Bianchi Specialissima vs Colnago c64

39 nepřečtených
  • Hylsch

    Zdravím,

    rozhoduji se u koupi kola mezi Specialissimou od Bianchi a Colnagem C64 – posledním modelem s podlisem Ernesta Colnaga.

    Mohli by mi zdejší majitelé/odborníci zanechat svůj názor nebo své zkušenosti s kolem? Obě jsou velmi krásná kola a opravdu v tom nemám jasno.

    Díky

    Anketa: Specialissima nebo Colnago C64

    15x
    79%
    4x
    21%
    0 0
    • milan.v  

      Poslední model s podpisem Ernesta Colnaga byl V3RS…

      0 0
    • kubad  

      Srdce říká Colnágo, ale C64 je lepená do spojek to mě nějak nebere , rozum by volil Bianchi

      0 0
    • dydy  

      Ukliknul jsem se. Bianchi, všechny moje silnice (3) byly BIanchi. Via nirone, infinito první generace a infinito poslední verze…pokud půjde BIanchi dál směrem, kterým jde, bude specialisima už jediná možná volba pomalu…ale určitě dobrá.

      0 0
    • adam1  

      C64 je nádherná ještě když je na campě a ravkových ikdyž dneska už out bohužel :(

      Jaká barva ?:)

      0 0
      • Hylsch  

        Ve hře je tento retro design.

        0 0
        • Doyle  

          Za mě tento design určitě ne, až moc přeplácaný.

          4 0
        • adam1  

          Ideálně se na to zajít podívat ,na živo to vypadá jinak a i ta C68 nebude špatná volba .

          Jinak nejhezčí tam byla Tadejova V3RS :))

          Na severní Moravě se nedávno otvírala nová prodejna :))

          0 0
    • Scicon  

      Za mě v4rs nebo v3rs, beru že i Pogi jezdi tento model a dal mu a davá mu prednost před C64 a nebo 68, ono ty ramy do spojek no nevim.

      0 0
    • Scicon  

      Za mě v4rs nebo v3rs, beru že i Pogi jezdi tento model a dal mu a davá mu prednost před C64 a nebo 68, ono ty ramy do spojek no nevim.

      0 0
      • Hylsch  

        Nebude ale tento rám co do komfortu o kousek horší, než „klasika“ c64/68?

        0 0
        • milan.v  

          C64 je poslední klasická geometrie, C68 je jiné kolo, odlišná geometrie, vůbec to nenavazuje na předchozí modely C řady mimo těch mufen…

          Co se týče pohodlnosti, starší geometrie neznamená pohodlnost a že novější kousky budou méně pohodlné…

          Asi by sis k tomu měl předně něco nastudovat…

          0 0
    • Smazaný účet  

      Rám Specialissima patrně bude (jakožto standardní dnešní monokok) o něco lepší, než několik desítek let stará technologie rámu tohoto Colnaga do karbonových mufen. Na druhé straně tohle vsak běžný hobby cyklista nepozná a ten rám je už timto v dnešní době výjímečný.

      Ale – napadá mne – obě ta kola jsou dost drahá, proč si už za tu cenu nepořídit něco méně jaksi všeobecně chronicky známého a zajímavějšího? Třeba nechat si v té Itálii postavit něco – co já vím, třeba od Sarto nebo podobných firem – end-to-end na míru?

      P.S. (Kdyby však člověk chtěl dnešní funkčně naprosto špičkový rám, pak je samozřejmě nejjednodušší koupit si čínský Tarmac nebo R5 od Cervela, ale to podle zadání není patrně to,,co tebe zajímá).

      1 0
      • Hylsch  

        Specialissima se mi právě i rámově líbí o něco více, než Colnago, jelikož nemá tu mufny,…

        0 0
        • kubad  

          jedna C64 tu jezdí, červené spojky natur carbon trubky a vypadá to moc fajn, ale tak nějak ty spojky prostě nevim nelíbí se mě to.

          0 0
        • Smazaný účet  

          Tak sii kup Pogyho kolo a máš tu věc pro sebe optimálně a navíc snadno vyřešenou. :)

          0 0
      • ms82  

        Time mi prijde jeste lepsi.

        0 0
    • Bildy  

      Asi tě podle zadåní zajímají jen ty dvě značky…taky jsem o nich uvažoval. Nakonec jsem šel do Pinarella F a je to naprostá bomba. Jak nerad něco doporučuji, tak u tohoto se nebojím, že je něco špatně nebo jen průměrně. Je to jak přesednout na vzteklýho plnokrevníka.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Na dnešní Dogmě opravdu není (krom ceny) průměrný zejména ten tradičně příšerný vzhled. Tím je zajisté poněkud exkluzivní. :D

        Jinak je to to prostě čínsky monokok z Toray, jako skoro všechno ostatní.

        1 0
        • yetti  

          Napsat, že Dogma je prostě čínský monokok z Toray je hodně zjednušující nesmysl. Každý produkt je tak kvalitní, jak dobře ho inženýři navrhnou a jak kvalitního výrobce si vyberou a jak si pak kontrolují kvalitu výroby.

          Pár let jsem v Číně a na Taiwanu zařizoval a kontroloval výrobu a továren na každý produkt je tam strašná spousta a mají velmi rozdílnou úroveň. Od moderních špičkově vybavených firem po špinavé díry, kde máš strach si odskočit. Ze všech lezou na oko stejné výrobky, ale stabilní kvalita výsledku je přímo úměrná tomu kde si výrobu objednáš a jak si celý proces ohlídáš.

          Nemám pochyb, že za produkty firem jako Pinarello nebo třeba Bianchi stojí špičkoví vývojáři a že si celý proces výroby pečlivě kontrolují, což si ale následně nechají dobře zaplatit.

          1 0
          • Smazaný účet  

            Nejsi jediný, kdo se dostal (s to třeba i přímo k výrobě rámů) na Tchajwan. Mluvím o kvalitních kolech velkých výrobců a ne o kolech „ze špinavých dír“. Všichni – Cervelo, Bianchi, V-Colnaga, Spešly plus Meridy, Cannondaly a všechny ostatní i nejvyšší a nejdražší prodávané monokok rámy si navrhnou na počítači vývojáři těch firem (snad ještě) doma a na Formose či jinde v Asii jim to, víceméně pod laskavou patronací Giantu pak udělají. Různá může být nanejvýš míra kontroly lidí z mateřske firmy, ale to je vše a – kdoví. A karbon od japonské Toray jsou nejpoužívanější a nejkvalitnejší materiály. Co je na tom, co jsem napsal, za hodně zjednodušujíci nesmysl, nevím. A že se Dogma od ostatních vyšších rámů velkých firem liší (přes všechny ty někdejší Fabiovy řeči, když tedy ještě měl možnost se k tomu nějak vyjadřovat) zejména a jen tím, že je neuvěřitelně škaredá, že… :D

            0 1
    • Pikaču  

      C 64 je hezci so doby nez si to priblizis a vidis tam ty hnusne mufny.

      0 0
      • adam1  

        To není pravdaaa:)))

        Ja se na tu sinátorovu C60 nemůžu vynadívat a jede to jak z praku :)

        Kolega má jednu z nej C64 ta je nádherná :)

        1 0
        • dydy  

          Retro dobrý, ale stav techniky to není. Taky nevidím důvod, proč kupovat kolo vyrobený překonanou technologií.

          1 0
          • Hylsch  

            Co bys doporucil?

            0 0
            • Scicon  

              Mě taky ty mufny nelíbí, proto bych bral V4 , zajimavé, že i klici UAE nejezdi c64 ani 68, ale modely V4

              0 0
              • Hylsch  

                Ano, tady bych rád znal důvod.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Je to lepší – lehčí a pevnější rám.

                  Ale C rámy jsou dnes jedinečné a mají´svoje kouzlo.

                  2 0
                  • Honzis  

                    mají kouzlo pro těch pár lidí, co si je koupí. C64 prostě není konfekce, jen to chce zásadní rozhodnutí že to fakt chci, neb případný prodej bude jako u každého takového šperku dost s prodělkem

                    0 0
                  • Pikaču  

                    At se to vetsine BF nebude libit ale nejhezci C ram ( klasika) dela FESTKA.

                    Urcite bych se s C rámem jednoho dne chtěl usadit do cyklistického duchodu a od soucasneho festka designu bych se klidne odrazil.

                    Jinak z těch dvou bych nevybral ani jedno.

                    0 0
    • Scicon  

      Za mě mufny překonané jako vzpomínka na historii OK. , doba pokročila a dnes doba monokoková.

      Kdysi měl kolega karbon do mufen tuším sintesi a reklamoval to snad v 2 sezoně co to jezdil lepidlo povolilo v mufně, je jasné, že Colnago jiný level, ale nač to pokoušet a i dnes na Amstelu Tadej V4 a ví proč.

      0 0
    • Coural  

      Samozřejmě, že Colnago. Jak nad tím vůbec můžeš přemýšlet? Rám do mufen je krásný, karbonový monokok dneska plácá kdejaký čínský soudruh doma v garáži a liší se jen nápisem na rámu.

      0 0
      • Scicon  

        Máš pravdu jen pokrok nezastavíš, to jak před cca 10ti lety se nechal ukecat koupil prvni nové s auto s automatem, nyní již od té doby x aut s nim bral a i tohle dle ně, mufny už překonané a jak jsem psal výše UAE boys to vozí a být C68 lepši vezli by ho.

        0 0
        • Honzis  

          U hobby nejde o to jestli je rám v parametrech lepší, ale o to co se mu líbí. Jinak by ekonomicky samozřejmě vyhrála konfekce na bazaru.

          1 0
        • Coural  

          No, na jednom překonaném kole s mufnama jezdím a vsadím se, že bys nepoznal rozdíl. Ale o to tady nejde, autor asi nehledá nějakou super raketu, ale krásné kolo. Což jsou obě, ale já bych prostě bral Colnago.

          0 0
    • Verde  

      Ahoj. Mam specialissimu. Mozem jednoznacne doporucit. Krasny stroj, lahky, rychly. Neolutujes.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.