• Sinuhet

    Jaké máte zkušenosti s jízdou na sněhu? Jaké obutí? Jezdí někdo s plášti opatřenými ocelovými hroty?Prý jsou už i sněhové řetězy.

    0 0
    • Daf  

      V zime dojizdim zavodni Pythony jako kazdej rok. Nerad prehazuju plaste. Optimalni to neni, ale da se to :)

      0 0
    • vlk  

      zatím jezdím ještě na podzimních. Jakmile začne více mrznou a začnou se objevovat zmrzlé plotny tak přezouvám na pláště s hřeby.

      0 0
      • vlk  

        PS: zimní řetězy mi přijdou jako nemsysl na kolo.Když budu potřebovat větší záběr na sněhu tak si pořídím pneumatiky s větším vzorkem. Na ledu to bude klouzat i s řetězy.U aut to má své opodstatnění, poněvadž, tam nejsou i u zimníchpne­umatik takové drapáky, na leděti moc řetězy stejně nepomohou, i když když přidáš plyn tak silou se někdy led rozbije-ale na kole bys ho asi ani nenakřupnul.

        0 0
    • tomPY  

      Minulú zimu som jazdil Continentali s hrotmi.Na snehu je to zbytočné, ale na lade je to skoro ako na asfalte.No a na asfalte skoro ako na lade.Ale jednoznačne doporučujem.

      0 0
      • Gatier  

        :)))

        0 0
      • samotar  

        jezdil jsi 120 nebo 240? jak se sjížděly.

        0 0
        • Motyll  

          ve stredu jsem si objednal se 120 hrotama na kolokramu. ted jen cekam az dorazej…

          0 0
        • tomPY  

          Mám 240.Ale tie 120 budú asi univerzálnejši­e.Hlavne na asfalt.

          0 0
        • tomPY  

          Sjíždaju sa,podla dodavatela-50 km asfaltu a máš bežné plášte,ale na snehu musia vydrža? dlhšie ako ja,alebo ty :)

          0 0
          • mars  

            2 postrehy (minulu zimu som jazdil vpredu 240 klincovu verziu, vzadu 120):

            1. mam na nich viac ako 50 km po asfalte a nie je vidno, zeby to im to nejako vadilo
            2. 120 klincova verzia je na houby – aj ked plast velmi podhustis, tlak (pod zadnym kolesom) nie je dostatocny, aby sa klince na okrajoch zaborili do ladu – plast na cistom lade smyka
            0 0
            • tomPY  

              1.To si ma ukludnil. 2.120ciatka teda zaberá až v klopenej zamrznutej zátačke.Ale asi by som nemal žalúdok to bežne praktizova?.

              0 0
              • vlk  

                ono záleží kde je dáš, já mám v zadu 240 skoro vše u středu a zabírá to bezvadně.Na asfaltu se to sjíždí, hlavně když brzdíš, ale v podstatě se jen otupí konce, funkčnost zůstává vcelku nezměněna, min 3 sezony to vydrží.Je docela efektní jak při bržddění odlítávaj jiskry-to pak okolo všichni čumí.Originál pláště s hřeby z obchodu jsou opravdu po 50 na asfaltu sjety.

                0 0
                • McBlacky  

                  podle mě je to stejně na nic. Kolik toho najedete v zimě na ledu?

                  0 0
                  • tomPY  

                    No nech je to cca 1%,ale zrovna to može by? 10m ladu v 1km zjazde po snehu.Ale zažil som aj 30–40%.

                    0 0
                    • McBlacky  

                      měl jsi pravdu, po 35km totál ledu z 55 km trasy Ruské sibiře 2006 jsem místy o spiku alespon na předek dost intenzivně uvažoval, nejvíc v těch momentech kdy jsem ležel na zemi :)

                      0 0
                      • McBlacky  

                        ale zase z mějch najetejch 7500km to bylo jen 0,46% :)

                        0 0
                        • tomPY  

                          A zrovna teraz maju v našich horach opodstatnenie,pre­tože jak bolo teplo a potom to zmrzlo je to jakt divočina. 7500?, dobre vidím? Si fakt hustý.

                          0 0
    • MARIN  

      Jezdim ve snehu a tak hreby nepotrebuju. Predni Specialized TeamExtreme 26×1,75 nebo IRC Mythost XC Front 26×2,1 a na zadnim IRC Mythos XC Rear 26×2,1

      0 0
    • jecnak  

      Vzhledem k obcasne potrebe presunovat se i po asfaltu a taky proto, ze v Praze neni snih celou zimu, pouzivam Albert 2.25 a Fat Albert 2.35. Drzi ale nejedou.

      0 0
    • Lister  

      Obutí mám zimní, jezdil jsem zatím Barumky, ale teď jsem si udělal radost a budou Bridgestoney. Už se na ně těším, sněhu plno a miláček zatím stojí v garáží na letních :o( Sněhové řetezy se taky občas hodí – takže taky používám :o)))))))

      Hřeby jsem ještě nezkoušel :o)

      0 0
    • skipXC  

      udělal jsem takovej výcuc variant zimního obutí na http://www.bikebase.cz/article.php?… jsou tam zimní gumy, řetězy na kolo a i hřeby…

      0 0
    • fousac  

      jizda na snehu je supeeeer!!! loni sem jezdil Ralfy (drat 2,25) a kupodivu to slo velmi dobre.. letos zkousim Schwalbe Space 2,35" ( fousac.wz.cz/fi­les/space.jpg) a musim uznat, ze drzi opravdu moooc (blato, snih, pod/zimni marast i jiny clenity podklad, nejsou moc do sypkyho)… bohuzel dusledek obrovskyho gripu je ze ten plast proste NEJEDE.. clovek dre jak vul a stejne stoji porad na miste.. ;o) ovsem imho pri vaze 1100g je to plast, u kteryho pri XC/Enduro nehrozi defekt.. ;o)

      plaste s hrotama sem vyrobil, ale na nic jinyho nez cistej led nemaj opodstatneni..

      P.S. hlavne zapomenete do snehu na ty vase nafukovaci „betony“ (jak na tom muzete jezdit??), foukat ta na 25psi…

      0 0
      • Lister  

        naprostý souhlas s fousáčem. RR 2,25 na sněhu v pohodě. Nezáleží ani tak moc na vzorku, jako na objemu a vhodně zvoleném nahuštění. Pak je to fakt zážitek.

        0 0
      • lubos  

        ten vzorek je naprosto stejny jako Albert

        0 0
        • fousac  

          neni.. tohle ma figury 1–2–1–2–1 , kdezto albert ma 2–3–2–3–2… tam co space ma jeden spunt uprostred, albert ma 3.. tudiz ma o neco hustsi vzorek…

          ale jako jo, je si to podobny.. kdyby byly penizky, tak bych taky radsi vzal fat alberta v kevlaru.. uz proto ze je asi o půl kila lehci.. ;)

          0 0
          • lubos  

            aha, z obrazku jsem to nepoznal. Ale pul kila ? Ou, tak to je ponekud tezsi plast , uz Fat Albert neni zrovna moc lehky.

            0 0
      • Breakpain  

        Prosím Tě, ty Schwalbe Space 2.35 – když je máš nasazené, nafoukané a změříš maximální šířku (abych věděl, jestli se vejde do zadní stavby případně přední), kolik to prosím tě dělá? Děkuji.

        0 0
    • SELMIRA  

      Jako zimní obuv doporučuju ňáký dobrý kozačky. :o) s jízdou na sněhu mám veselé zkušenosti Koleso mé sněhové má obutý co dům dal aneb něco jsem na tom nasvištěla, tak je mi furt líto vyhodit. Vpředu jistej nokian (2.1 asi) a vzadu rubenu snad 1.9 nebo což. Už 3 sezónu, tak nevim už ani. :o) Jezdí se na tom parádně, ale k téhle kolekci zimních pláš?ů doporučuju mít v lednici ještě http://www.lekarna.cz/…-crm-1x50gm/ Hřebový pláště a řetězy považuju za rozmar. :o)))

      0 0
      • vlk  

        "Hřebový pláště a řetězy považuju za rozmar. "-no u nás jsou v lesích tak aspoň 2 týdny v roce všude čisté ledovky.A na každé vyjížce co jsem v zimě kdy byl jsem někde jel aspoň kousek po ledu.Takže pro mne nutnost.

        0 0
    • Meesha  

      Ja vozim bud Big Jimy 2,25 nebo Explorera a Z-maxe. Ta prvni varianta je fajn do snehu – pekne to jede a drzi to. Druha zas kdyz moc snehu este neni a jede se treba po asfaltu…

      0 0
    • rb  

      Vpředu Panaracer Duster F,vzadu Maxxis MObster,oba 2,1"

      0 0
    • gobike  

      Na led je nejlepsi toto http://www.bikebase.cz/foto.php?…

      0 0
    • enjoy  

      vepredu velociraptora a vzadu z-maxe. nijak zvlast jsem nad tim nepremyslel,proste tam dam co doma mam,bude to trosku sirsi s hrubsim vzorkem a budu mit pocit ze jsem pro to neco udelal..:-)

      0 0
    • goofy  

      Minion DH front a rear. Proste to co mam zrovna nasazene a nijak to nereshim…

      0 0
    • admxx  

      Mam dotaz. Kdyz se na auta delaji „lamelove“ vzorky, kdy jsou lamely velmi huste a pri zaberu se roztahuji a zabiraji hranama proc se to neudela i na kolo? Asi by musely byt hodne mekke, ale teoreticky by to melo pri vhodne vytvorenem vzorku fakcit i na kole ne? Nebo se pletu a neco takoveho se vyrabi?

      0 0
      • lubos  

        Hmm, jenom jestli bys chtel vozit tri-kilovou pneumatiku :)

        0 0
    • Charles  

      me zkusenosti? to ja pred par lety na silvestra jel ze spicackyho sedla na hojsoufku(no vlastne az do nyrska) – takova pohodova, lehce vlnita cesta z kopce.

      pac tyden pred tim sem tam byl pjesky – krasna siroka uslapana a umrzla cesta. rek sem si – to dam na kole. a na toho silvestra sem tam vyrazil se samickou – ona na treku, trekovy plaste, relativne ouzky bez poradnyho vzorku, ja na horaku plaste neco jako BigJim cca 2,25".

      jenze pocasi se za tyden zmenilo, oteplilo se. tentokrat na ceste 15cm brecky. siroky plaste, zaneseny, se snazily klouzat po povrchu, ujizdet do stran a vubec se blbe chovat – jeste ze bylo meko :-)

      ouzky trekovy se zarizly a aspon drzely smer

      ⇒ co uz tady nekdo psal: neexistuje univerzal, na zimu potrebujes mozna vetsi sortimet plastu nez na zbytek roku.

      dalsi zkusenosti: vozim pythony, stejny jako celej rok, nebo na predek Michelin Wildgripper. neni to ideal, ale tolik toho nenajezdim.

      0 0
      • Micey  

        Starý sjetý trilobity..Aspoň se na tom kole nenudim:)

        0 0
        • McBlacky  

          ani v létě

          0 0
          • dafe  

            Na MTBO scorelaufy pro 50 kg holku na leto dobry, aspon ta moje straslive prskala ze ji kolo nejede dokud nedostala trilobity. Ovsem nesmi byt mokro nebo nesmi byt Beskydy :-)

            0 0
        • SELMIRA  

          tak to už je hustý i na muj vkus :o) věřim, že se nenudíš a budeš jenou hodně dobrej :o)) jak říkal výše kolega – trilobity ani v létě. Ani nesjetý.

          0 0
        • lubos  

          no pokud je ten spravnej snih, tak je v pohode aj slick, pokud je podhustenej

          0 0
    • jihra  

      Tak se zase chystám nahodit vlastnoručně vyrobené gumy s „hřebama“ se samořezných šroubků. Ty hřeby ve sněhu moc nepomůžou, ale po ledě jezdím jak po asfaltu – testoval jsem to na rybníku (zamrzlém). No a po asfaltu jsem s těmi hřeby taky pár kilometrů najel (třeba když už jsou na jaře některé úseky cest odtáté) a naprosto bez problémů.

      0 0
    • Martinkaa  

      Ja jezdim uz patou zimou vpredu i vzadu Ritchey Megabite 2.1.a nikdy me nezklamal. Pokud je ale nekdo kopyto, tak mu na lede ujede vsecko :-D Vpredu vozim Megabite cely rok a vzadu nazouvam na jaro, leto a podzim Pythona. Prijde mi to jako docela dobra kombinace, i kdyz do budoucna premyslim, ze tezkeho Megabita vymenim za neco lehciho :-). Nejsem si ale jista, jestli jde jeste Megabite sehnat. Byl mi sympaticky, tak jsem si ho pred nekolika rokama nakoupila do zasoby :-)

      0 0
      • defenger  

        tak to by mě zajímala technika jízda na sněhu a ledu… s přibývajícím věkem jezdím v zimě stále méně a méně… a spíše chodím pěšky. Loni jsem se skusil projet a víc jsem ležel na zemi…než v sedle.

        0 0
        • Martinkaa  

          No nebudu machrovat a priznam se bez muceni, ze obcas mi to ujede a ustelu si. Taky jsem kopyto :-D Pokud jede clovek z kopce, tak je dulezite zacit brzdit jeste drive, nez vleti na ledovou plotnu. Chce to naucit se predvidat teren. A kdyz uz se mi nahodou stane, ze do neceho takoveho vletim, zavru oci, zatajim dech a vzdycky to nejak dopadne :-). Taky se snazim na lede nebrzdit prudce a nemenit nahle smer jizdy :-). Pokud jede clovek do kopce nebo po rovine. Mel by sedet na sedatku a mit takovy prevod, aby to jelo, ale zase ne moc tezky, aby to neprohrabovalo… Jinak balanc se da vytrenovat. Rika se tomu senzomotoricka stimulace. Pokud se clovek casto pohybuje na nestabilnich vecech (bajk, mice na cviceni, labilni plosiny, led…) podvedome si v mozku fixuje rovnovazne reakce a pak kdyz ho neco rozhodi, rychleji zareaguje a treba nespadne :-)

          0 0
          • McBlacky  

            na ledu se dá dělat jen jedno, držet stopu a nikam neuhybat (neplatí pro pláště s hřeby). Vlastně ne, ještě si jde ustlat :)

            0 0
            • Martinkaa  

              Presne to jsem chtela rict :-).

              0 0
              • defenger  

                Ještě by mě zajímalo, jestli kromě přilby používáte v zimě i jiné chrániče těla… Já mám ochranu loktů, kolen a holení… A mé tělo mi děkuje…

                0 0
                • McBlacky  

                  my se snažíme nepadat :)

                  0 0
                •  

                  vlastne kdyz clovek spadne v zime tak by to nemela takova rana jako kdyz spadne v lete, kdyz spadnes v lete tak se vlastne zastavis nahle, jedes, spadnes a stojis,respektive lezis, tak ze veskera enegrie padu se uvolni najednou , ale v zime kdyz spadnes na ledu je to sice to tvrdyho ale jeste tak 1 –2 metry jedes po ledu, tak ze to podle me boli mene, ve fyzice se moc nevyznam tak ze to je asi zmateny, zakon zachovani energie se tomu myslim rika ;), doufam ze pochopite co tim chtel basnik rici :D

                  0 0
                • Martinkaa  

                  Se divam, ze ty narazniky potrebujes i v lete :-D http://www.bike-forum.cz/…04230059.jpg By me zajimalo, co s tim kolem delas? Nebo spise ono s tebou :-D Vsechno v dobrem… ;-)

                  0 0
                  • defenger  

                    Hezký sněžný den. Loketní chrániče používám v tech.náročném terénu… Před pár lety jsem si je jednou nevzal a pak jsem se probral z bezvědomí, s rukou v sádře jsem kupoval novou přilbu. V zimě přidám ještě dolní ochranu a osvědčila také – na ledu to bolí…Stručně řečeno, nejsem moc skušený jezdec…(Dnes ráno napadl u nás na jihu Moravy první sníh, tak jsem ho projel – bez pádů…)

                    0 0
          • MartinXC  

            Senzomotorická funkce – někteří ji trénují důkladně – s flaškou :-)

            0 0
    • Gatier  

      Ja osobne jazdim na tusim 1,3 Hutschinson. Super, dokial nie je na ceste tolko snehu, ze sa zabaram a ostavam stat. Inak cokolvek hrubsie, podhustene s trochou dezenu.

      0 0
    • tulda  

      a nemáte někdo zkušenosti s schwalbe RR 2,1" na sněhu? nechce se mi kupovat nový pláště, když v zimě moc nejezdim. dík

      0 0
      • enjoy  

        nahusteny natvrdo,neujedes metr:-).podhusteny vyjedou hodne.ale to jak jsme si sam vyzkousel plati pro skoro kazdy plast.

        0 0
        • McBlacky  

          ha ha ha na letošní sibiři -nejkrutější ledy co jsem kdy jel- jsem jel RR 2,25 na 55psi :) ovšem moje magořina, stabilní to nebylo. kdybych si ufouk na 30–35 tak bych si nedal tolikrát na kokos :(

          0 0
          • enjoy  

            tak nevim jestli potvrzujes nebo vyvracis:-)). kazdopadne jet se da,to jsem rekl spatne.spis to s tim metrem plati v rozslapanem snehu,za tim si stojim:-)

            0 0
            • McBlacky  

              jet se to dá to jo a nebudem to dál rozmazávat … v rozšlapaném ti nepomůže nic, to je prostě konečná, teda pokud podklad je alfat/beton/kostky – ty obzlášt

              0 0
      • RUR  

        Mám čerstvé srovnání s Hutchinsony Bulldog 2.1. Bez ohledu na huštění na tom byly RR podstatně hůř a čím měkčí podklad, tím hůř. Výsledek- RR rozhodně není guma na sníh. Loni jsem jezdil Michellin Wildgriper Front + Rear 2.1 taky vcelku OK, předek vedl asi líp než Hutchinson,zadek zabíral o chlup míň( můj pocit). Ještě před tím Z-Maxy, ale už si je moc nevybavuji, řekl bych že taky jeli, ale ne nějak super. Guma na led asi není žádná, jěště teď to bolí:)))))( s hroty žádné osobní zkušenosti)

        0 0
        • MartinXC  

          Netrhal ti ten Bulldog na ušlapaném sněhu stopu ? (zkušenost s Verticalem – drobné zuby rozbijí ušlapaný podklad a pak v konci záběru proklouznou)

          0 0
          • RUR  

            Nemám pocit, že by to bylo nějak výrazné, jen pokud se člověk zapomene a pokusí se prudčeji akcelerovat nebo začne šlapat příliš silově. Taky tomu podle mě pomáhá zabránit dostatečné podhuštění.

            0 0
    • cabbage  

      hutchinson jumbo 2.45" dobre brzdi(nejen pri brzdeni:)

      0 0
    • Siddha  

      michelin megamium vepredu a maxxis detonator vzadu, oboje 23 mm ;)

      0 0
    • jihra  

      Ze svých zkušeností s jízdou v zimě po sněhu a ledu bych řekl, že nejlepší by asi byly pláště šířky maximálně 1,5" (ideální tak 1") s hodně hrubým vzorkem a s pořádnými ocelovými hřeby (samožezné šrouby). Proč úzké pláště, když logika by říkala, že čím širší plášť tím míň se bude ve sněhu bořit? Takže – když je sněhu hodně, tak se stejně nedá vůbec jet, ať mám pláště jakékoliv – vždycky zapadnu a hrabu. Když je sněhu míň a není úplně uježděný a tvrdý, tak mi jakýkoliv plášť stejně v tom sněhu „prohrábne“ a stojím. Pokud ale mám plášť úzký, tak se při záběru „prořízne“ až na zem či zmrzlý tvrdý podklad a tam mi taberou ocelové hřeby. Když tak o tom uvažuju, tak ideální by asi byla galuska s ocelovými hroty. Co vy na to? Zkoušeli jste něco takového?

      0 0
      • JSt  

        ono se i na zimni rally pouzivaji uzsi gumy, prave kvuli tomu rychlemu prohrabani se snehem, jak pises. taky to lip vede stopu v mekcim. ale kdyz bych se podival na plast 1" na svem kole, tak bych se osypal. 1.95" je ideal – ani tlusty ani tenky. btw. udelal sem si gumy s hreby shodou okolnosti ze stejnych kend jak ty, ale vruty sem zasrouboval do kazde druhe figury a myslim, ze to bohate staci. spis to jeste prijde na asfaltovem presunu vhod. proti procvaknuti sem dovnitr vlozil sjety plast zbaveny patek. ted s tim mam najeto cca 400km a naprosta spokojenost. jedine minus, ze kolo pribralo tak 3 kila :))

        0 0
    • Twisp  

      Vozim Big Jimmy v dratu

      0 0
    • ddd - andy  

      Vyber:Loni exhibice pri SNB zavodech s bikama na vcelku velkejch poletech – na vzorku a sirce gum dost zalezi = volba plaste dle typu snehu. A to se potvrdilo i tento vikend pri jezdeni pod lanovkou z Klete.. PS:v prasanu kupodivu nejde nic a bike se velmi rychle zastavi i z vysoke rychlosti… :-)

      0 0
    • Vojtas  

      Ja jezdim RR 2,25" v dratu a sem celkem skopojenej, ale jestli bude dal takovyhle pocasi tak by to chtelo na predek vruty, protoze to dost ujizdi na tom ledu a ujetym snehu ;)

      0 0
      • pepek  

        Já taky, vzadu na 2,3 bary (po vychladnutí-dělá to rozdíl až 0,4 b)-spokojenost, vpředu mám Specialized (2,2 bary) a taky dobrý, když chytnu zadkem hodiny, tak předek většinou ještě drží a nepodrazí ho to. Zatím jen 3 lehké pády na 200 km.

        0 0
        • Vojtas  

          ja to foukam od oka ;) tak abych nejel po rafku kdyz se to nekde zhoupne

          0 0
          • pepek  

            To bych si nedovolil, spravovat defekt v tom mrazu, to nemusím. Foukám podle manometru vždy, aji v letě a zjistil jsem, že palcem nikdy tlak správně neodhadnu.

            0 0
            • Vojtas  

              ja to foukam tak aby se to splaclo maximalne o jednu tretinu, plus minus žejo,foukam malou rucni pumpickou tak ze mam dost casu na to aby to bylo jak to chci ;) a taky ji vozim sebou zejo tak ze kdyz to nevyhovuje tak neni problem, nebo muzu upravovat tlak podle potreby, treba kdyz vim ze pojedu na zacatku nekde po asfaltce tak to dam vic a kdyz se dostanu nekde do snehu tak to upustim

              0 0
    • jihra  

      Na sníh jsou nejlepší „sněhule“ nebo filcové „důchodky“

      0 0
    • Motyll  

      Ja letos prvne zkousim Continental 2.1 s hroty a velka spokojenost. Gumy jsou mekke a sqele sedi. Hroty by IMHO mohly byt vetsi. Mam ale to stesti, ze bydlim v oblasti kde se nesoli a LCR protahuji lesni cesty.

      0 0
    • Loner  

      Na předním kole WTB veliciraptor s hřeby, na zadním tioga s hřeby, a máš po starosti. 10 hodin práce, náklady 300 kč a radost na celou mnoho zim. Starej se.

      0 0
    • campijozo  

      Nějaký návod se kterým bych si mohl vyrobit řetězy? :)

      Skouel jste to někdo? a jak to dopadlo? :)

      0 0
      • blisterexist  

        řetězy jsou imno nahovno, na měkčím uježděném sněhu drží obyč pláště výborně, a na zledovatělém ti nepomůžou absolutně vůbec, nemáš takovou hmotnost aby si dokázal led porušit jako auto s řetězama např…

        na led budou nejlepší pláště s maličkýma hrotama(1–3mm)

        0 0
        • campijozo  

          Takže řetězy mě na jakymkoliv povrchu nepomůžou.. :)

          0 0
          • blisterexist  

            Dle mě ne, a navíc nevím jak rozumně by tam šly připevnit

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • fíha  

      Kto by to furt prezuval- Nobby Nic.

      Ale na lestenom lade v lese Ice Spiker a to funguje gut.

      0 0
    • Odjinud  

      jo, já používám řetězy celou zimu…vlastně už druhou zimu

      předtim jsem to zahledl někde na netu za 160 dolarů… avšak při trošku zručnosti se daji vyrobit i doma a to cca za 600,–

      v praxi to znamená na jedno kolo:

      4m řetězu na jedno kolo, tj. 21 podelnych

      4m lanka 3mm pogomovaneho

      4m hadicky

      3 spojky na lanko

      pár elektrikářských kablbindů

      na dvě kola to vychází 4kg navíc, ALE neznám podklouznutí, lesem jezdim dolů skoro stejně rychle, chce to dobře upěchovaný sníh – pak se to krásně zakusuje

      na ledu je jasný, že člověk musí jet opatrně, ale furt je to lepší než bez nich ;)

      avšak jsou situace kdy ani řetěz kolem pasu nestačí:

      http://www.youtube.com/watch…

      avšak ale když to je tak akorát, tak si můžu jet kudy chci

      http://www.youtube.com/watch…

      0 0
      • die.catana  

        Má to smysl u předního kola?

        0 0
        • Odjinud  

          no když ti podklouzne zadní tak to v poho vyrovnáš, u předního to bývá horší ;)

          0 0
      • pavlik6022  

        vypadá to suprově – neposouvají se ty řetízky po gumě? A čím je vyřešený napnutí lanka – je v tom nějaká guma?

        válí se mi doma starý řetězy na auto, možná by z nich šlo něco použít :)

        0 0
        • Odjinud  

          řetizky se ani nehnou, rozteč je fixována vzorkem a tou trubičkou mezi, jedna strana je fixně spojena a na druhý je ta posouvací spojka na jakési napnutí, kolikrát se mi je podaří nandat i tak, že nic nerachtá, ale pak když jedu víc jak 30km/h tak to rachá o ráfek – proto ty kablbindy aby se to neklepalo

          skoušel jsem i nesvařovaný řetězy a reznoucí… ty praskají ;)

          ale i když nahodou nějaký praskne, tak nespadne do takové pozice aby zpusobil nějakou škodu nebo pád, jen zůstane vyset a rachtá :D

          teď tam mám pozinkovaný a svařovný, ten tam vydrží celou zimu než se odře a začne na jaře reznout…

          jeden řetízek má 16 oček a je zvenčí veliký 16×8 a zevnitř 12×4 … ten autořetěz mi přijde o dost větší

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.