• lubos

    Dnes jsem se byl projet na svym novym kole … Giant Reign 2, s vidlici AM1, kolesa Crossrock. To neni kolo, to je raketa se zdvihem 15/15. Konecne mam kolo, kteremu muzu rikat full.

    prozatimni fotka http://www.ltokar.net/…giant-r2.jpg

    vaha cca 14.5kg.

    0 0
    • hanz  

      pěkná dílna :-)

      0 0
    • Dijck  

      Sumny bike, rad by som sa previezol:) Verim, ze oproti meride je to kua brutus zmena. K ovela ovela lepsiemu:) Este vymenit vidlu za pruzinovku a je to;) D.

      0 0
      • lubos  

        To mi ver, ze je. Na Meridu okamzite zabudnut :) No, ale je fakt, ze moj maratonsky full bude stale Merida LRS. Vidla ale ma jednu pruzinu, tak sa to da.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • vojtechposmourny  

      Velmi pěkné.

      0 0
    • lubos  

      takze prvni dojmy z vyjizdky :

      • zadni stavba – bomba
      • vidlice – ne moc citliva, snad moc nafucena, musim poladit, ETA je tam podivna, IT od Manitou je mnohem lepsi. Nicmene, i kdyz to cele neni uplna totalni zehlicka, od urciteho terenu to proste hladi :)
      • bajk je raketa, zadne houpani se nekona, ale 14.5kg je preci jenom citit
      • bowdeny mi odreli barbu na rame a korunke … fujtajbl
      • Hayes 9 brzdi, ale predni brzda nejak se mi zda tvrdne pri dele trvajicim brzdeni.

      Prostupnost terenu je uzasna, stred je hodne vysoka, kdyz na nem jeden sedi, ma pocit, ze je jak se rika, docela „nad veci“ :) Ja vim, ze hodne lidi odsud tohle nijak zvlast neoslovi, ale ja jsem proste nadsen, tak to musim psat :) … je to super pocit, najizdet na 15cm sutry bez jakychkoliv nasledku :) Jinak slapani … mam malinko kratsi ram, v sedle se slape ne moc dobre, jde to, ale zavodni bajk to neni. Ovsem ze sedla se na nem slape neskutecne dobre.

      0 0
      • enjoy  

        zadne houpani se nekona,ano ano:-)))

        0 0
        • lubos  

          Myslis predni vidlicu? Ta jo, pri jizde ve stoje houpe, ale zatim to neni zadnej problem, ale je mozny, ze pokud poladim tak, aby vice zehlila, tak bude houpat az moc. Ale to neni problem … vidlice ma ETU (kdyz ji potrebuji ale nefunguje) a ma lockout. Takze no problem :) Zadni stavba pracuje, je to citit, kdyz se vidlice zavre, ale neni to , co je treba na Meride LRS. Popisovat to nema smysl, myslim, ze toho bylo popsaneho dost … je potreba si to zkusit :) Zitra si vyzkousim Stumpjumpera 120 :), tak budu mit srovnani.

          0 0
          • hanz  

            zajímala by mě tuhost rámu a zadní stavby…mam vt a tam to žádná sláva není…jako nic hroznýho ale prostě jsou v tomdle směru aj lepší rámy…tak jak je na tom reign?…v porovnání s lrs klidně…to jsem jezdil taky.

            0 0
            • Lister  

              v porovnání třeba s Trancem má být tužší – ale jen z doslechu :o)

              0 0
              • hanz  

                supr…a jak je tuhej trance?? :-))

                0 0
                • cabbage  

                  malo- teda z doslechu od majitele:o)

                  0 0
                  • hanz  

                    :-( zrovna tam bych ale očekával že tuhej bude

                    a jen tak mimo?…jak bude asi tuhej Nomad od Santy?…z vlastních zkušeností tady nikdo asi neporadí ale z doslechu nebo spíš z dočtu z nějakých usa časopisů někdo neví?

                    0 0
                  • aku  

                    Jako majitel trance zodpovedne prohlasuju ze tuhost je dostacujici :). Teda ja v podstate vubec nemam tuseni jak to zjistit. Snad by to kolo melo „plavat“ pri slapani ze sedla ale ja proste nic takoveho nemuzu zjistit. V porovnani z HT jsem ztratil akorat akceleraci. Ale tak nejak uz mi to nevadi a pomalu upoustim tlumic at to pekne houpe :)

                    0 0
            • lubos  

              No, uplne srovnani budu mit az pote, co nahodim na svoji Meridu XTR kliky. Tenhle Giant ma Raceface Evolve XC kliky, coz jsou taky obdobny system jako hollowtech II. Nevim proto seriozne rict, jak se to cele lisi, ponevaz doted jsem mel Truvativy a to nejsou zrovna tuhe kliky. Ale rekl bych prozatim, ze je to tuhe jako cestni bicykel :) Cely bajk je velice pevny/tuhy, a lze na nem sedet i na ramu, ponevaz je takovy rozsireny v potrebne miste :) Takze zatim muzu rict jenom uplne prvni dojem, kdyz jsem prvne sednul a vyrazil. Akcelerace (omezena vahou kol) byla vetsi a (pocit tuhosti taky), nez mnoho hardtailu, co jsem sedlal. Ale zatim nevim co z toho je temi klikami.Hlavne jsem zvedav na pocity, kdyz sednu zpatky na svoji Meridu (jinou Meridu LRS jsem dnes zkusil).

              0 0
          • croscountry  

            Ahoj. Mám AM 2. Povodne som čakal, že bude citlivejšia. Ale keď ju nafúkam o niečo menej (pre mňa dop 52 a fúkam na 40 PSI)-je výborná. Možno by nestačila iba v nejakých extrémnych zjazdoch. Skúšal som aj na menej, to žehlila neskutočne, ale v zjazdoch bola príliš makká, aj keď nešla na doraz. Ale ešte nie je úplne zabehaná.

            0 0
            • croscountry  

              Je to negat. pružina a vzduch.

              0 0
            • lubos  

              Ja som tu svoju trochu sfukol,trochu sa zabehala, a uz je to slusne. Ale take malicke pridrhavanie, co je zrejme vlastnost M. vidlic tam je. Nixon je napriklad hladucky tusim od zaciatku , ked sa kupi.

              0 0
              • croscountry  

                Áno. Aj ja zis?ujem, že je to lepšie pri každej vychádzke. Namazal som nohy telfónom. (konzultoval som to s Duplinským – KE – predaj a servis Marzocchi) a aj keď ho tesnenia úplne zotreli a ani po odchlípení neboli zvnútra namazané, chod sa evidentne zjemnil. Už je to skoro OK. Inak neviem či vieš, (mne to pri predaje nepovedali, až potom on) po 30 hod jazdy máš nárok na bezplatnú výmenu oleja. Tak veľa spokojných km. Čau

                0 0
    • Mike22  

      jo,jo, mam toho R2 s nixonem, dal jsem pořádne pláště 2,5" pořádny představec. Myslím že je to povedené kolečko.

      0 0
      • lubos  

        Jake mas plaste ?

        0 0
        • Mike22  

          Ve předu Tioga Yellow Kirin 2,3" ale je jak 2,4" a vzadu Maxxis Minion zadní 2,5" je taky jak 2,4"

          • prvda trochu to kolo stěžklo, nebot těžší pneu, řidítka, představec a nevím co ještě ale asi to má přes 15kg, ale stojí to zato, na beskydy fakt supr kolo
          0 0
          • Lister  

            A fotka do našich biků by nebyla :o)

            0 0
            • -b-n-x-  

              ja toho Mikoveho Reigna videl i se na nem lehce svezl a musim rict, ze to je moc pekne kolecko :-)

              0 0
    • Homer  

      Hezkej bike, v MBA jsou na nej nadseny recenze. Ja (posuzovano podle testu v Biku 3/2005, kde byla AM1 i Nixon Elite) bych si tam nechal toho Nixona. Let it Reign :)

      0 0
    • lubos  

      Tak, foto je pridano. Jinak … jak poresit rachtani retezu (o presmyk asi), preskakovani na kazete pri sjezdu a tak ?

      0 0
      • aku  

        Preskakovani je prekerni i u Trancu. Parkrat mi spadl mezi ram a maly prevodnik takze to mam trochu podrene :(. Nakonec jsem zjistil, ze mi v servisu dali na retez o par clanku vic (retez Sh. HG), takze jsem nasadil connex, oproti normalnimu doporuceni jsem zkratil jeste o jeden clanek a zatim (tuky tuk) je to v poho

        0 0
        • lubos  

          Retez jsem zkratil, ale asi bude potreba napinak nebo neco (nemam zkusenosti).

          0 0
        • lubos  

          Resp. stejny problem mam treba i u sveho zavodniho fullu, ale tam to beru v pohode. Tady mi to vadi.

          0 0
    • Mike22  

      Vcera se mi zdálo , že zadní stavba na Reignu ma trochu vůli v čepech, tak jsem zkontroloval lozisko na kyvce, a bylo naprosto zešrotované. Už jsem to předtím někde četl (mtbr), že někomu ty ložiska odešly. DOufám že je rychle seženu a budu jezdit bez problémů dál. Doporučuji všem zkontrolovat ložiska!!!!

      0 0
      • lubos  

        Po kolika km ?

        0 0
        • Mike22  

          Nevim kolik jsem najel, cca 2 měsíce ježdění, možná jsem moc utáhl šrouby v čepech. Nevím, ale každopádně jsem o tom problému našel celý threat na www.mtbr.com Včera se mi podařilo dostat jedno ložisko v pohodě ven, ale to drohé (jen vnitřní objímka ložiska) tam drží jako sviňa a nevím co s tím?? Je to pěkna pakárna, nevíte někdo jak to s toho dostat? M.

          0 0
          • lubos  

            Hmm, tak to casem skontroluju taky. Ale kdyz mas link, hod jej sem, abych to nemusel hledat :). Dik.

            0 0
          • TinkTink  

            …reklamace…vubec jsi na to nemel sahat…

            0 0
            • Mike22  

              to bych to musel poslat do USA…

              0 0
              • TinkTink  

                Aha…tak to jo (mozna ze to nekde bylo napsany, ale ja vsechno fakt nectu…)…tak to sorry…

                Tak tim padem zavolej do Progressu Zdimerovi :)

                0 0
      • -b-n-x-  

        coze??!!! toz to je hodne smutne! Dyt jsi na tom ani moc nenajel.

        0 0
    • Pavlos  

      Napisu to tady Jak spravne nastavit sag na tlumici(spv3way) u reigna 2 05? A vubec jak se to ma spravne foukat prvni spv a pak az hlavni komora nebo naopak????

      0 0
      • lubos  

        Tusim naopak, ale nejni jsem si jist. Nebo na tom nezalezi ?

        0 0
        • Pavlos  

          hmm tak dluho mas reigna a nevis?:)

          0 0
          • lubos  

            Neresim to, jsem to jednou nafoukal a bylo :) Je to takovej obcasnej vyjizdkovej bajk.

            0 0
      • vojta  

        Nejdriv SPV, pak hlavni

        0 0
        • Pavlos  

          A kdyz se to udela naopak tak to provede co?

          0 0
          • vojta  

            … hmm, to bych taky rad vedel …

            SETUP INSTRUCTIONS – SWINGER AIR SHOCKS WITH SPV DAMPING

            1. Set SPV pressure in red Schrader valve to 75 psi.
            2. Set sag.
            3. Adjust SPV pressure to set the platform to your preference.
            4. Screw in SPV volume adjuster to obtain desired “ramp up” (4-way and 6-way adjust shocks).
            5. Set rebound adjustment.
            0 0
            • Pavlos  

              jj manual sem si stahnul takova lemra nejsu:)

              0 0
              • vojta  

                tak kam tedy potom smeroval tvuj dotaz, kdyz je postup v manualu jedoznacne uvedeny ?

                0 0
                • Pavlos  

                  no mozna sem to spatne napsal ale proste chci vedet jak u reigna nastavit spravny sag nebo nezalezi na systemu odpruzeni?

                  0 0
                  • vojta  

                    Doporuceny sag mas v tab. A a B v manualu. Nastav to podle nich, na vyjizdku vem pumpicku a dolad nafoukani SPV i hlavni komory dle pocitu. Jen dej pozor na min. tlak v SPV (50psu).

                    0 0
                    • Pavlos  

                      je tohle upozorneni nekde vmanualu tlumice ja to tam nenasel:(

                      0 0
                      • vojta  

                        The SPV air pressure range is 50–175 psi. Never use a pressure below or above this recommended pressure range.

                        Jeste je tam jedno doporuceni

                        When setting up your SWINGER shock USE THE FOLLOWING ORDER. First, make sure that pressure in the SPV damper is between 50% and 70% of your body weight ( predpokladam ze v librach) BEFORE MAKING ANY SAG ADJUSTMENTS .........

                        0 0
                  • vojta  

                    Dle meho laickeho nazoru system odpruzeni->pakove pomery budou mit vliv jen na velikost tlaku, ktery je potreba k nastaveni stejneho sagu o dvou ruznych kol se stejnym tlumicem

                    0 0
          • TinkTink  

            Tak to bude nefungovat korektne… :)…resp. bude to uplne stejny, jako by jsi mel v SPV malej tlak = vyfouknout hlavni komoru, nafouknout SPV a pak znova hlavni :)…proste nafukovat SPV jako druhou komoru je spatne :)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.