• Hanisekcze

    zdravim , chci se zeptat.

    Objednal jsem si neco pres aliexpress a ted mi to v objednavce pise tohle(obrazek) mam na neco kliknout ? nebo to nechat byt ? Jaksi mi dela problem si to prelozit . Diky .

    0 0
    • Tina  

      Ešte vydrž a nechaj to tak. Dodávateľ tvoju objednávku spracováva. Dôležité je, aby si do 7dní dostal správu, že tvoja objednávka je odoslaná. Doporučujem neklikať na „extend processing time“. Ani keď ťa o to požiada dodávateľ (supplier). Keď ti neodošle objednaný tovar do uvedeného času „request order cancelation“

      0 0
    • Martin  

      nech to být. dodavatel má týden na to, aby zboží odeslal. pokud neodešle do týdne, objednávka se zruší automaticky. ty máš možnost prodloužit čas pro odeslání (extend time) v případě, že o to zboží opravdu stojíš a nechceš, aby se ta objednávka zrušila

      0 0
    • Dejv94  

      Nech to být, je to čas na vyřízení objednávky.

      0 0
    • Hanisekcze  

      jak dlouho to vetsinou trva ? nez to odesle ?

      0 0
      • kupi  

        Mě objednávku odeslali hned druhý den. Ale už skoro měsíc trčí v Šen-čenu na poště :-D

        0 0
        • Hanisekcze  

          ja tam mam jako status porad napsane Awaiting Shipment.

          nemuze byt problem v tom ze jsem si objednal dve veci? ale obe jsou od stejneho prodejce.

          0 0
        • Kouba_2005  

          Kdes prosimtě našel to, že to leží na poště v Šen-čenu? Já objednával a online zaplatil kolem 19.12.2013, pak mi došel mejl o přijatý platbě. Další pak o předání zboží přepravci s odkazem na tracking. Nic o tom, kde to ale leží, z toho nepoznám.

          0 0
          • Dejv94  

            Ve sledování zásilky stačí překliknout na „Item Tracking“, tam uvidíš kde všude byl balíček.

            0 0
            • Kouba_2005  

              A jo, sice vím pořád prd, ale je tam toho víc :) Díky.

              0 0
              • Hanisekcze  

                od 30. prosince cekam na to az bude zbozi odeslano, nemuze byt poblem v tom ze jsem objednal vic polozek? Ale jsou od jednoho prodejce.

                0 0
                • Kouba_2005  

                  Já od jednoho prodejce objednával taky 2 věci, tak v tom asi problém nebude. Platba od tebe tam dorazila? Mejl o přijaté platbě jsi dostal?

                  0 0
                • Dejv94  

                  Klídek, vždycky ti tam běží čas, jak dlouho má prodejce čas na odeslání, tedka jsem objednával jednu zásilku a trvalo 8 dnů než jí odeslal (odpočet měl na 10 dnů)

                  0 0
                  • Hanisekcze  

                    tak to je pak v pohode.

                    Mejl o platbe mi prisel hned ten den co jsem platil.

                    0 0
                    • Dejv94  

                      Mě se spíš toulal balíček 3 a pul měsíce po světě, podle tracingu to 4× rozbalili a následně odeslali na stejném místě, pak to měsíc a pul leželo někde na poště, zkrátka dohromady 3,5 měsíce. Už jsem psal i jako prodejci, dohodli sme se na prodloužení dodací lhuty. Vše přišlo vpořádku ale za dlouho.

                      0 0
          • Honza0997  

            Prosim.....po­trebuju potadit

            Co mam napsat do „City code“?

            0 0
    • Kouba_2005  

      Takže. Ačkoliv balík dle track&trace leží ještě v Pekingu, tak já už ho mám na stole :-) Pečlivě zabaleno, poštou zřejmě ani nerozbalováno. Zboží za cca. 70$, na štítek prodejce udal cenu 8$, žádné CLO se nekonalo. Paráda.

      0 0
    • Hanisekcze  

      Co znamena ten status NULL ? A kde se ťuhle chvili balik nachazi ? dekuju za pomoc :)

      0 0
    • Mark-H14  

      Dá se někde poznat, že moje platba na aliexpres dorazila? Příjde mi e-mail? Zaplatil jsem, pak asi jeden den psali ověřování platby, dnes píšou něco ve smyslu 1) rozšířit dobu zpracování, 2) zrušit objednání.

      Mám tedy rozšířit dobu zpracování? Nezruší mou objednávku automaticky, když to neprodloužím?

      Na účtu zatím nevidím, že by peníze odešly.

      Díky M.

      0 0
      • Mark-H14  

        V bance mi baba řekla, že peníze jsem odeslal správně, jen si je ještě nepřevzal obchodník. Prý to najdu v nezaúčtovaných operacích.

        0 0
      • Kouba_2005  

        Odejít z účtu by ti měly nejpozději druhý den, ne? Na to prodejce vliv nemá. Já teda platím kartou online, tak mi email o zaplacení přijde ještě ten den. Teď jsem zrovna koukal – 12.1.2014 7:46 objednáno a zaplaceno kartou online, 17:17 téhož dne email o přijaté platbě, 14.1.2014 v 11:29 email o tom, že prodejce zboží odeslal.

        0 0
        • Mark-H14  

          Tohle mi přišlo pár minut po zaplacení. Pokud se nepletu, tak píšou, že platba byla přijata a že obchodník má nějaký termín na odeslání zboží…

          Payment forOrder no. 6083890XXXXXX has been accepted.

          The Delivery Status is currently „Awaiting Shipment“.The supplier must ensure all goods are delivered before the delivery date and add tracking details for your shipment(s) to AliExpress.com .

          Když koukám na transakce přímo na Aliexpresu, tak mu tam běží nějaký čas, do kterého by mi měl zboží odeslat.

          Snad to chápu dobře. Díky, je to moje první objednávka z číny a platba kartou.

          0 0
          • Kouba_2005  

            Jo, to vypadá, že je to zaplacený a čeká na odeslání prodejcem.

            Mně přišlo po objednání/zaplacení tohle :

            Payment successfully made

            Dear Jakub Srsen,

            Payment forOrder no. 60816237662825 has been accepted.

            The Delivery Status is currently „Awaiting Shipment“.The supplier must ensure all goods are delivered before the delivery date and add tracking details for your shipment(s) to AliExpress.com .

            a pak tohle :

            Full Shipment Made for Order No. 60816237662825

            Dear Jakub Srsen,

            Your order No.60816237662­825 has been all shipped on 2014.01.14 02:2 8.

            Usually, tracking information is available 2 days after the shipment.

            Once you receive your order, please check that it’s in satisfactory condition. Then go to “My Orders” and Confirm Order Received.

            If you do not receive your order by the promised delivery date, please contact the seller. It may be due to shipping issues outside of the seller’s control, and the seller can help you to extend the delivery date so the order does not close automatically.

            If still haven’t received your order or it is unsatisfactory, you can contact the seller or go to “My Orders” and Open Dispute. Remember to do this before 2014.03.15 02:28, after which the order will close automatically.

            Shipping Note: If the shipping company informs our system that the goods have been received, the delivery time will be shortened. Please pay attention to your order status and our notifications.

            Zkus to přelouskat, já američtinou vládnu prachbídně :)

            0 0
            • miki  

              tak když si tam hodíš češtinu tak je vše jasné ,zaplatíš kartou a obchodník má čas s přijmutím a ověřením platby ,poté jen oznámí že balík odešel a v detailu se dá i sledovat kde se nachází a celnice v praze na to dá český číslo balíku a můžeš sledovat i po čechách.Jen mě docela udivuje že pošta z číny se nějak zlepšila.Kdysi objednávky přes Ebay šli i 5 týdnů a teď Aliexpres 11 dní a mám balíky doma.:-) a cenově levnější než Ebay.

              0 0
              • destr  

                Na stránce pošty už můžeš sledovat i to čínský číslo balíku.

                0 0
            • Mark-H14  

              Ty vo.e !!! :) já po engelsky něpanimaju ničivo, kdyby nebyl translator apod. , tak jsem ztracen :))

              0 0
              • Kouba_2005  

                Stačí successfully a full shipment a mám jasno :)

                0 0
                • Mark-H14  

                  Tak jsme na tom podobně.

                  0 0
                  • novas32  

                    kecale:) dyk mas doma anglictinarku:)

                    no jo, ona o tom vlatne nevi :)))

                    na tom jsme stejne zase my dva :)))

                    0 0
                    • Mark-H14  

                      To si mě pobavil Tome :))

                      Simča už ví, ale hned by také něco chtěla, ale dres to není sakra :(

                      0 0
            • novas32  

              cece, vzdyt jsem ti to prekladal :)

              0 0
    • R-A-D-I-U-S  

      Trochu se přiživím.

      Našel jsem u amazonu věc kterou bych užil ale jestli jsem dobře pochopil, tak free shipping jen do US.

      http://www.amazon.com/…p/B0012UEQ5C#…

      Neměl by někdo tip jak to dostat do CZ (za rozumnou cenu) ?

      0 0
      • Reggie  

        kdysi existovaly společnosti, které se tímto zabývaly. Nechal jsi to poslat jim do USA a ony ti to přeposlaly do ČR. Jinak taky budeš muset vyřešit napájení, bude na 110V.

        0 0
    • Mark-H14  

      Prosím zdejší zkušené Číňany…

      co znamená u sledování zásilky v posledním řádku NULL a PEK?

      RC175758931CN 2014 NULL PEK CZ 20140128 0435

      Díky

      0 0
    • Mark-H14  

      Ještě jedna prosba o radu:

      když obchodník posílá výhradně DHL, je zde větší riziko CLA a daně?

      0 0
      • Reggie  

        těžko říct, ale když nám jde do firmy balík DHL-kem, tak podle přiložených dokumentů sami CLO vypočítají. Protože u nich nemáme účet, CLO je třeba zaplatit hotově ještě před převzetím. Jestli budou zjišťovat obsah i v příadě, že chybí dokumenty k obsahu, nevím.

        0 0
    • Honza0997  

      Potrebuju poradit.....co mam napsat do „City code“?

      0 0
    • svobikk  

      vážení, něco sem obejdnal ihned zaplatil ale email o přijatá částky mi nepřišel, ale z účtu je částka stržena. jak dlouho trvá než příjme částku ? u některého mi došel email druhý den hned. čas se mi krátí u zakoupené položky už nějaké 4dny mám pak kliknout na extend proccesing time ? což bych řek, že je prodloužení času než příjde částka.

      0 0
      • puka  

        Zkusil ses dívat u objednávky na záložku „financial“? Jestli není jen chyba u emailu.

        0 0
        • svobikk  

          nemůžu to nikde najít tů záložku. už mi ale několikrát došlo potvrzení na email. ale u dvou objednávek ne.

          0 0
    • tromboonen  

      Číňani začínaj zlobit. Objednal jsem 2× blbost za 8 doláčů (nic velkýho) s dopravou zdarma a za pár dní přišlo tohle.

      Dear firend:

      Your order has been ready to ship,

      now we are told by the shipping company that there is an extra charge on shipping cost,

      the amount is about 4 dollars.

      Such case doesn't happen to all customers because it depends on what product and what address it will be sent to,

      we understand that you have already paid for the order,

      yet the extra charge is necessary if we have the order delivered in time.

      Že by důsledek Trumpova boje proti „konkurenci“ poctivých amerických šopů?

      Stalo se to někomu? Je to pár kaček, ale trochu mě to sere z principu.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Mi se to jeste nestalo. Stornoval bych objednavku a objednal u nekoho jineho…

        0 0
        • tromboonen  

          Vo ty čtyři zelený mi fakt nejde, storno kdoví jak dlouho ale to je jedno, spíš mě zajímá, jestli je to nějaký plíživý konec pošty zadara, což je pravda tak trochu nespravedlivá výhoda. Třeba se komouši usnesli na zrušení a jenom kalej vodu než to nastane,

          0 0
          • Tom-T45  

            Zatím ani jednou, a to už jsem v takové fázi závislosti, že tam třeba objednávám i psací pera pro děti do školy řádově za jednotky dolarů. Sranda skončí až v roce 2021, kdy se zruší osvobození od DPH u zásilek do 22 Eur.

            Při stornu objednávky jsem měl peníze zpět na účtu vždy do několika dnů.

            0 0
            • tromboonen  

              Napsal jsem Magdičce že takhle teda ne, ať to kouká poslat, že to měli vystavené jako free shipping a moji adresu při objednávce tyaky znali… že si budu stěžovat uvedení a dám jim špatný hodnocení… odepsala že na tom strašně tratí a že to teda mám stornovat a dát „other reasons“ :) To určitě…

              0 0
    • jIrI___  

      Stalo se vám někdy, že vám zboží z ali došlo na pobočku zásilkovny? Mi se to teď stalo poprvé a těžce s tímto postupem nesouhlasím. Dá se při objednávce nějak odhalit, zda mi zboží dojde normálně na poštu nebo to Číňan pošle na nějakou pofiderní zásilkovnu? Opravdu mi nepříjde normální a ani v pořádku si vyzvedávat balíčky ve fitcentru…

      0 0
      • adam1  

        Jo jo poslední dvě jsem měl taky v hasilkovně ,v objednávce jsem to nezaregistroval­.Čekám další 3ks tak uvidím?Osobně mi to je jedno mám to kousek ,jinak pošta mi to hází ke dveřím někdy do schránky ?kdyby to někdo čornul tak vím prd :(ještě že se u nás nekrade:)

        0 0
      • Smazaný účet  

        A jak jsi zjistil, ze to mas v zasilkovne, doslo oznameni? Ja jenom ze se mi nekde toula par balicku, tak jestli taky nekde nejsou. Jinak jsem s postakem domluveny, at mi cinu hazi pres plot:)

        0 0
        • adam1  

          Přišel e-mail i sms

          0 0
        • jIrI___  

          Ano, oznámení přišlo hned několik. Nejdřív od nějaké služby viz foto, pak i přímo od zásilkovny s jejich přiřazeným sledovacím číslem.

          0 0
      • satch  

        Jo. Ale přijdeš na to, až to přijde do čr. Je to asi u zásilek, které jdou nějak přes Polsko. Jinak zasilkovna je v pohodě, pofidérní rozhodně není podle toho jak mají našlápnuto.

        Mě to pobočku našlo pěkně. Stejně si pro to musím normálně na poštu, protože na 90% doručení kašlou, tak to mám vlastně i blíž.

        0 0
      • oddie  

        Samozřejmě, už víc než před rokem, a už je to tu popsáno x-krát.

        0 0
    • Toky  

      Hlásenie.

      Jedno upozornenie. Objednávam občas z Aliexpress a manželka sem-tam z Wish nejaké drobnosti. Kvôli tomu sme si vytvorili detský účet na syna, ako decko do 15rokov ho má totiž zadarmo. Na tom účte schválne nikdy nieje viac ako 100eur, predsa len keď platíme tým číňanom a zadávame číslo platobnej karty – tak aby to nejaký nepoctivý triáda číňan nezneužil. Včera mi prišla sms z banky, že mi bola karta z bezpečnostných dôvodov zablokovaná, nech kontaktujem pracovníka. Tak som tam volal dnes – vraj vyhodnotili dva pokusy o stiahnutie peňazí z účtu ako mimo vzorec bežných pohybov – niektorý z tých šikovných hajzlíkov z Wish skúšal stiahnuť z účtu dvakrát po 160eur. Našťastie za A nebolo dosť peňazí na účte a mám tam nastavený 0ový debet a za B nikdy nebola z tohoto účtu predtým zaznamenaná platba vyššia ako cca 20eur (to mám vlastne aj nastavené ako max limit na platbu kartou). Takže mi kartu pre zicher automatický systém blokol a dnes som šiel do banky po kartu novú a zároveň poďakovať, že ten ich automatický systém vyhodnocovania majú nastavený celkom dobre.

      Moji kolegovia platia aliexpress kartou od bežného osobného účtu. Pekne som ich týmto vydesil, teraz si všetci kontrolujú spätne cez internetbanking platby, či sa im nejaký šikovníček ušatý čínsky nešmátral v peniazoch na účte.

      Koniec hlásenia.

      0 0
      • gersa  

        A pro dospělé u vás účty zdarma nejsou?

        Pokud použiju kartu ke svému běžnému účtu, tak každou platbu na internetu musím potvrdit v aplikaci, což je IMHO dostatečné zabezpečení

        Na platby v cizí měně používám kartu od Revolut, kterou před každou transakcí nabíjím na požadovanou částku

        0 1
    • Doyle  

      Omyl, už je to v Aliexpres.com

      0 0
    • vili  

      Objednal jsem pár věcí z alíka a pokus o doručení nevyšel. Změnili dopravu na self pick-up, ale kromě této poznámky v tracking listu nemám jedinou informaci kam se obrátit nebo kde vyzvednout. Může mi nějaký, věci znalý uživatel aliexpressu pomoct jak se to řeší? Díky

      0 0
      • enjoy  

        Zkusil bych nejbližší poštu.

        0 0
        • vili  

          no dle prohledání historie to může být kdekoliv včetně asi 8 poboček zásilkoven co jsou v okolí. Nerad bych obcházel všechna tato místa. Na poštu můžu zajít, ale bude se tam někdo se mnou bavit, když jediné co mám je tracking number?

          0 0
          • oddie  

            A to číslo vypadá jak?

            0 0
            • vili  

              RR9708841373F

              0 0
              • roud  

                https://www.postaonline.cz/…asilka/cislo?…

                Vidím tam pošta Brno 8

                0 0
                • vili  

                  OK, jak jsi to prosím zjistil, ať se příště tak blbě neptám…já se proklikal přes účet na alíku na stránky dopravní společnosti, kde po zadání kódu jsem dostal stejné info jak přímo na alíku. Zkusil jsi to zadat přímo do vyhledávače čp?

                  A druhý dotaz – na poště to je, ale nemám ve schránce žádný papír. Na základě čeho mi to vydají? Jen s občankou?

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Jde vidět, že na poště jsi už hodně dlouho nebyl :). Ano, balík vydají na základě občanky, ani se nemusí shodovat adresa na balíku a bydliště v občance.

                    0 0
                  • MatS  

                    Papírek ve schránce od Pošty, to je dnes rarita. Pokud nesleduješ tracking, tak ani nevíš, že sis to nestihl vyzvednout a zásilka je v trapu :-D

                    0 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.