Jo podzim...

Přidat foto

je treba to posouvat…

(vloženo 2.10.16)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
AleZ80
AleZ80

10.10.16 10:44

Tak jako, NA TÉ FOTCE by se dala najít cestička :)

Reagovat
hawrda
hawrda

9.10.16 19:39

Tady je ještě jeden pohled na ty kořeny+něco navíc z okolí.Od spodu jsem to nefotil,nechtělo se mi to slejzat.

Jestli by ty kořeny někdo sjel,tak by to musel být velký borec:).

Reagovat
Pedro404
Pedro404

6.10.16 15:31

Počkej, já myslel že na první fotce si to sjížděl:)

Reagovat
JakeF
JakeF

5.10.16 13:53

Ne, je to hloupost… Dokud to zvládneš posunem těžiště, tak je to lepší volba. Zvednout si to pedal kickem je taková poslední záchrana, když už nic jinýho nestíháš a taky je to největší prasárna, protože si rozhodíš rovnováhu, riskuješ podklouznutí zadního kola a máš zbytečně vysoko těžiště. A čím víc se právě umíš při odrazu dostat dopředu, jak to má Jirka na fotce, tím v menší rychlosti to bez pedal kicku zvládneš.

Pedal kick je pak dobrej, když už jdeš v úplný nule a seskakuješ to dolů po zadním. Ale to už je čistě trial :).

Reagovat
AleZ80
AleZ80

5.10.16 13:01

saintjv, JakeF: nemyslel jsem na to vyfoceném dropu, ale v místech, která popisoval JakeF

Reagovat
JakeF
JakeF

5.10.16 12:44

wilda81: ono to vypadá hlavně protože je to foceno ze strany, kde má nohu vzadu… z druhý strany by to tak dramaticky nevypadalo. Stačí si srovnat pozici ramen proti řidítkám. Co píšeš ty platí pro situace, kdy máš rychlost.

AleZ80: To vážně ne…

Reagovat
saintjv
saintjv

5.10.16 11:28

@Wilda jj je to proste jen urcita faze, moment odrazu tesne pred tim kdy se zapres do pedalu. To znamena ze ani v tento moment uz clovek neresi ani lokty ani nic a jen chces kopnout do pedalu a poslat ruce. Dal bych sem to video ale seru na to:)

@Alez80: Pedal drop tady urcite nechces, to mi ver:), kdyby to byl schod dalo by se o tom uvazovat.

Reagovat
AleZ80
AleZ80

5.10.16 10:37

Je to ve stylu dresslerova striptéra, tak si to můžete porovnat.

JakeF: není lepší v takových místech použít „pedal drop“ ?

Reagovat
wilda81
wilda81

5.10.16 10:15

za mě: trochu narovnat kolena, lokty ven, malinko se posunout do centrální pozice a hned budeš více zapřený v pedálech/rodlech, budeš mít víc prostoru pro manévrování a hlava bude směřovat přirozeněji. V pozici na fotce působíš, že tě rozhodí i krtinec. Třeba je to ale jen tou momentkou z videa, jak jsi psal.

Reagovat
saintjv
saintjv

5.10.16 02:13

Tak jinak wildo, co je podle tebe spatne i v porovnani tech 2 fotek?

Reagovat
JakeF
JakeF

5.10.16 00:17

Lokty zbytečně u těla, ale to už řešíme detaily… Samotná pozice je správná, mám v okolí dropy, u kterejch je tohle jediná možnost. Nájezd kolem stromu skoro do nuly a pak pokud nejdeš hodně nad řidítka při odrazu, tak pojedeš dopad zubama napřed, protože nebudeš mít dost prostoru udělat si dostatečnej švih nad zadní kolo, abys tam neutopil předek… Nebo pak teda trialově doskákat na hranu po zadním kole a nechat to tam jenom spadnout, ale to jsi počítám nemyslel :).

Reagovat
wilda81
wilda81

4.10.16 23:40

Fakt nevidíš rozdíl v té pozici/postoji?

Reagovat
JakeF
JakeF

4.10.16 22:58

Prostě nás to blbě učil, amatér jeden…

Reagovat
saintjv
saintjv

4.10.16 22:47

S dovolenim se vyjadrim. Pokud je mala rychlost nebo chci ten drop sjet na jistotu radsi nektere pohyby prezenu. Tohle je treba vytrzene z videa a je to moment kdy se jako by chystam vyslat ty ruce dopredu. Takze jakysi moment naprazeni…

Reagovat
wilda81
wilda81

4.10.16 22:23

Jake: jen doufám, že jsi ho neučil tenhle „naprosto ukázkový“ nájezd na drop ;)

Souhlasím, že v rychlosti jsou lepší techniky dropovani, než tahání za rodla a třískání kolem, ale ten postoj určitě ukázkový není.

Reagovat
JakeF
JakeF

4.10.16 17:30

Tak co si budem povídat, jsou…

Dám ti hádanku:

Jeden z nás s ním občas na kolo jezdí a už ho na něm i pár věcí přiučil.

Druhej z nás akorát plácá kraviny na netu a ví o tom kulový.

Zkus hádat, kdo z toho jsi ty…

Reagovat
Carloss
Carloss

4.10.16 17:16

ještě je tvoje výblitky jsou na úrovni

Reagovat
JakeF
JakeF

4.10.16 15:50

Klasická úroveň argumentace… Ale tak jestli ti to dělá dobře.

Reagovat
Carloss
Carloss

4.10.16 14:48

JakeF: ty seš taky jedna velká blbost

Reagovat
Breakpain
Breakpain

4.10.16 07:06

Může být, ale ta trojka je sen … myslím, že já bych se tam pouze rozštípl a bylo by :)

Reagovat
JakeF
JakeF

4.10.16 00:07

Protože když to přeženeš ještě trochu víc, tak ti přední kolo couvne a jdeš na držku… Ani trialově v minimální rychlosti nemá smysl zvedat zadní kolo tak vysoko, naopak to znamená, že jsi pozdě začal povolovat přední brzdu. A u dobrejch trialistů je právě krásně vidět, že zadní kolo netahaj nahoru víc než je třeba.

Každopádně Jirka trialovou průpravu nemá a je to z jeho strany super pokrok, o tom žádná. Můj komentář byl směřovanej spíš na ty komentáře typu, že to „je hezky potáhnutý“, což je blbost…

Reagovat
Vilém
Vilém

3.10.16 23:44

to jake: Proc poletem pres riditka? Pokud ma clovek trialovou prupravu, tak je to nejjednodussi zpusob.

Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

3.10.16 21:49

Kazdopadne doufam, ze az to nekdo pojede, tak to bude minimalne jeden dalsi kamarad fotit/natacet, protoze uz delsi dobu chybi aktualni foto ve vedlejsi rubrice „Pady“. Tady by neco smysluplneho mohlo vzniknout.

Reagovat
saintjv
saintjv

3.10.16 21:28

Hele chlapi asi takto:) vsichni vime ze fotka je vo nicem… dale bych rad poznamenal ze chcalo coz ty koreny stavi na jiny level:) v tom desti jsme jeli po te zlute coz je cca pulhodiny pres koreny. Proto zodpovědne hlasim, ze nee ani za sucha bych to nechtel zkouset, a to ani na DH… btw skocit me to taky napadlo ale chce to videt nazivo jak je tam ten dopad. Moc velky mista kde se to proste kousne. Ta trasa co tam nekdo naznacoval na mokru mission inpossible , ale za sucha v bezpecne rychlosti lehce potrialovat… to by mozna slo

Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

3.10.16 21:07

Normalne wallride po te leve stence :-)

Reagovat
TJK
TJK

3.10.16 20:27

mno ja vim kde to je a vim jak to vypada :-D.. elektronickou tuzku nemam a sjezd prenecham nekomu zkusenejsimu :-DD

Reagovat
kali222
kali222

3.10.16 18:35

mate stesti, ze du kolem. nesu elektronickou tuzku…

:)

Reagovat
X-biker
X-biker

3.10.16 18:21

A nejde se poradne rozjet a skocit to az dolu? :-D z posledni fotky to vypadá ze par cest tam bude. PS: doporucuju 29" ta tam mozna nezapadne mezi ty koreny :-D

Reagovat
AleZ80
AleZ80

3.10.16 16:54

Na druhou stranu tam zase nejsou žádné ostré šutry, o které byste se mohli zranit, tak proč to někdo nevyzkoušíte ať se tu zbytečně nepolemizuje ? :-D

Reagovat
wilda81
wilda81

3.10.16 16:40

wilda81
wilda81

3.10.16 16:40

ad kořeny: Takové to klasické – to zvládnu, podrž mi pivo… :))) Z fotky bych asi volil stopu viz foto, ale naživo to bude asi zase vypadat jinak.

Reagovat
scret
scret

3.10.16 16:30

na tu posledni korenovitou jedine asi s rogalem:))

Reagovat
Jenda
Jenda

3.10.16 16:05

jojo, ty kořeny jsou jak díra do ******, věřím že existují lidi co by to dokázali, ale rozhodně spíš na sjezďáku a i tak jich moc nebude

Reagovat
cash
cash

3.10.16 15:59

No tvl já neumím z tohoto nic , ale to jak je to na té 3ce , tak to jako ve skutečnosti jde jo ??? Super práce . Směrem nahoru to nevyskočím ani bez kola :-)

Reagovat
TJK
TJK

3.10.16 15:35

trosku je.. ale to bys to musel nekdy videt nazivo.. ony ty fotky strane zkresluji a tohle je fakt butal :-)

Reagovat
AleZ80
AleZ80

3.10.16 13:58

No jo, tak schody na té fotce nejsou žádné vidět :)

Reagovat
TJK
TJK

3.10.16 13:19

kua :-D misto „pil“ ctete pul :-D

Reagovat
TJK
TJK

3.10.16 13:19

Alez80.. no jenze tam mas asi pil metrovej schod, pak je cca pil metru plocha a pod ni asi metrovej schod dolu… takze kdyz tam posles kolo pomalu tak si vystoupis po predku… vice mene je to nejetelny normalne.. tohle je potreba proste proletet a na to je uz nejakej skill potreba.. ono se to nezda ale tohle misto je hrozna morda.. temer „kolmo“ a schody jako krava..

Reagovat
AleZ80
AleZ80

3.10.16 13:12

Teoreticky, když pojedeš úplně vpravo, tak máš v cestě jen jeden kořen (poslední fotka).

Reagovat
JakeF
JakeF

3.10.16 11:02

1 je naprosto ukázkově… I když má člověk rychlost, tak proč to zbytečně tahat a dávat nažrat kolu, když to člověk může vzít na čisto.

Zato ta 3 je o držku, tam zadní kolo nemá takhle vysoko co dělat a smrdí to poletem přes řidítka.

Ale super práce, zlepšuješ se parádně, když zrovna neléčíš žádnou zlomeninu, hehe :).

Reagovat
alinceb
alinceb

3.10.16 10:47

Ten kámen na první fotce jsi najížděl krokem nebo proč takový tělocvik? Když máš rychlost, tak jen trošku potáhneš a jsi dole…

Reagovat
gargamel
gargamel

3.10.16 10:45

Hezky!

Reagovat
scret
scret

3.10.16 10:00

saintjv: tak to jsem rad, prtze, to bys mi sundal sebevedomi uplne:)

Reagovat
saintjv
saintjv

3.10.16 08:52

Koreny jsme nejeli. Neco uz sjedu a rad bych se podival na nekoho kdo to by byt jen zkusil… Fotka jako vzdy strasne klame. Je to celkem dost prudky a ty koreny maji pomerne dost zasadni schody a vetsinou na dalsi sikmy koren. Netvrdim ze to nejde, jen, ze ja bych to nezkousel:D

Reagovat
mr.antik
mr.antik

3.10.16 08:45

ta trojka, wtf? metrovej bunnyhop?

Reagovat
X-biker
X-biker

2.10.16 22:55

3 a 4 dobry step up :-) to nesnasim :-D ty koreny na posledni fotce jste taky jeli???

Reagovat
Carloss
Carloss

2.10.16 21:12

škoda že trojka není líp vyfocená, vypadá to hezky potáhnutý :)

Reagovat
TheJD
TheJD

2.10.16 20:25

Ta 1 vypada, jako kdyby jsi tam stal a dival se dolu. :D

Reagovat
saintjv
saintjv

2.10.16 20:21

@Scret kdyz jedu neco poprve tak vse jakoby prehanim… Vim ze kdyz se takhle hodne predklonim mam vetsi prostor na vyslani a srovnani kola pod sebou.

Reagovat
saintjv
saintjv

2.10.16 20:20

Foto c.3 je z vyjezdu

Reagovat
Kysky
Kysky

2.10.16 20:18

Ta trojka… To jsi seskakoval s piruetou? :-) Jinak ježdění tam podle fotek musí být parádní!

Reagovat
scret
scret

2.10.16 20:07

saintjv: jj, nektery mista tam jsou mi notoricky znamy…

Reagovat
scret
scret

2.10.16 20:04

prijdes mi takovej az moc predklonenej… kazdopadne je to fuk, davas lip nez ja:)

Reagovat
saintjv
saintjv

2.10.16 19:58

@scret co nepobiras na 1? Mocne prikrceni pred dropem:) me to pomaha…

Reagovat
saintjv
saintjv

2.10.16 19:56

Klobouk dolu ze to tak hned poznate:) je to zluta do Raje:) Kokorinsko.

@Darkson jsme kecali o fanym na startu 3rz. na rychlebkach:)

Reagovat
Sunshine 29
Sunshine 29

2.10.16 19:40

Kokorinsko?

Reagovat
scret
scret

2.10.16 19:38

Darkson: 3a4 bych tipnul na ten velkej schod, kdyz se sjizdi do Raje…

Reagovat
Darkson
Darkson

2.10.16 19:36

podle mne pod Vlhoští…každopádně týpek to má docela v paži:)

Reagovat
scret
scret

2.10.16 19:17

9 a 10 je ve Skalnim meste? ostatni bohuzel nepoznavam… 1 a 3 nejak nepobiram…

Reagovat

Další galerie z kategorie

jezour 16
mirorek2 15
cyklista86 30
Salavic 6
easyrider 9
matbiker 18