• Jamie

    zdravím. Máte zkušenosti s tímto shopem? jako jediní nabízejí evoc fr trail unlimited a prý ho mají skladem. Ptám se na zkušenosti, jelikož budu platit předem. díky. Sláva Milošovi, zmar nám ostatním

    0 0
    • Atilla  

      ověřený šop, už jsem tam taky nakupoval. Ten batoh je dost dobrý má ho kámoš. Až dodrbu svůj evoc cc16 FR tak si ho taky koupím.

      0 0
    • tonik666  

      Ověřený shop.. Kupoval jsem tam kola a řídítka na Santu, jelikož u nás to nikdo neměl skladem. Dodání velmi rychlé, asi 4 pracovní dny.

      0 0
    • Elwing  

      To je ten s páteřákem? Kdybych neměla svůj Dakine, hned bych brala. Akorát jsem koukala na velikosti u dámských a láme se to na 170 cm, takže bych si asi hodila kostkou, kterou velikost zvolit :)

      0 0
      • Elwing  

        Ha už to čtu: When in doubt, please select a size larger!

        Jinak s tímhle obchodem zkušenosti nemám, ale nakupuju všude možně a zatím bez problému (až na evanscycles!).

        0 0
        • tonik666  

          jakej problém byl s evanscycles?

          0 0
          • Elwing  

            Zásilka po měsíci nepřišla. Vrátili peníze ale je to opruz no, už si tam nebudu zkoušet nic kupovat.

            0 0
    • jezevec2  

      Zdravím do Lítka. B24 občas beru, když maj lepší nabídku než český šopy. Dávám jim přednost i před CRC. Z Draždan do Prg cca 3–4 dny. Taky jsem jim vracel zboží – hadry Mavic. Vše OK. Cca 7 nákupů. Vždy OK.

      Možná Miloš neistojí nějaký drop a budem volit znovu – mladšího sokolíka bez rudého proškolení.

      0 0
      • Jamie  

        tak z Drážďan je to sem co by kamenem dohodil. Amíci si to dokonce jednou za století spletou…

        Jo, kdokoli jinej by se hodil.

        0 0
    • Yann  

      Overeny shop. Kupoval jsem tam nekolikrat. Dodani rychle. Jednou jsem menil rukavice a zaroven reklamoval blikacku a dokonce mi zaplatili postovne v Eurech (za 128 Kc nejaky dopis to tusim byl).

      0 0
    • Jamie  

      díky za upevnění v názoru a rozptýlení obav.

      0 0
    • john sanchez  

      zdarec, první objednávka na bike 24 asi za 260 euro, objenáno v pondělí, jedna věc skladem, druhá k odeslání za 1–2 dny.. zatím nepřišel žádný mail s potvrzením objednávky. V historii jsem našel, že při první objednávce vyžadovali scan karty, ale je to 3 roky zpátky… Má někdo čerstvou zkušenost s tímto obchodem?? díky

      0 0
      • Jester  

        Potvrzení dle mého nechodí. Taky jsem byl poprvé na rozpacích, psal jsem jim mail, nereagovali na něj. Nicméně zboží v pohodě přišlo (cca do týdne od objednání). Ale měl jsem všechny položky skladem.

        0 0
        • john sanchez  

          v historii jsem našel že chodí akorát potvrzení objednávky a číslo balíku, no uvidím jestli něco přijde do konce týdne, pak bych to začal řešit…

          0 0
          • MlokCZ  

            Kouknul jsem se do historii mailů a z bike24 jsem tam měl několik desítek mailů.

            A vše jak píšeš, první mail potvrzení objednávky a druhý o odeslání objednávky s číslem balíku pro sledování.

            A co si vybavuju, tak sem tam potvrzení objednávky nedorazilo (balík vždy ale pak dorazil v pořádku).

            0 0
            • john sanchez  

              mě přišel zatím jen mail o registraci, nic víc, uvidím jestli přijde to potvrzení a nebo až číslo balíku, ta dostupnost u druhé věci 1–2 dny by snad něměla být problém, ikdyž samo zrovna se to může protáhnout.. Šlo mi hlavně o to, jestli náhodou někdo nemusel dokazovat totožnost atd., jak bylo v historii…ale to asi ne, já se s tím zatím nikde nesetkal…

              0 0
              • MlokCZ  

                Já nemusel. Už jsem ale narazil na to, že nějaký shop takové pravidlo zavedl a chtěl to pak už je po nových zákaznících, po stávajících kde už měl ověřeno, že je vše ok několika objednávkami, tak už to nechtěli.

                Na bike24 už nakupuju hodně dlouho, takže nemůžu potvrzdit ani vyvrátit jak to teď je pro nové zákazníky (po mně nikdy nic takového nechtěli).

                0 0
                • john sanchez  

                  no právě, pošlou mail, že chtějí autorizaci, mail nedorazí, já o ničem nevím, čekám, říkám si kde je problém…:D nebudu dělat unáhlené závěry, když se do zejtra nic nestane, tak jim tam napíšu, popřípadě zavolám…

                  0 0
                  • Jester  

                    Já jsem tam kupoval poprvé před rokem a půl a žádnou autorizaci po mně nechtěli. Dostal jsem od nich jenom mail s potvrzením registrace.

                    BTW myslím, že mi neposlali ani číslo balíku, anžto si většinou maily schovávám a od nich žádný jiný krom potvrzení registrace nemám.

                    0 0
    • Jamie  

      Tak zrovna batoh přišel.

      K mailům od prodejce: nepřišlo potvrzení platby předem, ani potvrzení o odeslání. až když jsem se mailem dotazoval tak napsali, že „včera byl odeslán“ a přidali i číslo balíku.

      0 0
      • john sanchez  

        takže nějakejch 7 dní jestli správně počítám?? mě zatím nic nepřišlo, asi se s tím moc neobtěžujou…uvidím jestli se to hne příští tejden… dík za info…;)

        0 0
        • john sanchez  

          takže vše se má tak, že jsem jim po 7 dnech napsal mail jaký je stav objednávky a na to odepsali, že požadují foto platební karty, to jsem jim poslal, tak snad to už teď bude bez problémů… jen mi přijde ne zrovna dobrý, že kdybych jim nenapsal mail, tak by sami nenapsali, že požadují to a to k dokončení objednávky…

          0 0
          • zdenek  

            A hele, to jsem s nima přesně zažil taky. Už to vypadalo, že jsem měl smůlu jen já, když nikdo jiný stejný problém neměl.

            Jen v mém případě nereagovali na maily a musel jsem jim zavolat, abych se dozvěděl, že čekají na kopii karty.

            Ale já jsem objednávku rovnou zrušil s tím, že kopírování karty považuji za nestandardní.

            0 0
            • john sanchez  

              já sem kartu vyfotil a poslal, šlo jim jen o jméno a poslední 4 čísla, zbytek jsem začernil… ale myslel jsem, že to teď už půjde v pohodě, dneska odpověděli, že objednávku vyřídí co nejdříve…ale mrknu na účet, blokace zrušena, peníze zpět na účtu.. tak nevím jak to chtěj dokončit, když nemaj peníze.. teď mám dělat co? objednat znova a stávající objednávku zrušit?? začíná mě to už vcelku nebavit…na to jak je to velkej eshop, tak mě tenhle styl vcelku zařáží…

              0 0
              • john sanchez  

                a navíc s jejich stylem komunikace pochybuju, že napíšou, že je problém v platbě…a budu jim muset znova psát jestli mají peníze na účtě…atd…

                0 0
                • Jester  

                  Ale to je celkem normální. Na začátku, když nakoupíš, tak si zarezervují na tvém účtu platbu, kterou fyzicky provedou, až ti pošlou zboží.

                  Ta rezervace po nějaké době samozřejmě vyprší.

                  Takže bych čekal, že ti strhnou peníze až ti pošlou zboží a zbytečně bych se neplašil.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Přesně tak. A dost bank má vypršení blokace po týdnu. Tedy až na RB, kde se drží nepotrvrzená blokace nechutně dlouho a to celý měsíc.

                    0 0
                  • john sanchez  

                    jo tak tohle sem nevěděl, tak v tom případě by to mělo být v pohodě… díky za upřesnění…;)

                    0 0
      • zdenek  

        Jakým přepravcem to poslali?

        0 0
    • scota  

      Dá se nějak ověřit v jakém stavu je objednávka? Nemohu na jejich www stránkach nikde nic takového najít. Peníze na kartě jsou bloknuté a přišel mi mail s potvzením objednávky. Dík.

      0 0
    • scota  

      Objednal jsem si rukavice a další věci za cca 47 euro. Bohužel mi rukavice nesedí. Nevíte jak je to s náklady na dopravu při vrácení zboží?

      0 0
      • scota  

        Nikdo nic nevracel? Díky.

        0 0
        • tonik666  

          Vracel jsem na chain, dopravu jsem hradil já. Dopravu ti myslím neuhradí.

          0 0
          • scota  

            Jedna rukavice byla mírně poškozená, tak jsem je vrátil. Doprava byla zdarma, poslali mi štítek pro poštu. Peníze slíbili vrátit na Master card. Jinak bych asi dopravu hradil sám.

            0 0
            • Člověk a jeho svět  

              Ahoj,

              chci se zeptat, jak to je s vracením zboží na Bike24 a poštovným – moc nerozumím tomu štítku – nemá někdo nějakou čerstvou zkušenost?

              Díky předem za info.

              0 0
              • Delkim  

                posledně mi na vrácení poslali štítek k nalepení na balík a na poště mi to vzali BEZ PLACENÍ, i když to tam tedy u nás viděli poprvé a chvíli nevěděli co s tím :)

                co chceš vracet? třeba by se to někomu hodilo

                0 0
                • Člověk a jeho svět  

                  Nevhodná velikost dresu ;)

                  Kam sis prosím o ten lístek psal, normálně na info@bike…?

                  A cos jim napsal aby ti poslali? Díky moc.

                  0 0
                  • Delkim  

                    dej sem link, mrknu se, třeba by mi seděl, taky teď nějaké poptávám

                    napsal jsem jim tenkrát jako REPLY na oznámení o odeslání balíku, tj. ten jejich hlavní email

                    napsal jsem, že mi bohužel velikost nesedí a co mám dělat dál

                    poslali mi zpátky tuhle odpověď a přílohou pak přišel ten Return Ticket, myslím PDF příloha to byla

                    Dear Mister …,

                    We thank you for your request at Bike24.

                    We will send you a return ticket.

                    Please send us with this ticket and a short description the item.

                    Best Regards,

                    0 0
    • raceman  

      beru ted veci z bike 24 za 60 ojro, chce nekdo z ostravy neco? :) pripadne bych byl vdecny za nejaky voucher :D

      0 0
    • lazza  

      Netušíte někdo, proč po zalogování na Bike24 se cena všech produktů o pár procent zvedne a zmizí slevy?

      0 0
      • blaf  

        ruzne ceny pro ruzne zeme?

        0 0
        • lazza  

          Nejspíš. Na Bike-discount to samý. Jde asi o jedno dvě procenta nahoru, takže ve výsledku nic, co by člověk pocítil. Spíš mě to zarazilo.

          0 0
          • bruco  

            Nebude to rozdielnou sadzbou DPH v DE a CZ?

            0 0
            • lazza  

              Řekl bych, že ta sazba by měla být v německým obchodě pořád stejná, ať už nakupuješ odkudkoliv. Těžko budou znát úroveň DPH každý země, kam zasílají, a přepočítávat sazbu pro každou zemi zvlášť.

              Liší se nějak ceny, když objednáváš z českýho shopu na Slovensko?

              0 0
              • bruco  

                Podla tohto zdroja by to mali robit.

                Co sa tyka nakupu z ceskych eshopov na Slovensko skusenost nemam, vacsinou sa to nevyplati.

                0 0
              • Josef Panek  

                Řekl bys to špatně. Je to tak.

                0 0
              • Smazaný účet  

                Jako že tam nemají internet aby se podívali že v ČR je DPH tolik a tolik?

                0 0
                • lazza  

                  Máte pravdu, to ty odlišný ceny vysvětluje. Dík za zdroj

                  0 0
                  • Josef Panek  

                    Slova Herr Neumanna z Bike24:

                    According to EU law Bike24 has to pay sales taxes for shippings to your country directly in Czech Republic The requirement of sales tax for the country to which goods are supplied varies between countries and is dependent on the „supply threshold“ set by the country involved. The requirement comes into effect only when the total value of all goods supplied annually by a company to a particular EU country exceeds the threshold set by that country. In our case, we have exceeded the supply threshold for your country and are therefore required to charge VAT at the locally applicable rate and to pay it in full in the country concerned.

                    Shipping to Czech Republic includes 21 % sales tax, not 19% German sales tax. Please note the description next to the price. „Price incl. VAT for shipment to …“. Germany is the standard selection. You can easily change the setting to your desired country by clicking the current country name.

                    Nemáš zač.

                    0 0
                    • pepek  

                      A teď si Herr Neumann mumlá: „Scheisse, Tchechische Dreck. Das ist bereits dritte Arschloch heute.“

                      0 0
                      • Josef Panek  

                        Roky starej mejl, takže to dnes asi jen přepošle;-)

                        0 0
    • jIrI___  

      Nebude někdo, ideálně z Ostravy a okolí, v dohledné době objednávat z bike24? Chtěl bych jen dva pláště, bohužel doručení přepravními společnostmi je pro mě totálně nevhodné a poštou neposílají…

      0 0
      • kamaro  

        Já posledně objednával za cca 400 éček a poštovné jsem měl zdarma :-). Co je pro tebe dohledná doba?

        0 0
        • jIrI___  

          Poštovné z bike24 není zas až tak hrozivé, ale nemůžu být celý den vázaný na jednom místě a čekat, až dojede DHL… Dohledná doba je třeba měsíc, nějak obzvlášť na to nespěchám. Zalíbily se mi tam pláště Challenge Gravel Strada Bianca , u nás jsou sehnatelné nejlevněji v podstatě za dvojnásobnou cenu.

          0 0
          • Člověk a jeho svět  

            Celý den na jednom místě být nemusíš, zavolají, v kolik by přijeli, ty se můžeš domluvit na jiný čas, kdyby ti to nevyhovovalo.

            0 0
            • jIrI___  

              To je sice fajn, ale doma bývám většinou až po 17. h (to už v našem „okrsku“ nerozváží), v práci nemám možnost si balíček převzít a úkolovat sousedy nehodlám. Prostě všechny přepravní služby jsou pro mě mimo hru, tečka :)

              0 0
              • krabica  

                Vždycky je možnost zajet si pro zboží do depa. ;-)

                0 0
              • Radek Broz  

                Každej normální člověk si to nechá přivézt do kanclu;)

                0 0
                • jIrI___  

                  Jo, to je ideální řešení.

                  0 0
                  • Fredos  

                    To sis našel dobrou otročinu, každej den si musíš fouknout, jestli si to dobře pamatuju a ani balíček tě nenechají převzít:)

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Tak s převzetím balíčku není problém, ale museli by se s dovážkou trefit do půlhodinové obědové přestávky, což je nereálné :). Ale jestli je možné si balíček vyzvednout v depu, jak psal krabica, tak je problém vyřešen.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Vetsina prepravnich sluzeb ma navic i spoustu vydejnich mist navic k depum.

                        0 0
                        • krabica  

                          Jo PPL a někteří další umožňují přesměrovat balík do nějakého místa poblíž bydliště(trafika, drogerie…)

                          0 0
                      • Radek Broz  

                        Jako jestli to máš fakt takhle, tak tě lituju. Už si ani nedovedu představit, že někdo pracuje tímhle stylem.

                        0 0
                        • wilda81  

                          Zase ve 14:00 sekneš s prací a čistá hlava. Nehrozí, že tě někdo bude budit ve 2 ráno nebo na dovolené a otravovat se servisem. Všechno má svoje pro a proti.

                          0 0
                          • Fredos  

                            To mě taky ne, a pro balíček si můžu zajít kdy chci. Dokonce i sednout do auta a odskočit si pro sváču:)

                            0 0
                        • jIrI___  

                          Takhle v ČR pracují desítky/stovky tisíc lidí ve fabrikách s nepřetržitým provozem…

                          0 0
                          • deekay  

                            To jo, ale necekal jsem, ze i lidi ceske narodnosti :) Co vidam ve fabrikach vetsinou cesky nemluvi.

                            0 0
                • jecnak  

                  +1

                  0 0
    • waters  

      Špatná zkušenost:( objednal jsem early ridera od beltera. Po obj. se mě mailem začali dotazovat, kolik je prckovi, kolik važí, kolik měří.. Že bez těchto informací nedokážou posoudit, zda je kolo vhodné. Zareagoval jsem tak, že vím co objednávám a info jim nedám. Kolo tedy poslali. Po rozbalení jsem musel vyhodit vidlici a přehodit bovdeny, jinak by je malej při prvním zatočení urval nebo by se rozbil:( horší bylo, že jeden pedal original e.r. měl v pytli závit a nešel natočit do kliky. Závit jsem vyfotil, už na fotce bylo ev. že je špatnej ale domluva žádná. Chtěli poslat pedály k podouzení (500,– pošta do De). Ještě jsem jim napsal ale už bez reakce. Kolo jsem tam objednal, protože bylo skladem a v čr. dlouhá čekací doba s nejistým dodáním. Teď se chystám objednat z De. další věci ale bike24 už ne! Dobrou zkušenost mám z r2bike a hibike.

      0 0
      • Člověk a jeho svět  

        Zvláštní, to mi k bike24 moc nesedí. Třeba v tom, že posílají tiket na poštu, když něco vracíš nebo reklamuješ. Zcela běžně a bez nějakých brikulí.

        0 0
        • waters  

          Čekal jsem tiket na poštu, když je chtěli zpět. V tomhle mám fajn zkušenost s Evanscycles – výměna vadných treter: zaplatil jsem si poštovné do UK /350,–, poslali mi nové boty a na platební kartu mi vrátili 30 liber jako kompenzaci:) Chainreaction­cycles – uvedli špatný údaj u řídítek, ihned nabídli kompenzaci nebo předplacený tiket na poštu, volil jsem tiket. Bike24 mě zkrátka zklamal:(

          0 0
          • scota  

            Já jsem dostal ticket na poštu.

            0 0
            • mrozu  

              Taky, jen jsem napsal mail, ze odstupuji od koupe, sami napsali, at jim poslu fakturu za postu, ze to prictou k vracene castce, zatim na ne nemuzu rict kriveho slova.

              0 0
          • lazza  

            Taky tomu moc nerozumím: chovají se neskutečne ochotně. Ja jim poslal zpet vidlici, aniž bych čekal na ticket na postu s tim, ze o tech 700,– poštovního proste přijdu. Napsali, ze to mění zadnej problem a připsali mi postovny v plný výši zpatky na kartu.

            0 0
            • waters  

              Na bike24 jsem opět objednával (maj velký výběr za super ceny:) a musím říct, že ta moje zkušenost E.R. byla asi nějaké nedopatření. Dokonce jsem bral i dalšího Beltera a mnoho dalších věcí.. od spacáků, bot… Od té doby vše ok a jednání velmi vstřícné.

              0 0
    • psedma  

      někdo z Brna něco za víc než 80EUR nechce objednat?

      0 0
    • lukinn47  

      Neví někdo o nějakém slevovém kupónu na Bike.24? Objednávka za cca. 265 EUR.

      0 0
    • CzechJoker  

      Během měsíce mám dvě zkušenosti.

      Poprvé objednávka Vision Trimax 30 KB, cena 488 €. Platba kartou, za tři dny kola doma.

      Druhá objednávka v neděli, Garmin Edge 820, cena 274 €. Platba kartou jako minule.

      Napřed poslali email s potvrzením objednávky, pak druhý – už psaný člověkem – že si musí ověřit, že jsem kartu neukradl. Prý mi poslali nějaké centy na účet a mám jim napsat, kolik to bylo. Odpověděl jsem, že je to druhá objednávka a při první mi žádné problémy nedělali, navíc ta první byla dražší. A oni že musí, že je to standard. Pár dalších emailů, žádné centy pochopitelně nedorazily, peníze v bance zablokované.

      Poslal jsem je do ****** a objednávku zrušil.

      PS: podobné ofuky dělali angličani, když jsem tam na podzim objednával rám.

      0 0
      • Člověk a jeho svět  

        Tak to se mi ještě nestalo a že tam mám už fakt dost objednávek…

        0 0
      • MlokCZ  

        To bude spíš nějaký problematický typ karty nebo problematická konkrétní karta (že se číslo karty např. dostalo do nějakých kradených seznamů čísel karet a oni dostanou od banky při platbě takovou kartou echo, že je to potenciálně nebezpečná karta). Ze několika set objednávek (a z toho několik desítek na bike24) v rámci Evropy jsem tohle nikdy nezažil.

        Zvlášť když se ti to pro danou kartu stalo už vícekrát, tak bych nehledal problém v eshopu, ale v dané kartě.

        0 0
      • Twitko  

        tohle se imho muze stat (a obcas stava) na kterymkoliv eshopu. Kupoval jsem spoustu veci na americkym Cabelas (outdoor shop – nic spolecnyho s kolama). Drahy veci, levny veci .. vse „easy peasy“ za par dni doma. Pak jedna objednavka, ani ne extra draha – ozvala se nejaka Marry, ze se ji to nezda, ze blokuje a overovani jak pises ty … argumenty ze jsem uz kupoval Xkrat na tu samou kartu nefungovaly. Ze pry se overovat musi vzdycky, ze to nejni mozny. No porod. Furt neco chtela, nejaky potvrzeni, dalsi … ojeb. Nakonec jsem pozadal svoji banku at jim posle potvrzeni ze jsem OK. Tim se to prostouchlo, kram za par dni doma. Od ty doby x dalsich objednavek, a vse OK. V potvrzovacich emailech byly ruzny jiny jmena, jen Marry nastesti uz ne. Podle me tohle vzdycky zpusobi nejakej traged, co v ty firme dela par dni a vyrobi chaos … nez ho vyrazi za blbost tak otravi zivot x lidem. Je to o stesti/smule, ze na takovyho trotla narazis … pokud se to nedeje pravidelne a pokud je ten obchod jinak dobrej, nema cenu z toho delat nejaky velky zavery …

        0 0
        • MlokCZ  

          Pro obědnávky z US to bylo ještě tak před 10–15 lety skoro běžná záležitost (chtěli často třeba sken dokladu, apod., řešil jsem hodněkrát). Ale i tam už se to tak moc nestává (aspoň tedy já už v posledních pár letech žádný takový případ neměl).

          V Evropě jsem nečekal, že by to bylo tak běžné, když se mi to nestalo nikdy z tolika objednávek.

          0 0
          • Twitko  

            No ja v US kupuju docela dost uz taky dost dlouho (protoze na muj hlavni konicek u nas proste obchody nejsou a US je v tom trh cislo 1) ale tohle se mi stalo fakt jen parkrat – vyjimecne (nejhur me procvicila jiz zminena Marry). Horsi problem je, ze casto na doruceni pouzivam svoji virtualni adresu v US. A u nekterych (nastesti vyjimky) obchodu jsem v poslednich letech narazil na problem ze nesedi zeme vydani karty se zemi doruceni. Hotovo dvacet. Neresitelny problem. Treba obchod Camofire (coz je takovej Slevomat pro lovecky a outdoor vybaveni) byl driv OK a dneska kvuli tomu zcela nepruchozi. Idealni je, kdyz ma obchod PayPal … a ty ho mas funkcni. Tam zadny podobny zadrhel nehrozi. Jenze ne kazdej obchod PP ma. A pruser je, kdyz chces vec, ktera neni nikde jinde nez v jednom jedinym obchode, a ten te vyhodnoti jako lumpa. To je temer neresitelny problem .. pisu temer, protoze ono to nejak resitelny je .. ale uz ne uplne jednoduse a to uz jsme asi mimo toto tema ..

            0 0
            • oddie  

              Co používáš za virtuální adresu v USA?

              0 0
              • Twitko  

                Shipito … uz roky a az na naproste vyjimky maximalni spokojenost ..

                tu „lepsi“ verzi (myslim ze za 50 USD rocne) .. umoznuje delsi skladovani, a hlavne konsolidaci zasilek do jedne

                0 0
              • Mildee  

                já mám planetexpress.com a taky dobrý. Balík ti nafotí jak přijde a taky jdou sloučit balíky do jednoho.

                0 0
              • Twitko  

                jen jednou jsem pouzil Polonez .. potreboval jsem dovyzt nejaky lak, ktery nejde (zakazano) poslat letecky. A Polonez byl jediny co jsem nasel, ze umi i dopravu po mori. Byla to prdel .. nekde v obrovskym kontejneru se krcily moje 4 pixlicky (normalni stredni velikost) laku .. nebylo to ani nijak extra drahy, jen to trvalo asi mesic .. mozna mesic a pul. Ja na to nespechal, jen me zajimalo zda to vubec pujde. Slo .. jen ten lak stal kvalitou za prd .. takze uz se to neopakovalo.

                Shipito driv umelo posilat pres Polonez (jako dopravce), ale pak to zmizelo – dneska jen US Post, DHL, TNT, Fedex a vse letecky.

                0 0
                • oddie  

                  To jsou dobrý srandy… Já mám virtuálky jen v UK a DE, z USA jsem si kdysi nechal naposílat nářadí, ale dneska už je to mimo… Ale kdyby náhodou bylo něco třeba, abych věděl, co kdyžtak použít.

                  0 0
                  • Twitko  

                    jj, ono se to preposilani nekdy vyplati vic nekdy min. Ale nekdy je to jedina moznost jak se k veci dostat. Ja hodne nakupuju na eBay stary veci – do sbirky, a prodavajici americani velmi casto tyhle veci proste mimo US neposilaji – deklaruji to primo v popisu aukce. Proste to neumi poslat mimo hlavni cast USA, nebo vubec netusi kdo a kde jsme a boji se podvodu. A nekteri proste nechteji prodat starou sberatelskou vec mimo US protoze jsou patrioti (mam Amiky jinak rad, ale s timhle me docela ser**). Tak v tech pripadech to virtual adresa resi.

                    Ale mel jsem jednoho potizistu, kterej nebyl linej si moji adresu ze Shipita najit v Google Street View a zjistil, ze to neni zadnej barak, ale skladiste a napsal mi, ze nejsem z USA a moji vyhranou aukci na eB rusi .. $$ mi vratil a hotovo. Dalsi rec s nim nebyla. Vec sla do aukce znova. Musel ji pro me vysoutezit muj znamej (amik – sberatel v USA) a pak mi to poslat ..

                    0 0
                    • oddie  

                      Jo, podobně mě vyfakovalo asi 10 anglánů, když jsem před lety sháněl dětská kola, psal jsem, že si pro to pošlu kurýra k nim domů, zaplatím předem PP, a stejně část z nich ani ň. Co naděláš. U sběratelů je to jasně ještě horší, to bývaj podivíni :D

                      0 0
                      • tonik666  

                        ja z uk nakupoval 3× a nebyl problem ani s kutyrem, ani s virtual adresou. kupoval jsem vidle a ocelaky

                        0 0
                        • oddie  

                          Virtual adresu nehlásím, ale tohle byly aukce, kde měli collection only, tak jsem předem napsal, zda si pro to můžu poslat kurýra, který to u nich vyzvedne. No a někteří napsali, že ne… Ono taky, Dolphi transport je sice skvělá věc, ale ve čtvrtek jim pošle SMSku s dvouhodinovým oknem někdy o víkendu a oni si nemůžou sami vybrat, to se taky nemusí každýmu líbit :) Jeden prodávající se s ním naháněl 3 tejdny, než se shodli.

                          0 0
                • tonik666  

                  pres polonez jsem se z ameriky stehoval. par obrovskych beden khin, dilu a dalsiho. a taky jednou posilal ram, soukrome. bohuzel mi ho proclili.

                  0 0
      • lazza  

        Možná je to opravdu kartou, jak píšou výše.

        Z PlanetX při první objednávce taky dělali ofuky a zastavili expedici zboží. Musel jsem poslat otisk účtu s alespoň částečně zobrazeným číslem karty pro potvrzení, že jsem vlastníkem karty/účtu. Při druhý objednávce to se stejnou kartou už proběhlo ok.

        0 0
        • MlokCZ  

          Ještě mi napadá, jestli to nemůže souviset se jménem na kartě, které se často při nákupech zadává. Pro samotné ověření platby bankou potřeba není a projde to i bez něj nebo když nesouhlasí.

          Ale je možné, že oni informaci při platbě dostanou a když jim to nesouhlasí s tím co bylo vyplněno, tak to mohou začít prověřovat.

          0 0
        • CzechJoker  

          Na Planet-X jsem to řešil na podzim stejně, jak píšeš. Musel jsem poslat fotku občanky a fotky karty, ale i když to byla opičárna, zabralo mi to půl dne.

          Na Bike24 jsem použil svoji standardní Master Card, nic virtuálního nebo předplaceného. Mám podezření, že to záleží na člověku, kdo to zpracovává. I u nás na firmě jsme měli pár kazišuků, co dokázali kvůli třem korunám ****** obchod za statisíce (nedělám si legraci – „paní inženýrka“ měla za úkol řešit pohledávky a penalizovala zákazníka za nedoplatek 3,50 Kč – jenom to vytištění, obálka a poštovné byly dražší; zákazník od nás pak pět let nenakoupil ani Ň). Dnes mi zrušili blokaci na účtu a oficiálně potvrdili zrušení objednávky, nicméně stále píšou, že mi pošlou pár centů na ověření, ale že to trvá „a few days“. V době, kdy Musk přistává s komínem na plošině uprostřed oceánu a Voyager opustil sluneční soustavu…

          Přes PayPal by problém zaplatit nebyl, s tím mám ale problém já, protože se mi nelíbí jeho poplatky, viz:

          *Náklady na poskytnuté služby jsou celkem vysoké. Za samotný převod sice platíte pouze tehdy, pokud peníze odcházejí ze zaregistrované platební či kreditní karty místo použití „bankovního převodu“ prostřednictvím účtu. V takovémto případě činí poplatek 3,4 % ze zasílané částky + 10 CZK.

          Navíc se ale platí poplatek za převod měny, která je převáděna směnných kurzem platným na finančním trhu, a činí 3,5 % z převáděné částky a poplatek za mezinárodní převod, který se liší dle země odesílatele a příjemce. Pro Českou republiku se pohybuje ve výši od 1 % do 4 %.*

          0 0
          • krabica  

            Já PayPalu nic navíc neplatím, předpokládám, že poplatky platí obchodník a kurzovní převod moje banka (tohle si musíš na PayPalu nastavit, směna u nich je nevýhodná)

            0 0
            • Twitko  

              +1

              .. pokud platis za zbozi/sluzby pak poplatky sice jsou ale plati je obchodnik. Ty zaplatis danou cenu a to je vse. Poplatky te nezajimaji.

              Ovsem, pokud platbu deklarujes jako „gift/dar“ pak je to (by to melo bejt *) bez poplatku … v tom pripade ale nemas .. a to POZOR … narok na pripadnou reklamaci (dar je dar, tak jakapak reklamace, ze? ). Nicmene s temi poplatky v pripade giftu je to slozitejsi … spravne by byt nemely, ale pokud posilam PP platbu jako gift do USA, pak ty poplatky jsou a platim je ja jako darujici … ale to uz jsme (opet) trochu mimo ..

              Kurzovni prevody – opet jak pise Krabica .. vypnout … platba v puvodni mene, konverzi zajisti moje banka. Je to vyhodnejsi …

              0 0
              • tromboonen  

                To není tak úplně pravda… vždycky Tě osolí nějakým poplatkem, klidně i šíleným kurzem když platíš třeba v USD nebo GBP a máš tam koruny, držet si tam tisíce v cizích měnách by byla blbost… jo a taky je to jedna z firem, jejíž zakladatel byl za Trumpem pžed volbama… fuj!

                0 0
                • Goob  
                  1. to není pravda
                  2. evidentně nevíš, jak PayPal funguje
                  0 0
                  • tromboonen  

                    C. používal jsem jej roky na příjímání plateb z USA a jinejch prdelí, tam neumí posílat přes banky většinou, a šek v USD je v Česku za trest… ty poplatky začly narůstat postupně, až se to stalo nesnesitelným, stejně jako pár dalších firem, prej „for free“ :)

                    0 0
                    • Twitko  

                      .. neches radsi pokracovat v komentovani Onuceho bunkru ?

                      Tam ze sebe sice delas taky vola, ale ne zas tak takovyho (tak moc zjevnyho) .. btw … to neni osobni attack, spis pratelska rada/dotaz ;)

                      0 0
                      • tonik666  

                        Ma pravdu. PayPal zacal delat svinarny, aby te mohl osolit.

                        Vsechny platby jsou prednastavene tak abys prevadel jejich kurzem. V jednu chvili ani zmena zpusobu uctovani castky nesla najit (jestli ti jde na kreditku pozasavek v mene nakupu nebo v CZK)

                        Taky te nenechaji prevest zustatek v eur na eurovy ucet v CR pokud mas jako zakladni menu koruny a nuti te prevest to jejich kursem na koruny.

                        Novy masivni poplatek za prevod rodine pikud penize stahujes z uctu pres kartu.

                        Jediny muj pokus prevest penize z paypalu do banky skoncil tim, ze to failnulo, paypal mi nauctoval 200 za storno a banka ani paypal neumelu rict proc to neprobehlo. udaje byly vsechny spravne.

                        0 0
                        • Raf  

                          Není jednodušší pořídit Revolut kartu, tohle neřešit a mít jeden z nejlepších kurzů?

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Nepodporuje prej ApplePay :-D

                            0 0
                            • krabica  

                              Zatím ne, mají evropskou registraci v Litvě, tak asi až bude Apple Pay tam.

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                To byl vtip :-D

                                0 0
                                • krabica  

                                  Jenže mně to zrovna zajímá… :-)

                                  0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    Hele já nevím přesně jak tohle funguje, ale třeba Bunq má sídlo v Holandsku a přitom funguje s ApplePay v Německu a třeba i v Itálii.

                                    0 0
                                    • krabica  

                                      Tvoje banka musí podporovat Apple Pay a pak jim můžeš platit i v zahraničí. U nás se dalo platit Apple Pay už dávno, ale musel mít člověk kartu od banky, která má Apple Pay, tz třeba nějaké anglické banky.

                                      0 0
                                      • Smazaný účet  

                                        Jak jsem psal moc to nechápu, ale v Itálii podporovala Apple Pay banka z Holandska. ikdyž v Holandsku to ještě neměli. Podle tohodle vyjádření (3/2018) nejde o zemi, ale o banku ;-)

                                        „Funkce Apple Pay může poprvé přijít do Nizozemska a do Belgie, a to na základě klíčových informací zveřejněných na internetových stránkách společnosti Apple v Itálii. Podle společnosti iCulture.nl, která se nachází v Nizozemsku, Apple nedávno přidal banku založenou v Amsterodamu na seznam podporovaných evropských bank Apple Pay.“

                                        Tak že Revolut bude asi až se dohodne s Applem než až bude Apple Pay v Litvě.

                                        To s tou anglickou variantou znám, ale přišlo mi to kvůli kurzům jako nesmysl.

                                        Dělal jsem si z toho legraci jen z důvodu, když jsem viděl v čr jak lidi trojčí. Nejste v první vlně, tak měním banku :-D Přitom v čr to zavádí nebo budou zavádět všechny velký banky, což třeba v Německu nebo v IT vůbec není. Ani v jedné z těchto zemí nenajdeš žádnou velkou banku, která by to zavedla. U nás to zavedla Sparkasse, ale získat kartu na Apple Pay je tak komplikovaný a nevýhodný, že nemá smysl se tím vůbec zabývat.

                                        0 0
                        • milan.v  

                          Je to divné, já s PayPalem mám za poslední roky jen ty nejlepší zkušenosti…

                          0 0
            • CzechJoker  

              O tom nastavení jsem to nevěděl.

              0 0
              • oddie  

                Ono je to tam taky čím dál líp schovávané. Kdysi bylo hned na úvodu, postupně to zastrkovali a zastrkovali, aby to co nejvíc znepřehlednili a lidi si to nepřenastavovali. Předposlední kousek byl, že to chtělo znovu přihlásit. No a předevčírem jsem nas*aně platbu na ebay zrušil a šel danou věc najít na AE, protože mi to ve starším verzi Chromu nevzalo ten odkaz na překliknutí, nevím, jestli to byla jen chvilková závada, nebo jestli mi to z toho stroje nepůjde, ale asi jsem s PayPalem skončil.

                0 0
      • zdenek  

        To samé se mi u nich stalo cca před 5 lety. Objednával jsem zapletená kola, která měli skladem. Když dlouho nic nepřišlo, tak jsem jim psal. Sami se neozvali, že je nějaký problém. Chtěli poslat oskenovanou kartu, že prý musí něco ověřit. To jsem odmítl a zase přestali komunikovat. Přitom tou kartou jsem běžně platil i v zahraničí. Nakonec jsem jim musel zavolat a objednávku zrušit, protože mi pořád visela v blokacích.

        Byla to moje první a poslední objednávka u nich…

        0 0
      • Jakobo  

        Stejna zkusenost. Objednavku jsem zrusil, pac jsem mel jen par dnu na vyzvednuti zbozi a nemel jsem ani chut cekat. Nejake zbozi jsem objednal jinde a pri druhe objednavce na bike24 jsem zaplatil pres paypal a byl klid. Cele to bylo divne a moc nadseni to rozhodne nevzbudilo.

        0 0
        • Doktorzet  

          Tak to vypadá, že se taky nedočkám. Psal jsem email, a žádná odpověď. Už přemýšlím taky o zrušení.. Můj první nákup a asi i poslední…

          0 0
    • krabica  

      Jinak mají teď fajn ceny na Santy, Bronson CC za 2000 éček je fajn.

      0 0
    • Doktorzet  

      Ahoj, jak funguje ověření karty na Bike24? Zaplatil jsem a čekám na ověření. Mají mi poslat pár € centů a já jim mám do mailu napsat kolik. Nebo mě přičetli několik centů k celkové částce? Angličtina není zatím moje silná stránka :)

      0 0
      • Freeedom  

        Zatím ti blokovali částku, zaplacené to ještě není. Za pár dní (3–5) ti na účet přijde platba od nich, musíš si kontrolovat účet. A tu částku (v EURech) jim pak napíšeš mailem, oni tu blokovanou částku přijmou a pošlou ti zboží.

        0 0
        • Doktorzet  

          Tak jsem to se svou AJ pochopil dobře. Jen mě teda nebaví to čekání.

          0 0
      • Doktorzet  

        Tak ověření dopadlo úspěšně, balíček dnes dorazil. Jenže garmin 520 bundle premium je bez snímače kadence a rychlosti. A garmin už byl použitý a nastavený na někoho jiného. Tak jsem zvědavý jak se k tomu postaví… Každopádně můj poslední nákup.

        0 0
    • karlos15  

      Já tam nakupoval 2×. První objednávka naprosto v pořádku. Platba proběhla kartou. S druhou objednávkou problém. Opět platba kartou bez problému. Došel mi e-mail, že zboží odesílají a měl jsem tam odkaz na sledování zásilky. Zboží bylo skladem a mělo dorazit do 3 dnů. Po 3 dnech jsem tam musel napsat, že na sledování zásilky vidím, že byla doprava objednána a jinak nic, tak kde je teda problém. Následně mi odpověděli, že chyba nastala u přepravní firmy, která balík nevyzvedla.

      0 0
    • jarouš2  

      Moje zkušenost pozitivní, mám už tam nákupy tak za 50tis kč a nikdy žádný problém, 2× jsem měnil velikost zboží, vždy to zaplatili oni. Můžu jen doporučit a jinak vždy 3tí pracovní den to mám doma.

      0 0
      • well  

        Mám to úplně stejně. Jen doufám, že jsem utratil trošku míň :-). Jistý to ale není.

        0 0
    • Cavendish  

      V pondělí večer jsem si objednal galusky a lepidlo. Dneska už je to v Jihlavě a zítra to budu mít doma. Za mě spokojenost. Velký výběr, rychlé dodání, super ceny.

      0 0
    • vili  

      V pondělí večer objednáno, v úterý odesláno, dnes dopoledne došlo. Za mě pecka.

      Minulej týden sem objednal ve středu na bike-discount a ještě to ani nedošlo…

      0 0
    • mr.antik  

      Kolik dní reálně trvá to ověření kartou? Píšou že to může trvat více než jeden den. Což je poměrně otevřený interval :-)

      0 0
      • kerim  

        U mě to trvalo čtyři dni, než jsem měl na účtě 80 centů, pak už to šlo rychle, v pátek ráno jsem jim to napsal, odpo odesláno, v úterý doma.

        0 0
      • Člověk a jeho svět  

        To je celkem zajímavé, já tam nakupuji dost často a nikdy žádné ověření nechtěli, podle čeho si lidi vybírají mi je záhadou.

        0 0
        • mr.antik  

          Pokud si pamatuju tak jsem tohle jedna objednával přes mobil, nezádval jisem nikam SMS autorizaci k platbě. A jednak je to vyšší částka přes 500 euro, tak jestli to není tím. A také první nákup, bez registrace

          0 0
    • krabica  

      U mně taky v poho, v pátek objednáno, v úterý doma. Platím PayPalem a ověření nikdy nechtěli.

      0 0
      • mr.antik  

        To tam i píšou, že paypal či převod neřeší, jen kartu. Ale u dražši věci se paypal moc nevyplácí

        0 0
        • Smazaný účet  

          Tyhle šachy s kartou po mě nikdy nechtěli, ani když jsem objednával poprvý :-O

          0 0
        • krabica  

          Proč se PayPal u dražších věcí nevyplácí? Vždyť to stáhne z karty ty samé peníze…

          0 0
          • gersa  

            Jestli se nemýlím, tak je tam ještě nějaká provize

            0 0
            • Goob  

              Ale tu neplatí koncák. Jediné, co je potřeba pohlídat, je konverze měny.

              0 0
              • mr.antik  

                No právě…

                Někde to prý jde změnit, zda se použije ten nevýhodný kurz paypalu nebo karty.

                Ale už to nijk moc nepoužívám tak nevim…

                0 0
                • Goob  

                  No a stačí při placení změnit „použít konverzi PayPal“ na „použít konverzi u vydavatele karty“.

                  0 0
                  • milan.v  

                    Přesně tak = konverze na straně banky, NE PayPal…

                    0 0
                  • krabica  

                    Ono to stačí nastavit jednou v nastaveních karty a už to netřeba řešit. :-)

                    0 0
                    • jaja01  

                      ted jsem to hoooooodne dlouho hledal v nastaveni paypalu, nez jsem dohledal, kde se to da u karty nastavit, diky

                      0 0
                  • mr.antik  

                    Tak jako tohle je asi první shop s takovýma obštrukcema…

                    0 0
                    • MiKED  

                      Běžná věc při jakémkoliv nákupu přes PayPal v měně, v níž není veden tvůj účet.

                      0 0
            • Smazaný účet  

              Ať platím padesát eur nebo dvatisíce liber, tak po mě PayPal nikdy žádnou provizi nechtěl

              0 0
              • gersa  

                Ta provize je skryta v kurzu, ktery Paypal pouzije..... ale jak pisi borci vyse, jde to zmenit

                0 0
                • zdenek  

                  Jen ta volba je čím dál líp schovaná.

                  0 0
                • Twitko  

                  ten nevyhodny kurz NEMA s poplatky co delat.

                  1. Poplatky Paypalu plati obchodnik (prijemce platby). Jsou to nejaka % a obchodnika to nese*e, protoze podobne poplatky mu uctuji od pocatku veku i karetni spolecnosti, takze je mu to vlastne jedno.
                  2. Nevyhodny prevod men je dalsi zpusob jak vydelat nejakou kacku navic. S tim ale nema obchod co spolecnyho. Je to vec platebni brany. A neni to pouze vysada PayPalu. Mam pocit, ze jsem se s tim setkal uz i jinde. Jak uz bylo receno, pokud je nabizeny kurz nevyhodny, je treba si to hlidat a vypnout.
                  0 0
                  • File12  

                    Což mi napadá, že jsem si teď zavedl Revolut kartu (tam je kurz nádhera), tak jestli půjde spojit s paypalem bude to fajn.

                    I Když paypal většinou využívám na platbu pár eur, tak mi to tak nebolí.

                    Jinak abych moc netrolil. S bike24 jen samá pozitivní zkušenost. Občas i využiju vyzvednutí v Drážďanech, když mám cestu.

                    0 0
                    • mr.antik  

                      Jako kdyby to tam měli napsaný, že třeba při platbě Visa kartou nad 500 eur = týden spoždění s nutností autorizac, tak bych to akceptoval, ale tohle je celkem nestandardní. Jsem jim to teda napsal mejlem, ale to je tak všecko, co jsem mohl :-)

                      0 0
                      • zdenek  

                        Mně to připadá, že je to podle toho, jak se tam někdo vyspal. K tomu ještě jednání jak s Tatarama.

                        První nákup (před více lety) byla zapletená kola. Byla skladem, přesto se několik dní nic nedělo. Až na tel. dotaz (na mail nereagovali) jsem se dozvěděl, že čekají na kopii karty. Tu fakt mailem posílat nebudu, takže jsem to rovnou zrušil.

                        Druhý pokus loni, když jsem narychlo sháněl nová kola a chtěl jsem si pro ně dojet osobně. Napsal jsem dotaz, jestli mají konkrétní dva modely na prodejně, že bych si je chtěl prohlédnout a koupit tam. Druhý den odpověď, že mi je posílají domů. Takže zase zrušeno.

                        0 0
                    • Smazaný účet  

                      Mám stejný zkušenosti, jen to osobní vyzvednutí jsem ještě nevychytal :-D

                      0 0
                    • Petr8  

                      Lze si objednat komplet kolo a vyzvednout v Drazdanech? Kdyz jsem zkousel nejake objednat nevidel jsem moznost vyzvednout u nich.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Hele tuhle možnost jsem tam nikde nenašel, ikdyž tady někdo psal, že si to v krámě vyzvedává, ale nenapsal jak to dělá. Tak že podle mě jedině to zkusit telefonem. Výhoda u nich je, že si toho člověk může naobjednat kvanta a potom to v krámě probere, vyzkouší a vezme jen to co chce. Nevýhoda je, že se tam musí dvakrát. Tak že když jsem v UL tak buď já nabo přítelkyně, když jede do práce, to v krámě objedná a po sms to vyzvednu.

                        0 0
                      • raadjek  

                        Kupoval jsem tam kolo přesně tímto způsobem, ale jelikož jsem tam taky tuto možnost nenašel, napsal jsem jim email. Vše se pak řešilo emailem a nachystali to pro mě na domluvený den/čas. Dokonce jsem si přiobjednal omotávku a rovnou mi ji namotali.

                        0 0
                • Smazaný účet  

                  Aha. Já vlastně platím pořád v měně faktury.

                  0 0
      • CzechJoker  

        Díky.

        0 0
        • Autumnbiker  

          mají to tam pěkně zašitý ;-)

          0 0
          • Pajaa76  

            Novej PayPal to zašil ještě více:

            (Nastavení (ozubený kolečko) –> v pod-menu PLATBY –> Spravovat automatické platby –> Vlevo ve sloupci dole ZKUSTE PŘEJÍT NA STRÁNKU PRO SPRÁVU PŘEDEM SCHVÁLENÝCH PLATEB –> tam pak nad tabulkou plateb SET AVAILABLE FUNDING SOURCES –> a už tam je seznam těch karet)

            0 0
            • rosomak204  

              Teď jsem to dělal taky a měl problem to najit ale nakonec to dopadlo ani nevim jak

              0 0
          • coltcha  

            Já to měním vždy při každé platbě, páč globální nastavení jsem nenašel :)

            0 0
    • Twitko  

      jen info .. v utery objednano, placeno Paypal, ve ctvrtek odeslano, i kdyz par veci nebylo primo sklade, ale podle eshopu dostupnost 2–5 dni .. dneska DPD zvonil u me doma. Vse OK …

      0 0
    • Goob  

      Tak jsem si v pondělí objednal, zaplatil přes PayPal a koukám na tracking… těším se, jak si dneska zajezdím.

      DPD zmrdi se ovšem opět předvedli.

      Ze strany bike24 ovšem teda paráda, samozřejmě.

      0 0
      • krabica  

        Jo, na naše doručovatele je spoleh… Radši pro všechno jezdím na depo, bo s většinou se člověk nedomluví…

        0 0
      • milan.v  

        Jojo, DPD Nehvizdy, opakovaně špatná zkušenost…

        0 0
      • Smazaný účet  

        Když to není týden nebo tři :-D V IT je běžný, že nechaj balík týden ve Veroně a řeší německou adresu :-D

        0 0
      • rdx  

        Tak to ja mel stesti. V nedeli vecer objednano a odpoledne jdu montovat prevodnik na kolo (DPD)

        0 0
      • Mildee  

        DPD je havárka, vždycky jsem balíky naháněl po všech čertech, nikdy nevolali a vypátrat balík je fakt umění.

        0 0
    • ms82  

      Bike24 super. Ztratil jsem sroub do leve kliky Rotor, tak jsem akutne objednaval ve stredu v poledne (vetsinou jsou deadliny do odpo, a v noci jsem jen hledal odkud objednat). Dnes v poledne dorazil. Necele dva dny ujdou :-)

      Pro srovnani, wiggle je na tom podobne, casto posila navic z Nemecka. CRC objednano 13., dorazit ma 18., tedy o jeden pracovni den dele, ale je to nadmerne a bez postovneho (za nadmerne si postovne uctuji asi jinak vsude!). Evenscycles to nema zas tak vychytane – to bude dele nez tyden.

      0 0
    • Twitko  

      Tak doplním další, _naprosto pozitivní_ zkušenost s tímhle obchodem. Na počátku listopadu jsem u nich koupil trenažéer Wahoo Kickr18. Hodně nešťastná volba, bo letošní Wahoo modely (Kickr2018, Core) je jedna katastrofa za druhou. Zpočátku sice OK, po dvou týdnech začaly první problémy, ty se stupňovaly a v polovině ledna „kaput“ .. drhnutí, kvičení, klikání .. hrůza

      Byl jsem natolik otrávenej, že jsem okamžitě (ještě před reklamací) objednal a koupil Tacx Neo2 (opět u BIKE24) a teprve potom začal Kickra reklamovat. Poslal jsem jim email, doplnil video a jednoznačně deklaroval, že NEMÁM zájem ani o opravu ani o výměnu. Že chci ten ****** vrátit a refundovat peníze. Upřímně moc jsem tomu šancí nedával – protože já měl trenažér skoro 3 měsíce.

      Další den mi přišla odpověď emailem, že sice nic neslibují, ale že mám Kickra poslat k nim zpět (poštovné hradili oni). Tak jsem poslal. Za další cca 4 dny mi přišel email, že moji žádost akceptují a peníze vracejí. Dneska (za další 4 dny) mi $$ přistály zpět „na kartě“. Žádný vytáčky, žádný ojebávky, žádný vykládání, že to měnit nemůžou protože tohle nebo tamto. Jediná moje starost či nepříjemnost co jsem s celým vracením vlastně měl, bylo ten krám odvláčet na poštu (mělo to 26 kilo).

      Toliko moje aktuální zkušenost s BIKE24. Nakupuju tam docela často a mám vcelku jasno že tam budu nakupovat dál …

      0 0
      • tomo_111  

        tak to si dalsi co ma skevelu skusenost, co doporucujete ak clovek nechce prekrocit tu hranicu 800e a kupovat napr NEO ked chce nieco tiche?

        Mozno pockat do podzimu a snad to nejak vyladia, ale kto vie..

        0 0
        • milan.v  

          Skvělý přístup prodejce…

          Zbytek prosím do vlákna k výběru trenažérů… ;o)

          P. S. : Tichost = 1. Wahoo / 2. Tacx /… Elite

          0 0
          • Twitko  

            vim ze zde je to Offt, ale jen kratky dodatek k te tichosti – Kickr (i kdyz fungoval jak mel) nesahal co se tichosti tyka modelu Neo2 ani po kotniky … ani nahodou. Rekl bych to tak, ze Kickr nebyl hlucny, ale Neo2 je opravdu tichy … i chod toho mechanismu je mnohem hladsi … a to tak ze je to poznat v podstate okamzite … jak pro jezdce tak i pro okoli (reakce manzelky) a znovu – porovnavam je v okamziku kdy oba byly/jsou nove .. tedy zadne problemy.

            0 0
    • Lukecz  

      Mám aktuální pozitivní/smí­šenou zkušenost. Ulomilo se mi přitahovací kolečko (foto) na Giro Aeon (stáří helmy 19 měsíců.). Objednávám v ČR celý nový Roc Loc 5 a pro jistotu posílám foto na bike24 s dotazem jestli to můžou nějak řešit (s poznámkou, že opravdu chci nárokovat pouze přitahovací mechanismus a ne celou helmu). Druhý den odpověď s tím, že se bohužel helma ani náhradní díl už nevyrábí a že mám poslat (zdarma) celou helmu a že budou usilovat o vrácení peněz.

      Posláno, za 2 dny email, že se jim nakonec podařilo vyměnit mechanismus a že posílají helmu zpět. Dnes dorazila.

      Bohužel mi tam místo Roc Loc 5 naroubovali Roc Loc Air (nativní např. pro Giro Synthe), který drží jen v jedné montážní díře místo dvou (jiný rozměr) a zároveň mi to znemožňuje měnit výstelky nativní pro Aeon.

      Přístup super, řešení ovšem tak nějak východňářské :D

      0 0
      • Smazaný účet  

        Tak Dresden :-D

        Přístup už se ale naučili :-)

        0 0
      • Lukecz  

        Update: bližší průzkum ukázal, že se nekompatibilitou obou upínacích systémů moc nezabývali a udělali mi do helmy novou díru :( Teď se teprve ukáže, jaký mají přístup :)

        0 0
        • tonik666  

          to jsou kkti, roc loc 5 samozrejme stale sezenes, staci hledat. sezenes i mnohem starsi verze kdyz hledas

          0 0
    • Petr Ch  

      Byl někdy někdo v jejich kamenných prodejnách v Drážďanech? Prodávají tam i oblečení, nebo z tohoto segmentu jen funkční prádlo?

      0 0
      • Smazaný účet  

        Občas, když jsem na nějakou dobu v ČR, tak jezdím do Löbtau. Na krámě nic moc výběr nemají ani oblečení a ani funkčního prádla. Dělám to tak, že si tam udělám objednávku a až to přijde tak si vše vyzkouším a co si vyberu tak koupím. Zbytek nechám v krámě. Blbý na tom je jen to, že tam člověk musí dvakrát :-D

        0 0
        • Petr Ch  

          O to mně právě jde. Neví někdo, zda se dá dopředu domluvit přemístění vytipovaného oblečení z e-shopu na prodejnu, za účelem vyzkoušení?

          0 0
          • Smazaný účet  

            Hele na netu jsem tu možnost nikde nenašel. Na druhou stranu si myslím, že byto šlo buď přes email nebo na telefon, ale nikdy jsem to nezkoušel. Jezdím do Dresdnu rád na výlet :-D

            0 0
            • Petr Ch  

              Psát jim budu a třeba to již někdo takto prováděl a napíše, jak to probíhalo.

              0 0
          • žvejk  

            S tak levným poštovným a vrácením zdarma to snad ani nemá cenu řešit…

            0 0
            • Petr Ch  

              Osobně jsem tam již oblečení za jinou velikost vyměňoval a doprava tam i zpět je opravdu zdarma. Mám tam teď vyhlédlé nějaké dražší kousky, tak kdyby ta možnost byla, raději bych se tam vypravil.

              0 0
              • waters  

                eRs štítek pro vrácení zboží si musíte vyžádat? Mam za to, že vrácení je zdarma jen když je zboží vadné. Případně přes koho posíláte, aby bylo poštovné co nejlevnější a pojištěné? díky

                0 0
                • waters  

                  reakce: Petr Ch 22.3.2019 07:49

                  0 0
                • Pikaču  

                  Ja si objednavam na německou adresu a tam štítek tam vždy je. Objednávám po dvou velikostech a jedno vracim. Vse zadarmo. Nevim jak to s CZ.

                  0 0
                • žvejk  

                  Ano návod je na webu, stačí stručně napsat jako odpověd na objednávku a napsat co tam chtějí,

                  lehce dohledat v podmínkách… Vrácení zdarma a pokud vracíš celou objednávku tak ti vrátí i poštovné z německa k tobě.

                  0 0
    • Petr Ch  

      Letos v lednu jsem tam kupoval zimní bundu na kolo a velikost neseděla. Postup byl následující: napsal jsem jim, zda je možné vyměnit za jinou velikost a jaký je případný postup. Do 24 hod. přišla kladná odpověď, a že mou velikost mi dávají do rezervace. V příloze byl již vyplněný štítek v češtině, stačilo nalepit na balík, odnést na poštu(kde jsem nic nemusel vypisovat) a čekat na vyměněné zboží. Vše proběhlo bez problémů do samého konce a nic mě to nestálo.

      Na bike-components.de v prosinci ta samá situace, ale zcela odlišný přístup. Oblečení nesedlo, moji velikost měli sice skladem, ale o výměně nechtěli ani slyšet- prý to není jejich povinnost, vrátili peníze, a že jestli chci, musím znovu objednat.

      Nazpět jsem jim to posílal přes Českou poštu, tou nejzákladnější možností s minimálním pojistným a stálo to okolo 120,– Kč.

      0 0
      • Petr Ch  

        Korektura: tento příspěvek je adresován watersovi. Nevím, proč to takto odešlo.

        0 0
        • waters  

          Díky:) Objednával jsem teď mikinu ve výprodeji ale velikost na výměnu už nemají, kdyby neseděla. Tak uvidím, jestli mi pošlou štítek, i když nepůjde o výměnu. Poštovné do de jsem našel nejlevnější 270,– vč pojištění.

          0 0
      • Goob  

        Tyjo. Na bike24 jsem toho už nakoupil opravdu hodně (a mám kliku a nemusel jsem zatím nic reklamovat ani vracet), ale vůbec jsem netušil, že mají takhle uživatelsky příjemné řešení vracení/rekla­mace zboží.

        0 0
        • Cavendish  

          Jo, taky sem na bike24 něco vracel a bylo to úplně stejně, jak to popisuje Petr Ch. Za mě nejlepší zahraniční shop.

          0 0
          • gerrard  

            Taky jsme ted potreboval neco vratit a jen sem cumel. Dalsi plus pro ne.

            0 0
        • lazza  

          Mne dokonce zpetne proplatili zpatky na kartu postovny, protoze sem o nejakym stitku nemel poneti a poslal vidli na svy naklady. Delalo to 800,–

          0 0
    • KRoser  

      Zdravím, mám úplně stupidní otázku. jak mám sakra vytočit na telefonu to jejich číslo na zákaznickou podporu? +49 (0) 351 / 417 497 – 50.

      Neřešil to někdo? Díky za pomoc.

      0 0
      • Vrci  

        Na mobilu: podržet nulu a pak všechna čísla až po 97, pokud se nedovoláš, tak zkusíš ta následující, co končí 98, 99 a 50.

        0 0
      • Karlos009  

        +49351417497

        nebo 0049351417497

        0 0
        • KRoser  

          díky za pomoc, ale nedovolal jsem se ani na jedno. Zajímavé, že když si číslo uložím pod kontakt tak mi to oznámí, že číslo neexistuje, když je ručně vytočím tak to jednou zazvoní a hned se to položí. Nevolal jste tam už někdo? Jaké máte zkušenosti?

          Díky moc

          0 0
          • scota  

            A chat nemají?

            0 0
          • Pikaču  

            Minuly tyden jsem taky klikal a mazal vickrat ale toto fungovalo. :

            +493514174970

            Mluvil jsem a ochotně me pribalili to co jsem zapomněl doobjednat.

            Edit: mluvil jsem nemecky. Vidim ze anglicky je jine číslo.

            Tak volej na to nemecke a mluv anglicky.

            0 0
            • KRoser  

              díky tak jsem to konečně rozlouskl. to číslo +493514174970 je na německou podporu a číslo +4935141749750 je na anglickou. Vše vyřízeno jednoduše a rychle.

              0 0
    • Archer  

      Narazil jsem na to, že v Čechách je problém s doručením baličku, které nemají telefonní číslo příjemce. PPL, GLS – ani nezkouší doručovat, rovnou označí za nedoručenou, DPD ani nenaložili do auta kurýrovi :) Naštěstí to lze vyřešit bud přes web nebo telefon s dopravcem, ale je to ztráta času, nervy a zpožděni dodaní. Duvod je vždy stejny – nemecky eshopy nedavaji telefonní číslo z profilu na baliček. Takovou zkušenost mam s Bike24, R2, bike-components…

      Zeptal jsem na to přimo Bike24, a odpověď je:

      *Please enter your telephone number in your customer account at c / o. This ensures that this will be transmitted to the delivery when future orders are dispatched.

      Yours sincerely

      Torsten Christoph

      Bike24 Service Team

      *

      A skutečně, máji v profilu políčko „C/o:“. Takže kdo nevěděl – welcome. Kdo věděl – tak nic :)

      0 0
      • MirosPikos  

        V pondělí nebo v úterý mi doručili DHL přes PPL a telefonní číslo jsem tam neměl :) Ale doplnil, abych se v budoucnu vyvaroval problémům.

        0 0
      • waters  

        To je asi individualní. Z Bike24 mi včera doručovalo dpd a kurýr se smál, že tam mam uvedené nějaké nesmyslné německé tel. číslo a adresu doručení domu… ale automaticky mi to vozí do práce.

        0 0
        • Archer  

          Asi to bude pražská specifika :) což trochu kurýra chapu – dojit, zazvonit, doma nikdo, a tak xxx krát denně…

          0