Značka | TREK |
Model | 1.1 C H2 |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 9,8 bez pedálů |
Rám | 100 Series Alpha Aluminium |
Vidlice | Trek carbon road |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | Vuelta Corsa, 50/34 |
Přesmykač | Shimano Claris |
Měnič | Shimano Claris |
Řazení | Shimano Claris, 8-speed |
Převodník | 50/34 |
Kazeta | Sun Race CSR86, 11-28 |
Řetěz | SunRace CNM84 |
Náboj přední | Bontrager alloy |
Náboj zadní | Bontrager alloy |
Brzda přední | Shimano Claris |
Brzda zadní | Shimano Claris |
Brzdové páky | Shimano Claris |
Ráfek přední | Bontrager AT-750 double-walled |
Ráfek zadní | Bontrager AT-750 double-walled |
Pedály | Shimano SPD-M520 |
Řídítka | Bontrager Race, VR-C, 31.8mm |
Představec | Bontrager Elite, 31.8mm |
Sedlovka | Bontrager SSR, 27.2mm, 12mm offset |
Sedlo | Bontrager Paradigm 1 |
Pláště | Bontrager T1, 700x25c |
Jj, pokud to nemáš jako hlavní stroj nebo k tomu aspoň trochu netíhneš podobně jak k biku, tak si myslím, že i Tiagra musí bohatě stačit… Jinak s brzdama ti nikdo nic vymlouvat nebude, ale podle mě je blbost srovnávat MTB, kde třeba musíš brzdit na fleku před pařezem a silnici, kde rozhledové poměry jsou podstatně lepší a vše je tak nějak na větší vzdálenosti, tam to bohatě stačí…navíc 25mm vs třeba 2,2 traktor :-)
Na silničce tu výbavu nějak neřeším, tam to není podle mě tak namáhaný jak na bajku. Promě je nejhorší zvykat si na ty brzdy. Kotouče jsou prostě kotouče a to mě nikdo nevymluví viz: https://www.youtube.com/watch?…
Výbava moc nic, ale ten rám je krásný. Nemůžu si pomoct, ale u Treku i ty nejnižší modely nějak vypadají a nejsou ošuleny na designu…