Návrat k fullu. Chtěl jsem počkat až po prodeji HT, ale nešel tam ten poslední kus v L nechat :-)
Zatím jen poskládáno. Bezduše nahodím až na jaře. Čekám na ochranný polep
Edit: Lepší foto, Dyedro polep na místě. Kolo zajíždím, zatím vše OK.
(vloženo 20.12.23)
Značka | Canyon |
Model | Spectral CF7 125 |
Modelový rok | 2023 |
Velikost | L |
Hmotnost | 14,54 |
Rám | Carbon |
Vidlice | RockShox Pike Select 140mm |
Tlumič | RockShox Deluxe Select+ |
Hlavové složení | Canyon |
Kliky | SRAM X1 Eagle |
Středové složení | SRAM DUB BSA |
Měnič | SRAM GX Eagle |
Řazení | SRAM GX Eagle |
Převodník | SRAM 32 |
Kazeta | SRAM GX Eagle 10-52 |
Řetěz | SRAM GX Eagle 12s |
Náboj přední | DT Swiss 370 |
Náboj zadní | DT Swiss 370 |
Brzda přední | SRAM CODE RS + SRAM Centerline 203mm |
Brzda zadní | SRAM CODE RS + SRAM Centerline 180mm |
Brzdové páky | SRAM |
Ráfek přední | DT Swiss M1900 |
Ráfek zadní | DT Swiss M1900 |
Dráty | DT |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | Canyon 780 |
Představec | Canyon 45 |
Sedlovka | Canyon 200 |
Sedlo | Ergon GE10 Evo Slim |
Pláště | Maxxis Minion DHR II 2.4 / Dissector 2.4 EXO 3C MaxxGrip WT |
Super šedý :-) Nádhera a za 5*
Já myslím, že už je tam 370ka s ratchetem ne? Pokud jo, je to vlastně starší 350ka.
ufon: osa je stejná, ložiska jsou podle typu, tak nevím co by tam bylo víc chatrné:
Osa vnitřní zadní MTB BOOST 148mm alu pro 370 3pawls / 370 LN, 350, 240s Ratchet Clasic
Atilla: Mně na Tranceovi nevydržel a to jezdím připosraně. Brácha to pak rozdělával a říkal, že je to proti 350 chatrná konstrukce (konkrétně to byla nába DT360 OEM, což by mělo bejt to stejný jako DT370)
To ale přece vůbec nemůžeš srovnávat m502 a xm481. To jsou dvě úplně jiný věci a o gramy tam rozhodně nejde…)
Ufon: Proč by DT ratchet náboj nevydržel? XM 481 váží 550g, M502 má 570g. Nemám pocit, že by 40g mělo smysl řešit a nic lehčího nemá smysl zaplétat. Těch pár gramů na drátech…
AXS je mnohem odolnější než hazka s lankem, akorát když už se to nedej bože rozbije, je to ranec. Je to risk.
U těch zápletů bych to taky neviděl tak jednoduše. I karbonový ráfky se dost liší podle profilu (i v rámci trail/enduro), plus spoustu tohoto utlumí macatý gumy a samozřejmě vidlice + tlumič. A pokud by bylo uhejbání hliníku kýženou vlastností, tak odlehčení na lepších hlínách by bylo poznat. Já si myslím, že stejně ta zadní nába hrubší ježdění dlouho nevydrží a nový kolo přinejmenším dozadu bude.
Rybička: Dole píšu, že karbon na tenhle rám je blbost, protože už tak je to tvrdé jak prase. Karbonová kola mám už nějaký pátek( I jsem je už rozstřelil). Tak to musíš taky do terénu, tam těch hazek pár padne:)
Atilla: Tyhle kola mají přes 2 kila a na kolech je každých pár gramů fest poznat. Nějakými pěknými karbony může ušetřit klidně 300 gramů a to bude sakra rozdíl (i pevnost může být paradoxně o dost vyšší), a tyhle si nechat třeba do BP. AXS je rozmařilost, ale boží a velmi funkční, navíc je toho teď dost na bazaru, jak lidé upgradují na poslední generaci. Jinak osobně jsem nikdy hazku neutrhl, takže toho bych se fakt nebál. Kombo rodla – stem bych vyměnil taky, třeba za můj oblíbený Renthal, rodla samo v CF :-).
Díky všem.
Jinak je to sedá jako fasáda, proto to mate. Až to vezmu do lesa, uvidíme, jestli vynikne lepe :)
Menit asi nic nebudu. Vyhovuje právě to, ze je to postaveny tak, ze nemám ani potřebu. Včetně riditek a predstavce. Jen vyhazu ty duše.
Rybička: dávat na to lehčí kola fakt nemá smysl, co ušetří? 100g na EX1700? Tohle je enduro s malým zdvihem, dávat na to papírové ráfky nechceš. A ten rám je tak tvrdý, že karbon by z toho udělal traverzu. Axs je rozmařilost, teď je tolik klacků, že to nemá cenu. Nejvíce se dá ušetřit na kombu řidítka/představec. Na Předek dát shorty/assegai a DHR2 posunout na zadek.
bike super, dle meho gusta. cisty nepreplacany design, libive linie ramu, celkove proporcne fajn jako celek a funkcne dobrej mix komponent! bila barva to jen podrtrhuje !
Pěkný kolo, ale ta váha je teda masakr, vlastně o váží stejně, jako normální 29'' Spectral. Osobně bych určitě pořídil lehčí kola a dal tam AXS hazku.
krasnej bajk, az me slza ukapla pri vypomince na reactora., to kolo urcite je vseho schopne, uyivej si ho ;)
za 5
Opravdu moc pěkné, ale ten bowden u přehazovačky volá po elektrifikaci ;)
To kolo je proste fakt hezky. Celkova linie atd. Barva za mne cajk, ikdyz na foto to vypada jako bila a ne seda. Ja bych to jeste potunil, ale tohle si svoji praci odvede a dobre…
Parádní Gandalf, tak ať slouží a brzy je polepen a otestován! Pět! ;-)
Byl jsem velkej fanoušek Canyonu, ale je to unifikát. Pořád dokola to samý a má to každej…Ale jinak kolo krásný.
Jojo, mit prachy tak uz je doma. Strasne mi to pripomina to RB co jsem mel loni :) To mi sedlo naprosto skvele.
Tak at to lita :)
ufon: Chápu a názor beru. Hele, dokud nebude folie a nepromyslim co a jak, nikam to tahat nebudu. Vím, jak to chodí pak s prodejem. Každopádně, když je skladem poslední velikost v dané barvě, nemáš na vyber :) Každopádně mě ta sedá překvapila, zaujala a jelikož mám rad minimalismus, vyhovuje mi a moc se mi líbí. Zelená, kterou má attila je taky super.
Manas: Díky, přesně tohle byl důvod koupě :-)
Vizuelne mozna pro nekoho nudne kolo, ale uprimne, tohle je presne to co chci. Rychlej bajk co me podrzi v nejakym prasackym terenu. :) A mam rad mensi zdvihy :)
Vizuálně mě to fakt nebere, fotkama u zdi místo v přírodě jsi tomu nepřidal, ale i tak je to pěkný kolo. A určitě schopný, za ty prachy jsem měl taky cukání. Akorát záplety bych určitě měnil. Ať dělá radost!
K čemu jsou v rámu ty dva závity nad tlumičem? Bidon se tam asi nevejde… V téhle barvě se mi Spectral hodně líbí.