• majaxx

    Zdravim bikery,jake mate skusenosti s pouzitim spreju a tmelu do bezdusaku?Jake znacky jsou nejlepsi?

    0 0
    • Daf  

      Loni jsem premierove pouzival Protect air od Hutchinsonu. Muzes si byt jistej ze mensi defekt te nezastavi. Vetsi defekt jsem mel taky a prekvapilo me ze to vytesnilo asi 4mm diru. Ale usla mi asi polovina vzduchu z plaste. Stacilo pouze dofouknout. Neni to lepidlo, ale v nejake tekutine jsou jakesi gumove smolky co vyplni diru. Takze propichnuty plast nedrzi dobre tlak. Takze bych presto doporucil pripadne defekty lepit. Kazdopadne je to dobra vec na zavody, protoze pokud plast zrovna nerozriznes do cile dojedes bez vkladani duse. Maximalne jen dofouknes. Letos asi vyzkousim tmel Notubes pry je dobrej.

      0 0
    • erbeckar  

      Bez tmelu ani na krok! Pouzivam druhy rok NoTubes, stoji par korun, nehrudkuje se a nesvini plaste, da se dokonce prolit z jednoho plaste do druheho pri vymnene a diri zaceluje spolehlive asi tak do 3–4 mm (vetsi jsem lepil pouze jednou a to obycejnym Ferdusem, mimo nej 3000km v terenu bez defektu)

      0 0
      • pepek  

        Asi blbá otázka: dal by se ten tmel nalít i do duše a pomohl by? (Kdysi jsem cosi takového koupil a vůbec to nefungovalo)

        0 0
        • MlokCZ  

          Dávat ho do duše je ale trošku zbytečný. Protože pak to nebude mít v podstatě žádnou výhodu oproti NoTubes (oproti defektum to bude podle mě úplně stejný ať tam ta duše bude nebo ne, akorát to půjde lépe hustit při montáži). Takže to už rovnou můžeš použít NoTubes.

          0 0
    • Trojci  

      ruce pryč od bezdušáků – tedy jestli na výlet nevozíš v batůžku kompresor.. :o)

      jak nafoukat v terénu obyčejnou malou pumpičkou bezdušák (po tom co opravíš defekt), to by mě opravdu zajímalo – kamarád při tom jednou málem bídně zhynul..

      0 0
      • Gorgov  

        když tam ten tmel máš, je pravděpodobnost defektu velmi malá. Když už, je to velký říznutí. Pak stejně pomůže jenom to vypodložit, dát duši a na tý dojet domu, o nic složitější než klasika.

        0 0
        • erbeckar  

          Ono docela zalezi na tvaru diry, rovny rez zaceli tmel s trochou stesti (a odlehcenim kola) i 5mm dlouhy, ale staci mit dirku lomenou (jako od ostrych hran kamenu obcas byva), vytvori se „jazycek“, na ktery pusobi prilis velky tlak a tmel nema sanci. To potom staci dirka sotva 2 mm velka.

          Mimochodem uz jsem videl i lepeni bezdusovky v prirode, proti dusi zaden rozdil ani problem (ani nemusis vybirat kolo), ale chce to sakra rychlou praci s hustilkou :) Strasne moc ale zalezi na plasti, nektery jsou tezky orisek i s kompresorem.

          0 0
      • borda  

        ono, když máš defekt, tak je dobrý tam na dojetí dát duši :-), jestli to ten tvůj kamarád na místě opravil a malou pumpičkou nafoukal, tak klobouk dolů.zřejmě dobrej úderník :-)

        K tématu, používám slim, je to asi hodně podobný protect airu od hutchinsonu. bez problémů

        0 0
        • Trojci  

          myslím, že potom tak týden používal jen levou ruku :))

          0 0
      • kubad  

        Při troše snahy to jde.

        0 0
        • BB  

          strašně záleží na plášti. Schwalbe NN jsem uměl příruční hustilkou(ale taky ne každou), ale teď mám Bontragery a ty jsou dost tvrdé a mám s nima problém i doma s velkou pumpou.

          0 0
          • kubad  

            Na Pythonech sem to zvládl a kamoš na Michelinech. Ale jednosuší je dát duši a dojet. Teď vozím NoTubes s normálním plášťem.

            0 0
            • erbeckar  

              to Kubad: vozis na UST rafku normalni plast s NoTubes kapalinou, nebo celou NoTubes sadu s vlozkou do rafku?

              Jde mi o to, jestli je ta vlozka v bezdusovem rafku jen VYHODNA nebo proste NEZBYTNA. Chtel jsem to skusit, ale jak se rika: Clovek se uci na chybach, ale moudry na cizich, kdezdo hloupy na vlastnich. ;)

              Btw. k seznamu dobre servisovatelnych bezdusaku pridavam Geax.

              0 0
              • Gorgov  

                Myslim že to jezdí jako já tj. bez vložky, ta je u bezdušovejch ráfku totiž naprosto zbytečná. Jenom se to bez ní hůř nafukuje, ale foukám kompresorem, tak je to fuk

                0 0
                • kubad  

                  Přesně ta páska jen trochu usnadní nafoukání. Jinak je v CrossMaxech zbytečná.

                  0 0
      • MlokCZ  

        Naopak na pohodové ježdění přecházím na NoTubes. Jediný, co mě trošku odrazovalo je počáteční práce navíc a ani té není moc, ale já jsem hrozně línej :-) A jak už tu všichni napsali, při menším defektu v terénu oproti duši defekt nebude (maximálně lehké dofouknutí pláště) – a to je větší defektů. No a při větším defektu (který jsem loni třeba neměl ani jeden, ale malých více), tak vyleju tu sračku a dám duši (tzn. oprava defektu naprosto totožná jako kdybych duši vozil) a případně něčím (zbytkem duše) ještě vypodložím tu díru v plášti (ale to je opět stejné ať duši vozíš nebo ne).

        A ke komproseru, tak u NoTubes sady a normálních ráfků doufám, že to i při počáteční montáži nafouknu velkou pumpou. To se brzdi uvidí.

        0 0
    • namelnik  

      Taky mam od lonska bezdusaky a tmel jsem zpocatku nepouzival, az prisel prvni defekt tak sem koupil Fast Air Tubeless od Hutchinsonu, ma to bezproblemove zalepit mensi diry. Ale to moc nepomohlo porad mi kolo utikalo, tak sem jeste vyzkousel Protect Air, coz je takova prevence a to uz zabralo a zbytek sezony ani jeden defekt, ze bych musel menit plaste. Jen jednou sem vytahoval hrebik a i ten to bezproblemu zalepilo. Jen nevim , na jak dlouho protect air vydrzi, aby nevyschnul. Jestli se musi kazdy rok davat novy, nebo vydrzi dele…

      0 0
      • Daf  

        V navodu pisou ze vydrzi 2 roky. Ovsem jestli defektis casto tak z plaste zamozrejme mizi a je potreba doplnit ;)

        0 0
      • BB  

        ten protect air jeod jaké firmy a kdes ho koupil ?

        0 0
        • namelnik  

          Je to od hutchinsonu a koupil jsem je v progresscycle asi za 280

          0 0
          • BB  

            dík, kdyby nesídlili tak daleko

            0 0
            • Gorgov  

              hodně podobnej, možná trochu lepší je slime, dodává to žitný, cena je obdobná.

              0 0
    • erbeckar  

      Co se tyce ceny, NoTubes nema konkurenci, 310 Kc za 0,5 l, resp. 450 Kc za 1 l pri mnozstvi 30–40 ml na plast vychazi o dost levneji nez duse. A to nemluvim o zivotnosti.

      Mimochodem predtim jsem vozil v plasti Slime, fungoval zhruba stejne, ale kdyz jsem ho z plaste asi po roce vyleval (spis vytahoval), kamose co to sledoval naplo tak, ze bezel do krovi. Vypadalo to jako vyzvracena tasemnice ;)

      0 0
    • vysmátej bajker  

      Neměl by někdo z Prahy trochu (50ml) NoTubes kapaliny na prodej.Chci to zkusit na 1 kolo.

      0 0
    •  

      Svitava je řeka řek!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.