to jsem pochopila, že je do 30dnů.

      0 0
      • Kouba_2005  

        Klikni v archivu objednávek u té, kterou chceš reklamovat, na return items a pak už tě to povede.

        Překlad další stránky z hůhlu :-)

        Jako oficiální prodejce se na všechny námi nabízené položky vztahuje záruka výrobce. Nabízíme záruční servis vyzvednutím dotčených položek na naše náklady a jejich opětovným odesláním výrobci, stejně jako zpracujeme veškerou další manipulaci. Pokud je výrobní vada uznána výrobcem, veškeré vzniklé náklady na přepravu, a to jak za zpětnou zásilku, tak za zaslání vyměněného nebo opraveného předmětu, jdou na naše náklady. Vyhrazujeme si právo odmítnout výměnu položky v případě, že vrácená položka nedorazí za podmínek uvedených v našich zásadách pro vrácení. Jakmile tedy obdržíme jakoukoli odpověď týkající se vašeho případu, budeme moci okamžitě jednat, jak uvádí značka. O tom, zda byla záruka přijata, a pokud ano, zda výrobce opraví nebo vymění položku, budete informováni přímo námi.

        Pro vyřízení vaší záruky vás laskavě žádáme, abyste nám poskytli stručný popis závady a také alespoň jeden obrázek, na kterém může být poškození/závada zobrazena. Obrázky lze připojit přímo k formuláři. Jakmile obdržíme požadované informace, budeme vás okamžitě kontaktovat, abychom domluvili potřebné kroky.

        0 0
      • Jan D.  

        Jak píše Kouba.

        Reklamoval jsem rám na kolo. Vystavili mi zdarma vratku do Španělska přes GLS. Reklamace uznána a peníze vráceny. Jen jsem se musel připomenout, protože podle gls sledování balík dorazil, ale Bikeinn asi dva týdny nijak neobnovilo status reklamace v mém účtu. Pak už se to ale rozjelo a cca do měsíce jsem měl peníze zpět na účtu.

        0 0
    • RichP  

      No, tak má zkušenost je taková, že jsem 22.2. objednal pedály a po třetím posunu termínu dodání je stále nemám a dodání snad příští týden. Nejsem si jistý, jestli tomu věřím :) Jinak ale komunikace promptní, takže strach nakoupit bych tam neměl.

      0 0
      • Kouba_2005  

        Jo jo, prodávají věci, co nemají a ani netuší, kdy mít budou. Sedlovku skladem mi takhle posunuli o 3 měsíce :-)

        0 0
        • Hagner  

          Podobná zkušenost! V den kdy měli doručit věc , která byla „skladem“, tak napsali, že ani neví kdy jí dostanou a že objednávku ruší :-D

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.