• piski

    Ahoj, jsem rozhodnutý koupit zámek,protože se bojím o svoje kolo a to i když ho mám na očích zamklé s obyč. zámkem. Našel jsem zajímavé zámky Abus Bordo 6000 a 6500, který z nich? Popřípadě jestli mi doporučíte něco jiného. Můžete psát i vaše zkušenosti s těmito zámky. Díky moc

    0 0
    • Vilém  

      Zkus tu nekde pohledat diskusi o zamcich. Tam Kuryr na biku doporucoval prave zamek teto konstrukce, protoze si s nim poradi snad jen flexa.

      0 0
    • Thidney  

      treba tady

      0 0
      • piski  

        jo, jenomže to neřeší můj problém, já potřebuju poradit jestli má cenu připlácet za ten 6500, když je ještě o kus těžší. Jestli to má prostě cenu. Nechci až mi kolo někdo ukradne.

        0 0
        • Thidney  

          záleží k čemu ho budeš používat, tos nenapsal a to se pak blbě nad tématem uvažuje :)

          mám 6000 s sebou na vyjížďky na kurtování u hospody nebo po Praze, ale pokud možno na dohled a nebo do pár minut. proto jsem měl požadavek zámek do 1kg.

          pokud budeš zámek vozit s sebou na většinu vyjížděk – jde o váhu, většina krádeží v exteriérech neprobíhá příliš sofistikovaně, ale spíš hrubou silou, takže si dávej pozor k čemu kurtuješ – mnohdy se kradou kola i se stojany :/

          Jestli to máš na zamykání na delší dobu – parking, kočárkárna, škola, práce – volil bych motorkářskej zámek i za cenu že to bude mít 2 kila.

          edit – pokud se budeš opravdu hodně bát, tak ti ho ukradnou.

          0 0
          • piski  

            Já chci něco co si vezmu na vyjížďku, ale zároveň chci kolo zamknout i v rodinném domě ve sklepě. Jde mi spíš o to jak je to v porovnání s odolností. Jestli je 6500 o tolik dál než 6000. Například jestli 6000 má slabší zabezpečení nebo tak. Ono je tam sice lvl 15 vs lvl 8, ale zase to může být jenom marketingový tah, takže já nevím. 400g navíc je dost, ale lepší než přijít o kolo, když čtu, jak se kradou kola z garáží atd.

            0 0
            • Smazaný účet  

              jo doma já kolo taky zamykám.. ale tahat zámek sebou je zbytečné, kolo nikde o samotě nenechávat!

              0 0
            • Nainen  

              Taky jsem rozmýšlel jestli vzít Bordo 6500 nebo 6000 a nakonec vzal 6000, protože byl levnější a lehčí. Náhodnej zloděj si podle mě neporadí ani s jedním a profík co si tě vyčíhne si poradí nejspíš s oběma pokud k tomu dostane příležitost. Ten 6500 je masivnější a má lepší zámek, ale zase to jsou další prachy navíc a taky už je to pořádný těžítko. Ber tu delší varianu (90 cm), i tak je dost krátký.

              0 0
              • piski  

                Už jsem chtěl objednat 6000, ale nedalo mi, ještě jsem zagooglil a našel jsem toto:

                Společnost ABUS uvedla na trh také novinku BORDO 6500. Od testovaného produktu se liší v uzamykacím systému, kde je použit bezpečenější systém ABUS-X-PLUS, který odolává vrtání i planžetování.

                0 0
              • piski  

                rozdíl je 400g a 400kč, takže těžké rozhodování…

                0 0
    • VW  

      Před pár dny jsem kupoval 2× 6500 – hlavně kvůli rozdílu v zámku, který je typu X-PLUS a to je kategorie, kterou používají i na těch nejkvalitnějších moto řetězech od ABUSu s levelem 25. Bral jsme rovnou 2, protože potřebuju zamykat 2 kola + vozík a to jak samostatně, tak společně, kdy se dají tyto zámky spojit a vytvořit jeden o délce 170cm (to ovšem platí i o 6000 či 6100, které jsou dnes navíc dostupné i v double balení se sjednocenými klíči.

      Předpokládám zamykání především doma a nebo v místě trávení dovolené, výjimečně se povezou s námi když se bude očekávat, že někde zaparkujeme na cestě.

      Mimochodem – výroba náhradního klíče X-PLUS stojí přes 500 Kč, takže bacha na jejich ztrátu ;o)

      0 0
      • Zorandul  

        Hele a jak tam funguje to spojení zámků 6500 k sobě? Vím, že 6100 to umí, ale tady jsem o tom neslyšel. Nebo jde jen o to, že vzájemně provlíkneš? Taky zvažuju, co si pořídit, ale těch 90 cm mi přijde strašně málo. Díky za odpověď.

        0 0
    • Senoy  

      pouvažuj nad tímhto. není to zase tak drahé a kromě sedlovky ochrání vše.

      http://www.bikeradar.com/…dog-dt-39853

      0 0
    • ticho.cz  

      Bordo Combo Lite 6150 – ABUS

      http://www.abus.cz/

      0 0
      • Smazaný účet  

        Docela pohybuju o zivotnosti toho zamku pokud budes jezdit jinde nez po asfaltu…Da se kod na zamku zmenit? Pockej az se nekde opijes a druhy den budes marne vzpominat na kombinaci.))))

        0 0
      • Smazaný účet  

        Jo a ten neopren na tlumaku je nanic, akorat udrzi bordel na pistnici a vydre ji, zahod to a misto toho se o tlumak starej hadrem a silikonovym olejem…

        0 0
        • ticho.cz  

          Musim Ti celkem oponovat, dokud jsem jej nemnel, tak na pistnici byl bordel, ted neni… Takze jedina vada je vzhled…

          PS: Ano, kod na zamku lze menit podle sebe.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Vsak taky tlumic je konstruovan aby si s bordelem poradil-setrel ho. Kdyz se ti dostane pisecek mezi neopren a pistnici a bude s etam soupat-a to pri pohybu tlumice bude, tka bude drit a drit a drit. A ten pisecek se tam dostane, to je 100%..stavi jedna blba delsi vyjizdka v desti a pres nejake blato nebo jiny bordel…

            Ale voz si co chces:)

            0 0
            • Vilém  

              Tak nejak. Par tlumicu znicenejch diky neoprenu jsem potkal, ale kazdyho vec.

              0 0
              • ticho.cz  

                Dekuji za Vase zkusenosti, muzete mi upresnit, co neopren znici? Na obrazku je presne videt, ze neopran neni na kluzaku ale obklopuje pistnici dokola s dosti velkou mezerou. Takze i kdyby se tam spina dostala, tak neopren netlaci bordel na pistnici. Servis se samodrejmne nesmi zanedbat.

                PS: Jak jiz jsem psal, jedina vada je vzhled a trochu horsi odvod tepla z tlumice.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  To obklopovani tam prave videt moc nejde, ale pokud je neopren skutecne kolem tlumaku navolno, tak pak asi moc neskodi..krom vzhledu. I tak ale bude prodlouzeni zivotnosti tlumice marginalni:)

                  0 0
                  • ticho.cz  

                    Poridil jsem neopren, protoze jej pouzivam na tretry, a muzu rict, ze to funguje. Posilam zaroven obrazek, kde je videt, ze prumer neoprenu je v sirce tela tlumice.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Jasne, na tretrach je nejake skrabnuti sumak. To ze na tlumaku nema smysl pri beznem jezdeni a ani v pri jezdeni ve srackach je ale fakt…a navic to vypada skarede.

                      Pri jizde ve srackach prot, ze se tam i tak nejaky bahno dostane a uz nepujde tak snadno ven..

                      0 0
      • Vilém  

        Tak kodovymu bych osobne neveril. Delas z toho kola teda peknou obludu. Ten neopren na tlumaku, neni moc dobra vec, pokud jej nesundavas tak 2× tydne.

        0 0
    • ff_macek  

      po tom, co mi ukradli kolo zamčený ve sklepě něčím takovým zámkem, tak už to neprožívám. Venku kolo zamykám obyčejným lankem a vzdaluju se od něho co nejmíň a na no nejkratší dobu. Lanko kombinačkama nikdo nepřecvakne a s kleštěma by byl nápadnej. Stejně když mi bude chtít nějakej hajzl kolo ukrást tak se mu to stejně povede.

      0 0
      • Smazaný účet  

        na lanko ti stacej kleste na bowdeny

        0 0
        • ff_macek  

          ja fix. a tím se dá cvaknout cca 5mm lanko?

          0 0
          • Smazaný účet  

            myslim ze by to slo:)

            0 0
            • ff_macek  

              no, tak to budu muset aplikovat poučku, co napsal výše Thidney: „pokud se budeš opravdu hodně bát, tak ti ho ukradnou“ a o kolo se prostě nebát. Stejně mi kolo většina členů BF ohodnotila jako odpudivé :D

              0 0
      • VW  

        Tak to se skoro nedivím – za tuhle cenu to nemůže být nic než parodie na zámek – takové šidítko pro oko. V masivní hlavě je většinou primitivní zámek bez nějaké ochrany před vyvrtáním, vyplanžetováním, rozlomením, bumpkey atd. I samotná konstrukce pružné části bude jen obyčejné lanko, na něm navlečené nekalené trubičky a na tom celém kus průhledné hadice. Čili to přestřihneš skoro i jednou rukou.

        Třeba i starý typ Abus Steel O Flex se takto dá šmiknou a to je jiná liga (i cenově) ;o)

        http://www.youtube.com/watch…

        Tyhle kleštičky koupíš ve výprodeji za 300 i v Tesku a na klasický tenký lankový zámek je to uplně zbytečné monstrum:

        http://www.youtube.com/watch…

        Dneska si nemůže být člověk jistý skoro ničím. Třeba taková lehce nepovedená kopie Abus Bordo:

        http://www.youtube.com/watch…

        Jinak jak jsem psal – mám 2ks Abus Bordo 6500 a zatím naprostá spokojenost – „recept“ na použitý typ zámku jsem zatím nikde nezaregistroval a na články této masivnější verze jinak než s flexou asi těžko někdo půjde. Čepy se možná dají vyrazit (byť je 6500 masivnější i tady), ale nejspíš to chce ideální polohu a možnost si článek nějak upnout – když jsi ve stísněném prostoru, kolo je vytažené ke stropu a tam levituje zamčené k masivní ocelové trubce plynového rozvodu, tak bych chtěl vidět někoho, jak tam něco takového s tím zámkem vyvádí ;o). Leda že by se na to udělal ze silného hydraulického zvedáku lis pracující na principu nýtovačky (tfuj to je ale hříšná představa ;o)

        0 0
        • Vilém  

          Osobne neco takoveho, jako odkazuje, pouzivam. Nestalo me to vsak 900,–, ale asi 150,– v lidlu. Prestrihnout to urcite jde, zamek zdolat by mozna bylo horsi, je tam takovy trubickovy klic s asi 8mi stavitkama. Pouzivam to vsak pro prvotni odrazeni, vypada to mohutne.

          0 0
          • VW  

            Jojo – ten co v dalším odkazu odemykají plastovou tužkou ;o) Stejnej je i pod krytkou v těch trezorech z Makra a Bauhauzů v ceně kolem 1000 Kč pro případ kdy v elektronickém zámku dojde baterka ;o)

            Tak ten je fak dobrej a každýho těch 8 stavítek odradí ;o))))

            0 0
        • VW  

          Jinak když se to nedomyslí a koupí masivní oko s levným zámkem uvnitř, tak k tomu stačí takovýhle párátka a pár sekund (vyplanžetování v praxi):

          http://www.youtube.com/watch…

          Existují i U-lock zámky, na které stačí kus umělohmotné propisky:

          http://www.youtube.com/watch…

          http://www.youtube.com/watch…

          http://www.youtube.com/watch…

          Kus plechu z plechovky a je odemčeno:

          http://www.youtube.com/watch…

          A pak samozřejmě Bumpkey (tohle jsem si doma před pár lety vyzkoušel. Z klíče který se dal zastrčit ale nepasovaly zoubky jsem za minutu vypiloval klíč se všemi zoubky stejně velkými a pak už jen téměř zastrčil, lehce tlačil na odemykání a klepnul šroubovákem a zámek se otevřel. Fuj – od té doby fabku na vnější dveře nebo na ckoliv co je dostupné ani omylem.

          http://www.youtube.com/watch…

          0 0
    • devet  

      Tak jsem v koncích. Hledal jsem zde radu na zabezpečení kol. Koncem září jedu se synkem do České Kanady. Další kilo se mi tahat v batohu nechce a stejně je to na nic. Synek bude muset jít na rozhlednu nebo do hradu sám. A já si dám pauzu…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.