taky vas sere, ze v e-shopech realne nemaji nabizene zbozi?

22 nepřečtených
  • RapMan

    Me teda jo, prijde mi to jako klamani zakaznika… jde se tomu nejak branit, aby se provozovatele chytli trochu za nos? Jen co se tyka e-shopu z oblasti kol, prsty jedne ruky mi nestaci na to, abych spocital, kde jsem se ptal na nabizene zbozi jestli je a bud mi odpoved vubec neprisla, a nebo prisla ze uz neni a ani uz nebude a na strankach ho vesele nabizi dal… A takhle je to i s obchody i z jinych oblasti, ach jo…

    0 0
    • Pavlos  

      jestli ti tenhle styl nakupovani nevyhovuje tak ho nevyuzivej;)

      ja vzdycky obeslu vsecky e shopy a pak si vybiram z cenovych nabidek

      klamani zakaznika to neni

      jo a treba takovy bikezone, bikestore, velotrade maji i kamenaky

      0 0
    • TinkTink  

      Myslim ze je to zcela bezny – me to samo u sebe nastvalo a vyhazel jsem asi 50% veci co melo horsi dostupnost, ale neda se tomu ubranit a vim, ze treba ted nemam skladem ten Amoeba Borla DH set a vim ze dojde za 14 dni…bohuzel s tim ale nic neudelam – to mam vyradit z nabidky? Vis jak moc by to zabralo prace? Jako muze se ti to zdat jako sranda, ale pokud ma e-shop v nabidce dejme tomu stovky komponentu, pak evidovat presne co je a co neni, je hodne tezky a prakticky nerealny.

      0 0
      • pavelr  

        Já myslím, že by mělo být v zájmu prodejce, aby to reálný bylo. Protože nespokojený zákazník se pak naštve a změní krám.

        0 0
        • TinkTink  

          A zmeni kram – a kam pujde? Neznam kram, kde by meli vsechno…at je to netovy nebo kameny shop…

          0 0
      • mastihuba  

        realny to je, ale cena toho softveru je nereálná. Ten kdo má skladový hospodářství propojený s e-marketem tak je relativně v pohodě.

        0 0
        • TinkTink  

          O tomdle softwaru vim, ale na netu si ho muze dovolit tak jeden shop…

          0 0
          • mastihuba  

            problem je že dokud jsi malá firma, tak točíš málo zboží a nemůžeš si dovolit široký sortiment držet skladem. :((

            0 0
            • pavelr  

              Když nabízíš zboží, o kterém víš, že ho nedržíš skladem, tak by asi bylo možný a fair u něj dát poznámku, že je k dodání za x-dní.

              0 0
            • TinkTink  

              Jo, to moc dobre vim sam :o))

              0 0
          • RomanH  

            Kdyz jsem jeste delal ekonomickej soft, tak jsme v jednotlivych modulech vychazeli ze spolecnych dat – kdyz jsi v nekterem modulu vytvarel objednavku, soft hlidal zbozi na sklade. Nerikejte mi, ze takovej Cigler to ve svym Money nedela ?!

            0 0
            • MartinXC  

              Ono nejde jen o zboží na skladě. U e-shopu tam patří tam taky zboží dodatelné v nějakém garantovaném čase, zboží na cestě, zboží zabookované pro otevřenou objednávku, zboží ze stornovaných objednávek, agenda reklamací k vykrytí, apod., k tomu dynamický ceník, který udržuje nějaký způsob práce s cenou a slevami, … A to všechno přemlít a vystavit do katalogu na web on-line a k tomu postavit mechanismus objednávání available-to-promise pro zboží, které nemám, ale v garantované době jsem schopen sehnat – to už není kategorie pro Martina Cíglera, by? si jej a jeho dílka vážím (taky patří do 12ky statečných :-) V česku se to řeší tak, že vystavím katalog kde-čeho, co si myslím, že dokážu sehnat nebo co se dobře prodává, a „interfejs“ nahradím člověkem s mobilem.

              0 0
    • Daf  

      Do shopu vzdycky zavolam jestli to maj. Kdyz ne jdu jinam. Ja s tim problem nemam.

      0 0
      • igor  

        presne tak to riesim aj ja, ale nakupujem len zo zahranicnych e- shopov a zatial som nemal zlu skusenost s dodacimi lehotami.

        0 0
    • blue  

      trochu odbocim… jsem docela zvedavej, az se v breznu rozjede www.cykloexpert.cz/ soucast retezce e-shopu mall.cz… jsem zvedavej, co vymyslej, aby nebyli jednim e-shopem ze stovky podobnejch

      0 0
    • jecnak  

      Jak ktery. Nekde to tak opravdu je. Samozrejme je snahou obchodnika mit na sklade co nejmene, nejlepe nic. Pokud mi to prijde v dohodnutem terminu, tak mi je to, jestli zbozi skladem je nebo neni naprosto fuk.

      0 0
    • MARIN  

      zatim pokazdy kdyz jsem objednal a nahodou nebylo skladem byl jsem hned informovan (neplati pro akcebike.cz tam na to s…u) a probehladohoda jestli a jak dlouho cekat nebo jsem hledal jinde. Ale vzdycky jako soucast objednavky posilam dotaz na termin dodani

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.