• websky.cz

    tak mi praskla pneumatika (pujde na reklamaci) zatim ne cela ale je to prasklina asi 10cm podelne na miste dotyku se silnici (nahore)

    doporucite nekdo nejake kvalitnejsi, nejlip url, na XC, ktere vydrui vic nez 500km?

    0 0
    • Pekáček  

      Jo, znám takový, třeba Maxxis Larsen TT, MiMo, Oriflame… Vše 2,0", ale velmi tlustý, víc jak Pythony. Zrovna Python co mám teď je náchylnej na proříznutí (Air Light), Gold se zase rychle sjížděl, skoro drolil. V tlustejch gumách mi přijde ten Maxxis jako nejvýhodnější v poměru cena/výkon.

      0 0
    • Fido Mrlasek  

      Já jezdim Schwalbe Racing Ralph 2.25 a krome docela rychlýho sjíždění (hlavně vzadu) jsou to nej plaště co sem kdy měl. Na 2.25 valej úplně libově. Na mokru trošku nejistý, ale to je detail. Měl sem Micheliny a po třech měsících popraskaly boky a když sem to šel reklamovat, tak se mnou vyjebali, ze sem na nich jezdil bez napumpovani...... tak kde to sme, přátelé?

      0 0
    • Paja  

      Zrejme vadny kousek – ja mam na zadnim! maxxis wormdrivu cca 7000km, defekt si zadny nepamatuju, ale uz je to slick totalni:)

      0 0
      • tomaasz  

        Tak to mě vydrží asi tak 2000 km – po 1000 zcela sjeté prostřední špunty. U maxisů asi klesá kvalita, před 4 roky jsen najel na wormdrivu na zadku 3500 km.

        0 0
        • Pekáček  

          Po čem to lidi jezdíte? :o) Já mám to TéTéčko rok a čím víc je sjetý, tím ubývá míň. Sjetý prostřední špunty, není to z přehuš?ování?

          0 0
          • TinkTink  

            Jo…to je vcelku logicky, protoze novej ma mensi styk s povrchem nez ojety – ty kosticky maj trojuhelnikovy prurez… :)

            0 0
            • Pekáček  

              Podobný je to se Z-Maxem, nejdřív rychle ojedeš špičky špuntů a pak drží. Ale co to přehuš?ování?

              0 0
              • TinkTink  

                No to nevim…je to dost mozny…ale taky byt nemusi…kdyz se ti sjede prostredek tak je to mene nebezpecne nez kdyz se ti sjedou boky…ne?

                0 0
                • Pekáček  

                  Já myslel, že přehuštěný Larsen TT se sjede nejdřív na prostředním pásu výstupků a správně nahuštěnej se bude sjíždět rovnoměrněji, sedne větší plochou na podklad. Názorně:

                  ,,,,,,,, DDDDDDDD přehuštěnej ´´´´´´´´

                  DDDDDDDD DDDDDDDD akorát napumpovanej DDDDDDDD

                  No nevím jak se to zobrazí, zkusil jsem to… :o)

                  0 0
                  • TinkTink  

                    Aaale jo…ja to samozrejme chapu, ale moc bych to neresil…nemam moc rad podhusteny plaste…

                    0 0
                    • Pekáček  

                      No jasně, všeho s mírou. Podhuštěněj cvakneš a přehuštěnej hrozně odskakuje.

                      0 0
        • Paja  

          Ten muj je od lonska.

          0 0
    • myc  

      Mimochodem, cim se lisi maxxis Ignitor a DO-NY-MI-TE? na pohled mi prijdou oba stejne. Teda az na ty napisy?

      0 0
      • ghost  

        Ja nevim co resite proste najky vadny kus normalka,to mate jedno jakou znacku,proste petikilo v prdeli,maximalne si to muzes zasit a divat se na to.

        0 0
      • kovar  

        a není rozdíl jen v barvě – Dynomite celočerný bez oranžových pruhů?

        0 0
        • myc  

          ty moje jsou oba colocerne. Jeden je udajne na predni a druhy na zadni kolo. Akorat mi nejde do hlavy proc, kdyz na pohled jsou uplne stejne.

          0 0
          • kovar  

            jde o to, aby nápis MAxxis byl na kole vidět z obou stran. Kdyby jsi si pláš? nasadil jak chceš, tak by se mohlo stát, že nápisy budou oba na jedné straně, což je reklama jen na 50 %, čemuž kluci čínští chytří chtějí zamezit.

            0 0
            • myc  

              dobry. to vysvetluje smer otaceni. Ale cim se lisi predni od zadniho?

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.