Značka | Pinarello |
Model | Dogma F8 |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 55 |
Hmotnost | 7.4 |
Rám | Pinarello |
Kliky | Shimano Ultegra 175mm |
Přesmykač | Shimano Ultegra |
Převodník | Shimano Ultegra 52-34 |
Kazeta | Shimano Ultegra 11-30 |
Řetěz | Shimano Ultegra |
Brzda přední | Shimano Ultegra |
Brzda zadní | Shimano Ultegra |
Brzdové páky | Shimano Ultegra |
Ráfek přední | Campagnolo Bora One |
Ráfek zadní | Campagnolo Bora One |
Pedály | Shimano Ultegra |
Řídítka | Most JAGUAR XC AERO 3K |
Představec | Most Tiger Ultra 3K Aero |
Sedlo | Fizik: |
Pláště | Vittoria Corsa Control G2.0 |
Kolo super, škoda že není celý na Campě, ale i tak krásně sladěný. A Monte Zoncolan si vyjet na Italské krasavici musel být zážitek.
@Peslezedirou: to je tady normalni.. das sem kolo a za chvili se tu zacnou lidi bavit o tom jaky kafe by clovek mel pit.. ale nekde je potreba se vylejt :) dekuju.. jo jako za me uz to jezdi fakt dobre s temahle kolama.. tuhy mi to prijde taky tak akorat.. clovek ma aspon pocit, ze ta technika uz ho nijak nebrzdi :)
Pěkná diskuze několika eg v místě pro hodnocení kola :-( Krásná silnička, musí to na ní lítat samo :-)
chapu ze s tema Borama by to ted bylo asi sladenejsi.. ale na drivejsim kole jsem mel 105ku a byl spokojenej, tak jsem u toho shimana zustal.. ale zase takovej puntickar nejsem :)
Mně se to tedy líbí moc, Campa by tomu slušela o krapet víc, ale i tak za 5*!
A pokud se týče Pinarella – to už je nejvič ze všeho jenom taková butiková LVMH legrace, se sky a teď ineosem jako reklamníma agentama.
Ale nejsou funkčně horší – dyť to (snad krom Festky a pár podobnejch hochštaplerů) ani nejde- to by byla úplná ostuda, ne?
Akorát některý sou fakt designem nenápaditě a počítačově uhlazeně hnusný, zbytečně těžký a taky – zbytečně teda drahý.. A bohužel, je jich dnes opravdu dost. A konkrétně Trek (a nejen on teda) je momentálně zrovna v tomhle dost etalon.
Cio: kola, za kterými jsou spousty let vývoje aby po všech stránkách jezdily lépe než klasická kola z oceli, jsou horší protože se ti opticky nelíbí?
Ale jo, na Dogmu zrovna tohle nevypadá až tak špatně. :)
DaD, Deekay: v autech se shodnem.
DaD; Jasně, du tam! :)
Orm: Trhni si! :) (Nic ve zlym).
Nemám jí rád, ale v těhle barvách, grafice a velikosti, je z toho nakonec docela hezký kolo :)
Parádní, málo fotek, za 5*
Pěkný
@DaD, Deekay, Cio: Opravdu to patri pod hodnoceni kola? To kolo tu bude mit roky a pod nim tuto vasi offtopic diskusi.
Moje nej auto bylo toto: https://www.carandclassic.co.uk/car/C879750 ,měl jsem ho strašně rád a do dneška se mlátím do palice, že jsem ho prodal:(
cio: S autama jsem reagoval na DaD :)
Z hrani pocitacovych her jsem davno vyrostl a to je to, co mi rizeni modernich aut nejvic pripomina. Nerikam vracet se primo ke karburatoru a rizeni bez posilovace, ale aspon ten hydraulickej posilovac misto elektromechanickeho a lankovy plyn misto elektronickeho. Neco jako vetsinou nenavidene (nekterymi pravem, nekterymi nepravem) porsche 996. Proti 993 uzasne rychle presne auto. Oproti 997 zase uzasne analogove… skoda, ze se tam konstrukce nezadarily nektere veci, co do vydrze :( Jinak bych to mel i jako dailydriver rozhodne radeji nez libivolne moderni auto.
Jj. naleštěná bída, stejně jako Tesla. Ale nechme to stranou, jen tady plevelíme pěkné kolo. Můžeme pokračovat ve tvém vlákně u těch ošklivých ocelových silniček:)
Fakt?
Pravda je, že já o tom asi moc nevím. Jen se mi Lexus docela líbi tvarově, není jakože nějak prvoplánově namistrovane, jak některý ty německý nabušený taxíky a taky má poháněnou tu správnou osu.
Lexus nebrat. Koupil jsem nového a za půl roku jsem se toho rád zbavil. Pak pořídil Subaru Outback 3.0 H6 a konečně mě zase ježdění začalo bavit.
deekay: Ale tak jo, auta nechme.
Mně se z těch dnešních nelíbi ostatně
skoro žádný.
Snad takový to SubaruToyota by možná šlo – nanejvejš. Bristol na cestování. Možná Lexus. Karoserie Tesly. Exige. Nová Alpine. Snad ten Cayman.
Milovaný Caterhamy ponechám stranou
DaD: Vkus je vkus a je to podobný, jak s hudebním sluchem anebo se schopností rozeznat (v základu teda) nějakou, co já vím, architektonickou nebo třeba literární kvalitu. Tohle jde úplně mimo tebe i mimo mne.
Vykašli se na to. Není to žádná známka prestiže (a ani známka punku teda :)
A není to nic složitýho. Mnohej cikán taky přesně ví, kde je to „a“ – a taky ti je přesně zazpívá nebo zahraje.
Alw to neznamená, že dotyčnej cikán by měl být tím pádem velkově nějak „lepší“ než třeba ty a já. Někdy krom toho „a“ už neví a nemá třeba nic.
Madona je hnus a Dogma taky.
A krom toho Madona asi bude funkčně docela hodně dobrý těžký kolo.
No, jak to SUV od BMW nebo Audi, že. :)
cio: ale ty to bohužel podáváš stylem, jako že já jediný mám vkus a ty ostatní tomu nerozumí. Třeba ta moje, pro tebe „hnusná“ Madona má tady vysoké hodnocení, takže jsi asi jeden z mála, komu takovýto styl a novoty nevoní. Chápu averzi vůči značce a nebo co to je, ale já lepší, rychlejší a pohodlnější kolo ještě nejezdil. Je těžší než je u TOP modelů zvykem, ale na to sere pes. Časem na to přijdou všichni. Ten celek a koncept prostě funguje a je to budoucnost cyklistiky. Staré kola jsou stejné jako stará auta. Je to hezké, ale to je tak asi vše. Na kafíčko a masírku dobré, ale jinak to k ničemu moc není.
Jo. To je tak škaredý, až je to pěkný. Asi jediný dnešní bakelitový kolo (teda kromě nějakejch těch Crumptonů, Applemannů a Argonautů), který bych, bejt mladší, snad ještě chtěl.
Dad: Ale pročby, do tebe? Každej má (nebo nemá) nějakej ten vkus. To je jak s hudebním sluchem.
A víš, pokud se podivných rámů s z boku „tlustýma“ trubkama týče: mně se líbí třeba FESky, starý (ale doteď hodně avantgardní ) Corimy, syatej i novej Lotus i všechny ty další, (mnohdy přísěrný) británský ilegály, strašně škaredé první Cervelo S5, Looky, 3TStrada…
Ale na deuhé straně dnešní Dogma nebo třeba Madona jsou prostě na posrání, asi jak Leoš Mareš s Luckou Vondráčkovou dohromady, no… :)
Koukam panove, ze mam asi vyhodu, ze dokazu ocenit oboji :) Jak nove bajky, tak klasiku. Spis mi zacina trochu vadit uniformita.
Mě se to líbí. Tedy až na ten předkus na hlavové trubce. To nedávám. Ale i tak se mi to líbí mnohem více, než všechny ty italské a kdovíjaké klasiky z oceli s negativním slopingem, opratěmi na klandrech a galuskami 19c. Stará kola patří do historie (naštěstí) a je možné si koupit novotu, která opravdu jede. A teď cio, do mě…
DejSejf : To je fuk. Slečna je dobrá. Dogma na Ultegře taky – asi jako Banglova X6 (s tím trochu slabším motorem). I s tou váhou a se vším všudy. :)
Ale abych nebyl jen posměvačnej – faktem je, že v téhle barevné kombinaci, která přece jen trochu potlačuje ten hnusnej základní tvar, vypadá ještě ze všech těch Faustovejch hrůz snad skoro nejpřijatelněji…
Raději bych tam viděl Campu, ale jelikož se tady tato značka téměř neobjevuje, tak přesto za sebe musím dát za 5. Když silnička, tak italská.
Cioran-m by mě zajímalo kolik slečna za rok nalitá…myslím na kole:-)
Bylo by pěkné, kdyby o to byla také zhruba takto opřená nějaká ta slečna (jak ji vedle kolega dával).
To aby bylo možné se na to v klidu a snad i s jistým potěšenim podívat. :)
Bude tu asi zase trochu flame, ale jak jsem kdysi Dogme nemohl prijit na jmeno tak mi to ted vubec nevadi .) Barevna kombinace se mi fakt libi.
Raději bych tam viděl sadu např. Record, ale i tak krása, závodnička od podívání. Sedlo, omotávka do jedné barvy. Není to sice verze AC 3, přesto dej přední kolo jak má být, tedy otoč.