• madcat

    Jsou tu ještě další až tak velcí milovníci jedné stopy, že jim někdy vlastní pohon nestačí a střídají to s motorkou? Přihlaste se! :-)

    0 0
    • beavis  

      Hlasim se:-) V garazi stoji Suzuki SV 1000S, Yamaha WR 426F, skutr MBK Flipper, minibike, 2× Stadion S11 a rozebrana Jawa 555. Suza je na rychly presuny po silnici, WRo na rychly presuny v terenu a muj belasek Rock Machine Explosion je na vyradeni se v prirode bez jakychkoliv zakazu a omezeni:-) Zbytek staje je na hovadiny:-)

      0 0
    • Kubas.1  

      Poslušně hlásím, že jsem taky milovník jedné stopy, ale nemám s čím to kolo střídat, protože nejsou prachy, protože je furt vrážím do kola :-)

      0 0
    • nnoe  

      Já se taky hlásím…:-) S motorkama jsem začal vlastně dřív než jezdit na biku…donedávna jsem sedlal Kawu ZX-9R, ale na jaře šla pryč a setřím na ZX-10R a nebo bude něco klidnějšího, možná Z1000 :-))

      0 0
      • madcat  

        Hlasuju pro velkýho „zeda“ – ta motorka má „kule“ a je to velkej kandidát na moje příští přibližovadlo :-)

        0 0
        • nnoe  

          Taky mě to táhne spíše k němu, je to fakt krásnej stroj…navíc na „silnici“ jsem se vyřádil už dost a na tý ZX10 se nedá jezdit pomalu. Když jsem na ní sednul, tak po pár minutách už mě nutila abych zkoušel co dokáže…a pak je to o ******* 

          0 0
        • kwaker  

          no zx10 má větší kule:-) Z1000 a podobní naháči velmi rychle omrzí, přecejenom jim chybí výkon, ale jinak z1000 je nááádherná motorka

          0 0
          • vikicek  

            „chybí výkon“ bych o Zedovi fakt netvrdil. Na naše silnice 125 koní na motorce je až až. Všichni ti litrový supersporty na našich silnicích trpěj, nemáš šanci to pořádně protočit. Ono 200 koní co má ta ZX10 se hodí fakt tak na okruh, jinak je to jako lítat se stíhačkou v obýváku…

            0 0
            • RedAce  

              jak se da jezdit na okrskách ;-)

              "http://www.y­outube.com/wat­ch?v=kwcHChqcXfo ":http://www.youtube.com/watch?…

              0 0
              • přišlapávač  

                nato ze to je v Rakousku se dost divim ze ho nekdo na miste nezastrelil :-)

                0 0
              • Twister  

                Ty voe, vždyť on do zatáčky snad nejel míň jak 170. A ve vesnici slušně přibrzdil na 120. :O

                0 0
              • fousek  

                Temhle okreskam se u nas rika rychlostni silnice:-) Ale mazany

                0 0
                • Pebe  

                  ony ani nase dalnice nejsou v minimalne stejnym stavu :-(

                  0 0
              • kwaker  

                jako povrch silnic v Rakousku je náááádhernej, jezdí se na tom jak po bavlnce. Na tom videu si to ten člověk fakt krásně užívá a má to nehorázně v ruce – MAZEC!!!

                0 0
              • v POHODÌ klokan  

                Ten rychloměr je upravenej. Opravdová rychlost tý na tachometru vůbec neodpovídá. Jezdí minimálně o 30km/h míň.

                0 0
                • kwaker  

                  podle čeho soudíš?

                  0 0
                • kwaker  

                  p.s. jinak každej tachometr proměřuje klidně i o 30kmh – to je stará známá pravda, ale ja se popravdě ani na te rychloměr nedíval, prostě se mi líbilo jak jede

                  0 0
              • Bafoon  

                takovýhle kreténi tu jsou místo mého táty?!

                0 0
              • vikicek  

                Ten highsider v 1:15 je docela o držku, měl štěstí že ho to nekoplo :)

                0 0
            • kwaker  

              rozhodně nesouhlasím, neříkám že je to nutný mít takovy koně, ale 120 koní hooodně brzo omrzí a je to prostě „málo“. Na naháča to stačí, jde o to na co ta motorka je určena. Třeba Buchláky se daj určitě projet líp s 170konama než s 120ti. Jinak ja miluju všechny motorky, kdybych měl peníze tak mam v garži 10motorek všeho druhu.

              0 0
            • madcat  

              Jsem za svou relativně krátkou moto kariéru zjistil, že vlastně ani až tak rychle jezdit vůbec nepotřebuju, úplně krásně mně stačí jezdit tak 120 – 140, víc už mě to ani nějak nebaví… jednou jsem zkusil na dálnici jak ten můj Fazer umí jet rychle, a skončil jsem u 202 na budíku a radši jsem toho nechal.. za první to skákalo jak divoká koza (D2 z Brna na Břeclav není bůhví co), a za druhý jsem se za tím musel krčit a ležet na nádrži, páč jinak to prostě nešlo. Já dávám přednost kvalitnímu zrychlení na světlech třeba, tzn. ocením spíš krouťák, a pak by to taky mělo mít pěknej zvuk. Proto si říkám, že další moto by mohl být klidně ten velkej Zed s nějakýma laďákama, a budu spokojenej… Chybějící kapotáž mě aspoň bude připomínat rychlost, a akceleraci a krouťák by to mohlo mít slušnou… ale kdy to nakonec bude, to je zatím ve hvězdách, do té doby si vystačím v klidu s Fazerem, aj to je super přibližovadlo :-)

              0 0
              • fousek  

                Tak to mas jasnou volbu, V2:-). Jen ted nevim jestli nekdo ted vyrabi nakou V-2 sportovni motorku. U evropanu je to Ducati a KTM a u Japoncu nevim, snad Suzuki s SV, ale to uz neni TL, spis je to rozpoctovej cestak:-)

                0 0
                • Kubas.1  

                  Dvouválcovej litrovej naháč? To je přece jasný – Tuono!!! … tady menší ukázka :-)

                  0 0
                  • Pebe  

                    tak o litrovym nahaci snad ani nemusi byt diskuze, tam jsou karty rozdany naprosto jasne :-)

                    ukazka1

                    ukazka2

                    0 0
                    • kwaker  

                      ty Ducatácký repliky jsou fantastickýýýý, jsou to opravdu přenádherný motorky!!!

                      0 0
                  • Pebe  

                    jeste porovnani se stock vyfukama

                    0 0
                  • kwaker  

                    Tuono má brácha, nejede to moc dobře, ale podvozek výbornej.

                    0 0
                    • madcat  

                      „nejede to moc dobře“ znamená co? Jak už jsem napsal výš, tak mi na nějakých výkonech zas až tak nezáleží, v podstatě každá motorka dneska s 600+ ccm jede dobře, jde jenom o to jak to s ní umí řidič… Jinak teda ale Tuono nevypadá zle…

                      0 0
                      • kubad  

                        prostě ten dvouválec není tak živý jak klasická rejže s podobným výkonem,

                        bohužel to co se děje dnes na silnicích mě od ježdění totálně odradilo,  takže mašina už je pár let z domu, a novou neplánuju.

                        0 0
                        • kwaker  

                          krásný Falco… bohužel s tebou souhlasím, čím dál tím víc je to v pr… a na okruhovy ježdění nejsou peníze :-((( je to škoda, motorky jsou droga.

                          0 0
                      • kwaker  

                        no myslel sem to tak, že to moc nejede, prostě jak sem to napsal tak sem to myslel. To máš pravdu, že každej litr jede pěkně, ale ja už se v tom tady ztrácím, prvotní reakce byla na to – Z1000 má koule a bylo to napsany vedle zx10r a to sem psal že je větší šlupa… to je jedno, je to individuální, někomu prostě 120koní stačí někomu ne. ser na to :-)

                        0 0
                  • kwaker  

                    krásný video. fuj toho písku tam :-)

                    0 0
                  • fousek  

                    NO jo na Aprillii sem zapomel, ale kdyz uz tak RSV

                    0 0
                • Pebe  

                  u evropanu jeste Aprilia RSV

                  u japoncu to jsou predevsim ty nahace, moje zamilovana je Yamaha MT-01

                  0 0
                • Vilém  

                  Ja bych si z teto kategorie koupil Buell. Proste se mi strasne libi, jeste z dob kdy nebyl pod H-D.

                  0 0
                  • Kubas.1  

                    Jo, ty sou pěkný, ale říká se o nich, že jak je to krátký, a ještě strmej úhel řízení,  tak je to prej strašně nervózní, a navíc kvůlil tomu motoru těžký…

                    0 0
                • madcat  

                  Nevím jestli bych vyloženě chtěl, aby to pode mnou dělalo „dus dus“, spíš si říkám, že by možná ideální byl nějakej ten třívál – tedy Triumph, páč nikdo jinej trojvály nedělá pokud vím… jenže u Triumphů se mi zas trochu nezdají ty jejich dvojitý světlomety, no nevím, vidím to zas na nekonečný řešení, až to bude na pořadu dne :-)

                  0 0
                  • madcat  

                    A teď jsem někde viděl reklamu na tu novou Aprilii Shiver GT, a je to teda taky velice sexy strojek – mooooc líbit! :-)

                    0 0
                    • Kubas.1  

                      Sem četl v nějakým časáku (myslím, že to byl motohouse), že ten Shiver sice vypadá parádně, ale v porovnání se jinýma šestikilama (FZ6 S2, GSR, Hornet, a Z750) nevyšel z toho testu uplně nejlíp…

                      0 0
                      • Kubas.1  

                        jakože ten motor čekali trošku ostřejší, aby odpovídal tomu vzhledu, a ono se mu moc nechtělo

                        0 0
                  • fousek  

                    Benelli Tornado:-)

                    0 0
                  • kwaker  

                    honda VFR, ale ty asi nechceš kapotu, že. Benelli krááásna, ale nebrat, velká poruchovost!!!

                    0 0
              • kwaker  

                máš v tom jasno, to je dobře a Zed je fakt super volba!! jen s tou rychlostí maximalní, zase je to o motorce, na nahaču s relativně měkkym podvozkem jaky ma fazer, hornet, bandit atd je 200 už prostě hrozně moc, ale na sportovních litrech je 250 a víc v pohodě – nic se netřepe, když zalehneš, tak nefouká, motorka jede kam ty chceš, je to prostě na ty rychlosti stavěná motorka.

                0 0
              • tassajara  

                Ked ti mozem dat tip, skus sa niekde pozriet na Hondu VTR 1000 F Firestorm – mimoriadne podareny stroj, pre niekoho uz opozerany, ale nie je lepsi dokaz uspechu nez to ze vo vyrobnom programe Hondy je od r. 1996 (aspon dufam ze sa stale vyraba). Nahace su fajn, ale toto ma cez 100 koni a kapotaz velmi pomoze ked chces trvale ist nad 120 kmh… A je to vynikajuci stroj, velka radost s nim jazdit – pozitok.

                Druhe co mozem vrelo odporucat je tiez vidlicovy dvojvalec, milujem ich, a tento je trochu retro: Moti Guzzi V7 Classic (750ka) Velmi prijemny pohodovy stroj. Vyzera ze s vykonom 48 koni je to na dnesne pomery slabota, ale ja som si s tym vyborne zajazdil. Teda vyhladavam skor bocne cesty, uvolnena jazda.

                Inac pozor na Ducati 1000 Sport, to je tiez akoze zovnajskom retro, ale je to uplne ine nez ta guzza V7. Ta ducati je tazky silny stroj s extremne nizkymi riadidlami, jazdit s nou je unavne, riadna vyzva, ale vyslovene sportovy narocny stroj, nic na pohodove „bloumani“ krajinou, aj ked by mohla klamat vizazou.

                0 0
                • Kubas.1  

                  VTR se, mám pocit, letos přestalo vyrábět

                  Ale když Moto Guzzi, tak za mě radši Griso ;-)

                  0 0
                  • Kubas.1  

                    doporučuju se dívat až do konce, je to fakt pěkně udělaný :-)

                    0 0
                  • tassajara  

                    Tak treba ist este rychlo tu VTR kupit, kym su nejake u obchodnikov! :o)) Toto nechapem, ze sa prestane taky stroj robit. Dufam ze bude nejaka podarena nastupkyna. Podobne som nechapal ako prestali robit Africa Twin, ale tam to malo cosi s plnenim emisnych predpisov. To bola tiez uzasna motorka.

                    Griso sa mi nepacilo, nepaci a nebude pacit. Mozno ale dobre jazdi… Niektore tieto moderne dizany nechapem, kedysi som mal rad Kawasaki, ale ako to dnes vyzera, by som sa na to v garazi nemohol pozerat…

                    0 0
                    • kwaker  

                      VTR suuuper stroooj, mam ji moc rád, má bohužel hodně velkou spotřebu, stejně jak Tuono (to je fakt na jednu nadrž tak 120km) a to je opravdu opruz.

                      0 0
                      • Kubas.1  

                        Je fakt, že Tuono žere celkem dost (ale taky ten motor stojí za to ;-) ), ale určitě ujede na nádrž víc jak 120km, 2OO určitě

                        0 0
                    • RomanH  

                      jj, African…

                      Po dvouletem koketovani s Husquarnou CR250 jsem si uvedomil, ze cross pro me neni to prave orechove. Takze pokud se pristi rok zadari, bude Afrika – pekne nasadit kufry a vyrazit nekam na ni nekam na Balkan.

                      0 0
                      • tassajara  

                        Z africa twinu som mal ovela lepsie pocity nez z Varadera (velke tazke) aj z Transalpu (tam som sa nemohol usadit, ako vyssej postave mi kolena vobec nesedeli do prelisov v nadrzi, ale to mozno uz zmenili). A zabavne bolo, ako sa s tym necakane dalo super pojazdit aj po asfalte, to som uz vobec nechapal co s tymi uzkymi pneumatikami slo… Afrika-vyborna volba, na cestovanie idealna. Drzim palce.

                        0 0
                        • Manas  

                          XRV 750 je podle me nejlepsi cestovni enduro jaky kdy vyrobili. Ta motorka je krasna a motor vydrzi neskutecny veci. V nemecku je firma co se zabyva kompletni renovaci, tusim nejak Africa Queen bo co.

                          Tady je link:

                          "http://www.a­fricanqueens.de/ ":http://www.africanqueens.de/

                          0 0
              • matts1  

                Já jsem ze svýho fazoura vymáčkl 220, ale to už bylo jak píšeš, žádná hitparáda, ten posed není dělanej na takový rychlosti a krčit se za tu kapotáž s řidítkama nad hlavou to není úplně ono :o) No ale jako další stupeň bych to viděl na fz1, velkej zed není špatnej, ale tohle má podle mě větší „kule“ :o) No ale jinak zlatý kolo.

                Horší, když někde jedu a už nemůžu, tak si říkám zlatá motorka :o)

                0 0
      • RedAce  

        hlasuju pro ZX-10R, 200 koni je 200 koní :-)

        0 0
        • tassajara  

          200 koni na motorke nevyuzijes ak sa nevolas Rossi, v premavke a na realnej ceste uz vobec nie… Stroje tejto kategorie si vacsinou kupuju ludia co o motorkach nemaju moc predstavu a su zvyknuti z aut ze viac vykonu je lepsie. Potom casom presedlaju na nieco krotkejsie (vid pripad tu :o), ak si teda predtym este nestihnu s tym superstrojom ublizit natolko, ze uz inu motorku nepotrebuju.

          0 0
          • fousek  

            Dalnice jsou rovny a na nakrouceni heftu na doraz nepotrebujes nejaky zvlastni umeni, jen vybrat spravnou dobu.

            0 0
            • Tomínos  

              Někoho takovýho jsme teď pomáhali havranům cpát do pytle. Asi si nevybral správnou dobu a dokonce nebyl ani na dálnici jen na čtyřproudu. Borec si koupil novou motorku a zhruba za hodinu se na ni stačil zabít.

              0 0
            • tassajara  

              Jazdit po dialnici 200khm a viac nie je ziadne hrdinstvo. Dialnici som na na motorke vyhybal rovnako ako na MTB asfaltu – kolko to len slo.

              Na 150konovej motorke moze byt clovek jazdecka nula, a napriek tomu moze jazdit rychlo. Ovela viac zabavy som si uzil so stredne vykonnymi motorkami, povedzme do 80 koni, alebo aj s uplne malymi kubaturami. Za vsetky spomeniem Kawa Estrella 250, retrostroj vzduchom chladeny jednovalec, asi 12 koni – tam som musel uvazovat kolko pribrzdim pred zakrutou, aby som vo vyjazde este mal rychlost, musel som prihliadat na to ci cesta ide do stupania alebo nie. Nielen tocit plynom bez ohladu na to co mam za prevod zaradeny… Jazdeckemu citu a inteligencii sa na motorke 1000ccm nenaucis.

              0 0
              • fousek  

                Tak to bych prave rek ze na 1000ccm supersportu se citu naucis, jinak ses mrtvej. Pri rozjezdu pridas vic nez si chtel a jedes po zadaku nebo powerslide, pri brzdeni primacknes vic nez si chtel a jedes po prednim nebo mas blokly predni kolo, myslim ze jina motorka te nenauci takovymu citu jako tyhle stroje (vlastne jo, jeste naturbeny tyhle stroje a ostry motokrosy)

                0 0
                • Vilém  

                  Kdyz jsi u tech turb, tak si vzdy vzpomenu na toto video. Nejvic mi tuhne v zilach jak jej na konci predjizdi po zadnim v asi 300km/h.

                  0 0
                • tassajara  

                  To si pleties pojmy. „Jazdecka inteligencia“ a „cit“ pre motorku su nieco ine ako „zakladne zasady prezitia so superbikom“ :o))

                  0 0
                  • fousek  

                    jj, no jeste taky je spatny kdyz nekdo jezdi na naky 50 a treba na ni jezdi fakt dobre a pak si koupi neco ostryho a je namachrovanej ze na 50 dokaze v zatackach ujet i 125. Skoci na to, chvilku ma respekt a pak to zacne krmit az jednou si uvedomi ze do zatacky jede hodne rychle a ze z 200 se nebrzdi tak snadno jako ze 60. Tomuhle odhadu rychlosti  se taky na slaby motorce nenauci. To mi skoro prijde lepsi kdyz si nekdo koupi rovnou silnou motorku a sziva se s ni postupne pomalejs, ale treba je ma teorie spatna.

                    0 0
                    • Manas  

                      Ja si myslim ze ten postup by mel bejt plynulej. treba 50 – 125 – 250 a pak to uz je vicemene jedno.

                      Problem ze kdyz zacnes na velky tak nektery chyby udelas proste jen jednou. Na ty maly treba nepadnes z takovy rychlosti.

                      0 0
                      • fousek  

                        Jo to je idealni stav, ale myslim, ze ten kdo zacina ma vetsi respekt nez ten co uz jezdil a najednou velkou motorku si vetsinou koupej lidi kteri jsou uz starsi a vic se o sebe bojej.

                        0 0
                        • Manas  

                          Clovece nevim, kdyz vidim jak mlady jezdej na kole a do ceho se obcas pustej (kdyz se jim preci nemuze nic stat) tak u tech motorek to nevidim tak dobre :-)

                          Ja byl stejnej, prvni jizda na fichtlovi, co to dalo – zatacka na sterku a koleno roztrhany na kost.

                          No, ze bych pak zpomalil se rict neda :-)

                          0 0
                          • fousek  

                            No tak mladochum do ruky silny motorka nepatri to je jasny:-)

                            0 0
                        • dieegoo  

                          Blbost. Podívej se občas kolem sebe. Nejezdím na motorce, ale autem – prašť jak uhoď. Kdo jezdí jako největší mistři světa? 18ti-20ti letý caparti ve 20 let starech bavoracích. Není náhodou, že způsobují i nejvíc nehod. Respekt mají tak možná v autoškole, jen co jim někdo popustí uzdu, jsou jak utržení ze řetězu.

                          0 0
                      • nnoe  

                        Podle mě je to hlavně o jezdci. Pokud při jízdě používá hlavu, tak se dá začínat i na silnějším stroji…pokud je to nějak „bezmozek“, tak většinou ani postupný zvyšování kubatury moc nepomůže :-) 

                        0 0
              • kwaker  

                řekl bych to asi takhle – prostě každýho baví něco jinyho. ja bych na motorce s 12konama umřel nudou, jako asi každej, to je i na skutra málo. Ty se prostě bavíš jízdou – to je dobře, ale motorky jsou o výkonu, vzrušení, musí z toho jít strach!!! ještě si psal, že 200koní v provozu nevyužiješ… to je BLBOST!!!!

                0 0
          • nnoe  

            Tak to jseš podle mě trošku mimo…nejde přeci jen o výkon, stroje téhle kategorie jsou většinou „vlajkové lodě“ značky a jsou zde většinou použity ty nejnovější technologie. Ten kdo umí, tak dokáže využít i těch 200 koní, ale především špičkový podvozek, brzdy, atd. Nemluvím samozřejmně o běžném ježdění po našich silnících, ale na okruhu ten výkon využít jde…:-)  

            0 0
            • tassajara  

              Mam obavy ze trosku mimo si ty, a ked chces prist na to kde presne, tak sa objednaj na volne jazdy do brna alebo mostu a prid tam s niecim ako ducati 916, zuza gsxr1000, alebo staci aj 750. Tie vsetky maju daleko do 200 koni, ale uvidis kolko z toho vykonu tam budes schopny pouzit… Ak si teda nemyslel „okruh“ typu Daytona s dlzkou 5 km a 4 zatackami…

              0 0
              • nnoe  

                Nechci se tady hadat, a už vubec ne bike-foru o motorkach. Jednak jsem nemluvil o sobě, nicméně na obou těchto okruzích jsem jezdil, tak se tam objednávat nepotřebuju. Ale asi nečetl celý můj příspěvek, protože jinak tvoji odpověď nechápu.

                Spíše jsem reagoval na tvoje tvrzení, že tyto stroje si kupují většinou lidi, co o motorkách nemají představu…to mi přijde opravdu zcestný 

                0 0
                • tassajara  

                  Nie? Ja poznam viac podobnych pripadov ako tento tu spomenuty, ze mlady chalan, synacik bohatych rodicov, alebo podnikatel-rychlokvaska si ako prvy stroj kupi pod vplyvom reklamy najvacsie delo na trhu, novinku (specialne kym neboli regulovane soferaky). Ak nerozbije ju ani seba, po par rokoch zisti co skutocne potrebuje a prestupi na nieco realne vyuzitelne, zvycajne tak polovicneho vykonu… Ale ved ok, tak ako biky a bikeri su rozni, aj motorkari a ich stroje. Akurat ten clovek rozumny je stale +/- ten isty co pred 1000 rokmi a prilis nedrzi krok svojimi schopnostami s tou rychlo sa rozvijajucou technikou – pri motorkach toto plati velmi silne.

                  0 0
                  • nnoe  

                    Jasný, taky podobné znám…a­le to je většinou o tom člověku a jeho mentalitě

                    0 0
                    • Pebe  

                      tak v tom s tebou nemuzu souhlasit

                       

                      je to VZDYCKY o tom cloveku co sedi za riditky ;-)

                      0 0
              • nnoe  

                Nechci se tady hadat, a už vubec ne bike-foru o motorkach. Jednak jsem nemluvil o sobě, nicméně na obou těchto okruzích jsem jezdil, tak se tam objednávat nepotřebuju. Ale asi nečetl celý můj příspěvek, protože jinak tvoji odpověď nechápu.

                Spíše jsem reagoval na tvoje tvrzení, že tyto stroje si kupují většinou lidi, co o motorkách nemají představu…to mi přijde opravdu zcestný 

                0 0
              • nnoe  

                Nechci se tady hadat, a už vubec ne bike-foru o motorkach. Jednak jsem nemluvil o sobě, nicméně na obou těchto okruzích jsem jezdil, tak se tam objednávat nepotřebuju. Ale asi nečetl celý můj příspěvek, protože jinak tvoji odpověď nechápu.

                Spíše jsem reagoval na tvoje tvrzení, že tyto stroje si kupují většinou lidi, co o motorkách nemají představu…to mi přijde opravdu zcestný 

                0 0
              • kwaker  

                notak už té uvědomělosti nech.   jezdil sem na okruhu gsxr1000 cca 160koní, a opravdu to bylo furt málo, tam se není prostě čeho bát, jedinny limitující faktor jsou pneumatiky.

                0 0
      • fousek  

        hlasuju pro ZX-10R na silnici neni vykonu nikdy dost:-) Velky nahace jsou k vsteku, vykon maj, ale rychle se s nima jet neda a mivali horsi podvozek nez sporty, ale to uz je treba jinak.

        0 0
    • Vilém  

      no drive, mezi 15–20 rokem jsem mel jen krosovy CZ250. Pak jsem se parkrat zramoval a ted uz mam doma jen svoje veterany:) Peraka, mustanga a potunenou RD250.

      0 0
    • fousek  

      Motorku mam, ale temer nejezdim, strasi me zeleni muzici a udrzba je draha.

      0 0
    • Manas  

      Hehe, byvalo.

      Zacalo to Mustangem, MZ 150 a nakonec Yamaha SR500. No a pak mi sebrali papiry za zbytkac a prodal sem to a koupil kolo.

      Nejspis se k motorce vratim, ale jedine Supermotard a nebo cestovni enduro.

      0 0
    • poge  

      Motorky jsem bastil vic jak kola, ale nedavno (cca 3 roky zpet) jsem opet zacal

      na MTB a vloni jsem motorku prodal (GPZ 500S). Kolo mi prijde zabavnejsi (i kdyz drina),

      s pribejvajicima rokama mi prijde jezdeni na motorce vic a vic nebezpecny.

      Ale na zavody se vzdycky rad kouknu a vzpominky jsou hezky.:)

      J.

      0 0
    • baboon  

      Tak bike je jasnej a motorka poslední dobou taky..:) Sice zatim jen cagiva stopětadváca, pak pro klidný přesun s malou spotřebou ČZ 175, ale brácha si pořídil FZ6 S2, to co je nahoře na fotce,ale v silnější verzi.. A nějak tomu začínám čím dál víc přicházet na chuť..Teda na ještě větší,nez byla předtím..:D

      0 0
      • madcat  

        To nahoře je ta silnější verze, respektive je to z roku 2005, kdy se ještě dělala jenom jedna – 72 kW. Od roku 2006 už jsou dvě verze – FZ6 (slabší) a FZ6 S2 (silnější).

        0 0
    • bikerp1  

      Sice už jsem jen cyklobiker, ale dříve jsem jezdil Jawa 350, Suzuki GS500E, Suzuki GSX750F a nakonec SUZUKI GSF600N. Po odstěhování se do paneláku jsem už neměl motorku kde parkovat a navíc díky rodině nebyl i čas, takže jsem s tím musel seknout.

      0 0
    • Lance  

      neres rifle a tenisky :)

      0 0
      • nnoe  

        Tak v tom bych na mašinu asi nesed :-)

        0 0
        • Lance  

          ja uz asi taky ne :), ale vis jak, v recku na skutru jenom v kratasech a to 80 jel bez problemu

          0 0
          • Pebe  

            chacha, v recku jezdi tak 95% bez helmy, tak 96% v tricku a kratasech a tak 98% nejezdi pod 80km/h :-))

            0 0
            • Lance  

              presne tak, hele co tam vubec delas v tom recku?

              0 0
              • Pebe  

                skolim se na nove telekomunikacni zarizeni, zitra hura domu

                0 0
                • Kubas.1  

                  to se školíš s foťákem na pláži? :-)  to chcu taky na takový školení

                  0 0
                  • kwaker  

                    :-))) to je ta nová komunikace

                    0 0
                  • Pebe  

                    to je po školení přeci, v 16hod končíme (dnes tedy lehce dříve) a hurá na hotel a na pláž ;-)

                    0 0
        • fousek  

          V pohode, ta bunda je zbytecna a chybi ti sandaly, ja obcas jezdim i v kratasech:-). Helmu teda vozim aby me meli potom podle ceho identifikovat:-).

          0 0
      • madcat  

        Zvláštní vzorek na té přední gumě, připomnělo mi to trochu pláště co se dávaly na Pionýry 22 :-)

        0 0
        • fousek  

          Myslim ze takovyhle vzorky jsou na prozezavanejch slickach. Videl sem je spis na motardech

          0 0
    • zikky  

      No tak já tu rychlost moc nemusim. Ale jen tak si brumlat přírodou (polní, lesní cesty) to je uklidňující. Ale jen když jsem línej jet na biku. :-D

      0 0
    • Dlabka  

      Hlásím se s R1100S Randy Mamola replica. Na kole jsem začal jezdit až dlouho po 8 Letech na motrce:)

      0 0
    • xetron  

      Yuki rally 50 nebo tak nějak stoji v garaži :-D je to prostě takovy těžši bike s motorem

      0 0
    • Biker.Inf^  

      ¨Takhle dopadl jeden „Ghostrider“ před nasim domem. Na budiku 105kmh.

      0 0
      • Lance  

        a myslelo mu to politicky? prezil?

        0 0
        • Biker.Inf^  

          Mel zlomene koncetiny ( levou nohu načtyřikrát), pánev, 3 obratle, těžký otřes mozku ale přežil to. Byl pul roku v nemocnici a stale je v domaci lecbe. Ale normalne chodi.

          0 0
          • tassajara  

            Po takej priucke ma celkom slusnu sancu stat sa dobrym, uvazlivym jazdcom na motorke. Ale smutne, ze niektori potrebuju podstupit takto bolestnu skusenost, kym zistia ze na ulici sa uplne ako Wayne Gardner neda.

            0 0
            • kwaker  

              todle mě vždy aale hrozně see.. irituje… každej když vidí nabouranou motorku tak si řekne, že zákonitě za to mohl motorkář, media z motorkařu dělaji ču.. kdykoli se něco stane tak řeknou motorkář umřel naboural se… nikdy sem nečetl – automobilista zabil motorkáře!!! znám kluka co je bez ruky, pak holku, co ze země nesebere ani nafukovací balon lehkej a to proto, že jim AUTOMOBILISTA nedal přednost. Proč se vše hází na něco co je asi lidem nějakym způsobem cizí, jiný. Autem jezdí každej, tak proto je to v pořádku, že jezdí 200Kmh. 

              0 0
              • Kubas.1  

                jojo, to mě taky sere…je pravda, že dneska jezdí na motorce s prominutím každej debil, prostě  namachrovanej synáček bohatých rodičů, ale jakmile se něco stane, tak za to VŽDYCKY může motorkář. Někde sem četl, že ze statistik nehod vyplývá, že zhruba za dvě třetiny nehod motorkářů může nedání přednosti autem

                Obzvlášť idnes a nova jsou skutečnými mistry v šíření podobných zpráv…

                0 0
                • hribik A1  

                  ale zase ked ides az moc rychlo, tak je v urcitych miestach aj dost problem ti dat prednost…typicky priklad je krizovatka odbocenia na ostrov v piestanoch, tam je z tej vedlajsej videt uplne h****, a takych je viacero, tak ked si to po tej hlavnej niekto vali moc rychlo, ze sice to vozidlo mu to vykruzi, ale z vedlajsej ho neni zavcasu videt (niekde je to na hrane aj s tymi, co idu maximalnou povolenou), potom z toho tiez vznikaju taketo situacie…na ceste na strecno som tiez kdesi videl volaco take, ze z vedlajsej toho bolo videt sakra malo, a ked tam potom stretnes niekoho, co ide po hlavnej sice miernou, ale z tejto cesty velmi neprehladnou zatackou, tak 150…

                  0 0
                  • kwaker  

                    jo to je samozřejmě pravda. Když chce jet rychle, tak musí předvídat a za každou cenu musí být viděn, jinak je mě líto těch v autě, co mu nedali přednost, protože ho nemohli vidět. Ja sem mluvil o případech tipu – jedu rovně a z proti směru mě odbočuje (kříží) cestu auto a bum přímo do něho. to se stalo třeba před 10rokama, chlap takhle zabil dva motorkáře a jednu těžce zranil, ta to pak líčila ja viděla nohy kamarádů po silnici. Přijela policie a právník dotyčného automobilisty, ten ani neodeevzdal papíry a jel dom.

                    0 0
              • tassajara  

                Z prispevku od Biker.Inf som usudzoval ze vinny bol motocyklista. Ak je pravda ze siel 105 km h (asi v obci! ale aj keby mimo, tak je to jedno) tak v tom bol isto „nevinne“… No polutujme ho.

                Ja naopak ked vidim rozmlatenu masinu a je evidentne ze je to chyba motocyklistu, a uz je po smrti, tak mam chut si odplut a povedat ze dobre mu tak, uz nikoho s tym chorym mozgom a 300kilovou masinou pod sebou nezabije.

                Na motorke ma clovek ako slabsi ucastnik premavky voci automobilistom 1000 dovodov jazdit defenzivne. Jazdit tak, aby aj ked niekto iny urobi chybu, dokazal som napriek tomu este zareagovat tak, ze sa kolizia nestane. Ked niekto jazdi na motorke ako prasa a takto skonci, je to presne tak ako zamysla evolucia. A preto povazujem za hoooodne pomylene, ked niekto na nete vyhlasuje, ze 200 koni na motorke patri do premavky.

                0 0
                • kwaker  

                  panebože ty seš hovado… jak můžeš říct když někdo umře (ikdyž si za to může sam, ale většinou protože je mladej) DOBŘE MU TAK????!!!!!

                  jinak máš pravdu, když je to blp, tak dobře mu tak že si rozbil motorku a nebude nikoho už ohrožovat, ale jak můžeš říct – dobře mu tak že se zabil????

                  0 0
                  • tassajara  

                    Ako? Asi si v zivote nepocul o pripadoch, ze chalan sa na superbajku naucil jazdit po zadnom kolese, tak sa isiel predviest do ulic mesta. Isiel po zadnom a vletel do auta, celne. Automobilista v tom bol nevinne, neviem nakolko mu to pomohlo, ale asi moc nie. Poznam minimalne 2 taketo realne pripady. Pokial viem obaja ti motocyklisti neziju, takze takym sposobom niekoho znova ohrozovat uz nebudu. Cize preto – dobre im tak. Taky chory mozog moze zabit 5 ludi naraz, cize je to vlastne ok ked cim skor sa odoberu na druhy svet.

                    0 0
                    • kwaker  

                      tak ti teda taky přeju smrt až pojedeš rychle na cyklostezce kde se bude prochazet stara paní se psíkem a ohrozíš ji!!!! víc uvědomělýho člověka jako ty sem neviděl. ruku na srdce, nikdy si nikoho neohrozil??? přeju ti smrt.

                      0 0
                      • tassajara  

                        Sa nehnevaj, ale unas nie sme s MTB odkazani jazdit po cyklostezkach…

                        A ja ti na rozdiel od teba nebudem tvrdit ze si hovado, ani ti zelat smrt, nie som primitiv a uboziak tvojho typu. Ostatne si myslim, ze so svojimi postojmi si cestu do jej pazurov istotne pomerne rychlo najdes aj sam.

                        0 0
              • dieegoo  

                Z příspěvku tassajara jasně plyne, že mluví o tomhle jednom konkrétním motorkáři. A nezlob se na mě, ale pokud to po vesnici pálí 105 (kdo ví, kolik jel, než začal brzdit), tak těžko může někdo namítnout, že to není jeho chyba. V obci se jezdí 50 a podle toho se ostatní chovají. Odhadneš, jakou vzdálenost urazí vozidlo, pokud jede plus mínus předpisovou rychlostí a víš, že křižovatkou profičíš dřív, než přijede ze strany přijíždějící vozidlo. Pokud má někdo ale tak naspěch, že musí letět  jako prase, tak se pak nesmí divit, že někdo neodhadne, že projet nestihne a prostě mu vjede do dráhy. Vem si, jakou vzdálenost urazíš při 50km/h a jakou třeba při 160 ;)

                0 0
                • kwaker  

                  ale jo, je to jeho vina. to každopádně, ale nidke sem se nějak nedočetl kdo komu tam vjel? kolik jelo to auto???? ja naražel na to, že v globale jsou prostě motorkaři blbci hovada atd… dyt v autech jezdí stejní blbci hovada atd!!!! dyt sám jako cyklista musíš vědět jak jsou automobilisti bezohlední řidiči.

                  0 0
                  • dieegoo  

                    Z fotek těžkou soudit, jak ta křižovatka přesně vypadá, nicméně i když připustíme, že řidič motorku přehlédl, což se může stát velmi snadno, motorkář mohl střetu, kdyby nejel jak jel, třeba zabránit – vyhnout se, ubrzdit.

                     
                    0 0
                    • Biker.Inf^  

                      Ja jsem to přímo neviděl, ale bylo mi řečeno, že motorkář jel zespoda a narval do auta, ktere odbocovalo vlevo do te boční uličky. Tudíž auto mu nedalo přednost. Řidičem auta nebyl řidič, nýbrž řidička :) Ale druhá věc je že v okamžiku nárazu jel 105kmh. Bůh ví kolik jel před začátkem brždění. Myslím že i on už si bude pamatovat, že povolená rychlost v obci je 50kmh.

                      0 0
                      • Dlabka  

                        To ze na tachometru zůstanane 105, nebo 260 je opravdu uplně jedno a nemá to nic společného s rychlostí v době nárazu, to jen TV Nova a Blesk zvyšuje sledovanost!

                        jinak ten Ford by při nárazu ve 105km/h vypadal jinak!

                        0 0
                        • Tomínos  

                          No to nevím jestli jel 105, ale 50 asi taky ne, nevěřím tomu, že by v 50 u auta vylomil přední kolo.

                          0 0
                          • fousek  

                            V kolika kilometrech se delaj crashtesty? v 50–60km/h? a jak to auto potom vypada? Myslim ze takhle rozstreleny to muze bejt klidne i z 30km/h. Nevim jak policajti zjistili ze ta motorka jela 105, kdyby rekli ze se mohla pohybovat v rychlosti 70–110 km/h tak mi to prijde duveryhodnejsi. Docela by me zajimalo jak odvozujou policajti rychlost pri narazu.

                            0 0
                            • tassajara  

                              auto byva rozstrelene, ale ide voci pevnej prekazke, alebo voci inemu autu, cize ovela vacsej hmote nez 200kg moto

                              0 0
                            • Tomínos  

                              Testy se dělají ale do pevný překážky, to je maličko rozdíl narvat to do betonový zdi nebo se potkat s motorkou co má ± 200 kilo tahle spíš míň, dělám u hasičů, samozřejmě se můžu splíst, ale už pár nehod motorka kontra auto jsem už viděl. Dokonce jsem měl to štěstí že i nehodu kde to motorkář jedoucí zhruba v 60–70 narval z boku do auta a u nás člověče to auto mělo sotva promáčklý plechy a ani ta motorka nebyla tak zkrácená. Samozřejmě záleží na tom na kolik to dokážeš těsně před nárazem zabrzdit.

                              0 0
                              • Pebe  

                                Přesně jak píšeš, nejde o to jak rychle jede motorka, ale na kolik to zvládne ubrzdit do momentu nárazu.

                                A k té hmotnosti, motorka může mít 200kg, ale ještě připočti 80–100kg jezdce a jeho vybavení.

                                0 0
                                • tassajara  

                                  jazdca nemozes priratat, nie je pevne spojeny s motocyklom a jeho hmotnost sa da brat do uvahy len ciastocne.

                                  0 0
                                  • Pebe  

                                    takže on v době nárazu už na motorce není a energii žádnou nemá?

                                    0 0
                                    • tassajara  

                                      Samozrejme ma, ale velmi zavisi od povahy zrazky, kolko sa skutocne prenesie na motocykel. V casti kolizii spadne / odskoci jazdec pred narazom mimo motorky, horsie je ked sa snazi drzat riadidiel, to koncieva vytrhnutymi nervami v ramene (velmi velmi neprijemne zranenie), no energie sa na motorku prenesie stale pomerne malo – je stlmena „deformaciou“ tela jazdca, lebo ludske telo nie je kus kovu priskrutkovany k ramu motorky… Este ina vec sa stava, a to ze jazdec sa zachyti o nadrz resp o riadidla, z motorky nevypadne, ale plati podobne to co predtym.

                                      0 0
                                      • Pebe  

                                        takže energii má a úplně jí eliminovat nelze, stačilo napsat ta první dvě slova, zbytek je pouze rozpatlávání ;-)

                                        0 0
                                        • tassajara  

                                          dolezitejsie nez prve 2 slova je tretie slovo, ale tebe je zjavne zbytocne vysvetlovat rozdiel medzi 80kg kovu a 80 kg ludskeho tela. Vidno ze nemas ziadnu skusenost napriklad s lezeckym lanom. Nevadi. Zostan nedotknuty hlbsimi suvislostami, nic sa nestane ;)

                                          0 0
                                          • Pebe  

                                            80kg je 80kg, i kdyby to bylo 80kg lezeckého lana tak to bude pořád 80 000gramů ;-)

                                            0 0
                                            • tassajara  

                                              Tak zrovna v pripade ked ide o nejaky naraz a jeho pohltenie to zrovna vobec jedno nie je. Vidim ze velmi chces mat za kazdu cenu pravdu, prosto klasika chrobak truhlik (a.k.a. brouk pytik) Tak ta necham v tom.

                                              0 0
                                              • Pebe  

                                                nevěřim že nebudeš mít poslední slovo, kór když nemáš pravdu a snažíš se zamatlat blábolama okolo ;-)

                                                0 0
                                                • tassajara  

                                                  mozem ta ubezpacit ze pravdu mam, ked moc chces tak si to lahko najdes. Fyzika je len jedna.

                                                  0 0
                                                  • Manas  

                                                    Zajimave … kdyz vedle v threadu pises, ze se vaha s bidonem  je stejna jako kdyz to mas v camelu. To me fakt bavi.

                                                    0 0
                                                  • tassajara  

                                                    nieco si zjavne zle pochopil resp nepochopil. Ale bav sa dalej ;)

                                                    0 0
                                                  • Pebe  

                                                    takže mám pravdu že musíš mít poslední poslední slovo jako malé děcko i kdyby jsi plácal hovadiny, naštěstí jsem proti tomuhle už vycvičený potomkem, takže mě nerozhodíš :-)

                                                    a až se na základní škole dostanete k fyzice, tak dávej pozor a nevyrušuj ;-)

                                                    0 0
                                                  • tassajara  

                                                    ano vidno ze to dieta ma na teba vplyv – si detinskost sama. Ked ta mozem o nieco poziadat, ak by sa na teba podalo, nemaj viac nez 1 kus :DD

                                                    0 0
                                                  • Pebe  

                                                    tak tady ti dám ještě jednu šanci ukázat že jsi dospělý a že to dokážeš nemít poslední slovo :-)

                                                    0 0
                                                  • tassajara  

                                                    a preco? Lebo si to neprajes? :DD

                                                    0 0
                                • Tomínos  

                                  No sice nerad, ale musím přiznat, že tasík má docela pravdu, hmotnost jezdce na motorce se do toho nárazu nedá počítat plnou vahou, většinou sice na tý motorce na začátku nárazu je, ale nehrozí, že by na ni tak uplně zůstal a i kdyby se mu to povedlo, tak se motorkář se deformuje podstatně líp než plechy na autě nebo nádrž a řidítka na motorce.

                                  0 0
                                  • Pebe  

                                    uznávám že se nedá úplně sečíst, ale úplně to vyřadit taky nejde ;-)

                                    0 0
                                  •  
                                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                    0 0
    • Mike Gaucher  

      Do minulýho roku jsem jezdil víc na motorce než na kole. Pak jsem motorku „zahodil“ a teď jezdím jen na kole. Původně jsem si myslel, že to bude tak bezpečnější, ale ve čtyřiceti na štěrkový stezce se bojim víc než na židli při stošedesátce.  Vždyť na tom kole jede člověk skoro nahej.:-))

      0 0
      • tassajara  

        Dlho som si myslel ze motorky su mimo sexu najlepsia zabava na svete a ze bez stroja nemozem existovat. Potom som objavil lezenie a mtb… (a tiez som netusil, ze rozdiel v zazivnosti medzi mtb a cestnou cyklistikou je az taky zasadny)

        0 0
        • kwaker  

          s rostoucím věkem se vše mění, myšlení, hodnoty atd… mam to podobně. V 18ti člověk viděl zatáčku a řekl si – ja to tam narvu na koleno jako Rossi, je mě jedno co kde je, vyjde nevyjde. v vyšším věku si řekne – hmm pěkna zatačka, pěknej poloměr, jak si asi nejlíp najedu a kde se dotku kolenem a kde zatahnu za plyn při výjezdu…

          0 0
    • Kubas.1  

      Ale celkem čumim – sem čekal, že tu přispěje pár lidí, a ostatní tě s motorkama pošlou na nějaký určitě moc zajímavý místo … a místo toho se to tu celkem rozvinulo :-)

      0 0
      • tassajara  

        Co sa cudujes, jedno aj druhe je jednostope, a presedlanim na motorku sa eliminuje zakladna vlastnost bicykla, a to ze ide vzdy hore kopcom a proti vetru ;) Tak jasne ze motorka je u cyklistov popularna a vlastne pre kazdeho jedneho je to cielova stanica, len niektori nestihnu za svoj zivot prejst celu tuto put. Niektori sa potacaju napriklad zbytocne dlho v stadiu „full“, a pritom uz su nadosah ciela! :o)))))))))

        Pekny vikend vsem.

        0 0
        • madcat  

          Tu evoluci mám úplně stejně – nejdříve HT, pak full, a teď relativně nově i moto :-). Akorát teda kvůli novějším přírůstkům do rodiny jednostopých vozidel nezanedbávám ty starší, takže výsledkem je někdy dlouhý váhání, co zrovna ten den protáhnu po venku, a pak je půlden v prdeli a já su naštvanej, že jsem už někde mohl jezdit a místo toho hovno :-)

          0 0
          • matts1  

            jo jo, já jsem to měl právě naopak, nejdřív kinetic, ten byl ale už dlouho, pak motorka, pak GT no a protože jsem nevěděl, na co dřív sednout, když byl čas, tak dostalo přednost kolo, motorka putovala z domu a pak následoval full :o) A nelituju.

            Motorku bych ještě někdy chtěl, ale spíš mě láká nějaký cestovní endurko a vyrazit občas někam dál (Rumunsko, Afrika), a pak mě nebude vadit, že stojí zbytek roku pod dekou a jezdím na kole :o)

            0 0
          • tassajara  

            Myslim ze sa to neda nahradit jedno druhym :o) Skor je lepsie mat oboje a doplnat vyhody oboch navzajom. Napriklad z bicykla je fyzicka kondicia celkom dobra, a tu na motorke treba. Ale keby som mal volit len jedno, vybral by som bicykel.

            A ked je dilema ci stravit den na moto ci bike, treba vybrat bike – setri sa benzin, priroda i peniaze, a clovek dostane na kole riadne do tela.

            0 0
            • madcat  

              Jasně, já tu „evoluci“ taky nemyslel jako nějakej vývoj preferencí… Spíš to tak je proto, že v mládí člověk nemá prostě tolik peněz, aby si koupil hned motorku, o které třeba taky sní, ale může si ju dovolit až po nějaké době.. pokud teda vyloženě není takovej magor, že si ju koupí hned jak dá dohromady XY peněz, a ani kvůli tomu nežere a nepije… Jenže takovým už pak většinou nic moc neříká kolo a mají jenom tu motorku.

              0 0
    • bananovice  

      Motorka je krásná srdcová záležitost, avšak v rukou nezkušeného dravce + naše silnice k tomu = jasný dárce. Mám pár známých co mají motorku, někdo jezdí normálně, užívá přírodu, někdo jede na jistou smrt, holt adrenalin je adrenalin. člověk si to uvědomí až pozdě. Pokud teda má ještě tu šanci to pochopit, pak jezdí relativně opatrně. :)

      0 0
    • misho  

      tak táto fešanda išla z domu a snáď sa mi podarí zohnať dakedy staršiu za rozumné peniaze, prípadný predajcovia sa móžu ozvať :)))

      0 0
      • pepek  

        Taky sem se párkrát svezl-na 360ce. Ta startpáka hrozně kopala a když se člověk bál, tak kopala eště víc  :-). Myslím, že sem na tom měl furt strach :-)

        0 0
        • misho  

          :)  ten kto tvrdí že sa vie voziť na motorke sa ešte neviezol na podobných strojoch:)))

          0 0
          • pepek  

            Jj to bylo fakt pro chlapy. Ten náhlej zátah, když laďák zabral byl šílenej. Nechápu, jak na tom dokázali jezdit celej den a eště třeba na blátě. Ale stačilo tam dát regulaci časování a byla to hodná kočička (skoro :-)

            0 0
      • Vilém  

        To si delas prdel ne?:( Nevim jak sledujes soucasne ceny souteznich Jaw, ale pohybuje se to v takovemto stavu, co je na fotce, pres 150tKc.

        0 0
        • misho  

          prdel si fakt nerobím a viem kolko stojí lebo som ju predával :) sen je ale hliníková nádrž a tá sa zatial neobjavuje buď v rozumnom stave alebo cene

          0 0
          • Vilém  

            Tak pokud jsi ji prodaval za soucasne ceny, tak snad. Ale ja bych na neco takoveho nemel srdce:)

            0 0
    • RedAce  

      Je tu někdo, kdo může porovnávat a říct nějaký info? Váhám nad Suzuku GSX-R 600 a Yamahou R6… ? Ročník 2000–02… Dík

      0 0
      • tassajara  

        r6 model 99 alebo 00 som trochu pojazdil ked bola nova, skvely stroj… Co konkretne chces vediet? GSXR 600 neviem ale urcite tiez vyborna. Tipujem ze na normalne jazdenie trochu nepohodlna, obzvlast ak si vyssi Ked to kupujes jazdene vela zalezi na stave konkretneho kusa.

        0 0
    • spešl  

      Tak já se teda taky přidám: já a moje KTM 640 Adventure, moje dakarka… ;-)

      0 0
      • pepek  

        Bacha, jsou tady lidi, kteří by Tě za tu fotku klidně zastřelili (a mumlali by něco o zákonu)

        0 0
        • Pebe  

          to je určitě povolený závod, vždyť má vepředu i číslo ;-)

          0 0
          • fousek  

            Na tom nesejde, nici prirodu, takze  ho muzou zeleni muzikove zastrelit

            0 0
            • spešl  

              Jak píše Pebe – byl to závod na motokrosové – enduro trati, tudíž žádná volná příroda…

              Jelikož nejsem pr.se, nejezdím mimo cetsy, pouze po lesních, polních a jiných značených cestách a na motokrosových a enduro tratích a to maximálně ohleduplně k ostatním účastníkům… Nikdy jsem neměl žádný problém… A každý z Vás jistě ví, kdo dělá v lese největší škody – lesáci! Troufám si říct, že druhý den nikdo nepozná, že jsem někde projel – je to podobné, jako na kole… Ale jsem naprosto smířen s tím, že existují lidé, se kterými se o tomto nedá bavit, stejně tak jako odpůrci cyklistů existují i zapřísáhlí odpůrci motorek, tak to prostě je…

              Proto se budu i nadále bavit jízdou na kole i na motorce a nenechám si to kazit… :-)

                
              0 0
    • Snowball  

      Na horuci letny den nieco, z coho idu zimomriavky:

      http://www.youtube.com/watch?…

      Preteky su nazvane Turisticka trofej (suchy anglicky humor asi… :o) a sa jazdia viac ako 100 rokov. Dlzka okruhu cca 60 km po verejnych cestach (tzv. prirodny okruh), rekord v priemernej (!!!) rychlosti najvyssej triedy je momentalne cez 210 kmh (!!!)

      Ma to aj svoju tienistu stranku:

      http://en.wikipedia.org/…al_accidents

      cize take mensie verejne organizovane jatky :(( ale inac skvela podivana…

      (To len tak na osviezenie a rozsirenie obzorov pre pravovernych bikerov, co vsetko sa tiez da rozumiet pod terminom dobrodruzstvo ;)

      0 0
      • pepek  

        Na člověka, který si říkal Testarossa Ti tedy dosud unikaly dost podstatné věci. To mně překvapuje, ztratils asi 9 bodů z dokonalosti. (maximum je 10).

        0 0
        • Snowball  

          mne to neunikalo, TT je pre mna stara znama vec, to bolo sem len na osviezenie pre tunajsie osadenstvo ;)

          0 0
    • wert_1  

      No jsem taky jeden z střídačů dvou kol, i když upřímně bik „bez“ jde trošičku stranou :-( To co se na biku dá horko těžko dolů, tak na tomto lze lehko nahoru :-) I když co se na šlapačce dá dát nahoru, dolů asi nejde na ničem :-) Jo na poslední fotce nejsem já :-))

      0 0
    • Snowball  

      Tak som zabludil na stranku s Yamahou XJR 1300, a citam:

      XJR1300 – Vládce ulice

      Když chcete opravdový výkon, obsah ničím nenahradíte. Ve vzduchem chlazeném, technologiemi nabitém motoru XJR1300 exploduje při každé otáčce 1 251 ccm směsi paliva.

      :D Som si doteraz myslel, ze to je 4takt

      (kto nepochopil, nic si z toho nerobte, pokracujte dalej v serfingu)

      Tak to vyzera, ked sa to s tymi PRkecmi neustrazi a necha sa to pisat marketingovym odbornikom :D

      0 0
      • madcat  

        Tak kriticky bych to neviděl, to spíš jenom autor trochu nedomyslel, to se stává :-). Pravda, nemělo by se to stávat moc často, a už vůbec ne v nějakých oficiálních firemních materiálech :-).

        0 0
      • fousek  

        No blabolu je tam ponekud vic, treba vladce ulice to urcite neni, to bych tipoval na nejakou 125 skutra.

        Objem se da nahradit turbem a celkem efektivne.

        A ve vzduchem chlazenym motoru koncepci snad ze 70 let. zas tak zazracny technologie nejsou.

        0 0
        • Snowball  

          no, ja to poznam skor ze objem nicim nenahradis, a motorkari to ctia. Chcel by som vidiet to turbo, co spravi zo 125ky xjrku :o)))

          Kazdopadne samotna XJR je velmi podareny stroj, pojazdil som nieco ked to este byvala 1200ka a chyti za srdce. Ale to je ina story.

          0 0
          • fousek  

            No tak vzhledem k tomu ze XJR je tezky jako prase, tak po meste by ho asi nejspis spraskal i Rychlej turista na kole.

            Pokud jde o objem 125, tak tam jsem turbo jeste nevidel, ale zas minimalne silnicni 125 (Aprillia RS 125) by na okruhu slapala na paty XJR.

            Nevidim zadnou disciplinu v ktery by byla XJR nejak nadrumerna, snad jen SPcko mivalo Ohlins odpruzeni, takze podvozkove by mohla bejt lepsi nez treba GSX 1400 nebo CB1000.

            Jinak tyhle nahace zadna firma nedela na spickovy vykony, ale kvuli klasickymu vzhledu a pohodli.

            0 0
            • Snowball  

              ach jaj, ved v tejto triede absolutne nejde o rychlost, ale o profesorsku, elegantnu jazdu.

              Sadni si na nu a uvidis v com je nadpriemerna, nie je to nieco zmeratelne a jednoducho vyjadritelne. S CB 1000 (dnes 1300) som nemal tu cest, ale vyberat medzi GSX 1400 a xjr tak na 95% beriem yamahu, hoci aj gsx1400 je famozna.

              0 0
              • Pebe  

                kdybych vybíral mezi GSX nebo XJR tak beru MT-01 nebo MotoGuzzi, zvuk dvouválce ničím nenahradíš :-)

                0 0
                • Snowball  

                  Tak to od teba asi poprve pocujem rozumne slovo… :o))) ;)

                  0 0
                • madcat  

                  Na MT-01 nešetrně pustit spojku, tak pěkně počmáráš asfalt :-) Jinak motorka je to moc pěkná a charismatická, a ten zvuk, když to má akrapoviče…hmmmm, mazec… Jednou jich kolem mě projelo asi 10 za sebou, a to byl hukot jak nálet na Londýn…

                  0 0
                  • Pebe  

                    jojo, ty Akrapoviče jsou krásný. Tuším i dělaj nějaký Racing kit, byla v téhle úpravě i vystavená na Výstavišti a to bylo krásný. Tahle motorka mě prostě uchvátila :-)

                    0 0
                    • Snowball  

                      co ta na nej moze tak uchvatit, motor z copra, posed jak za stolom, ked na tom pojdes 120 tak to bude maximalne nepohodlne cize nevyuzitelny potencial. Ked niekto z dvojvalcov bude vzdychat nad ducati 848, to sa este chapat da ;)

                      0 0
                      • Excel  

                        Tak ono je to o pocitu z jízdy, jet na plasťáku 200 aniž cítíš poryv větru mě nějak nebere. Jak by řekli jiní, u těchle dvouválových bestiích jde vo ten krouťák, nemusíš lítat moc přes sto. :-) A naháč je prostě naháč.

                        0 0
                      • Pebe  

                        motor z čopra, to je hodně vzdálené původnímu motoru, „lehce“ ho upravili :-)

                        z Ducati tak Sport 1000

                        0 0
                        • Snowball  

                          O tych upravach neviem, kazdopadne na valci s objemom cez 800 cm3 moc toho nenaupravujes, hlavne ked ma 10 cm zdvih… 15 litrova nadrz tiez nic moc, no a neviem v praxi, ale z fotky to vyzera ze na tych vyfukoch upecies spolujazdkyni stehna :o))

                          Ducati Sport 1000 – mam skusenost, VELMI nepohodlna a vyslovene sportova motorka (aj ked nevyzera), aspon ta prva verzia co bolo este len pre jedneho jazdca (model 2006). Ale existuje verzia GT s vysokymi riadidlami, ta by na kazdodenne jazdenie mohla byt ovela lepsia, aj ked teda kope ludi sa nepaci ten vysoky zadny blatnik…

                          (to len keby si o tom nahodou neuvazoval len cisto platonicky ;)

                          0 0
                          • Pebe  

                            ad Ducati, první byly „monoposto“ verze, jedna sedačka, výfuk na jedné straně, jeden zadní tlumič. A Café Racer nemá být pohodlný, už podle názvu kategorie ;-)

                            ad MT-01, úpravy byly na motoru celkem dost veliké, tuším jsem četl v nějakém časopice že se na něm hodně odlehčovalo

                            0 0
                      • madcat  

                        Na takové motorce není potřeba jezdit rychlejš než 120. Na vyšší rychlosti si lidi pořizujou cestovní nebo sportovní motorky. MT-01 se kupuje kvůli krouťáku, zvuku, image, krouťáku a ještě jednou krouťáku, protože toho je tam fakt HODNĚ. A takový ty nepodstatný mouchy, jako malá nádrž, ty nejspíš většina majitelů neřeší, páč na tom nejezdí dálkový štreky…

                        0 0
                        • Snowball  

                          Beriem, vsetko co pises sedi, ale ta motorka zerie tak 7 litrov a hladaj kazdych 200 km pumpu… Na to ze ten stroj stoji cca 400tkc by som tam tieto muchy mal rad vychytane :o) Ale aj tak mi najviac vadi ina vec, a to ze tam kde sa opieras stehnami je to nejake moc clenite na moj vkus… neviem z praxe, nesedel som na nej, ale vyzera to tak, a pre mna je to dost podstatna vec, je to take miesto intimneho kontaktu jazdec-stroj :o))

                          Ale ako novinka je teraz ina klasika! CB1100 vyzera presne ako stroje zo zaciatku 80. rokov, mne sa toto viacej paci. Este je to aj vzduchom chladene, parada :o)

                          1 0
    • cabbage  

      Jedna tematická :o)

      0 0
    • martic  

      Též se přidávám – není nad jednu stopu.

      jaro – leto – podzim: bike a moto

      jaro – léto – podzim – ZIMA: bike a skvělý rajtovačky ve sněhu

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.