Krásný sobotní den, který je jako stvořený k tomu, abych vyrazil na západní okraj Brd a navštívil zříceninu hradu Drštka. Startuji teda u nové dřevěné lávky přes Skořický potok na mezinárodní cyklostezce číslo 3 - mezi Hrádkem u Rokycan a Dobřívem.
Kolo sestavené výrobcem nemusí odpovídat představám a predispozici svého majitele. Konkurenční tlaky nutí výrobce ke kompromisům. Stačí si však trochu pohrát s detaily.
Ne každé inovace se setkávají s úspěchem, no systém IsoStrut od amerického Treku je velmi chytré a funkční řešení, které zaručuje tomuto kolu vlastnosti celoodpruženého kola s hbitostí pevňáku.
Po zdolání loňského krušnohorského Stonemana jsem se plný zážitků rozhodl pokračovat v načaté sérii a pokořit Stonemana Dolomiti.
Jak nejlépe nafoukat pneu, aby jste zachovali skvělý poměr mezi valivým odporem, komfortem a gripem vám poradí Ivo.
Asi nikomu, kdo se pohybuje ve světě kol neuniklo, s čím přišel relativně nedávno americký Trek, a to systém tlumení IsoStrut.
Naši redaktoři umí být pěkně soutěživí a umí bojovat. Tentokrát se při jednom takovém souboji podívali na výhody a nevýhody pevných a celoodpružených kol a nedali si nic zadarmo.
Ještě než usednete na kolo, podívejte se na video, ve kterém zjistíte jak přehledně zkontrolujete kolo tak, aby jste se na něj mohli spolehnout i při té nejdelší vyjížďce.
Taky jste jedni z těch, co občas zajdou na nějaký závod, rádi změří své síly a chtějí se zlepšovat? Pak je tento článek určitě určený nejen vám.
Jestli a proč vozit nášlapy je téma nekonečných diskuzí. Po shlédnutí videa v tomto snad už budete mít jasno.
Dnes navážeme dalším dílem našeho putování v Chorvatsku...
Správné nastavení enduro biku poznáte samozřejmě hlavně z kopce, ale nemalou úlohu sehrává i při výjezdu kopce.