Bike24.de - jak přidat telefon na balík

61 nepřečtených
  • Delkim

    Zrovna řeším jeden zatoulaný balík z Bike24 a situaci bohužel komplikuje to, že z důvodu ochrany osobních dat Bike24 neuvádí na zásilky telefon příjemce!

    A to může být někdy problém, protože nefunguje ani vyhledávání balíku v systému PPL, která to na hranicích přebírá.

    PPL si tam na hranicích zadá vlastní číslo zásilky (nahradí číslo od DHL/Deutsche Post) a pak, když je problém, tak nemáte možnost konkrétní balík dohledat a třeba zkontrolovat adresu, dodat telefon, atd..... Tohle nové číslo balíku se nedozvíte!

    Nicméně tedy podařilo se mi z Bike24 aspoň dostat tip, jak tenhle problém vyřešit:

    The phone number will not be provided directly at the shipping label for reasons of data protection. However, there is a trick if you want the phone number printed directly on the package label: use the „C/o:“ field in the delivery adress when you are entering the order data to provide a phone number or another important notice like a door code.

    0 0
    • l-e-t-o  

      Vždy jsem musel volat na zákaznickou linku PPL, kde jsem řekl číslo balíku a oni k tomu v systému dopsali telefon, na který má doručovatel volat.

      0 0
      • Johny_r  

        Přesně tak, stalo se mi totéž. Stačilo zavolat na PPL když jsem dostal číslo balíku, dopsali, doručili. Bez problémů.

        0 0
        • Delkim  

          No ale to musíš to číslo PPL balíku mít..... A když to odešlou přes DHL a na hranicích změní, tak máš smůlu, to číslo PPL balíku se nedozvíš. Řeším to už několik dní.

          0 0
          • Pikaču  

            Cislo se snad nemeni/neprepisuje. Kdyz treba trackuju ze zahraničí takreba zacnu dhl.de a po prejezdu na dhl.cz kde je vic udaju. Vzdy číslo baliku zustane stejne.

            0 0
          • Johny_r  

            Číslo balíku jsem měl z trackingu, stačilo zavolat na PPL. Akorát jsem tam teda volal až když jsem se z trackingu dozvěděl, že zásilka nebyla doručena kvůli chybě v adrese nebo co. Zavolal jsem a zjistil, že neměli číslo, tak jsem jim ho nadiktoval a druhý den jsem měl balík doma.

            0 0
            • Delkim  

              Vy snad nečtete :)

              Psal jsem jasně, že DHL na hranicích předala balík do rukou PPL a PPL si na balík dala SVOJE vlastní číslo. A tohle číslo já neznám, znám jen to původní DHL a přes něj to PPL neumí najít.

              Kdybych měl na balíku telefon, tak by ho při prvním problému kurýr použil a vše by se zdárně vyřešilo.

              0 0
              • wilda81  

                Na webu PPL zadej číslo DHL. Najde to i tak a pak uvidíš PPL číslo.

                0 0
              • jIrI___  

                Řešil jsem u balíku z Německa úplně stejný problém, na PPL infolince stačilo říci DHL číslo a dopsali tam do údajů můj telefon. Bylo to teda půl roku zpět, možná že to za tu dobu udělali nějak uživatelsky „příjemnější“ :)

                0 0
              • l-e-t-o  

                čtu a stačí použít číslo DHL, které operátor na zákaznické lince PPL dohledá. Takže nepotřebuješ žádný mejl od PPL, že převzali od DHL zásilku a mění tak číslo. Je to tak, protože PPL je dceřinou firmou DHL pro Českou Republiku.

                0 0
                • Delkim  

                  Ne a ne a ne a ne a ne :)

                  Nelze, prostě to nefunguje, řeší to i oblastní manažer PPL a skutečně je mu to moje číslo od DHL úúúplně k ničemu…

                  0 0
                  • krabica  

                    To bude spíš chyba, která se stane 1× za 10 let… :-)

                    0 0
                  • 01carbon  

                    to same na jare bike-discount volal jsem ppl dhl bez odezvy. eshopu at to proveri z druhe str. nekde na hranicich to spadlo do cerne diry. dohoda znela ze kdyz se to za dalsi tyden neobjevi poslou to znova. den pred terminem dojelo auto – ani jsem mu nenadaval (moc)

                    0 0
                  • l-e-t-o  

                    jo tak to je slušný renonc :)

                    držím palce ať se povede vyřešit. Musím zaklepat, že něco podobného se mi zatím ještě nestalo a doufám, že aktuální balíček, sice z r2-bike, přijde v pohodě :)

                    0 0
                  • Smazaný účet  

                    Ty woe podobný zoufalce máme taky :-) BRT se jmenuje ten spolek :-) Měl jsem stejnou historii jako máš na tý první fotce. 99% jejich řidičů se nedomluví německy a tak ani nevolá :-) Jsem celej den doma a nakonec si večer přečtu, že „nezastižen, oznámení do schránky“ kde samozřejmě nic není. Většinou to skončí tím, že si to vyzvednu sám v Brixenu :-)

                    0 0
              • scota  

                DHL a PPL patří pod firmu Deutche Post DHL s centrálou v Bonnu

                0 0
    • Pikaču  

      A co to napsat vedle jmena nebo prijmeni.

      Jenom 9 cislic bez předvolby. Český ridic to snad pochopi. A němec to nevymaze kvuli gdpr.

      • ja jsem takhle napsal zakaznicke cislo DHL vedle jmena kdyz tam nebyla kolonka. Kdyz si posilam na nemeckou postu zasilky. A nikdo to nevymazal.
      0 0
    • Boby83  

      V loni jsem měl tel. číslo v poli C/o přesně tak, jak je v tom doporučení. Číslo na balíku zaznamenáno normálně bylo, ale doručovatel stejně nevolal. Naštěstí jsem byl doma.

      0 0
      • Guxx  

        mám mobil dopsaný u jména a funguje to:-) už se to tu někde i řešilo – konkrétně u bike24.de – doplnit do „C/o“ = " Adresszusatz: "

        0 0
    • Smazaný účet  

      Hele a proč to gdpr fungeje jen do čech? :-O

      0 0
      • Slavik  

        Protože němci anebo se na to jenom někdo vymlouvá.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Asi jo, protože mě chodí všechny balíky z Bike24 do IT s nalepenou adresou včetně telefonu a to ten telefon nijak specialně nezadávám, mám ho uvedený v doručovací adrese.

          0 0
          • nksh  

            Objednavam z Bike24.de několikrát do roka, a problém s telefonem nikdy nenastal. Tak netusim, jestli je to nejaka lokalni anomalie? (Plzen)

            0 0
            • Smazaný účet  

              A já to zase minulý a tenhle rok řešil s Bike24 pokaždý (taky Plzeň).

              0 0
              • nksh  

                Za poslední rok mam presne 10 objednávek z Bike24, a pokazdy mi rano volal typek z DPD a bezproblemu to dorucil :D

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Hele nevím… Dokud mi to vozili do kanclu a přebíraly asistentky, tak mi to bylo fuk, jestli tam je číslo nebo ne :0)

                  Problémy začaly až s karanténou a homeoffice :0)

                  0 0
                  • nksh  

                    Ted koukam ze v nastaveni uctu na Bike24 mam telefon jak v radce Phone tak i v radce C/o. Ale pri registraci jsem urcite tu druhou radku nevyplnoval (ani netusim co ta zkratka znamena :)

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Já taky. Přesto nic… A teď jsem na radu TJK dal číslo i za město… Ještě pár objednávek a telefon bude v každém input fieldu :-D

                      0 0
      • milan.v  

        V ČR jsme často papežtější než papež…

        0 0
    • TJK  

      na Bike 24 napisu telefon vzdycky do kolonky adresy za mesto a nemam problem

      0 0
    • Smazaný účet  

      Dám to sem, není to sice o telefonu, ale BIKE24 si začal u věcí nad pět kilo účtovat příplatek za nadměrný zboží. Je to jenom do zahraničí, neplatí to po Německu. Zkoušel jsem německou, rakouskou a italskou adresu a mimo německý mi to všude naúčtovalo 15,– Euro navíc za 5.5 kg těžkou položku. Máte to do ČR stejný?

      0 0
      • Slavik  

        Zkusil jsem objednat stojan s váhou 5.9 kg a stále jen + Bulky Goods/Item 5,95 €…

        Nemá to lídl zdarma? :-)

        0 0
      • xtonda  

        Co konkrétně, když dám do košíku trenažer, tak mi to ukazuje poštu 4 € a když karbonovej košík na lahev tak 6 € :-)

        0 0
    • Smazaný účet  

      Tak do ČR 5,95 :-) Rakousko jsem spletl, tam je 7,50

      Na druhou stranu mě aspoň donutili hledat jinde a našel jsem ho 32,– Eur levněji :-)

      Konec dobrý, všechno dobrý :-D

      0 0
    • Smazaný účet  

      Tak oni mají Sperrgut né jako těžký, ale jako objemný :-)

      0 0
    • krabica  

      po delší době jsem objednával u hibike, tak uvidím… :-)

      0 0
    • Smazaný účet  

      Tak vzhledem cenám oproti některému zboží v ČR jsem se taky stal zákazníkem bike24.de :-) Rychlost dodání je navíc občas rychlejší, než u některých prodejců, co zboží „skladem“ dodávají 2 týdny (asi ho objednaji z toho německa a prodají s přirážkou :D )

      Telefoní číslo po pročtení diskuze zadáno do pole C/o – dodává GLS, tak uvidíme jak se s tím popere.

      0 0
    • Pikaču  

      banda blbců v bike24 a celý poyebaný GDPR zákon.

      Napíšu tel. za příjmení, do adresy a do telefonu a nedostanu ani sms ani email od dopravce. cele to clovek musí sledovat sám a sehnat si číslo na kurýra.

      0 0
      • Kouba_2005  

        jo jo :-) je zajímavý, že noty k GDPR by měly být údajně jednotný pro všechny státy unie, tak proč to u nás funguje jinak?

        0 0
      • MlokCZ  

        A na balíku nakonec to číslo nebylo? Já mám číslo v adrese a na balík se mi dostane pokaždé (už budu na padesáti objednávkách z bike24).

        Číslo na balíku ale negarantuje vůbec nic. I tak se m někdy stane, že ani při rozvozu nikdo nezavolá.

        Odkaz na sledování od bike24 mám vždy (tedy vidím kde je balík), takže případný problém je vždy na straně doručovatele u nás.

        0 0
        • Pikaču  

          na balíku číslo bylo za jménem, jako vždy. ale GLS se asi nekouká narozdíl od DPD.

          0 0
      • Smazaný účet  

        Při tvorbě objednávky je tam k dispozici pole „Address Addition“, kam lze telefonní kontakt vložit.

        0 0
      • Zazox  

        U vetsich prodejcu je to marny. U mensich viz snimek z komunikaci.

        Ale stejne je to o tom co bude delat kuryr az dorazi. Bud jen kouka do tabletu nebo se podiva i primo na balik kde to tel. cislo asi najde…

        1 0
        • ememem1  

          to je taky nemecky standard kvoli ich debilnemu gdpr a toho,ze si z toho par chytrakov urobilo zivnost a vysudili nemale love. tak sa teraz vsetci boja co vedie k nemalym problemom aj s dorucovanim v nemecku.

          ovela horsie ale je, ze uz druhy krat po sebe sa mi s bike24 stalo,ze zasielka kde je vsetko skladom,zaplatene paypalom a slubovali odoslanie do 2h, po vyse tyzdni len dojde mail, ze bude odoslana a po 10 dnoch je stale nedohladatelna, proste nema tracking nr. a nevedia kde je, pricom ked tam zavolam, tak vravia ze naisto odisla, ze nechapu preco, ale ze uz sa im take stalo ne len na Sk ale aj do Be a pod.

          Faktom je, ze skladom objednany a zaplateny tovar po 10 dnoch ne ze nemam ale ani netusim kde je a kedy dorazi.

          hovorim, je to druhy krat po sebe v priebehu niekolkych mesiacov, mam tam za roky nakupene za tisice E, vzdy bez problemov, neviem co si mam mysliet.....

          0 1
          • ememem1  

            tak maly update – po nekonecnych telefonatoch dnes balik po 10 dnoch !!! realne odoslali, opakujem vsetko bolo skladom, zaplatenen paypalom s prislubom odoslania do niekolkych hodin.

            tvrdenie po tyzdni vzduchoprazdna z piatka ze to bolo odoslane a ze len volako system automaticky neodoslal notifikaciu bola loz, poslali to az dnes. a aj to po urgenciach. netusim kolko by to trvalo ak by som to neurgoval.

            obavam sa, za s mojim oblubenym bike24 asi koncim.

            uprimne, aj tak ma nas ra li, ze prechodom na novy system mi zmizli vsetky moje predchadzajuce objednavky radovo v tisicoch, skor by som odhadol ze v desattisicoch eur za cca 15 rokov. a nevedia to ani dohladat.

            0 1
            • MirosPikos  

              Já vracel helmu, která přišla poškozená a už skoro 2 měsíce čekám na vrácení peněz. Lehce přes 200e. K tomu jsem jim teď vracel ještě dres. Tak jim mohu rovnou napsat. Poslední email bez reakce.

              0 0
            • krabica  

              Mám již 2× podobnou zkušenost, kdy jim trvalo víc než týden než odeslali balík, přitom měli vše skladem. Jednou jsem to urgoval, tak během dne přišel pak tracking a slepice na podpoře ze mně dělala blbce, že už to šlo, tak co otravuju… A to smazání historie je taky na hovno…

              0 0
              • Kaire  

                Tak já to měl naopak. Psalo to že to expedují a přitom to už leželo na místním PPL depu. Kurýr PPL mi poradil ať píšu tel. číslo do poznámky, nebo k příjmení. A je fakt že od té doby mi vždy vše přišlo bez problému.

                0 0
            • Hagner  

              Asi jsi byl protekční zákazník ;-) Za posledních cca. tři roky nikdy nešlo zobrazit historii delší než dva roky ;–) Nikdy neslibovali, že zboží pošlou za pár hodin ;-) U některýho zboží máš napsáno, že pokud objednáš do 15:00 (běží tam někdy i odpočet) odešlou ten den, ale pozor! Oni odešlou elektronicky, ale je otázka, kdy to dopravce převezme. Třeba do IT přebírá DPD úterý a ve čtvrtek a je vcelku jedno jestli ti vypršel čas nebo ne :-) Něco jinýho je pokud je u zboží záruka doručení do druhého dne, ale to se tě stejně netýká, je to jen po Německu ;-) Zkrátka jsi spadnul mezi nás, obyčejný plebs, tak se s tim smiř :-D

              2 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.