Focus Cayo custom 1x11

Přidat foto

upgrade zadní náboj PowerTap GS

Moje první silnička – čistě tréninkový stroj na najíždění objemů. Co nejjednodušší a nejlehčí, jak to mám rád u bajků :-)

(vloženo 2.4.16)

tomaschek tomaschek
Ohodnoť bajk: (4.4  / 52 hlasujících)
Značka Focus
Model Cayo custom 1x11
Velikost M
Hmotnost 6,66
Rám carbon
Vidlice carbon
Hlavové složení zatím FSA (bude CaneCreek 110)
Kliky Sram Force 22
Měnič Sram Force CX1
Řazení Sram Force 22
Převodník Sram CX1 46z
Kazeta Sram Red 11-32
Řetěz Sram Red
Náboj přední DT Swiss 240s
Náboj zadní DT Swiss 240s
Brzda přední Sram Force 22
Brzda zadní Sram Force 22
Brzdové páky Sram Force 22 a CX1
Ráfek přední DT Swiss R440 28 děr
Ráfek zadní DT Swiss R440 28 děr
Dráty DT Swiss Revolution - vpředu radiálně, vzadu 2x křížené
Pedály Time Xpresso 12 carbon/ti
Řídítka 3T Ergonova team 2015 420 mm
Představec 3T ARX team 80 mm
Sedlovka 3T Dorico LTD
Sedlo Specialized Phenom EVO Pro carbon
Pláště Continental Gran Prix 4000s II 23 mm

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
cioran-m
cioran-m

14.4.16 10:01

Máš to udělaný opticky lehce, s citem, jakoby jednoduše, moc pěkně to vyšlo. Sem by se Zipp, myslím, moc nehodil; sám jsem měl trochu problém se svým bakelitem, kde jsem chtěl Zipp kola, jak pak ten vršek vyřešit.

Reagovat
tomaschek
tomaschek

13.4.16 21:23

cioran-m: kokpit měl být původně komplet Zipp, což by k Focusu patřilo ještě lépe, ale odrazil jsem se od řidítek 3T Ergonova, které mi více sedly ergonomií, tvarem i designem.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

12.4.16 18:25

Mně se to opravdu líbí. Kolo vypadá opticky lehce a vesele (a taky lehký je). Že to není schematicky tradiční silnička, vůbec nevadí, naopak. A konvenuje mi i ten výběr komponent, s kterýma to jde moc pěkně dohromady: 3T, DT, Conti – a koneckonců, i ten plánovanej CaneCreek

Reagovat
snownook
snownook

5.4.16 09:15

Cayo mám taky, je to výbornej stroj, dávám za 5*

Reagovat
tomaschek
tomaschek

4.4.16 18:29

Všem, co se nelíbí červené páky: váš nazor respektuju. Ale na mých kolech musí vždy něco razit :-) U bajků je to bílá vidlice, přes to nejede vlak :-) A u téhle silničky zase červené páky. Nevěřili byste, jak jsou na tom kole i z dálky viditelné, což se v silničním provozu hodí. Celkově poměr barev na kole přesně kopíruje náš týmový dres – hodně černé a sem tam bílá a červená.

Reagovat
tomaschek
tomaschek

4.4.16 18:24

Adam Buchal: je to bez smyku a příslušenství úspora kolem 400 g. Kazeta Red váží i s 32 zuby méně než standard typu Ultegry nebo Force. Ale váha nebyla hlavní motivace, takže jen tak na okraj… Poslední změnou bude výměna zadního náboje za CycleOps wattmetr.

Reagovat
tomaschek
tomaschek

3.4.16 21:45

vrkal: mám 172 cm, což je přesně na hraně mezi S a M.

U eska už ale byly hodně krátké kliky. S emkem jsem spokojený.

Reagovat
Mark-H14
Mark-H14

3.4.16 20:11

Ty páky jsou náhodou fajn :) Jiné, ale fajn.

Reagovat
Kubiczech
Kubiczech

3.4.16 17:31

Kotouče těžký? Jinak samozřejmě parádní.

Reagovat
vrkal
vrkal

3.4.16 15:11

Jaká je tvá výška? V brzké době se chystám také na nákup Caya, ale v jiném osazení(ultegra) a řeším, zda L nebo M. Jinak mi se líbí.....

Reagovat
tomaschek
tomaschek

3.4.16 12:20

Renda69: Edge 520

Reagovat
Renda69
Renda69

3.4.16 09:01

Hezky sladěné! Té červené zase není tolik, aby to vypadalo špatně a nemusí mít všichni černý uhlí.

Co to je za Garmina – typ?

Reagovat
YuraOlomouc

3.4.16 08:20

Parádní čert. :)

Reagovat
Miramar
Miramar

3.4.16 07:33

Moc pěkný!!1×11 v pohodě,akorát ty červený páky jsou fakt děsivý:-)

Reagovat
GrumpySmurf
GrumpySmurf

2.4.16 23:29

chudak garmin, ten si tuhle cervenou fakt nezaslouzil :(

Reagovat
tromboonen
tromboonen

2.4.16 23:24

Jasne, nic proti, ale mozna jsi ten 2× prevodnik nemusel hned vyloucit z vyberu.. na silnici to zas takovej problem neni..

Reagovat
tomaschek
tomaschek

2.4.16 22:06

Esteticky nemám „správnou“ silnici zažitou, nikdy jsem se o ni nezajímal. Ale zjistil jsem, že pokud se chci výkonnostně posunout výš, neobejdu se bez ní. Takže čistě sňatek z rozumu a v téhle podobě mi vyhovuje :-)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

2.4.16 21:41

No za prvy mi to nesedi esteticky.. silnicka pokud to neni nejaky borderline CX nebo gravel proste ma mit presmyk a dve placky… vaha je vedlejsi, to se da dohnat jinde, kilo to rozhodne neni… za druhy ja bych na to nemel nohy (kor s 46..) a vadilo by mi odstupnovani vzadu… ale kdyz to tak chces proc ne, kazdyho volba..

Reagovat
Radovan84
Radovan84

2.4.16 21:27

Vzhled se mě nelíbí i když to je dotažený.U tebe bych to ani jinak nečekal.

Hmotnost je suprová .

Ohledně převodů – nedávno sem kupoval silnici na 2×11 a říkal si že 1×11 by byla v pohodě. Ta jednoduchost a hmotnost dolů je fajn.Teď ale vím že je to blbost a byl bych dost limitovaný kde a jak jezdím.

Nicméně na CX bych určitě volil 1×11.Pokud ti to vyhovuje nemám problém. Za 4*

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

2.4.16 21:26

Povedené.

Jednoplacky na se na silnici jezdily už za dávných dob, takže není důvod se nad tím pozastavovat. Sám jsem jezdil ještě za minulého režimu jednoplackové kombinace 1×4 a 1×5. Před sedmi lety jsem se k tomu vrátil a pár let vozil 1×10 i na prestižtréninky s oddílem :-).

Reagovat
Spartacus
Spartacus

2.4.16 21:13

Přesmyk 90g, druhý převodník cca 80g, bowden dejme tomu 100g. Nevím jak je to s levou pákou, ale když sečtu úsporu od které odečtu 60g za těžší kazetu, tak vyjde cca 210g. Kde je půl kila ?

Reagovat
tomaschek
tomaschek

2.4.16 20:38

tromboonen: Těžká otázka. Rád experimentuju, líbí se mi maximální jednoduchost. A to skoro půl kilo dolů z váhy silnice mi za to prostě stojí. Poslední silničku jsem měl v sedmnácti, takže tu klasiku ani nemám zažitou :-)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

2.4.16 20:31

Tak nohy na to evidentne mas.. ale co Ti vadi na 2×11? Zas takovej problem ta leva ruka neni :)

Reagovat
tomaschek
tomaschek

2.4.16 20:26

orm: s tímhle převodem se dá jet po rovině vysoko přes 40, z kopce přes 60. Je mi jasné, že na silniční závody by to nestačilo. Ale já jezdím jen MTB maratony. Na bajku mám 34 oval s kazetou 10–42. Tam více než na silničce cítím chybějící těžší převod. 42 jsem snad zatím ještě nepoužil.

Reagovat
tomaschek
tomaschek

2.4.16 20:19

Převod jsem důkladně promýšlel. Leden/únor jsem začal na 42, po rozjetí jsem přešel na 46. Trénuju s borcem, který na Ostravsku jezdí bike maratony do TOP 30, a zatím mi na silnici 53/36, kazeta 11–28 neujíždí. Mých 46/32 stačí i na kopce typu Praděd nebo Lysá hora. Do Alp bych dal kazetu 11–36.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

2.4.16 19:52

Na pohled pekny a promysleny, jen ty paky bych dal zpet do cerny, takhle trochu cirkus.. prevody ditto ostatni, plus na silnicce co neni gravel/CX mi to pripada trochu neesteticky, ale jestli Ti to vyhovuje proc ne..

Reagovat
orm
orm

2.4.16 19:44

Po designove strance povedene. Jen se mne nelibi cervene paky. Co se tyka prevodu, tak 46×11 je na silnicku podle me malo, stejne jako bude horsi odstupnovani u velke kazety, ale pokud ti to vyhovuje, proc ne, je to to tvoje kolo :-).

Reagovat
Vilém
Vilém

2.4.16 19:36

Pekelna hmotnost:)

Reagovat
TJK
TJK

2.4.16 19:35

skvele! skvele!

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

2.4.16 19:33

Bandura
Bandura

2.4.16 19:23

to je ale pěkný kolo,sakra pěkný 5

Reagovat
tomaschek
tomaschek

2.4.16 19:23

Jsem minimalista, letos šel i bajk na XX1, tak jsem to vzal jedním vrzem ;-)

Reagovat
tomaschek
tomaschek

2.4.16 19:21

Letos 3 tkm s vlčákama a zatím převody stačí – do kopce určitě a v dlouhých sjezdech už vím, že musím rychle do háku :-)

Reagovat
p@X
p@X

2.4.16 19:21

Uměle vyvolaná fóbie ze smyků se už přenáší i na žiletky…

Reagovat
tomaschek
tomaschek

2.4.16 19:20

kdyby to šlo… byl by tam :-)

Reagovat
Mark-H14
Mark-H14

2.4.16 19:19

Alin – dobře ty:)

Reagovat
Mark-H14
Mark-H14

2.4.16 19:18

Tůze pěkné, vyladěné a 1×11? Proč ne, když s ti nebudou chybět převody.

Reagovat
alinceb
alinceb

2.4.16 19:17

Nevidím javorový list a to je u tebe špatně…

Reagovat

Další galerie z kategorie

karasto 1
Hergot 2
plachťák 12
th74 18
mirekk 0
kracvo 12