Značka | Spyder |
Model | Duplex |
Modelový rok | 2013 |
Velikost | 17 |
Hmotnost | 12,5 kg |
Rám | Spyder Duplex, Alu 7075 |
Vidlice | Rock Shox Tora 302 Air 100 mm |
Hlavové složení | Mortop Hi-65 |
Kliky | Shimano Deore |
Středové složení | Shimano Deore |
Přesmykač | Shimano Deore |
Měnič | Shimano SLX |
Řazení | Shimano Deore |
Převodník | Shimano Deore |
Kazeta | Shimano CS-HG400, 11-34Z |
Řetěz | Sram PC971 |
Náboj přední | SLX CL |
Náboj zadní | SLX CL |
Brzda přední | Shimano Deore |
Brzda zadní | Shimano Deore |
Brzdové páky | Shimano Deore |
Ráfek přední | Alex |
Ráfek zadní | Alex |
Dráty | DT Swiss |
Pedály | Shimano M505 |
Řídítka | Easton Monkey Bar 635 mm |
Představec | Easton EA 30 |
Sedlovka | FSA |
Sedlo | Author Sport |
Pláště | Continental X-King/RaceKing |
Tak to jo. Okolí Slavkova trochu znám. Tam je to fakt modelováno spíše pro bitvy dvou a více císařů než pro nějaký záhul na malém převodníku.
Řetěz prý nepadá. Bylo to na zkoušku, jestli prý „dá jednopřevodník“. Stejně půjde do světa, budeme stavět nějakého treka na 29 kolech. :) Takže jsem jej nahrál do profilu na památku. :)
Tátovy nohy si na to nijak nestěžovaly. :) Byl to jeho požadavek. Jezdí po okolí Slavkova u Brna, těch pár hrbolů, co tam mají je na ten převod tak akorát. Lesní cesty, hrboaté polňačky, panelové jezeďácké příjezdovky… Říkal, že to mám oddělat, že velkou pilu tam dává jen velmi výjimečně a malou ani nepoužívá.
Do terénu bych volil spíš kazetu 11–36, to je fakt.
Nevím… V terénu musí padat řetěz a na silnici zase nebudou stačit převody (a v terénu asi taky ne). Docela by mě zajímalo, proč to takto máš, protože vyjma nevelké hmotnostní úspory (jinde by šlo ušetřit víc), vidím jen nevýhody.