Buchty 22

Přidat foto

Už jsem v tom tetrisu fakt dobrá :-)

Celou dobu se nabízela stát se polívkou, nebýt Hubertovy aztécké, možná se jí to i povedlo :-)

Přijel po ose jen s brašničkama, ale pantofle a čisté bílé ponožky prostě nemohly chybět :-)

Pepa je na kole fakt pořád. Typické opálení zavilého cyklisty :-)

Jířa nás tentokrát kvůli zlomené ruce na vyjížďce nezahanboval. Letos by si nás tedy po naší pátečně-sobotní průpravě natřel na chleba :-D

Grilmajstr a cykloprůvodce, nezastupitelný kofi :-)

Nefiltrovaná sedmačtyřicítka :-))

Tak jestlipak z těch křupek vyleze něco kloudnýho :-)

Pan domácí, vida naši nezkušenost, učinil jeden zásadní manévr..

..a postaral se o tuhle kostičkovanou nádheru :-)

Došlo i na jednání na mezinárodní úrovni. Káťa, jejíž rodině pan domácí poskytl bydlení.

Výjezd bledých tváří, jak správně předpověděl kali. Po prvním stoupání, v ovzduší připomínajícím prádelnu, jsme byli rádi, že můžeme chvíli sesednout a předstírat veselost do objektivu

Bahýnko. Letos nadstandard :-)

Nikde bláto nemlaská tak, jako u Čestína

Bláto je třeba naředit, aby pěkně zateklo do bot :-))

Přelez nebo přeskoč. Je jasné, co si Hubert vybral :-)

Kofi: nejdřív nás všechny obalamutil svým prý nulovým letošním nájezdem. V sobotu ráno po zanedbatelném spánku vsedl na svého spešlíka, šlápl do pedálů a od té doby jsme za ním v podstatě jen vláli. A ještě se usmíval! Skandál..

A tuhle nakloněnou a klouzavou lávku vystřihnul spolu s Hubertem na kole jako nic. Holt Jířova škola :-D

Je zle, přišli jsme o dva lovce. Vyslat záchrannou výpravu nebo slabé kusy prostě obětovat?

Malešov jsme nemohli jen tak minout. Zase plno lidu, nablýskaná historická auta a jejich nablýskaní historičtí majitelé všude. Působili jsme se svým dovezeným blátem mírně rušivě, ale pivo nám přesto natočili :-)

A konečně Barbora, kvůli které se nás Sedm statečných letos mordovalo těch 60 km. Na Pepův mobil nás vyfotil ochotný čistý pán, který tam vystoupil z nechutně velkého a čistého auta. To Pepu poněkud podráždilo a pokusil se ho zmazat aspoň svým telefonem :-)

Za gulášem a polívkou!

Horalové a gril odjíždějí

A nakonec jeden z nápadů na fotoherní téma: kočka s rozcestníkem :-)

Po týdnu už asi konečně uzrál čas na pokus o objektivní report z již tradičního srazu lovců Fotohry. Funkci mozkových buněk, odumřelých působením divokých kombinací zahušťovadel, rozpouštědel a nefiltrované dvanáctky von Bernard, převzaly jiné neurony, spánkový deficit jakžtakž vyrovnán, fotky a vzpomínky utříděny, dojem dosud čerstvý.

Co je úžasné, že do Petrovického mlýna se sjíždíme a cítíme se v něm už jako doma. Organizace díky kofimu dokonalá, v pět už se točila kýta na grilu a bernard v kuchyni. Postupně se plnily stoly proviantem a dvůr přijíždějícími fotohráči. Radost ze vzájemného setkání se protáhla hodně přes půlnoc, ale disciplína ráno byla přesto vysoká. Kotwík v nebývale dobrém čase zvládl rozcvičku i ponožky, takže se nám podařilo ještě před polednem vyjet z mlýna na (také již tradiční) vyjížďku s cílem opět spatřit Barboru. Letos byla nějak obzvlášť daleko a mnoho hlubokého bláta a louží leželo mezi námi a jí, tou chimérou v dáli. V dusném parnu a s výrazně přeladěnou formou jsme více či méně trpěli, od zastávky v pivovaru v Malešově se však vše začalo jevit optimističtěji. Barbora stála kupodivu stále na svém místě, takže rychlé tradiční foto a pak už s radostnou vyhlídkou na guláš a aztéckou polévku pro azbestové pusy zpátky do Petrovic. Z radostné vyhlídky se obzvlášť ve stoupání od Chotěměřic stala spíš zoufalá snaha nevyplivnout duši, ale protože lovci jsou už z podstaty ocelové vůle a železných svalů, přece jsme se toho toužebně vyhlíženého posledního sjezdu z Kasanic dočkali.

Tolik bláta, kolik jsme ze sebe ve sprše smyli, možná ještě odpady Petrovického mlýna neproteklo. Rovněž potok jsme svými koly zkalili, jako když oko opilce spatří láhev denaturáku. Po naplnění prázdných žaludků se únava příjemně rozležela a sobotní večer byl ve znamení pohody a postupného odpadání do spacáků a postelí. V neděli ráno už jen zalamentovat, co všechno se zase nesnědlo, umínit si, že PŘÍŠTĚ už toho fakt tolik nepovezu, zamávat borcům, které čeká ještě cesta domů po ose, a vydat se s hlavou plnou čerstvých zážitků domů.

Takže zase za rok, bando! Díky vám všem :-)

Trasa: https://mapy.cz/s/hehajeluku

Fotky: Pepa, kofi, Dan, mum

(vloženo 10.6.22)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
mum-on-bike

14.6.22 13:53

Adu, to byl víkend hrůzy! :-D

Jinak ad otvíračky, to víš, je to tady jih! Siesta, maňána, no preso! :-D

14.6.22 11:48

U Vystřelenýho Vočka v sobotu totál narváno :-( A tak jsme jeli na polívku a pívo do Petrovic u Sušice a tam nás dostali přestávkou 14:00 – 17:00, férovka, dorazili jsme tam 14:05 :-( Nějakej zvláštní Šumavský zvyk tato pauza? Takže hladový a žiznivý až do Hartmanic, kde jsme nepohrdli místním bifé :-D

14.6.22 11:30

Měli jsme na Fuferně ve stejném termínu srazu teambuildingovou akci. Od pátku se plavalo, loďkovalo, na kole se jezdilo. Máte to tam krásný, obzvlášť u Vystřelenýho Vočka na Rabí :-) V neděli už jsem pivo nemohl ani vidět, prepitý a prejásaný som bol :-)

14.6.22 11:24

Mamko, netuším, byla taková citrusová, fakt dobrá! Ale na hotelu Kašperk celkem předražená, kluci mi tvrdili, že je z pivováru od vedle, ale asi měli špatné info, holt Kutnohoráci :-)

Amálku pil jeden z Kutnohoráku a nestěžoval si, dal čtyry a pak to na bydle završil třema řebříčkovejma a pak si střihl 210km dom, nevím, jak to mohl přežít :-D

14.6.22 11:14

Jakube, takže tys s námi držel basu v Sušici :-) No, škoda, žes u toho Sušičáku tak trpěl..

Adu, Zlatá Kráva, to je Nepomuk, ne? Ta je dobrá :-) V Kašperkách jsem ochutnala Amálku a ne-e :-)

Jardo, děkuju :-)

14.6.22 10:31

Koubíku příště se ukaž na srazu.

Jestli je ta fotka aktuální, tak koukám, že si umíš taky udělat hezké dopoledne :)

14.6.22 10:22

Koubíku, mě chutnalo toto:

Ale to točili v Kašperkách, tam je ostatně i přímo pivovar, ještě jsem ochutnal Cikánku, taky celkem dobrá a nějaký s řebříčkem :-) Nechápu, jak jste tam mohli s tou Bernardem 12 přežít, já už ji nechci nikdá vidět! :-D

14.6.22 10:09

Jardo, pěkná fotka!

V Sušici je krásně, ale pivo maj hnusný :-/

14.6.22 00:28

Hezky a s citem sepsáno :). I kočky nevěřícně zíraly, co se to sešlo za fajn partičku. Díky všem.

13.6.22 11:18

Miťo, jel jsem ve čtvrtek do KH ke kámošovi, ale nějak jsem to přetáhl přes Jihlavsko (190km), pak se odrovnal 3ma Bernardama a Balantýnkou a dojel v pátek jen do Tábora na vlak a že Sušice od vlaku (120km).

Mamko, už su doma, včera raději jen na vlak do Klatov, regenerace nebyla moc na úrovni, na můj vkus hodně alkoholu a málo spánku ;-)

Bylo tam krásně, jen jeden den po náročných přesunech je celkem málo, ale i tak se nějaký vzpomínky vybavili.

13.6.22 10:16

Adu, už jsi s kámošem na Šumavě? Tak pěkné poježdění po těch našich kopečkách! :-))

13.6.22 09:10

Aduldinho, tos jel přes Barboru do Kašperek? :-O

12.6.22 23:08

Tož pěkná akce, GJ ;-)

Páteční pozdrav od Barbory a z Kašperek :-)

12.6.22 18:30

Kožíšku, 187. A s výškou asi my ženský tajnosti neděláme, jsou ošemetnější čísla ;-))

12.6.22 17:50

Mamko: vím, že Vy ženský s tím děláte tajnosti, ale naznačit bys to mohla. Dívám se, že seš docela vysoká, seš vyšší/menší než mých 185cm?

12.6.22 10:51

Jakube, ta sukně je jedna ze dvou, co vlastním :-) Naštěstí nejsou vidět ty trekové sandály, co k ní mám na nohách.. No, do divadla bys se mnou nechtěl :-D

12.6.22 07:47

Nad 200km to prostě bolí. Souhlas Pepo.

12.6.22 07:44

grafik, Miťo- třístovku jsem jel jednou v životě a žádný pěkný zážitek to není. ( prostě taková práce na kole) Mnohem lepší je poježdění s partou super kamarádů v lese .

11.6.22 23:01

Byla to zase pecka :-) thx All ;-)

11.6.22 22:12

Mitova bublina : )

11.6.22 20:36

Sága pokračuje! Parádní akce, koukám.

Alice, ty máš v šatníku sukni? :-O To čumím.

11.6.22 18:49

Dedku, škoda, že ti to letos nevyšlo!

miťo, tohle by Pepa asi neřekl, spíš něco jako „Jasně, to dáš, nic na tom není“ :-D

Kofi, já vás nemít… tak se taky neznám :-D

Pepi, potěšení na mé straně :-)

Jiří, díky :-) Buchty na plech jsou fajn, jo ;-)))

11.6.22 16:29

To vypadá na vydařenou akci. Buchty na plech jsou nejlepší :)

11.6.22 16:17

Krásný report . Děkuji všem za nádherný víkend v partě prima kamarádů.

11.6.22 16:11

Hele Alčo, organizace visí na Tobě, já maximálně přivezu kejtu a pívo. A letos už jen tu kejtu. My Tě nemít, tak se ani neznáme.

11.6.22 15:46

Taky mne napadly bubliny :D

11.6.22 15:00

1* Bezva parta .-)

11.6.22 14:15

Buchtama to vlastně začalo. Vyhrožovala jsem, že třeba jednou pozvu hráče Fotohry k nám na buchty a protože byla docela kladná odezva, zorganizovala jsem tehdy první Setkání lovců a buchet. Protože bydlím nevýhodně u hranic, hledala jsem místo, kam by to mohli mít zhruba všichni stejně daleko. Takže něco poblíž středu ČR v Číhošti. Mlýn byla naprostá (a šťastná) náhoda a protože Kofi bydlí z nás všech nejblíž, postupně na něj přešla většina organizačních záležitostí plus dnes již tradiční grilování kýty, které přidal k dobru. Kýta buchty už dávno zastínila, ale přesto ani ty nesmí chybět. Všechny tři druhy, od každého po pekáči. Taková malá manufaktura :-))

Octopuss

11.6.22 13:54

Obsah tohoto příspěvku je blokován.

11.6.22 12:38

Huberte, buď v pohodě, report je prostě moje záležitost ;-)) Mno, jinak s abstinováním jsme na tom podobně.. :-D

miťo, tak to je škoda tedy! Nakonec, jsi taky fotohráč, můžeš být příští rok i účastníkem ;-)

Polka: super bubliny :-D Jinak Hery nehodnotí můj zadek, ale chybějící pud sebezáchovy té slepice :-)))

Díky všem!

11.6.22 12:17

:D Tak to sedí!

11.6.22 10:33

Tak tahle si vyloženě řekla o bubliny :-) Jinak krásně zaostřená slépka se moc povedla.

11.6.22 09:11

Fajné a pěkné!

11.6.22 08:50

Pěkné to bylo a v sobotu ráno zbyly už jen makový a na dvou jsem vydržel až do odpoledního guláše! Je to kvalitní laskomina :). Díky všem za setkání a Alici za organizaci. Tak snad zase na podzim.

11.6.22 08:30

Parádní fotky. O pár km jsme se minuli, jak jsem jel do Plzně. Pepa má dobře opálený ruce od rukaviček :D hned je vidět, kdo je polykač kilometrů! Tak třeba se příští rok nemineme, ale potkáme.

11.6.22 04:01

Je to parada od A po Z!

10.6.22 23:29

Pěkně jste si to užili Mamko a Kotwík má teda pěkný křečáky na nohách, vlastně se ani nedivím z těch jeho výkonů.

10.6.22 23:20

Děkuji Ti mamko za krásné a výstižné shrnutí úžasného víkendu a omlouvám se, že jsem tento úkol odmítl. Marně bych v paměti lovil mnoho momentů a místopisných názvů. :o) Od víkendu se mi celkem snadno daří abstinovat. :oD

Bylo to s vámi opět super! Jóó a nefiltrovaná sedmačtyřicítka je fakt hustá. ;o)